Δευτέρα 2 Μαρτίου 2020

...κοάλα που σώθηκαν από τις φωτιές


Οι πυρκαγιές στην Αυστραλία συνεχίζονται στις περιοχές της Νέας Νότιας Ουαλίας και της Βορειοανατολικής Βικτόρια αλλά με μικρότερη ένταση. Οι καταστροφές είναι ανυπολόγιστες μετά από τόσους μήνες


fanpage.gr
Αυστραλία: Στρατιώτες φροντίζουν στον ελεύθερο χρόνο τους  - Fanpage

Όπως ξέρουμε τα μεγαλύτερα θύματα είναι τα ζώα καθώς λέγεται ότι κάηκαν πάνω από 1 δισεκατομμύριο, αριθμός που δεν τον χωράει ο νους μας. Τα κοάλα, σήμα κατατεθέν της χώρας, στην κυριολεξία ξεκληρίστηκαν. Υπολογίζεται μάλιστα ότι το 1/3 αυτών που ζούσαν στη Νέα Ουαλία έχουν αφανιστεί ενώ το 30% του φυσικού τους περιβάλλοντος όπου κατοικούσαν έχει καταστραφεί.
Πρόσφατα ο πρωθυπουργός της Αυστραλίας, Scott Morrison, ζήτησε από 3 χιλιάδες στρατιώτες να βοηθήσουν με τις φωτιές και τις εκκενώσεις κάποιων περιοχών. Οι στρατιώτες βοήθησαν τους πυροσβέστες σε αυτό το δύσκολο έργο. Και ενώ πολλοί από αυτούς στον ελεύθερο χρόνο τους προτίμησαν να ξεκουραστούν, δεν ήταν λίγοι εκείνοι που επέλεξαν κάτι διαφορετικό. Να προσφέρουν εθελοντική εργασία στο Cleland Wildlife Park, στη Νότια Αυστραλία, βοηθώντας στην περίθαλψη των ζώων από τις φωτιές.
Οι φωτογραφίες με τους στρατιώτες να έχουν στην αγκαλιά τους μέσα σε κουβερτούλες τραυματισμένα κοάλα και να τα ταϊζουν έγιναν viral και συγκίνησαν όλον τον κόσμο.
Οι ίδιοι αναφέρουν ότι εκτός από τα εγκαύματα, που είχαν ακόμα και στο πρόσωπό τους, τα ζωάκια αυτά ήταν τόσο στρεσαρισμένα και σοκαρισμένα που ήταν πολύ δύσκολο να τα φροντίσουν.
https://fanpage.gr/viral/pets/%ce%b1%cf%85%cf%83%cf%84%cf%81%ce%b1%ce%bb%ce%af

σειρά «Μικρή ιστορία»


Εκδόσεις Πατάκη-Patakis Publishers
«Αν δίνονταν σε κάποιον αρχαίο άνθρωπο ένας φούρνος μικροκυμάτων για να ζεστάνει εκεί το κρέας του βίσονα που αποτελούσε την τροφή του, ενδέχεται να διατύπωνε τη θεωρία ότι στο εσωτερικό της συσκευής υπάρχει ένας ολόκληρος στρατός από σκληρά εργαζόμενες θεότητες σε μέγεθος αρακά, που ανάβουν χιλιάδες μικροσκοπικές πυρές κάτω από το φαγητό και που εξαφανίζονται ως εκ θαύματος με το άνοιγμα της πόρτας του φούρνου. Ωστόσο, η αλήθεια είναι εξίσου θαυμαστή – μια φούχτα απλών, αμετάβλητων αφηρημένων νόμων εξηγούν τα πάντα στο σύμπαν μας, από τη λειτουργία του φούρνου μικροκυμάτων μέχρι τα θαύματα του κόσμου γύρω μας».
Στο βιβλίο «Μικρή ιστορία της γνώσης» ο Leonard Mlodinow συλλαμβάνει και αφηγείται με μοναδικό τρόπο την ιστορία της προόδου του ανθρώπου από την εποχή που ζούσε στις αφρικανικές σαβάνες μέχρι τη σημερινή κατάκτηση της κβαντικής φυσικής. Καθ’ οδόν εξερευνά τις ενδιαφέρουσες προσωπικότητες των κορυφαίων φιλοσόφων, επιστημόνων και στοχαστών, αναζητώντας τα ίχνη των πολιτιστικών δεδομένων –αλλά και των τυχαίων περιστατικών– που επηρέασαν την επιστημονική ανακάλυψη.
Εγκυρότατα τεκμηριωμένο, προσιτό και ποτισμένο με το σήμα κατατεθέν του συγγραφέα –χιούμορ και έμπνευση–, το βιβλίο του Mlodinow, συνιστά έναν εντυπωσιακό φόρο τιμής στην πνευματική περιέργεια της ανθρωπότητας και ένα πολύτιμο ανάγνωσμα για όποιον ενδιαφέρεται για τα επιστημονικά ερωτήματα του καιρού μας.
Το πιο πρόσφατο βιβλίο στη σειρά «Μικρή ιστορία», μια σειρά που έχει αγαπηθεί από τους αναγνώστες και περιλαμβάνει επιστημονικά βιβλία για το ευρύ κοινό.
📘 Βρείτε το εδώ: https://bit.ly/37lzbhm

Η Ελλάδα έσωσε το ΔΝΤ

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.

«Η Ελλάδα θυσιάστηκε για να σωθεί η Ευρωζώνη. Και για να γίνει, σας εκπαιδεύουν να αισθάνεστε ένοχοι γι΄ αυτό που είστε. Έχουν ήδη διαγνώσει ότι είστε άρρωστοι».…
olympia.gr


Ναόμι Κλάιν: «Η Ελλάδα έσωσε το ΔΝΤ από χρεοκοπία»


The Shock Doctrine

«Η Ελλάδα θυσιάστηκε για να σωθεί η Ευρωζώνη. Και για να γίνει, σας εκπαιδεύουν να αισθάνεστε ένοχοι γι΄ αυτό που είστε. Έχουν ήδη διαγνώσει ότι είστε άρρωστοι».


Στο βιβλίο «Το δόγμα του σοκ» της Ναόμι Κλάιν υπάρχει μια λεπτομερέστατη καταγραφή της δράσης του ΔΝΤ σε διάφορες χώρες την τελευταία 30ετία, όπου αποτυπώνονται οι δραματικές επιπτώσεις της παρέμβασής του, κυρίως στη Λατινική Αμερική (Αργεντινή, Βολιβία), αλλά επίσης στη Ρωσία.

«Παρακολουθώ από πολύ κοντά την ελληνική κρίση και φυσικά την παρέμβαση της τρόικας του ΔΝΤ, της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας» λέει στη συνέντευξη που παραχώρησε στο «Βήμα» η κυρία Κλάιν.

«Αυτό που με εντυπωσίασε» σημειώνει, «ιδιαίτερα στην αρχή της κρίσης, ήταν ότι οι Έλληνες αντιστάθηκαν στα όσα πήγαιναν να τους επιβληθούν. Όταν μάλιστα και στις Ηνωμένες Πολιτείες είχαμε την κρίση με τις τράπεζες, επεσήμαινα το γεγονός αυτό σε αμερικανούς συνομιλητές μου».

Μετά βέβαια το κλίμα σταδιακά άλλαξε. «Όταν τα πράγματα δυσκόλεψαν, άρχισε η “εκπαίδευση”. Κατ΄ αρχάς, το ΔΝΤ διέγνωσε ότι είστε άρρωστοι, ότι ο χαρακτήρας των Ελλήνων είναι άρρωστος. Και τώρα σας εκπαιδεύουν να αισθάνεστε ένοχοι γι΄ αυτό που είστε. Πρόκειται για μια τακτική κοινωνικής παθολογίας η οποία δεν περιορίζεται στην Ελλάδα.

Επεκτείνεται και στις υπόλοιπες χώρες του μεσογειακού Νότου».

«Πρόκειται» τονίζει η γνωστή συγγραφέας «για μια κλασική περίπτωση όπου οι κυβερνήσεις βρίσκουν το κατάλληλο άλλοθι. Αφού εμείς είμαστε ανίκανοι να τα καταφέρουμε μόνοι μας, ας φέρουμε κάποιους άλλους να το κάνουν για εμάς».

Κατά μία έννοια, «η περίπτωση της Ελλάδας είναι εμβληματική. Στην πορεία, ο στόχος από την παρέμβαση της τρόικας άλλαξε» υπογραμμίζει.

«Αν το δει κανείς σε παγκόσμιο επίπεδο, δεν μιλάμε πλέον απλώς για την ιδιωτικοποίηση μεγάλων τομέων της οικονομίας. O σκοπός είναι η απενοχοποίηση των τραπεζών, η μεταφορά του βάρους της αποτυχίας από τους ώμους των ελίτ σε εκείνους των απλών ανθρώπων» λέει η κυρία Κλάιν.
«Σώσατε το ΔΝΤ από τη χρεοκοπία»

«Στην Ουάσιγκτον υπάρχουν ορισμένα θέματα ταμπού και ο Ομπάμα δεν μπόρεσε να το ξεπεράσει αυτό» λέει η κυρία Κλάιν για τον Αμερικανό πρόεδρο.

«Γιατί το κοστούμι του ΔΝΤ δεν προσαρμόζεται στις ανάγκες κάθε χώρας και είναι ίδιο για όλες;» ήταν μία από τις ερωτήσεις προς την κυρία Κλάιν.

«Πραγματικά δεν μπορώ να σας δώσω ξεκάθαρη απάντηση» παραδέχεται με μια μικρή δόση ενοχής.

«Είναι απορίας άξιο πώς δεν κατάλαβαν ας πούμε ότι, καθώς η Ελλάδα δεν μπορούσε να προχωρήσει σε υποτίμηση, ο πληθωρισμός λογικά θα ανέβαινε. Υπάρχει επίσης και κάτι άλλο» προσθέτει.

«Μετά το ξέσπασμα της οικονομικής κρίσης το 2008, οι περισσότεροι ανέμεναν ότι το ΔΝΤ θα άλλαζε μυαλά. Περιμέναμε ότι το ευρωπαϊκό μοντέλο θα υπερίσχυε του αμερικανικού. Τώρα γιατί δεν έγινε κάτι τέτοιο παραμένει άγνωστο. Ίσως οι άνθρωποι του ΔΝΤ να έχουν πέσει όλα αυτά τα χρόνια σε μια ιδεολογική παγίδα».

Ωστόσο, όπως εξηγεί η κυρία Κλάιν, μετά και την εμπειρία της Αργεντινής, «το ΔΝΤ ήταν έτοιμο κυριολεκτικά να χρεοκοπήσει, τόσο ιδεολογικά όσο και χρηματικά. Σε αυτό είχε βοηθήσει και η οικονομική κρίση μετά το 2008. Μην ξεχνάτε ότι το ΔΝΤ είχε αναγκαστεί να πουλήσει ακόμη και χρυσό από τα αποθέματά του.

Και βέβαια η εικόνα του στον αναπτυσσόμενο κόσμο ήταν τόσο κακή που οι ηγεσίες των χωρών αυτών δεν ήθελαν να το δουν μπροστά τους».

«Τώρα όμως» επισημαίνει «το ΔΝΤ βρήκε μια νέα “αγορά”: την Ευρώπη. Κατά έναν περίεργο τρόπο, σώσατε το ΔΝΤ από τη χρεοκοπία».

http://www.avantipopolo.gr/2015/04/blog-post_419.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Το νόημα της ζωής σε πέντε φράσεις

Πολλοί δεν είχαν αντιληφθεί μέχρι το τέλος της ζωής τους ότι η ευτυχία είναι μια επιλογή...
noima-zois-5-fraseis-out

Οι άνθρωποι ωριμάζουν όταν έρχονται αντιμέτωποι με το θάνατο.H Bronnie Ware είχε μια δίψα για τη ζωή από τη στιγμή που γεννήθηκε. Σαν παιδί, ήταν το μαύρο πρόβατο της οικογένειας καθώς είχε…
thessalonikiartsandculture.gr

Το νόημα της ζωής σε πέντε φράσεις


Οι άνθρωποι ωριμάζουν όταν έρχονται αντιμέτωποι με το θάνατο…
H Bronnie Ware είχε μια δίψα για τη ζωή από τη στιγμή που γεννήθηκε. Σαν παιδί, ήταν το μαύρο πρόβατο της οικογένειας καθώς είχε αποκτήσει μια διαφορετική αντίληψη για τη ζωή. Η επαγγελματική της ζωή ανάστατη, νομαδική, σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης. Από καλλιεργητής λαχανικών στη Μέση Ανατολή, μπαργούμαν σε τροπικά νησιά…διευθύντρια τράπεζας.
Η Bronnie δεν φοβήθηκε ποτέ τις αλλαγές, βρήκε το δρόμο της αυτόν της φιλοσοφίας όπου κάθε άνθρωπος εάν κάνει ευχάριστα πράγματα τότε βρίσκει την πραγματική γαλήνη μέσα του, όπως λέει η ίδια. Παραμένει ευγενής χωρίς να χάνει την πίστη της προς τον συνάνθρωπο μοιράζοντας τις εμπειρίες της μαζί μας.
Για αρκετά χρόνια εργάστηκε σε οίκους ευγηρίας. Ήταν ο τελευταίος σταθμός των ανθρώπων λίγο πριν το θάνατο. Όπως λέει μοιραζόταν πολλά μαζί τους τις τελευταίες εβδομάδες της ζωής τους.
Η Bronnie θεωρεί ότι οι άνθρωποι ωριμάζουν όταν έρχονται αντιμέτωποι με το θάνατο. Αρνητικά συναισθήματα κυριεύουν το περισσότερο κόσμο φόβος, θυμός, τύψεις ωστόσο κάθε άνθρωπος προσπαθεί να βρει τη γαλήνη λίγο πριν φύγει από τη ζωή.
Συνομιλώντας μαζί τους πέντε είναι τα κύρια πράγματα για τα οποία λυπόντουσαν και μας τα παρουσιάζει:
1. Μακάρι να είχα το θάρρος να ζήσω τη ζωή μου όπως ήθελα και όχι όπως μου επέβαλαν
Αυτό το λένε οι περισσότεροι άνθρωποι όταν συνειδητοποιούν ότι η ζωή τους έχει σχεδόν τελειώσει και κοιτούν στο παρελθόν είναι εύκολο να δουν πόσα όνειρα έμειναν ανεκπλήρωτα Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν εκπλήρωσαν ούτε τα μισά από όσο είχαν ονειρευτεί.
Είναι πολύ σημαντικό λοιπόν να προσπαθήσετε να εκπληρώσετε μερικά από τα όνειρά σας στην πορεία. Από τη στιγμή που αρρωστήσεις είναι πολύ αργά. Η υγεία φέρνει μια ελευθερία που πολύ λίγοι συνειδητοποιούν, έως ότου έρθει ο καιρός και δεν την χάνουν.
2. Μακάρι να μην εργαζόμουν τόσο σκληρά
Αυτό το λένε κυρίως άνδρες ασθενείς. Είναι όλοι αυτοί που δεν πρόλαβαν να χαρούν τα παιδιά τους, δεν κατάφεραν να τα πάρουν μια αγκαλιά, να τα μεγαλώσουν, να χαρούν την εφηβεία τους. Είναι όλοι αυτοί που δεν έψαξαν αγάπη από το σύντροφό τους.
Η Bronnie από την πλευρά της μας συμβουλεύει να απλοποιήσουμε τον τρόπο ζωής μας κάνοντας συνειδητές επιλογές στην πορεία. Δημιουργώντας περισσότερο χώρο στη ζωή σας, γίνεστε πιο ευτυχισμένοι και πιο ανοικτοί σε νέες ευκαιρίες.
3. Μακάρι να είχα το θάρρος να εκφράσω τα συναισθήματά μου
Πολλοί άνθρωποι δεν εκφράζουν τα συναισθήματά τους, προκειμένου να διατηρήσουν ισορροπίες με τους άλλους. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να είμαστε μέτριοι ως οντότητες. Υπάρχουν πολλές ασθένειες που σχετίζονται με την πικρία και τη δυσαρέσκεια.
Δεν μπορούμε να ελέγξουμε τις αντιδράσεις των άλλων. Ωστόσο όταν αλλάζετε τον τρόπο επικοινωνίας μιλώντας ειλικρινά, θα θέσετε τις σχέσεις σε ένα εντελώς νέο και υγιές επίπεδο.
4. Μακάρι να είχα διατηρήσει επαφή με τους φίλους μου
Συχνά δεν συνειδητοποιούμε τα πραγματικά οφέλη της φιλίας. Ο πολυάσχολος τρόπος ζωής φθείρει τη φιλία. Αυτό όμως που μένει στο τέλος είναι αυτό γι’ αυτό διαφυλάξετε την ως κόρη οφθαλμού.
5. Μακάρι να είχα αφήσει τον εαυτό μου να είναι πιο ευτυχισμένος
Πολλοί δεν είχαν αντιληφθεί μέχρι το τέλος της ζωής τους ότι η ευτυχία είναι μια επιλογή. Είχαν μείνει κολλημένοι σε παλιά πρότυπα και συνήθειες. Ο φόβος της αλλαγής τους έκανε να προσποιούνται ακόμα και στον ίδιο τους το εαυτό.
Πηγή news247.gr
Πίνακας άρθρου: Marc Chagall, Over the town, 1918
noima-zois-5-fraseis-out
Thessaloniki Arts and Culture http://www.thessalonikiartsandculture.gr

Λικέρ φράουλα

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.

Πλένετε τις φράουλες, κόβετε τα κοτσάνια τους και τις ρίχνετε σε γυάλινο βάζο.Προσθέτετε τη ζάχαρη, το κονιάκ, τις φλούδες λεμονιού και κλείνετε καλά το βάζο.
www.icookgreek.com


Λικέρ φράουλα

Λικέρ φράουλα

4.6 /5 κατάταξη (7 ψήφοι)
  • Δυσκολία: εύκολο

Υλικά συνταγής

  • 700 γρ. φράουλες
  • 350 ml κονιάκ
  • 350 γρ. ζάχαρη
  • 3 φλούδες λεμονιού

Εκτέλεση συνταγής

  1. Πλένετε τις φράουλες, κόβετε τα κοτσάνια τους και τις ρίχνετε σε γυάλινο βάζο.Προσθέτετε τη ζάχαρη, το κονιάκ, τις φλούδες λεμονιού και κλείνετε καλά το βάζο.
  2. Βάζετε το βάζο στο ψυγείο για 2-3 μέρες ανακατεύοντας κατά διαστήματα για να λιώσει η ζάχαρη.
  3. Στη συνέχεια αφαιρείτε τις φράουλες και τις φλούδες λεμονιού, σουρώνετε το λικέρ και το βάζετε σε γυάλινο μπουκάλι. Διατηρείτε το λικέρ στο ψυγείο.

Κουρτ Βάιλ ( 2 Μαρτίου 1900 - 3 Απριλίου 1950 )

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.



homouniversalisgr.blogspot.com
Ο Κουρτ Βάιλ γεννήθηκε στο Ντεσάου της Γερμανίας στις 2 Μαρτίου…
Ο Κουρτ Βάιλ γεννήθηκε στο Ντεσάου της Γερμανίας στις 2 Μαρτίου 1900, εβραϊκής καταγωγής και γιος ψάλτη. Εμφανίζει το μουσικό του ταλέντο από νωρίς. Φτάνοντας στα δώδεκα του είχε συνθέσει κονσέρτα και θεατρικά έργα. Στην ηλικία των 18 μετακομίζει στο Βερολίνο, όπου σπουδάζει σύνθεση, διεύθυνση ορχήστρας και φιλοσοφία. Παρά τις οικονομικές δυσκολίες της οικογένειάς του, καταφέρνει να ολοκληρώσει τις σπουδές του, εργαζόμενος παράλληλα ως δάσκαλος σύνθεσης και θεωρίας της μουσικής. 
Το 1922 εισχωρεί στην Νοβεμπεργκρουπ (Novembergruppe) μια επανασυσταθείσα ομάδα εξπρεσιονιστών καλλιτεχνών, όπως μουσικοί , αρχιτέκτονες και ζωγράφοι . Το Γενάρη του 1926 παντρεύεται την Λόττε Λένια, Το 1926 έκανε το θεατρικό του ντεμπούτο με την πρώτη όπερα « Ο Πρωταγωνιστής» μαζί με τον συγγραφέα Τζωρτζ Καϊσερ. Το 1927 ξεκινάει η συνεργασία του με τον Μπρεχτ και δημιουργούν την πρώτη τους όπερα η «Άνοδος και πτώση της πόλης του Μαχαγκόνυ». Γραμμένη, λιμπρέτο και μουσική, σε μια εποχή που η Δημοκρατία της Βαϊμάρης όδευε προς τη διάλυση και οι Ναζί προήλαυναν προς την εξουσία , η πρωτοποριακή στο είδος της ακόμη και σήμερα αυτή όπερα, μιλάει για την απληστία, τη διαφθορά, την ανεξέλεγκτη και με κάθε μέσον κατάκτηση της εξουσίας τον ατομικισμό και τον εγωισμό και την εκμετάλλευση του αδύναμου. Από μουσικής απόψεως το «Μαχαγκόνυ» είναι μια όπερα που σατυρίζει τις όπερες. Μπρεχτ και Βάιλ πίστευαν ότι οι όπερες βρίθουν στερεοτυπικών τελετουργιών χάνοντας έτσι το βαθύτερο νόημά και την ουσία τους.

Bertolt Brecht and Kurt Weill
Το 1928 ο Κουρτ γράφει την μουσική για το αριστουργηματικό έργο του Μπρεχτ η «Όπερα της Πεντάρας» Έκανε πρεμιέρα στις 31 Αυγούστου 1928 στο Θέατρο του Βερολίνου κι από την πρώτη στιγμή προκάλεσε αίσθηση στο ευρύ κοινό μεταφράστηκε σε 18 γλώσσες, ενώ εξακολουθεί και παίζεται από επαγγελματικούς και ερασιτεχνικούς θιάσους, ενώ έχει γνωρίσει αρκετές παραλλαγές για τον κινηματογράφο, την όπερα κ.λπ.
Το 1930 ο Βάιλ και η Λότε χωρίζουν. Ήταν μια δύσκολη περίοδος για τον Κουρτ. Το 1933 με την άνοδο των Ναζί ο Κουρτ Βάιλ φεύγει από την Γερμανία , ταξιδεύει στο Λονδίνο , στο Παρίσι και καταλήγει το 1935 στην Νέα Υόρκη. Το 1937 ξαναπαντρεύεται την Λότε.
Ο Κουρτ συνεχίζει να γράφει ακούραστα. Πειραματίζεται. Ιδανικό του, η συγγραφή μουσικής χρήσιμης για το κοινωνικό σύνολο. Γεφυρώνει την κλασσική με τη μοντέρνα μουσική, την Ευρώπη με την Αμερική. Η Λότε, έχει αποσυρθεί από τα καλλιτεχνικά δρώμενα μετά την παταγώδη αποτυχία του μιούζικαλ «The firebrand of Florence», και περνά τη ζωή της δίπλα στον σύζυγο της .
3 Απριλίου του 1950 σε ηλικία 50χρονών ο Βάιλ αφήνει την τελευταία του πνοή στο Flower hospital της Νέας Υόρκης. http://www.artinews.gr


Ο Κουρτ Βάιλ ανήκει σε μια γενιά καλλιτεχνών, οι οποίοι με το έργο τους συγκρούονται ανοιχτά με την πολιτική κατάσταση της Γερμανίας της δεκαετίας του 1920 και βρίσκεται σε πλήρη αντίθεση με την κατεστημένη τέχνη, η οποία χαρακτηρίζεται από την έντονη διάθεση αποπολιτικοποίησης της πραγματικότητας.
Στη μουσική η κυρίαρχη τάση αυτής της περιόδου οδηγεί σε νέες δομικές αλλαγές, στην ελαφρά μούσα και στη τζαζ. Το καμπαρέ, και πάνω απ’ όλα εκείνος ο τύπος, ο οποίος βρίσκει την κορύφωσή του με την περίφημη ταινία της Μαρλέν Ντίτριχ «Ο γαλάζιος άγγελος», ζει μια περίοδο μεγάλης άνθησης. Το μουσικό θέατρο που ασκεί κοινωνική κριτική, και στο οποίο στρέφεται ο Κουρτ Βάιλ το 1926, ενσωματώνει και τα δυο αυτά στοιχεία
Η ωριμότητα και η ολοκλήρωση της μουσικής του υπόστασης συμπίπτει με τη συνεργασία του με τον συγγραφέα και δραματουργό Μπέρτολτ Μπρεχτ, απ’ την οποία προκύπτει το «επικό θέατρο». Είναι μια σύνθεση της σύγχρονης χορευτικής μουσικής, της παραδοσιακής μπαλάντας και των νέων, πολιτικά επεξεργασμένων θεμάτων. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά είναι τα τραγούδια, τα οποία επεξηγούνται με τα δρώμενα που λαμβάνουν χώρα επί της σκηνής. Οι συνθέσεις του Βάιλ διατηρούν ένα απλά τονισμένο, προκλητικό ύφος. Και η καλύτερη ερμηνευτική τους απόδοση ανήκει στη γυναίκα του Βάιλ, Λότε Λένια, η οποία με το καθαρό και απέριττο τραγούδι της προσδίδει σ’ αυτές μια ιδιαίτερη εκφραστικότητα. Το πρώτο προϊόν της συνεργασίας των Μπρεχτ και Βάιλ είναι πέντε μπαλάντες, οι οποίες αποτελούν τον μουσικό πυρήνα της όπερας, που θα ακολουθήσει αργότερα, «Η άνοδος και η πτώση του Μαχαγκόνι». Η επιτυχία του «Μαχαγκόνι» θα ξεπεραστεί απ’ το επόμενο έργο, την «Όπερα της πεντάρας», που είναι και η κορυφαία δημιουργία του Κουρτ Βάιλ. Το έργο είναι εμπνευσμένο απ’ την εδώ και δύο αιώνες παλαιότερη «Όπερα της αθλιότητας» του Άγγλου Τζον Γκέι. Ο Μπρεχτ την προσαρμόζει στο πνεύμα της εποχής του και τη μετατρέπει σε οργισμένη σάτιρα κατά της κυρίαρχης ηθικής της αστικής τάξης. Ειδικά για την όπερα της πεντάρας αναφέρουμε ότι αρκετά από τα μελοποιημένα κομμάτια τους θα γίνουν σημαντικές τραγουδιστικές επιτυχίες. Και πρώτα απ’ όλα η «Μπαλάντα του Μάκι Μέσερ».
Η πετυχημένη συνεργασία των Μπρεχτ-Βάιλ διακόπτεται το 1933 με την εφαρμογή της εθνικοσοσιαλιστικής πολιτιστικής πολιτικής. Το κυνήγι μαγισσών, που εξαπολύεται εναντίον των Εβραίων και των αριστερών καλλιτεχνών, τους αναγκάζει να διαφύγουν στο εξωτερικό. Θα συνεργαστούν για μια ακόμη φορά στο Παρίσι όπου θα ανεβάσουν το μπαλέτο με τραγούδια «Οι εφτά θανάσιμες αμαρτίες των μικροαστών». Αυτή είναι η τελευταία συνεργασία των δύο καλλιτεχνών. https://faros-24.gr/
 

Κολοκυθοκεφτέδες με κεφαλοτύρι

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
Κάντε κλικ στον τίτλο ή τη φωτογραφία για να δείτε τα υλικά και την εκτέλεση.
icookgreek.com

Κολοκυθοκεφτέδες με κεφαλοτύρι 

Κολοκυθοκεφτέδες με κεφαλοτύρι

3.7 /5 κατάταξη (134 ψήφοι)
  • Προετοιμασία: 35 λεπτά
  • Ψήσιμο: 20 λεπτά
  • Μερίδες: 8
  • Δυσκολία: μέτριο

Υλικά συνταγής

  • κολοκυθάκια: 1 κιλό
  • κρεμμυδάκια φρέσκα: 6 ψιλοκομμένα
  • άνηθος: 4-5 κουταλιές της σούπας ψιλοκομμένος
  • μαϊντανός: 3 κουταλιές της σούπας, ψιλοκομμένος
  • φρυγανιά: 3 κουταλιές της σούπας, τριμμένη
  • αλεύρι: 4-5 κουταλιές της σούπας
  • κεφαλοτύρι: 150 γρ. τριμμένο
  • μπέικιν πάουντερ: 1/2 κουταλάκι του γλυκού
  • αλάτι: όσο θέλετε
  • πιπέρι: φρεσκοτριμμένο
  • ελαιόλαδο: για το τηγάνισμα

Εκτέλεση συνταγής

  1. Τρίβετε τα κολοκυθάκια σε χοντρό τρίφτη και τα αφήνετε στο σουρωτήρι, αφού τα αλατίσετε, για να στραγγίσουν. Από καιρό σε καιρό τα πιέζετε με τις παλάμες σας για να βγάλουν τα υγρά τους.
  2. Ψιλοκόβετε τα κρεμμυδάκια, τον άνηθο και τον μαϊντανό. Ρίχνετε σε μπολ τα κολοκυθάκια και τους προσθέτετε τα κρεμμυδάκια και τα μυρωδικά. Κατόπιν προσθέτετε το κεφαλοτύρι και λίγο πιπέρι.
  3. Ανακατεύετε το αλεύρι με το μπέικιν πάουντερ και τη φρυγανιά και τα προσθέτετε στο μείγμα με τα κολοκυθάκια. Αλατοπιπερώνετε. Πλάθετε κεφτέδες και τους τηγανίζετε σε καυτό ελαιόλαδο. Τους στραγγίζετε σε απορροφητικό χαρτί και τους σερβίρετε αμέσως.

Συμβουλή

Το μπέικιν πάουντερ στη ζύμη κάνει τους κολοκυθοκεφτέδες πιο αφράτους.

Δημοφιλείς αναρτήσεις