Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Δημιουργίες ,,, δια χειρός μου!

  Εδώ και 10 χρόνια περίπου μορφοποιώ την εικαστική έμπνευσή μου πάνω σε βότσαλα .  Μου έχουν μείνει δύο από αυτά που έχω φτιάξει . Όλα τα έχω χαρίσει σε συγγενείς και φίλους. Προσεχώς θα φτιάξω κι άλλα. Προς το παρόν πάρτε μια μικρή γεύση. 

Το πρώτο υποτίθεται ότι είναι ένα ψάρι θηλυκό (στην τέχνη όλα είναι εφικτά και αποδεκτά). Το δεύτερο είναι το κλασσικό μοτίβο ενός ελληνικού νησιού το καλοκαίρι. Είναι λίγο ταλαιπωρημένο διότι το έφτιαξα πριν 10 χρόνια. 

Για την ιστορία χρησιμοποιώ χρώματα ακρυλικά που τα έχω ζητήσει για ζωγραφική σε πέτρα. Πάνω απο το χρώμα έχει στρώμα λάκκα για προστασία.                                                
Βέβαια πολλές φορές έχω χρησιμοποιήσει   απλή τέμπερα που χρησιμοποιούν οι μαθητές  σε       σωληνάρια   Και αυτή κάνει καλή δουλειά.  Σημασία έχει να καλυφθεί με λάκκα . Έτσι δεν παθαίνει τίποτα και μπορεί να πλυθεί με τρεχούμενο   νερό χωρίς ιδιαίτερο τρίψιμο και σούπισμα αμέσως.                                                                
Αν "πιάνει λίγο το χέρι σας" ,  δοκιμάστε το . Είναι  αγχολυτικό  και ευχάριστο. Η πέτρα βοηθά και τους αδέξιους αρκεί να είναι κάπως λεία.
Καλή επιτυχία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις