Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2018

Ιμάμη τουρμπάνι

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε μια δημοσίευση.


Pasta & Yemek Tarifleri
İmam Sarığı
malzeme:

4 yumurta
1 su bardağı toz şeker
1 su bardağı un
yarım paket kabartma tozu
1 paket vanilya
3 çorba kaşığı kakao
3 çorba kaşığı su

Krema:
3 su bardağı süt
1,5 çorba kaşığı un
1 çorba kaşığı nişasta
yarım su bardağı toz şeker
1 yumurta sarısı
1 paket vanilya

Üzerine:
100gr. bitter çikolata

Kenarlarına:
hindistancevizi

İmam Sarığı Tatlısı Tarifi'nin Yapılışı
Yumurtayı ve şekeri iyice çırpıyoruz sonra diğer malzemeleri karıştırıp çırpmaya devam ediyoruz. Fırın tepsisine yağlı kağıt koyuyoruz kek hamurunu güzelce yaydırıp önceden ısıtılmış 170 dereceli fırında pişiriyoruz. Kek soğuduktan sonra su bardağını ıslatıp kekleri bardakla kesiyoruz aşağı yukarı 20 tane yuvarlak çıkıyor. Kremanın bütün malzemelerini karıştırıp pişiriyoruz.
Kestiğimiz kekin birini alıyoruz bir kaşık krema koyup üzerine kestiğimiz kekleri kapatıyoruz ve kenarlarına krema sürüp hindistan cevizine buluyoruz. Diğer bütün kekleri bu şekilde yaptıktan sonra benmari şeklinde erittiğimiz çikolatadan üzerlerine birer kaşık koyup kenarlarına taşırmadan yayıyoruz .

 
Ιμάμη τουρμπάνι
Υλικό:

4 αυγά
1 νερό κούπες ζάχαρη
1 νερό νερό
Μισή συσκευασία ψήσιμο πάουντερ
1 πακέτα βανίλια
3 κουταλιά κακάο
3 κουταλιά νερό

Κρέμα:
3 νερό γάλα γάλα
1,5 κουταλιά αλεύρι
1 κουταλιά άμυλο
Μισό ποτήρι νερό σκόνη
1 κρόκο αυγού
1 πακέτα βανίλια

Σε αυτό:
100 γρ. Μαύρη σοκολάτα

Στις άκρες:
Καρύδα

Η κατασκευή του ιμάμη τουρμπάνι επιδόρπιο συνταγή
Παίρνουμε το αυγό και τη ζάχαρη με την καλή έννοια, μετά θα ανακατεύουμε τα άλλα συστατικά βάζουμε λάδι χαρτί στο φούρνο και ψήνουμε το κέικ ζύμη όμορφα και το ψήνουμε σε ένα προ-Θερμαινόμενο 170-βαθμό μετά την τούρτα Είναι κρύο, θα το ποτήρι του νερού και κόβουμε τα κέικ στο ποτήρι, και έρχεται πάνω ανακατεύουμε και ψήνουμε όλα τα συστατικά της κρέμας.
Παίρνουμε ένα από τα κέικ που κόβουμε, βάζουμε ένα κουτάλι κρέμα πάνω του και κλείσουμε τα κέικ που κόβουμε πάνω του, και εμείς αφού κάναμε όλα τα άλλα κέικ έτσι, βάζουμε ένα κουτάλι πάνω τους από τη σοκολάτα που έχουμε  Είχε με τη μορφή του
 

Κουλουράκια πορτοκαλιού

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα βίντεο.
-0:48
147.028 προβολές
 
 
FOOD VIDEOs
Κουλουράκια πορτοκαλιού :)
Όπως κάθε Πέμπτη, φιλοξενούμε και σήμερα στη σελίδα μας μία πεντανόστιμη βίντεο-συνταγή που ετοίμασε η ομάδα του Flora με βούτυρο (http://bit.ly/2hq9K8V)

Καμίλ Κλοντέλ (Camille Claudel, 8 Δεκεμβρίου 1864 - 19 Οκτωβρίου 1943)

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε μια δημοσίευση.
Η Καμίλ Κλοντέλ (Camille Claudel, 8 Δεκεμβρίου 1864 - 19 Οκτωβρίου 1943) ήταν Γαλλίδα γλύπτρια με σημαντικό έργο
 
homouniversalisgr.blogspot.com
Το βαλς, 1905 Η Καμίλ Κλοντέλ (Camille Claudel, 8 Δεκεμβρίου 1864…
 

Καμίλ Κλοντέλ ( 8 Δεκεμβρίου 1864 - 19 Οκτωβρίου 1943 )

Το βαλς, 1905


Η Καμίλ Κλοντέλ (Camille Claudel, 8 Δεκεμβρίου 1864 - 19 Οκτωβρίου 1943) ήταν Γαλλίδα γλύπτρια με σημαντικό έργο.

Γεννήθηκε στην γαλλική περιοχή της Καμπανίας, στη νότια Γαλλία, κόρη του Louis Prosper Claudel και της Louise Athanaise Cécile Cerveaux, αδελφή του Γάλλου ποιητή και διπλωμάτη Πωλ Κλοντέλ. Από πολύ νεαρή ηλικία έδειξε ιδιαίτερη κλίση στη γλυπτική και τα πρώτα της έργα χρονολογούνται ήδη στα 1876 ενώ αποτελούν κυρίως μικρές φιγούρες. Το 1879 η Κλοντέλ γνωρίζεται με τον γλύπτη Alfred Boucher, ο οποίος αναγνωρίζει το ταλέντο της και πείθει την οικογένεια της να ακολουθήσει μια ακαδημαϊκή εκπαίδευση. Το 1881εγκαθίσταται με την μητέρα και τα αδέλφια της στο Παρίσι όπου ξεκινά σπουδές σχεδίου και ανατομίας στην ιδιωτική Ακαδημία Colarossi, που αποτελεί μία από τις λιγοστές σχολές όπου γίνονται αποδεκτές και γυναίκες σπουδάστριες. Κατά την διάρκεια των σπουδών της, με δάσκαλο τον Boucher, το ενδιαφέρον της εστιάζεται σε πορτρέτα αν και ελάχιστα έργα αυτής της περιόδου διασώζονται, μεταξύ αυτών μια προτομή του αδελφού της σε ηλικία 13 ετών.

Η γνωριμία με τον Ροντέν

Το 1882 η Κλοντέλ ενοικιάζει ένα εργαστήριο όπου μπορεί να επεξεργαστεί τα έργα της ενώ ο Boucher την παρουσιάζει στον διευθυντή της Σχολής Καλών Τεχνών, Paul Dubois. Τον επόμενο χρόνο καταγράφεται και η πρώτη της γνωριμία με τον Ωγκύστ Ροντέν, ο οποίος αντικαθιστά τον Boucher για ένα διάστημα στη διάρκεια των μαθημάτων της Ακαδημίας. Ερωτικές επιστολές του Ροντέν προς την Κλοντέλ, γραμμένες την Άνοιξη του 1883, αποδεικνύουν πως μεταξύ τους αναπτύχθηκε μια πολύ στενή σχέση. Την ίδια χρονιά, η Κλοντέλ συμμετέχει για πρώτη φορά στο Σαλόν της Société des Artistes français, ενώ στον κατάλογο της έκθεσης αναφέρεται ως μαθήτρια των Ροντέν και Dubois.
Το 1884 αποτελεί πρακτικά μαθήτρια του Ροντέν με τον οποίο συνεργάζεται στενά στο εργαστήριο του, ως μαθητευόμενή του αλλά και μοντέλο, ενώ τον επόμενο χρόνο γίνεται επισήμως συνεργάτιδα του. Την περίοδο αυτή και για τα επόμενα χρόνια θα αποτελέσει σημαντική πηγή έμπνευσης για τον Ροντέν και είναι βέβαιο πως μεταξύ τους υπάρχει μεγάλη αλληλεπίδραση. Παράλληλα εξελίσεται η ταραχώδης ερωτική σχέση τους που εμπλέκεται από το γεγονός της παράλληλης και σταθερής σχέσης του Ροντέν με την σύντροφό του Rose Beuret. Υπάρχουν αρκετές αναφορές πως ο Ροντέν και η Κλοντέλ απέκτησαν ένα ή δύο παιδιά αν και τέτοιου είδους υποθέσεις δεν επιβεβαιώνονται.
Η σχέση της Κλοντέλ με τον Ροντέν διακόπτεται μετά από δική της πρωτοβουλία περίπου το 1894 αν και οριστικά τερματίζεται τελικά το 1898, ενώ παράλληλα επιχειρεί να ακολουθήσει μια ανεξάρτητη καλλιτεχνική πορεία με μια σειρά από σημαντικά έργα και διακρίσεις. Από το 1898 εκθέτει έργα της σε διάφορα Σαλόν αλλά οι συμμετοχές της διακόπτονται ξαφνικά το 1905, χρονιά από την οποία παρατηρείται μία έντονη απομόνωση της Κλοντέλ σε συνδυασμό με ψυχολογικές διαταραχές που την οδηγούν στην συστηματική καταστροφή πολλών έργων της αλλά και κατηγορίες εναντίον του Ροντέν σχετικά με κλοπή από μέρους του δικών της ιδεών.
Τον Οκτώβριο του 1907 η Κλοντέλ συμμετέχει σε δημόσια έκθεση ενώ η εφημερίδα La Fronde φιλοξενεί μία προσωπική της συνέντευξη. Τον επόμενο χρόνο πραγματοποιείται η τελευταία ατομική της έκθεση, συνολικά έντεκα γλυπτών, στη Gallery Blot. Η ψυχική της υγεία παραμένει άστατη, γεγονός που αποδεικνύεται και από τα ημερολόγια του αδελφού της, στα οποία περιγράφει την Κλοντέλ ως διαταραγμένη. Σταδιακά απομονώνεται ολοένα και περισσότερο ενώ η οικονομική της κατάσταση είναι πλέον πολύ κακή.

6Camille Claudel (left) and sculptor Jessie Lipscomb in their Paris studio in the mid-1880

Εγκλεισμός

Το 1913 πεθαίνει ο πατέρας της, ωστόσο η Κλοντέλ δεν ενημερώνεται για το γεγονός από την οικογένειά της. Οκτώ ημέρες μετά την κηδεία του, μετά από πρωτοβουλία του αδελφού της, η Κλοντέλ εισάγεται στην ψυχιατρική κλινική Maison de Santé. Θεωρείται πιθανό πως για την εισαγωγή της υπέγραψε η μητέρα της. Σε μια επιστολή της προς τον ξάδελφό της η ίδια γράφει την ίδια χρονιά: "[...] πιστεύω ότι είμαι στα πρόθυρα ενός κακού τέλους [...]. Ήταν χωρίς νόημα η τόση εργασία και το ταλέντο με μία ανταπόδοση όπως αυτή.". Η τοπική εφημερίδα L' Avenir de L' Aisne δημοσιοποιεί τον εγκλεισμό της Κλοντέλ ενώ και πολλά δημοσιεύματα που ακολουθούν, κατηγορούν την οικογένειά της για το χαμό μιας διάνοιας της τέχνης.
Το 1914 ο Ροντέν αποστέλει χρήματα για την κάλυψη της νοσηλείας της ενώ κατόπιν παρότρυνσης του Mathias Morhardt, διατηρεί και ένα δωμάτιο στο ξενοδοχείο Biron όπου διαμένει για την προστασία και φύλαξη των έργων της.
Στα επόμενα χρόνια, η Κλοντέλ μεταφέρεται σε διάφορα ιδρύματα και άσυλα, ενώ δέχεται επισκέψεις μόνο από τον αδελφό της. Σε επιστολή της, του 1915, προς τον διευθυντή της κλινικής όπου τότε νοσηλευόταν η Κλοντέλ, η μητέρα της γράφει πως δεν επιθυμεί να την επισκεφτεί ξανά καθώς έχει προκαλέσει πολύ κακό στην οικογένεια. Στις αρχές του 1920 ο γιατρός της, Dr. Brunet, στέλνει επιστολή στη μητέρα της ζητώντας τη βοήθειά της για τη σταδιακή επανένταξη της Κλοντέλ στο οικογενειακό περιβάλλον, βοήθεια που όμως αρνείται.
Μετά από περίπου τριάντα χρόνια εγκλεισμού σε ψυχιατρικές κλινικές, η Κλοντέλ πέθανε στις 19 Οκτωβρίου του 1943 και η σορός της βρίσκεται σήμερα στο κοιμητήριο του Monfavet

Έργο

Αν και η ίδια κατέστρεψε σημαντικό μέρος του καλλιτεχνικού έργου της, έχουν διασωθεί έως σήμερα περίπου 90 γλυπτά και σχέδια. Το 1951, ο αδελφός της οργάνωσε μία έκθεση στο Μουσείο Ροντέν και έκτοτε, το μουσείο έχει ενσωματώσει στη συλλογή του τον κύριο όγκο των έργων της. Τα υπόλοιπα γλυπτά της φιλοξενούνται σε διάφορα μουσεία ανά τον κόσμο.
Μια σημαντική έκθεση έργων της πραγματοποιήθηκε επίσης το 1984



Head of Camille Claudel, 1884, by Auguste Rodin,


Κλωθώ, 1893



Το κύμα, 1897

Οι κουτσομπόλες, 1897, (όνυχας και μπρούντζος)

Σακουντάλα, 1905


 Ώριμη ηλικία, 1902


Auguste Rodin


 Perseus and the Gorgon, 1905

 Paul Claudel à seize ans (1893)


Επίκληση
 L'Abandon


 Femme accroupie 

 La petite sirène

Καμίλ Κλοντέλ 1915 , 2013 - ΤΑΙΝΙΑ 
Ένα σπαρακτικό –και, κατά στιγμές, σοκαριστικό– πορτρέτο της έξωθεν «επιβεβλημένης» κατάδυσης της γλύπτριας Καμίγ Κλοντέλ στην ιδρυματοποιημένη τρέλα, με τη Ζιλιέτ Μπινός σε μια χαμηλότονα συγκλονιστική ερμηνεία.
Βασισμένη σχεδόν εξ ολοκλήρου στην αλληλογραφία της γλύπτριας Καμίγ (γιατί «Καμίλ», αίφνης, βρε παιδιά;) Κλοντέλ (1864-1943), η ταινία του Ντυμόν ουσιαστικά πιάνει το νήμα της ζωής της τραγικής ηρωίδας εκεί περίπου όπου το άφησε το 1988 η έτερη «Camille Claudel» του γαλλικού σινεμά. Τότε, η Ιζαμπέλ Ατζανί (που με αυτόν τον ρόλο είχε φτάσει έως τις υποψηφιότητες των Όσκαρ) είχε αναλωθεί στον 15ετή, ανθρωποφαγικό και «τεράστιο» παράνομο έρωτα της Καμίγ με τον μυθικό μέντορά της, Ογκίστ Ροντέν (του Ντεπαρντιέ). Ο Ντυμόν, όπως δηλώνει και ο τίτλος του φιλμ του, ασχολείται με την Καμίγ από το 1915 κι εντεύθεν, ήγουν δυο χρόνια αφότου η 50χρονη γλύπτρια μπουντρουμιάστηκε σε ψυχιατρικό άσυλο με πρωτοβουλία του μικρότερου αδελφού της (και κορυφαίου λογοτέχνη), Πολ (τον υποδύεται ο θεατρικός Βανσόν). Μεγάλο μέρος της –μινιμαλιστικής και ζοφερής, όπως συνηθίζει ο σκηνοθέτης– αφήγησης εστιάζει στην απύθμενη προσμονή της Καμίγ για την επίσκεψη του αδελφού της (ο οποίος, σημειώστε, την επισκέφτηκε μόλις επτά φορές κατά τα 30 χρόνια του εγκλεισμού της…). Η κάμερα καταδύεται κυριολεκτικά στα εύπλαστα, εκφραστικότατα κι ωραιότατα χαρακτηριστικά του προσώπου της Μπινός-Κλοντέλ, η οποία δίνει ακόμα μια εξαιρετική ερμηνεία. 
Σε αυτό το πρώτο μέρος της ταινίας –με την εμπνευσμένη φωτογραφία του Γκιγιόμ Ντεφοντέν να δίνει εικαστικές διαστάσεις στο μεσαιωνικό εσωτερικό του (υποτιθέμενου) ψυχιατρείου Μοντεβέργκ στη Νότια Γαλλία– ο Ντυμόν έχει κάνει μια επιλογή, που, σε πρώτη τουλάχιστον ανάγνωση, σοκάρει. Για να μην πω, «απωθεί». Διότι εκεί, μέσα στο τρελάδικο όπου η Κλοντέλ έχει κλειστεί εντελώς… παρά φύσιν, βασιλεύουν διάφοροι κομπάρσοι, οι οποίοι είναι αληθινά άτομα με ειδικές ανάγκες… Και τα γκροπλάν που επιφυλάσσει ο σκηνοθέτης στην πρωταγωνίστριά του, επεκτείνονται και σε αυτά τα πρόσωπα… Κι όμως: όσο κι αν αυτό αρχικά φαντάζει α) ως πηγαία απωθητικό θέαμα και β) ως πολιτικώς μη ορθή εκμετάλλευση αναγκεμένων ανθρώπων, τελικά αυτή η επιλογή υπηρετεί το σκοπό του Ντιμόν. Διότι καταδεικνύει πόσο η Καμίγ δεν ανήκει σε αυτόν τον κόσμο των πιστοποιημένα ανισόρροπων. Ακόμα κι όταν εκρήγνυται αχαλίνωτα κατά τη συνέντευξη με τον ψυχίατρο, μόλις ακούσει το όνομα του Ροντέν, του προ 20ετίας μοιραίου έρωτά της…
Στο δεύτερο μέρος της ταινίας παρακολουθούμε κυρίως τον αδελφό Πολ, καθώς ταξιδεύει για το άσυλο της Νότιας Γαλλίας και δίνει βήμα σε διάφορες θεολογικές και υπαρξιακές αναζητήσεις που τον κατέτρυχαν, ως άτομο και ως συγγραφέα. Η δε τελική σκηνή, με τη συνάντηση των δυο αδελφών στο Μοντεβέργκ, ενώνει (με κάπως χαλαρό, η αλήθεια είναι, τρόπο) αυτούς τους δυο τόσο διαφορετικούς προβληματισμούς περί ύπαρξης, αγάπης, τρέλας και λογικής.
Τατιάνα Καποδίστρια
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ http://tospirto.net/



Στο Βάθος Κήπος

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε μια δημοσίευση.
 
 
ΒΙΒΛΙΟΤΟΠΙΑ
Βιβλιοπωλείο
ΒΙΒΛΙΟΤΟΠΙΑ
Κυκλοφόρησε το νέο βιβλίο του π. Ανδρέα Κονάνου, Στο Βάθος Κήπος. Ένα βιβλίο που σε βοηθά να βλέπεις αλλιώς: το Θεό, τη ζωή, τις σχέσεις, τους ανθρώπους, τον εαυτό σου. 
Διαβάζοντάς το, προσπερνάς την ταραχή και τις φοβίες του νου και μπαίνεις στον Κήπο της καρδιάς, για να βρεις τη θεία Χάρη του Βαπτίσματος, και το φιλί του Χριστού που σε ζωντανεύει. 
Συνοδεύεται από ακουστικό Mp3, με 8 ομιλίες.
https://www.bibliotopia.gr/gr/el/products/sto-vathos-kipos

αθανατος!

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε μια δημοσίευση.
 
fanpage.gr
 
Ο Λοχίας Ίτσιος αντιμετώπισε μόνος του την πολεμική μηχανή των Ναζί και θυσιάστηκε για την πατρίδα. Ηταν ο πρώτος που εκτελέστηκε εν ψυχρώ από τους Γερμανούς. Ο ήρωας της ιστορίας μας ήταν ένα πρόσωπο πιο απλό και πιο θαυμαστό. Ένας Έλληνας λοχίας που απέναντι στην πολεμική υπερδύναμη των Ναζί συνέχισε να πολεμάει ακόμη και όταν έμεινε μόνος του σε ένα πολυβολείο στην κορυφογραμμή του Μπέλες.

Με τα όπλα του σκότωσε 232 Γερμανούς πριν παραδοθεί και εκτελεστεί εν ψυχρώ, κατά παράβαση των διεθνών συνθηκών για τους αιχμαλώτους πολέμου.

Οταν άρχισε η εισβολή
Τα ξημερώματα της 6ης Απριλίου οι Γερμανοί προσπαθούν να διασπάσουν τη γραμμή Μεταξά, στην ελληνοβουλγαρική μεθόριο, ενώ παράλληλα, έχοντας καταλάβει σχεδόν αμαχητί την Γιουγκοσλαβία, επιχειρούν κύκλωση  των ελληνικών δυνάμεων στην Μακεδονία και εξουδετέρωση των μεραρχιών που είχαν καταλάβει σχεδόν την μισή Αλβανία, διασύροντας την ιταλική πολεμική μηχανή.

Στην εποποιία των οχυρών της ανατολικής Μακεδονίας ξεχωρίζει η ιστορία του έφεδρου λοχία Δημήτρη Ίτσιου, ο οποίος ήταν επικεφαλής στο πολυβολείο Π8 στο όρος Μπέλες πάνω από το χωριό Άνω Πορρόια Σερρών.
Ο Ίτσιος αν και ήταν μόνο με πέντε φαντάρους δεν παραδόθηκε και οι Γερμανοί είχαν μόνο μια λύση για να τους αφοπλίσουν. Να πάνε οι ίδιοι να πάρουν τα όπλα τους. Το συγκεκριμένο πολυβολείο κάλυπτε την υποχώρηση των Ελλήνων στρατιωτών και η αποστολή του ήταν να αντέξει όσο περισσότερο  χρόνο μπορούσε.

38.000 σφαίρες εναντίον των Γερμανών 
Ο έφεδρος λοχίας άντεξε μέχρι να του τελειώσουν τα πυρομαχικά. Περίπου 38 χιλιάδες σφαίρες ανάγκασαν τους Γερμανούς να θυσιάσουν πάνω από 230 άνδρες και να χάσουν έναν αντισυνταγματάρχη, τον Έμπελινγκ. Ο Ίτσιος έχει εντολή να υποχωρήσει και αυτός, όταν κερδίσει τον απαιτούμενο χρόνο, αλλά οι Γερμανοί τον εγκλωβίζουν.
Δίνει εντολή στους  στρατιώτες να φύγουν και να τον αφήσουν μόνο του να συνεχίσει την αντίσταση. Οι άνδρες υπάκουσαν εκτός από δυο φαντάρους, συντοπίτες του από το διπλανό χωριό. Οι τρεις άνδρες μένουν για να πεθάνουν αγωνιζόμενοι, αλλά ούτε οι βολές των Στούκας τους εξοντώνουν, ούτε το πυροβολικό, ούτε οι επιθέσεις των επίλεκτων χερσαίων δυνάμεων της Βέρμαχτ.
Ο διάλογος με τον γερμανό στρατηγό Σόρνερ
Τελικά τους νίκησε το αναπόφευκτο. Η εξάντληση δηλαδή των πυρομαχικών τους. Παραδόθηκαν όταν δεν είχαν άλλες σφαίρες. Οι Γερμανοί με προφυλάξεις τους πλησίασαν και ο επικεφαλής τους άνοιξε διάλογο με τον λοχία:

Στρατηγός Σόρνερ: Που είναι ο αξιωματικός σου;
Λοχίας Δημήτρης Ίτσιος: Δεν υπάρχει, εγώ είμαι επικεφαλής
Στρατηγός Σόρνερ: Εσύ;
Λοχίας Δημήτρης Ίτσιος: Ναι;
Στρατηγός Σόρνερ: Συγχαρητήρια, με την αντίσταση σου ζωντάνεψες το πνεύμα των προγόνων σου
Λοχίας Δημήτρης Ίτσιος: Εκανα το καθήκον μου
Στρατηγός Σόρνερ: Και τώρα πρέπει να κάνω και εγώ το δικό μου. Μου στοίχισες πάνω από διακόσιους άνδρες.
Απόδοση τιμών και εν ψυχρώ εκτέλεση
Ο Διοικητής διέταξε να τον εκτελέσουν. Ο Ίτσιος με απορία ρώτησε γιατί, αλλά ο Γερμανός δεν είχε άλλες απαντήσεις. Έβαλε τους άνδρες του να παρουσιάσουν όπλα. Τον τίμησε και αμέσως μετά με το όπλο του πυροβόλησε τον ηρωικό λοχία στο κεφάλι. Τους άλλους δύο φαντάρους δεν τους πείραξε. Μετά από λίγο τους άφησε ελεύθερους και αυτοί διηγήθηκαν την ιστορία τους και τη θυσία του Ίτσιου. Μετά τον πόλεμο η γυναίκα του ξέθαψε τα οστά του και τον έθαψε στο χωριό τους που ήταν κάτω από το πολυβολείο, την Άνω Πορρόια Σερρών.

Ο Ίτσιος παρασημοφορήθηκε και το στρατόπεδο πήρε το όνομα του. Ο Λοχίας με την ανδρεία του κέρδισε χρόνο για τους συμμαχητές του.
Με τη θυσία του όμως, κέρδισε και τον Γερμανό στρατηγό, ο οποίος δεν κατάφερε να προσπεράσει τη ναζιστική χυδαιότητα. Έτσι κάθε φορά που θα θυμόμαστε τον ήρωα θα μνημονεύουμε και τον εγκληματία. Αυτή την αθανασία κέρδισε ο καθένας με τα έργα του.
Το πυροβολείο Π8

Ο Ίτσιος παρασημοφορήθηκε και το στρατόπεδο πήρε το όνομα του.

Πηγή
 

Δημοφιλείς αναρτήσεις