22 Ιουνίου – Παγκόσμια Ημέρα Σκαραβαίου!

Σύμφωνα με το συμβόλαιο αυτό, ο Φερδινάδος Πόρσε δεσμευόταν να
αναπτύξει το αυτοκίνητο του «λαού» και να υποβάλλει προς έγκριση το
πρωτότυπο εντός δέκα μηνών.
Η παραγωγή του σκαραβαίου, ξεκίνησε το 1938 όπου και συνέχισε μέχρι
και πολύ πρόσφατα με το μοντέλο “New Beetle”. Ο σκαραβαίος αποτέλεσε
αυτό που λέμε «αυτοκίνητο του λαού» εφόσον η τιμή του ήταν ιδιαίτερα
προσιτή και έτσι πολλές οικογένειες μπορούσαν να το αποκτήσουν χωρίς
απαραίτητα να έχουν μεγάλη οικονομική δυνατότητα.
Αυτό που ίσως δεν γνωρίζουμε, είναι ότι ο σκαραβαίος, δεν θα μπορούσε
να προχωρήσει σε μαζική παραγωγή, αν πρώτα δεν είχε συναινέσει σ’ αυτό ο
Αδόλφος Χίτλερ. Σε μία συνάντηση που είχε ο δικτάτορας Αδόλφος Χίτλερ
με τον Φερδινάδο Πόρσε στο Βερολίνο, το 1933 ο πρώτος ζήτησε να φτιαχτεί
μεν ένα τέτοιο αυτοκίνητο αλλά με τις δικές του προδιαγραφές, οι οποίες
και ήταν: να είναι μικρό, με αξιόπιστη μηχανή και να μην καίει
περισσότερο από ένα γαλόνι βενζίνης κάθε 40 μίλια. Το τελευταίο που
τόνισε ο Αδόλφος Χίτλερ, ήταν το αυτοκίνητο να διατίθεται στο κοινό σε
ιδιαίτερα χαμηλή τιμή, που δεν θα ξεπερνούσε τα 1.000 μάρκα.