Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

"Τσέχωφ", σε σκηνοθεσία Δημήτρη Μυλωνά

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
Εννιά και τέταρτο. Θέατρο του Νέου Κόσμου και «Τσέχωφ». Στο άκουσμα και μόνο του «Τσέχωφ» ξέρεις ή μάλλον φαντάζεσαι τι θα δεις. Κι όμως η παράσταση αυτή ανέτρεψε κ

Εννιά και τέταρτο. Θέατρο του Νέου Κόσμου και «Τσέχωφ». Στο άκουσμα και μόνο του «Τσέχωφ» ξέρεις ή μάλλον φαντάζεσαι τι θα δεις. Κι όμως η παράσταση αυτή ανέτρεψε κάθε φαντασία ή προσδοκία μου.
«Από πού να αρχίσω και που να τελειώσω» σκέφτομαι... όταν αντικρίζω μια τέτοια παράσταση όπως η συγκεκριμένη. Είναι από τις λίγες φορές, που ο λόγος του Τσέχωφ κατάφερε να φτάσει στα αφτιά μου, με μια τρομερή απλότητα! «Απλό... τι δύσκολο και τι μαγικό όταν επιτυγχάνεται», σκέφτομαι ενώ βρίσκομαι ήδη στο «μικρόκοσμο» του Τσέχωφ.
Στον κάτω χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου, τέσσερις πλατούλες με μοναδική συντροφιά τις ανάσες τους είναι πάνω στη σκηνή, καθώς ο κόσμος γεμίζει την αίθουσα. Ένα κάδρο φωτίζεται πάνω στον τοίχο της σκηνής.
Είναι ο Άντον Πάβλοβιτς Τσέχωφ (1860 - 1904) ρώσος δραματουργός, συγγραφέας και γιατρός, ένας από τους σημαντικότερους συγγραφείς διηγημάτων στην ιστορία. Στα έργα του βλέπουμε τη φθορά της καθημερινής ζωής, ενώ οι ήρωες «ξοδεύουν» τη ζωή τους μέσα στην πνιγηρή ατμόσφαιρα της ρώσικης επαρχίας. Δεν είναι τόσο βαρύγδουπο, όσο ακούγεται... Ανθρώπους περιγράφει με τα μάτια της εποχής του.
Οι πλατούλες τον κοιτάζουν. Το φως σβήνει και η παράσταση αρχίζει... ή μήπως είχε ήδη αρχίσει;
Στον τοίχο εκτός από το κάδρο του ο Άντον Πάβλοβιτς Τσέχωφ είναι και άλλα διάφορα αντικείμενα, απλά, καθημερινά. Δεν είναι τυχαία εκεί σκέφτομαι κι όντως αυτά τη μικρά και απλά αντικείμενα στα χέρια των τεσσάρων ηθοποιών αλλάζουν μορφές και μας ταξιδεύουν από ιστορία σε ιστορία. Άλλος ένα συνοδός στο ταξίδι αυτό είναι οι εσωτερικές τρυφερές μελωδίες του Πάρη Θωμόπουλου και του Παύλου Κατσιβέλη. Εύστοχα το δελτίο τύπου χαρακτηρίζει την παράσταση ως «μια μουσική κωμωδία-παιχνίδι εξερεύνησης στη ζωή και το έργο του σπουδαιότερου Ρώσου θεατρικού συγγραφέα, Α. Π. Τσέχωφ, συντεθειμένη από τα δράματα, τις κωμωδίες, τα διηγήματα, τις νουβέλες αλλά και την αλληλογραφία του.» Ακριβώς αυτό είναι το ταξίδι που μας προσφέρει απλόχερα! Μέσα από τις «βλαβερές συνέπειες του καπνού», την «αρκούδα», το «μαύρο μοναχό» κ.α.

Τσέχωφ @ Θέατρο Νέου Κόσμου

Έξυπνη, σύγχρονη, με πολύ όμορφες ιδιαιτερότητες η σκηνοθετική ματιά του Δημήτρη Μυλωνά. Καθώς πέρα από ένα καλαίσθητο σκηνικό, πέρα από μια εξαιρετική δραματουργική επεξεργασία των κειμένων, η εστίαση του ήταν στους ηθοποιούς. Κατ' επέκταση τα έργα του Τσέχωφ εκεί εστιάζουν... στον άνθρωπο, στην ύπαρξη. Όπως και να το κάνουμε, είναι κάτι μαγικό να βλέπεις ηθοποιούς να παραδίνονται ψυχή και σώματι μέσα σε αυτό. Εκτός από το ταλέντο, αυτό αναπόφευκτα σηματοδοτεί δουλειά και αγάπη. Αυτό για μένα καθιστά μια παράσταση επιτυχημένη. Η δουλειά και η αγάπη. Είδα και τα δύο. Μια ομάδα υπό την καθοδήγηση ενός σκηνοθέτη που εστιάζει στην ουσία του έργου. Γιατί η μαγεία κρύβεται στην αλήθεια. Όπως κι αν μεταφράζεται αυτή για τον καθένα. Εκεί βλέπεις και την επικοινωνία με το θεατή, αν θα λάβει το μήνυμα! Δεν έχει σημασία κατά την ταπεινή μου γνώμη, αν είναι γνωστοί άγνωστοι ηθοποιοί, νέοι ή μεγαλύτεροι, σημασία έχει τι επικοινωνείς και πως το επικοινωνείς.
Στη συγκεκριμένη παράσταση επιτέλους είδα να υπάρχει ουσία, η οποία πηγάζει μέσα από τέσσερις ανθρώπους. Οι οποίοι με έκαναν να γελάσω, να δακρύσω, να κάνω ένα πέρασμα μέσα από διάφορα συναισθήματα, με τα μάτια τους. Τέσσερα υπερταλαντούχα πλάσματα, γιατί μόνο ως πλάσματα μπορώ να τα χαρακτηρίσω, με τρομερό χειρισμό της φωνής, του σώματος (την κίνηση έχει επιμεληθεί η Νατάσα Σαραντοπούλου), της ανάσας τους περνώντας αβίαστα και συνέχεια μέσα σε διαφορετικούς κόσμους της κωμικοτραγικής φύσης της ανθρώπινης ζωής. Γνήσια λειτουργία ηθοποιών σε όλη της το μεγαλείο!
Μια πολυδιάστατη παράσταση με πολλές αναφορές και ένα μπλέξιμο διαφόρων ιδεών ως προς την απόδοση των έργων του Τσέχωφ επί σκηνής. Μια παράσταση που περνάει μέσα από την κλασική κατηγοριοποίηση του Ευρωπαϊκού θεάτρου, το μουσικό θέατρο, το θέατρο μορφών και τα σύνθετα θεάματα. Ένας συνδυασμός μέσω του οποίου ο Δημήτρης Μυλωνάς με τον Αλέξανδρo Αχτάρ, τη Μυρτώ Γκόνη, τον Πάρη Θωμόπουλο και τον Παναγιώτη Μπρατάκο δημιούργησαν ένα «μικρόκοσμο» του Τσέχωφ με μεγάλη αλήθεια!
Αυτό που δε μπορώ να εξηγήσω είναι πως αυτό το ειλικρινές ψάξιμο μέσα στο έργο στου Τσέχωφ παραδίδεται με μια τρομερή απλότητα από ηθοποιούς πολυεργαλεία καθ' όλη τη διάρκεια της παράστασης. Οι ηθοποιοί μεταμορφώνονται από τον ένα ρόλο στον άλλο επί σκηνής με έντονες ερμηνείες, δημιουργούν πολύ δυνατές στιγμές κι όλα φαντάζουν τόσο απλά. Σκηνές καθημερινής ζωής δίχως φανερή αλληλουχία, δίχως εκρήξεις και εξαιρετικές περιστάσεις. «Βλέπεις τη ζωή όχι μόνο μέσα από τις κορυφές και τις αβύσσους της, αλλά μέσα από την τριγύρω σου καθημερινότητα». Τα πρόσωπα αγωνίζονται να επικοινωνήσουν αλλά δεν τα καταφέρνουν. Βλέπεις επίσης απίστευτες φωτογραφίες της συγκεκριμένης παράστασης, που φέρουν όλη τη μαγεία που κρύβει ο Τσέχωφ. Απλοί άνθρωποι... Σαν κι εμάς.

Τσέχωφ @ Θέατρο Νέου Κόσμου

155 χρόνια μετά από τη γέννηση του Αντον Τσέχωφ (1860-1904) το έργο του παραμένει τόσο σύγχρονο σαν ανατομία μες στην ανθρώπινη ψυχή. Με ήρωες σύμβολα, καταστάσεις καθημερινές, φράσεις απλές αλλά βαθιά ποιητικές.
«Η πρώτη γνωριμία με τα έργα του είναι συχνά απογοητευτική, με δυο-τρία λόγια συνοψίζεις την υπόθεση. Η γοητεία τους όμως δεν βρίσκεται στο διάλογο ή στην πλοκή, αλλά στο νόημα το κρυμμένο κάτω από τα λόγια, στις παύσεις και στις σιωπές, στην ψυχική δράση των ηρώων»: αυτό επεσήμανε ο πρώτος σκηνοθέτης των έργων του Τσέχωφ, Κονσταντίν Στανισλάφσκι.
Τελειώνοντας η παράσταση, μια φράση τιτιβίζει στο κεφάλι μου.
«Τα πάντα ρει και ουδέν μένει.» [Ηράκλειτος 544-484 π.Χ]
Οπουδήποτε. Οτιδήποτε. Οποιοσδήποτε.
Κι όλα αυτά επί σκηνής. Στην παράσταση «Τσέχωφ». Συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές της παράστασης για αυτή την υπέροχη μιάμιση ώρα που μας προσέφεραν. Η πιο ζωντανή παρουσία του «Τσέχωφ» σε έργο που έχω δει!


η βάση της χρονολόγησης


Bυζαντινών Ιστορικά
π.Χ. -- μ.Χ.
Το κοσμοϊστορικό γεγονός της Γέννησης και η βάση της χρονολόγησης
Στον αρχαίο κόσμο, όπως είναι γνωστό, υπήρχαν διάφορα γεγονότα, τα οποία χρησιμοποιούνταν ως βάση χρονολόγησης. Στην αρχαία Ελλάδα χρησιμοποιούσαν ως επί το πλείστον, ως βάση χρονολόγησης το έτος της έναρξης των ολυμπιακών αγώνων, οι οποίοι υποτίθεται, ότι είχαν αρχίσει το 776 π.Χ. Οι Ρωμαίοι είχαν ως βάση το έτος κτίσεως της Ρώμης, η οποία, υποτίθεται ότι συνέβη το750 π.Χ. Στα χρόνια του Χριστού και ως τον 6ο μ.Χ. αιώνα ίσχυε το ρωμαϊκό σύστημα χρονολόγησης.
Η Εκκλησία, ακολουθούσε τυπικά το ισχύον ρωμαϊκό σύστημα, μη έχοντας τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει δικό της σύστημα με βάση την χρονολόγηση του έτους Γεννήσεως του Χριστού. Το έτος 532 μ.Χ. ένας λόγιος μοναχός στο Βυζάντιο, ο Διονύσιος ο Μικρός, κατά διαταγή του αυτοκράτορα Ιουστινιανού και τη σύμφωνη γνώμη του Πατριάρχη Ιωάννη Α΄ ανέλαβε το εγχείρημα να συντάξει νέο σύστημα με βάση το έτος της Γεννήσεως του Χριστού.

Δεν ήταν εύκολη υπόθεση με τα μέσα της εποχής εκείνης.Έπρεπε να μετατρέψει όλα τα έως τότε γεγονότα της ιστορίας από τα πολλά ισχύοντα συστήματα χρονολόγησης με βάση το έτος Γεννήσεως του Χριστού. Ευνόητο ήταν να κάνει σοβαρά λάθη. Το σημαντικότερο λάθος του ήταν να ορίσει ως χρονολογία της κτίσεως της Ρώμης το έτος 754 π.Χ. και όχι το 750. Σήμερα, γνωρίζουμε ότι ο Ηρώδης (στη διάρκεια της βασιλείας του γεννήθηκε ο Χριστός), πέθανε το 4π.Χ. Οι Ιστορικοί και οι Αστρονόμοι υπολογίζουν ότι ο Χριστός γεννήθηκε ανάμεσα στο 7 – 4 π.Χ. (αν ακολουθήσουμε το ισχύον ημερολόγιο ). Επίσης το έτος της Γεννήσεως του Χριστού ο Διονύσιος ο Μικρός το εξέλαβε ως έτος 1 μ.Χ. και όχι ως έτος 0, όπως έπρεπε να θεωρηθεί.
Το νέο σύστημα χρονολόγησης καθιερώθηκε στο εξής ως το ισχύον σύστημα, τόσο στο Βυζάντιο, όσο και στους άλλους λαούς. Οι μετέπειτα ειδικοί διαπίστωσαν το σημαντικό λάθος του Διονυσίου, αλλά το δέχτηκαν ως είχε, διότι εάν επιχειρούσαν νέα διόρθωση, θα δημιουργούνταν μεγάλη αναστάτωση στην χρονολόγηση της παγκόσμιας ιστορίας. Έτσι ενώ γνωρίζουμε, ότι η Γέννηση του Χριστού έγινε περίπου το 4-6 π.Χ. δεχόμαστε συμβατικά το έτος 1μ.Χ. ως χρονολογία της Γεννήσεώς Του.

Γιατί καθιερώθηκε η 25η Δεκεμβρίου;
Το ότι ο Χριστός γεννήθηκε 25 Δεκεμβρίου, το είχαν αποφασίσει, ήδη, από το 336 μ.Χ και ο λόγος ήταν ότι έπρεπε να αντικατασταθεί μια σημαντική γιορτή. Οι πιστοί της προηγούμενης θρησκείας, γιόρταζαν τις ημέρες εκείνες τη μεγάλη γιορτή της γέννησης του Ήλιου (Dies Solis Invectis Natalis). Κατά την αστρονομία 23 – 25 Δεκεμβρίου είναι οι μέρες του χειμερινού ηλιοστάσιου. Μέχρι τον 7ο – 8ο αιώνα δημιουργούνταν προβλήματα με την ημερομηνία αυτή. Για παράδειγμα: ο Επιφάνιος (315 – 403) είχε προτείνει την 6η Ιανουαρίου ως ημέρα γέννησης του Χριστού, ενώ ο Κλήμης ο Αλεξανδρεύς (ο μεγαλύτερος θεολόγος του β΄αιων.) είχε προτείνει τη 18η Νοεμβρίου.
Εικόνα: H Γέννηση του Xριστού. Nαός της Παντάνασσας στο Mυστρά (1428).

Früh Sport

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα βίντεο.
 

Agarradera Cuadrada

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
Realización de una agarradera en tejido crochet o ganchillo. Pueden ver mas sobre este accesorio para el hogar en el siguiente enlace: http://www.crochet.…
youtube.com

Χριστούγεννα στο Ιερό Παλάτιον

 
Bυζαντινών Ιστορικά
Χριστούγεννα στο Ιερό Παλάτιον
Η τελετουργική πομπή του Βυζαντινού αυτοκράτορα προς τnν Aγία Σοφία τnν ημέρα των Χριστουγέννων ήταν ένα από τα λαμπρότερα θεάματα και από τα σημαντικότερα κοινωνικά γεγονότα στη ζωή της μεσαιωνικής Κωνσταντινούπολης.
Το Βυζάντιο, ένα κράτος κατ' εξοχήν μοναρχικό, είχε από πολύ νωρίς μια αυστηρά καθορισμένη ιεραρχία αξιωματούχων και τιτλούχων και ένα πρωτόκολλο απαρέγκλιτο που ρύθμιζε οποιαδήποτε εκδήλωση. Η τάξις αποτελούσε μέρος της αυτοκρατορικής ιδεολογίας. Χαρακτηριστικά, ο Κωνσταντίνος Πορφυρογέννητος δικαιολογεί την απόφασή του να γράψει το «Περί βασιλείου τάξεως», ένα εγχειρίδιο της βυζαντινής αυλικής τελετουργίας, λέγοντας ότι «χάρη στην επαινετή τάξη, η αυτοκρατορική εξουσία φαίνεται ευπρεπέστερη, γίνεται μεγαλοπρεπέστερη και γι' αυτό τη θαυμάζουν όλοι, ημεδαποί και ξένοι»

Όλη η διαδρομή του αυτοκράτορα απο το Ιερό Παλάτιο ως την Αγία Σοφία με το τελετουργικό, σε ένα εξαιρετικό κείμενο της Μαρίνας Λουκάκη, Βυζαντινολόγου.
συνεχίστε την ανάγωνση....http://vizantinaistorika.blogspot.gr/…/…/blog-post_3097.html

Φρατζολάκια βουτύρου με σουσάμι

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.

Κάντε κλικ στον τίτλο ή τη φωτογραφία για να δείτε τα υλικά και την εκτέλεση.
icookgreek.com|Από Christina Tsamoura

http://www.icookgreek.com/%CF%83%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%AD%CF%82/more-choices/nounou/item/%CF%86%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B6%CE%BF%CE%BB%CE%AC%CE%BA%CE%B9%CE%B1-%CE%B2%CE%BF%CF%85%CF%84%CF%8D%CF%81%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B5-%CF%83%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%AC%CE%BC%CE%B9

Υλικά

  • 500 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • 1 φακελάκι ξερή μαγιά
  • 250-300 ml περίπου χλιαρό νερό
  • 1/3 φλιτζανιού βούτυρο ΝΟΥΝΟΥ, μισολιωμένο
  • λίγο αλάτι
  • μπόλικο σουσάμι



Εκτέλεση

  1. Σε μια άνετη για ζύμωμα λεκάνη ρίχνετε το αλεύρι, το αλάτι και τη μαγιά. Τα ανακατεύετε με τα χέρια να αναμειχθούν καλά. Προσθέτετε στη συνέχεια λίγο λίγο το χλιαρό νερό, βοηθώντας με τα χέρια να απορροφηθεί από το αλεύρι. Ξεκινάτε το ζύμωμα χρησιμοποιώντας κάθε τόσο κομμάτια από το μισολιωμένο βούτυρο που τα ενσωματώνετε στο ζυμάρι. Συνεχίζετε τη διαδικασία μέχρι να αποκτήσετε μια ζύμη ομοιόμορφη κι ελαστική που να μην κολλάει στα χέρια σας ούτε στα τοιχώματα της κούπας.
  2. Στρώνετε μια λαμαρίνα ή ταψί με αντικολλητικό χαρτί. Παίρνετε κομμάτια κομμάτια ζύμης –όσο χωράει στη χούφτα σας– και τους δίνετε σχήμα από μακρόστενο φρατζολάκι. Τα χαράζετε σε ένα δυο σημεία διαγωνίως, τα πασπαλίζετε με σουσάμι και τα τοποθετείτε στη σειρά, σε κάποια απόσταση μεταξύ τους.
  3. Τα βάζετε σε προθερμασμένο φούρνο και τα αφήνετε στους 50º-70° C για περίπου 40'. Στη συνέχεια ανεβάζετε τη θερμοκρασία στου 180° C. Ψήνετε για άλλα 30’ με 40’ λεπτά μέχρι να πάρουν το χρώμα που σας αρέσει.

Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2015

ΓΙΑ ΑΣΜΑ ΒΡΟΓΧΙΤΙΔΑ ΒΗΧΑ

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
Γιαγιάδες μας γνωρίζουν καλύτερα:το παραδοσιακό γιατρικό για άσθμα, βρογχίτιδα,
Οι πληροφορίες που περιέχονται έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας ή την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. Επίσης το site λειτουργεί με εθελοντές και ανεβάζουμε άρθρα που βρίσκουμε ενδιαφέρον από άλλες ιστοσελίδες (γι'αυτό υπάρχει και η πήγη στο τέλος του άρθρου). Δεν είμαστε δημοσιογράφοι ή γιατροί ώστε να κάνουμε πιστοποίηση της ορθότητας του άρθου, γι'αυτό εάν έχετε κάποια γνώση επιπλέον πάνω στο συγκεκριμένο άρθρο, τα σχόλια σας είναι πάντα καλοδεχούμενα. Και εμείς μαθαίνουμε όπως και εσείς.
Γιαγιάδες μας γνωρίζουν καλύτερα:το παραδοσιακό γιατρικό για άσθμα, βρογχίτιδα, βήχα & πνευμόνες

Πολλοί άνθρωποι έχουν διαγνωστεί με διαφορετικές ασθένειες των πνευμόνων ή διαταραχών και το άσθμα, βρογχίτιδα, και διάφορα είδη του βήχα είναι μερικές από τις πιο κοινές συνθήκες.
Μολύνσεις, αλλεργίες και το κάπνισμα μπορεί να προκαλέσει έναν ορισμένο τύπο πνευμονικής νόσου ή διαταραχής. Σε αυτό το άρθρο θα σας δώσει τη συνταγή για ένα δημοφιλές παραδοσιακό γιατρικό που θα σας βοηθήσουν να αντιμετωπίζουν οποιοδήποτε πρόβλημα με τους πνεύμονες σας , ειδικά  για το άσθμα,  των βρόγχων
Στο παρελθόν, οι γιαγιάδες μας έχουν ετοιμάσει αυτή τη φυσική θεραπεία για την αντιμετώπιση παθήσεων αυτού του τύπου
Συστατικά:
½ κιλό κόκκινο / μωβ κρεμμύδια
2 φλιτζάνια καθαρό σιρόπι σφενδάμο  £ 1.1 / ½ κιλό καστανή ζάχαρη
2 μεσαίου μεγέθους λεμόνια
6 φλιτζάνια / 1.5 l νερό
7 κουταλιές της σούπας ακατέργαστο μέλι
Προετοιμασία:
Τοποθετήστε αυτό το καθαρό σιρόπι σφενδάμου σε ένα μεγάλο τηγάνι και προθερμάνετε το  σε μέτρια φωτιά (Αν χρησιμοποιείτε καφέ ζάχαρη – να λάβετε ένα μεγάλο τηγάνι και προθερμάνετε την καφέ ζάχαρη σε μέτρια φωτιά Ανακατεύετε συνεχώς μέχρι να παίρνει ένα ωραίο. χρυσό χρώμα) . Στη συνέχεια, προσθέτετε τα  κομμένα σε φέτες κρεμμύδια , μαγειρέψτε για λίγα λεπτά, και προσθέτουμε το νερό.
Βράζουμε το μίγμα σε μέτρια φωτιά μέχρι το νερό να μειώνεται κατά ένα τρίτο. Αφήστε το να κρυώσει για λίγο. Προσθέστε το μέλι και τον χυμό λεμονιού στο μίγμα και ανακατεύετε καλά. Ας το ενα βραδυ και το πρωί σουρώστε το υγρό και να το διατηρήσετε σε ένα γυάλινο μπουκάλι.
Πώς να το καταναλώσουν:
Ρίξτε μια κουταλιά της σούπας πριν από κάθε γεύμα.  Επαναλάβετε τη θεραπεία μέχρι τους πνεύμονές σας να ειναι καλλήτερα Τα παιδιά θα πρέπει να λάβει ένα κουταλάκι του γλυκού του φαρμάκου πριν από κάθε γεύμα.
Πηγή: www.fashionmg-style.com

υπόγεια πόλη της Καππαδοκίας

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
Στην "Ανάβαση", ο Ξενοφών ανέφερε ότι οι άνθρωποι στην Ανατολή έμεναν σε πόλεις κάτω από το έδαφος. Η ανακαλύψεις υπόγειων κατοικιών στην Καππαδοκία,…
mixanitouxronou.gr

Punto Jazmín

 
Punto Jazmín de la Sección colección de puntos en tejido crochet
crochet.com.ar

Σπιτικά κριτσίνια

http://www.lovecook.gr/syntages/alles-syntages/334-spitika-kritsinia

Σπιτικά κριτσίνια


Σπιτικά κριτσίνια

Υλικά
- 2 φλ. νερό χλιαρό
- 2 κ.γ. μαγιά
- 5 κ.γ. ελαιόλαδο
- 1 ½ κ.γ. αλάτι
- 1 ½ κ.γ. ζάχαρη
- 5 ½ φλ. αλεύρι μαλακό
- 5 κ.σ. σουσάμι
- 1 αυγό
Εκτέλεση
Ρίχνουμε σε ένα μπολ το νερό, τη μαγιά, τη ζάχαρη, το ελαιόλαδο και το αλάτι. Ανακατεύουμε ελαφρώς και στη συνέχεια προσθέτουμε λίγο-λίγο το αλεύρι. Μόλις η ζύμη μας αφρατέψει και μαλακώσει, τη βάζουμε σε αλευρωμένη επιφάνεια και τη ζυμώνουμε έως ότου γίνει λεία και δεν κολλάει στα χέρια. Αν δούμε ότι κολλάει, προσθέτουμε όσο αλεύρι χρειάζεται μέχρι να επιτύχουμε το αποτέλεσμα που επιθυμούμε.
Ακολούθως, αλείφουμε τη ζύμη με λάδι και την αφήνουμε για περίπου 40 λεπτά να φουσκώσει σε ζεστό μέρος. Μόλις αυτό συμβεί, την κόβουμε σε περίπου 35-40 ίσα κομμάτια και πλάθουμε λεπτά μακρουλά κορδόνια σε ότι μήκος θέλουμε.
Αφού ετοιμάσουμε όλα τα κριτσίνια, τα τοποθετούμε σε λαδωμένη λαδόκολλα, τα αλείφουμε από πάνω με χτυπημένο αυγό και πασπαλίζουμε με σουσάμι. Τέλος, τα ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 βαθμούς μέχρι να ροδίσουν.
Καλή επιτυχία!

Πηγή: http://www.lovecook.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις