Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

One story του Διονύση Μεσολωρά

http://www.onestory.gr/post/22804584395/one-story

_ONE:STORY

του Διονύση Μεσολωρά *
.
στη Βίκυ Φ.
.
– Ξέρεις για ποιον λόγο η επιτυχία του Μπαμπινιώτη;
– Όχι. Για ποιον;
– Τι κάνουν οι μισοί, αν όχι πολύ περισσότεροι, Έλληνες;
– … Γράφουν;
– Ακριβώς! Έχει γεμίσει ο τόπος αεριτζήδες.
– Αεριτζήδες;
– Ναι…
– Εννοείς όλους αυτούς που γράφουν;
– Ναι.
– Δεν θα έπρεπε πιστεύεις;
– Να γράφουν;
– Ναι.
– Δεν έχει σημασία τι πιστεύω εγώ.
– Μπορεί, αλλά εσύ τους αποκάλεσες αεριτζήδες.
– Δεν είναι;
– Όλοι;
– Οι περισσότεροι.
– Δεν ξέρω. Εσύ ξέρεις;
– Εννοείς, αν τους έχω διαβάσει;
– Ναι. Εννοώ αν έχεις μία τεκμηριωμένη άποψη ή… αερολογείς.
– Κατάλαβα. Αποκαλείς εμένα αεριτζή.
– Δεν είπα αυτό.
– Τι είπες;
– Εντάξει, ίσως αυτό να είπα· στο συγκεκριμένο θέμα που συζητάμε.
– Κοίτα… Δεν καταλαβαίνω για ποιον λόγο γράφουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι.
– Εσύ για ποιον λόγο γράφεις;
– Εγώ είμαι ποιητής.
– Και τι σημαίνει αυτό;
– Τι σημαίνει αυτό;
– Ναι.
– Ότι είμαι ποιητής;
– Ναι φίλε μου. Τι σημαίνει αυτό;
– Ότι αυτό είμαι.
– Κι αυτό δίνει μόνο σ’ εσένα το δικαίωμα να γράφεις;
– Όχι, δεν είπα αυτό. Είπα πως δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο γράφουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι.
– Με κάνεις και βαριέμαι.
– Γιατί;
– Γιατί δεν απαντάς σε αυτό που σε ρωτάω και…
(Παύση.)
– Έβηξε κάποια;
– Ναι, απ’ έξω ήταν.
(Παύση.)
– Λοιπόν;
– Τι λοιπόν;
– Θα μου ’πεις τι σημαίνει να είσαι ποιητής;
– Εγώ;
– Ναι.
– Σημαίνει…
– Ναι;…
– Δεν ξέρω τι σημαίνει.
– Δεν ξέρεις τι σημαίνει αυτό που είσαι;
– Εσύ ξέρεις;
– Αυτό που είσαι;
– Όχι, αυτό που είσαι ’σύ.
– Αυτό που είμαι ’γώ;
– Ναι.
– Μα… εγώ κι εσύ είμαστε το ίδιο πράγμα.
(Παύση.)
– Πέρασε λεωφορείο;
– Έτριξαν τα τζάμια. Μάλλον…
(Παύση.)
– Δεν είμαστε το ίδιο πράγμα.
– Πώς δεν είμαστε;
– Αν ήμασταν, δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε διάλογο, όπως κάνουμε τώρα.
– Νομίζεις…
– Τι εννοείς «νομίζεις»;
– Όλοι οι άνθρωποι συνδιαλέγονται με τον εαυτό τους. Πολύ περισσότερο δε οι ποιητές.
– Μάλιστα… Μου κάνεις και μάθημα τώρα ε;
– Όχι. Την άποψή μου είπα.
– O.k.
– Ο.k.
.
Ο Διονύσης Μεσολωράς είναι Έλληνας ποιητής. Γεννήθηκε στις 20 Σεπτεμβρίου του 1976 στην Αθήνα. Έχει εκδώσει τα ποιήματα «ζωγραφισμένα», «17» και «Ποιητικές άδειες»
[ twitter ] [ e-mail ]

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις