Εδώ θα βρείτε ένα μωσαϊκό θεμάτων . Κλείσαμε 10ετία και γι αυτό κάποιες αναρτήσεις έχουν αλλοιωθεί. Οι σελίδες που αναφέρω είναι τα νέα μου ιστολόγια που αλληλοστηρίζονται με αυτό εδώ το παλιό ... Σας ευχαριστώ!
Σάββατο 14 Απριλίου 2018
Μηλιά: Tο Χωριουδάκι χωρίς ρεύμα
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
http://www.kriti-channel.eu/2016/08/milia.html?m=1
Μηλιά: Tο Χωριουδάκι χωρίς ρεύμα στα Χανιά που είναι μέσα στα 50 καλύτερα μέρη παγκοσμίως! (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ-VIDEO)
Σε μια πλαγιά του Κισσάμου και μόλις λίγα χιλιόμετρα από τα Χανιά βρίσκεται ένα μικρό χωριουδάκι που κλέβει τις εντυπώσεις ντόπιων και ξένων αφού μοιάζει παραμυθένιο.
Σκηνικό
βγαλμένο από άλλη εποχή, στη Μηλιά όλα είναι πέτρινα με λεπτομέρεις
ξύλου, ενώ ο οικισμός δημιουργήθηκε στη θέση του παλαιότερου χωριού με
τις 13 κατοικίες να αναπαλαιώθηκαν με βάση τα παραδοσιακά πρότυπα.
Ο επισκέπτης εδώ δεν θα συναντήσει ούτε αυτοκίνητα αλλά ούτε και ηλεκτρικό, ενώ του δίνεται η ευκαιρία να ενσωματωθεί πλήρως στη φύση και να απολαύσει το τοπίο και τις γύρω ομορφιές.
Κρυμμένος ανάμεσα στα βουνά, όσοι τον επισκέπτονται είναι λάτρεις του οικοτουρισμού αλλά και των βιολογικών προϊόντων, αφού οι καλλιέργειες στο χωριό παρέχουν όλα τα απαραίτητα.
Στην ουσία πρόκειται για οικισμό-ξενοδοχείο όπου οι επισκέπτες φροντίζουν για τη διατροφή τους, ενώ παράγουν κρασί και λάδι. Ο φωτισμός γίνεται με λάμπες πετρελαίου, ενώ το νερό έρχεται από κοντινή πηγή.
Το συγκεκριμένο κατάλυμμα μπήκε στη λίστα του Lonely Planet ως ένα από τα 50 μαγικά μέρη που πρέπει κάποιος να δει στην Ευρώπη.
Δείτε το βίντεο με την Μηλιά:
Ο επισκέπτης εδώ δεν θα συναντήσει ούτε αυτοκίνητα αλλά ούτε και ηλεκτρικό, ενώ του δίνεται η ευκαιρία να ενσωματωθεί πλήρως στη φύση και να απολαύσει το τοπίο και τις γύρω ομορφιές.
Κρυμμένος ανάμεσα στα βουνά, όσοι τον επισκέπτονται είναι λάτρεις του οικοτουρισμού αλλά και των βιολογικών προϊόντων, αφού οι καλλιέργειες στο χωριό παρέχουν όλα τα απαραίτητα.
Στην ουσία πρόκειται για οικισμό-ξενοδοχείο όπου οι επισκέπτες φροντίζουν για τη διατροφή τους, ενώ παράγουν κρασί και λάδι. Ο φωτισμός γίνεται με λάμπες πετρελαίου, ενώ το νερό έρχεται από κοντινή πηγή.
Το συγκεκριμένο κατάλυμμα μπήκε στη λίστα του Lonely Planet ως ένα από τα 50 μαγικά μέρη που πρέπει κάποιος να δει στην Ευρώπη.
Δείτε το βίντεο με την Μηλιά:
Πηγη: tilestwra.com
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Τάκης Μηλιάδης (1922 – 1985)
Έλληνας
ηθοποιός του θεάτρου, του κινηματογράφου και της τηλεόρασης, που
διακρίθηκε κυρίως σε κωμικούς ρόλους. Πέθανε στις 14 Απριλίου 1985...
sansimera.gr
Έλληνας ηθοποιός του θεάτρου, του κινηματογράφου και της τηλεόρασης, που διακρίθηκε κυρίως σε κωμικούς ρόλους.
Ο Δημήτριος Μηλιάδης γεννήθηκε στην Αθήνα στις 26 Σεπτεμβρίου 1922, στους κόλπους μιας καλλιτεχνικής οικογένειας. Ο πατέρας του Νίκος Μηλιάδης και η μητέρα του Μαρίκα Ανθοπούλου ήταν ηθοποιοί του μουσικού θεάτρου.
Από πολύ νέος έδειξε τις προθέσεις του. Ήθελε να ακολουθήσει τα χνάρια των γονιών του, παρά την αντίδρασή τους. Τα βράδια πήγαινε με φίλους του καλλιτέχνες σ’ ένα φούρνο που είχε πιάνο κι εκεί αυτοσχεδίαζε, μεταμφιεζόταν κι έπαιζε ρόλους που αργότερα θα προκαλούσαν τα ασυγκράτητα γέλια των θεατών.
Σπούδαζε νομικά, όταν σε μια φοιτητική παράσταση τον πρόσεξε ο Κωστής Μπαστιάς – τότε διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου – και τον παρότρυνε ν’ αλλάξει πορεία. Έτσι κι έγινε. Σπούδασε θέατρο, με δασκάλους τον Κωστή Μπαστιά και τον Δημήτρη Ροντήρη κατά τη διάρκεια της κατοχής και το 1944 πρωτοεμφανίστηκε στο θέατρο με το θίασο Καλουτά - Κόκκινη - Μακρή στην επιθεώρηση «Γουέλκαμ». Την άλλη μέρα, η Αθήνα μιλούσε για ένα καινούργιο ταλέντο.
Στη συνέχεια έπαιξε με το θίασο Αργυρόπουλου στα έργα «Στραβόξυλο», «Ισπανική μύγα». Έκτοτε εμφανιζόταν σε χαρακτηριστικούς ρόλους, σε διάφορους επιθεωρησιακούς θιάσους. Θιασάρχης έγινε το 1959 στο θέατρο «Περοκέ», με την επιθεώρηση «Ομόνοια Πλατς-πλουτς». Ακολούθησαν τη δεκαετία του ‘60 επιθεωρήσεις παρμένες από την πολιτική επικαιρότητα της εποχής, όπως «Άλλος για το Καστρί», «Γαργάλατα... γαργάλατα» και «Έρχεται δεν έρχεται». Η τελευταία του θεατρική εμφάνιση ήταν το 1976 με το έργο του Γ. Κατσαμπά «Ένας βουλευτής σήμερα», στο θέατρο «Παππά», επικεφαλής θιάσου με τη Γωγώ Ατζολετακη και τη Γεωργία Βασιλειάδου (επίσης στην τελευταία της εμφάνιση). Το 1980 εμφανίστηκε εκτάκτως στο έργο της Μαριέτας Ριάλδη «Ωχ» στο θέατρο «Μινώα.
Στη μεγάλη οθόνη πρωτοεμφανίσθηκε το 1947 με το αισθηματικό δράμα του Γιώργου Καρύδη «Μεγάλη Αγάπη». Ακολούθησε πληθώρα ταινιών, κυρίως κωμικών. Διακρίθηκε σε ταινίες του Θανάση Βέγγου και άφησε εποχή σε ρόλους θηλυπρεπών ανθρώπων. Στην τηλεόραση εμφανίστηκε τη δεκαετία του ‘70, σε σειρές που προβλήθηκαν από τα δύο κρατικά κανάλια της εποχής, το ΕΙΡΤ και την ΥΕΝΕΔ.
Τα τελευταία χρόνια της ζωής του είχε αποσυρθεί από την ενεργό δράση, λόγω προβλημάτων υγείας. Είχε νυμφευθεί τρεις φορές και είχε αποκτήσει ένα γιο από την τρίτη του σύζυγο. Οι δύο πρώτες του σύζυγοι ήταν οι γνωστές ηθοποιοί Μπέτυ Μοσχονά και Σάσα Καζέλη.
Ο Τάκης Μηλιάδης πέθανε στις 14 Απριλίου 1985 στο ΚΑΤ, όπου νοσηλευόταν με πολλαπλά κατάγματα, ύστερα από ένα αυτοκινητικό δυστύχημα, που του είχε συμβεί στο Αγρίνιο. Κηδεύτηκε δύο ημέρες αργότερα, στο Α’ Νεκροταφείο Αθηνών.
Ο Δημήτριος Μηλιάδης γεννήθηκε στην Αθήνα στις 26 Σεπτεμβρίου 1922, στους κόλπους μιας καλλιτεχνικής οικογένειας. Ο πατέρας του Νίκος Μηλιάδης και η μητέρα του Μαρίκα Ανθοπούλου ήταν ηθοποιοί του μουσικού θεάτρου.
Από πολύ νέος έδειξε τις προθέσεις του. Ήθελε να ακολουθήσει τα χνάρια των γονιών του, παρά την αντίδρασή τους. Τα βράδια πήγαινε με φίλους του καλλιτέχνες σ’ ένα φούρνο που είχε πιάνο κι εκεί αυτοσχεδίαζε, μεταμφιεζόταν κι έπαιζε ρόλους που αργότερα θα προκαλούσαν τα ασυγκράτητα γέλια των θεατών.
Σπούδαζε νομικά, όταν σε μια φοιτητική παράσταση τον πρόσεξε ο Κωστής Μπαστιάς – τότε διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου – και τον παρότρυνε ν’ αλλάξει πορεία. Έτσι κι έγινε. Σπούδασε θέατρο, με δασκάλους τον Κωστή Μπαστιά και τον Δημήτρη Ροντήρη κατά τη διάρκεια της κατοχής και το 1944 πρωτοεμφανίστηκε στο θέατρο με το θίασο Καλουτά - Κόκκινη - Μακρή στην επιθεώρηση «Γουέλκαμ». Την άλλη μέρα, η Αθήνα μιλούσε για ένα καινούργιο ταλέντο.
Στη συνέχεια έπαιξε με το θίασο Αργυρόπουλου στα έργα «Στραβόξυλο», «Ισπανική μύγα». Έκτοτε εμφανιζόταν σε χαρακτηριστικούς ρόλους, σε διάφορους επιθεωρησιακούς θιάσους. Θιασάρχης έγινε το 1959 στο θέατρο «Περοκέ», με την επιθεώρηση «Ομόνοια Πλατς-πλουτς». Ακολούθησαν τη δεκαετία του ‘60 επιθεωρήσεις παρμένες από την πολιτική επικαιρότητα της εποχής, όπως «Άλλος για το Καστρί», «Γαργάλατα... γαργάλατα» και «Έρχεται δεν έρχεται». Η τελευταία του θεατρική εμφάνιση ήταν το 1976 με το έργο του Γ. Κατσαμπά «Ένας βουλευτής σήμερα», στο θέατρο «Παππά», επικεφαλής θιάσου με τη Γωγώ Ατζολετακη και τη Γεωργία Βασιλειάδου (επίσης στην τελευταία της εμφάνιση). Το 1980 εμφανίστηκε εκτάκτως στο έργο της Μαριέτας Ριάλδη «Ωχ» στο θέατρο «Μινώα.
Στη μεγάλη οθόνη πρωτοεμφανίσθηκε το 1947 με το αισθηματικό δράμα του Γιώργου Καρύδη «Μεγάλη Αγάπη». Ακολούθησε πληθώρα ταινιών, κυρίως κωμικών. Διακρίθηκε σε ταινίες του Θανάση Βέγγου και άφησε εποχή σε ρόλους θηλυπρεπών ανθρώπων. Στην τηλεόραση εμφανίστηκε τη δεκαετία του ‘70, σε σειρές που προβλήθηκαν από τα δύο κρατικά κανάλια της εποχής, το ΕΙΡΤ και την ΥΕΝΕΔ.
Τα τελευταία χρόνια της ζωής του είχε αποσυρθεί από την ενεργό δράση, λόγω προβλημάτων υγείας. Είχε νυμφευθεί τρεις φορές και είχε αποκτήσει ένα γιο από την τρίτη του σύζυγο. Οι δύο πρώτες του σύζυγοι ήταν οι γνωστές ηθοποιοί Μπέτυ Μοσχονά και Σάσα Καζέλη.
Ο Τάκης Μηλιάδης πέθανε στις 14 Απριλίου 1985 στο ΚΑΤ, όπου νοσηλευόταν με πολλαπλά κατάγματα, ύστερα από ένα αυτοκινητικό δυστύχημα, που του είχε συμβεί στο Αγρίνιο. Κηδεύτηκε δύο ημέρες αργότερα, στο Α’ Νεκροταφείο Αθηνών.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ
------------------------------------------------------------
για τα μικρά μας
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
με τη Μέθοδο της Εναέριας Καταβολάδας
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
Ποιος
δε θα ‘θελε να γεμίσει τον κήπο του με τριαντάφυλλα; Η εναέρια
καταβολάδα είναι μια μέθοδος αγενούς πολλαπλασιασμού που δεν απαιτεί
ιδιαίτερες…
share24.gr
http://share24.gr/mathete-pos-na-pollaplasiasete-tin-triantafyllia-ti-methodo-tis-enaerias-katavoladas/
http://share24.gr/mathete-pos-na-pollaplasiasete-tin-triantafyllia-ti-methodo-tis-enaerias-katavoladas/
Ποιος δε θα ‘θελε να γεμίσει τον κήπο του με τριαντάφυλλα; Η εναέρια καταβολάδα
είναι μια μέθοδος αγενούς πολλαπλασιασμού που δεν απαιτεί ιδιαίτερες
γεωπονικές γνώσεις, ακριβά σκευάσματα ορμονών και πολύπλοκες τεχνικές
ριζοβολίας. Ακόμη και οι αρχάριοι κηπουροί μπορούν να ακολουθήσουν τις
παρακάτω συμβουλές και να πετύχουν το αποτέλεσμα που θέλουν.
Τα φυτά μπορούν να πολλαπλασιαστούν με
διάφορους τρόπους. Ο πιο γνωστός είναι μέσω τις φύτευσης των σπόρων
τους, όμως με τον τρόπο αυτόν τα φυτά για να ωριμάσουν χρειάζονται
μήνες, και αν πρόκειται για δέντρα χρόνια. Επιπροσθέτως, τα φυτά που
ξεκινάμε από σπόρους δεν είναι πάντοτε ταυτόσημα φαινοτυπικά
(εξωτερικά τους χαρακτηριστικά) με το μητρικό φυτό. Προκειμένου να
διασφαλίσουμε ότι το φυτό που θα πολλαπλασιάσουμε θα είναι πανομοιότυπο
με το μητρικό και θα κρατήσει τα χαρακτηριστικά της ποικιλίας του, θα
πρέπει να εξασφαλίσουμε ότι θα έχει ακριβώς το ίδιο γενετικό υλικό,
δηλαδή θα είναι κλώνος του μητρικού. Στη διαδικασία αυτή θα πρέπει να
χρησιμοποιήσετε το ίδιο το αρχικό φυτό. Με τη μέθοδο της καταβολάδας
μπορούμε να δημιουργήσουμε κλώνους φυτών που φέρουν όλα τα
χαρακτηριστικά της ποικιλίας. Μία από τις πιο δημοφιλείς μορφές της
καταβολάδας είναι η εναέρια καταβολάδα.
Τι είναι η εναέρια καταβολάδα;
Σε σχέση με τις υπόλοιπες μεθόδους
αγενούς πολλαπλασιασμού, η εναέρια καταβολάδα είναι απλή και σχετικά
εύκολη. Είναι μια διαδικασία που συχνά εμφανίζεται στη φύση. Στα δάση
και σε παραμελημένα φυτά λαμβάνει χώρα όταν ένα χαμηλό κλαδί ή βλαστός
του φυτού αγγίζει το έδαφος και ριζώνει.
Επειδή είναι μια ασεξουαλική
διαδικασία, το γενετικό υλικό είναι πανομοιότυπο με το στέλεχος που έχει
ριζώσει. Έτσι, το στέλεχος που έχει ριζοβολήσει μπορεί να αποκοπεί από
το μητρικό φυτό και να αναπτυχθεί μόνο του ως ανεξάρτητο φυτό.
Για να μάθετε πώς να εφαρμόσετε τη
μέθοδο της εναέριας καταβολάδας, θα πρέπει πρώτα να δούμε πως και γιατί
το στέλεχος του φυτού ριζοβολεί. Κάθε φυτό είναι διαφορετικό και αντιδρά
διαφορετικά στις μεθόδους πολλαπλασιασμού.
Τα φυτά που αντιδρούν καλύτερα στη μέθοδο της εναέριας καταβολάδας
Η μέθοδος της; εναέριας καταβολάδας
απαιτεί υγρό περιβάλλον για τον σχηματισμό των εναέριων ριζών. Τα
περισσότερα φυτά επιδέχονται τη μέθοδο αυτή χωρίς το μητρικό φυτό να
υποστεί βλάβη, ακόμη και αν η μέθοδος δεν πετύχει και δεν εμφανιστούν
ρίζες (σε αυτή την περίπτωση δεν πρέπει να αφαιρέσετε την επικάλυψη
μέχρι να υπάρξουν ρίζες κάποια στιγμή).
Τα πιο κατάλληλα φυτά για να εφαρμόσετε
τη μέθοδο της εναέριας καταβολάδας είναι ποώδη φυτά εσωτερικού χώρου και
ξυλώδη καλλωπιστικά φυτά εξωτερικού χώρου.
Αυτά εκτός από τις τριανταφυλλιές μπορεί
να περιλαμβάνουν τα ακρόδρυα δέντρα (καρυδιές, αμυγδαλιές, καστανιες,
κ.α.), τις μηλιές, τις αχλαδιές, τη φορσύθια, το αγιόκλημα, τα
ροδόδεντρα, τις αζαλέες, τις καμέλιες και άλλα.
Πως θα πολλαπλασιάσετε τις τριανταφυλλιές με τη μέθοδο της εναέριας καταβολάδας
Η μέθοδος είναι αρκετά απλή. Θα χρειάζεται υπόστρωμα βρυών σφάγνου (sphagnum moss),
που μπορείτε να το βρείτε σε φυτώρια και καταστήματα εφοδίων για τον
κήπο κι αφού το βρέξετε, θα το τυλίξετε γύρω από την πληγή που θα κάνετε
στο στέλεχος.
Πιο αναλυτικά ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
1.Διαλέξτε ένα υγιές στέλεχος του φυτού, που δεν έχει εμφανή σημάδια
από ασθένειες και τραυματισμούς και αναπτύσσεται κανονικά. Το ιδανικό
είναι ο βλαστός αυτός να έχει τη διάμετρο ενός μολυβιού
2. Αφαιρέστε τα αγκάθια και τα φύλλα
κατά μήκος του. Επικεντρωθείτε στο μεσογονάτιο διάστημα κάτω από το 5ο
φύλλο μετρώντας από την κορυφή, για να κάνετε εκεί τις τομές.
3. Κάντε δυο παράλληλες τομές στο
μεσογονάτιο διάστημα με ένα κοφτερό μαχαιράκι. Η πάνω τομή να απέχει
μισό εκατοστό από το γόνατο του φύλλου ενώ το μήκος ανάμεσα στις δύο
τομές να είναι περίπου 2,5 εκατοστά.
4. Ξεγυμνώστε το ξύλο αφαιρώντας τον μαλακό πράσινο φλοιό ανάμεσα στις τομές.
5. Εφαρμόστε μια ορμόνη ριζοβολίας στο πάνω μέρος της τομής και στο εκτεθειμένο τμήμα χρησιμοποιώντας ένα μικρό πινέλο.
6. Απλώστε ένα διάφανο πλαστικό κάλυμμα
γύρω από την τομή και δέστε το κάτω μέρος του με σπάγκο ή δεματικό
καλωδίων για να σχηματιστεί ένα χωνί. Μην το δέσετε σφικτά για να μην
τραυματίσει το στέλεχος και για να έχει διέξοδο η περισσευούμενη
υγρασία.
7. Γεμίστε το εσωτερικό του πλαστικού με το λίπασμα από φυτάνθρακα (βρύα σφάγνου), αφού το έχετε βρέξει πριν και έχει απορροφήσει υγρασία. Καθώς το τοποθετείτε πιέστε, ώστε να μην εγκλωβιστεί σε αυτό αέρας.
Μετά από 3 εβδομάδες θα παρατηρήσετε να
εμφανίζονται οι νέες ρίζες. Μετά από αυτό το διάστημα μπορείτε να
αφαιρέσετε το πλαστικό, να κόψετε τα ριζωμένα στελέχη και να τα φυτέψετε
στις τελικές τους θέσεις. Οι νέες τριανταφυλλιές θα φτάσουν πιο γρήγορα
στην ωρίμανση και θα ανθίσουν πιο γρήγορα.
Του Θανάση Αργυρόπουλου (Γεωπόνος ΑΠΘ)
share24.gr
Για περισσότερα νέα σχετικά με Καλλιεργητικές Πρακτικές κάντε like στην σελίδα στο facebook πατώντας εδώ
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Η Μάχη του Λεβιδίου
Αποφασιστική μάχη για την ανύψωση του ηθικού των επαναστατημένων Ελλήνων, που δόθηκε στις 14 Απριλίου 1821...
sansimera.gr
Η Μάχη του Λεβιδίου
Αποφασιστική μάχη για την ανύψωση του ηθικού των επαναστατημένων Ελλήνων, που δόθηκε στις 14 Απριλίου 1821 στο Λεβίδι, ένα χωριό που είναι χτισμένο στις ανατολικές πλαγιές του Μαινάλου, 25 χιλιόμετρα βόρεια της Τρίπολης.
Στις αρχές Απριλίου του 1821 είχε σχεδόν επικρατήσει το στρατηγικό σχέδιο του Κολοκοτρώνη, που στόχευε στην κατάληψη της Τριπολιτσάς, του διοικητικού κέντρου του Οθωμανικού Μωριά. Γι’ αυτό, γύρω από την Τριπολιτσά είχαν αρχίσει να δημιουργούνται ελληνικά στρατόπεδα, για να την αποκόψουν από την υπόλοιπη Πελοπόννησο και να καταστήσουν ευκολότερη την άλωσή της. Όμως, με τη θέα των Τούρκων οι στρατολογημένοι Έλληνες το έβαζαν στα πόδια, χωρίς να ρίξουν ούτε μία τουφεκιά, με αποτέλεσμα ένα μετά το άλλο τα στρατόπεδα να διαλύονται. Τετρακόσια χρόνια σκλαβιάς και ραγιαδισμού είχαν κάνει πολλούς Έλληνες να σκύβουν το κεφάλι, όταν έβλεπαν Τούρκο και να υπομένουν μοιρολατρικά τον αυταρχισμό του. Άλλωστε, όσοι είχαν σηκώσει ανάστημα κατά του δυνάστη συχνά το πλήρωναν με το κεφάλι τους.
Στο
Λεβίδι, όμως, όταν ακούσθηκε ότι φθάνει τουρκικός στρατός από την
Τριπολιτσά κανείς δεν έφυγε. Ήταν το πρώτο στρατόπεδο που δεν διαλύθηκε
στο άκουσμα της είδησης ότι 3.000 πεζοί και ιππείς έχουν εκστρατεύσει
εναντίον τους. Το στρατόπεδο του Λεβιδίου είχε συσταθεί από τους
Καλαβρυτινούς και τους ντόπιους οπλαρχηγούς Παναγιώτη Αρβάλη και Γεώργιο
Μπηλίδα. Ήδη από τις 12 Απριλίου το στρατόπεδο είχε ενισχυθεί με τους οπλαρχηγούς Σωτήριο Χαραλάμπη, Σωτήριο Θεοχαρόπουλο, Νικόλαο Σολιώτη και Αναγνώστη Στριφτόμπολα. Οι Τούρκοι ξεκίνησαν από την Τριπολιτσά με κατεύθυνση το Λεβίδι το βράδυ της 13ης Απριλίου.
Μόλις
πληροφορήθηκαν την επικείμενη άφιξη του τουρκικού στρατού
συγκεντρώθηκαν στο σπίτι, όπου διέμενε ο καλαβρυτινός Σωτήρης Χαραλάμπης
και αποφάσισαν κατά πρώτο να ζητήσουν βοήθεια από τα γειτονικά
στρατόπεδα της Αλωνίσταινας και του Κακουρίου και κατά δεύτερο να
πιάσουν τις εισόδους του Λεβιδίου, ώστε να εμποδίσουν τους Τούρκους να
εισέλθουν στο χωριό. Ο Σωτήρης Χαραλάμπης ταμπουρώθηκε σε μια ράχη κοντά
στο Λεβίδι, ενώ πιο κάτω βρέθηκε ο Αναγνώστης Στριφτόμπολας.
Τις πρωινές ώρες της 14ης Απριλίου,
όταν κυκλοφόρησε η φήμη ότι το τουρκικό ιππικό πλησιάζει το Λεβίδι,
πολλοί άνδρες πανικοβλήθηκαν. Εγκατέλειψαν τις θέσεις τους, παρά τις
προσπάθειες των οπλαρχηγών να τους συγκρατήσουν και κατέφυγαν στο βουνό.
Τότε ο Στριφτόμπολας με 70 άνδρες αποφάσισε να δώσει τη μάχη μέσα στο
χωριό. Οι Τούρκοι όρμησαν με άγριες διαθέσεις κατά των οχυρωμένων
Ελλήνων, αλλά αντιμετώπισαν τη σθεναρή αντίστασή τους. Χαρακτηριστικοί
είναι οι στίχοι του λαϊκού ποιητή Παναγιώτη Κάλα ή Τσοπανάκου
(1789-1825) «… στο Βαλτέτσι στο Λεβίδι / πέφτει αλύπητο λεπίδι…»
Πραγματική
μάχη δόθηκε έξω από το σπίτι που βρισκόταν ο Στριφτόμπολας. Εκεί έπεσαν
οι περισσότεροι Τούρκοι, αλλά και ο ηρωικός οπλαρχηγός από τα
Καλάβρυτα. Εν τω μεταξύ, είχαν αρχίσει να καταφθάνουν οι ενισχύσεις από
τα διπλανά στρατόπεδα υπό τους Δημήτριο Πλαπούτα,
Ηλία Τσαλαφατίνο, Νικόλαο Πετμεζά, Σταύρο Δημητρακόπουλο και Ασημάκη
Σκαλτσά. Τότε, οι αμυνόμενοι βγήκαν από τα σπίτια και όρμησαν κατά των
Τούρκων, που πανικόβλητοι εγκατέλειψαν το πεδίο της μάχης, αφήνοντας
πίσω τους πολλούς νεκρούς.
Η νίκη των Ελλήνων στο Λεβίδι αποτέλεσε το σημαντικότερο ως τότε γεγονός του Αγώνα. Οι ραγιάδες έβλεπαν πλέον ότι οι Τούρκοι δεν ήταν ανίκητοι!
Στις αρχές Απριλίου του 1821 είχε σχεδόν επικρατήσει το στρατηγικό σχέδιο του Κολοκοτρώνη, που στόχευε στην κατάληψη της Τριπολιτσάς, του διοικητικού κέντρου του Οθωμανικού Μωριά. Γι’ αυτό, γύρω από την Τριπολιτσά είχαν αρχίσει να δημιουργούνται ελληνικά στρατόπεδα, για να την αποκόψουν από την υπόλοιπη Πελοπόννησο και να καταστήσουν ευκολότερη την άλωσή της. Όμως, με τη θέα των Τούρκων οι στρατολογημένοι Έλληνες το έβαζαν στα πόδια, χωρίς να ρίξουν ούτε μία τουφεκιά, με αποτέλεσμα ένα μετά το άλλο τα στρατόπεδα να διαλύονται. Τετρακόσια χρόνια σκλαβιάς και ραγιαδισμού είχαν κάνει πολλούς Έλληνες να σκύβουν το κεφάλι, όταν έβλεπαν Τούρκο και να υπομένουν μοιρολατρικά τον αυταρχισμό του. Άλλωστε, όσοι είχαν σηκώσει ανάστημα κατά του δυνάστη συχνά το πλήρωναν με το κεφάλι τους.
Η νίκη των Ελλήνων στο Λεβίδι αποτέλεσε το σημαντικότερο ως τότε γεγονός του Αγώνα. Οι ραγιάδες έβλεπαν πλέον ότι οι Τούρκοι δεν ήταν ανίκητοι!
Επίφυση - Η σύνδεσή μας με το υπερφυσικό
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη Αφύπνιση Συνείδησης ( Consciousness Awakening ).
Επίφυση - Η σύνδεσή μας με το υπερφυσικό και πως την καταστρέφουν
H
επίφυση είναι ένας αδένας στο κέντρο προς το πίσω μέρος του εγκεφάλου,
«άχρηστος» κατά την mainstream επιστήμη, αφού υποτίθεται πως δεν έχει…
awakengr.com
ΕΠΙΦΥΣΗ Ή ΚΩΝΑΡΙΟ (pineal gland)- Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ!
Αρχικά παραθέτω δικές μου σκέψεις που ανέβασα πέρισυ τον Αύγουστο, στο φόρουμ μου www.ideografhmata.gr
H επίφυση είναι ένας αδένας στο κέντρο προς το πίσω μέρος του εγκεφάλου, "άχρηστος" κατά την mainstream επιστήμη, αφού υποτίθεται πως δεν έχει βρει τη χρησιμότητά του. Τα λαμόγια όμως τη γνωρίζουν καλά. Είναι η "ασύρματη σύνδεσή" μας με όλα αυτά που τώρα (στην περιορισμένη μας συνειδητότητα) δεν μπορούμε να αντιληφθούμε η να προσλάβουμε.
Ο αδένας αυτός ονομάζεται και "κωνάριον" (αθάνατη αρχαία Ελλάδα) διότι μοιάζει πάρα πολύ στο σχημα του, με κουκουνάρι...
Kαι φυσικά το κουκουνάρι ιστορικά συμβολίζει το λεγόμενο τρίτο μάτι...
Απόδειξη ότι οι σατανόπληκτοι -αποκρυφιστές-ιλουμιναζί-μασόνοι και δε συμμαζεύεται, γνωρίζουν πολύ καλά τη σημασία της επίφυσης ή κωναρίου, είναι το γεγονός ότι- στη συνήθη πρακτική τους να τα μοστράρουν μπροστά στα μούτρα μας- "δοξάζουν" το κωνάριο, ακόμα και έξω απ'το Βατικανό.
Και διά του λόγου μου το αληθές, ιδού κυρίες και κύριοι...
Τυχαίο; Δε νομιζω... εκτος αν απέκτησαν ενα ανεξήγητο βιτσιο με τα κουκουνάρια...
**************
Άρθρο από εδώ http://www.wakingtimes.com/2012/06/19/pineal-gland-our-third-eye-the-biggest-cover-up-in-human-history/ (μεταφρασμένο)
To κωνάριο που λέγεται και επίφυση ή «τρίτο μάτι», είναι ένας μικρός αδένας στον εγκέφαλο. Παράγει το παράγωγο της σεροτονίνης, τη λεγόμενη μελατονίνη, που είναι μια ορμόνη η οποία επηρεάζει τη διαμόρφωση ύπνου/εγρήγορσης, καθώς και τις εποχιακές λειτουργίες. Το σχήμα του θυμίζει κουκουνάρι (γι’αυτό λέγεται και κωνάριο) και βρίσκεται κοντά στο κέντρο του εγκεφάλου, ανάμεσα στα δύο ημισφαίρια, μέσα σε έναν θύλακα, στο σημείο που ενώνονται τα δύο θαλαμικά σώματα.
Tο μυστικό: Αυτό που δεν θέλουν να ΞΕΡΕΤΕ!
Η επίφυση ή το «τρίτο μάτι» κάθε ανθρώπου, μπορεί να ενεργοποιηθεί ώστε να αντιλαμβάνεται συχνότητες του πνευματικού κόσμου και δίνει την αίσθηση της παντογνωσίας, μια θεϊκή ευφορία και την αίσθηση ότι είναι κανείς «ένα» με όλα τα γύρω του. Όταν η επίφυση ενεργοποιηθεί στις σωστές συχνότητες με τη βοήθεια διαλογισμού, γιόγκας, ή διαφόρων εσωτερικών αποκρυφιστικών μεθόδων, ο άνθρωπος μπορεί να «ταξιδέψει» σε άλλες διαστάσεις. Τέτοια ταξίδια, λέγονται αστρικά, ή αστρικές προβολές ή απόμακρη ενόραση (remote viewing). Με πιο προχωρημένες πρακτικές και αρχαίες μεθόδους, υπάρχει επίσης η δυνατότητα να ελέγχονται οι σκέψεις και οι πράξεις ανθρώπων στον φυσικό κόσμο. Ναι, είναι σχεδόν αδιανόητο, αλλά οι ΗΠΑ, οι πρώην Σοβιετικές κυβερνήσεις και διάφορες σκιώδεις οργανώσεις κάνουν αυτού του είδους την έρευνα εδώ και δεκαετίες και έχουν πετύχει πράγματα, πέρα από την πιο τρελή φαντασία.
Ο καθολικισμός στη Ρώμη απεικονίζει την επίφυση, σαν κουκουνάρι. Οι αρχαίες κοινωνίες όπως οι Αιγύπτιοι και οι Ρωμαίοι, γνώριζαν τα οφέλη και το καταδείκνυαν αυτό στους συμβολισμούς τους με το σύμβολο ενός ματιού. Αναφορές στο κωνάριο γίνονται και στο αμερικανικό χαρτονόμισμα (δολάριο), με αυτό που αποκαλείται «πανθορών οφθαλμός», ο οποίος συμβολίζει τη δυνατότητα ενός ατόμου (ή μιας ομάδας) να χρησιμοποιήσει αυτόν τον αδένα και να πάει στην αντίπερα όχθη (στον πνευματικό κόσμο), και πιθανά να ελέγξει τις σκέψεις και τις πράξεις ανθρώπων στον φυσικό κόσμο, γνωρίζοντας τι σκέφτονται ανά πάσα στιγμή στον φυσικό μας κόσμο. Οι έρευνες που έχουν γίνει μέχρι στιγμής, επιβεβαιώνουν ότι υπάρχουν κάποιες ώρες μέσα στη νύχτα, (μεταξύ 1 και 4 το πρωί) κατά τις οποίες απελευθερώνονται χημικά στοιχεία στον εγκέφαλο, τα οποία φέρνουν την αίσθηση της σύνδεσης κάποιου με την ανώτερη πηγή του.
Η συνωμοσία: Πώς σκοτώνουν την επίφυσή σας
Στα τέλη της δεκαετίας του 90, μια επιστήμων ονόματι Jennifer Luke κάνει την πρώτη μελέτη για τις επιδράσεις του φθορίου στην επίφυση. Κατέδειξε ότι η επίφυση που βρίσκεται στη μέση του εγκεφάλου, ήταν ένας στόχος για το φθόριο. Η επίφυση απλά απορρόφησε περισσότερο φθόριο από οποιαδήποτε άλλη ουσία μέσα στο σώμα. Η επίφυση είναι σαν μαγνήτης για το φθόριο, το οποίο ασβεστοποιεί τον αδένα και του αφαιρεί τη δυνατότητα να εξισορροπεί την ορμονική διαδικασία μέσα στο σώμα. Έκτοτε, αρκετές έρευνες απέδειξαν ότι το φθόριο πηγαίνει στον πιο σημαντικό αδένα μέσα στον εγκέφαλο. Είναι το μόνο στοιχείο που επιτίθεται στο πιο σημαντικό κέντρο του αδένα μας μέσα στον εγκέφαλο. Το φθόριο κυριαρχεί στις τροφές, στα αναψυκτικά, και στο πόσιμο νερό μας. Στο 90% των σημείων ύδρευσης στις ΗΠΑ ρίχνουν φθόριο. Τα φίλτρα νερού που αγοράζετε στα σούπερ μάρκετ δεν αφαιρούν το φθόριο. Μόνο η αντίστροφη όσμοση ή η απόσταξη του νερού το πετυχαίνει αυτό.
Το φθόριο βρίσκεται στην παροχή ύδρευσης, στα τρόφιμα, στην Pepsi, την κόκα κόλα κλπ, για να αποβλακώνεται η μάζα, στην κυριολεξία!! Πρώτοι οι ναζί και οι Ρώσοι άρχισαν να προσθέτουν φθόριο στο νερό των στρατοπέδων συγκέντρωσης που είχαν, για να αδρανοποιούν τον πληθυσμό μέσα στα στρατόπεδα, ώστε να μην αμφισβητούν τους εξουσιαστές.
Δεν είμαι συνωμοσιολόγος, αλλά πιστεύω ότι αν απενεργοποιηθεί η «έδρα της ψυχής» (η επίφυση), αποσυνδέεται η σύνδεσή μας με το Θείον και με την πνευματικότητα και μετατρεπόμαστε σε έναν δούλο των μυστικών οργανώσεων, των σκιωδών οργανώσεων και του κόσμου των εταιρικών κολοσσών που έχει εμμονή με τον έλεγχο.
Θα κλείσω το άρθρο μου με την εξής ρήση:
“Μην πιστεύετε σε κάτι επειδή το ακούστε. Μην πιστεύετε σε κάτι επειδή αρθρώνεται σε λόγο ή φημολογείται από πολλούς. Μην πιστεύετε σε άτι επειδή είναι γραμμένο σε θρησκευτικά βιβλία. Μην πιστεύετε σε κάτι επειδή θεωρείτε τους δασκάλους και τους πρεσβύτερους έγκριτους. Μην πιστεύετε σε παραδόσεις επειδή έχουν περάσει από γενιά σε γενιά. Να πιστεύετε μετά από παρατήρηση και ανάλυση, και όταν διαπιστώσετε ότι κάτι συμβαδίζει με τη λογική και προάγει το καλό και το όφελος για όλους. Τότε ναι, δεχτείτε το, και σταθείτε αντάξιοι σ’αυτό..” - :Bούδας
************
Τέλος, παραθέτω (μεταφρασμένο) ένα διαφωτιστικό κομμάτι που μου είχε στείλει πέρσι τον Αύγουστο ένας Άγγλος φίλος
Αν κάποιος που με διαβάζει εκδηλώνει συμπτώματα σαν της γρίππης, ή κρυολογήματος, η πονοκεφάλους, ή έχει ναυτίες, ή τάση προς έμετο, αυτό οφείλεται στην επίδραση των αλλαγών στις δονήσεις και οι εργάτες του φωτός είναι εξαιρετικά ευαίσθητοι σε αυτό. Το DNA μας ενεργοποιείται με φως. Αυτό σημαίνει πως προκύπτει η μετάβαση από κύτταρα άνθρακα, σε κυτταρα κρυσταλλικά.
Και θα εκδηλωθούν πολλά συμπτώματα της σωματικής ενεργοποίησης του φωτός, αλλά αυτό είναι σταθμός στην εξέλιξή μας και πρέπει να το γιορτάζουμε.
Να αφουγγράζεστε το σώμα σας καθώς θα αφυπνίζεται το DNA σας και η διατροφή/υδάτωση, είναι υψίστης σημασίας. Τα ωμά τρόφιμα όπως λαχανικά και μπόλικοι ξηροι καρποί, ωφελούν πολύ.
Αποφεύγετε το νερό της βρύσης, αφού αυτό ασβεστοποιεί την επίφυσή σας και προκαλούνται πονοκέφαλοι. Ο πονοκεφαλος είναι περιβαλλοντικός και μας χτυπάει γιατί το έχουν σχεδιάσει, για να εμποδίσουν την "άνθιση" της επίφυσής σας. 'Οταν αυτή ασβεστοποιείται, εκδηλώνει πονοκεφάλους και ημικρανίες.
Το νερο της βρυσης είναι γεμάτο κατασταλτικά για να εμποδίσουν την επίφυσή σας να ανοίξει, διότι αυτό θα ήταν εφιάλτης για την ελίτ. Οπότε μας δηλητηριάζουν. Μπορουμε να το περιορίσουμε δυναμικά αυτό, μέχρι να εξαλειφθεί εντελώς.
Κοιτάξτε μέσα στον βραστήρα σας και θα δείτε πως είναι η επίφυσή σας σε κατάσταση ασβεστοποίησης.
Μπορείτε να ευλογείτε το νερό σας με λόγια ανυστερόβουλης αγάπης. Το νερό ανταποκρίνεται στις προθέσεις, είτε καλές είτε κακές. Κοιτάξτε τα πειράματα (κατά)ψυξης του νερού στο youtube, για να έχετε πιο ξεκάθαρη ανάλυση για το πώς το νερό είναι ζωτικό και η κατάστασή του είναι επισης ζωτικής σημασίας.
Εγώ έχω αμέθυστο κρύσταλλο στα μπουκάλια μου με νερό και ο αμέθυστος κρύσταλος δέχεται κώδικα ευλογίας με το ηλιακό φως και την ανυστερόβουλη αγάπη.
Οι κρεατοφάγοι θα ταλαιπωρηθουν, γιατι η ενεργεια του κυματος φωτος εντείνεται και εκδηλώνεται στο σώμα μας, οπότε το κρέας είναι ακατάλληλο...
Τα σφαγιασμένα ζώα ξέρουν ότι τα παχαίνουν για τη σφαγη και ζουν μέσα στον ΦΟΒΟ. Γιατί να καταναλώσετε αυτον τον φόβο; Ειναι παράλογο να συνεχισετε να το κάνετε αυτό στο σώμα σας. Γι'αυτό ειδικά το κόκκινο κρέας προκαλεί και καρκίνους. Ο καρκινος είναι δυσλειτουργία στο σώμα και βασίζεται στον φόβο.
Αν δεν βασίζεται στον φόβο, ειναι περιβαλλοντικός και αυτό σχετίζεται με το στρές. Η φτώχεια είναι περιβαλλοντικό συλλογικό στρες. Είμαστε θύματα πολλων άλλων εκδηλώσεων περιβαλλοντικής κακοποίησης. 'Ολα αυτά θ'αλλάξουν σύντομα.
Το κύμα φωτός φέρνει ίαση και πρέπει να θυμόμαστε ότι με την ίαση έρχεται και κάποιος πόνος, είτε συναισθηματικός είτε σωματικός... όλα αυτά οφείλονται σε αιώνες συστηματικής κακοποίησης και στην εσκεμμένη αποβλάκωση του πληθυσμού. Αλλά πρέπει να το περάσετε για να το ξεπεράσετε και αυτό συμβαίνει τώρα.
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Maria Dimitriou 1 Απριλίου στις 3:51 μ.μ. · exypnes-idees.gr 7 Μοναδικά φυτά εσωτερικού χώρου που δεν χρε...
-
Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε μια δημοσίευση . 17 Ιουλίου 2017 · Η Anna Nikolaidou κοινοποίησε ένα βίντεο σ...
-
Ο Σταφυλίνακας Kλικ στη φωτογραφία για περισσότερα http://toperivoli.com/content/%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%86%CF%85%CE%BB%CE%...
-
http://share24.gr/9-tropi-gia-na-antidrasis-otan-kapios-se-pligosi/ 9 Τρόποι για να Αντιδράσεις Όταν Κάποιος σε Πληγώσει - share24.gr...
-
Maria Dimitriou κοινοποίησε μια δημοσίευση του George Styl Όταν ήμουν μικρός η γιαγιά μου τα έβαζε στο καντήλι για φυτίλι !!! Ξε...
-
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο . 4 σημάδια-καμπανάκια ότι ο μεταβολισμός σας είναι στα κόκκινα και κιν...
-
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη Bossnews.gr . · Πως να απαλλαγείτε από το νύχι που μπαίνει μέσα στο δέρμ...
-
Maria Dimitriou 22 Αυγούστου στις 12:22 π.μ. · olympospress.blogspot.com Γιατί οι Δελφοί έστειλαν τους Σ...
-
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση της Dimitra Nikolaou . Η αρμπαρόριζα η θαυματουργή για τα νεύρα ...
-
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη Διατροφη Υγεια . Αγιόκλημα: Ένα θαυματουργό φαρμακευτικό φυτό που πρέπει να...