Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

«Γιατί γελάτε όταν εγώ αισθάνομαι τόσο χάλια;»



Πολλοί άνθρωποι με έχουν ρωτήσει: «Μιγκέλ, είσαι πάντα ευτυχισμένος; Δεν γκρινιάζεις ποτέ;» Λοιπόν, το να γκρινιάζουμε είναι εντελώς φυσιολογικό. Μερικές φορές είμαι γκρινιάρης, ειδικά όταν δεν κοιμάμαι αρκετά. Όταν κοιμάμαι μόνο δύο ώρες το βράδυ, δεν αισθάνομαι καλά όταν ξυπνάω… αισθάνομαι γκρρρρ! Αλλά αυτό το γκρρρρ δεν κατευθύνεται προς κάποιον. Γιατί να φέρομαι σε κάποιον χωρίς καλοσύνη επειδή εγώ αισθάνομαι άσχημα και το σώμα μου μού λέει: «θέλω να κοιμηθώ κι άλλο»; Εάν δεν μπορώ να ικανοποιήσω το σώμα μου άμεσα, τότε τελειώνω όσο γρηγορότερα μπορώ οτιδήποτε έχω να κάνω και επιτέλους πηγαίνω σε ένα κρεβάτι και με βάζω για ύπνο.


"Έχω το δικαίωμα να αισθάνομαι γκρινιάρης, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να πληγώσω την αγαπημένη ή τα παιδιά μου, τους φίλους ή τους ανθρώπους που εργάζονται για εμένα. Αν είμαστε εγωιστές και αισθανόμαστε γκρινιάρηδες, τότε πιστεύουμε ότι κανείς γύρω μας δεν έχει το δικαίωμα να είναι ευτυχισμένος. Τότε λέμε: «Γιατί γελάτε όταν εγώ αισθάνομαι τόσο χάλια;» Αυτό δεν είναι τίποτε άλλο παρά εγωισμός και φερόμαστε εγωιστικά σε άλλους επειδή φερόμαστε εγωιστικά με τον εαυτό μας. Ό,τι αισθανόμαστε για τον εαυτό μας το προβάλλουμε στους άλλους. Συμπεριφερόμαστε στον εαυτό μας όπως ακριβώς συμπεριφερόμαστε και στους άλλους.


DON Miguel Ruiz

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις