Εδώ θα βρείτε ένα μωσαϊκό θεμάτων . Κλείσαμε 10ετία και γι αυτό κάποιες αναρτήσεις έχουν αλλοιωθεί. Οι σελίδες που αναφέρω είναι τα νέα μου ιστολόγια που αλληλοστηρίζονται με αυτό εδώ το παλιό ... Σας ευχαριστώ!
Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013
Ή ίδρυση του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου
http://mikros-romios.gr/3585/dompolis/
Ή ίδρυση του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου με τη βοήθεια του Ι. Δόμπολη
Γράφει ο Ελευθέριος Γ. Σκιαδάς
«Γενικός Ταμίας» και «Πρόβουλος
Οικονομικών» -δηλαδή Υπουργός Οικονομικών- του Καποδίστρια διετέλεσε ο
Hπειρώτης έμπορος Ιωάννης Δομπόλης (1769-1850). Εύπορος ομογενής της
Ρωσίας, κινείτο στην αυτοκρατορική αυλή και γνώρισε τον Καποδίστρια το
1809, αναλαμβάνοντας τη διαχείριση της περιουσίας του. Του ανατέθηκε η
ευθύνη του ταμείου της Φιλομούσου Εταιρείας (1815-1820) και όταν ο
Καποδίστριας ανέλαβε Κυβερνήτης εγκαταστάθηκε μαζί του στην Ελλάδα.
Υπήρξε ίσως ο μόνος υπουργός Οικονομικών της νεότερης Ελλάδας, ο οποίος όχι μόνον κατέθετε στο κοινό ταμείο τους μισθούς του, αλλά πρωτοστάτησε στην ίδρυση της Εθνικής Χρηματικής Τράπεζας προσφέροντας εξ ιδίων επτακόσια (700) δίστηλα. Επέστρεψε για λόγους υγείας στην Ρωσία, όπου έζησε τιμημένος με τίτλους ευγενείας.
Πιστεύοντας στην αναγέννηση της ελληνικής Παιδείας, κληροδότησε το μεγαλύτερο μέρος της περιουσίας του –περισσότερα από δυόμισι εκατομμύρια ρούβλια το 1908- στο Ελληνικό Δημόσιο για τη δημιουργία του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου, στόχος που επιτεύχθηκε πριν από εκατό χρόνια, μόλις το 1911. Έτσι, δημιουργήθηκε το «Εθνικό και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον», με κοινή διεύθυνση και επωνυμία αλλά διαφορετικές κατευθύνσεις και ξεχωριστή νομική προσωπικότητα. Το μεν για τις θετικές σχολές (Ιατρική, Φυσικομαθηματική και Φαρμακευτική) και το δεύτερο για τις θεωρητικές (Θεολογική, Νομική, Φιλοσοφική).
Δεν παρέλειψε ωστόσο να τιμήσει την ιδιαίτερη πατρίδα του, την Ήπειρο, διαθέτοντας σημαντικά ποσά για υποτροφίες σε Ηπειρώτες σπουδαστές. Επίσης, εξαιρετικά σημαντικό μέρος των χρημάτων του έμεινε –σύμφωνα με την επιθυμία του, σε ρωσική τράπεζα για τοκισμό και εξανεμίστηκε κατά τη Ρωσική Επανάσταση.
«Οτε γνώρισα τον μακαρίτην Ιωάννην Καποδίστριαν υπεσχέθημεν να μεταχειρισθώμεν παν μέσον προς διάδοσιν της δημοσίας εκπαιδεύσεως εν Ελλάδι. Προς τούτο προσπάθησαν να αυξήσω τα κεφάλαιά μου διά των κόπων μου και διά μεγάλης οικονομίας», έγραψε στη διαθήκη του (1848). Η είδηση έφθασε στην Ελλάδα, το 1851, προκαλώντας ενθουσιασμό, ενώ ο Τύπος ζητούσε τη δημοσιοποίησή της «ως πνευματικήν ιδιοκτησίαν του Ελληνικού Λαού»!
Ο "φιλόσοφος των Αντικυθήρων"
Ο "φιλόσοφος των Αντικυθήρων"
This head and other parts of a cast bronze statue representing a philosopher, a true masterpiece of Hellenistic art, were discovered in a 1st century BC shipwreck. The sandaled feet, hands, and parts of his garment are preserved. This standing philosopher wears a long himation and holds a staff in his left hand, while extending his right hand. His head is rendered with realism and individuality. He has tousled hair and a thick beard, and his inset eyes set off the wrinkled face and half-open lips, adding life to an already expressive face. The statue is believed to represent a Cynical philosopher, possibly Bion the Borysthenite, who settled in Athens. It probably stood in a public place, such as a forum or a gymnasium.
National Archaeological Museum of Athens.
© 2012 Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Εικονιστική κεφαλή και τμήματα από χάλκινο χυτό αγάλμα φιλοσόφου,
πραγματικό έργο τέχνης της ελληνιστικής εποχής. Ανασύρθηκαν από ναυάγιο
του 1ου αι. π.Χ. στη θαλάσσια περιοχή των Αντικυθήρων και εκτός από το
κεφάλι σώζονται τα πόδια της μορφής με τα σανδάλια, τα χέρια και τμήματα
του ιματίου. Ο φιλόσοφος παριστάνεται όρθιος με μακρύ ιμάτιο. Με το
αριστερό χέρι κρατούσε ραβδί, ενώ το
δεξί είναι προτεταμένο. Στην κεφαλή του ώριμου άνδρα αποδίδονται με
ρεαλισμό τα ατομικά χαρακτηριστικά. Τα μαλλιά είναι ατημέλητα και η
γενειάδα πλούσια, το μέτωπό του χαράζουν βαθειές ρυτίδες, τα χείλη του
είναι μισάνοιχτα, ενώ ξεχωρίζουν οι ένθετοι οφθαλμοί με το διαπεραστικό
βλέμμα, που προσδίδουν ζωντάνια στην έκφραση του προσώπου. Πιστεύεται
ότι απεικονίζεται ένας κυνικός φιλόσοφος, κατά πάσα πιθανότητα ο Βίων ο
Βορυσθενίτης, που είχε εγκατασταθεί στην Αθήνα. Το άγαλμα θα ήταν
στημένο σε κάποιο δημόσιο χώρο της πόλης, ίσως στην αγορά ή στο
γυμνάσιο.
Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο
Philosopher of Antikythera
Philosopher of Antikythera
This head and other parts of a cast bronze statue representing a philosopher, a true masterpiece of Hellenistic art, were discovered in a 1st century BC shipwreck. The sandaled feet, hands, and parts of his garment are preserved. This standing philosopher wears a long himation and holds a staff in his left hand, while extending his right hand. His head is rendered with realism and individuality. He has tousled hair and a thick beard, and his inset eyes set off the wrinkled face and half-open lips, adding life to an already expressive face. The statue is believed to represent a Cynical philosopher, possibly Bion the Borysthenite, who settled in Athens. It probably stood in a public place, such as a forum or a gymnasium.
National Archaeological Museum of Athens.
© 2012 Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Σαλάτα με πλιγούρι και πιπεριές
Σαλάτα με πλιγούρι και πιπεριές
Φρέσκια σαλάτα για όλη την οικογένεια με πλούσια γεύση και θρεπτική αξία.
1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο
1/2 φλιτζάνι ντοματάκια κομμένα στη μέση
1/4 του φλιτζανιού αγγούρι κομμένο σε φέτες
1/4 του φλιτζανιού κίτρινη πιπεριά
1 κουταλιά της σούπας μαϊντανό
4-5 ελιές χωρίς κουκούτσι και κομμένες σε ροδέλες
Πιπέρι
1 κουταλιά της σούπας άνηθο ψιλοκομμένο
1 φλιτζάνι νερό
1 κύβο μυρωδικών κοτόπουλο
1 φλιτζάνι πλιγούρι
2 κουταλιές της σούπας φρέσκο χυμό λεμονιού
Ρίχνετε το νερό με τον κύβο σε μια μικρή κατσαρόλα και αφήνετε να πάρει βράση, αφού πάρει βράση κατέβασε από την εστία.
Προσθέστε το πλιγούρι σκέπασε το κατσαρολάκι και αφήστε να βράσει για 5 λεπτά ίσα ίσα να μαλακώσει. Ανακατέψτε με ένα πιρούνι.
Βάζετε το πλιγούρι σε ένα μπολ και πρόσθεσε το λεμόνι και το ελαιόλαδο.
Στη συνέχεια ρίχνετε όλα τα υπόλοιπα υλικά, ανακάτεψε καλά και σερβίρετε αμέσως.
newsbeast.gr
Το μυστικό του αιώνα
http://www.apocalypsejohn.com/2013/02/iatriki-ippokrati-mesa-apo-ti-fysi.html
Το μυστικό του αιώνα - Η πραγματική Ιατρική του Μέγα Ιπποκράτη
μέσα από την Φύση!
Τι πρέπει να τρώμε για να έχουμε καλή υγεία;
Θρέφονται δι' αλφίτων, αλεύρων, όψου, ελαιών, τυρού, βολβών, λαχάνων
και τραγημάτων, σύκων, ερεβύνθων και κυάμων και ούτω διάγοντες βίον εν
ειρήνη μετά υγείας, ως εικός, γηραιοί τελευτώντες άλλον τοιούτον βίον
τοις εγγονείς παραδόσουσι. Πλάτων
Σημείωση:
Στο προηγούμενο άρθρο με τίτλο: ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ | H Ιπποκράτειος
Αντικαρκινική Άμυναδιαβάσαμε για τις τροφές οι οποίες μας βοηθούν να
καταπολεμήσουμε τον καρκίνο με τις μεθόδους του Μέγα Ιπποκράτη. Σε αυτό
το άρθρο της εξαιρετικής επιστήμονος κας Αλεξάνδρας Ευθυμιάδου-Γρίβα,
κόρη του Τηλέμαχου Ευθυμιάδη (στον οποίο οφείλεται η εισαγωγή της
νεο-Ιπποκρατικής ιατρικής στην Ελλάδα), θα προσπαθήσει να μας εξηγήσει
με απλά λόγια τις πραγματικές ιατρικές μεθόδους ή αλλιώς την «πραγματική
Ιατρική» του Μέγα Ιπποκράτη, η οποία βασίζεται στην τροφή και ΟΧΙ στις
βιομηχανίες χημικών φαρμάκων όπως πολλοί από εμάς πιστεύουμε έως τώρα.
Ό όρος «πραγματική Ιατρική» χρησιμοποιείται από εμάς μεταφορικά για
να εκφράσει την διαφορά της σύγχρονης ιατρικής η οποία βασίζεται στην
διάγνωση - συνταγογράφηση - εξάλειψη συμπτωμάτων με χημικά προϊόντα και
στην Ιατρικη που βασιζεται στην πρόληψη - διαγνωση και θεραπεία η οποία
προέρχεται αποκλειστικά από την Φύση, μέσω της διατροφής.
Τέλος σημείωσης
Γράφει η Αλεξάνδρα Ευθυμιάδου-Γρίβα
Το ερώτημα από τι προκαλείται η ασθένεια απασχολούσε τον άνθρωπο από
τις απαρχές της ιστορίας του και οι απαντήσεις που δινόταν ποίκιλαν
ανάλογα με την ιστορική περίοδο. Για αιώνες οι άνθρωποι πίστευαν ότι οι
ασθένειες είχαν θεϊκή προέλευση και η θεραπεία τους
βασίζονταν στους μάγους-θεραπευτές που με θυσίες και εξορκισμούς στα
πνεύματα προσπαθούσαν να τις αποτρέψουν. Με τη χρήση βοτάνων, νηστείας
και άλλων θεραπευτικών μέσων προσπαθούσαν να παρέμβουν για ν΄ ανατρέψουν
την αρρώστια και να επιτύχουν την ίαση του πάσχοντος.
Τον 5ο π.χ. αιώνα, με την Αθηναϊκή Δημοκρατία,
είχαμε μια ανατροπή στην αντίληψη περί υγείας και αρρώστιας, εξαιτίας
της -ιστορικά μοναδικής- ρήξης που σημειώθηκε στο δημόσιο επίπεδο σε
σχέση με τα βασικά ερωτήματα πώς οργανώνεται, πώς νομοθετείται, πώς
διοικείται η κοινωνία και ποιος θεσπίζει τους νόμους της.
Αυτή την περίοδο εμφανίζεται ο Ιπποκράτης, που έβαλε τον θεμέλιο λίθο για μια άλλη αντίληψη
που έχει σχέση με την πρόκληση των νοσημάτων και παθήσεων στον άνθρωπο.
Στο ερώτημα γιατί οι άνθρωποι αρρωσταίνουν απαντάει με τρόπο απλό και
καταλυτικό: Αρρωσταίνουμε από αυτά που τρώμε. Η τροφή είναι το φάρμακο
και το φαρμάκι μας.
Έτσι διαμορφώθηκαν οι κανόνες διατροφής που πρέπει να εφαρμόζονται
για να είναι ο άνθρωπος υγιής. Οι παράγοντες που αφορούν τις εργασιακές
συνθήκες και τις συνθήκες ζωής, το κλίμα, την ανάπαυση και τη διατροφή,
αποτελούν την βάση για την πρόκληση των παθήσεων και την ανατροπή της
υγείας αλλά και είναι οι προϋποθέσεις για την ανασύνταξη της υγείας στον
άνθρωπο.
Οι κανόνες αυτοί ακολουθήθηκαν για πολλούς αιώνες μέχρι και τις αρχές
του 20ου αιώνα, όπου άρχισαν να διατυπώνονται καινούργιες θεωρίες για
την εμφάνιση των παθήσεων και την παρέμβαση για την θεραπεία τους.
Η ανακάλυψη των μικροβίων αρχικά και των ιών αργότερα είχε ως
αποτέλεσμα να θεωρηθούν ως η βασική αιτία της δημιουργίας των νοσημάτων.
Τα φάρμακα που χρησιμοποιήθηκαν και χρησιμοποιούνται έχουν ως στόχο την
εξαφάνιση των μικροβίων και ιών από το ζωντανό οργανισμό.
Τον 19ο αιώνα, που είναι και αιώνας μεγάλων εφευρέσεων, κατακτήθηκε
από τον άνθρωπο η δυνατότητα της παραγωγής ενέργειας με τις μηχανές
εσωτερικής καύσεως. Η μηχανική μιμήθηκε την ανθρώπινη μηχανή, μέσω της
οποίας η ύλη μετασχηματίζονταν σε ενέργεια που σήμαινε δυνατότητα
κίνησης, θέρμανσης, ψύξης, κλπ. Η ποιότητα, το είδος και η ποσότητα της
τροφής, του στοιχείου που όριζε ο Ιπποκράτης ως βασικό για την εύρυθμη
λειτουργία του ανθρώπινου οργανισμού, θεωρήθηκε βασική για τις μηχανές
αλλά όχι για τον άνθρωπο.
Ενδιαφερόμαστε για τη βενζίνη που θα βάλουμε στην μηχανή του
αυτοκινήτου μας και δεν βάζουμε καμένα λάδια στο αυτοκίνητο μας. Αλλά,
αντιθέτως, τηγανίζουμε τα λάδια που χρησιμοποιούμε για τη «μηχανή» του
σώματός μας και τρέφουμε τα παιδιά μας με τηγανιτές πατάτες.
Στην εποχή μας, είμαστε φορείς μιας σχιζοφρενικής συμπεριφοράς: Από τη μια γνωρίζουμε πολλά για την λειτουργία του σώματός μας και από την άλλη δεν κάνουμε τίποτα για την υγεία μας.
Ποιες Είναι οι Κατάλληλες Τροφές για τον Άνθρωπο;
Η πρώτη ερώτηση είναι ποια τροφή είναι κατάλληλη για τον ανθρώπινο
οργανισμό. Ο άνθρωπος είναι βασικά καρποφάγος, δεν βόσκει χόρτα ούτε
τρώει θηράματα. Ο «Κήπος της Εδέμ» τον θέλει καρποφάγο. Η εκδίωξη του
από τον «Παράδεισο» τον εξαναγκάζει να γίνει παμφάγος να μάθει να
συντηρεί τις τροφές, όμως και παράλληλα ν΄ αρρωσταίνει σωματικά και
ψυχικά.
Η βασική τροφή του ανθρώπου είναι τα φρούτα, οι καρποί και οι
βλαστοί. Η τροφή πρέπει επίσης να είναι σχετική με τις κλιματολογικές
συνθήκες, γιατί η τροφή θερμαίνει, ψύχει το σώμα μας και γενικά πρέπει
να το βοηθάει να αντιμετωπίσει τις καιρικές συνθήκες στις οποίες
επιβιώνει.
Το καλοκαίρι, που σημειώνονται ιδιαίτερα υψηλές θερμοκρασίες, εάν
εξακολουθούμε να τρώμε τα βαριά λιπαρά γεύματα του χειμώνα,
αντιμετωπίζουμε το ενδεχόμενο της θερμοπληξίας, γιατί μπουκώνουν οι
αρτηρίες με καμένο λίπος και το σώμα δεν μπορεί ν ΄αποβάλλει την
παραγόμενη θερμοκρασία.
Το χειμώνα, με τις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, εάν καταναλώνουμε
κατεψυγμένα ζαρζαβατικά του καλοκαιριού, θα έχουμε πρόβλημα με την
θέρμανση του σώματος, γιατί τα ζαρζαβατικά του καλοκαιριού περιέχουν
μεγάλες ποσότητες νερού που συντελεί στη μείωση της θερμοκρασίας του
αίματος τον χειμώνα. Το καταψυγμένο καλαμπόκι είναι επιζήμια τροφή τον
χειμώνα, σ' αντίθεση με το αποξηραμένο ή το αλεύρι του που είναι
εξαιρετικά ωφέλιμο.
Την άνοιξη, τα άγρια χόρτα και τα λαχανικά, οι αγκινάρες, οι καρδιές
από μαρούλια, τα γαϊδουράγκαθα (βλαστοί) αποτελούν ιδανική τροφή για τον
καθαρισμό και την κάθαρση του σώματός μας.
Ο Ρόλος της Διατροφής στο Ανοσοποιητικό Σύστημα
Κάθε έμβιος οργανισμός διαθέτει έναν ελεγκτικό μηχανισμό μέσω του
οποίου αναλύει τα διάφορα στοιχεία που εισάγονται σ' αυτόν. Ο μηχανισμός
αυτός ονομάζεταιανοσοποιητικό σύστημα και αρχίζει να διαμορφώνεται από
την νεογνική ηλικία, μέσω ενός συνεχούς ελέγχου που ασκείται από τον
οργανισμό στην πολλαπλή επικοινωνία του με το περιβάλλον.
Η επιφάνεια του βλεννογόνου του γαστρεντερολογικού συστήματος
συντίθεται από ένα εξαιρετικά πολυδύναμο πληθυσμό από επιθηλιακά κύτταρα
τα οποία έχουν υψηλή εξειδίκευση στην ικανότητα τους για διαμεμβράνια
απορρόφηση και έκκριση ουσιών. Αυτές οι απεκκριτικές και απορροφητικές
ικανότητες διευκολύνουν την ουσιώδη λειτουργία του πεπτικού συστήματος
στην πέψη και στην πρόσληψη θρεπτικών ουσιών και υποστηρίζουν τον φραγμό
μεταξύ του ξενιστή και των πιθανών παθογόνων παραγόντων καθώς και των
μεταλλαγμένων που βρίσκονται στον εντερικό σωλήνα. Αυτό επιτυγχάνεται με
τη φυσική ακεραιότητα των βλεννογόνων και τον μεγάλο αριθμό των
κυττάρων της ανοσοποίησης.
Η δομή της εσωτερικής επιφάνειας του εντέρου περιέχει τα
εξειδικευμένα Μ-κύτταρα που είναι υπεύθυνα για τον έλεγχο των δειγμάτων
του αντιγονικού περιεχομένου του εντερικού σωλήνα. Η κυρίαρχη παρουσία
των κατασταλτικών λεμφοκυττάρων στα επιθηλιακά κύτταρα (ενδοεπιθηλιακά
λεμφοκύτταρα) υποθέτει ότι καταστέλλεται η ανταπόκριση του σώματος στα
άπειρα δυνητικά αντιγόνα και είναι απαραίτητα για τη σταθερή και
απρόσκοπτη δραστηριότητα του ανοσοβιολογικού και αμυντικού μηχανισμού.
Κατ΄ επέκταση, η παρουσία ενός μεγάλου αριθμού helper λεμφοκυττάρων
καθώς και άλλων κυτταρικών διεγερτών του αμυντικού συστήματος που
αφορούν τον βλεννογόνο και το υποβλεννογόνιο τμήμα, συντείνουν στον
σχηματισμό ενός στρατού έτοιμου να ανταποκριθεί, όταν οι επιφανειακές
δυνάμεις αδυνατίσουν.
Η μεγάλη ποικιλία των πολλών κυττάρων του ανοσοποιητικού συστήματος,
που αντιδρούν όταν διαταραχθεί το σύστημα, αποτελεί το λόγο της
εμφάνισης πολλών νοσημάτων του γαστρεντερικού συστήματος. Ο επιθηλιακός
βλεννογόνος του γαστρεντερικού συστήματος διακρίνεται για την ταχεία
ανανέωση των επιθηλιακών κυττάρων του (θεωρείται ότι το επιθήλιο
ανανεώνεται ολόκληρο κάθε 24 έως 72 ώρες).
Αυτό επιτρέπει αφενός την ταχεία αποκατάσταση ενός λειτουργικά ικανού
κυτταρικού πληθυσμού όταν έχουμε εισβολή τοξικών παραγόντων και
αφετέρου την παρεμπόδιση της ανάπτυξης κακοήθειας λόγω της ταχείας
ανανέωσης των κυττάρων. Συνεπώς, το γαστρεντερικό σύστημα έχει τεράστια
σπουδαιότητα για την σωστή ανάπτυξη και την καλή υγεία του οργανισμού.
Με βάση τη νεο-ιπποκρατική αντίληψη, όλες οι αρρώστιες (εκτός από τις
μολυσματικές) οφείλονται σε χρόνιες δηλητηριάσεις του οργανισμού από
διάφορα στοιχεία που προσλαμβάνονται με τις τροφές, τον αέρα, το νερό ή
τη λήψη διαφόρων φαρμακευτικών ουσιών.
Σημαντικότερος νοσογόνος παράγοντας είναι ο αφύσικος τρόπος διατροφής (και, κυρίως, η κατανάλωση ζωικών τροφών, όπως, κρέας, ψάρια, κτλ.), που προκαλεί σοβαρές διαταραχές, δυσλειτουργίες και βλάβες στον οργανισμό.
Σημαντικότερος νοσογόνος παράγοντας είναι ο αφύσικος τρόπος διατροφής (και, κυρίως, η κατανάλωση ζωικών τροφών, όπως, κρέας, ψάρια, κτλ.), που προκαλεί σοβαρές διαταραχές, δυσλειτουργίες και βλάβες στον οργανισμό.
Για να προστατευθεί απέναντι σ' αυτές, ο οργανισμός κινητοποιεί
διάφορους έμφυτους αμυντικούς μηχανισμούς, με αποτέλεσμα να επιτελούνται
και να εκδηλώνονται διάφορες αντιδράσεις (συμπτώματα).
Η χρόνια δηλητηρίαση του οργανισμού από τις ζωικές τροφές,
σε συνδυασμό με την καθιστική ζωή, προκαλεί ένα πλήθος διαταραχών,
ανάμεσα στις οποίες ο αρθριτισμός, οι ρευματισμοί και ο σακχαρώδης
διαβήτης.
Συνεπώς, στόχος του γιατρού πρέπει να είναι το θεραπευτικό αποτέλεσμα
που απορρέει από την εξάλειψη αυτών των νοσογόνων παραγόντων με
κατάλληλα μέτρα, όπως η αυστηρά υγιεινή διατροφή σε συνδυασμό με
υδροθεραπεία, γυμναστική, ηλιόλουτρα και βελτίωση των συνθηκών διαμονής.
Προτιμάτε Φρούτα και Λαχανικά και Όχι Ζωικές Τροφές
Η τροφή αποτελεί βασικό παράγοντα της συντήρησης της ζωής και της
διατήρησης της υγείας. Ο άνθρωπος είναι καρποφάγος και όχι σαρκοβόρος ή
μηρυκαστικό. Συνεπώς, ιδανική τροφή για αυτόν είναι τα φρούτα (καρποί),
οι σπόροι (σιτάρι, κριθάρι, βρώμη, κ.α.), τα λαχανικά, οι βολβοί και οι
βλαστοί και όχι οι ζωικές τροφές (όπως το κρέας, πουλερικά, τα ψάρια, τα
θαλασσινά, τα γαλακτοκομικά, κ.α.)
Τις τελευταίες δεκαετίες συντελέστηκε μια σημαντική διαφοροποίηση
στον τρόπο με τον οποίο νοσεί ο άνθρωπος με τη βιομηχανοποίηση και τις
μεταλλάξεις της τροφής. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση της
συχνότητας της εμφάνισης νοσημάτων όπως ο διαβήτης (ακόμα και σε βρέφη),
ο καρκίνος, η κατά πλάκας σκλήρυνση, κ.α.
Σε συνδυασμό με αυτό, ο τρόπος διαβίωσης και η μόλυνση του
περιβάλλοντος (μόλυνση της ατμόσφαιρας, του εδάφους και του νερού και η
ανθυγιεινή κατοικία), συμβάλλουν στην εμφάνιση νοσημάτων σε όλο και
μικρότερη ηλικία και με δραματικό τρόπο.
Συνεπώς, η αναθεώρηση των σημερινών συνηθειών μας αποτελεί βασική προϋπόθεση για τη συντήρηση της σωματικής και ψυχικής υγείας σε καλή κατάσταση.
Συνεπώς, η αναθεώρηση των σημερινών συνηθειών μας αποτελεί βασική προϋπόθεση για τη συντήρηση της σωματικής και ψυχικής υγείας σε καλή κατάσταση.
Η Αλεξάνδρα Ευθυμιάδου-Γρίβα είναι ειδική παθολόγος, η οποία ζει κι εργάζεται στη Θεσσαλονίκη.
«Ενδιαφερόμαστε για τη βενζίνη, που θα βάλουμε στην μηχανή του
αυτοκινήτου μας και δεν βάζουμε καμένα λάδια στο αυτοκίνητο μας. Αλλά,
αντιθέτως, τηγανίζουμε τα λάδια που χρησιμοποιούμε για την «μηχανή» του
σώματός μας και τρέφουμε τα παιδιά μας με τηγανιτές πατάτες.»
ο έφιππος ανδριάντας του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη
Στις 9 Φεβρουαρίου 1954 ο έφιππος ανδριάντας του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, τοποθετείται στη νέα του θέση, μπροστά στην Παλαιά Βουλή.
Ο ανδριάντας αυτός, είναι έργο του γλύπτη Λάζαρου Σώχου και
αποτελεί αντίγραφο του ανδριάντα, που στήθηκε το 1901 στην πλατεία
Κολοκοτρώνη στο Ναύπλιο. Το αντίγραφο του στην Αθήνα στήθηκε το 1904.
http:// sitalkisking.blogspot.gr/ 2011/02/blog-post_10.html
http://
Διονύσιος Σολωμός
Ο
Διονύσιος Σολωμός (8 Απριλίου 1798 - 9 Φεβρουαρίου 1857) ήταν
Ζακυνθινός Έλληνας ποιητής, περισσότερο γνωστός για τη συγγραφή του
ποιήματος Ύμνος εις την Ελευθερίαν το 1823, οι πρώτες δυο στροφές του
οποίου έγιναν ο ελληνικός εθνικός ύμνος. Κεντρικό πρόσωπο της
Επτανησιακής σχολής, ο Διονύσιος Σολωμός θεωρήθηκε και θεωρείται ο
εθνικός ποιητής της Ελλάδας, όχι μόνον γιατί έγραψε τον Εθνικό Ύμνο, αλλά
και γιατί αξιοποίησε την προγενέστερη ποιητική παράδοση (κρητική
λογοτεχνία, Δημοτικό τραγούδι) και ήταν ο πρώτος που καλλιέργησε
συστηματικά τη δημοτική γλώσσα και άνοιξε τον δρόμο για τη χρησιμοποίησή
της στη λογοτεχνία, αλλάζοντας ακόμη περισσότερο τη στάθμη της.[1]
Σύμφωνα με τις απόψεις του δημιουργούσε «από τον ρωμαντισμό μαζί με τον
κλασικισμό ένα [...]είδος μιχτό, αλλά νόμιμο[...]».[2][3]
Εκτός από τον Ύμνο εις την Ελευθερίαν, τα σπουδαιότερα έργα του είναι: Ο Κρητικός, Ελεύθεροι Πολιορκημένοι, Ο Πόρφυρας, Η Γυναίκα της Ζάκυνθος, Λάμπρος. Το βασικό χαρακτηριστικό της ποιητικής παραγωγής του είναι η αποσπασματική μορφή: κανένα από τα ποιήματα που έγραψε μετά τον Ύμνο εις την Ελευθερίαν δεν είναι ολοκληρωμένο και με ελάχιστες εξαιρέσεις, τίποτα δεν δημοσιεύτηκε από τον ίδιο. Ο Κώστας Βάρναλης περιέγραψε εύστοχα την αποσπασματικότητα του σολωμικού έργου με τη φράση «...(Ο Σολωμός) πάντα τα έγραφε, αλλά ποτές του δεν τα έγραψε».
Εκτός από τον Ύμνο εις την Ελευθερίαν, τα σπουδαιότερα έργα του είναι: Ο Κρητικός, Ελεύθεροι Πολιορκημένοι, Ο Πόρφυρας, Η Γυναίκα της Ζάκυνθος, Λάμπρος. Το βασικό χαρακτηριστικό της ποιητικής παραγωγής του είναι η αποσπασματική μορφή: κανένα από τα ποιήματα που έγραψε μετά τον Ύμνο εις την Ελευθερίαν δεν είναι ολοκληρωμένο και με ελάχιστες εξαιρέσεις, τίποτα δεν δημοσιεύτηκε από τον ίδιο. Ο Κώστας Βάρναλης περιέγραψε εύστοχα την αποσπασματικότητα του σολωμικού έργου με τη φράση «...(Ο Σολωμός) πάντα τα έγραφε, αλλά ποτές του δεν τα έγραψε».
http://el.wikipedia.org/
12 Φεβρουαρίου | Ημέρα της Ερυθράς Χειρός
http://www.neolaia.gr/2013/02/12/12-fevrouariou-imera-tis-erythras-xeiros/#.URpM8PJIUY4
12 Φεβρουαρίου | Ημέρα της Ερυθράς Χειρός
Έχει καθιερωθεί από το 2002 να γιορτάζεται στις 12 Φεβρουαρίου η μέρα του κόκκινου χεριού ή της ερυθράς χειρός.
Πρόκειται
για πρωτοβουλία του ΟΗΕ που έχει στόχο να μας ευαισθητοποιήσει σχετικά
με το φαινόμενο των παιδιών που μετέχουν σε ένοπλες συγκρούσεις παρά τη
θέλησή τους. Το φαινόμενο είναι πιο συχνό σε χώρες όπως η Ουγκάντα, το
Κονγκό, η Ακτή Ελεφαντοστού, αλλά και οι Φιλιππίνες και η Κολομβία.
Περισσότερα από 300.000 παιδιά παγκοσμίως στρατεύονται χωρίς τη θέλησή
τους και έτσι αυτή η ημέρα ήταν το λιγότερο σε μια προσπάθεια να
σταματήσει αυτό το φαινόμενο.
Σήμα της ημέρας η κόκκινη παλάμη, η οποία και έδωσε το όνομά της στη συγκεκριμένη παγκόσμια ημέρα.
Read more: http://www.neolaia.gr/2013/02/12/12-fevrouariou-imera-tis-erythras-xeiros/#ixzz2Kh5KkyHh
Ολυμπιακά δρώμενα 8
Για μεγέθυνση πατάτε ροδάκι και ανοίγει νέα καρτέλα με φακό +-
Στα τρυπημένα σημεία λέει: της διεξαγωγής , κάθε
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Maria Dimitriou 1 Απριλίου στις 3:51 μ.μ. · exypnes-idees.gr 7 Μοναδικά φυτά εσωτερικού χώρου που δεν χρε...
-
Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε μια δημοσίευση . 17 Ιουλίου 2017 · Η Anna Nikolaidou κοινοποίησε ένα βίντεο σ...
-
Ο Σταφυλίνακας Kλικ στη φωτογραφία για περισσότερα http://toperivoli.com/content/%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%86%CF%85%CE%BB%CE%...
-
http://share24.gr/9-tropi-gia-na-antidrasis-otan-kapios-se-pligosi/ 9 Τρόποι για να Αντιδράσεις Όταν Κάποιος σε Πληγώσει - share24.gr...
-
Maria Dimitriou κοινοποίησε μια δημοσίευση του George Styl Όταν ήμουν μικρός η γιαγιά μου τα έβαζε στο καντήλι για φυτίλι !!! Ξε...
-
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο . 4 σημάδια-καμπανάκια ότι ο μεταβολισμός σας είναι στα κόκκινα και κιν...
-
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη Bossnews.gr . · Πως να απαλλαγείτε από το νύχι που μπαίνει μέσα στο δέρμ...
-
Maria Dimitriou 22 Αυγούστου στις 12:22 π.μ. · olympospress.blogspot.com Γιατί οι Δελφοί έστειλαν τους Σ...
-
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση της Dimitra Nikolaou . Η αρμπαρόριζα η θαυματουργή για τα νεύρα ...
-
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη Διατροφη Υγεια . Αγιόκλημα: Ένα θαυματουργό φαρμακευτικό φυτό που πρέπει να...