Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

Αποκαϊδια και βατόμουρο γλυκό


 
http://www.bigbook.gr/index.php?lang_id=1&mode=singleBook&book_id=220258

Ένας χορός από έρωτες, πάθη, λάθη, ενοχές και μυστικά εμπλέκονται σ΄ ένα πολύχρωμο γαϊτανάκι, άλλοτε ανυψώνοντας κι άλλοτε πάλι ποδοπατώντας τους ήρωες. Μέσα του ο καθένας ξεχωριστά σέρνει το παρελθόν του, κουβαλά τα παιδικά, εφηβικά του βιώματα, και προσπαθούν άλλοτε όλοι μαζί σαν ενωμένη γροθιά κι άλλοτε ο καθείς μόνος, τσακισμένος κι απογοητευμένος να φτάσουν στην πληρότητα που επιζητούν μέσα από την αποδοχή και τον έρωτα. Βλέπουν τα όνειρά τους να πλησιάζουν και ν απομακρύνονται. Δεν το βάζουν κάτω, συνεχίζουν ν αποζητούν την προσωπική τους χίμαιρα, μέχρι εντέλει, χαμένοι ή κερδισμένοι, να τους δώσει η ζωή αυτό που για εκείνους είχε προαποφασίσει. Το χωριό. Οι κάμποι, το σχολειό, οι χωμάτινοι δρόμοι. Η πόλη. Το ποτάμι, οι εκκλησίες και τα τζαμιά, τα καταστήματα. Η θάλασσα. Τα μεγάλα ταξίδια, οι ξένοι τόποι, η λησμονιά. Αθήνα. Η πόλη της λήθης και των μοιραίων συναντήσεων. Οι άνθρωποι. Ευάλωτοι, πρόσκαιρα ευτυχισμένοι, παραδομένοι στα πάθη τους. Μπροστά απ όλα, ο έρωτας. Πίσω απ όλα, η μοναξιά. Πάνω απ όλα, η μοίρα τους.

Παγωτό γιαούρτι σε διάφορες εκδοχές

Κρήτη:γαστρονομικός περίπλους 

Παγωτό γιαούρτι

Εύκολο, οικονομικό, υγιεινό!

 
Όταν ένα από τα πιο παραδοσιακά μας προϊόντα γίνεται της μόδας
σε νέες μορφές κατανάλωσης, όλοι μπαίνουμε στη διαδικασία να το δοκιμάσουμε και
να πειραματιστούμε με τη νέα χρήση του. 

Όταν λοιπόν το γιαούρτι έγινε παγωτό δοκιμάστηκε,
εγκρίθηκε, και καθιερώθηκε. Οι τσιμπημένες όμως τιμές του επέβαλαν την αναζήτηση
σπιτικών συνταγών που μας επιτρέπουν να το απολαμβάνουμε όσο συχνά θέλουμε με
πολύ μικρότερο κόστος απ’ ότι το έτοιμο. 


Για χρόνια η εύκολη λύση μου για σπιτικό παγωτό χωρίς
χτύπημα ήταν η κλασική συνταγή με την φυτική κρέμα γάλακτος που χτυπάμε με
ζαχαρούχο γάλα , προσθέτουμε καραμελωμένους ξηρούς καρπούς  ή/και μπεζέδες και παγώνουμε χωρίς να
χτυπήσουμε ενδιάμεσα και χωρίς να χρησιμοποιήσουμε παγωτομηχανή. Δεν θυμάμαι
ποια είχε δώσει αυτή τη συνταγή στο hungry σαν «παγωτό αρμενοβίλ» , αλλά ήταν τόσο επιτυχημένη που εγώ
έκτοτε κατήργησα την παγωτομηχανή. 
 
 
Αυτή λοιπόν τη συνταγή -που κυκλοφορεί πια ευρέως στο διαδίκτυο σε διάφορες παραλλαγές-προσπάθησα να
προσαρμόσω στο παγωτό γιαούρτι παίζοντας με συνδυασμούς υλικών και αλλάζοντας
αρκετές φορές την διαδικασία παρασκευής. Κατέληξα ότι η χρήση του γιαουρτιού
στη θέση ενός από τα υλικά της αρχικής συνταγής αλλάζει εντελώς την υφή του
παγωτού και δεν επιτρέπει να αποφύγουμε το χτύπημα. Προφανώς τα λιπαρά του γιαουρτιού δεν επαρκούν για να δώσουν σωστή υφή στο παγωτό μας.

Παρόλο που τα κρυσταλλάκια δεν είναι πολλά, το παγωτό μας γίνεται πολύ πιο αφράτο αν χτυπηθεί. Θα πρέπει λοιπόν να το
χτυπάμε 2-3 φορές μέχρι να παγώσει οριστικά ή να χρησιμοποιούμε παγωτομηχανή.
Στη μόνη περίπτωση που θεώρησα ότι είναι αποδεκτό χωρίς να χτυπηθεί , είναι όταν
έφτιαξα τα παγωτά-σάντουιτς τα οποία μάλιστα είναι από τις καλύτερες εκδοχές
σερβιρίσματος του γιουρτοπαγωτού.

 

 
Για γαρνίρισμα του παγωτού μου χρησιμοποίησα κάποιες φορές
καραμελωμένους ξηρούς καρπούς χοντροαλεσμένους στο multi (καλής
ποιότητας παστέλι αμυγδάλου είναι πολύ καλή λύση αν βαριόμαστε το καραμέλωμα), 
μέλι και κοπανισμένα καρύδια που έβαλα σε στρώσεις  όταν είχα τελειώσει με τα διαδοχικά
χτυπήματα, ψιλοκομμένα γλασσέ φρούτα ή γλυκά του κουταλιού , σοκολάτα σε
σταγόνες ή σαν κάλυψη στο σερβίρισμα.

 
Η συνταγή μου λοιπόν…
Χτυπάμε ίσους όγκους φυτικής  ή κανονικής κρέμας γάλακτος με στραγγιστό γιαούρτι και με λίγη
άχνη ζάχαρη και το βάζουμε στην κατάψυξη. Συνήθως βάζω 500ml φυτική κρέμα
γάλακτος και όταν χτυπηθεί σε σαντιγύ προσθέτω 500ml γιαούρτι  (καλύτερα 10%) και 3-4 κουταλιές αχνοζάχαρη (η κρέμα γάλακτος
που χρησιμοποιώ είναι σχετικά γλυκιά, εκείνη η πράσινη που βρίσκουμε στα
ψυγεία, αλλά η ποσότητα της ζάχαρης ούτως ή άλλως είναι ζήτημα επιλογής και
γούστου) . 

Αφού το παγώσουμε για 1-1.5 ώρα το χτυπάμε ξανά με το μίξερ
του χεριού και επαναλαμβάνουμε άλλες μια- δυο φορές το πάγωμα-χτύπημα. Εδώ μπορούμε να προσθέσουμε 1-2 κουταλιές λικέρ της αρεσκείας μας.Μετά το
τελευταίο χτύπημα  το βάζουμε στο δοχείο παγώματος αφού το ανακατέψουμε με τα
υλικά που θα επιλέξουμε σαν γαρνίρισμα.

Πολύ καλή ιδέα είναι να τα βάλουμε σε στρώσεις.  Όταν θα το σερβίρουμε  το αφήνουμε
για κανένα δεκάλεπτο εκτός κατάψυξης και να το απολαύσουμε. 

Οι πειραματισμοί πάντως συνεχίζονται . Δεν είναι κακό να καθιερώνουμε τη χρήση παραδοσιακών υλικών σε νέες εφαρμογές , έτσι δεν είναι; Καλό υπόλοιπο Κυριακής και καλή εβδομάδα!
http://cretangastronomy.blogspot.gr/2013/07/blog-post_28.html

Κ. ΚΑΡΥΩΤΑΚΗΣ "Κυριακή"


 
 
Κ. ΚΑΡΥΩΤΑΚΗΣ "Κυριακή"

Ὁ ἥλιος ψηλότερα θ᾿ ἀνέβει
σήμερα πού ῾ναι Κυριακή.
Φυσάει τὸ ἀγέρι καὶ σαλεύει
μιὰ θημωνιὰ στὸ λόφο ἐκεῖ.

Τὰ γιορτινὰ θὰ βάλουν, κι ὅλοι
θά ῾χουν ἀνάλαφρη καρδιά:
κοίτα στὸ δρόμο τὰ παιδιά,
κοίταξε τ᾿ ἄνθη στὸ περβόλι.
Τώρα καμπάνες ποὺ χτυπᾶνε
εἶναι ὁ θεὸς ἀληθινός.
Πέρα τὰ σύννεφα σκορπᾶνε
καὶ μεγαλώνει ὁ οὐρανός.

Ἄσε τὸν κόσμο στὴ χαρά του
κι ἔλα, ψυχή μου, νὰ σοῦ πῶ,
σὰν τραγουδάκι χαρωπό,
ἕνα τραγούδι τοῦ θανάτου.

ΣΩΤΗΡΙΑ ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ


 
ΣΩΤΗΡΙΑ ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ -
ΦΩΤΕΙΝΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΥΝΑΜΗΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΗΜΕΡΑ.

«Αν έχεις λείψει για ό,τι πρέπει,
θα ‘σαι πάντα μέσα σε όλα εκείνα που γι’ αυτά έχεις λείψει,
θα ‘σαι για πάντα μέσα σε όλο τον κόσμο».
Γιάννης Ρίτσος

Η Σωτηρία Βασιλακοπούλου, η “Σίσσυ”, γεννήθηκε στην Αθήνα στις 2 Ιούνη του 1959. Μετά τις άριστες γυμνασιακές της σπουδές, πέρασε στην Πάντειο, όπου και εκεί διακρίθηκε για την απόδοσή της. Οταν βρισκόταν στο δεύτερο έτος των σπουδών της, το χειμώνα του 1978, πλησίασε την Οργάνωση της ΚΝΕ από μόνη της και ζήτησε να γίνει μέλος της, όπως και έγινε. Υπόδειγμα σεμνότητας και ανοιχτής καρδιάς. Ζούσε δραστήρια τη ζωή της Οργάνωσης και του φοιτητικού συλλόγου της σχολής της. Ηξερε και κατάφερνε να συνδυάζει σωστά την οργανωμένη ζωή, με τη μόρφωση, με τον αγώνα. Η ίδια έγραφε στο ημερολόγιό της σχετικά με τη γνωριμία της με τη ΚΝΕ:
«Ενιωσα τη φλογερή επιθυμία να ριχτώ κι εγώ στον ωραίο αγώνα για μια Αθήνα πραγματικά νοικοκυρεμένη και δημοκρατική, φάρο πολιτισμού και προπύργιο αγωνιστικότητας για ένα καλύτερο αύριο του λαού, της πατρίδας μας…»

Δευτέρα 28 Ιούλη 1980. Στις 1.15 το μεσημέρι, συνεργεία της Αχτίδας των ΑΕΙ της ΚΟΑ του ΚΚΕ πηγαίνουν στους εργαζόμενους της ΕΤΜΑ για να μοιράσουν προκηρύξεις του ΚΚΕ, ενάντια στην ανεργία, στις απολύσεις και στην ακρίβεια. Στον περίβολο της ΕΤΜΑ, υπάρχουν δύο περιπολικά (ΑΠ-1432 και ΑΠ-1072) με άντρες του ΚΕ Αστυνομικού Τμήματος και διοικητή τον Νίκο Χρηστάκο. Στις 2:00 αρχίζουν να βγαίνουν μεμονωμένοι εργάτες και να παίρνουν τις προκηρύξεις παρά τις απειλές των αστυνομικών. Οι υπόλοιποι εργάτες της βάρδιας μεταφέρονται με πούλμαν από άλλη πύλη, προκειμένου να μη φτάσουν στα χέρια τους οι προκηρύξεις. Ομως, σε κάθε πύλη υπάρχουν συνεργεία.
Ανάμεσα στους ακούραστους νέους του αγώνα και η Σωτηρία Βασιλακοπούλου. Μαζί με τους συντρόφους της και με όπλο την ακούραστη φωνή της καλούσε τους εργάτες για ένα μέλλον που τους ανήκει. Αυτή τη φωνή που δεν αντέχουν τα αφεντικά. Και δόθηκε η διαταγή: “Μακριά αυτή η φωνή από τα αυτιά των εργατών. Γρήγορα στα πούλμαν. Μη δίνετε βάση στους συγκεντρωμένους κομμουνιστές. Κλείστε τα παράθυρα να μην δώσουν την προκήρυξη”.
Μάταια όμως. Οι προκηρύξεις αλλάζουν χέρια, τα παράθυρα των πούλμαν ανοίγουν διάπλατα, οι εργάτες ακούνε τους κομμουνιστές. Όμως ο υπαστυνόμος Αλέξανδρος Γεωργατσώνας του ΚΕ ΑΤ είχε ήδη δώσει εντολή να βγουν τα πούλμαν με ταχύτητα. Τα δύο από αυτά στρίβουν προς την Π. Ράλλη και το υπ’ αριθμόν ΥΜ 1633 πούλμαν, με οδηγό τον Μάριο Χαρίτο, καθώς στρίβει προς την Ιερά Οδό, χτυπάει τη φοιτήτρια της Παντείου, Σωτηρία Βασιλακοπούλου, μέλος της ΚΝΕ. Ο οδηγός, παρά τις φωνές της ίδιας και των συντρόφων της, δε φρενάρει. Η Σωτηρία απλώνει τελευταία φορά το χέρι με την ανακοίνωση. Δεν προλαβαίνει. Το πούλμαν πέρασε πάνω από το σώμα της, συνθλίβοντας τα 21 της χρόνια. Η πικέτα, τα γυαλιά της και λίγα λουλούδια στη ματωμένη άσφαλτο.
Οι διαμαρτυρίες των μελών των συνεργείων αναγκάζουν τον Γεωργατσώνα να «καταδιώξει» το πούλμαν. Μαζί του, το καταδιώκουν και οι σύντροφοι της Σωτηρίας. Ο υπαστυνόμος, όταν πλησιάζει τον οδηγό, αντί να τον συλλάβει, του λέει: «Φύγε γρήγορα, αυτά συμβαίνουν»! Τα μέλη των συνεργείων φτιάχνουν ανθρώπινο φράγμα, εμποδίζοντας το πούλμαν να φύγει. Το ασθενοφόρο έρχεται μετά από 20 λεπτά και η Αστυνομία δε διακόπτει καν την κυκλοφορία. Ο διοικητής και εν χορώ οι υφιστάμενοί του αξιωματικοί παρουσιάζουν την εν ψυχρώ δολοφονία ως «τροχαίο ατύχημα».
Το Συνδικάτο Κλωστοϋφαντουργών και η Εργοστασιακή Επιτροπή της ΕΤΜΑ λίγη ώρα μετά το έγκλημα αποφασίζουν την κήρυξη απεργίας, που ξεκινάει στις 10 το βράδυ. Η Αστυνομική Διεύθυνση Αθήνας απαγορεύει στους συνδικαλιστές να έρθουν σε επαφή με τους εργάτες, οι οποίοι δεν έχουν μάθει το τραγικό γεγονός μέχρι αργά, αφού ο χώρος του εργοστασίου είναι τεράστιος. Χιλιάδες εργαζόμενοι και φοιτητές φτάνουν από νωρίς το απόγευμα στον τόπο του εγκλήματος, συγκροτώντας μαχητικές διαδηλώσεις. «Οχι άλλο αίμα για την εργοδοσία», είναι το σύνθημα που κυριαρχεί. Στο ίδιο σημείο βρίσκονται ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, προκειμένου να «προστατευτούν οι εγκαταστάσεις της ΕΤΜΑ» και στις 9:00 το ίδιο βράδυ χτυπούν τους συγκεντρωμένους, τραυματίζοντας σοβαρά τέσσερις κοπέλες. Ολη τη νύχτα εργαζόμενοι παραμένουν έξω από την ΕΤΜΑ. Στις 5 το πρωί, όταν φτάνει η πρωινή βάρδια, δίνεται, για άλλη μια φορά, με επιτυχία η μάχη της απεργίας. Στη διάρκεια της μέρας, από τα μεγάφωνα του εργοστασίου ασκούνται πιέσεις στους εργαζόμενους: «Το εργοστάσιό σας (!) δεν απεργεί. Οσους σας παρασύρουν να τους αναφέρετε στη Διεύθυνση»…
Ο φιλοκυβερνητικός Τύπος και τα κρατικά ΜΜΕ καταγράφουν την είδηση της δολοφονίας, στο άθροισμα των 11 νεκρών στα …τροχαία του Σαββατοκύριακου. Η «Καθημερινή» γράφει την επόμενη μέρα: «Σοβαρά επεισόδια απειλήθηκαν εξ αφορμής ενός θανατηφόρου τροχαίου» και η «Βραδυνή»: «Το δυστύχημα αυτό προσπαθούν να το εκμεταλλευτούν αι κομμουνισταί, χαρακτηρίζοντάς το ως… δολοφονία». Λίγες μέρες αργότερα, ο εισαγγελέας Θεοφανόπουλος ασκεί ποινική δίωξη κατά του οδηγού του πούλμαν Μ. Χαρίτου, για «ανθρωποκτονία εξ αμελείας»… Οι ηθικοί αυτουργοί του εγκλήματος παραμένουν ατιμώρητοι.
Η μορφή της Σωτηρίας ολοζώντανη στις συνειδήσεις της εργατιάς, πλανιέται πάνω από τη λαοθάλασσα, που ζητά ειρήνη και δουλειά. “Θα ζεις μέσα από τους αγώνες μας”, υπόσχονται χιλιάδες εργαζόμενοι και φοιτητές στην κηδεία της.

‪‎Ηράκλειο‬ μέσα σε 300 λέξεις



Ακολουθείτε · 

 
# Μου ζήτησαν από το περιοδικό BLUE της Aegean Airlines να μιλήσω για το ‪#‎Ηράκλειο‬ μέσα σε 300 λέξεις. Με ταλαιπώρησε λίγο το κείμενο, είναι η αλήθεια.

(εδώ ολόκληρο το τεύχος σε ψηφιακή μορφή: http://el.aegeanair.com/i-etaireia/periodiko-blue/e-book/)

Ερλ Τάπερ (Earl Tupper)





 
Ο Ερλ Τάπερ (Earl Tupper) γεννήθηκε στις 28 Ιουλίου 1907 στο Νιου Χάμσαϊρ των ΗΠΑ. Οι γονείς του ήταν φτωχοί αγρότες και μόλις και μετά βίας τα έφερναν βόλτα στη μικρή τους φάρμα. Ο νεαρός Ερλ βοηθούσε όσο μπορούσε την οικογένειά του, πουλώντας τα προϊόντα της φάρμας από πόρτα σε πόρτα. Η ιδέα του να δημιουργήσει ένα φυτώριο με καλλωπιστικά φυτά βοήθησε στη βελτίωση των οικονομικών των Τάπερ.
Παράλληλα, είχε πάθος με τις εφευρέσεις και ήθελε να γίνει ένας σύγχρονος Λεονάρντο Ντα Βίντσι. Επινόησε τη σύγχρονη καλτσοδέτα, μια τσατσάρα που μπορούσε να προσαρμοστεί στη ζώνη του κατόχου της, τη βάρκα σε σχήμα ψαριού, το παντελόνι που δεν τσαλάκωνε και μια πτυσσόμενη θέση για καμπριολέ αυτοκίνητα. Ο Ερλ τελείωσε μετά κόπων και βασάνων το γυμνάσιο (1925) και συνέχισε την οικογενειακή επιχείρηση με τα καλλωπιστικά φυτά. Έκανε δική του οικογένεια και η γυναίκα του Μαρί Γουίτκομπ έφερε στον κόσμο τα πέντε παιδιά τους. Οι δουλειές πήγαιναν καλά μέχρι το μεγάλο Κραχ της δεκαετίας του '30, όταν η επιχείρησή του κατέρρευσε.

Ο Ερλ ήταν τυχερός που βρήκε δουλειά στη χημική βιομηχανία DuPont, αφού δεν κατάφερε να πουλήσει ούτε μία από τις εφευρέσεις του. Γρήγορα ξεχώρισε για το κοφτερό του μυαλό και τις ιδέες του. Χρησιμοποιώντας άκαμπτα κομμάτια πολυαιθυλενίου δημιούργησε άθραυστα πλαστικά δοχεία, κύπελλα και πιάτα, καθώς και μάσκες αερίου, που χρησιμοποιήθηκαν ευρέως στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.

Το 1938, ο Ερλ Τάπερ δημιούργησε τη δική του εταιρεία, την Tupperware Plastics Company και το 1946 παρουσίασε το δημιούργημά του για το οποίο έμεινε στην ιστορία: το αδιάβροχο και αεροστεγές πλαστικό δοχείο φαγητού, που τον έκανε διάσημο και πλούσιο. Το γνωστό στη χώρα μας ως «ταπεράκι» πλεονεκτούσε έναντι όλων των άλλων δοχείων φαγητού, καθώς ήταν ελαφρύτερο, δεν έσπαγε όπως τα γυάλινα ή τα κεραμικά και κυρίως γιατί συνοδευόταν από ένα υδατοστεγές και αεροστεγές κάλυμμα, που βοηθούσε το φαγητό να μην ξεραίνεται και να μην χάνει τη γεύση και το άρωμά του μέσα στο ψυγείο.

Το 1946 τα «ταπεράκια» έκαναν την εμφάνισή τους στα μαγαζιά με σχετική επιτυχία. Τις πωλήσεις τους απογείωσε στις αρχές της δεκαετίας του '50 μια απλή υπάλληλος της εταιρείας, η Μπράουνι Γουάιζ, με μια πρωτοποριακή μέθοδο μάρκετινγκ που εφάρμοσε: την επίδειξη κατ' οίκον. Η Γουάιζ διαπίστωσε ότι οι καταναλωτές δίστασαν να αγοράσουν τα προϊόντα της Tupperware, επειδή αγνοούσαν τα προτερήματά τους.

Οι επιδείξεις κατ' οίκον μόνο από γυναίκες βοήθησαν δραματικά την αύξηση των πωλήσεων, αφού ήταν πλέον εύκολο για τις νοικοκυρές να αντιληφθούν τα πλεονεκτήματα των προϊόντων της εταιρείας. Ήταν μάλιστα τόσο πετυχημένες, που το 1951 η Tupperware απόσυρε τα «ταπεράκια» από τα ράφια των σούπερ μάρκετ και συνεχίζει μέχρι και σήμερα να τα διαθέτει μόνο με κατ' οίκον επιδείξεις.

Η Γουάιζ ανήλθε ταχύτατα τα σκαλιά της ιεραρχίας κι έγινε αντιπρόεδρος της Tupperware. Γρήγορα, όμως, ήρθε σε σύγκρουση με το αφεντικό της, λόγω των διαφορετικών τους χαρακτήρων. Η Γουάιζ ήταν εξωστρεφής και επικοινωνιακή, ακριβώς το αντίθετο από τον Τάπερ, που την απέλυσε ξαφνικά και χωρίς καμία δικαιολογία το 1958. Το ίδιο ξαφνικά, λίγους μήνες μετά, ο Τάπερ πούλησε την Tupperware αντί 16 εκατομμυρίων δολαρίων στη φαρμακευτική εταιρεία Rexall.

Αμέσως μετά χώρισε τη γυναίκα του, αποποιήθηκε για φορολογικούς λόγους την αμερικανική υπηκοότητα και μετακόμισε σ' ένα νησάκι της Κόστα Ρίκα, όπου πέρασε το υπόλοιπο της ζωής του. Εκεί αναβίωσε το παλιό του πάθος με τις εφευρέσεις, χωρίς καμιά από αυτές να αποκτήσει χρηστική αξία. Δημιούργησε ένα μικροσκοπικό φορητό πλυντήριο για περιοδεύοντες πωλητές, ένα στρογγυλό φούρνο και δεκάδες άλλες, τις οποίες ανακάλυψαν οι γιοι του μετά το θάνατό του στις 5 Οκτωβρίου 1983.

Τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας, που χάρισαν στον Ερλ Τάπερ χρήματα και δόξα, έληξαν ένα χρόνο αργότερα, αλλά οι ιδέες του επηρεάζουν και σήμερα τη βιομηχανία πλαστικών.

Διαβάστε περισσότερα: http://www.sansimera.gr/biographies/281#ixzz2aJeKJSS5

Αμυγδαλέλαιο: Ένας θησαυρός για τα μαλλιά και το δέρμα

 http://www.agrotikabook.gr

Αμυγδαλέλαιο: Ένας θησαυρός για τα μαλλιά και το δέρμα

Σάβ, 2013-07-27 20:30
οι βιταμίνες Α – Ε -Β1 -Β2 -Β6 τα ιχνοστοιχεία και τα αιθέρια έλαια που περιέχει το αμυγδαλέλαιο το καθιστούν τον πολυτιμότερο θησαυρό για το δέρμα και τα μαλλιά μας
απλώνοντάς το στο πρόσωπο:

# το ενυδατώνει σε βάθος
# βελτιώνει την επιδερμίδα και διατηρεί την λάμψη της
# καταπραΰνει ερεθισμούς και φλεγμονές
# φωτίζει τους μαύρους κύκλους
# καθυστερεί την διαδικασία της γήρανσης

# το ανακουφίζει από την ξηρότητα και τον κνησμό
# θεραπεύει τα σκασμένα χείλη και
χρησιμοποιώντας το αμυγδαλέλαιο σαν ντεμακιγιάζ αφαιρεί ακόμα και
την αδιάβροχη μάσκαρα ενώ παράλληλα
θρέφει και τονώνει τις βλεφαρίδες βοηθώντας τες να μεγαλώσουν
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
και
ρίχνουμε μερικές σταγόνες αμυγδαλέλαιο στην παλάμη μας και
κάνουμε με τα δάχτυλα μας ελαφρύ μασάζ στο τριχωτό του κεφαλιού
τα μαλλιά γίνονται
# πιο δυνατά
# πιο μακρυά
# πιο παχιά
# αποκτούν λάμψη
και….
# ελαττώνεται η τριχόπτωση…..

Yanni - Nostalgia - Royal Albert Hall, London

"Αντίο Κολόμπους"


http://www.bigbook.gr/index.php?lang_id=1&mode=singleBook&book_id=149510

Το "Αντίο Κολόμπους", η νουβέλα που μας εισήγαγε στο έργο του Φίλιπ Ροθ, είναι μια ασεβής και λαμπερή σάτιρα για τις νεανικές σχέσεις που διαλύονται από τις προκαταλήψεις των τρίτων. Ο Νιλ Κλούγκμαν από το ταπεινό Νιούαρκ και η Μπρέντα Πάτιμκιν από το προάστιο Σορτ Χιλς συναντήθηκαν και ερωτεύτηκαν με πάθος ένα καλοκαίρι στα τέλη της δεκαετίας του ΄50. Οι δυο τους δόθηκαν ολοκληρωτικά σε αυτή τη σχέση, η καταγωγή του Νιλ όμως δεν ταίριαζε με το περιβάλλον της Μπρέντα, κι έτσι σχέση τους ήταν καταδικασμένη εξαρχής. Μια πνευματώδης και σαρκαστική περιγραφή των κοινωνικών ηθών της Αμερικής, τα οποία εξακολουθούν να υπάρχουν στις κοινωνίες της Δύσης έως και τις μέρες μας. Η νουβέλα συνοδεύεται από πέντε διηγήματα που ποικίλουν σε ύφος, περνώντας από την απόλυτη άρνηση έως την εκπληκτική τρυφερότητα και φωτίζοντας τις υπόγειες συγκρούσεις που υπάρχουν στις οικογενειακές, κοινωνικές και προσωπικές σχέσεις της αμερικανικής εβραϊκής διασποράς.

πασουμάκια


NETTEN

Μπορείτε να φτιάξετε τα πασουμάκια σας για τον χειμώνα πάνω σε πάτους  κατα προτίμηση δερμάτινους που μπορείτε να τους επενδύσετε αν θέλετε και με δεύτερο πάτο. Είναι επιλογή σας σε ποιόν πάτο θα αρχίσετε το πλέξιμο. 
Γνώμη μου είναι  να πλέξομε πάνω στον εσωτερικό πάτο και απο την  κάτω πλευρά του να κολλήσουμε τον δερμάτινο. Με τον τρόπο αυτό δεν θα ακουμπά κάτω το πλεκτό περίγυρο και θα διατηρηθεί πολύ περισσότερο προστατευμένο απο τριβές και σκόνη . Καλή επιτυχία!

Αυτοσχέδια μπαταρία με χάλκινα κέρματα και ξύδι


 http://koumpotrypa.blogspot.gr/2013/07/blog-post_4043.html

Αυτοσχέδια μπαταρία με χάλκινα κέρματα και ξύδι

Φανταστήκατε ποτέ ότι μπορείτε να κατασκευάσετε μια αυτοσχέδια μπαταρία για ένα κομπιουτεράκι ή μια λάμπα LED χρησιμοποιώντας τα χάλκινα κέρματα που έχετε στην τσέπη σας;

Σύμφωνα με το instructables.com αυτό γίνεται με τα παρακάτω υλικά:

13 κέρματα των 5 λεπτών
γυαλόχαρτο
έναν ηλεκτρολύτη όπως είναι το ξύδι, ο χυμός λεμονιού ή το αλατόνερο
χαρτόνι
ψαλίδι
ροδέλες από ψευδάργυρο (τσίγκο)
μονωτική ταινία
ένα μικρό, φθηνό κομπιουτεράκι
μια ή δύο λαμπτήρες LED
Προμηθευτείτε μερικές ροδέλες από κατάστημα με σιδηρικά.


Κόψτε χαρτόνι στο σχήμα των κερμάτων και βουτήξτε το σε λευκό ξύδι (κάνει κάθε τύπος ξυδιού, η χυμός λεμονιού ή αλατόνερο) για 1-2 λεπτά.




Τοποθετήστε ένα κομμάτι αλουμινόχαρτο ως επιφάνεια εργασίας. Στον πάτω βάλτε μια ροδέλα, στη συνέχεια, χαρτόνι μουλιασμένο στο ξύδι (στεγνώστε το σε μια πετσέτα για να μην στάζει), από πάνω ένα χάλκινο κέρμα και εναλλάξ χαρτόνι με κέρμα. Ο “πύργος” τελειώνει με ένα κέρμα στην κορυφή και μια ροδέλα στον πάτο.



Τυλίξτε την μπαταρία με μονωτική ταινία.
Το χάλκινο κέρμα είναι η άνοδος και η ροδέλα από ψευδάργυρο η κάθοδος.
Κάθε κυψέλη-κέρμα παράγει 0,6 Βολτ.



Η μπαταρία που δημιουργείται μοιάζει αρκετά με την πρωτότυπη μπαταρία που ανέπτυξε ο Αλεσσάντρο Βόλτα στις αρχές του 19ου αιώνα.

Το instructables δείχνει πως αν βγάλετε τα καλώδια που καταλήγουν στην μπαταρία από ένα φθηνό κομπιουτεράκι και τα συνδέσετε στην αυτοσχέδια αυτό θα λειτουργήσει κανονικά.

Αντίστοιχα μπορείτε να συνδέσετε στη μπαταρία από κέρματα μια λάμπα LED χαμηλού βολτάζ!

Γιόχαν Σεμπάστιαν Μπαχ (Johann Sebastian Bach,

Johann Sebastian Bach.jpgΟ Γιόχαν Σεμπάστιαν Μπαχ (Johann Sebastian Bach, Άϊζεναχ, 21/31 Μαρτίου[1] 1685 - Λειψία, 28 Ιουλίου 1750) ήταν Γερμανός συνθέτης, διευθυντής ορχήστρας, εκπαιδευτικός και εκτελεστής (οργανίστας, κλειδοκυμβαλίστας[2], βιολιστής και βιολονίστας) της περιόδου Μπαρόκ.
Υπήρξε αναμφισβήτητα ο μεγαλύτερος συνθέτης αυτής της περιόδου, καθώς και ένας από τους σπουδαιότερους στην ιστορία της έντεχνης Δυτικής μουσικής. Τα περισσότερα από 1000 έργα του που έχουν διασωθεί ως τις μέρες μας, ενσωματώνουν όλα τα χαρακτηριστικά του στυλ Μπαρόκ, το οποίο και απογειώνουν στην τελειότητα. Παρόλο που δεν εισάγει κάποια νέα μουσική φόρμα, εμπλουτίζει το γερμανικό μουσικό στυλ της εποχής με μια δυνατή και εντυπωσιακή αντιστικτική τεχνική, ένα φαινομενικά αβίαστο έλεγχο της αρμονικής και μοτιβικής οργάνωσης, και την προσαρμογή ρυθμών και ύφους από άλλες χώρες, ιδιαίτερα από την Ιταλία και τη Γαλλία. Η μουσική του χαρακτηρίζεται από τεχνική αρτιότητα, αρτιστικό υπόβαθρο και, κυρίως, υψηλή πνευματικότητα.

Τα έργα του καλύπτουν ένα ευρύτατο φάσμα τόσο της οργανικής (έργα για τσέμπαλο, εκκλησιαστικό όργανο, κοντσέρτα), όσο και της φωνητικής μουσικής (ορατόρια, λειτουργίες, πάθη, καντάτες, κ.α.). Ως χαρακτηριστικά έργα του Μπαχ μπορούν να αναφερθούν: η Τοκάτα και Φούγκα σε Ρε Ελάσσονα, η Λειτουργία σε σι ελάσσονα, τα Κατά Ματθαίον Πάθη, τα Βρανδεμβούργια Κοντσέρτα, το Καλοσυγκερασμένο Κλειδοκύμβαλο και η Τέχνη της Φούγκας.

Ομάδα εμπειρογνωμόνων κατάφερε να αναδημιουργήσει ψηφιακά το πρόσωπο του Γερμανού συνθέτη. [3]. Επίσης, μετά την -πιθανότατη- ανακάλυψη του χαμένου φερέτρου του (1894), έγινε προσπάθεια αναπαράστασης του σωματότυπού του!. Όλα αυτά βέβαια πρέπει να αντιμετωπίζονται με τον δέοντα σκεπτικισμό.
http://el.wikipedia.org/wiki/Γιόχαν_Σεμπάστιαν_Μπαχ

Συρανό ντε Μπερζεράκ (Hercule-Savinien de Cyrano de Bergerac


Savinien de Cyrano de Bergerac.JPGΟ Συρανό ντε Μπερζεράκ (Hercule-Savinien de Cyrano de Bergerac, 6 Μαρτίου 1619 - 28 Iουλίου 1655) ήταν Γάλλος στρατιωτικός, δραματικός ποιητής και συγγραφέας.
Από οικογένεια μικροευγενών, κατατάχτηκε στον στρατό και πληγώθηκε σοβαρά στην πολιορκία του Αράς. Παρακολούθησε μετά την διδασκαλία του φιλοσόφου Πιερ Γκασσεντί και έγινε ένα esprit fort, ένας ελευθεριάζων δηλαδή ως προς τα φρονήματα, όσο ήταν ελευθεριάζων και ως προς τα ήθη.

Σχετίστηκε στο Παρίσι με ένα κύκλο ομοφρόνων του θορυβοποιών, απέκτησε φήμη δεινού μονομάχου και σε διάστημα έξι ετών έγραψε τα έργα του. Η κωμωδία του Ο εμπαιζόμενος σχολαστικός δεν είχε επιτυχία στη σκηνή, επειδή ήταν αντίθετη στην περί δράματος άποψη της εποχής, ο Μολιέρος όμως «δανείστηκε» δύο σκηνές της για τις Fourberies de Scapin (Κατεργαριές του Σκαπίνου). Η τραγωδία του Ο θάνατος της Αγριππίνας παίχτηκε μόνο μια φορά το 1640 κι αμέσως απαγορεύτηκε λόγω των αθεϊστικών της κηρυγμάτων. Στον Άλλο Κόσμο περιγράφονται ταξίδια του Συρανό στις αυτοκρατορίες της Σελήνης και του Ήλιου : τα αθεϊστικά κηρύγματα εξακολουθούν και όλα είναι διαφορετικά απ’ ό,τι είναι στον δικό μας κόσμο.

Ο Συρανό πέθανε από ατύχημα στα τράντα έξι του χρόνια.

Επηρεασμένος πιθανώς από την Ουτοπία του Τόμας Μορ, ο Συρανό επηρέασε με την σειρά του τους συγγραφείς έργων ουτοπικής φαντασίας, αρχίζοντας από τα Ταξίδια του Γκιούλιβερ του Τζόναθαν Σουίφτ και φθάνοντας στον Γενναίο, νέο κόσμο του Άλντους Χάξλεϋ.
Έργα

Lettre contre les Frondeurs (Επιστολές κατά των οπαδών της Σφενδόνης, 1651)
Lettres (Επιστολές, 1654 –σε διάφορα υπαρκτά ή φανταστικά πρόσωπα)
La Mort d’Agrippine (Ο θάνατος της Αγριππίνας, 1654)
Le Pédant joué (Ο εμπαιζόμενος σχολαστικός, 1654)
L’Autre Monde (Ο Άλλος Κόσμος, 1657, μεταθανάτια), σε δύο μέρη :
Histoire comique des Estats et empires de la Lune (Κωμική ιστορία των Κρατών και αυτοκρατοριών της Σελήνης)
Histoire comique des Estats et empires du Soleil (Κωμική ιστορία των Κρατών και αυτοκρατοριών του Ηλίου)

Την Κωμική ιστορία των Κρατών και αυτοκρατοριών της Σελήνης και τις Επιστολές μετέφρασε στα ελληνικά ο Γιάννης Λο Σκόκκο (Αίολος)

Ο Συρανό ντε Μπερζεράκ ενέπνευσε στον Εντμόν Ροστάν το ομώνυμο θεατρικό του έργο.[1] Ιστορικά ανακριβές (η μεγάλη μύτη υπήρχε πάντως) το έργο αυτό, καθώς και η βασισμένη σε αυτό ομώνυμη όπερα του Φράνκο Αλφάνο, καθιέρωσε την εικόνα του ρομαντικού ήρωα που έχει επικρατήσει σήμερα.

http://el.wikipedia.org/wiki/Συρανό_ντε_Μπερζεράκ_%28συγγραφέας%29

28 Ιουλίου 1794




Robespierre.jpg
28 Ιουλίου 1794 - Ο πρωτεργάτης της γαλλικής επανάστασης Ροβεσπιέρος οδηγείται στη γκιλοτίνα.

Ο Μαξιμιλιανός Φραγκίσκος Μαρία Ισίδωρος Ροβεσπιέρος (Maximilien François Marie Isidore de Robespierre) (1758 - 1794) ήταν Γάλλος πολιτικός, δεσπόζουσα μορφή της Γαλλικής Επανάστασης του 1789.

Γεννήθηκε στην πόλη Αρράς στις 6 Μαΐου 1758 και καρατομήθηκε στο Παρίσι στις 28 Ιουλίου 1794. Έζησε πολύ δύσκολα και φτωχικά παιδικά χρόνια, κατόρθωσε όμως να σπουδάσει Νομικά στο Παρίσι και επανερχόμενος στη γενέτειρά του άσκησε τη δικηγορία επιδιδόμενος συγχρόνως στη ποίηση, στη φιλολογία και στη μουσική τέχνη, εκλεγόμενος μέλος της Ακαδημίας του Αρράς.

Το 1789 εξελέγη αντιπρόσωπος στη Συνέλευση των Τάξεων στην οποία δεν έτυχε αρχικώς καμίας διάκρισης και ιδιαίτερης προσοχής. Ο Μιραμπώ μόνο, ο οποίος παρακολουθούσε τις σχολαστικές αγορεύσεις του Ροβεσπιέρου είπε ότι: "αυτός ο νέος θα πάει μπροστά γιατί πιστεύει σε όσα λέει". Τότε ο Ροβεσπιέρος ήταν ακόμη μετριοπαθής και υπέρ της βασιλείας, είχε δε προτείνει και την κατάργηση της θανατικής ποινής.

Μετά την άλωση της Βαστίλης, ετέθη επικεφαλής το 1790 των Ιακωβίνων. Όταν οι Ορεινοί (οι Ιακωβίνοι δηλαδή, από τη θέση που καταλάμβαναν στα ορεινά έδρανα της Συνέλευσης ονομάστηκαν Ορεινοί) κατέλαβαν την εξουσία το 1793, ο Ροβεσπιέρος έγινε ουσιαστικός αρχηγός της Γαλλίας. Ετέθη επικεφαλής της Κομμούνας και στη Συμβατική Συνέλευση εισήλθε ως αντιπρόσωπος του λαού του Παρισιού. Ψήφισε το θάνατο του Λουδοβίκου ΙΣΤ΄ και υπέρ της κατάργησης της Βασιλείας.

Για να στερεώσει την εξουσία του απέκρουσε τις κατηγορίες των Γιρονδίνων ότι επεδίωκε την επιβολή δικτατορίας. Εισερχόμενος δε στην Επιτροπή Κοινής Σωτηρίας και διευθύνοντας πλέον τους τομείς της Δημόσιας Aσφάλειας και της Δικαιοσύνης, προχώρησε σε προγραφές εναντίον των Γιρονδίνων, για τους οποίους πέτυχε να τεθούν εκτός νόμου, στην εξόντωση των αρχηγών τους, αλλά και τη φυσική εξόντωση πολλών συντρόφων του, όπως του Δαντών, τον οποίο μισούσε θεωρώντας τον βαθύτατα διεφθαρμένο, στέλνοντάς τους στη λαιμητόμο, κάτι που έκανε στη συνέχεια και με τους Εμπερτιστές.

Στην περίοδο της κυριαρχίας του Ροβεσπιέρου επικρατούσε απόλυτη Τρομοκρατία, στηριζόμενη στα Επαναστατικά Δικαστήρια και στην περίφημη Επιτροπή Κοινής Σωτηρίας. Παρότι, λόγω της προσωπικής του εντιμότητας, του ανεπίληπτου ιδιωτικού του βίου και του αδέκαστου χαρακτήρα του, είχε επονομασθεί από τους ομοϊδεάτες του "αδιάφθορος", δε δίστασε για την εδραίωση του καθεστώτος του, να στέλνει καθημερινά διά του Επαναστατικού Δικαστηρίου στη λαιμητόμο κατά δεκάδες και εκατοντάδες Γάλλους πολίτες αντιφρονούντες, βασιλόφρονες, μετριοπαθείς, αναρχικούς, κλέφτες, ύποπτους, άνδρες, γυναίκες, ακόμη και παιδιά καταδικασθέντες με συνοπτικές διαδικασίες.

Παραλλήλως, προσπάθησε να επαναφέρει ως συστατικό στοιχείο του κράτους, το πρότυπο των αρχαίων ελληνικών πόλεων (πολιτειών), με ιθύνουσα αρχή την ενότητα και την αρετή, προχωρώντας για το σκοπό αυτό σε αλλαγές στο ημερολόγιο και στη θρησκεία, καθιερώνοντας τη λατρεία του Υπέρτατου Όντος ως θεότητα του Ορθού Λόγου, λατρεία της οποίας ανακηρύχθηκε Μέγας Ποντίφικας σε μεγαλοπρεπή τελετή (16 Νοεμβρίου 1793).

Η Τρομοκρατία, όπως αποκλήθηκε η θηριώδης αυτή περίοδος τριών μηνών, τελείωσε με το πραξικόπημα της 9ης Θερμιδόρ (27 Ιουλίου 1794) το οποίο έγινε από τους ίδιους τους συντρόφους του, όταν συνασπισθέντες οι εχθροί τους στη Συνέλευση εισήγαγαν ψήφισμα να κηρυχθεί αυτός και οι φίλοι του εκτός νόμου.

Και ενώ σκόπευαν να τον συλλάβουν και μεταφέρουν από την Εθνοσυνέλευση στις φυλακές του κάστρου του Λουξεμβούργου, οπαδοί του τον φυγάδευσαν και ο Ροβεσπιέρος έσπευσε ως θριαμβευτής στο Δημαρχείο του Παρισιού προσπαθώντας να εξεγείρει τον λαό σε στάση. Τον πρόλαβαν όμως οι εχθροί του και τον πολιόρκησαν. Τραυματισμένος ο Ροβεσπιέρος προσπάθησε ν' αυτοκτονήσει. Συνελήφθη όμως μαζί με τον αδελφό του Αυγουστίνο, τον Σαιν Ζυστ, τον Κουτόν και άλλους οπαδούς του. Την επόμενη ημέρα (28 Ιουλίου), ο Ροβεσπιέρος οδηγήθηκε στη λαιμητόμο χωρίς δίκη.

Μαζί του εκτελέστηκαν οι στενοί του συνεργάτες, Σαιν Ζυστ και Κουτόν, αλλά και ο αδερφός του, Αυγουστίνος, υπό τα χειροκροτήματα του λαού του Παρισιού του οποίου μόλις λίγο καιρό πριν υπήρξε είδωλο. Την εκτέλεση του Ροβεσπιέρου ακολούθησαν εκτελέσεις 120 περίπου Ιακωβίνων και η διάλυση της λέσχης τους το Νοέμβριο της ίδιας χρονιάς.

http://el.wikipedia.org/wiki/Ροβεσπιέρος

Το βυθισμένο Βασίλειο




Το βυθισμένο βασίλειοΕλληνικό αρχιπέλαγος, πριν από τρεισήμισι χιλιάδες χρόνια…
Η Μινωική Αυτοκρατορία κυριαρχεί στη Μεσόγειο. Ένας προηγμένος πολιτισμός, τόσο ισχυρός όσο και μυστηριακός. Οι ανακαλύψεις του σε τεχνολογία και φιλοσοφία πρωτόγνωρες.
Όμως για όλα τα πράγματα έρχεται ένα τέλος. Μετά από την αλαζονική εκστρατεία ενάντια στην Αθήνα, η Αυτοκρατορία αντιμετωπίζει μια τρομερή φυσική καταστροφή.
Ένας σοφός βασιλιάς σηκώνει στους ώμους του έναν ολόκληρο κόσμο. Ένας νεαρός αξιωματικός καλείται να θυσιάσει τα πάντα προκειμένου να αποτρέψει την εκπλήρωση μιας προφητείας. Ο χρόνος αποδεικνύεται αμείλικτος για τους πιστούς του.

Σαντορίνη, σημερινή εποχή…
Ο Νικόδημος είναι ένας παθιασμένος καθηγητής που έχει αφιερώσει τη ζωή του στο κυνήγι ενός θρύλου. Μετά από πολλά χρόνια έρευνας κάνει μια συγκλονιστική ανακάλυψη. Μια ανακάλυψη που μπορεί να αλλάξει την ιστορία του πολιτισμού για πάντα.
Ζητάει τη βοήθεια του μοναδικού ανθρώπου που μπορεί να εμπιστευτεί, του παλιού φοιτητή του Αλέξανδρου. Εκείνος σπεύδει στο κοσμοπολίτικο νησί των Κυκλάδων όχι μόνο για να εξερευνήσει το μακρινό παρελθόν, αλλά και για να έχει μια δεύτερη ευκαιρία σε έναν ανεκπλήρωτο έρωτα.
Οι δυο αρχαιολόγοι επιχειρούν να αποκρυπτογραφήσουν μια ξεχασμένη γλώσσα και να βρουν το μίτο που θα τους βοηθήσει να εξηγήσουν το μεγαλύτερο αίνιγμα της ιστορίας. Ποτέ όμως δεν θα μπορούσαν να υποψιαστούν ότι η αρχαία προφητεία έχει αρχίσει να ξυπνάει.
Και όλοι οι οιωνοί δείχνουν απειλητικά προς το μέρος τους.

Μαθαίνω να τρώω σωστά για να μην επιβαρύνω τον οργανισμό μου

http://foteiniliakadamou.blogspot.gr/2013/07/blog-post_4868.html?spref=fb

Μαθαίνω να τρώω σωστά για να μην επιβαρύνω τον οργανισμό μου


Τι να φάω για να μην επιβαρύνω τον οργανισμό μου; Πόση ώρα πριν κοιμηθώ; Τι φαγητό να επιλέξω;

Ένα συχνό ερώτημα το οποίο και βασανίζει όλους μας, είναι το «τί να φάω για να μη παχύνω…»
Στην πραγματικότητα, αυτό που θα πρέπει να έχουν όλοι στο μυαλό τους, είναι το ότι τίποτα σε λογική ποσότητα, δεν παχαίνει!!! Ακόμα και η πίτσα, που θεωρείται ένα επικίνδυνο τρόφιμο για την αύξηση του βάρους μας, ή το σουβλάκι. Η μακαρονάδα ή και τα πολυαγαπημένα γεμιστά… δεν πρόκειται να μας παχύνουν αν το σύνολο της προσφερόμενης ενέργειας στη διάρκεια της μέρας είναι σωστό.
Πόση όμως είναι η ιδανική ποσότητα που θα πρέπει να καταναλώσουμε;
Οι ειδικοί στο χώρο -διαιτολόγοι- προτείνουν την ακριβή ποσότητα σε ενέργεια (Kcal), ξεχωριστά για το κάθε άτομο, ενώ εμβαθύνουν και προτείνουν από το σύνολο του ενεργειακού περιεχομένου, το 15-20% να προέρχεται από τις πρωτεΐνες, το 30% από τα λιπαρά και τέλος το 55-60%, από τους υδατάνθρακες. Για τον καθορισμό βέβαια αυτών των στοιχείων, θα ήταν καλό να απευθυνθείτε σε έναν ειδικό, έτσι ώστε να μη περιπέσετε σε διατροφικές «παγίδες». Ένα μοντέλο διατροφής το οποίο και προτείνουν ανεπιφύλακτα οι περισσότεροι ειδικοί στο κλάδο μας, είναι η ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ, που εδώ και χρόνια κατέχει υψηλές θέσεις στην προτίμηση του κοινού, καθώς προάγει την υγεία μας, ενώ παράλληλα μας προστατεύει από την παχυσαρκία. Επίσης, το παν μέτρον άριστον ισχύει και για την περίπτωση των ποσοτήτων του φαγητού που πρέπει να λαμβάνουμε…

Δεύτερο ερώτημα που καλούμαστε να απαντήσουμε σε αρκετά μεγάλο ποσοστό ατόμων στα γραφεία μας, είναι το «πόση ώρα πριν τον ύπνο να φάω;»
Άλλη μια ερώτηση που θέλει διευκρινήσεις… Η σωστή απάντηση λοιπόν είναι, «τουλάχιστον δύο ώρες πριν τον ύπνο..». Το κάθε άτομο βέβαια, κάνει τη δική του ζωή και η αυστηρή άποψη του «μη τρως τίποτα μετά τις 8:00», δεν είναι σωστή για έναν τραγουδιστή (που θα πέσει για ύπνο στις 5:00 το πρωί), ή για μια νοσηλεύτρια (που έχει βραδινή βάρδια), ή για τόσα ακόμα κουραστικά επαγγέλματα. Θα πρέπει και τα άτομα αυτά να αντεπεξέλθουν στο βαρύ και βασανιστικό ωράριο που επιβάλλει η εργασία τους το βράδυ. Τέλος θα λέγαμε πως το δύο ώρες πριν την κατάκλιση, δεν ισχύει για το τελευταίο γεύμα μας, εάν αυτό είναι ένα γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά, ή ένα γάλα αντίστοιχα, που μπορούμε και να καταναλώσουμε λίγα λεπτά πριν να πέσουμε για ύπνο.

Ένα τελευταίο ερώτημα, είναι το τι φαγητό να επιλέξω…
Είναι τόσο μεγάλη η ποικιλία των τροφίμων που παρουσιάζονται στην αγορά, είναι τόσο ποικίλες οι προτιμήσεις όλων μας, που θα ήταν δύσκολο να απαντηθεί αυτό το ερώτημα… Θα πρέπει όμως να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Οι επιλογές των τροφίμων που θα κάνουμε, θα πρέπει να έχουν να κάνουν και με την εποχικότητα των τροφίμων. Λόγου χάρη, μη τρώτε καρπούζι ή τομάτα το χειμώνα, άσχετα εάν αυτή είναι θερμοκηπίου. Προτιμήστε φρούτα, λαχανικά, ψάρια και γενικά προϊόντα εποχής. Και μάλιστα, αν αυτό είναι δυνατό, επιλέξτε βιολογικά προϊόντα. Η διατροφική τους αξία είναι μεγαλύτερη, η διαθεσιμότητα των θρεπτικών συστατικών ευρύτερη, ενώ σίγουρα θα έχετε να κάνετε με προϊόντα ελεύθερα από φυτοφάρμακα, καθώς ελέγχονται, δεν ραντίζονται και δεν κακοποιούνται. Τρόφιμα που θα πρέπει να επιλέξω για την διατροφή μου το βράδυ, είναι:
Γάλα χαμηλό σε λιπαρά με δημητριακά
-Γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά με δημητριακά
-Σαλάτα με ντάκο ή ψωμί και λίγο ελαιόλαδο
-2 φέτες ψωμί με μέλι
-Ένα μικρό και θρεπτικό σάντουιτσ(λχ. Με γαλοπούλα και ντομάτα-μαρούλι-ελιές)
-Ένα τοστάκι
-Φρουτοσαλάτα με ή χωρίς γιαούρτι
-μια ελαφριά σούπα
-μια μικρή μερίδα τραχανά ή ζυμαρικού


 Βασιλική Παπαδοπούλου 
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Α.Τ.Ε.Ι.Θ
Τηλέφωνο 2310-918393
 Η σελίδα  της Βασιλικής στο facebook που άμεσα την προσθέτετε στις αγαπήμενες και επιλέγετε την "εντολή" ναι να λαμβάνω ενημερώσεις". Ετσι θα είστε πάντα ενημερωμένες και πάντα fit and chic
https://www.facebook.com/pages/%CE%A5%CE%B3%CE%B9%CE%B5%CE%B9%CE%BD%CE%AE-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%AE/220855377934242


Εδώ θα γίνετε μέλη της στην ομάδα της και πάλι θα είστε fit and chic
 https://www.facebook.com/groups/229778597033123/

(πείτε της πως το μάθετε από το λιακαδάκι!!!)
Σας φροντίζουμε με τον καλύτερο ειδικό στην διατροφή !

Διχασμένη Αγάπη

 
 
Διχασμένη Αγάπη

Μοναχοκόρη, γλυκιά και χαριτωμένη, η Ελπίδα έζησε όμορφα παιδικά χρόνια, απολαμβάνοντας την αγάπη των γονιών και των δασκάλων της. Ένας εφηβικός ανομολόγητος έρωτας ήρθε ν αναστατώσει κάποια στιγμή τη ζωή της, χωρίς όμως σοβαρές επιπτώσεις στον συναισθηματικό της κόσμο. Κι όταν λίγο αργότερα ξεκίνησε τις σπουδές της στο πανεπιστήμιο, το θέμα έρωτας παραμερίστηκε. Μέχρι που εμφανίστηκε ο Παύλος. Όμορφος, έξυπνος και καλλιεργημένος, τη συγκίνησε από την πρώτη στιγμή που τον γνώρισε. Η σχέση τους ξεκίνησε δειλά για να εξελιχθεί σ έναν παθιασμένο έρωτα. Εκείνος από αγροτική οικογένεια, εκείνη από αστική, χρειάστηκε να παλέψουν με τις παραδοσιακές αντιλήψεις της εποχής και τον αυταρχισμό των γονιών για να ξεπεράσουν τα εμπόδια και να επισημοποιήσουν το δεσμό τους. Μα κάποια στιγμή τα κατάφεραν. Αδιατάραχτη φαινόταν η ευτυχία τους μέχρι εκείνο το πρωί που η είδηση για ένα τραγικό δυστύχημα τράνταξε όλη την Ελλάδα κι έφερε αφόρητο πόνο στην Ελπίδα. Μα η μοίρα επιφυλάσσει πάντα εκπλήξεις στους ανθρώπους, ευχάριστες και δυσάρεστες...

Δημοφιλείς αναρτήσεις