Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

Agarradera Cuadrada

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
Realización de una agarradera en tejido crochet o ganchillo. Pueden ver mas sobre este accesorio para el hogar en el siguiente enlace: http://www.crochet.…
youtube.com

Χριστούγεννα στο Ιερό Παλάτιον

 
Bυζαντινών Ιστορικά
Χριστούγεννα στο Ιερό Παλάτιον
Η τελετουργική πομπή του Βυζαντινού αυτοκράτορα προς τnν Aγία Σοφία τnν ημέρα των Χριστουγέννων ήταν ένα από τα λαμπρότερα θεάματα και από τα σημαντικότερα κοινωνικά γεγονότα στη ζωή της μεσαιωνικής Κωνσταντινούπολης.
Το Βυζάντιο, ένα κράτος κατ' εξοχήν μοναρχικό, είχε από πολύ νωρίς μια αυστηρά καθορισμένη ιεραρχία αξιωματούχων και τιτλούχων και ένα πρωτόκολλο απαρέγκλιτο που ρύθμιζε οποιαδήποτε εκδήλωση. Η τάξις αποτελούσε μέρος της αυτοκρατορικής ιδεολογίας. Χαρακτηριστικά, ο Κωνσταντίνος Πορφυρογέννητος δικαιολογεί την απόφασή του να γράψει το «Περί βασιλείου τάξεως», ένα εγχειρίδιο της βυζαντινής αυλικής τελετουργίας, λέγοντας ότι «χάρη στην επαινετή τάξη, η αυτοκρατορική εξουσία φαίνεται ευπρεπέστερη, γίνεται μεγαλοπρεπέστερη και γι' αυτό τη θαυμάζουν όλοι, ημεδαποί και ξένοι»

Όλη η διαδρομή του αυτοκράτορα απο το Ιερό Παλάτιο ως την Αγία Σοφία με το τελετουργικό, σε ένα εξαιρετικό κείμενο της Μαρίνας Λουκάκη, Βυζαντινολόγου.
συνεχίστε την ανάγωνση....http://vizantinaistorika.blogspot.gr/…/…/blog-post_3097.html

Φρατζολάκια βουτύρου με σουσάμι

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.

Κάντε κλικ στον τίτλο ή τη φωτογραφία για να δείτε τα υλικά και την εκτέλεση.
icookgreek.com|Από Christina Tsamoura

http://www.icookgreek.com/%CF%83%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%AD%CF%82/more-choices/nounou/item/%CF%86%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B6%CE%BF%CE%BB%CE%AC%CE%BA%CE%B9%CE%B1-%CE%B2%CE%BF%CF%85%CF%84%CF%8D%CF%81%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B5-%CF%83%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%AC%CE%BC%CE%B9

Υλικά

  • 500 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • 1 φακελάκι ξερή μαγιά
  • 250-300 ml περίπου χλιαρό νερό
  • 1/3 φλιτζανιού βούτυρο ΝΟΥΝΟΥ, μισολιωμένο
  • λίγο αλάτι
  • μπόλικο σουσάμι



Εκτέλεση

  1. Σε μια άνετη για ζύμωμα λεκάνη ρίχνετε το αλεύρι, το αλάτι και τη μαγιά. Τα ανακατεύετε με τα χέρια να αναμειχθούν καλά. Προσθέτετε στη συνέχεια λίγο λίγο το χλιαρό νερό, βοηθώντας με τα χέρια να απορροφηθεί από το αλεύρι. Ξεκινάτε το ζύμωμα χρησιμοποιώντας κάθε τόσο κομμάτια από το μισολιωμένο βούτυρο που τα ενσωματώνετε στο ζυμάρι. Συνεχίζετε τη διαδικασία μέχρι να αποκτήσετε μια ζύμη ομοιόμορφη κι ελαστική που να μην κολλάει στα χέρια σας ούτε στα τοιχώματα της κούπας.
  2. Στρώνετε μια λαμαρίνα ή ταψί με αντικολλητικό χαρτί. Παίρνετε κομμάτια κομμάτια ζύμης –όσο χωράει στη χούφτα σας– και τους δίνετε σχήμα από μακρόστενο φρατζολάκι. Τα χαράζετε σε ένα δυο σημεία διαγωνίως, τα πασπαλίζετε με σουσάμι και τα τοποθετείτε στη σειρά, σε κάποια απόσταση μεταξύ τους.
  3. Τα βάζετε σε προθερμασμένο φούρνο και τα αφήνετε στους 50º-70° C για περίπου 40'. Στη συνέχεια ανεβάζετε τη θερμοκρασία στου 180° C. Ψήνετε για άλλα 30’ με 40’ λεπτά μέχρι να πάρουν το χρώμα που σας αρέσει.

Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2015

ΓΙΑ ΑΣΜΑ ΒΡΟΓΧΙΤΙΔΑ ΒΗΧΑ

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
Γιαγιάδες μας γνωρίζουν καλύτερα:το παραδοσιακό γιατρικό για άσθμα, βρογχίτιδα,
Οι πληροφορίες που περιέχονται έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας ή την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. Επίσης το site λειτουργεί με εθελοντές και ανεβάζουμε άρθρα που βρίσκουμε ενδιαφέρον από άλλες ιστοσελίδες (γι'αυτό υπάρχει και η πήγη στο τέλος του άρθρου). Δεν είμαστε δημοσιογράφοι ή γιατροί ώστε να κάνουμε πιστοποίηση της ορθότητας του άρθου, γι'αυτό εάν έχετε κάποια γνώση επιπλέον πάνω στο συγκεκριμένο άρθρο, τα σχόλια σας είναι πάντα καλοδεχούμενα. Και εμείς μαθαίνουμε όπως και εσείς.
Γιαγιάδες μας γνωρίζουν καλύτερα:το παραδοσιακό γιατρικό για άσθμα, βρογχίτιδα, βήχα & πνευμόνες

Πολλοί άνθρωποι έχουν διαγνωστεί με διαφορετικές ασθένειες των πνευμόνων ή διαταραχών και το άσθμα, βρογχίτιδα, και διάφορα είδη του βήχα είναι μερικές από τις πιο κοινές συνθήκες.
Μολύνσεις, αλλεργίες και το κάπνισμα μπορεί να προκαλέσει έναν ορισμένο τύπο πνευμονικής νόσου ή διαταραχής. Σε αυτό το άρθρο θα σας δώσει τη συνταγή για ένα δημοφιλές παραδοσιακό γιατρικό που θα σας βοηθήσουν να αντιμετωπίζουν οποιοδήποτε πρόβλημα με τους πνεύμονες σας , ειδικά  για το άσθμα,  των βρόγχων
Στο παρελθόν, οι γιαγιάδες μας έχουν ετοιμάσει αυτή τη φυσική θεραπεία για την αντιμετώπιση παθήσεων αυτού του τύπου
Συστατικά:
½ κιλό κόκκινο / μωβ κρεμμύδια
2 φλιτζάνια καθαρό σιρόπι σφενδάμο  £ 1.1 / ½ κιλό καστανή ζάχαρη
2 μεσαίου μεγέθους λεμόνια
6 φλιτζάνια / 1.5 l νερό
7 κουταλιές της σούπας ακατέργαστο μέλι
Προετοιμασία:
Τοποθετήστε αυτό το καθαρό σιρόπι σφενδάμου σε ένα μεγάλο τηγάνι και προθερμάνετε το  σε μέτρια φωτιά (Αν χρησιμοποιείτε καφέ ζάχαρη – να λάβετε ένα μεγάλο τηγάνι και προθερμάνετε την καφέ ζάχαρη σε μέτρια φωτιά Ανακατεύετε συνεχώς μέχρι να παίρνει ένα ωραίο. χρυσό χρώμα) . Στη συνέχεια, προσθέτετε τα  κομμένα σε φέτες κρεμμύδια , μαγειρέψτε για λίγα λεπτά, και προσθέτουμε το νερό.
Βράζουμε το μίγμα σε μέτρια φωτιά μέχρι το νερό να μειώνεται κατά ένα τρίτο. Αφήστε το να κρυώσει για λίγο. Προσθέστε το μέλι και τον χυμό λεμονιού στο μίγμα και ανακατεύετε καλά. Ας το ενα βραδυ και το πρωί σουρώστε το υγρό και να το διατηρήσετε σε ένα γυάλινο μπουκάλι.
Πώς να το καταναλώσουν:
Ρίξτε μια κουταλιά της σούπας πριν από κάθε γεύμα.  Επαναλάβετε τη θεραπεία μέχρι τους πνεύμονές σας να ειναι καλλήτερα Τα παιδιά θα πρέπει να λάβει ένα κουταλάκι του γλυκού του φαρμάκου πριν από κάθε γεύμα.
Πηγή: www.fashionmg-style.com

υπόγεια πόλη της Καππαδοκίας

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
Στην "Ανάβαση", ο Ξενοφών ανέφερε ότι οι άνθρωποι στην Ανατολή έμεναν σε πόλεις κάτω από το έδαφος. Η ανακαλύψεις υπόγειων κατοικιών στην Καππαδοκία,…
mixanitouxronou.gr

Punto Jazmín

 
Punto Jazmín de la Sección colección de puntos en tejido crochet
crochet.com.ar

Σπιτικά κριτσίνια

http://www.lovecook.gr/syntages/alles-syntages/334-spitika-kritsinia

Σπιτικά κριτσίνια


Σπιτικά κριτσίνια

Υλικά
- 2 φλ. νερό χλιαρό
- 2 κ.γ. μαγιά
- 5 κ.γ. ελαιόλαδο
- 1 ½ κ.γ. αλάτι
- 1 ½ κ.γ. ζάχαρη
- 5 ½ φλ. αλεύρι μαλακό
- 5 κ.σ. σουσάμι
- 1 αυγό
Εκτέλεση
Ρίχνουμε σε ένα μπολ το νερό, τη μαγιά, τη ζάχαρη, το ελαιόλαδο και το αλάτι. Ανακατεύουμε ελαφρώς και στη συνέχεια προσθέτουμε λίγο-λίγο το αλεύρι. Μόλις η ζύμη μας αφρατέψει και μαλακώσει, τη βάζουμε σε αλευρωμένη επιφάνεια και τη ζυμώνουμε έως ότου γίνει λεία και δεν κολλάει στα χέρια. Αν δούμε ότι κολλάει, προσθέτουμε όσο αλεύρι χρειάζεται μέχρι να επιτύχουμε το αποτέλεσμα που επιθυμούμε.
Ακολούθως, αλείφουμε τη ζύμη με λάδι και την αφήνουμε για περίπου 40 λεπτά να φουσκώσει σε ζεστό μέρος. Μόλις αυτό συμβεί, την κόβουμε σε περίπου 35-40 ίσα κομμάτια και πλάθουμε λεπτά μακρουλά κορδόνια σε ότι μήκος θέλουμε.
Αφού ετοιμάσουμε όλα τα κριτσίνια, τα τοποθετούμε σε λαδωμένη λαδόκολλα, τα αλείφουμε από πάνω με χτυπημένο αυγό και πασπαλίζουμε με σουσάμι. Τέλος, τα ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 βαθμούς μέχρι να ροδίσουν.
Καλή επιτυχία!

Πηγή: http://www.lovecook.gr

Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

Σαν σήμερα το 1940,

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη φωτογραφία του χρήστη Ἑλληνοϊστορεῖν.
Φωτογραφία του χρήστη Ἑλληνοϊστορεῖν.

 
Σαν σήμερα το 1940, τα στρατεύματά μας, μετά την απελευθέρωση των Αγίων Σαράντα, προώθησαν τις γραμμές τους προς Βορρά κάμπτοντας την ιταλική αντίσταση.

Στο λιμάνι των Αγίων Σαράντα βρέθηκε ημιβυθισμένο το βομβαρδισθέν από την αεροπορία μας ιταλικό αντιτορπιλικό· άπειρα λάφυρα στα χέρια μας. Το Αργυρόκαστρο και το Δέλβινο εγκαταλείφθηκαν από τον ιταλικό στρατό. Η γραμμή Μακρύκαμπο-Δερβίτσανη τίθεται υπό Ελληνικό έλεγχο.

Το τίμημα για όλες αυτές τις νίκες είναι μεγάλο. Οι αριθμοί που ακολουθούν αποτελούσαν μόνο εκτίμηση: 34 αξιωματικοί και 590 οπλίτες φονευθέντες, 82 αξιωματικοί και 2.266 οπλίτες τραυματίες.

[Κείμενο: Οι νεκροί τον Στρατού Ξηράς κατά τον Ελληνο-ιταλικό Πόλεμο (http://www.e-istoria.com/2013_sygxron%20%2846%29.html)]

[Ἑλληνικό Ἡμερολόγιο http://ellinoistorin.gr/]

Γιαπωνέζικη μάσκα ομορφιάς

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
Γιαπωνέζικη μάσκα ομορφιάς που αφαιρεί χρόνια από το πρόσωπο μας! Γνωρίζατε ότι το ρύζι έχει χρησιμοποιηθεί ως καλλυντικός θεραπευτικός παράγοντας εδώ και…

Η δομή των νόμων στην αρχαία Αθήνα

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
Οι νόμοι στις σύγχρονες κοινωνίες διαμορφώνονται κυρίως από το νομοθετικό σώμα με μια τεράστια παραγωγή νόμων, κανονισμών, διατάξεων, εγκυκλίων κλπ. Η μορφή των νόμων στην αρχαία Αθήνα οριοθετούνταν κυρίως στα δικαστήρια μέσω των…

Οι νόμοι στις σύγχρονες κοινωνίες διαμορφώνονται κυρίως από το νομοθετικό σώμα με μια τεράστια παραγωγή νόμων, κανονισμών, διατάξεων, εγκυκλίων κλπ. Η μορφή των νόμων στην αρχαία Αθήνα οριοθετούνταν κυρίως στα δικαστήρια μέσω των αποφάσεων των ενόρκων και σε μικρότερο βαθμό από τα νομοθετικά όργανα της πόλεως. Εκτός από τα δικαστήρια υπήρχαν και άλλοι παράμετροι που συντελούσαν στην διαμόρφωση των νόμων και οι οποίοι συνοψίζονται ως εξής:
Oι νόμοι δεν είχαν την καίρια θέση που έχουν στη σύγχρονη κοινωνία κατά την εκδίκαση μιας υπόθεσης. Χρησιμοποιούνταν ως αποδεικτικά στοιχεία, άτεχνοι πίστεις, κατά τον αριστοτελικό όρο. Οι ένορκοι δεν ήταν απαραίτητο να τους γνωρίζουν. Οι διάδικοι είχαν την υποχρέωση να βρίσκουν και να προσκομίζουν το νόμο κατά τη διάρκεια της προκαταρκτικής εξέτασης. 
Ο λαϊκός χαρακτήρας του σώματος των ενόρκων. Θεσπισμένο από το Σόλωνα τον 6ο αιώνα π.Χ., το σώμα των ενόρκων ήταν ανοικτό για όλους τους άνδρες Αθηναίους πάνω από 30 ετών που δεν είχαν στερηθεί τα πολιτικά τους δικαιώματα. Η κοινωνική σύνθεση των ενόρκων δεν προδίδει την υπεροχή κάποιας ομάδας ή τάξης.
H απουσία κάθε είδους νομικών επαγγελματιών. Όπως και σε άλλους τομείς της πολιτικής ζωής στην Αθήνα, το καθιερωμένο σύστημα της δικαιοσύνης δεν επέτρεπε την ύπαρξη ειδικευμένων νομικών ή την ανάπτυξη νομικής ορολογίας. Ο ρόλος των δικαστών στο στάδιο πριν από τη δίκη και η δομή της δίκης, ως ένας αγώνας ανάμεσα σε δύο διαδίκους ενώπιον μιας επιτροπής από συμπολίτες τους, έκαναν περιττή την οποιαδήποτε εξειδικευμένη νομική γνώση. Ακόμα και η εντύπωση ότι κάποιος γνώριζε περισσότερα πράγματα για νομικά θέματα από το μέσο Αθηναίο θα μπορούσε να προκαλέσει δυσπιστία.
H πρωτοβουλία άσκησης ποινικής δίωξης και εκτέλεσης αποφάσεων σε ιδιώτες. Δεν υπήρχε κάποια διορισμένη αρχή για να ασκήσει διώξεις, ούτε αστυνομία για να καταδιώκει τους εγκληματίες, ούτε δικαστικοί κλητήρες για να εκτελούν τις αποφάσεις των δικαστηρίων. Οποιοσδήποτε ήταν αδικημένος μπορούσε να κάνει αγωγή ή μήνυση και να επιβάλει την απόφαση του δικαστηρίου. Όποιος νόμιζε ότι κάποιος έβλαπτε το σύνολο μπορούσε να του κάνει μήνυση. Ο εκάστοτε μηνυτής είχε συχνά ένα πλήθος διαδικασιών για να επιλέξει και να χρησιμοποιήσει σύμφωνα με την αυτοπεποίθησή του και την υποστήριξη που θα είχε. Η πλήρης εξάρτηση της δίκης από την πρωτοβουλία των διαδίκων είχε ως αποτέλεσμα να θεωρούνται οι δίκες και τα δικαστήρια ως μία υψηλού κινδύνου διαδικασία, που δεν αποτελούσε απαραίτητα την πρώτη και κύρια επιλογή. Η διαμεσολάβηση και η διαιτησία ήταν συχνά οι εναλλακτικές λύσεις που συνέφερε να επιλέξουν.
Οι νόμοι στην αρχαία Αθήνα ήταν κυρίως διαδικαστικοί, δηλαδή ρύθμιζαν τη διαδικασία εφαρμογής των δικαιωμάτων του ατόμου. Οι Αθηναίοι, σε πλήρη αντίθεση με τους σύγχρονους νομοθέτες, προτιμούσαν περισσότερο να επιβάλλουν διαδικασίες παρά να καθορίζουν αδικήματα. Έτσι, οι περισσότεροι νόμοι αφορούσαν τη θέσπιση μηχανισμού ικανοποίησης ενός συγκεκριμένου δικαιώματος παρά τη λογική και συνεκτική θεμελίωση μιας έννοιας, όπως δολοφονία, ύβρις ή κλοπή.
Αυτό το ζήτημα φαίνεται στο νόμο περί ύβρεως, από τον οποίο δεν προκύπτει ξεκάθαρα ποια είναι η αντικειμενική υπόσταση της ύβρεως. Eικάζεται ότι ήταν γνωστή και εάν ρωτούσε κανείς έναν Αθηναίο πιθανόν να του απαντούσε ότι μπορούσε να αναγνωρίσει μία.
Πάντως, υπάρχουν και μερικές περιπτώσεις ουσιαστικών νόμων, όπως ο νόμος της εξ αδιαθέτου διαδοχής. H παράμετρος αυτή καθώς και τα λαϊκά δικαστήρια συνέβαλαν σε εκείνο που μπορεί κανείς να ονομάσει επιβολή μιας ηθικής διάστασης παρά απόδοση της δικαιοσύνης με τη σύγχρονη έννοια. Με άλλα λόγια η έλλειψη νομικής εμπειρίας των ενόρκων, με το νόμο να είναι ένα ζήτημα ισχυρισμών και αποδεικτικών στοιχείων, και η έλλειψη ξεκάθαρου νομικού προσδιορισμού των αδικημάτων επέτρεπαν στον κάθε ένορκο να χρησιμοποιήσει την προσωπική του αντίληψη για να αποφανθεί επί λεπτών νομικών προβλημάτων, για παράδειγμα εάν μία πράξη είναι ύβρις.
Γι αυτό το λόγο συχνά οι ένορκοι επηρεάζονταν και από άλλους παράγοντες, όπως η κοινωνική και οικονομική θέση των διαδίκων, το γόητρό τους, οι προκαταλήψεις και οι προσωπικές τους έχθρες. Οι νόμοι της Αθήνας χρησιμοποιούνταν κάθε μέρα στα λαϊκά δικαστήρια· όμως είναι δύσκολο να βρεθούν κάποια ίχνη περαιτέρω επεξεργασίας τους.
ΠΗΓΗ : Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις