Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Οι κύκλοι κλείνουν μυστικά.


Οι παλιοί, έρημοι σταθμοί
το σπίτι μου από την ώρα που γεννήθηκα...
Οι διασταυρούμενες γραμμές, ό,τι παλεύω κοντά μισόν αιώνα....
Για όλες τις παράλληλες τροχιές που πόθησα...
Για σένα δε ρωτώ!
Γρικάω την αντάρα σου.... Γεύομαι την αρμύρα....
Οι κύκλοι κλείνουν μυστικά.
Στρογγυλεύει ο πόνος και το χαμόγελο και κειο
γίνεται ένα μικρούλι "ο" και κλείνει....
Θα σε θυμάμαι!
Κάθε που πληγή θ' αντικρίζω θα σ' αναγνωρίζω....
Σε κάθε δάκρυ, παράπονο που θα 'χει αιτία και καημό.
Θα σε προσμένω!
Παιδικό χαμόγελο κι ερωτικό φιλί σαν ανταμώνω
Ώσπου....
'Ενας καινούριος κύκλος να μας ξανακλείσει....
Δάκρυ, στρογγυλεμένου πόνου εγώ
κι εσύ χαμόγελου γλυκού, μικρούλικο "ο"
φλεγόμενο άστρο σε ξάστερο ουρανό
τη νύχτα των λεοντωδών....

Με αφορμή λέξεις της αγαπημένης μου ΕΥΑΓΓΕΛΙΑΣ ΠΑΤΕΡΑΚΗ και κάτω από την επιρροή της μελαγχολίας των κύκλων της ζωής μας που κλείνουν, αφήνοντάς μας πάντα, τόσο εγωιστικά, απ' έξω....

Η ανάρτηση αφιερώνεται στη μνήμη του νεαρού μου φίλου ΛΑΜΠΡΟΥ ΧΗΤΟΥ που το γκρίζο χρώμα του πρώτου ονείρου του τον έκανε να επιλέξει στα δεκαοκτώ του χρόνια τη γειτονιά των αγγέλων....

Valadakos Skaperas - Νικος Βρακας - Αρτέ μης να έχετε κουράγιο!

Δάσκαλε, να 'χεις δύναμη να στηρίξεις τα ξεπεταρούδια σου.

2 σχόλια:

  1. Μαρία μου.. τα πιο θερμά συλληπητήρια μου σου στέλνω μέσα από την καρδιά μου..

    Μια μεγάλη αγκαλιά από μένα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Νάσαι καλά! Αν εννοείς για τον αγνοούμενο στην Ιεράπετρα, Δυστυχώς όλη η Ιεράπετρα έχει παγώσει. Μακάρι να βρεθεί για να ησυχάσει η οικογένειά του.

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις