Παρασκευή 9 Μαρτίου 2018

Μανόλης Αναγνωστάκης (1925 – 2005)


Ένας από τους κορυφαίους ποιητές της πρώτης μεταπολεμικής γενιάς. Γεννήθηκε στις 9 Μαρτίου του 1925...
sansimera.gr

Ένας από τους κορυφαίους ποιητές της πρώτης μεταπολεμικής γενιάς. Ποιητής με πολιτική συνείδηση, φυλακίστηκε και καταδικάσθηκε σε θάνατο για τις ιδέες του και χαρακτηρίστηκε ως ο «ποιητής της ήττας», καθώς με τους στίχους του εξέφρασε τη διάψευση των οραμάτων της Αριστεράς. Το ποιητικό του έργο καθόρισε την ομάδα των στρατευμένων ποιητών της μεταπολεμικής ποίησης.
Ο Μανόλης Αναγνωστάκης γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη στις 9 Μαρτίου του 1925. Σπούδασε Ιατρική και ειδικεύτηκε ως ακτινολόγος στη Βιέννη (1955-1956). Άσκησε το επάγγελμα του ακτινολόγου στη Θεσσαλονίκη και το 1978 μετεγκαταστάθηκε στην Αθήνα.
Πήρε μέρος στην Αντίσταση ως στέλεχος της ΕΠΟΝ στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Για την πολιτική του δράση στο φοιτητικό κίνημα φυλακίστηκε στο διάστημα 1948-1951, ενώ το 1949 καταδικάστηκε σε θάνατο από έκτακτο στρατοδικείο.
Εμφανίστηκε στη λογοτεχνία το 1942 από το περιοδικό «Πειραϊκά Γράμματα». Εκτελώντας χρέη και αρχισυντάκτη, το 1944 συνεργάστηκε με το φοιτητικό περιοδικό «Ξεκίνημα» (1944), πόλο συσπείρωσης των προοδευτικών νέων λογοτεχνών της πόλης, και το 1945 εξέδωσε με δικά του έξοδα την πρώτη του ποιητική συλλογή με τίτλο «Εποχές». Αν και προχώρησε στην έκδοση μιας σειράς ποιητικών συλλογών τις επόμενες δεκαετίες, θα έπρεπε να περιμένει ως το 1979, σχεδόν 35 χρόνια μετά την πρώτη έκδοση του βιβλίου του, ώστε να δει να τυπώνεται η συγκεντρωτική έκδοση των ποιημάτων του χωρίς δικά του έξοδα.
Δημοσίευσε ποιήματα και κριτικά σημειώματα σε πολλά περιοδικά, ενώ είχε και πυκνή παρουσία στην εφημερίδα «Αυγή», με κείμενα για θέματα λογοτεχνικά και πολιτικά. Εξέδωσε το περιοδικό «Κριτική» (Θεσσαλονίκη, 1959-1961), υπήρξε μέλος της εκδοτικής ομάδας των «Δεκαοκτώ κειμένων» (1970), των «Νέων Κειμένων» και του περιοδικού «Η Συνέχεια» (1973).
Τα ποιήματα που ο Μανόλης Αναγνωστάκης άφησε πίσω του δημοσιευμένα είναι 88 και γράφτηκαν από το 1941 έως το 1971. Από το 1979 που κυκλοφόρησε ο συγκεντρωτικός τόμος των ποιημάτων του, και από το 1983 που κυκλοφόρησε ιδιωτικά το αυτοβιογραφικό σχόλιο «Y.Γ.» δεν υπήρξε καμία δημόσια παρέμβασή του.
«Στο αλλοιωμένο τοπίο της εποχής μας δεν θα ξαναγράψω», είχε ξεκαθαρίσει, γιατί «το έργο μου το ολοκλήρωσα. Επιλέγω τη σιωπή». Ίσως επειδή, όπως είχε πει σε μία από τις σπάνιες συνεντεύξεις του, «η ποίηση είναι έργο της νεότητας. Χρειάζεται ενθουσιασμό, αυταπάτες, ψευδαισθήσεις. Αυτά τα έχουν οι νέοι. Όσο μεγαλώνεις, κατέχεις καλύτερα τα μέσα σου. Γίνεσαι τεχνίτης, αλλά ένα ποίημα δεν χρειάζεται να είναι τέλειο για να είναι καλό».
Ο Αναγνωστάκης είχε προαναγγείλει τη σιωπή του με τους στίχους:
Το θέμα είναι τώρα τι λες.
Καλά φάγαμε, καλά ήπιαμε.
Καλά τη φέραμε τη ζωή μας ως εδώ.
Μικροζημίες και μικροκέρδη συμψηφίζοντας.
Το θέμα είναι τώρα τι λες. (Στόχος, 1970)
Ποιήματά του μεταφράστηκαν στα αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, ιταλικά, ενώ μελοποιήθηκαν από συνθέτες, όπως ο Μίκης Θεοδωράκης, ο Θάνος Μικρούτσικος, ο Μιχάλης Γρηγορίου, ο Γιάννης Μαρκόπουλος και ο Δημήτρης Παπαδημητρίου. Τιμήθηκε με το Κρατικό Βραβείο Ποίησης (1986) και το Μεγάλο Βραβείο Λογοτεχνίας (2002), ενώ αναγορεύτηκε επίτιμος διδάκτορας του πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Το πιο γνωστό του ποίημα ήταν το Μιλώ, που μελοποίησε ο Μίκης Θεοδωράκης.
Η ποίηση του Μανόλη Αναγνωστάκη δεν είναι απαισιόδοξη. Όσο κι αν οι στίχοι του φτάνουν κάποτε στην απελπισία, στο βάθος του ορίζοντα διακρίνεται ένα φως που μοιάζει περισσότερο με την αναλαμπή της αυγής και λιγότερο με το λυκόφως. Η δύναμη του ποιητικού του έργου, υπερβαίνοντα τις κομματικές ταμπέλες, κατάφερε να εκφράσει την αβεβαιότητα, την αποξένωση, αλλά και τις ελπίδες μιας ολόκληρης εποχής.
Έφυγε από τη ζωή τα ξημερώματα της 23ης Ιουνίου 2005, καταβεβλημένος από χρόνια αναπνευστικά και καρδιαγγειακά προβλήματα.

Διαβάστε

  • «Ποιήματα 1941-1971» (Εκδόσεις Νεφέλη)
  • Αλέξανδρου Αργυρίου: «Μανόλης Αναγνωστάκης: Νοούμενα και υπονοούμενα της ποίησής του» (Εκδόσεις Γαβριηλίδης)


Κις σε βάση από πατάτα

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη Απλές λύσεις.
Κις σε βάση από πατάτα | tlife.gr

Κις σε βάση από πατάτα


Έχεις ακούσει που λένε "έφαγα κόλλημα"; Ε, κάτι τέτοιο με είχε πιάσει με την πατάτα και τον τρόπο που μπορεί να γίνει τραγανή βάση για τάρτα! Λίγο η φαντασία, λίγο καποιες απαραίτητες πληροφορίες από το διαδίκτυο, έτοιμη η potato-quiche που ειλικρινά έχει θα σε τρελάνει! Ο πιο εύκολος τρόπος να φτιάξεις αλμυρή τάρτα με απόλυτη επιτυχία.

Για τη βάση από πατάτα
• 1 κιλό πατάτες καθαρισμένες
• 1 μεγάλο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
• 1/2 φλιτζάνι αλεύρι για όλες τις χρήσεις
• Αλάτι
• Λίγη ξερή ρίγανη
• 2 κ.σ. ελαιόλαδο

Για τη γέμιση
• 1 φλιτζάνι γάλα
• 3 φέτες μπέικον κομμένες σε λωρίδες
• 50 γρ. σαλάμι μπίρας (υπολόγισε μια φέτα με πάχος ένα δάκτυλο)
• 1 φλιτζάνι ανάμικτα κίτρινα τυριά
• 2 αυγά
• 1 πιπεριά ψιλοκομμένη
• 1 μικρό ξερό κρεμμύδι
• Μαύρο πιπέρι

Τρίψε το κρεμμύδι στον τρίφτη και άφησε σε σουρωτήρι να στραγγίξει για 10 λεπτά. Πίεσε καλά ανάμεσα στα χέρια σου να φύγει όλη του η υγρασία και ρίξε σε μεγάλο μπολ μαζί με το αλεύρι και λίγο αλάτι

Πάρε τις πατάτες και τρίψτες επίσης στον τρίφτη. Πίεσε καλά να φύγουν τα πολλά υγρά και ενσωμάτωσέ τες στο μείγμα με το κρεμμύδι και το αλεύρι. Πλάσε καλά τα υλικά σου και πρόσθεσε και λίγη ρίγανη

Λάδωσε ελαφρά μια φόρμα για τάρτα 20 εκατοστών και στρώσε τη βάση πατάτας με τα χέρια σου φροντίζοντας να καλύψεις και τα τοιχώματα. Βάλε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200oC για 30 λεπτά. Αφού περάσουν τα 30 λεπτά, λάδωσε την επιφάνεια της βάσης με ελαιόλαδο και βάλε πάλι τη βάση στο φούρνο για 15 λεπτά

Στο μεταξύ ετοίμασε τη γέμιση. Σε αντικολλητικό σκεύος βάλε το μπέικον να γίνει τραγανό. Αφού πάρει χρώμα, πρόσθεσε και το σαλάμι και συνέχισε το σοτάρισμα.

Βγάλε τα αλλαντικά σε ένα πιάτο χωρίς να χαμηλώσεις τη φωτιά ρίξε το κρεμμύδι σε φετούλες να γυαλίσει και αμέσως συμπλήρωσε και την πιπεριά. Μπορείς να ρίξεις ένα σφηνάκι νερό στο τηγάνι για να μην κολλήσουν τα υλικά σου. Αφού μαλακώσουν τα λαχανικά σου κατέβασέ τα από τη φωτιά

Χτύπησε τα αυγά σε ένα μπολ, πρόσθεσε το γάλα, το τυρί και στη συνέχεια το μπέικον με το σαλάμι και τα κρεμμύδια με την πιπεριά. Ανακάτεψε καλά

Γύρισε το μείγμα στη βάση, άπλωσε σε όλη την επιφάνεια και γύρισε το κις στο φούρνο στους 180oC για περίπου 30 λεπτά

Πηγή: tlife.gr  https://www.tlife.gr/syntages/kis-se-vasi-apo-patata/


\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\



Είναι η εποχή του!

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη Κρήτη:γαστρονομικός περίπλους.
 
Είναι η εποχή του! Αξιοποιούμε το περίσσευμα της βραστής σαλάτας κουνουπιδιού, με μια εύκολη παραδοσιακή συνταγή. Άλλοι το βράζουν και "επί τούτου" γιατί είναι πολύ νόστιμο έτσι: http://cretangastronomy.blogspot.gr/2013/11/blog-post_14.html

 

Κουνουπίδι τηγανητό με κουρκούτι


Είναι η εποχή του!


Το κουνουπίδι είναι στην εποχή του. Εμείς το προτιμούμε βραστό με ελαιόλαδο και λεμόνι ή γιαχνί με μάραθο. Τελευταία το φτιάχνω αρκετές
φορές και σαν ωμή σαλάτα . Όταν λοιπόν περισσέψει κουνουπίδι βρασμένο, ή
ομελέτα θα φτιάξω  ή αυτά τα τηγανητά μπουκετάκια
κουνουπιδιού. Τρώγονται αποκλειστικά ζεστά , καυτά θα έλεγα, με μπόλικο λεμόνι. Μπορούμε να τα σερβίρουμε σαν ορεκτικό, όπως τα υπόλοιπα τηγανητά λαχανικά ή σαν  συνοδευτικό κάποιου οσπρίου.


Η συνταγή είναι παραδοσιακή. Άλλωστε το κουνουπίδι δεν είναι το πρώτο  λαχανικό που τηγανίζουμε σε χυλό. Για να μην
αναφέρω τώρα όλα τα καλοκαιρινά, υπενθυμίζω τις λιαστές τηγανητές ντομάτες,
αξεπέραστη λιχουδιά και μάλιστα νηστίσιμη (μη ξεχνάμε, από αύριο αρχίζει η
νηστεία των Χριστουγέννων).


 Ο χυλός που χρησιμοποιώ είναι ο κλασικός που έχω δώσει εδώ. Για να δώσουμε όμως γεύση στο
κουνουπίδι – που δεν αρέσει σε όλους ομολογουμένως- μπορούμε να προσθέσουμε στο χυλό λίγο
τριμμένο τυρί ή ένα αυγό ή και τα δύο.
Ας δούμε λοιπόν πώς το φτιάχνουμε.

Υλικά:

1 πιάτο γεμάτο κουνουπίδι βρασμένο, στραγγισμένο,  χωρισμένο σε μπουκετάκια
Αλάτι
Προαιρετικά, λίγο τριμμένο τυρί  ή/και 1 αυγό
Λεμόνι για το σερβίρισμα.
Ελαιόλαδο για το τηγάνισμα

Επί το έργον:

Φτιάχνουμε το χυλό και τον αφήνουμε να περιμένει τουλάχιστον
μισή ώρα. Είναι απαραίτητη αυτή η αναμονή για να «δένει» με τα λαχανικά.


Αλατίζουμε ελαφρά το κουνουπίδι αν είναι ανάλατο. Βάζουμε το ελαιόλαδο  να κάψει
(αλλά όχι να καπνίσει).


Βουτάμε
τα μπουκετάκια του κουνουπιδιού  στο χυλό
(πρέπει να στέκει πάνω τους) και τα αφήνουμε στο καυτό ελαιόλαδο.


Αφήνουμε να
ροδοκοκκινίσουν από τη μια πλευρά, γυρίζουμε από την άλλη


 και όταν είναι έτοιμα
τα βγάζουμε σε χαρτί κουζίνας.


Τα σερβίρουμε αμέσως με μπόλικο λεμόνι.


Παρατηρήσεις:

1)Αν περισσέψουν πολύ μικρά κομματάκια κουνουπιδιού, τα
αδειάζουμε στο χυλό και βγάζουμε το μείγμα με ένα κουτάλι, σαν τηγανίτες στο τηγάνι.


2)Καλό είναι το κουνουπίδι να κρατά ελάχιστα και να μην
είναι λιωμένο. Γίνονται και πιο νόστιμα και πιο εμφανίσιμα έτσι τα μπουκετάκια μας.

3)Εννοείται ότι η ποσότητα του χυλού προσαρμόζεται στην ποσότητα του κουνουπιδιού που έχουμε…
]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

Κουλουράκια με μαστίχα Χίου και ταχίνι

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη Απλές λύσεις.
Κουλουράκια με μαστίχα Χίου και ταχίνι

https://www.monastiriaka.gr/koulourakia-me-mastixa-xiou-kai-taxini-n-79.html

Κουλουράκια με μαστίχα Χίου και ταχίνι

• Ρετσίνα 1 κούπα
• Ταχίνι 1 κούπα
• Ζάχαρη 1 κούπα
• Μπέικιν-πάουντερ 2 κουταλάκια του γλυκού
• Βανίλια 1
• Μαστίχα Χίου κοπανισμένη (σε σκόνη) 1 κουταλάκι του γλυκού
• Αλεύρι 650 γραμμάρια
• Φυτική κρέμα ½ κούπα

Μέσα σε μια λεκάνη της κουζίνας χτυπάμε με το μίξερ το ταχίνι και την ζάχαρη, μέχρι ν’ασπρίσει.

Ρίχνουμε τα υπόλοιπα υλικά, ζυμώνουμε την ζύμη καλά και πλάθουμε τα κουλουράκια σε ό,τι σχήματα θέλουμε.

Τα ψήνουμε στους 160 βαθμούς στρώνοντας στο ταψί λαδόκολλα, για 20 λεπτά περίπου, μέχρι να ροδίσουν .

Αν θέλετε, τα πασπαλίζετε με σουσάμι, πριν τα ψήσετε.

Πηγή: monastiriaka.gr


\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\



Πότε πρέπει να αλατίζουμε το κάθε φαγητό;

  1. Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη Απλές λύσεις.
    http://www.govastileto.gr/assets/images/63442.jpg

    http://www.govastileto.gr/mageiriki/special-tips/%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE

    Πότε πρέπει να αλατίζουμε το κάθε φαγητό;

    -Τα όσπρια και τα λαχανικά πρέπει να τα αλατίζονται προς το τέλος του μαγειρέματος διότι εάν τα αλατίσετε από την αρχή σκληραίνουν.

    -Το κρέας και τα ψάρια πρέπει να αλατίζονται πολύ πριν το μαγείρεμά τους.

    -Τα μακαρόνια πρέπει να βράσουν από την αρχή σε αλατισμένο νερό.

    -Οι τηγανητές πατάτες και τα τηγανιτά αυγά πρέπει να αλατίζονται πριν τηγανιστούν.

    Πηγή: govastileto.gr


    \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\


Σήμερα... 9/3

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018

Παγκόσμια ημέρα της γυναίκας

Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας


Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
Η Παγκόσμια ημέρα της γυναίκας (Διεθνής ημέρα των δικαιωμάτων των γυναικών) εορτάζεται στις 8 Μαρτίου κάθε έτους. Έχει τις ρίζες της στις διαμαρτυρίες των γυναικών στις αρχές του εικοστού αιώνα στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, που ζητούσαν ίσα δικαιώματα, καλύτερες συνθήκες εργασίας καθώς και δικαίωμα ψήφου. Θεσμοθετήθηκε το 1977 από τον ΟΗΕ, ο οποίος κάλεσε όλες τις χώρες του κόσμου να γιορτάσουν την ημέρα για τα δικαιώματα των γυναικών.
Είναι μια μέρα κινητοποιήσεων σε όλο τον κόσμο για την υποστήριξη της ισότητας, και την αξιολόγηση της θέσης των γυναικών στην κοινωνία. Παραδοσιακά, ενώσεις για τα δικαιώματα των γυναικών και ακτιβιστές διαδηλώνουν σε όλο τον κόσμο για να κάνουν γνωστά τα αιτήματά τους για βελτίωση της θέσης των γυναικών, καθώς και να εορτάσουν τις νίκες και τα επιτεύγματα του κινήματος.
Η Παγκόσμια ημέρα των γυναικών ξεκίνησε ως ένας εορτασμός στις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, της Ρωσίας, καθώς και του πρώην σοβιετικού μπλοκ. Σήμερα, σε πολλές περιοχές, η ημέρα έχει χάσει το πολιτικό της νόημα, και έχει γίνει απλώς μια ευκαιρία για τους άνδρες να εκφράσουν την αγάπη τους για τις γυναίκες όπως συμβαίνει και με τη Γιορτή της Μητέρας και την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Σε άλλες περιοχές, ωστόσο, η αρχική παραμένει ισχυρή η αρχική πολιτική σημασία της ημέρας για την υποστήριξη της ενδυνάμωσης και της ισότητα των γυναικών.
Ο εορτασμός καθιερώθηκε το 1910 με πρόταση της Γερμανίδας σοσιαλίστριας Clara Zetkin κατά τη διάρκεια της Δεύτερης Διεθνούς ενώ εορτάσθηκε για πρώτη φορά το 1911[1].

Σήμερα...8/3



ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
ΘΕΟΦΥΛΑΚΤΟΣ

...το έκρυβαν!

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του Vasilis Mavrodakos.



Η ΑΜΦΙΠΟΛΗ, Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ

Το να μιλήσεις για αυτό το μοναδικό ταφικό-μνημείο είναι εύκολο. Να πεις όμως ουσιώδεις και λογικές αλήθειες, αυτό είναι δύσκολο. Όχι όμως λόγω του “γρίφου”, που κάποιοι ισχυρίζονται πως καλύπτει την έρευνα, αλλά λόγω των γεωστρατηγικών συμφερόντων που υπάρχουν από πίσω και λόγω φυσικά του ανθελληνικού “λόμπυ” που κυβερνάει και ελέγχει τα πράγματα στην Ελλάδα.
Είναι η ώρα λοιπόν, να μάθουν ΚΑΙ οι Έλληνες την αλήθεια για το παγκόσμια μοναδικό και μεγαλοπρεπές Ταφικό ΜΝΗΜΕΙΟ της ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ. Και λέω να μάθουν και οι Έλληνες, γιατί ΟΛΟΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ εκτός από τους Έλληνες. Το γνωρίζουν οι αρχαιολόγοι της Ελλάδος, αλλά και αρχαιολόγοι του εξωτερικού. Το γνωρίζουν όλοι σχεδόν οι Κυβερνήτες και οι Πρωθυπουργοί της Ελλάδος, από τον Μεταξά μέχρι σήμερα. Αλλά κανείς δεν έδωσε ποτέ την εντολή της ανασκαφής, γιατί αυτό δεν συμβαδίζει με τα συμφέροντα των ανθελλήνων και των Μασόνων που μας ελέγχουν. Σε κανέναν δεν άρεσε δηλαδή η Ιδέα, της τεράστιας προβολής που θα έπαιρνε η Ελλάδα ανά τον κόσμο, μετά την ανασκαφή του ταφικού μνημείου, της μεγαλύτερης και ιστορικότερης παγκόσμιας μορφής, του ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ.


dreamfm.gr
https://dreamfm.gr/ilektrosok-amfipoli-o-tafos-aniki-ston-mega-alexandro-ke-to-gnorizan-apo-tin-archi-


Το να μιλήσεις για αυτό το μοναδικό ταφικό-μνημείο είναι εύκολο. Να πεις όμως ουσιώδεις και λογικές αλήθειες, αυτό είναι δύσκολο. Όχι όμως λόγω του “γρίφου”, που κάποιοι… ισχυρίζονται πως καλύπτει την έρευνα, αλλά λόγω των γεωστρατηγικών συμφερόντων που υπάρχουν από πίσω και λόγω φυσικά του ανθελληνικού “λόμπυ” που κυβερνάει και ελέγχει τα πράγματα στην Ελλάδα.

Είναι η ώρα λοιπόν, να μάθουν ΚΑΙ οι Έλληνες την αλήθεια για το παγκόσμια μοναδικό και μεγαλοπρεπές
Ταφικό ΜΝΗΜΕΙΟ της ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ. Και λέω να μάθουν και οι Έλληνες, γιατί ΟΛΟΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ εκτός από τους Έλληνες.
Το γνωρίζουν οι αρχαιολόγοι της Ελλάδος, αλλά και αρχαιολόγοι του εξωτερικού. Το γνωρίζουν όλοι σχεδόν οι Κυβερνήτες και οι Πρωθυπουργοί της Ελλάδος, από τον Μεταξά μέχρι σήμερα. Αλλά κανείς δεν έδωσε ποτέ την εντολή της ανασκαφής, γιατί αυτό δεν συμβαδίζει με τα συμφέροντα των ανθελλήνων που μας ελέγχουν. Σε κανέναν δεν άρεσε δηλαδή η Ιδέα, της τεράστιας προβολής που θα έπαιρνε η Ελλάδα ανά τον κόσμο, μετά την ανασκαφή του ταφικού μνημείου, της μεγαλύτερης και ιστορικότερης παγκόσμιας μορφής, του ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ.
Μην βλέπετε που δείχνουν οι αρχαιολόγοι “ψύχραιμοι”. Τα ευρήματα μέχρι τώρα είναι απίστευτα , μοναδικά και πρωτόγνωρα για την παγκόσμια αρχαιολογία. Για να σας το πω σε μια πιο απλή γλώσσα, κοιτάζονται μεταξύ τους, για να βεβαιωθούν πως είναι αλήθεια αυτά που βλέπουν και δεν ζουν σε όνειρο. Δεν βλέπουν μόνο έναν ΤΑΦΟ. Βλέπουν μαζί και ένα ΜΝΗΜΕΙΟ. Βλέπουν μαζί και ένα ΗΡΩΟ. Βλέπουν μαζί και ένα ΜΑΝΤΕΙΟ. Βλέπουν ένα παγκόσμια ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΘΑΥΜΑ, όπως παγκόσμια ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ είναι και ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ.
Γνωρίζουν πως θα βρούν τον ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ από την ώρα που αποφάσισαν να ξεκινήσουν την εκσκαφή. Όπως είπαμε είναι γνωστό εδώ και δεκαετίες, αλλά κανείς δεν το ξεκίναγε, διότι επικρατούσαν τα ανθελληνικά συμφέροντα.
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΔΗΛΑΔΗ ΞΑΦΝΙΚΑ;; ΕΓΙΝΑΝ ΦΙΛΛΕΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ;;
Όχι, όχι μην νομίζετε πως το κάνουν για το συμφέρον της Ελλάδος. Τα ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ που βρίσκονται από πίσω και αποφάσισαν την εκσκαφή, ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ, και εντελώς ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ και ΑΝΤΕΘΝΙΚΑ. Αλλά πρίν ΑΠΟΚΑΛΥΨΩ τις πληροφορίες μου, να δούμε τα πράγματα ένα ένα και να τα βάλουμε στη θέση τους.
Καλά δεν αναρωτήθηκε κανένας, γιατί να θέλουν ΤΩΡΑ οι καταστροφείς της Ελλάδος, να κάνουν την εκσκαφή του Τάφου του ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ;;; Γιατί τώρα αφού το γνωρίζουν εδώ και δεκαετίες;; Μήπως νομίζετε πως τώρα τους έπιασε το ενδιαφέρον για τον ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ;;
Και να κάνω και άλλη μία ερώτηση; Αν οριστικοποιηθεί πως είναι ο τάφος του ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ, αυτό τι σημαίνει για τα Σκόπια ΞΕΡΕΤΕ;;;; Σημαίνει ΔΙΑΛΥΣΗ του ψευτοκράτους εντός 15 ημερών αφού θα τελειώσει γι’ αυτούς οριστικά το όνομα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ που πάνω σε αυτό θεμελίωσαν το ψευδοκράτος και τις όποιες διεκδικήσεις τους.
Και να κάνω άλλη μία ερώτηση; Οι κυβερνώντες μας, ΣΑΜΑΡΑΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ και τα λοιπά ΛΑΜΟΓΙΑ που αποφάσισαν τώρα την εκσκαφή, γιατι νομίζετε το έκαναν;; Για να ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ τα Σκόπια;; Και θα έκαναν μόνοι τους κάτι τέτοιο, στο ΠΡΩΤΕΚΤΟΡΆΤΟ των ΗΠΑ;; Τους έχετε δηλαδή για τόσο “καρυδάτους Έλληνες”;;
Και θα κάνω και άλλη μία συγκεντρωτική ερώτηση: Πόσο νομίζετε μας αγαπούν οι λεγόμενοι “σύμμαχοί”μας;; Πόσο μας αγαπούν οι ΗΠΑ;; Πόσο η Γερμανία;; Πόσο τα υπόλοιπα Ευρωπαϊκά κράτη;; Πόσο οι γείτονες;; Πόσο η Τουρκία;; Πόσο η Αλβανία;; Πόσο τα Σκόπια;; Πόσο μας αγαπούν οι ομάδες των Αλβανών του UCK που είναι οπλισμένες στην Ελλάδα;; ΕΛΛΗΝΩΝ ΝΕΑ: Απόρρητη έρευνα για τον UCC. Κρύπτες όπλων και ομάδες των 5, προδίδουν την ύπαρξη του Πόσο οι λαθροματανάστες και οι Τζιχαντιστές που είναι μέσα στο σπίτι μας;; Πόσο μας αγαπάει η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ μας;;
Περίεργος θόρυβος έχει ξεσπάσει το τελευταίο διάστημα σχετικώς με τις κινήσεις υποτιθέμενων αυτονομιστών τσάμηδων στην Ήπειρο και του αποκαλούμενου «Απελ…
ΑΛΗΘΕΙΑ, πως ζούμε και υπάρχουμε ακόμα, με τόση “αγάπη” γύρω μας;;
Εσείς θα απαντήσετε ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ στις ερωτήσεις που έκανα. Τώρα θα ΑΠΟΚΑΛΥΨΩ τις πληροφορίες μου και θα τις συνδέσω με την εκσκαφή της Αμφίπολης, για να καταλάβουμε όλοι γιατί έγινε τώρα.
Από την αρχή του χρόνου, οι δύο γείτονες που έχουμε από ΠΑΝΩ μας, (Σκόπια-Αλβανία) δέχονται πολλές πιέσεις από τους “φίλους” και τους “συμμάχους” μας στο ΝΑΤΟ, να μας δημιουργήσουν πρόβλημα από τα Βόρεια σύνορά μας. Ναι όπως το ακούτε. Από το 2012 το συζητάνε, αλλά τον τελευταίο χρόνο τους πιέζουν πολύ, ιδιαίτερα τα Σκόπια.
Τους διαβεβαιώνουν πως η Ελλάδα δεν έχει καμία τύχη και να μην φοβούνται, γιατί ταυτόχρονα θα χτυπήσει και η Αλβανία και η Τουρκία και ο UCK που έχει οπλισμένες ομάδες μέσα στην Ελλάδα και οι Τζιχαντιστές με τους μετανάστες μέσα στις πόλεις. ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Έτσι τους λένε. Αρκεί να κάνετε εσείς από ΠΑΝΩ την αρχή. Γιατί το λέει και η προφητεία του αγίου Κοσμά: “Αν πιαστεί ο πόλεμος από πάνω, τότε θα ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΟΥΝ”.
Οι Σκοπιανοί όμως παρ’ όλες τις διαβεβαιώσεις των Αμερικανών ΔΕΝ ΤΟ ΤΟΛΜΟΥΝ. Τους απείλησαν λοιπόν ανοιχτά πως αν δεν επιτεθούν στην Ελλάδα, Θα διαλυθούν σαν κράτος και θα προσχωρήσουν στην Αλβανία. Ταυτόχρονα έδωσαν εντολή να ξεκινήσουν οι ανασκαφές στον Τύμβο της Αμφίπολης, που εδώ και δεκαετίες γνωρίζουν πως πρόκειται για τον τάφο του ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ. Τον έχουν “σαρώσει” με ακτίνες από δορυφόρο και γνωρίζουν πως οι θάλαμοι είναι επτά. Στον δε έβδομο υπάρχει κάτι που θα αφήσει άφωνη την ανθρωπότητα. Αρκεί να υπάρχει ακόμα η Ελλάδα, γιατί ο σκοπός των “φίλων” και των “συμμάχων” που μας “αγαπούν” είναι ένας: ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΠΙΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΟΥΜΕ.
Η βοήθεια που προσφέρει η Ελληνική Κυβέρνηση στους επιτιθέμενους είναι αυτή: “ 27 Οκτ 2013 – Καταργούν πλήρως σε λίγες ημέρες το ένδοξο Β΄ Σώμα Στρατού, που τσάκισε τους Ιταλούς το 1940 … νικηφόρα ως την ηρωική Χειμάρρα της Βορείου Ηπείρου!”
Με εντολή του “πατριώτη” ∆ηµήτρη Αβραµόπουλου, καταργείται το Β’ Σώµα Στρατού, που εδρεύει στη Βέροια και στο οποίο υπάγεται όλη η αφρόκρεµα των Ειδικών ∆υνάµεων, καταδροµείς, αλεξιπτωτιστές και πεζοναύτες. Αυτή είναι η Βοήθεια που προσφέρουν οι προδότες της κυβέρνησης στους εχθρούς της Ελλάδος. ΑΦΟΠΛΙΣΜΌς των Εθνοφυλάκων της Μακεδονίας το 2012 και ΑΠΟΣΤΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ της Βορείου Ελλάδος με κατάργηση του Β’ σώματος στρατού το 2013.
Η Κυβέρνηση τους ανοίγει τον δρόμο για να επιτεθούν, και αυτοί ακόμα φοβούνται τους Έλληνες. Τώρα όμως με την ανασκαφή της Αμφίπολης κινδυνεύουν άμεσα να διαλυθούν ως κράτος, γι’ αυτό είναι επικίνδυνοι. Αν ακούτε λοιπόν ότι οι ανακοινώσεις των κατευθυνόμενων αρχαιολόγων και τα ΜΜΕ, μιλούν ότι πλησιάζουμε στον Μέγα Αλέξανδρο, ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ. Αν ακούτε ότι δεν μιλούν για τον Μέγα Αλέξανδρο, αλλά για την Ολυμπιάδα, την Ρωξάνη, και οτιδήποτε άλλο τους κατέβει, ΤΟΤΕ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΥΠΕΚΥΨΑΝ ΣΤΟΝ ΕΚΒΙΑΣΜΟ.
Αλλά για να ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ και με τις ηλιθιότητες περί Ολυμπιάδας, Ρωξάνης και με όλες τα υπόλοιπα  που διαδίδουν οι “παπαγάλοι”, σημειώστε τα εξής:
Η Ολυμπιάδα ότι ήταν το χρώσταγε στον Φίλιππο Β’. Ακόμα και το όνομα της το πήρε από την νίκη του Φιλίππου στους Ολυμπιακούς αγώνες το 356 π.Χ. Το κανονικό της όνομα ήταν Πολυξένη.
Ο Φίλιππος Β’ ο Μακεδών, κατά το συνήθειο της εποχής παντρεύτηκε και άλλες γυναίκες εκτός από την Ηπειρώτισα την Πολυξένη-“Ολυμπιάδα”. Παντρεύτηκε την Αυδάτα, την Φιλίνα, την Νικησίπολη, την Μήδα και είχε παιδιά από την Φιλίνα και την Αυδάτα, πριν από τον Αλέξανδρο. Και μόλις του είπε η Ολυμπιάδα ότι δεν είναι αυτός ο πατέρας του Αλέξανδρου, την ξαπόστειλε στην Ήπειρο και παντρεύτηκε μία Μακεδόνισσα την Κλεοπάτρα.
Η Ολυμπιάδα δεν ήταν αγαπητή στη Μακεδονία και είχε διωχθεί από τον Φίλιππο, με την κατηγορία της μοιχείας. Ζούσε από τότε στην πατρίδα της την Ήπειρο και μετά τον θάνατο του Αλέξανδρου, εξτράτευσε κατά των Μακεδόνων για να υπερασπιστεί τα συμφέροντα του εγγονού της που τον είχε μαζί της στην Ήπειρο μαζί με την Ρωξάνη. Όταν εκστράτευσε στην Μακεδονία, ο Κάσσανδρος με τον Μακεδονικό στρατό ήταν στην Αθήνα και έτσι χωρίς να βρεί αντίσταση, νίκησε εύκολα την Ευρυδίκη και τον Αριδαίο τους οποίους εφόνευσε άγρια. Διώχθηκε όμως από τον Κάσσανδρο, μόλις επέστρεψε από την Αθήνα και μετά από επτάμηνη πολιορκία στην οχυρωμένη παραθαλάσσια πόλη του Θερμαϊκού κόλπου Πύδνα, παραδόθηκε, αλλά ήταν τόσο εξαγριωμένοι οι Μακεδόνες μαζί της που την λιθοβόλησαν και την άφησαν ατιμωτικά άταφη να σαπίσει.
Ο τάφος της ΞΕΡΟΥΝ που βρίσκεται. Είναι στόν τύμβο «Τούμπα» στό μακρύγιαλο της Πύδνας και δεν έχει ακόμα ανασκαφεί.

Είναι λοιπόν ποτέ δυνατόν, ο τάφος του Βασιλιά Φιλίππου Β’ του Μακεδόνα, που ήταν ο ισχυρότερος και επιφανέστερος Έλληνας της εποχής του, να είναι 45 τετραγωνικά μέτρα και μιάς από τις πιο μισητές γυναίκες του, να είναι όσο το Καλλιμάρμαρο;
ΓΙ’ ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΦΗΣΑΝ ΑΤΑΦΗ, ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΦΤΙΑΧΝΑΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ, ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΑΦΙΚΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ;;;;;;;
ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΗΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΜΝΗΜΕΙΟ, ΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΤΟ ΕΦΤΙΑΧΝΑΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΣΙΛΕΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.
ΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ
Και ο λόγος που αποφάσισαν να κάνουν τώρα την εκσκαφή οι ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ είναι ο ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ των ΣΚΟΠΙΩΝ.
  
www.athensmagazine.gr

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\



Τούρκος Πασάς το 1920...

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
https://olympospress.blogspot.gr/2014/12/1920.html




Μαρτυρία του 1920 από την Ανατολική Θράκη. 
 
Το 1920, εποχή που ο ελληνικός στρατός απελευθέρωνε την ανατολική Θράκη από τον Οθωμανό κατακτητή, τα στρατεύματα του Τζαφέρ Ταγιάρ πασά, σύμφωνα με την τακτική των εθνικών εκκαθαρίσεων που ήδη είχε αρχίσει από το 1894-96 από τους Οθωμανούς εναντίον των Αρμενίων και συνεχίστηκε από τους Νεότουρκους εις βάρος των χριστιανικών πληθυσμών, προέβαιναν σε αγριότητες και κακουργήματα εναντίον του ελληνικού πληθυσμού της Ανατολικής Θράκης.
 
Ο ίδιος ο Τζαφέρ Ταγιάρ πασάς (Αλβανός στην καταγωγή, από την Πρίστινα του σημερινού Κοσσυφοπεδίου) λέγεται ότι δεν ακολούθησε το παράδειγμα των οπαδών του και φέρθηκε καλά στους Έλληνες της Αδριανούπολης.
 
Μετά από συγκρούσεις με τον ελληνικό στρατό, έφυγε προς τις Σαράντα Εκκλησιές ελπίζοντας να βρει καταφύγιο στη Βουλγαρία. Εκεί όμως, έπεσε πάνω σε ίλη ιππικού της Μεραρχίας Σμύρνης που νίκησε το στρατό του αλλά ο ίδιος πρόλαβε να ξεφύγει επειδή δεν φορούσε στρατιωτικά ρούχα αλλά πολιτικά. Καθώς προσπαθούσε να γλυτώσει, το άλογο του τον έριξε κάτω ενώ οι στρατιώτες του, που τον ακολουθούσαν, τον παράτησαν αναίσθητο, αφού πρώτα του έκλεψαν ένα πολύτιμο δαχτυλίδι που φορούσε. Όταν συνήλθε και διαπίστωσε τι είχε γίνει παραδόθηκε σε Έλληνες προκρίτους κάποιου χωριού. 
 
Σύμφωνα με τη μαρτυρία του Κωνσταντίνου Γέραγα, ύπατου αρμοστή της απελευθερωμένης Ανατολικής Θράκης, ο Τζαφέρ Ταγιάρ πασάς, παρουσιάστηκε μπροστά του και ακολούθησε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση. Εκεί ο πασάς είπε στον Γέραγα πως πατριωτικοί λόγοι τον οδήγησαν να αντισταθεί, αλλά διαπίστωσε με λύπη πως ο πληθυσμός της ανατολικής Θράκης με κανένα λόγο δεν ήθελε να πολεμήσει ε ν α ν τ ί ο ν των Ελλήνων και πως, με το που ήρθε ο ελληνικός στρατός, όλοι τον εγκατέλειψαν.
 
Μίλησε με θαυμασμό για την ανδρεία και τον ηρωισμό του Έλληνα στρατιώτη. 
 
Έκανε και πολιτικές δηλώσεις, εκ των οποίων η πιο σπουδαία αφορούσε την παλιά μεγάλη Θράκη που περιελάμβανε όχι μόνο τη σημερινή ελληνική Θράκη αλλά και την Ανατολική (σημερινή τουρκική) και τη Βόρεια (σημερινή βουλγαρική) και τους Πομάκους.
 
O Τζαφέρ Ταγιάρ πασάς είπε στον Γέραγα ότι κατά τη γνώμη του «για λόγους πολιτικούς, εθνολογικούς και οικονομικούς η Θράκη έπρεπε να παραχωρηθεί ολόκληρη στην Ελλάδα, χωρίς να αποσπασθούν κάποια τμήματά της και ιδιαίτερα οι Πομάκοι». 
 
 
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δημοσιεύτηκε από τον χρήστη
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\


 

Δημοφιλείς αναρτήσεις