Τετάρτη, 15 Φεβρουαρίου 2017

Δίας

<3 Δίας <3
Ένα γλυκύτατο αγοράκι περιμένει να ανοίξει η τύχη του και να βρεθούν οι δικοί του άνθρωποι που θα τον αγκαλιάσουν και θα του χαρίσουν μια ήρεμη και όμορφη ζωούλα!!!

<3 Δίας <3 Ήρθε κοντά μας όταν τον βρήκαν κουταβάκι ακόμα, μαζί με τα αδερφάκια του. Μεγάλωσε σιγά σιγά και υιοθετήθηκε όπως και τα αδερφάκια του. Όμως, όταν πήγαμε να τον δούμε ανακαλύψαμε ότι τον ήθελαν για φύλακα και τον είχαν στην αυλή και μάλιστα δεν ήταν ικανοποιημένοι γιατί δεν ήταν μεγαλόσωμος και δεν έκανε φασαρία αλλά ήταν ήσυχο και φιλικό σκυλάκι. Φυσικά, τον πήραμε πίσω. Μπορεί να μην κάνει για φύλακας και ούτε το θέλουμε αλλά είναι από τις πιο καλές παρέες, φιλικός, χαδιάρης και αγαπάει πολύ τις αγκαλιές. Γεννήθηκε Δεκέμβριο του 2015, είναι περίπου 15 κιλάκια και στειρωμένος. Όποιος ενδιαφέρεται να κάνει μέλος της οικογένειάς του αυτό το γλυκύτατο πλάσμα, ας επικοινωνήσει στα τηλέφωνα: 6944476806 - 6984499497 Θα δοθεί με συμβόλαιο υιοθεσίας, εντός Αττικής και όπως ορίζει ο νόμος. *** Εικονική υιοθεσία : Με 15 ευρώ το μήνα μου εξασφαλίζεις την τροφή, το εμβόλιο και τα αντιπαρασιτικά φάρμακα που χρειάζομαι. *** Φιλοξένησέ με : Μου προσφέρεις ανεκτίμητη βοήθεια δίνοντάς μου χώρο στο σπιτικό σου. Με βοηθάς στην κοινωνικοποίησή μου, στη σωστή συμπεριφορά μου για το μελλοντικό μου σπίτι και μου χαρίζεις μια όμορφη αναμονή της μελλοντικής μου ζωούλας με τους ανάδοχους γονείς μου. *** Φιλοζωικό σωματείο Νίκαιας - Κερατσινίου. Αριθμός απόφασης πρωτοδικείου Πειραιά: 4176 - 17/08/2009 *** Μπορείτε να στηρίξετε οικονομικά της ανάγκες του Σωματείου μας δωρίζοντας ακόμα και 1 ευρώ στην Τράπεζα *** ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: Τράπεζα: ALPHA BANK Επωνυμία πελάτη: Φιλοζωικό Σωματείο Νίκαιας Κερατσινίου. Αριθμός λογαριασμού: 492 00 2002 002411 IBAN: GR90 0140 4920 4920 0200 2002 411 BIC: GRBAGRAA *** Το Pedigree επιβραβεύει την υπεύθυνη υιοθεσία και προσφέρει δωρεάν τροφή για 6 μήνες σε όσους υιοθετήσουν ένα σκύλο από το Σωματείο μας. (httpa//www.pedigree.gr/:::www.pedigree.gr)