Παρασκευή, 28 Απριλίου 2017

Δεν ξέρω τι θα κάνουμε


Βοηθάω ΤΑ Αδέσποτα Στην ΠΡΑΞΗ Με όπλο την ψυχή μου Αλέξανδρος
Αν θέλετε κοινοποιηστε μας
Δεν ξέρω τι θα κάνουμε σε 1,5 μηνα ποια θα είναι η απόφαση, έχουμε το δικαίωμα να ζήσουμε εδώ η να βγούμε και να πεθανουμε στο δρόμο, προσπαθώ να μην μεταφέρω την στεναχωρια μου στα σκυλιά μου, όπως και να έχει αυτά το έχουν καταλάβει, νοιωθουν ποιο πολύ από τους ανθρώπους. και Έχουν αλλάξει συμπεριφορά ,προσπαθούν να μην με ενοχλούν και αυτό με πονάει ακόμα περισσότερο γιατί δεν είμαι εγώ αυτός που δήθεν ενοχλούν, και όμως εχουν εμένα σαν θεό από μενα περιμένουν.Πως να τους εξηγήσω ότι δύο φιλοζωικες με κάποια αρρωστημενα μυαλά τα θέλουν στο δρόμο γιατί χωρίς αυτά στο δρόμο θα κλείσουν τα μαγαζακια τους και δεν θα μπορούν να παρουσιάζουν τους εαυτούς τους σαν σωτηρες και σημαντικές στην κοινωνία, πώς να τους εξηγήσω ότι αν δεν πάνε στο δρόμο αυτές της γυναίκες δεν θα της ξέρει κανείς και θα της αγνοούν όλοι, χάρη σε αυτά γίνονται κάποιες ασημαντες προσωπικοτητες σημαντικές . Και άμα βρεθεί κάποιος εθελοντής να μην αντέχει το πόνο του δρόμου και βάζει μπροστά τον εαυτό του να τα βοηθήσει έστω και αν αυτό σημαίνει να τα κάνει όλα μόνος. Συγνώμη που θα το πω αλλά την πάτησε . Θα σας πω πως ξεκίνησε, Μαραβελου είδες αυτό το παιδί που βοηθάει τα αδέσποτα ρε σις αυτός μας εκθέτει θα λέει ο κόσμος εμείς που έχουμε φάει 25 χρόνια τώρα λεφτά τι κάνουμε, πάρε την τογριδη το γιδη. Έλα τογριδη τι θα κάνουμε σε αυτόν , για αρχή κάντε του 3 μηνύσεις εσείς θα του κάνουμε και εμείς δύο από Αθήνα . Ντουκου 5 μηνύσεις ο Αλέξανδρος με την απορία ΜΑ ΓΙΑΤΊ. δεν βαριέσαι εγώ θα συνεχίσω να βοηθάω τα σκυλιά μου. Ρε τογριδη γιδη αυτός δεν φοβάται, μαραβελο εγώ είμαι Αμερική τώρα κάντε του και καμιά καταγγελία. Ντουκου και 12 καταγγελίες ο Αλέξανδρος, Ντουκου και η αστυνομία στην πόρτα μου , Ντουκου η κτηνιατρική, Ντουκου το υγειονομικο. Ρε τογριδη γιδη καθαρή την έβγαλε πάλι, η κτηνιατρική αν και φίλοι μας έγραψε τα καλύτερα ,το υγειονομικο έβγαλε άρθρα και του λένε μπράβο, και αστυνομία αντί να τον συλλάβει του ζητούσαν να του πάνε τα σκυλιά τους, τι να κάνουμε τι να κάνουμε και κάθετε η τογριδη το γιδη και το μαραβελο και σκέφτονται πως θα ξεφορτωθουμαι τον Αλέξανδρο, όπα τους κατέβηκε ιδέα να πάμε να βρούμε τους κατοίκους της περιοχής να του κάνουν και αυτοί περιοριστηκα μέτρα , μα είναι είδη 1,5 χρόνο εκεί, δεν πειράζει ρε μαραβελο δεν μας έμεινε κάτι άλλο να του κανουμε. Ρε τογριδη γιδη δεν είναι κρίμα να τον πετάξουμε στο δρόμο με τα σκυλιά όταν εμείς έχουμε καταφύγιο κολαστηριο και μας καλύπτουν από παντού, αυτός τα αγαπάει και δίνει την ζωή του για αυτά? Όχι μαραβελο μην έχεις τύψεις αν βγαίνουν τέτοιοι άνθρωποι στην κοινωνία μας που θέλουν να βοηθήσουν χωρίς να τους νοιαζουν τα λεφτά η δημοσιότητα και οι καρέκλες θα μας ξεχάσουν εμάς και πως θα ζήσουμε. Μα στο τέλος θα βρεθεί και άλλος που θα θέλει να βοηθήσει τα αδέσποτα με την ψυχή του, αν φάτε και αυτόν και άλλος. Α ρε Θεέ άλλους βάζεις να μαζεύουν τα χάλια και σε άλλους έδωσες της καρέκλες και την δύναμη, εσύ να εξηγήσεις στα σκυλιά μου το λόγο που θα θυσιαστουν, εσύ φταις που με έκανες να τα αγαπάω και τώρα να ποναω .