Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Ο αρνητικός σου εαυτός...



Ήδη ο αρνητικός σου εαυτός θα πρέπει να νιώθει λίγο νευρικός. Μάλλον προσπαθεί να μπλοφάρει ότι είναι πολύ μακριά από αυτά που γράφονται εδώ, ότι δεν τον αφορά.

"Ε, καλά. Θα τις κάνω αυτές τις ασκήσεις όταν έχω χρόνο. Τώρα είμαι πνιγμένος στη δουλειά". 'Το πρόγραμμα της τηλεόρασης φαίνεται πολύ πιο ενδιαφέρον από όλες αυτές τις βλακείες του εγώ και της σκιάς". "Νομίζω ότι έχω πιο σοβαρούς λόγους να λυπάμαι τον εαυτό μου". "Το δικό μου το εγώ το ελέγχω θαυμάσια". "Εγώ ξέρω τι έχει μέσα της η σκιά μου. Άραγε η επόμενη ανάρτηση τι θα λέει"; Άκουσε προσεκτικά τον εαυτό σου.

Σύμφωνα με την αρχαία φιλοσοφία η πνευματική ανάπτυξη οδηγεί στην υπέρβαση του περιορισμένου και του κοντόφθαλμου εγώ, ώστε να ανοίξει ο δρόμος προς τον εαυτό.

Απελευθέρωση δε σημαίνει να σκοτώσουμε το δράκο αλλά να τον υπερβούμε, να αναπτυχθούμε περισσότερο από αυτόν, να δούμε πέρα από τα τεχνάσματά του και να γελάμε με ηρεμία και αγάπη όταν εκείνος φυσάει φωτιά επάνω μας. Όταν παρατηρούμε το εγώ αντί να το μισούμε και να το πολεμάμε, τότε ελευθερωνόμαστε. Όταν παρατηρούμε το εγώ αντί να το παίρνουμε στα σοβαρά, τότε βρίσκουμε εσωτερική γαλήνη. Όταν παρατηρούμε το εγώ αντί να ταυτιζόμαστε μαζί του, τότε ανακαλύπτουμε τον εαυτό μας.
— με Antonia Sal
σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις