Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

Μπουκίτσες με λουκουμάκια!


Μπουκίτσες με λουκουμάκια!

... να γλείφεις τα δάχτυλά σου! Αν θέλετε μπορείτε να αντικαταστήσετε τα λουκούμια τριαντάφυλλο με άλλη γεύση. Μόνο που σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να μη βάλετε στις μπουκίτες ροδόνερο, γιατί ίσως να μην ταιριάζουν γευστικά.


• 400 γρ. λουκούμια τριαντάφυλλο


• 1 πακέτο(α) φύλλο Βηρυτού
• 200 γρ. βούτυρο
• 3 ασπράδια αβγών
• 400 γρ. αμυγδαλόψιχα

για το ράντισμα:

• ροδόνερο

για το πασπάλισμα:

• μπόλικη άχνη ζάχαρη

Πριν ξεκινήσω την προετοιμασία μου, βάζω στο ψυγείο ξεσκέπαστο το κουτί με τα λουκούμια για 1 ώρα να στεγνώσουν, ώστε να κόβονται πιο εύκολα μετά.


Ξεκινάω κόβοντας σε λεπτά κομμάτια τα λουκούμια και τα βάζω σε ένα μπολ μαζί με τα ασπράδια και τα αμύγδαλα και ανακατεύω για λίγη ώρα. Λιώνω σε ένα μπρίκι το βούτυρο, χωρίς να κάψει.


Ανοίγω το φύλλο μου. Βουτυρώνω ένα-ένα τα φύλλα και τα τοποθετώ το ένα πάνω στο άλλο, συνολικά 7 φύλλα μαζί. Απλώνω μέσα τους κατά μήκος του ανοίγματος του φύλλου, δηλαδή σε μια λωρίδα, τη μισή γέμιση που έχω ετοιμάσει.


Τυλίγω ρολό τα φύλλα κι επαναλαμβάνω την ίδια διαδικασία και με τα επόμενα 7 φύλλα.


Αφού τελειώσω με τη γέμισή μου, στρώνω τα ρολά σε ταψί (αβουτύρωτο!) και με ένα κουτάλι της σούπας βουτυρώνω καλά κι από πάνω τα φύλλα.


Αν έχω χρησιμοποιήσει όλο το βούτυρο της συνταγής, ζεσταίνω κι άλλο. Ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο στους 180° C για 45'.


Τα βγάζω από το φούρνο κι όσο είναι ακόμη ζεστά τα φύλλα μου, τα ραντίζω με όσο ροδόνερο κάνω κέφι. Αν δω ότι κολυμπάνε στο βούτυρο, μπορώ να τα στραγγίσω.


Τα αφήνω να κρυώσουν. Τα πασπαλίζω με μπόλικη άχνη ζάχαρη και τα κόβω σε ρολάκια με ένα μαχαίρι!
σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις