Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΞΙΖΕΙ της Βίκυς Δραγούνη*

πηγή http://www.onestory.gr/post/32509336810

ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΞΙΖΕΙ
της Βίκυς Δραγούνη*
.
«Μα τι ζητάς επιτέλους από έναν άνδρα;»
Για μια στιγμή έμεινε σιωπηλή κι έπειτα τον κάρφωσε με το βλέμμα της «Θέλεις στ’ αλήθεια να ξέρεις;»
«Ναι», της είπε διστακτικά.
Άρχισε να αναπτύσσει το σκεπτικό της:
«Ως σύγχρονη γυναίκα με σπουδές και καριέρα, είμαι σε θέση να θέσω σε έναν άνδρα το ερώτημα τι μπορεί να κάνει για μένα, που να μην μπορώ να κάνω η ίδια για τον εαυτό μου.
Πληρώνω τους λογαριασμούς μου. Έχω αναλάβει τη φροντίδα του σπιτιού μου και καλύπτω μόνη μου τα έξοδά μου, χωρίς τη βοήθεια κανενός άνδρα.
Είμαι σε θέση λοιπόν να ρωτήσω «Τι μπορείς να φέρεις στο τραπέζι;»
Εκείνος την κοίταξε. Προφανώς σκέφτηκε ότι αναφερόταν σε χρήματα.
«Δεν αναφέρομαι σε χρήματα», συμπλήρωσε γρήγορα, διορθώνοντας τη σκέψη του. «Χρειάζομαι κάτι περισσότερο…Χρειάζομαι έναν άνθρωπο που να επιδιώκει την υπεροχή σε κάθε πτυχή της ζωής του».
Ανακάθισε στην καρέκλα του με ανανεωμένο ενδιαφέρον. «Ανάλυσέ το αυτό», της είπε σταυρώνοντας τα χέρια του.
«Χρειάζομαι κάποιον που να επιδιώκει την υπεροχή σε διανοητικό επίπεδο γιατί έχω ανάγκη από συνομιλία και πνευματικά ερεθίσματα. Δεν με ενδιαφέρει ένας μονόπλευρος άνθρωπος.
Χρειάζομαι κάποιον που να επιδιώκει την υπεροχή σε πνευματικό επίπεδο γιατί δεν θέλω μια άνιση σχέση. Ο συνδυασμός ενός πιστού συντρόφου με έναν άπιστο, για παράδειγμα, είναι η τέλεια συνταγή αποτυχίας.
Χρειάζομαι κάποιον που να επιδιώκει την υπεροχή σε οικονομικό επίπεδο γιατί δεν μου χρειάζεται μία ακόμη οικονομική επιβάρυνση.
Χρειάζομαι κάποιον που να διαθέτει αρκετή ευαισθησία ώστε να καταλαβαίνει τι περνώ ως γυναίκα, αλλά και αρκετή δύναμη ώστε να με κρατά προσγειωμένη.
Χρειάζομαι κάποιον που να διαθέτει ακεραιότητα και ωριμότητα στο θέμα των σχέσεων. Τα παιχνιδάκια και τα ψέματα δεν ανταποκρίνονται στην εικόνα που έχω στο μυαλό μου για έναν ισχυρό άνδρα.
Χρειάζομαι κάποιον που να είναι προσανατολισμένος στην οικογένεια. Κάποιον που να μπορεί να ανταποκριθεί στο ρόλο του ηγέτη, του καθοδηγητή και του χορηγού για χάρη των παιδιών του.
Χρειάζομαι κάποιον τον οποίο να σέβομαι. Για να είναι κάνω υποχωρήσεις, θα πρέπει πρώτα να έχει κερδίσει το σεβασμό μου. Δεν μπορώ να είμαι υποτακτική σε έναν άνθρωπο που δεν φροντίζει πρωτίστως τα του οίκου του.
Δεν έχω κανένα πρόβλημα να είναι υποχωρητική… απλά θα πρέπει να το αξίζει.
Και, παρεπιπτόντως, δεν ψάχνω εγώ γι αυτόν… Αυτός είναι που θα με εντοπίσει. Αυτός είναι που θα αναγνωρίσει τον εαυτό του σε μένα, αυτό το κάτι που θα τον τραβήξει σε μένα, ακόμη κι αν δεν είναι σε θέση να το προσδιορίσει επακριβώς. Ξέρεις, πιστεύω πως η γυναίκα θα πρέπει να είναι σύντροφος και βοηθός για τον άνδρα. Δεν μπορώ όμως να βοηθήσω έναν άνδρα αν ο ίδιος δεν μπορεί να βοηθήσει τον εαυτό του».
Είπε, και τον κοίταξε ίσια στα μάτια.
Καθόταν εκεί μπερδεμένος, με μια προβληματισμένη έκφραση στο πρόσωπό του.
«Ζητάς πολλά», της είπε σκεπτικός.
«Αξίζω πολλά», του απάντησε χαμογελώντας.
.
Η Βίκυ Δραγούνη γεννήθηκε στην Αθήνα. Έχει σπουδάσει Αγγλική Φιλολογία και έχει μεταπτυχιακό στις Διεθνείς και Ευρωπαϊκές Σπουδές. Εργάζεται στον αεροπορικό χώρο.
[ e-mail ]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις