Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

Γεννήθηκα Έλληνας

Μυθικη Αναζητηση.

Φωτογραφία: "Γεννήθηκα Έλληνας. Είμαι από τη φύση και την παιδεία μου ελεύθερος. Δεν θέλω να είμαι δούλος κανενός. Ούτε του Θεού. 
Δεν είναι Θεός όποιος με θέλει δούλο του. 
Διότι η αρχαία παράδοση μας διδάσκει ότι τούτη είναι η κολακευτικότερη προσφώνηση προς έναν Έλληνα Θεό: 
«Φίλε!» «Φίλε Ζευ», «Φίλη Αθηνά», «Φίλε Απόλλω», «Φίλη Αφροδίτη!..» 
Για μένα, λοιπόν, τον Έλληνα άνθρωπο, οι Θεοί και οι Θεές είναι οι φίλοι και οι φίλες μου.
Οι Έλληνες Θεοί είναι φίλοι και συμπαραστάτες μου.
Αλλά δεν είμαι δούλος τους. Ούτε αυτοί είναι αφέντες μου."
Μ.Βερετάς

"Γεννήθηκα Έλληνας. Είμαι από τη φύση και την παιδεία μου ελεύθερος. 
Δεν θέλω να είμαι δούλος κανενός. Ούτε του Θεού.
Δεν είναι Θεός όποιος με θέλει δούλο του.
Διότι η αρχαία παράδοση μας διδάσκει ότι τούτη είναι η κολακευτικότερη προσφώνηση προς έναν Έλληνα Θεό:
«Φίλε!» «Φίλε Ζευ», «Φίλη Αθηνά», «Φίλε Απόλλω», «Φίλη Αφροδίτη!..»
Για μένα, λοιπόν, τον Έλληνα άνθρωπο, 
οι Θεοί και οι Θεές είναι οι φίλοι και οι φίλες μου.
Οι Έλληνες Θεοί είναι φίλοι και συμπαραστάτες μου.
Αλλά δεν είμαι δούλος τους. Ούτε αυτοί είναι αφέντες μου."
Μ.Βερετάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις