Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Το γρήγορο περπάτημα ...

http://gr.news.yahoo.com/

Το γρήγορο περπάτημα κάνει περισσότερο καλό στην καρδιά από το τρέξιμο

Το γρήγορο περπάτημα κάνει περισσότερο καλό στην καρδιά από το τρέξιμοΚαι το γρήγορο περπάτημα και το τρέξιμο ωφελούν την υγεία. Αλλά το πρώτο μειώνει περισσότερο τον κίνδυνο για την καρδιά.Αυτό αποκαλύπτει νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα. Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον δρα Πολ Γουίλιαμς του Εθνικού Εργαστηρίου Λόρενς Μπέρκλεϊ στην Καλιφόρνια, μελέτησαν συγκριτικά στοιχεία για περίπου 33.000 άτομα που έκαναν συστηματικά τρέξιμο και άλλα 15.000 που προτιμούσαν το περπάτημα (οι άνδρες ήταν το 51% των δρομέων και το 21% των βαδιστών).
Η μελέτη, που αφορούσε ανθρώπους ηλικίας 18 έως 80 ετών και διήρκεσε επί έξι χρόνια, διαπίστωσε ότι το περπάτημα με ταχύ ρυθμό είναι πιο αποτελεσματικό στη μείωση του καρδιολογικού κινδύνου σε σχέση με το τρέξιμο, όταν και στις δύο περιπτώσεις ο άνθρωπος καταβάλλει την ίδια ποσότητα ενέργειας με βάση τις θερμίδες που καίει.
Συγκεκριμένα, το τρέξιμο μείωσε τον κίνδυνο για στεφανιαία νόσο κατά 4,5%, ενώ το γρήγορο βάδισμα κατά υπερδιπλάσιο ποσοστό 9,3%. Όσον αφορά τους επιμέρους παράγοντες καρδιαγγειακού κινδύνου, ο κίνδυνος εμφάνισης υψηλής αρτηριακής πίεσης (υπέρτασης) για πρώτη φορά μειώθηκε κατά 4,2% από το τρέξιμο και κατά 7,2% από το ταχύ βάδισμα, ο κίνδυνος υψηλής χοληστερόλης για πρώτη φορά μειώθηκε κατά 4,3% από το τρέξιμο και κατά 7% από το γρήγορο περπάτημα, ενώ ο κίνδυνος εμφάνισης διαβήτη για πρώτη φορά μειώθηκε κατά περίπου 12% και στις δύο περιπτώσεις σωματικής άσκησης.
Οι ειδικοί συνιστούν στους ενήλικες μια μέτριας έντασης σωματική άσκηση διάρκειας τουλάχιστον 30 λεπτών την μέρα επί πέντε μέρες την εβδομάδα ή, εναλλακτικά, τουλάχιστον 20 λεπτά έντονης άσκησης τη μέρα επί τρεις μέρες την εβδομάδα.
Επίσης προτείνουν τον συνδυασμό έντονων και πιο ήπιων ασκήσεων, για παράδειγμα γρήγορο βάδισμα 30 λεπτών δύο φορές την εβδομάδα και τρέξιμο 20 λεπτών δύο μέρες εβδομαδιαίως. Ο στόχος, μεταξύ άλλων, είναι να αυξηθεί η λειτουργία της καρδιάς, να ελεγχθεί το βάρος και να μειωθεί ο κίνδυνος χρόνιων παθήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΒΙΝΤΕΟ: Ιατρικό επίτευγμα! Ρομπότ βοηθά πεζοναύτη να ξαναπερπατήσει!
Το πως περπατάτε δείχνει τι είδους οργασμό έχετε
3.800 βήματα τη μέρα, διώχνουν το διαβήτη
Διέσχισε χαράδρα σε τεντωμένο σχοινί, χωρίς ΚΑΜΙΑ ασφάλεια

Προκλητική δήλωση


http://www.apocalypsejohn.com/2013/04/proklhtikh-dhlwsh-h-agia-sofia-einai-toyrkiko-ktisma.html

Προκλητική δήλωση - H Αγία Σοφία είναι Τούρκικο κτίσμα

Φαίνεται πως η νεοοθωμανική μανία που έχει ενσκήψει τα τελευταία χρόνια στην Τουρκία θα μας επιφυλάσσει συνεχώς και νέες εκπλήξεις. Έτσι, ...αφού βαπτίσαν τουρκικό τον αρχαίο Ελληνικό πολιτισμό και έκαναν ...Τούρκους τους αρχαίους φιλοσόφους, τώρα προχώρησαν και στο Βυζάντιο και σύμφωνα με τις νέες ανακοινώσεις τους, η αγία Σοφία της Κωνσταντινούπολης είναι... τουρκικό κτίσμα.
Όπως αποκαλύπτει στην μηνιαία τουρκική επιθεώρηση Ιστορίας και Πολιτισμού, «Yedikta Dergisi», τεύχος Απριλίου 2013, ο καθηγητής του Πανεπιστήμιου Καλών Τεχνών της Κωνσταντινούπολης, Suphi Saatçi, το σημερινό κτίσμα της αγίας Σοφίας δεν είναι βυζαντινό αλλά… δημιούργημα του γνωστού Οθωμανού αρχιτέκτονα, Mimar Sinan, στον οποίο οφείλονται πολλά μουσουλμανικά κτίσματα σε όλη την Βαλκανική χερσόνησο.
Μάλιστα, όπως τόνισε ο Τούρκος καθηγητής, αν δεν υπήρχε ο φημισμένος Mimar Sinan σήμερα δεν θα υπήρχε η αγία Σοφία που δεσπόζει σε όλη την παλιά Κωνσταντινούπολη. Οι πρωτοφανείς αυτοί ισχυρισμοί του Τούρκου καθηγητή, έχουν προκαλέσει μεγάλη αίσθηση στην Τουρκία και πολλές εφημερίδες όπως η μεγάλης κυκλοφορίας, Sabah, αναδημοσίευσε την είδηση με τον χαρακτηριστικό τίτλο, «Ayasofya hakkında şok iddia», δηλαδή, «Ισχυρισμός σοκ σχετικά με την αγία Σοφία».
Ο Suphi Saatçi στηρίζει τις παραλογές απόψεις του στην υπόθεση ότι κατά την διάρκεια της οθωμανικής περιόδου ο τρούλος της αγίας Σοφίας είχε πάθει σοβαρές ζημίες και είχε καταρρεύσει από κάποιο σεισμό. Μετά την κατάρρευση, σύμφωνα με τους τουρκικούς ισχυρισμούς. ο Mimar Sinan με ένα μεγάλο γκρουπ από βοηθούς αρχιτέκτονες ξανάκτισε τον ναό και από τότε η αγία Σοφία έχει την οθωμανική σφραγίδα του μεγάλου αυτού αρχιτέκτονα.
Μονό που ακόμα και σε αυτούς τους παραλόγους ισχυρισμούς που παρουσιάζουν την αγία Σοφία σαν οθωμανικό κτίσμα, ξεχνούν να μας αναφέρουν ότι ο περίφημος Mimar Sinan είχε χριστιανική καταγωγή, κατά άλλους από ελληνορθόδοξη οικογένεια της Καππαδοκίας και κατά άλλους από Αρμένιους.
Οι τούρκικοι αυτοί ισχυρισμοί προσχωρούν και σε σύγκριση της αγίας Σοφίας με το περίφημο τζαμί Σουλειμανιέ, που κτίστηκε απ τον Mimar Sinan την περίοδο του περίφημου Σουλειμαν του Μεγαλοπρεπή για να βγάλουν το συμπέρασμα ότι η ομοιότητα των τρούλων… αποδεικνύει την ορθότητα των απόψεων τους. Έτσι, σύμφωνα με την τουρκική επιθεώρηση, η αγία Σοφία δεν είναι ένα αθάνατο ελληνορθόδοξο βυζαντινό αρχιτεκτονικό κληροδότημα, αλλά καθαρά ένα οθωμανικό αρχιτεκτονικό αριστούργημα.
Να προσθέσουμε σε όλη αυτή την νεοοθωμανική «λαίλαπα» και ένα άλλο χαρακτηριστικό επεισόδιο. Στις 14 Μαρτίου του 2012, δηλαδή πριν από ένα χρόνο περίπου, στην πόλη της Μούγλας, που βρίσκετε απέναντι από την Ρόδο, στην νοτιοδυτική Τουρκία, έγιναν παρουσία όλων των τοπικών αρχών με μια μεγαλύτερη τελετή τα αποκαλυπτήρια του … «Τούρκου» φιλοσόφου και επιστήμονα, Ιπποκράτη, ο οποίος, σύμφωνα με τα τουρκικά δημοσιεύματα, ήταν «άνθρωπος του Αιγαίου», τουρκικής καταγωγής.
Τα αποκαλυπτήρια του αγάλματος έγιναν στα πλαίσια των « έργων των θεματικών πάρκων» του δήμου Μούγλας. Μιλώντας κατά την τελετή των αποκαλυπτηρίων ο δήμαρχος της Μούγλας, Osman Gürün, τόνισε ότι ο Ιπποκράτης ως γιατρός, από το 460 π. Χ. έθεσε τα θεμέλια των ιατρικών κανόνων και επεσήμανε τη σημασία του επαγγέλματος της ιατρικής επιστήμης που εμπνέεται από την ευθύνη και την ηθική.
Ο Δήμαρχος υπογράμμισε ότι μετά το άγαλμα του Ηροδότου, (και αυτός… Τούρκος), που αναγέρθηκε σε άλλο πάρκο, σήμερα, αποκαλύπτεται το άγαλμα του Ιπποκράτη, για να αναδειχθούν οι τουρκικής καταγωγής άνθρωποι του Αιγαίου που από την αρχαιότητα έδειξαν στον κόσμο τις οικουμενικές αξίες.
Έχετε να πείτε τίποτα ;;

Ὁ λόγος τοῦ Κολοκοτρώνη στὴν Πνύκα, 1838





Ἦλθαν μερικοὶ καὶ ἠθέλησαν νὰ γένουν μπαρμπέρηδες εἰς τοῦ κασίδη τὸ κεφάλι. Μᾶς πονοῦσε τὸ μπαρμπέρισμά τους μὰ τί νὰ κάνουμε; Εἴχαμε κι αὐτουνῶν τὴν ἀνάγκη.

Ἀπὸ τότε ἤρχισεν ἡ διχόνοια καὶ ἐχάθη ἡ πρώτη προθυμία καὶ ὁμόνοια. Κι ὅταν ἔλεγες τοῦ Κώστα νὰ δώσει χρήματα διὰ τὰς ἀνάγκας τοῦ ἔθνους, ἢ νὰ πάει στὸν πόλεμο, τοῦτος πρόβαλλε τὸ Γιάννη. Καὶ μὲ αὐτὸ τὸν τρόπο κανεὶς δὲν ἤθελε νὰ συντράμει, μήτε νὰ πολεμήσει. Καὶ τοῦτο ἐγίνετο, ἐπειδὴ δὲν εἴχαμε ἕναν ἀρχηγὸ καὶ μίαν κεφαλή. Ἀλλὰ μᾶς ἔμπαινε Πρόεδρος ἕξι μῆνες, ἐσηκώνετο ὁ ἄλλος καὶ τὸν ἔρριχνε, καὶ ἐκάθετο αὐτὸς ἄλλους τόσους, καὶ ἔτσι ὁ ἕνας ἤθελε τοῦτο κι ὁ ἄλλος τὸ ἄλλο. Ἴσως ὅλοι ἠθέλαμε τὸ καλό, πλὴν καθένας κατὰ τὴ γνώμη του. Ὅταν προστάζουνε πολλοί, ποτὲ τὸ σπίτι δὲν κτίζεται, οὔτε τελειώνει. Ὁ ἕνας λέει ὅτι ἡ πόρτα πρέπει νὰ βλέπει στὸ ἀνατολικὸ μέρος, ὁ ἄλλος στὸ ἀντικρυνὸ κι ὁ ἄλλος στὸ βοριά, σὰν νὰ ἦταν τὸ σπίτι στὸν ἀραμπὰ καὶ νὰ γυρίζει καθὼς λέγει ὁ καθένας. Μὲ τοῦτον τὸν τρόπο δὲν κτίζεται ποτὲ τὸ σπίτι, ἀλλὰ πρέπει νὰ εἶναι ἀρχιτέκτονας, ὁπού νὰ προστάζει πῶς θὰ γίνει. Παρομοίως κι ἐμεῖς χρειαζόμαστε ἕναν ἀρχηγὸ κι ἕναν ἀρχιτέκτονα, ὅστις νὰ προστάζει κι οἱ ἄλλοι νὰ ὑπακοῦνε καὶ ν' ἀκολουθᾶνε. Ἀλλὰ ἐπειδὴ εἴμαστε σὲ τέτοια κατάσταση, ἐξαιτίας τῆς διχόνοιάς μας, ἔπεσε ἡ Τουρκιὰ πάνω μας καὶ κοντέψαμε νὰ χαθοῦμε καὶ εἰς τοὺς στερνοὺς ἑπτὰ χρόνους δὲν κατορθώσαμε μεγάλα πράγματα.

Ὁ λόγος τοῦ Κολοκοτρώνη στὴν Πνύκα, 1838

(*Αναγνωστικόν Ε΄Δημοτ. 1956)

διαφήμιση για την Κρήτη

http://www.newsbomb.gr/blogs/story/220761/vinteo-h-apithani-diafimisi-gia-tin-kriti-poy-katektise-to-diadiktyo

Βίντεο: H απίθανη διαφήμιση για την Κρήτη που κατέκτησε το Διαδίκτυο

Τελευταία ανανέωση: Τρίτη 24 Ιουλίου 2012 18:58
Ένα πανέξυπνο και πρωτότυπο βίντεο κατακτά το Διαδίκτυο και προβάλλει με τον καλύτερο τρόπο την χώρα μας, μέσα στους δύσκολους αυτούς καιρούς
Βίντεο: H απίθανη διαφήμιση για την Κρήτη που κατέκτησε το Διαδίκτυο

Το βίντεο δημιουργήθηκε από την Περιφέρεια Κρήτης και έχει ως κεντρικό πρωταγωνιστή έναν αγχωμένο Βρετανό τουρίστα, ο οποίος παρακολουθεί  στα ξένα ΜΜΕ αρνητικές ειδήσεις για την Ελλάδα και την οικονομία της, ενώ οι υπόλοιποι παραθεριστές αλλά και οι ντόπιοι απολαμβάνουν τον ελληνικό ήλιο και την παραδοσιακή φιλοξενία της Κρήτης και της χώρας μας...
Το ίδιο σκηνικό και το βράδυ, όπου Έλληνες και ξένοι επισκέπτες απολαμβάνουν τις ομορφιές του νησιού, μακριά από τα διάφορα στερεότυπα και την κινδυνολογία των καιρών...
Τελικά, μην αντέχοντας άλλο τη μιζέρια, ο Βρετανός αποφασίζει να απολαύσει το ελληνικό καλοκαίρι, αγκαλιάζοντας τους ντόπιους και φωτογραφιζόμενος μαζί τους, προκειμένου να κρατήσει την ανάμνηση αναλλοίωτη, όπως πρέπει... 
Δείτε το βίντεο που σαρώνει στο YouTube και τα social media:

Οὐ καταισχυνῶ τά ὅπλα τά ἱερά...Καί ἰερά τά πάτρια τιμήσω


 
Οὐ καταισχυνῶ τά ὅπλα τά ἱερά, οὐδ' ἐγκαταλείψω τόν παραστάτην ὄτῳ άν στοιχήσω· ἀμυνῶ δέ καί υπέρ ἰερῶν καί ὁσίων καί μόνος καί μετά πολλῶν.
Τήν πατρίδα οὐκ ἐλάσσω παραδώσω, πλείω δέ καί άρείω ὅσης άν παραδέξωμαι.
Καί εὐηκοήσω τῶν ἀεί κρινόντων, καί τοῖς θεσμοίς τοῖς ἰδρυμένοις πείσομαι καί κρινόντων, καί τοῖς θεσμοίς τοῖς ἰδρυμένοις πείσομαι καί ούστινας άν άλλους τό πλῆθος ἰδρύσηται ὁμοφρόνως·καί ἀν τις ἀναιρῇ τούς θεσμούς ή μή πείθηται οὐκ επιτρέψω, ἀμυνῶ δέ καί μόνος καί μετά πολλῶν.
Καί ἰερά τά πάτρια τιμήσω.
ἰστορες τούτων Άγλαυρος, Ενυάλιος, Άρης, Ζεύς, Θαλλώ, Αυξώ, Ηγεμόνη

‘’Νεαρά ποιήματα ‘’


 
Στα ‘’Νεαρά ποιήματα ‘’-ο τίτλος υποδηλώνει τα φρέσκα, τελευταίας εσοδείας ποιήματα- ‘’ ο θεατής καλείται να αποκρυπτογραφήσει τους "κώδικες" της ανθρώπινης υπόστασης, την απτή υφή του όντος μέσα στο σύνολο, την αγωνία και την ανάσα της επόμενης στιγμής όταν προσμετράται στον συλλογισμό ο χρόνος’’ σύμφωνα με τον αφορισμό του Βασίλη Ρούβαλη.
Μέσα από τέσσερις θεματικές ενότητες καταγράφονται:
H μυστική και αόριστη πραγματικότητα της εσωτερικής αβύσσου , όπως και το εφήμερο και ανεξίτηλο του έρωτα: Λάμπει το δέρμα που δεν ξέχασα/
Καθώς η γύμνια σου γεννά/ Πόθου καθρέφτες ( ενότητα ’’Καθρέφτες’’),
η φανταστική απολογία κ εξομολόγηση του γραφιά μέσα από το βάσανο της συγγραφής
Γραφή/ Μοναξιά μου /Οδύνη /Τόλμη/ Ελευθερία/ Και ηδονή μου
(‘’Γραφή μοναξιά μου’’), η επέλαση κ νομοτέλεια του χρόνου Ο Χρόνος ακίνητος/
Όμως περνούν τα πράγματα/ Σαν τη βροχή/ Την Άνοιξη/ Την ομορφιά/
Την ηλικία των ανθρώπων ( ‘’Χρόνος ακίνητος’’) κ τέλος το πένθος ως βίωμα, η τραγικότητα του ανθρώπου καθώς ενσταλάζεται μέσα του η απώλεια(‘’Alma Perdida’’). Ήλθες ξανά απόψε/ Alma perdida/ Χαμένη μου ψυχή. /Κάθε πανσέληνο σαρκώνεσαι/Σε βαθυμέλανα οράματα αναμνήσεων./

Από Ρένα Πετροπούλου

Όταν αγοράζουμε γάλα προσοχή

http://gr.news.yahoo.com/

Όταν αγοράζουμε γάλα προσοχή στον πάτο της συσκευασίας

Αποσύρθηκε το γάλα στο οποίο βρέθηκε καρκινογόνος τοξίνηΞέρετε ότι αν το γάλα στο χάρτινο μπουκάλι δεν πουληθεί στην καθορισμένη χρονική διάρκεια επιστρέφει στη βιομηχανία για να ανα-παστεριωθεί και να ξαναγυρίσει στο σουπερμάρκετ; Απίστευτο;

Ο νόμος επιτρέπει τις μεγάλες βιομηχανίες να επαναλάβουν τη διαδικασία έως 5 φορές, κάτι που αφήνει το γάλα χωρίς γεύση και τελικά χωρίς ποιότητα και διατροφική αξία.

Όταν το γάλα φτάνει στο σούπερ μάρκετ για την πώληση, φέρνει έναν αριθμό στο κάτω μέρος της συσκευασίας του. Αυτό το νούμερο είναι από το 1 έως το 5. Αρκεί να αγοράζετε γάλα που φέρει έως τον αριθμό 3, δηλαδή γάλα που έχει αναπαστεριωθεί 2 φορές.


Σας συμβουλεύουμε να μην αγοράζετε γάλα με αριθμό 4 ή 5, γιατί η ποιότητά του έχει καταστραφεί. Αν αγοράζετε κασόνι με μπουκάλια γάλα, ο ίδιος αριθμός αναγράφεται στο κάτω μέρος του, 1 έως 5. Αν έχει τον αριθμό 1 σημαίνει ότι βγαίνει από το εργοστάσιο για πρώτη φορά, αλλά αν έχει τον αριθμό 4 σημαίνει ότι έχει ήδη γυρίσει πίσω στη βιομηχανία 3 φορές.

Την επόμενη φορά που θα αγοράσετε γάλα, κοιτάξτε στον πάτο του μπουκαλιού. Μην αγοράσετε γάλατα με αριθμό 4 ή 5, ούτε ακόμα και με 3, αν είστε λεπτομερείς στις αγορές σας.

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ


6 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1941 Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΕΠΙΤΙΘΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Α. ΒΛΑΧΟΣ «ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ Α.Ε. ΤΟΝ κ. Α. ΧΙΤΛΕΡ, ΑΡΧΙΚΑΓΚΕΛΛΑΡΙΟΝ TOΥ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ»Απόσπασμα

….Καὶ Σεῖς; Σεῖς -λέγουν πάντοτε- θὰ ἐπιχειρήσετε νὰ εἰσβάλετε εἰς τὴν Ἑλλάδα. Καὶ ἡμεῖς, λαὸς ἀφελὴς ἀκόμη, δὲν τὸ πιστεύομεν. Δὲν πιστεύομεν ὅτι στρατὸς μὲ ἱστορίαν καὶ μὲ παράδοσιν -αὐτὸ καὶ οἱ ἐχθροί του δὲν τὸ ἀρνοῦνται- θὰ θελήση νὰ κηλιδωθῆ διὰ μιᾶς πράξεως παναθλίας. Δὲν πιστεύομεν ὅτι ἕνα Κράτος πάνοπλον, ὀγδοήκοντα πέντε ἑκατομμυρίων ἀνθρώπων, μαχόμενον διὰ νὰ δημιουργήση εἰς τὸν Κόσμον «νέαν τάξιν πραγμάτων» -τάξιν, φανταζόμεθα, ἀρετῆς- θὰ ζητήση νὰ πλευροκοπήση ἕνα Ἔθνος μικρόν, ποῦ ἀγωνίζεται ὑπὲρ τῆς ἐλευθερίας του, μαχόμενον πρὸς μίαν Αὐτοκρατορίαν σαράντα πέντε ἑκατομμυρίων.
Διότι τί θὰ κάμη ὁ Στρατὸς αὐτός, Ἐξοχώτατε, ἂν ἀντὶ πεζικοῦ, πυροβολικοῦ καὶ μεραρχιῶν, στείλη ἡ Ἑλλὰς φύλακας εἰς τὰ σύνορά της εἴκοσι χιλιάδας τραυματιῶν, χωρὶς πόδια, χωρὶς χέρια, μὲ τὰ αἵματα καὶ τοὺς ἐπιδέσμους, διὰ νὰ τὸν ὑποδεχθοῦν;... Αὐτοὺς τοὺς στρατιώτας φύλακας θὰ ὑπάρξη στρατὸς διὰ νὰ τοὺς κτυπήση;
Ἀλλ᾿ ὄχι, δὲν πρόκειται νὰ γίνη αὐτό. Ὁ ὀλίγος ἢ πολὺς στρατὸς τῶν Ἑλλήνων ποὺ εἶναι ἐλεύθερος, ὅπως ἐστάθη εἰς τὴν Ἤπειρον, θὰ σταθῆ, ἂν κληθῆ, εἰς τὴν Θράκην. Καὶ τί νὰ κάμη;... Θὰ πολεμήση. Καὶ ἐκεῖ. Καὶ θὰ ἀγωνισθῆ. Καὶ ἐκεῖ. Καὶ θ᾿ ἀποθάνη. Καὶ ἐκεῖ. Καὶ θ᾿ ἀναμείνη τὴν ἐκ Βερολίνου ἐπιστροφὴν τοῦ δρομέως, ὁ ὁποῖος ἦλθε πρὸ πέντε ἐτῶν καὶ ἔλαβε ἀπὸ τὴν Ὀλυμπίαν τὸ φῶς, διὰ νὰ μεταβάλη εἰς δαυλὸν τὴν λαμπάδα καὶ φέρη τὴν πυρκαϊὰν εἰς τὸν μικρόν, τὴν ἔκτασιν, αλλὰ μέγιστον αὐτὸν τόπον, ὁ ὁποῖος, ἀφοῦ ἔμαθε τὸν κόσμον ὅλον νὰ ζῆ, πρέπει τώρα νὰ τὸν μάθη καὶ ν᾿ ἀποθνήσκη.
Μετ᾿ ἐξόχου τιμῆς
Γ. Α. ΒΛΑΧΟΣ ΠΗΓΗ http://pheidias.antibaro.gr/1940/gab.htm

Ο λίθος VIII της δυτικής ζωφόρου


Ο λίθος VIII της δυτικής ζωφόρου
Γενειοφόρος ιππέας προσπαθεί να δαμάσει το άλογό του. Θεωρείται έργο του ίδιου του γλύπτη, Φειδία. 442-438 π.Χ.

ΙΠΠΕΙΣ

Οι αριστοκράτες της Αρχαίας Αθήνας.

Στην αρχαία Ελλάδα η χρήση του αλόγου, σε πολεμικά άρματα, είναι γνωστή από τον 16ο αιώνα π.Χ., ενώ κατά τη δεύτερη χιλιετία η ταφή αλόγων μαζί με τον κύριο τους καταδεικνύει την ιδιαίτερη σημασία τους.
Οι Έλληνες στον Τρωικό πόλεμο κατακτούν την Τροία
προσφέροντας στους εχθρούς «δώρο» με τη μορφή αλόγου, τον περίφημο «Δούρειο Ίππο».
Η κατοχή αλόγου και η δαπανηρή συντήρησή του ήταν ακριβή υπόθεση. Αναφέρεται πως το 421 π.Χ. ένα άλογο στοίχιζε το υπέρογκο ποσό των 1200 ασημένιων αττικών δραχμών. Ως εκ τούτου μόνο η αριστοκρατική τάξη είχε αυτή τη δυνατότητα και έτσι το άλογο αποτελούσε σύμβολο κύρους, πλούτου και κοινωνικής θέσης.
Τον 6ο αιώνα π.Χ. πολλές αριστοκρατικές οικογένειες επιδείκνυαν την υπεροχή τους, επιλέγοντας ονόματα με πρώτο ή δεύτερο συνθετικό τη λέξη «ίππος» (π.χ. «Ιππίας» και «Ίππαρχος», γιοι του
τύραννου Πεισίστρατου, «Ξάνθιππος», πατέρας του Περικλή).
Ο νομοθέτης Σόλων (αρχές 6ου αι. π.Χ.), κάνοντας διάκριση των τεσσάρων κοινωνικών ομάδων της αθηναϊκής πολιτείας, ενέταξε αυτούς τους αριστοκράτες στη δεύτερη ανώτερη κοινωνική τάξη, εκείνη των Ιππέων. Κατά την περίοδο διακυβέρνησης του Περικλή (461-429 π.Χ.), ο ρόλος των ιππέων αναβαθμίστηκε· συγκροτήθηκε σώμα χιλίων ανδρών (ιππικό) το οποίο λάμβανε μέρος σε στρατιωτικές επιχειρήσεις και σε σημαντικές θρησκευτικές γιορτές, όπως τα μεγάλα Παναθήναια.
Αρχαίοι συγγραφείς όπως ο Θουκυδίδης και ο Ξενοφώντας κάνουν αναφορά στη συμβολή των ιππέων στις νίκες των Αθηναίων εναντίον των Σπαρτιατών, ενώ ο Αριστοφάνης ονομάζει μία από τις κωμωδίες του με τον χαρακτηριστικό τίτλο «Ιππείς» (424 π.Χ.).
Η στάση αυτή αλλάζει ριζικά με το τέλος του Πελοποννησιακού πολέμου, το 404 π.Χ., όταν με τη συμμετοχή της τάξης των ιππέων καταλύεται η αθηναϊκή δημοκρατία και εγκαθιδρύεται το ολιγαρχικό καθεστώς των Τριάκοντα τυράννων.
Τα αγάλματα ιππέων στην αίθουσα των αρχαϊκών έργων του Μουσείου είναι πιθανότατα αφιερώματα της τάξης των Ιππέων. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η σημαντικότερη
συγκέντρωση τέτοιων αγαλμάτων παρατηρείται κατά τον 6ο αιώνα στην Ακρόπολη της Αθήνας. Κατασκευασμένα με εξαιρετική φροντίδα, καταδείκνυαν τον πλούτο και την ισχύ των αναθετών τους.
Ο παλαιότερος και πιο φημισμένος είναι ο «ιππέας Rampin» (550 π.Χ.), του οποίου η κεφαλή βρίσκεται στο Μουσείο του Λούβρου . Φοράει στεφάνι νίκης από φύλλα δρυός ή αγριοσέλινου, που σχετίζεται με νίκη στα Νεμέα ή στα Ίσθμια.
Μοναδικός είναι ο «Πέρσης» ή «Σκύθης» ιππέας (520 π.Χ.), ο οποίος φοράει ανατολίτικη ενδυμασία με διακόσμηση ρόμβων και ανθεμίων . Η ομοιότητα του ενδύματός του με αυτό ενός πινακίου στην Οξφόρδη που φέρει την επιγραφή «Μιλτιάδης καλός», έχει
οδηγήσει στην πιθανή ταύτισή του με τον στρατηγό Μιλτιάδη κατά την υπεράσπιση από αυτόν των στρατιωτικών και εμπορικών συμφερόντων των Αθηναίων στον Εύξεινο Πόντο.
Ο δεύτερος σε μέγεθος ιππέας (520-510 π.Χ.) φέρει σημάδια απολάξευσης για να προσαρμοστεί ή να εντοιχιστεί, κατά την αρχαιότητα, στο τείχος της Ακρόπολης.
Εντυπωσιακός είναι και ο ιππέας (τέλη 6ου αι. π.Χ.) που, ενώ είναι γυμνός, φοράει σανδάλια και ιππεύει άλογο με γαλάζια χαίτη.
Ο «Ιππαλεκτρύονας» , μια περίεργη σύνθεση αλόγου και πετεινού, είναι ένα μυθικό ζώο, γνωστό στην αγγειογραφία, αλλά μοναδικό στην πλαστική. Ο ιππέας του ίσως να παριστάνει τον Ποσειδώνα, προστάτη της τάξης των Ιππέων.
Το μέγεθος των αλόγων στα αγάλματα είναι ιδιαίτερα μικρό και ίσως να δημιουργείται η εντύπωση ότι τα άλογα της εποχής ήταν μικρόσωμα. Το μέγεθός τους, όμως, μάλλον κυμαινόταν ανάμεσα στα μικροκαμωμένα πόνυ και τα σύγχρονα αραβικά άλογα, χωρίς όμως να μπορεί κανείς να μιλήσει με ασφάλεια για το θέμα αυτό.
Αγάλματα ιππέων δεν σώθηκαν από την αθηναϊκή Ακρόπολη του 5ου αιώνα.
Ιππείς, όμως, απεικονίζονται σε όλη τους την αίγλη στη ζωφόρο του Παρθενώνα , όπου, άλλοτε έφιπποι και άλλοτε πεζοί, συμμετέχουν στη μεγαλοπρεπή πομπή των Παναθηναίων εκπέμποντας χάρη και περηφάνια.

Κείμενα: Κοτσαρίνη Κωνσταντίνα, Παναγιωτίδου Θεοδώρα, Πλαϊτάκη Ίρις, Χρυσικόπουλος Βασίλης.
Φροντιστές-Αρχαιολόγοι, Μουσείου Ακρόπολης.

ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟ ΠΟΤΟ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΑ ΚΑΡΚΙΝΙΚΑ ΚΥΤΤΑΡΑ

http://revealedtheninthwave.blogspot.gr/2013/03/blog-post_6820.html?spref=fb

ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟ ΠΟΤΟ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΑ ΚΑΡΚΙΝΙΚΑ ΚΥΤΤΑΡΑ - ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ



Αυτό το ποτό ΘΑΥΜΑ κυκλοφορεί εδώ και πολύ καιρό.

Υπάρχει μια προσωπικότητα, ο  κ. Seto, που ορκίζεται γι αυτό. Θέλει να το δημοσιοποιήσει για να επιστήσει την προσοχή των ανθρώπων που έχουν καρκίνο. Αυτό είναι ένα ποτό που μπορεί να σας προστατεύσει απο τα μολυσμένα κύτταρα που σχηματίζονται στο σώμα σας, ή να περιορίσει την ανάπτυξη τους!
 Ο κ. Seto είχε καρκίνο του πνεύμονα.
Του σύστησε να πίνει αυτό το ποτό ένας διάσημος βοτανολόγος από την Κίνα. Επαιρνε αυτό το ποτό επιμελώς για 3 μήνες, τώρα η υγεία του έχει αποκατασταθεί, και ο ίδιος είναι έτοιμος να κάνει ένα ταξίδι αναψυχής. Χάρη σε αυτό το ποτό!
Δεν βλάπτει σε τίποτα να δοκιμάσετε.

Είναι σαν ένα ποτό θαύμα! Είναι απλό.

Χρειάζεται μία ρίζα τεύτλων (δηλαδή των παντζαριών), ένα καρότο και ένα μήλο, που θα τα συνδυάσετε μαζί για να κάνουν το χυμό! Πλύνετε τα παραπάνω, τα κόβεται με τη φλούδα σε κομμάτια - τα βάζετε στον αποχυμωτή, και αμέσως πίνετε το χυμό. Μπορείτε να προσθέσετε λίγο λεμόνι ή λάιμ για περισσότερο δροσιστική γεύση.

Αυτό το ποτό θαύμα είναι αποτελεσματικό για τις ακόλουθες παθήσεις:

1. Αποτρέπει τα καρκινικά κύτταρα που αναπτύσσονται, και συγκρατεί τα καρκινικά κύτταρα να μην αναπτυχθούν.

2. Αποτρέπει την ασθένεια του  ήπατος, νεφρού, πάγκρεας, καθώς και να θεραπεύσει το έλκος.

3. Ενίσχύει τον πνεύμονα, την πρόληψη καρδιακής προσβολής και την υψηλή αρτηριακή πίεση.

4. Ενίσχύει το ανοσοποιητικό σύστημα

5. Καλό για την όραση, τα κόκκινα και τα κουρασμένα μάτια ή την ξηροφθαλμία

6. Βοηθάει στην εξάλειψη του μυϊκού πόνου

7. Αποτοξινώνει, βοηθόντας την κινητικότητα του εντέρου, και εξαλείφει την δυσκοιλιότητα. Επομένως θα κάνει το δέρμα σας πιό υγιές και να φαίνεται πιο λαμπερό. Σαν να το έστειλε ο Θεός για το πρόβλημα της ακμής.

8. Βελτιώνει την κακοσμία του στόματος, που οφείλεται στην δυσπεψία, και την λοίμωξη του λαιμού.

9.Βελτιώνει τους πόνους.

10. Βοηθάει τον πάσχων απο αλλεργική ρινίτιδα (πυρετός εκ χόρτου).

Δεν υπάρχει απολύτως καμία παρενέργεια. Ιδιαίτερα θρεπτικό και απορροφάται εύκολα. Πολύ αποτελεσματικό αν χρειαστεί να χάσετε βάρος.Θα παρατηρήσετε ότι το ανοσοποιητικό σας σύστημα θα βελτιωθεί μετά από 2 εβδομάδες.

Φροντίστε να το πίνετε αμέσως από τον αποχυμωτή για καλύτερο αποτέλεσμα.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ.

atheatignosi
http://sxolianews.blogspot.gr/

Πηγή: http://revealedtheninthwave.blogspot.com/2013/03/blog-post_6820.html#ixzz2Pn55cLAQ

Δημοφιλείς αναρτήσεις