Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

ΚΩΣΤΗΣ ΠΑΛΑΜΑΣ «Η ΕΛΙΑ»



ΠΙΝΑΚΑΣ -ΘΕΟΦΙΛΟΣ "ΤΟ ΜΑΖΕΜΑ ΤΗΣ ΕΛΙΑΣ"

ΚΩΣΤΗΣ ΠΑΛΑΜΑΣ «Η ΕΛΙΑ»



Είμαι του ήλιου η θυγατέρα

Η πιο απ’όλες χαϊδευτή,



Χρόνια η αγάπη του πατέρα



Σ’αυτόν τον κόσμο με κρατεί.


Όσο να γύρω νεκρωμένη


Αυτόν το μάτι μου ζητεί.


Ειμ’ η ελιά η τιμημένη.


Όπου κι αν λάχω κατοικία



Δε μ’ απολείπουν οι καρποί,


ως τα βαθειά μου γηρατεία


Δε βρίσκω στη δουλειά ντροπή..


Μ’έχει ο Θεός ευλογημένη


Κι είμαι γεμάτη προκοπή.



Ειμ’ η ελιά η τιμημένη.


Φρίκη ερημιά νερό σκοτάδι


Τη γη εθάψαν μια φορά


Εμε, ζωής φέρνει σημάδι


Στο Νώε η περιστερά.


Όλης της γης ειχα γραμμένη


Την ομορφάδα, τη χαρά.


Ειμ’ η ελιά η τιμημένη.



Εδώ στον ίσκιο μου αποκάτου


Ηρθ’ ο Χριστός ν’ αναπαυθεί


Κι ακούστήκ’ η γλυκιά λαλιά του


Λίγο προτού να σταυρωθεί.


Το δάκρυ του δροσιά αγιασμένη


Έχει στη ρίζα μου χυθεί.


Ειμ’ η ελιά η τιμημένη.


Και φως πραότατο χαρίζω


Εγώ στην άγρια τη νυχτιά


Τον πλούτο πια δε τον φωτίζω


                                     Συ μ’ευλογείς φτωχολογιά.


                                 Κι αν απ’ τον άνθρωπο διωγμένη


                                    Φέγγω μπροστά στην Παναγιά.



                                          Ειμ’ η ελιά η τιμημένη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις