Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Η καρυδόπιτα της Γωγώς

Η καρυδόπιτα της Γωγώς
Bαθμολογία:
       
6 ψήφοι
Προστέθηκε από , 22.01.07

Περιγραφή

Η συνταγή είναι από την κουμπάρα μου τη Γωγώ. Τέλεια όπως όλες οι συνταγές που μου έχει δώσει...
Η καρυδόπιτα της Γωγώς
photo: golfo

Τι χρειαζόμαστε:

  • 9 αβγά
  • 1 ½ φλ. ζάχαρη
  • 1 ½ φλ. αλεύρι φαρίνα
  • 2 φλ. σιμιγδάλι χοντρό
  • 1 ½ φλ. βούτυρο
  • 2 φλ. καρύδια κομμένα
  • 3/4 φλ γάλα
  • 1 κ.γ. σόδα
  • 2 κ.γ. μπέικιν πάουντερ
  • λίγη κανέλα, λίγο γαρύφαλο
  • 1 βανίλια

Σιρόπι
:

  • 3 φλ. ζάχαρη
  • 3 φλ. νερό
  • λίγη φλούδα λεμονιού
Στα γρήγορα
Κατηγορία
Μέθοδος
Διατροφή
Περιέχει

 

 

 

Πως το κάνουμε:

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Η Ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων (62)

Από παλιά Ραδιοτηλεόραση

Για μεγέθυνση πατάτε ροδάκι και ανοίγει νέα καρτέλα με φακό +-

Στα τρυπημένα σημεία λέει 12 μ. Παρασκευόπουλος 18ος, Κάσδαγλη, θέση, ενώ

Β΄ Διεθνείς Ολυμπιακοί Αγώνες των Αθηνών (1906): 
Η ελληνική συμμετοχή

Χριστουγεννιάτικο design


 Χριστουγεννιάτικο design

Η χριστουγεννιάτικη διακόσμηση είναι γνωστή. Τα κλασικά δέντρα, με τα κλασικά στολίδια, τις κλασικές γιρλάντες, τις κλασικές κάλτσες για τα δώρα, τα κλασικά δώρα. Εντάξει, οι περισσότεροι αυτό που ζητάμε από την χριστουγεννιάτικη διακόσμηση, είναι να δημιουργήσουμε ατμόσφαιρα και να φέρουμε έτσι το πνεύμα των εορτών στο σπίτι. Άλλωστε πρόκειται για περιοδική διακόσμηση
και όχι για κάποιο διακοσμητικό μοτίβο που θα έχει μεγάλη διάρκεια και θα πρέπει να ληφθούν υπόψη πολλοί παράγοντες ώστε να υπάρχει ένα τέλειο και ολοκληρωμένο αποτέλεσμα. Στα περισσότερα σπίτια ισχύει αυτό και δεν έχουμε καμία αντίρρηση.

Υπάρχουν όμως και αυτοί που θέλουν να κάνουν κάτι διαφορετικό. Που δεν αρκούνται στο να φέρουν στο σπίτι τους μόνο το πνεύμα των ημερών και την εορταστική ατμόσφαιρα. Για εσάς που θέλετε να δημιουργήσετε design και όχι μια κοινή (απλή ή πιο πλούσια) χριστουγεννιάτικη διακόσμηση, βρήκαμε τις φωτογραφίες του Chris Everard.

Άνετα πολλά από αυτά τα στοιχεία θα μπορούσαν να αποτελέσουν μόνιμη διακόσμηση για όλο το χρόνο, έτσι βέβαια, θα μου πείτε, τα Χριστούγεννα δεν θα έχουν το κάτι διαφορετικό που θα κάνει αυτή την εποχή να ξεχωρίζει. Δεν θα έχει, δηλαδή, τα Χριστούγεννα τη χάρη των Χριστουγέννων.

Σκοπός αυτής της παρουσίασης δεν είναι να κάνετε στο σπίτι σας μια μόνιμη χριστουγεννιάτικη διακόσμηση, αλλά να σας δώσει ιδέες για να εναρμονίσετε την χριστουγεννιάτικη διακόσμηση, όσο το δυνατόν περισσότερο, με το ύφος και το διάκοσμο του σπιτιού σας. Και για να δούμε τι διαφορετικό υπάρχει πέρα από τα κλασικά και εικονογραφημένα.

viewdeco.gr

Οι πέντε τύποι προσευχής



Οι πέντε τύποι προσευχής


Η ύπαρξή μας είναι το αποτέλεσμα των σκέψεών μας…
Ο Gregg Braden, επιστήμονας, φιλόσοφος και συγγραφέας, μας δίνει τους 4 τύπους προσευχής σύμφωνα με τους σύγχρονους μελετητές.

Ο πρώτος τύπος προσευχής είναι η «Καθημερινή Προσευχή», μια άτυπη πρόταση που λέγεται αυθόρμητα μέσα στη καθημερινότητα π.χ. «Θεέ μου βοήθα με».

Ο δεύτερος τύπος είναι η «Απαιτητική Προσευχή», με την οποία αιτούμαστε τη βοήθεια, τη συμμετοχή του Θεού, των Αγγέλων, της Ανώτερης Δύναμης, διεκδικώντας το δικαίωμα μας π.χ. στη θεραπεία.

Ο τρίτος τύπος είναι η «Τελετουργική Προσευχή», με την οποία δοξολογούμε το θείο ακολουθώντας συγκεκριμένο τελετουργικό.

Ο τέταρτος τύπος είναι η «Διαλογιστική Προσευχή», χωρίς λόγια, με επικέντρωση στην εσωτερική σιωπή, αντιλαμβανόμενοι πιθανώς μια διάχυτη παρουσία.
Στη θέση τη λέξης «προσευχή» μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και τις λέξεις «αίτημα», «δήλωση» ή «πρόθεση».

Υπάρχει και ένας πέμπτος τρόπος που συναντάται στα Θιβετιανά μοναστήρια, στα προχριστιανικά κείμενα και στις παραδόσεις των Σαμάνων τις Αμερικανικής Ηπείρου. Αυτή η προσευχή βασίζεται στο συναίσθημα. Αυτός που προσεύχεται οραματίζεται ότι το αίτημά του έχει ήδη γίνει και βιώνει το αίσθημα πληρότητας από την πραγματοποίησή του. Αυτή η μορφή προσευχής εμπεριέχει τη δύναμη της υλοποίησης των επιθυμιών μας, των στόχων μας.


Πώς όμως γίνεται αυτό;
Σύμφωνα με την Κβαντική Θεωρία, η παρατήρηση του κόσμου από τον άνθρωπο δίνει μορφή στο σύμπαν. Δεν ελέγχουμε το σύμπαν, αλλά, συμμετέχουμε στη δημιουργία του. Η προσδοκία είναι πράξη δημιουργίας. «Δεν είμαστε απλώς θεατές που βρέθηκαν τυχαία σε μια κοσμική σκηνή, είμαστε διαμορφωτές και δημιουργοί που ζούμε σε ένα συμμετοχικό σύμπαν (John Wheeler, από τους πρωτοπόρους της Κβαντικής Φυσικής).
Η Lynne McTaggart, δημοσιογράφος και συγγραφέας, το περιγράφει με απλά λόγια: «Υπάρχει μια μεγάλη ποσότητα λάσπης εκεί έξω, που είναι η δυνητική ζωή μας. Κι εμείς, με την ίδια την πράξη της εμπλοκής, με την πράξη της προσοχής μας και την παρατήρησή μας κάνουμε αυτό το ζελέ να σταθεροποιηθεί. Η εμπλοκή μας δημιουργεί την πραγματικότητα».
Αν λοιπόν η δύναμη της δημιουργίας, της υλοποίησης βρίσκεται στη σκέψη και στο συναίσθημά μας, τότε ίσως η διαδικασία μπορεί να συμπτυχθεί σε τέσσερα στάδια:


1. Βάλτε στόχο
Ζητήστε, ονειρευτείτε, δοκιμάστε χωρίς περιορισμούς από πεποιθήσεις και προκαταλήψεις.


2. Οραματιστείτε.
Φανταστείτε τη ζωή σας όπως επιθυμείτε, αφήστε να σας κατακλύσει το αίσθημα πραγματοποίησης του στόχου σας και νοιώστε τον ενθουσιασμό της επίτευξης.
«Η φαντασία είναι τα πάντα, είναι η ανεπίσημη πρώτη προβολή του κινηματογραφικού έργου της ζωής» (Άλμπερτ Αϊνστάιν).


3. Ασχοληθείτε με το τι επιδιώκετε και όχι με το πώς θα επιτευχθεί.
Το πώς αφήστε το στη σοφία της ζωής. Κι εδώ είναι που χρειάζεται η πίστη. Πίστη στη σοφία της Δημιουργίας και εμπιστοσύνη στις διαδικασίες της.


4. Απεμπλακείτε από το αποτέλεσμα.

Όσο κι αν ακούγεται οξύμωρο να βάζουμε στόχο, αλλά, να αδιαφορούμε για το αποτέλεσμα, αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να κρατήσουμε ψηλά το ηθικό και θετική τη διάθεσή μας.
Νιώστε ευγνωμοσύνη γι’ αυτά που ήδη έχετε και αποφύγετε να εστιάζετε σ΄ αυτά που σας λείπουν.

Ένα εύλογο ερώτημα είναι: αν ορίζουμε την πραγματικότητά μας, τότε γιατί δεν επιδρούμε άμεσα στο παρόν μας και δεν επηρεάζουμε μεγάλα γεγονότα, όπως πχ την παγκόσμια ειρήνη;

Ο Δρ Joe Dispenza, ειδικευμένος στη νευροφυσιολογία του εγκεφάλου, εξηγεί:
Ο υπατομικός κόσμος ανταποκρίνεται στην παρατήρησή μας, αλλά η προσοχή του μέσου ανθρώπου αποσπάται κάθε 6-10 δευτερόλεπτα. Οπότε πώς να μπορέσει το πολύ μεγάλο να ανταποκριθεί σε κάποιον που δεν μπορεί να εστιάσει και να συγκεντρωθεί; Ίσως να είμαστε απλώς κακοί παρατηρητές. Ίσως να μην έχουμε αποκτήσει την τεχνική της παρατήρησης. Αν είμαστε πρόθυμοι να αφιερώνουμε ένα κομμάτι της μέρας μας στην παρατήρηση, να σχεδιάζουμε ένα νέο πιθανό μέλλον για μας, και αν το κάνουμε σωστά και το παρατηρούμε σωστά, θα πρέπει να έχουμε την ευκαιρία να το δούμε να εμφανίζεται στη ζωή μας.
Χρειάζεται λοιπόν συνεχή εξάσκηση και τότε οι δυνατότητες του Σύμπαντος ξεδιπλώνονται άπειρες μπροστά μας, ή καλύτερα μέσα μας.

ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΚΟΛΟ


ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΚΟΛΟ

Στην ανατολική πλευρά της κεντρικής πλατείας του Κατακόλου, απέναντι από το σιδηροδρομικό σταθμό λειτουργεί (υπό την αιγίδα του Δήμου Πύργου) το Μουσείο Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας όπου εκτίθενται 250 περίπου αξιόπιστα και λειτουργικά ομοιώματα εφευρέσεων των αρχαίων Ελλήνων. μετά από 20χρονη έρευνα, μελέτη και κατασκευή του Κώστα Κοτσανά. Πρόκειται για το πληρέστερο και το πλέον αξιόπιστο μουσείο του είδους του παγκοσμίως. Εγκαινιάσθηκε στις 11 Μαρτίου 2011 από τον ομότιμο καθηγητή του Ε.Μ.Π και πρόεδρο της ΕΜΑΕΤ Θεοδόση Τάσιο.
Σκοπός του μουσείου είναι να αναδείξει αυτή τη σχετικά άγνωστη πτυχή του πολιτισμού των αρχαίων Ελλήνων και να αποδείξει ότι η αρχαιοελληνική τεχνολογία λίγο πριν το τέλος του αρχαιοελληνικού κόσμου ήταν εξαιρετικά όμοια με τις απαρχές της σύγχρονης τεχνολογίας μας.

Τα εκθέματα συνοδεύονται από πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό (στα ελληνικά και αγγλικά) ενώ πολλά από αυτά είναι διαδραστικά. Η έκθεση (ταξινομημένη σε ενότητες) ακολουθεί όλες τις σύγχρονες εκπαιδευτικές αντιλήψεις της Παιδαγωγικής και Μουσειακής Αγωγής ώστε να δρα πολυεπίπεδα ως προς το μέγεθος της αρχαίας ελληνικής τεχνολογικής σκέψης και τεχνικής τόσο στην εκπαιδευτική κοινότητα όλων των βαθμίδων όσο και στο ευρύτερο κοινό.
Τα έργα είναι ταξινομημένα σε ενότητες και η περιήγηση περιλαμβάνει:
α) την ενότητα των 29 αρχαιοελληνικών ρολογιών όπου δεσπόζουν το ξυπνητήρι του Πλάτωνος, το εντυπωσιακό υδραυλικό ωρολόγιο του Αρχιμήδη και το θαυμαστό αυτόματο ρολόι του Κτησίβιου (ένα θαύμα του αυτοματισμού),
β) την ενότητα με τα καταπληκτικά «μαγικά» αυτόματα των Αλεξανδρινών Μηχανικών και την επιβλητική σε φυσικό μέγεθος «αυτόματη υπηρέτρια» (το πρώτο λειτουργικό ρομπότ της ιστορίας),
γ) τις ενότητες με το σταθερό και το κινητό αυτόματο θέατρο του Ήρωνος (δηλ. τον «κινηματογράφο» και το «αυτοκίνητο - κουκλοθέατρο» των αρχαίων Ελλήνων αντίστοιχα),
δ) την ενότητα με τις εφευρέσεις του Αρχιμήδη (του σπουδαιότερου επιστήμονα όλων των εποχών),
ε) την ενότητα με τις εφευρέσεις του Πυθαγόρα, του Πλάτωνα, του Αριστοτέλη και του Αρχύτα,
στ) την ενότητα με την ιατρική, την αγροτική, την υφαντική και την αθλητική αρχαιοελληνική τεχνολογία όπου εντυπωσιάζουν ο «αργαλειός της Πηνελόπης» και η «ύσπληγα» δηλ. ο μηχανισμός της αποφυγής της πρόωρης εκκίνησης των αθλητών (σε φυσικό μέγεθος και τα δύο),
ζ) την ενότητα με τις μεθόδους οικοδόμησης του αρχαιοελληνικού αρχιτεκτονικού θαύματος όπου εντυπωσιάζουν οι κάθε είδους γερανοί,
η) την ενότητα με τους επικουρικούς μηχανισμούς του αρχαιοελληνικού θεάτρου («από μηχανής θεός», «περίακτοι», «εκκύκλημα», κ.ά.),
θ) την ενότητα με τα επιστημονικά όργανα, τα εργαλεία και τα μηχανήματα των αρχαίων Ελλήνων (διόπτρα, οδόμετρο, τόρνος, εσωτερικός σπειροτόμος, παντογράφος, κ.ά)
ι) την ενότητα με την υδραυλική τεχνολογία τους,
ια) την ενότητα με τα εκπληκτικά τους αστρονομικά μετρητικά όργανα (υπολογιστικός μηχανισμός των Αντικυθήρων, αστρολάβος, τετράντας, κ.ά)
ιβ) την ενότητα με την αρχαιοελληνική πολιορκητική τεχνολογία (τα «τεθωρακισμένα» και το «πυροβολικό» των αρχαίων Ελλήνων) όπως η ελέπολις του Επιμάχου, η χελώνη και το τρύπανο του Διάδη, ο πολυβόλος καταπέλτης του Διονυσίου, κ.ά,
ιγ) την ενότητα με τη αρχαιοελληνική ναυπηγική τεχνολογία όπου παρουσιάζεται η ιστορική εξέλιξη των ελληνικών πλεούμενων (π.χ. μονόξυλο, παπυρέλλα, ολκάς, κυκλαδικό - μινωικό πλοίο, πεντηκόντορος, διήρης, τριήρης, κ.ά.) και τέλος
ιδ) την ενότητα με τις εντυπωσιακές τηλεπικοινωνίες των αρχαίων Ελλήνων αλλά και τις μεθόδους κρυπτογράφησης.
Η είσοδος είναι ελεύθερη και για τους μαθητές που την επισκέπτονται οργανωμένα παρέχονται δωρεάν ποικίλα εκπαιδευτικά προγράμματα, αναλυτική ξενάγηση και επίδειξη της λειτουργίας των εκθεμάτων από τον ίδιο το δημιουργό τους στο πλαίσιο του εθελοντισμού. Το κλείσιμο των επισκέψεων γίνεται με τηλεφωνική επικοινωνία στο τηλέφωνο 698-3239032 και στο e-mail: kkotsanas@hotmail.com.
ΑΠΟ http://www.katakolo.info/index.php/el/katakolo/aksiotheata/237.html

Διαφημιστική αφίσα για την «Τόσκα» του Πουτσίνι


Ο Τζιάκομο Πουτσίνι (ιταλ. Giacomo Puccini) γεννήθηκε στην Ιταλία στις 22-12-1858 και πέθανε στο Βέλγιο 29-11-1924 από καρκίνο στον λάρυγγα. Μη μπορώντας να μιλήσει το τελευταίο διάστημα επικοινωνούσε με γραπτά μηνύματα. Το τελευταίο του ήταν προς την σύζυγό του Ελβίρα: "Elvira, povera donna, finito" (Ελβίρα, καϋμένη γυναίκα, όλα τέλειωσαν). Ήταν συνθέτης όπερας, ο σημαντικότερος εκπρόσωπος του ιταλικού βερισμού. Καταγόταν από οικογένεια μουσικών. Σπούδασε σύνθεση και εκκλησιαστικό όργανο, πρώτα στη γενέτειρα του, Λούκα και μετά στο Μιλάνο.
Διαφημιστική αφίσα για την «Τόσκα» του Πουτσίνι

Το 1893, είχε την πρώτη του επιτυχία με την Όπερα «Τόσκα» (1900), την «Μαντάμα Μπατερφλάι» και την «Τουραντό», την οποία άφησε ημιτελή και την συμπλήρωσε ο Φράνκο Αλφάνο. Δύο χρόνια μετά τον θάνατό του η όπερα ανέβηκε στην Σκάλα του Μιλάνου με μαέστρο τον φίλο του Αρτούρο Τοσκανίνι. Ο Τοσκανίνι αποφάσισε να διακόψει την παράσταση στο σημείο όπου είχε δουλευτεί από τον Πουτσίνι. Εκείνη ακριβώς τη στιγμή, διέκοψε το έργο, γύρισε στο κοινό και είπε "Σε αυτό το σημείο τελειώνει το έργο αφού πεθαίνει ο συνθέτης. Δυστυχώς, ο θάνατος υπερβαίνει την τέχνη". Ο Πουτσίνι έγραψε επίσης μια λειτουργία, έργα μουσικής δωματίου κ.α.

Τα έργα του χαρακτηρίζονται από εξαιρετική ενορχήστρωση, άμεσο λυρισμό και κυριαρχεί σε αυτά δραματική ατμόσφαιρα. Είναι από τα πιο δημοφιλή στο χώρο της όπερας.

Διαφημιστική αφίσα της TOSCA

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A4%CE%B6%CE%B9%CE%AC%CE%BA%CE%BF%CE%BC%CE%BF_%CE%A0%CE%BF%CF%85%CF%84%CF%83%CE%AF%CE%BD%CE%B9

Θέατρα ελέγχου



Θέατρα ελέγχου - Ρόλοι με τους οποίους προσπαθούμε να πάρουμε ενέργεια…

Υπάρχουν πολλές καθημερινές ασυνείδητες και συνειδητές τεχνικές που πράττουν οι άνθρωποι ώστε να πάρουν ενέργεια απ' τους άλλους. Το βιβλίο: Ουράνια Προφητεία έχει μία ωραία κατηγοριοποίηση αυτών των ρολών και είναι τέσσερεις:

Ο ένας είναι ο τύπος του “θύματος”, όπου το άτομο που προσπαθεί με τεχνικές του τύπου “λυπηθείτε με τον καημένο’’ ή ‘’εγώ ο αδικημένος’’ κ.λπ., να πάρει την προσοχή απ' τους άλλους και άρα την ενέργεια. Συχνά οι ασθενείς έχουν τέτοια συμπεριφορά.

Το άλλο θέατρο ελέγχου είναι ο τύπος του απόμακρου, που με το να μη μιλάει πολύ ή να παίζει τον αδιάφορο ή να φεύγει, ώστε να πάμε από πίσω του και να τον ρωτήσουμε ‘’τι έχεις;’’ Έτσι προσπαθεί να πάρει την προσοχή και άρα την ενέργεια των άλλων.

Το επόμενο θέατρο είναι ο τύπος του ανακριτή, εκείνου δηλαδή που προσπαθεί να βάλει τον άλλον σε απολογία, να τον κάνει υπόλογο, να του πάρει δηλαδή την εξουσία και άρα την ενέργεια. Επίσης πολλοί γίνονται ανακριτικοί όταν προσπαθούν ασυνείδητα να διώξουν μια ευθύνη από πάνω τους. Επίσης ανακριτής είναι εκείνος που δείχνει τα σφάλματα στους άλλους και τους κάνει να νιώθουν ‘’μικρότεροι’’. Μία ακόμα ανακριτική τεχνική είναι όταν ρωτά κάνεις πολλές ερωτήσεις και απαιτεί απάντηση! Σε ρουφάει κάποιος με αυτόν τον τρόπο…

Το τέταρτο θέατρο ελέγχου είναι ο τύπος είναι αυτός του τρομοκράτη, ο οποίος με τη βία και με φωνές θα προσπαθήσει να σου πάρει τον έλεγχο, με εκβιασμούς ψυχικούς κλπ. Συνήθως τα θύματα έλκουν τρομοκράτες και το αντίθετο, ενώ οι απόμακροι έλκουν ανακριτές και το αντίθετο. Για παράδειγμα ένας γίνεται κακόμοιρος γιατί φοβάται να αντιμετωπίσει τον τρομοκράτη και έτσι τον κάνει ακόμα πιο τρομοκράτη. Ο τρομοκράτης δημιουργεί ακόμα περισσότερο τη συμπεριφορά του θύματος στον άλλον και έτσι δημιουργείται μεταξύ τους ένα ενεργειακό δέσιμο εξουσίας - ελέγχου, ένα δέσιμο που μπορεί κανείς να το δει σαν ενεργειακούς λώρους – πλοκάμια, μεταξύ των τριών κάτω chakras των ατόμων. Ο ανακριτής απ' την άλλη πάει στον απόμακρο και τον ρωτάει ‘’μα τι έχεις, πες μου, πες μου’’ όπως κάνουν πολλά ζευγαράκια. Κι έτσι τον κάνει ακόμα περισσότερο απόμακρο. Το ζητούμενο είναι να ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ αυτούς τους ρόλους και εμείς να ΜΗΝ παίρνουμε μέρος σε τέτοιους ανταγωνισμούς ενέργειας! Να μην πηγαίνουμε να κανακεύουμε όλη την ώρα έναν άρρωστο που κλαίγεται π.χ. Γιατί έτσι βολεύεται στην ασθένειά του και του αρέσει, πράγμα που δεν είναι τιμητικό για την ολότητά του. Ή να μην πηγαίνουμε να λέμε σε έναν απόμακρο ‘’τι έχεις και τι έχεις’’ αλλά να κρατάμε την αυτοπεποίθησή μας, χωρίς να φοβόμαστε ότι ο άλλος έχει ’παρεξηγηθεί’ ή κάτι τέτοιο. Και βέβαια να μην είμαστε ανακριτικοί σε όσα λάθη νομίζουμε ότι βλέπουμε και να μην μπαίνουμε σε εκβιασμούς κλπ.

Ένα ΠΟΛΥ σημαντικό στοιχείο είναι να μάθουμε να έχουμε αυτοπεποίθηση και να είμαστε στο ‘’κέντρο’’ μας, χωρίς να επηρεαζόμαστε απ' τις συμπεριφορές των άλλων που πάνε να μας ελέγξουν, να μας θυμώσουν κλπ. Το ζήτημα δεν είναι να αποβάλλουμε τίποτα άλλα να ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ θετικότητα. Έτσι θα μαραθούν τα ζιζάνια αν δεν τα ποτίζουμε...

Και κυρίως σεβόμαστε την ελεύθερη Βούληση των άλλων. Τους αφήνουμε στην απελπισία τους αν αυτό τους αρέσει. Δεν γινόμαστε ‘’σωτήρες’’ χωρίς να μας το ζητήσουν….

ΚΑΡΥ ΓΚΡΑΝΤ «Το κυνήγι του κλέφτη (To Catch A Thief, 1955)»



ΚΑΡΥ ΓΚΡΑΝΤ (18 Ιανουαρίου 1904 – 29 Νοεμβρίου 1986)


ΤΑΙΝΙΑ «Το κυνήγι του κλέφτη (To Catch A Thief, 1955)» του Άλφρεντ Χίτσκοκ


Η ταινία Το Κυνήγι του Κλέφτη (Πρωτότυπος Τίτλος To Catch A Thief) είναι ρομαντικό θρίλερ παραγωγής 1955, σε σκηνοθεσία Άλφρεντ Χίτσκοκ. Πρωταγωνιστές της ταινίας είναι o Κάρι Γκραντ και η Γκρέις Κέλι, ενώ το σενάριο της ταινίας που έγραψε ο Τζον Μάικλ Χέιζ αποτελεί ελεύθερη μεταφορά του ομώνυμου μυθιστορήματος του Ντέιβιντ Ντοντζ. Η ταινία έλαβε 3 υποψηφιότητες για Όσκαρ και βραβεύτηκε με όσκαρ φωτογραφίας σε έγχρωμη ταινία.


Υπόθεση

Ο Αμερικανός Τζον Ρόμπι (Κάρι Γκραντ) είναι ένας πρώην κλέφτης κοσμημάτων που ζει ήρεμα στη γαλλική ριβιέρα. Η ηρεμία του διακόπτεται όμως, όταν κάποιος ξεκινάει μια σειρά ληστειών κοσμημάτων χρησιμοποιώντας όλα τα κόλπα που χρησιμοποιούσε ο Τζον την περίοδο της δράσης του. Η αστυνομία του Μόντε Κάρλο υποπτεύεται τον Τζον κι εκείνος πρέπει να αποδείξει την αθωώτητά του ανακαλύπτοντας ο ίδιος την ταυτότητα του πραγματικού ενόχου. Ένα από τα μελλοντικά θύματα του ληστή είναι η ζάπλουτη Τζέσι Στίβενς (Τζόις Ρόις Λάντις) που επισκέπτεται τη γαλλική ακτή με τη συνοδεία της κόρης της, Φράνσις (Γκρέις Κέλι), ψάχνοντας για τον κατάλληλο γαμπρό για εκείνην. Ο Τζον συναντάει τις δυο γυναίκες και ερωτεύεται την Φράνσις. Η ερωτική τους έλξη συνοδεύεται από την έκρηξη πυροτεχνημάτων, ενώ ο κλέφτης συνεχίζει να δρα ανενόχλητος.


Η ταινία αποτελεί την πρώτη, από τις πέντε, ταινία του μετρ του σασπένς η οποία γυρίστηκε σε Vistavision.

Στο πρωτότυπο σενάριο, ο Μπερτράνι δέχεται τη σύλληψή του για την οργάνωση των εγκλημάτων, ενώ η Ντανιέλ κι ο Τζον συγχωρούν ο ένας τον άλλο. Η Ντανιέλ θέτεται υπό επίβλεψη ενώ η αστυνομία αθωώνει τον Τζον. Παρά το γεγονός ότι ο Χέιζ προσπάθησε να διατηρήσει το σενάριο του χωρίς αλλαγές, ο Χίτσκοκ έκλεισε την ταινία μετά την απόδειξη της αθωότητας του Τζον.

Η ταινία ήταν η τελευταία ταινία που η Γκρέις Κέλι γύρισε για λογαριασμό του Χίτσκοκ, καθώς η ηθοποιός παντρεύτηκε τον πρίγκηπα Ρενιέ του Μονακό. Χρόνια αργότερα ο Χίτσκοκ προσπάθησε να αναθέσει στην Πριγκίπισσα Γκρέις τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία Μάρνι (Marnie, 1964), αλλά η Κέλι αναγκάστηκε να αρνηθεί καθώς οι πολίτες του Μονακό αντέδρασαν αρνητικά στην ιδέα του να συμμετάσχει σε άλλη ταινία.

Η Τζόις Ρόις Λάντις που υποδύεται τη μητέρα της Γκρέις Κέλι και μελλοντική του πεθερά στην ταινία, επρόκειτο να ερμηνεύσει το ρόλο της μητέρας του Γκραντ στην ταινία Στη σκιά των τεσσάρων γιγάντων (North By Northwest, 1959). Η Λάντις ήταν νεώτερη του Γκραντ. 

"Το Κουκούτσι" γιορτάζει "Μέρες Αυτονομίας"


Ο Συνεταιριστικός Πολυχώρος "Το Κουκούτσι" γιορτάζει 2 χρόνια λειτουργίας!!!
Με μεγάλη χαρά σας προσκαλούμε στις "Μέρες Αυτονομίας", μια βδομάδα συνάντησης ατόμων και συλλογικοτήτων.
Ελεύθερες δράσεις αφιερωμένες στην αυτονομία της καθημερινής ζωής από την Τρίτη 4/12 ως και την Κυριακή 9/12 σε διαφορα μέρη της πόλης.

Συνοπτικά το πρόγραμμα μας:
-εργαστήρια χειροτεχνίας (ξύλο, πηλός, κόσμημα, ύφασμα, πλεκτό)
-σεμινάρια υγείας και διατροφής (σπιτικό φαρμακείο, σπονδυλοθεραπεία, κάστανα, μανιτάρια, χαρούπι)
-βιωματικό εργαστήριο για την ελεύθερη εκπαίδευση
-παρουσίαση συλλογικοτήτων της πόλης, ντοκιμαντερ και συζήτηση
-εκδρομή στις Αρχάνες για παρουσίαση κατοικίας από πέτρα, ξύλο, πηλό και άχυρο
-συλλογική κουζίνα

Σας περιμένουμε!

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, κ. ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ


Μιά επιστολή - καταπέλτης από την Ηθοποιό και Συγγραφέα Γωγώ Ατζολετάκη προς τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά, που μας εκφράζει όλους!

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ,
κ. ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ

Αγαπητέ κ. Πρωθυπουργέ

Παρακολούθησα τις θριαμβολογίες σας για τα αποτελέσματα του πρόσφατου Eurogroup, που αφορούν στην επιτυχή έκβαση της παροχής οικονομικής βοήθειας προς την χειμαζόμενη χώρα μας. Και άκουσα δια των πρωθυπουργικών χειλέων σας, πως πλέον αρχίζει μια "καινούργια μέρα" για την Ελλάδα, πως πλέον η πατρίδα μας θαμπει σε τροχιά ανάπτυξης !

Ασφαλώς πολλοί σας πίστεψαν, επειδή ήθελαν να σας πιστέψουν. Και άλλοι χειροκρότησαν, επειδή αυτό επιτάσσουν τα συμφέροντά τους. Όμως ο πολύς, ο μεγάλος σε όγκο ΛΑΟΣ, αυτός ο λαός τον οποίον εκπροσωπείτε, αναρωτιέται :
Για ποιά ανάπτυξη μιλάτε ; Δεν έχετε συνειδητοποιήσει ότι το καράβι βυθίζεται ; Τα αμπάρια έχουν πάρει πολύ νερό και ήδη -εκεί στα βάθη- πνίγονται πολλοί, αβοήθητοι... κι άλλοι πηδούν αλλόφρονες από τη γέφυρα σε απονενοημένα διαβήματα διαφυγής.

Χαμογελάτε και επαίρεστε για τη σωτηρία της χώρας. Ποιας χώρας, αλήθεια;... Φοβάμαι πως έχετε μπερδέψει τις χώρες, ίσως αγωνίζεστε να σώσετε μιαν άλλη χώρα, ή ίσως ζείτε σ' άλλη χώρα. Εμείς- ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ, ο μεγάλος σε όγκο ΛΑΟΣ- μιλάμε για την ΕΛΛΑΔΑ. Την πατρίδα μας ! Κι αυτή η χώρα βρίσκεται στην πυρά. Την καίτε κομμάτι-κομμάτι και ούτε την καμένη σάρκα της αντιλαμβάνονται τα ευγενή ρουθούνια σας, ούτε η αιθάλη φαίνεται να ερεθίζει τους ταλαιπωρημένους οφθαλμούς σας...

Ίσως ακούτε για τον λαό, που υποφέρει. Για την ένδεια. Για τα συσσίτια. Για τα χιλιάδες σπιτικά που διαβιούν χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα... Πληροφορίες - έτσι κύριε Σαμαρά ; Νούμερα ! Αριθμοί ! Στατιστικές... Όμως δεν είμαστε αριθμοί, κύριε Πρωθυπουργέ της Ελλάδας. Είμαστε ΑΝΘΡΩΠΟΙ. Με συγκεκριμένες ανάγκες.

Πρόσφατα, στην περιοχή που μένω, δημιουργήσαμε μια ομάδα δράσης για βοήθεια σε άπορες οικογένειες και ιδρύματα. Κάνουμε κάτι πολύ απλό : Παραλαμβάνουμε από μερικούς φούρνους ψωμί και αρτοσκευάσματα που δεν διατέθηκαν στη διάρκεια της ημέρας, και τα προωθούμε σε ανθρώπους που δυσκολεύονται ακόμα και για το ψωμί, καθώς και σε ιδρύματα που παρέχουν συσσίτια σε δυσπραγούντες και άστεγους. Κάθε βράδυ γίνεται η ίδια διαδικασία. Η ομάδα μου -και εγώ προσωπικά- εργαζόμαστε μέχρι αργά τη νύχτα, ώσπου να γίνει ο διαχωρισμός των προϊόντων και η παράδοση σ' αυτούς που δεν έχουν τη δυνατότητα ούτε για μια φρατζόλα ψωμί... Και ξέρετε, κύριε Πρωθυπουργέ, με τι αγωνία περιμένουν τη σακκουλίτσα τους ; Άνθρωποι νοικοκυραίοι μέχρι χθες, γυναίκες με άνεργους άντρες που μεγαλώνουν παιδιά με 300 και 400 ευρώ, παππούδες που φυλάνε το κουλούρι ή το κέικ για να το δώσουν την άλλη μέρα στο εγγόνι κολατσιό για το σχολείο... Τους ξέρετε αυτούς τους ανθρώπους, κύριε Πρωθυπουργέ της Ελλάδας ; Ζουν εδώ, είναι ΕΛΛΗΝΕΣ ! Τους έχετε συναντήσει ποτέ ; Και το σπουδαιότερο : Αν τους συναντήσετε, ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΑΞΕΤΕ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ;... Γιατί εγώ τους κοιτώ κατάματα κάθε βράδυ, κύριε Σαμαρά. Και βλέπω στο βλέμμα τους να λαμπυρίζει η χαρά για μια φρατζόλα και ένα σταφιδόψωμο.

Μπορείτε να φανταστείτε, κύριε Πρωθυπουργέ, τη ζωή σας αν ξυπνήσετε αύριο το πρωί και δεν έχετε ηλεκτρικό για να φτιάξετε τον καφέ σας - και δεν μπορείτε να επικοινωνήσετε με κανέναν, γιατί θα σας έχουν κόψει το τηλέφωνο - και δεν έχετε πετρέλαιο για να ζεσταθείτε - και τα παιδιά σας πηγαίνουν στο σχολείο με ξεσκισμένη τσάντα, με τρύπια παπούτσια και άδειο στομάχι... και πρέπει να περιμένετε στη στάση μέσ' στ' αγιάζι τρία τέταρτα για να έρθει το λεωφορείο, γιατί τα δρομολόγια έχουν μειωθεί... και να πέφτετε στο κρεβάτι νηστικός, γιατί το τελευταίο ξεροκόμματο το δώσατε στα παιδιά σας... Φανταστείτε μια μέρα τη ζωή σας έτσι ! Φοβάμαι πως όσο ευφάνταστος (!) κι αν είστε, δεν θα τα καταφέρετε. Όμως - ξέρετε- αυτή είναι η καθημερινότητα πάρα πολλών Ελλήνων. Ελλήνων που ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ μέχρι τώρα εσείς και οι όμοιοί σας ΣΩΣΑΤΕ !!!

Κι αυτοί οι ΕΛΛΗΝΕΣ είμαστε εδώ, και βολοδέρνουμε μέσ' στην απελπισία, γιατί δεν έχουμε άλλη πατρίδα. Ακόμα και οι Μικρασιάτες, μετά την Καταστροφή, είχανε μια πατρίδα να πάνε. Εμείς εγκλωβιστήκαμε. Πού να αναζητήσουμε πατρίδα ; Πού βρίσκεται η πατρίδα μας ;...

Χαρείτε όσο θέλετε, που μας σώσατε. Χαρείτε πάνω στ' αποκαϊδια του λαού. Μπορεί να βαυκαλίζεστε ότι σώσατε τη χώρα, όμως ο λαός έχει καταποντιστεί. Και ξέρετε κάτι, κύριε Πρωθυπουργέ ; Μια χώρα είναι ΧΩΡΑ με το λαό της. Χωρίς το λαό της είναι απλώς μια γεωγραφική έκταση. Δεν σας το διδάξανε αυτό εκεί στα επιφανή πανεπιστήμια που σπουδάσατε ;... Αν σώσατε κάτι, αν "θεωρείτε" ότι σώσατε κάτι, σώσατε μια γεωγραφική έκταση. Ας μη μιλάμε όμως για την ΕΛΛΑΔΑ....

Μετά τιμής

Γωγώ Ατζολετάκη
Ηθοποιός- Συγγραφέας

Γ. ΚΑΡΑΤΖΟΓΛΟΥ "Φθινόπωρο"


Αποτέλεσμα εικόνας για ΠΙΝΑΚΑΣ - J. E. Millais, Φθινοπωρινά φύλλα (Autumn Leaves)


Γ. ΚΑΡΑΤΖΟΓΛΟΥ "Φθινόπωρο"

Φθινόπωρο. Τα φύλλα πέφτουν.

Δηλαδή, πάντα τα φύλλα πέφτανε τούτη την εποχή,
οι μέρες μικρές, το φως λιγοστεύει, πρωί σκοτάδι ακόμη,

αρνιέσαι να φορέσεις μάλλινα, ελπίζεις σε μέρες γλυκές,
αλλά, φθινόπωρο. Τα φύλλα πάντα πέφτουν.

Αδήριτα φθινόπωρο. Κι αν δεν το λέγανε οι όψεις και τα χρώματα

το λέει το βάσανο της καθημερινής επιστροφής στα περασμένα
τους μίτους που πας να διασώσεις κι αυτοί ξεφτίζουν βαθμιαία
πέφτοντας με τις γκρι βροχές σε λασπωμένες μνήμες.

Φθινόπωρο. Τα φύλλα πέφτουν. Σαπίζουνε τα φύλλα
στις μακρινές αλέες των βόρειων πόλεων που συνήθισες
κι ένας κρύος αέρας τα παρασέρνει στα χαντάκια.

Φθινοπωριάζει. Η λέξη αγάπη σε έκπτωση.
Το μόνο μέλλον σου, χειμώνας

ΠΙΝΑΚΑΣ - J. E. Millais, Φθινοπωρινά φύλλα (Autumn Leaves)

Οι καιρικές αλλαγές προκαλούν πονοκέφαλο

 ημικρανία
Οι καιρικές αλλαγές προκαλούν πονοκέφαλο

Ανάμεσα στις αιτίες των πονοκεφάλων που καταγράφουν οι επιστήμονες ενδέχεται να είναι και οι απότομες αλλαγές του καιρού, όπως για παράδειγμα αυτές που γίνονται τις τελευταίες μέρες στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με μελέτη του επιστημονικού περιοδικού «Neurology», όταν αλλάζει ο καιρός οι ημικρανίες είναι πιο συχνές εξαιτίας της αλλαγής στις βαρομετρικές πιέσεις.
Μέσα στα αίτια, βέβαια, μπορεί να είναι και το στρες ή η κακή διατροφή. Συγκεκριμένα το άγχος και το στρες, σύμφωνα με αμερικανούς ερευνητές, είναι η αιτία για το 80% των περιπτώσεων ημικρανίας στους ενήλικες.

Επίσης σημαντικό ρόλο στον πονοκέφαλο παίζει και η έλλειψη ύπνου. Όταν δηλαδή μένει σε χαμηλά επίπεδα η σεροτονίνη που είναι ένας νευροδιαβιβαστής του εγκεφάλου.

ygeiaonline.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις