Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού 5/12

http://www.emedi.gr/2654/pagkosmia-hmera-ethelontismoy

Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού

5 Δεκεμβρίου 2012
Ημέρα αφιερωμένη στους εθελοντές ανά τον κόσμο και τη δράση τους είναι η σημερινή.
Φόρος τιμής στα εκατομμύρια των εθελοντών, που είναι ταγμένοι στην υπηρεσία του ανθρώπου, συχνά με κίνδυνο της ζωής τους...
Ο Σύλλογος Καρκινοπαθών Κ.Ε.Φ.Ι Αθηνών θα βραβευτεί, σήμερα 05/12/2012 (παγκόσμια μέρα εθελοντισμού) από την Εταιρία Ελλήνων Ευεργετών.
Η εκδήλωση βράβευσης  θα γίνει στο νέο μουσείο της Ακρόπολης στις 05/12/2012 και ώρα 18:00, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού.
Η 5η Δεκεμβρίου έχει καθιερωθεί ως Διεθνής Ημέρα Εθελοντισμού για την Οικονομική και Κοινωνική Ανάπτυξη από το 1985 με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ για να αποτίσει τον οφειλόμενο φόρο τιμής στα εκατομμύρια των εθελοντών που δραστηριοποιούνται στο χώρο της κοινωνικής προσφοράς και αλληλεγγύης, συμμετέχοντας ενεργά στο Εθελοντικό Κίνημα, οι οποίοι είναι ταγμένοι στην υπηρεσία του ανθρώπου συχνά με κίνδυνο της ζωής τους.
Ο Εθελοντισμός είναι η οργανωμένη προσφορά υπηρεσιών στο κοινωνικό σύνολο χωρίς την απαίτηση ανταλλάγματος ή ένα πολύμορφο και δυναμικό σύστημα όπου η ατομική ολοκλήρωση συναντιέται με την συλλογική ευημερία. Οι μορφές που παίρνει η εθελοντική προσφορά σήμερα, διευρύνονται διαρκώς και εκτείνονται σε όλο το φάσμα της κοινωνικής ζωής με τον «Ενεργό Πολίτη», μέσα από την εθελοντική του δράση σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο, παρεμβαίνει καθημερινά και δυναμικά από την παροχή υπηρεσιών φροντίδας ως τις οργανωμένες δράσεις για την προστασία του περιβάλλοντος και από τη δραστηριότητα ομάδων πολιτών για την πρόληψη ή την αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών ως την παροχή εκπαίδευσης σε κοινωνικά αποκλεισμένα άτομα ή ομάδες.
Η  Εταιρία Ελλήνων Ευεργετών επιβραβεύει το έργο των εθελοντών, παροτρύνοντας περισσότερα άτομα να γίνουν εθελοντές.
Ο Εθελοντισμός είναι πράξη προσφοράς από την οποία ωφελούνται όλοι και συνενώνει με δεσμούς την κοινωνία. Για τους εθελοντές είναι ένας τρόπος να προσφέρουν στην κοινωνία και να αποκτήσουν ως ανταπόδοση νέες δεξιότητες. Μπορεί να λάβει πάμπολλες μορφές, όπως βοήθεια σε σχολεία, νοσοκομεία, φιλανθρωπικές δράσεις. Σήμερα περίπου το 20% των ευρώπαίων αφιερώνει μέρος του χρόνου του στον εθελοντισμό.

ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΡΚΟΥΛΟΣ (Αθήνα, 5 Δεκεμβρίου 1934- 30 Ιανουαρίου 2007)


ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΡΚΟΥΛΟΣ (Αθήνα, 5 Δεκεμβρίου 1934- 30 Ιανουαρίου 2007)
  Ο Νίκος Κούρκουλος (Αθήνα, 5 Δεκεμβρίου 1934- 30 Ιανουαρίου 2007) ήταν Έλληνας ηθοποιός, που υπηρέτησε το Εθνικό Θέατρο, το οποίο και τον γαλούχησε.

Στα νιάτα του υπήρξε ποδοσφαιριστής στον Παναθηναϊκό και από σύμπτωση πήρε την απόφαση να γίνει ηθοποιός, όπως ο ίδιος έλεγε. Σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου και στο πλευρό του Μάνου Κατράκη, από την οποία αποφοίτησε το 1958. Την πρώτη θεατρική του εμφάνιση έκανε στο έργο «H κυρία με τις καμέλιες» με τον θίασο Λαμπέτη-Xορν (1958-59). Η θεατρική του πορεία στη συνέχεια έχει ως εξής: 1959-60: Συμμετοχή στο θίασο Βεργή στο έργο «Nίκη χωρίς φτερά». 1964: «Πύργος» του Φραντς Kάφκα και «Iούλιος Kαίσαρ» του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ. 1967: «Ποτέ την Kυριακή» («Ίλια Nτάρλιγκ») στις H.Π.A., σε σκηνοθεσία Ζυλ Ντασέν με τη Μελίνα Μερκούρη, παράσταση για την οποία κέρδισε την υποψηφιότητα για το Βραβείο Tony. 1971: «H Δίκη» του Φραντς Kάφκα. 1972: Συγκροτεί δικό του θίασο. Ανεβάζει το «Tάνγκο» του Σλ. Mρόζεκ. 1974: Δημιουργεί το θέατρο «KAΠΠA» όπου στεγάζει τον θίασό του. 1975: «Όπερα της πεντάρας» του Μπέρτολτ Μπρεχτ. 1976: «O Γλάρος» του Άντον Tσέχοφ. 1982: «Oιδίποδας τύραννος» του Σοφοκλή. 1983: «Aνταπόκριση» του Oύγκο Mπέτι. 1986: «Ψηλά από τη Γέφυρα» του Άρθουρ Mίλερ. 1987: «Στη Φωλιά του Kούκου» του Nτέιλ Bάσερμαν. 1988: Σκηνοθέτησε το «Φτωχέ μου φονιά» του Πάβελ Kόχοτ. 1992: Tελευταία εμφάνιση στο θέατρο, με τον «Φιλοκτήτη» του Σοφοκλή, στην Eπίδαυρο. 1993: Πρόεδρος του Δ.Σ. του Εθνικού Θεάτρου. 1994: Kαλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού θεάτρου. Ίδρυσε την Πειραματική Σκηνή και το Εργαστήρι Ηθοποιών, έθεσε σε μόνιμη λειτουργία την Παιδική Σκηνή του Θεάτρου, ενώ στις καινοτομίες του καταγράφηκε και η τεράστια επιτυχία του μιούζικαλ «Βίρα τις άγκυρες» των Β. Παπαθανασίου- Μ. Ρέππα, σε σκηνοθεσία Σταμάτη Φασουλή, ως το πρώτο μουσικό έργο στην ιστορία του Εθνικού Θεάτρου, αφιερωμένο στην ελληνική επιθεώρηση.

Κινηματογραφική και τηλεοπτική παρουσία

Στον κινηματογράφο διακρίθηκε σε ρόλους "ζεν-πρεμιέ" και πρωταγωνίστησε σε κοινωνικά δράματα, όπως "Οργή", "Κατήφορος" (1961), "Ορατότης Μηδέν" (1970). Αξιόλογη ήταν και η ερμηνεία του σε πολεμικά δράματα, όπως "Το Χώμα Βάφτηκε Κόκκινο", ενώ από τη φιλμογραφία του δεν έλειψε και η παρουσία του σε ξενόγλωσσες ταινίες. Στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης πήρε δύο φορές το βραβείο α΄ ανδρικού ρόλου για την ερμηνεία του στις ταινίες "Οι Αδίστακτοι" (1965) και "Ο Αστραπόγιαννος" (1970). Η τελευταία του κινηματογραφική παρουσία ήταν στην ταινία Το Φράγμα (1982). Στην τηλεόραση πρωταγωνίστησε στη σειρά "Το 13ο κιβώτιο" στον ΑΝΤ-1.

Προσωπική ζωή

Η Μελίτα Κουτσογιάννη - Κούρκουλου, βοηθός σκηνοθέτη, με την οποία δούλεψαν μαζί στο θέατρο - και δημιούργησαν το Θέατρο ΚΑΠΠΑ. Γνωρίστηκαν σε ένα πάρτι στις αρχές της δεκαετίας του '60. Εκείνη γόνος μεγάλης και ισχυρής οικογένειας με επιχειρηματικές δραστηριότητες στην Αθήνα. Ο έρωτας ήρθε 2 χρόνια αργότερα, όταν η γοητευτική κοπέλα χτύπησε την πόρτα του στο καμαρίνι του θεάτρου ΡΕΞ, για να τον συγχαρεί για την ερμηνεία του στην παράσταση «Η γειτονιά των Αγγέλων», όπου έπαιζε με την Τζένη Καρέζη. Ο έρωτας ήταν κεραυνοβόλος. Ο Νίκος Κούρκουλος και η Μελίτα παντρεύτηκαν το 1966, την περίοδο που ξεκίνησε να γυρίζεται η ταινία «Το χώμα βάφτηκε κόκκινο». Κουμπάρος ήταν ο ηθοποιός και συγγραφέας Νότης Περγιάλης.

Απέκτησαν δύο παιδιά, τον Αλκη Κούρκουλο(Αλκίνοος), ο οποίος ακολούθησε το δρόμο του πατέρα του, και την Μελίτα Κούρκουλου - Κυριακοπούλου - ο μπαμπάς της επέμενε να πάρει το όνομα της γυναίκας που λάτρεψε, Μελίτας - η οποία ασχολείται με τη διαφήμιση και τις δημόσιες σχέσεις. Γι' αυτές τις γυναίκες, τις γυναίκες της ζωής του, ο Νίκος Κούρκουλος τραγούδησε το 1984 με τον Γιάννη Πάριο ένα τραγούδι, το οποίο όμως δεν κυκλοφόρησε ποτέ στο εμπόριο.

Σταθμός στη ζωή του Νίκου Κούρκουλου ήταν η γνωριμία του με τη Μαριάννα Λάτση (1963) το καλοκαίρι του 1986 κατά τη διάρκεια παράστασης στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου. Ο ίδιος σε συνέντευξή του το 1994 στον Νίκο Χατζηνικολάου περιέγραψε με το ίδιο πάθος και το ίδιο καρδιοχτύπι την πρώτη στιγμή που αντίκρισε τον μεγάλο και τελευταίο έρωτα της ζωής του, λέγοντας: «Κάνω έτσι και παγώνω… Ξαφνικά βλέπω ένα πλάσμα να ανεβαίνει τις κερκίδες και αυτό ήταν».

Εκέινη την εποχή η Μαριάννα Λάτση ήταν παντρεμένη με τον δάσκαλο του σκι και Δήμαρχο Βουλιαγμένης, Γρηγόρη Κασιδόκωστα, με τον οποίο απέκτησε έναν γιο, τον Πάρη (1983), ενώ το διαζύγιό τους βγήκε το 1987. Παράλληλα ο Νικος Κούρκουλος ζήτησε αμέσως διαζύγιο από τη σύζυγο του, Μελίτα. Διατήρησαν μια άψογη σχέση αγάπης και σεβασμού όλα τα μετέπειτα χρόνια.

Ο Νίκος Κούρκουλος είχε τέσσερα παιδιά. Δύο από τον πρώτο γάμο του με την Μελίτα, τη Μελίτα και τον ηθοποιό Άλκη Κούρκουλο και άλλα δύο από τη σχέση του με την Μαριάννα Λάτση, (την οποία δεν παντρεύτηκε ποτέ) την Εριέτα (1993) και τον Φίλιππο (1998).

Η τελευταία γυναίκα που "μπήκε" στη ζωή του Νίκου Κούρκουλου είναι η εγγονή του, Αμαλία (2004. Καρπός του γάμου της κόρης του, Μελίτας (2003 - Σπέτσες) με τον επιχειρηματία Μενέλαο Κυριακόπουλο.

Θάνατος

Το 2001 ο ηθοποιός διαγνώστηκε ότι έπασχε από καρκίνο στο ρινοφάρυγγα. Παρά τα προβλήματα υγείας, συνέχιζε να αγωνίζεται για το Εθνικό Θέατρο. Απεβίωσε στις 30 Ιανουαρίου 2007 και κηδεύτηκε στις 31 Ιανουαρίου 2007 από το νεκροταφείο του Ζωγράφου, στη γειτονιά όπου μεγάλωσε. BIKIΠΑΙΔΕΙΑ

Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Μιλοῦσες γιὰ πράγματα


Μιλοῦσες γιὰ πράγματα

Μιλοῦσες γιὰ πράγματα ποὺ δὲν τἄ ῾βλεπαν κι αὐτοὶ γελοῦσαν
Ὅμως νὰ λάμνεις στὸ σκοτεινὸ ποταμὸ
Πάνω νερὰ
Νὰ πηγαίνεις στὸν ἀγνοημένο δρόμο
Στὰ τυφλὰ , πεισματάρης
Καὶ νὰ γυρεύεις λόγια ριζωμένα
Σὰν τὸ πολύροζο λιόδεντρο
Ἄφησε κι ἂς γελοῦν
Καὶ νὰ ποθεῖς νὰ κατοικήσει κι ὁ ἄλλος κόσμος
Στὴ σημερινὴ πνιγερὴ μοναξιὰ
Στ᾿ ὀρφανισμένο του ὁ πάρο
Ἄφησέ τους
Ὁ θαλασσινὸς ἄνεμος κι ἡ δροσιὰ τῆς αὐγῆς
Ὑπάρχουν χωρὶς νὰ τὸ ζητήσει κανένας.
Γ. Σεφέρης

Κοτόπουλο με ταλιατέλες, μέλι και μουστάρδα

          Κοτόπουλο με ταλιατέλες, μέλι και  μουστάρδα
Προστέθηκε από , 19.08.12

Περιγραφή

Γευστικό μαριναρισμένο φιλέτο κοτόπουλο συνοδευόμενο από ταλιατέλες.

Τι χρειαζόμαστε:

  • 500 γρ. φιλέτο κοτόπουλο μπούτι σε μπουκιές
  • 2 κ.σ. μέλι ελαφρύ (ανθέων ή ελάτης)
  • 2 κ.σ. μουστάρδα απαλή
  • 1 σκελίδα σκόρδο λιωμένη
  • λίγο ελαιόλαδο
  • μισό πακέτο ταλιατέλες
  • 1 ποτήρι νερό ζεστό
  • τριμμένη παρμεζάνα
  • αλάτι
  • πιπέρι
Στα γρήγορα
Κατηγορία
Μέθοδος
Δυσκολία
Περιέχει








Σερβίρει
3-4 άτομα

Πως το κάνουμε:



Τάρτα με σπανάκι χωρίς φύλλο

τάρτα με σπανάκι χωρίς φύλλο

Τάρτα με σπανάκι χωρίς φύλλο

Μπορεί να συνοδέψει αλλαντικά και τυριά ή αβγά αλλά και σαλάτες για πιο βετζετέριαν εκδοχή πρώτου πιάτου. Κομμένη σε κάπως μικρά κυβάκια ή τετράγωνα κομμάτια γίνεται γαρνίρισμα για πιάτα με κρεατικά. Μπορεί να σερβιριστεί σε μπουφέ ή αν αντί για μια φόρμα βάλετε το μείγμα σε φορμάκια, θα έχετε ωραιότατα μικρά φλαν, εύκολα πασπαρτού για τις ανάγκες ενός τραπεζιού.

κολη συνταγή και γρήγορη.

350 – 400 γραμ. φρέσκο σπανάκι καθαρισμένο
2 κ.σ. ελαιόλαδο
4 μικρά φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα (με το πράσινα φύλλα)
2-3 κ.σ. αλεύρι
2-3 κ.σ. φρυγανιά
1 φλυτζ. τριμένα τυριά παρμιτζιάνο & κεφαλογραβιέρα ή κεφαλοτύρι + 1 κ.σ. για το τέλος
3-4 κ.σ. άνιθο ψιλοκομμένο
1 κ.σ. βασιλικό ψιλοκομμένο
3 αβγά
1/3 φλυτζ. γάλα
αλάτι, φρεσκοτριμένο πιπέρι

Προθερμαίνετε το φούρνο στους 180 βαθμούς C.

Ετοιμάζετε το σπανάκι: Ζεσταίνετε σε μέτρια φωτιά το λάδι και σοτάρετε για 5 λεπτά τα κρεμμυδάκια να μαραθούν χωρίς να μαυρίσουν. Προσθέτετε το σπανάκι και σοτάρετε μαζί άλλα 10 λεπτά. Θα πρέπει το μείγμα να μην έχει υγρά. Αποσύρετε απ’ τη φωτιά και αφήνετε λίγο να κρυώσει.

Κάνετε την τάρτα: Αλείφετε με λάδι το εσωτερικό μιας φόρμας τάρτας ή πυρέξ διαμέτρου 20-23 εκατ. και το πασπαλίζετε πρώτα με το αλεύρι που το έχετε βάλει σε σουρωτήρι και μετά με την μισή φρυγανιά.

Κτυπάτε τα αβγά, τους προσθέτετε το γάλα και τα ρίχνετε στο σπανάκι μαζί με τα τυριά, τον άνιθο, το βασιλικό, αλάτι και μπόλικο πιπέρι. Ανακατεύετε και αδειάζετε όλο το μείγμα στη φόρμα.

Πασπαλίζετε την επιφάνειά της με την υπόλοιπη φρυγανιά και τη 1 κ.σ. τυριά και ψήνετε στον προθερμασμένο φούρνο για 40-45 λεπτά. Την βγάζετε, την αφήνετε λίγο να κρυώσει και την αναποδογυρίζετε χρησιμοποιώντας ένα μεγάλο πιάτο.

Σερβίρισμα: Aναποδογυρίζετε το πιάτο σε πιατέλα σερβιρίσματος και την κόβετε σε κομμάτια.

Pandespani

Ουρανός από χώμα, Γη από σύννεφα

http://www.protoporia.gr



 

 



Ουρανός από χώμα, Γη από σύννεφα
Συγγραφείς:   Μαρία Γεωργαλά

Θέμα:  Ελληνική πεζογραφία
Εκδότης: Οσελότος
Σελίδες:  397
ISBN: 9789609893138
Ημ. Έκδοσης: 14/12/2009
Περιγραφή:
Με φόντο τη Θεσσαλονίκη της μεταπολίτευσης, ο Αλέξανδρος, μισός άνθρωπος μισός ξωτικό, αφηγείται τη ζωή του εκπληρώνοντας την αποστολή που του ανέθεσαν τα ξωτικά χρίζοντάς τον Πρεσβευτή τους: να ξαναφέρει, μ ένα βιβλίο, στους ανθρώπους τον ξεχασμένο κόσμο της φαντασίας, των Μύθων και των παραμυθιών.

Η συγγραφέας μας μεταφέρει, με αριστουργηματικό τρόπο, σε μια ατμόσφαιρα μεταξύ ονείρου και πραγματικότητας.
Αποσπάσματα:
[...]«Πώς γίνεται κανείς ξωτικό;», είχα ρωτήσει παιδί ακόμη το γέρικο τελώνιο μιας βελανιδιάς.
«Να παραμείνεις παιδί. Ν’ αποφύγεις την παραμόρφωση που παθαίνουν τα παιδιά σαν μεγαλώνουν», με είχε συμβουλέψει με ξύλινη φωνή που μύριζε υγρασία.[...]
[...]Θα προτιμούσα να κυνηγώ δέκα μονόκερους μαζί για να τους καβαλήσω, παρά να κάνω ό,τι κάνει αυτός: περνάει τα σύνορα των παραμυθιών τόσο εύκολα που τολμάει να πηγαίνει ακόμη μακρύτερα, στην Υπερφαντασία, απ’ όπου –να µου το θυμηθείτε– μια μέρα δεν θα ξαναγυρίσει.[...]
Τη σπαρταριστή εκείνη βραδιά πιάνω και ζωντανεύω, η ουδέτερη γεύση της –ούτε πόνος ούτε χαρά, μόνο παιχνίδι και κατάπληξη– ζεσταίνει την καρδιά μου. Μέσα στη ροή των γεγονότων ήρθε αργά, μα τώρα πια που έχω μπροστά μου όλες τις ψηφίδες, δεν έχει «νωρίς» και «αργά», δεν έχει «πριν» και «μετά». Όλα είναι αραδιασμένα και μπορούν να «ξαναδιαβαστούν» μέσα στο παρόν. Αυτό το απόσταγμα του χρόνου ή, καλύτερα, αυτούς τους σταλακτίτες, το πετρωμένο νερό θαυμάζω μέσα στη σπηλιά του νου. Σε μερικούς ανθρώπους υπάρχουν σαν ακατέργαστες πέτρες. Μπορεί να τις χρησιμοποιήσει κανείς για να φτιάξει φράχτες ή εστίες φωτιάς ή ακόμη και για να λιθοβολήσει τον αδελφό του. Κι αν τύχει και γνωρίζει την τέχνη του γλυπτού και του ανάγλυφου, καμιά φορά επεξεργάζεται αυτές τις πέτρες. Οι εμπειρίες είναι ένα υλικό που μπορεί να μεταμορφωθεί και να μεταμορφώσει. Αρκεί να ξέρεις να φτιάχνεις αγάλματα[...]
[...]H Tρικέρατη Κυρία των Λεοντόκαρδων κούνησε ελαφρά το κεφάλι της και χιλιάδες κουδουνάκια αντήχησαν στο διάδημά της. Χαμογελούσε ευγενικά και με κοίταζε με κινέζικα μάτια.[...]
[...]Τον σκότωσε το Τέρας ένα βράδυ, μέσα σε μια τουαλέτα του ψυχιατρείου, μ’ ένα μικροσκοπικό σπαθάκι πάνω στο δρόμο των φλεβών. Μόλις κι άφησα να περάσει ο απόηχος της θυσίας από τις κατάκλειστες γρίλιες. Δεν πήγα ούτε να τον αποχαιρετήσω τη μέρα που έκαναν τη μετακόμισή του στο χωμάτινο σπιτάκι όπου θα κατοικούσε στο εξής...
«Βασιλιά της νεανικής κοιλάδας εκεί κάτω, μήπως έχεις γαϊδουρινά αυτιά; Η συμπόνια φυτρώνει πάνω στην απελπισία. Δεν χρειάζεται καμιά ελπίδα σωτηρίας για ν’ ανθίσει».»[...]
[...]Και τότε, καθώς όλα έγιναν μαγικά –βελούδινο σκοτάδι έξω, βελούδινη έξαρση μέσα µου, το θρόισμα των σκοτεινών φυλλωμάτων που µας ράντιζαν µε μαύρους κρυστάλλους, η μυρωδιά της φτέρης, του υγρού χώματος και των φύλλων που σάπιζαν– έχασα ξαφνικά τον εαυτό µου κι αισθάνθηκα κάτω από το λασπωμένο δέρμα µου να σαλεύει το φτέρωμα εκείνου του ξεχασμένου πουλιού.
Ζωντανεμένος από τη νύχτα και το φυσικό του περιβάλλον, ο φασιανός μέσα µου έκρωξε δυνατά. Στριφογύρισα τινάζοντας τις φτερούγες µου: «Μα, δε µε αναγνωρίζεις; Είμαι ο… φασιανός Άργος. Μαδήθηκα κάποτε για χάρη σου µ’ έναν πετεινό!» Αυτά είπα και στάθηκα πάλι ακίνητος περιμένοντας. Η σιωπή παρέλυσε τον χρόνο κι εμένα. Κρατούσα την ανάσα μου.

Το πλήθος δεν μπορεί να ονειρευτεί



Μου ανήγγειλε ότι αν οι μάζες μπορούσαν να αναγνωρίσουν την αιτία για τις συμφορές τους, θα έβγαιναν από την κατάσταση σκλαβιάς που ζουν. Αλλά αυτό είναι αδύνατο. Μονάχα το άτομο μπορεί να έχει πρόσβαση σε αυτή την επίγνωση. Το πλήθος δεν θέλει, ούτε αναζητεί την αυτογνωσία. Φοβάται ο,τιδήποτε είναι πρωτοφανές και άγνωστο. Η σκλαβιά στην οποία ζει η ανθρωπότητα, οι χίλιες συμφορές της, βασίζονται στο φόβο του αγνώστου που την αναστατώνει και την τυφλώνει. Οι πολιτικοί ηγέτες όλων των εποχών τροφοδότησαν και ενίσχυσαν αυτή τη φοβία για το καινό. Το πλήθος δεν μπορεί να ονειρευτεί. Όταν ένας πολιτισμός δεν ξέρει πια να αφουγκράζεται το ‘όνειρο’ που τον δημιούργησε, η φωνή των φωτισμένων του ανθρώπων παρακμάζει. Η απουσία τους προαναγγέλλει την πτώση της στάθμης της διανοητικής καλλιέργειας και του πολιτισμού` συμπίπτει με στιγμές συλλογικής παραφροσύνης, ικανής να καταστρέψει όλα όσα επιτεύχθηκαν στη διάρκεια των αιώνων από άτομα που ονειρεύονται, από τους ποιητές του ποιείν.



«Η μάζα είναι ένα φάντασμα - κατέληξε ο Dreamer - ένας μηχανισμός που επηρεάζεται από το ο,τιδήποτε... Δεν έχει πίστη, δεν έχει δική της θέληση... δεν μπορεί να δημιουργήσει... Μπορεί μόνο να καταστρέψει. Αυτός είναι ο πραγματικός ρόλος της μάζας... Μόνο η ακεραιότητα, όποιος κατέχει μια θέληση, μπορεί να ονειρεύεται, και να υλοποιεί το αδύνατο...».


Elio D’ Anna ‘’Η Σχολή των Θεών’’

Σήμερα...



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! 
ΒΑΡΒΑΡΑ


Αγία Βαρβάρα (μεγαλομάρτυς)

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
Αγία Βαρβάρα
Icon 01005 Sv. vmch. Varvara.jpg
Η Αγ. Βαρβάρα
Παρθενομάρτυς
Γεννήθηκε ?
Πέθανε Τρίτος Αιώνας
Τιμάται από Ρωμαιοκαθολικούς, Ανατολικούς Ορθοδόξους, Δυτικούς Ορθοδόξους
Εορτή 4 Δεκεμβρίου
Εμβλήματα Πύργος, φοίνιξ, κάλυξ
Προστάτις αγία Πυροβολικού, μαθηματικών, τεκτόνων, ορυχείων, στρατιωτικών μηχανικών, λατόμων, οποιουδήποτε εργάζεται με κίνδυνο αιφνιδίου και βιαίου θανάτου
Η Αγία Βαρβάρα, γνωστή ως Μεγαλομάρτυς, ήταν Χριστιανή αγία και μάρτυς, που έζησε κατά τον 3ο αιώνα μΧ.

Πίνακας περιεχομένων

Βίος

Στο βίο της αναφέρεται ότι η Αγία Βαρβάρα ήταν ένα όμορφο κορίτσι που έζησε στην πόλη της Νικομήδειας στη Μικρά Ασία, επί Ρωμαίου Αυτοκράτορα Μαξιμιλιανού . Ο Διόσκορος ή Διόσορος, ο φανατικός εθνικός "ειδωλολάτρης" πατέρας της, την είχε κλεισμένη σε ένα πύργο προκειμένου να τη διαφυλάξει από μνηστήρες. Ωστόσο μυστικά προσηλυτίστηκε στο Χριστιανισμό. Ο πατέρας της όταν διέταξε να χτιστεί για αυτή ένα λουτρό, ούτως ώστε να μην χρειάζεται να χρησιμοποιεί τα δημόσια λουτρά, και ενώ το σχέδιο για το λουτρό προέβλεπε αρχικά 2 παράθυρα, η Βαρβάρα εγκατέστησε άλλο ένα για να τιμήσει την Αγία Τριάδα εκμυστηρευόμενη τον λόγο στον πατέρα της. Τότε ο πατέρας της , βλέποντας αυτή την αλλαγή, εξεμάνη και διέταξε να την παραδώσουν στον Ρωμαίο Έπαρχο κατά τους διωγμούς των Χριστιανών. Ο Έπαρχος θαυμάζοντας την ομορφιά της προσπάθησε στην αρχή να την μεταπείσει, βλέποντας όμως ότι εκείνη ήταν ανένδοτη την υπέβαλε σε μαρτύρια, περισσότερο για να την σώσει από την οργή του πατέρα της που ήθελε να φονευθεί. Τελικά ο Έπαρχος διέταξε τον αποκεφαλισμό της, και όρισε την ποινή να εκτελέσει ο ίδιος ο πατέρας της που ήταν και επιθυμία του. Σύμφωνα με τον βιογράφο αυτής Συμεών ο ίδιος ο πατέρας της την αποκεφάλισε ως "πατρικαίς χερσί τω πατρικώ ξίφει την τελείωσιν δέχεται". Την στιγμή όμως που είχε αποτελειώσει το έγκλημά του, έπεσε νεκρός χτυπημένος από κεραυνό κατά θεία δίκη. Η Ιουλιανή της Νικομηδείας μαρτύρησε μαζί με τη Βαρβάρα και τιμάται επίσης ως Αγία.
Ο τόπος αλλά και ο χρόνος του μαρτυρίου της Αγίας Βαρβάρας δεν είναι γνωστός. Έτσι κατ΄ άλλους φέρεται πως μαρτύρησε στη Νικομήδεια της Βιθυνίας το 210, κατ΄ άλλους στην Ηλιούπολη (σημερινή Baalbek) της Αιγύπτου το 360 και κατ΄ άλλους (εκδοχή καθολικών) σε κάποια πόλη της Τοσκάνης

Η μνήμη της

Η σύνδεση της Αγίας με κεραυνό προκάλεσε την επίκλησή της έναντι κεραυνού και φωτιάς από συσχετισμό. Ανακηρύχθηκε επίσης προστάτις Αγία του πυροβολικού και των ορυχείων. Η ιερή μνήμη της εορτάζεται στις 4 Δεκεμβρίου. Επίσης είναι προστάτιδα των σταφιδεργατών στο Ηράκλειο Κρήτης.

"ΑΝΟΥΝΑΚΙ"

 http://www.apocalypsejohn.com/2012/12/anoynaki.html

"ΑΝΟΥΝΑΚΙ" ήρθαν στον πλανήτη μας πριν 450.000 χρόνια!!!

 

Οι Ανουνάκι είναι μια φυλή που πριν απο 450.000 χρόνια περίπου ήρθαν στον πλανήτη μας. Αυτό στηρίζεται στην ανάγνωση των επιγραφών των Σουμέριων από τον Ζαχαρία Σίτσιν.....

Το όνομα "Ανουνάκι" σημαίνει αυτοί που ήρθαν από τον ουρανό στη Γη. Άλλο ένα προσωνύμιο που έχουν σύμφωνα με τον Λάβκραφτ είναι "οι μεγάλοι - οι παλαιοί".

Οι Ανουνάκι ήταν αιμοδιψής λαός που απαιτούσε ανθρώπινες θυσίες από αυτούς που κατακτούσαν,και στη συνέχεια δημιούργησαν οικογένειες για να κυριαρχήσουν τους ανθρώπους ώστε μέσω της ενδογαμίας να διατηρήσουν τον γενετικό τους κώδικα που τους προσδίδει ορισμένες ιδιότητες.!! Οι οικογένειες αυτές είναι που από τότε μέχρι σήμερα ελέγχουν τον κόσμο.

Ο Ζαχαρία Σίτσιν , αρχαιολόγος και ιστορικός μελετητής,είναι ένας από τους λίγους που μπορούν να διαβάσουν τη σφηνοειδή γραφή των Σουμέριων και άλλες Ακκαδικές γλώσσες. Αφιέρωσε δεκαετίες μελετώντας τον πολιτίσμο των Σουμεριων, μεταφράζοντας τις πήλινες πλάκες που ανακαλύφθηκαν το 1850 στις ανασκαφές της Νινευή στο Ιράκ από τον Σερ Όστεν Χένρι Λέιαρντ. 

Ο Σίτσιν μας λέει μέσα από τα βιβλία του ότι οι πήλινες πλάκες αναφέρονται στο πώς και το γιατί οι Ανουνάκοι αποίκησαν τον πλανήτη μας και παραθέτει πλήθος αποδείξεων για να διαμορφώσει την κοσμοθεωρία του (ασχέτως αν έχει κατηγορηθεί ότι σε κάποια σημεία δεν έχει κάνει σωστή μετάφραση). Τα στοιχεία του Z.Sitsin δίνουν το έναυσμα για τεράστια έρευνα γύρω από αυτό το θέμα ώστε να βρούμε ποιοί ήταν αυτοί οι παρατηρητές που ήρθαν στη Γη με τα ουράνια πλοία τους, όπως έλεγαν οι Αιγύπτιοι .

Το ζήτημα είναι το πόσο ανοιχτόμυαλοι μπορούμε να είμαστε ώστε να δεχτούμε να ερευνήσουμε κάτι που το κατεστημένο και οι επιτήδειοι παραχαράκτες της ιστορίας έχουν κουκουλώσει και γελοιοποιήσει οτιδήποτε ξεφεύγει από τη συμβατική ιστορια που μαθαίνουμε σήμερα. Ο Σίτσιν μας λεει με λίγα λόγια ότι οι μυθολογίες των λαών είναι η κρυφή ιστορία του κόσμου και ότι οι μεγάλοι αρχαίοι πολιτισμοί είναι παλαιότεροι απ’ ότι μας τους παρουσιάζουν και αποτελούν εξέλιξη της γνώσης που έδωσαν οι Ανουνάκι στους ανθρώπους .

Ο Σίτσιν επιτίθεται στο επιστημονικό κατεστημένο ( θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί του) λέγοντας ότι αρνούνται να δεχτούν ότι υπήρξε η τεχνολογία που ανακαλύπτει σιγά σιγά σήμερα η επιστήμη , χιλιάδες χρόνια πριν . Οι Ανουνάκι λοιπόν ήρθαν στην Γη και με τις μηχάνες γεννετίκης που διέθεταν, δημιούργησαν τον άνθρωπο.

Στις επιγράφες των Σουμερίων είναι καταγεγραμένα γεγονότα για την καταγωγή του ανθρώπου και τη δημιουργία. Σε κάποιες από αυτές αναφέρονται το δέντρο της σοφίας , η σύγχυση των γλωσσών , ένας μεγάλος κατακλυσμός 13000 χρόνια πριν που κατέστρεψε τους υψηλής τεχνολογίας πολιτισμούς κ.α. Σας θυμίζουν μήπως τίποτα όλα αυτά ? Αν το ψάξει κάποιος διεξοδικά θα ανακαλύψει ότι δεν υπάρχουν αναφορές από κανέναν ιστορικό της εποχής για τα γεγονότα που μας αναφέρουν εκτός από τα δικά τους γραπτά βέβαια .

Κι όμως η ανθρωπότητα εξακολουθεί να πιστεύει αυτά τα παραμύθια που μας σερβίρει η ελίτ που διαχειρίζετε την ιστορία του κόσμου! Βέβαια μέχρι να πετύχει το πείραμα των ανθρώπων δημιουργήθηκαν ελαττωματικά υβρίδια σαν τα διάφορα τέρατα που αναφέρονται στην ελληνική μυθολογία .Ανά τον κόσμο βλέπουμε τη λατρεία του ερπετού σαν κάτι το συνηθισμένο καθώς επίσης και τα αγάλματα που αναπαριστούν τους ερπετοειδείς Θεούς και ο κοινός μύθος του ερπετού που είναι φύλακας ιερών τοποθεσιών π.χ. σαν το κήπο των Εσπερίδων .
Από τους Ινδιάνους "Χόπι" στην Αμερική , τους Ίνκας στη Ν.Αμερική , τους Αιγυπτίους , τους Ινδούς , τους Εβραίους , τους Φοίνικες , όλοι τους είχαν τη δική τους ερπετοειδή Θεότητα. οι Ανουνάκοι είναι κυρίαρχες οντότητες που θέλουν να επιβάλλονται στους άλλους. Δίνουν μεγάλη έμφαση στη μέθοδο πλύσης του εγκεφάλου και την έχουν τελειοποιήσει . Μας ελέγχουν από την κατώτερη τέταρτη διάσταση μέσω της ερπετοειδούς υπόφυσης που υπάρχει στον ανθρώπινο εγκέφαλο . 

Η ανθρώπινη συνείδηση δεν έχει τη δυνατότητα να αντιληφθεί αυτή τη χειραγώγηση , χωρίς πρώτα να καταφέρει να συντονιστεί με την τέταρτη διάσταση (λειτουργώντας πέρα από την τρίτη διάσταση) . Η τέταρτη διάσταση είναι η λεγόμενη αστρική από όπου εισβάλουν στον κόσμο μας οι διάφορες δαιμονικές οντότητες .

Σήμερα εξακολουθούν να βρίσκονται ανάμεσά μας και αποσκοπούν στην κυριαρχία του πλανήτη μέσω μιας παγκόσμιας κυβέρνησης που προσπαθούν να επιβάλουν . Κατέχουν θέσεις κλειδιά σε ανώτερα αξιώματα ,είτε αυτά είναι πολιτικά , είτε στρατιωτικά κλπ. Έτσι δημιούργησαν και τις διάφορες μυστικές εταιρείες ,που τους εξασφάλιζαν την προώθηση του σχεδίου τους ,με πυρήνα την αδελφότητα του Φιδιού.

Οι Ανουνακι στα πρώτα τους βήματα πανω στον πλανήτη γη κυκλόφορουσαν με την ερπετοειδή τους μορφή. Σιγά σιγά ξεκίνησαν την κατάληψη του πλανήτη χρησιμοποιώντας ανθρώπινη μορφή και άρχισαν να ελέγχουν την ανθωπότητα μεσω της τέταρτης διάστασης.Στίς μέρες μας ασκουν έλεγχο στην ανθρωπότητα μεσω των μυστίκων εταιρίων της τεχνολογιας και των πολίτικων που είναι ανδρίκελά τους.Σήμερα ετοιμάζονται να επιβάλουν στην ανθρωπότητα μια παγκόσμια δικτατορία επειδή οι άνθρωποι πλέον δεν νοιαζονται για το ποιος τους ελέγχει . 

Απλα βάζουν κάποιον στην εξουσία για να μπορέσει να τους προσφέρει λύση στα προβλήματα της καθήμερινοτητας που εχουν φροντίσει να τους φορτώσουν οι δυναστες Ανουνακι!!Επίσης έχουν φροντισει να ρίχνουν το φταίξιμο για οτι συμβαινει σε συγκεκριμένες ομαδες που ελεγχΟνται απο τους ιδιους π.χ Σιωνιστές,illuminati, masonia,κλπ ώστε οι άνθρωποι να είναι διχασμένοι και να οδηγούνται σε πολέμους . Έχουν παγιδεύσει την ανθρώπινη συνείδηση σε μια φυλακή φόβου , ενοχής και απελπισίας , έχουν κλειδώσει τον συνειδητό μας νου ώστε να ακολουθούμε το ρεύμα και να μην μπορούμε να εκφέρουμε μια άλλη γνώμη για να μην φανούμε διαφορετικοί και μας περιγελάσουν.

Το σίγουρο είναι ότι έχουν γίνει και διαδραματίζονται πράγματα και καταστάσεις σήμερα πάνω στον πλανήτη που οι απλοί άνθρωποι όχι μόνο δεν θα μπορούν να πιστέψουν , αλλά ούτε καν να διανοηθούν.Ειμαστε φυλακισμένοι σε ενα συστημα εικονικης πραγματικοτητας που έχουν δημιουργησει και πρέπει να ειμαστε σε εγρηγορση!!

Οι Ανουνάκι μέσα απο την παγκόσμια εκστρατεία της«παραπληροφόρησης» που προωθήθηκε κυρίως από την αμερικανικη κυβέρνηση, κατάφεραν να μας πείσουν πως τα παράξενα καιρικά φαινόμενα είναι αποτέλεσμα της κλιματικής αλλαγής και πως υπαίτιοι είμαστε όλοι οι άνθρωποι .Αλλά διάφοροι ιδιαίτερα σεβαστοί επιστήμονες,που δεν ήταν μέσα στο «coverup»,απέρριψαν συνολικά τη θεωρία της «παγκόσμιας αύξησης της θερμοκρασίας λόγω του φαινομένου του θερμοκηπίου.» Αφου(σωστά) επισήμαναν ότι τα πολικά καλύμματα πάγου και οι παγετώνες λειώνουν από κάτω και όχι από την επιφάνεια.Γιατί;Λόγω της προσέγγισης του nibiru,η ηλιακή ακτινοβολία αυξάνεται.

Ο ήλιος εκτινάσσει τα μεγάλα ποσά ηλεκτρομαγνητικής ενέργειας στο διάστημα.Κάποιο μέρος της ηλεκτρομαγνητικής αυτής ενέργειας προσελκύεται και απορροφάτται από το γήινο μαγνητικό πυρήνα,αναγκάζοντας το λειωμένο πυρήνα σιδήρου της γης να θερμανθεί.Η αυξανόμενη θερμότητα από το γήινο πυρήνα φιλτράρεται μέσω του μανδύα της γης στην επιφάνεια,προκαλώντας την τήξη των καλυμμάτων πάγου και των παγετώνων από κάτω.

Δεν υπάρχει καμία πρόκληση «παγκόσμιας αύξησης της θερμοκρασίας λόγω του φαινομένου του θερμοκηπίου» από τους -ηλίθιας άποψης- οικιακούς ψεκασμούς και τα απολιθωμένα καύσιμα, και δεν έχει υπάρξει ποτέ.Μια τέτοια αξίωση είναι παραπληροφόρηση που τίθεται από εκείνους που περιλαμβάνονται στο "coverup" είπε ο δρ. McCanney.Ο πλανήτης Χ μπαίνει στο ηλιακό σύστημά μας σχεδόν κάτω από το νότιο πόλο του ήλιου.

Αυτή η θέση θεωρείται «τυφλό σημείο» από τους αστρονόμους.Αυτό εξηγεί γιατί ο nibiru δεν είναι ήδη ορατός στον νυχτερινό ουρανό.Μπορεί ήδη να φανεί από τα τεράστια τηλεσκόπια στα διάφορα παρατηρητήρια σε όλο τον κόσμο. Η nasa μολίς στις 17 Ιανουαρίου(!) ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας ενος τηλεσκόπιου στον νότιο πόλο. Βεβαια ότι θα λειτουργήσει το συγκεκριμένο τηλέσκοπιο το έλεγαν κάποιοι ''γραφικοί''συνωμοσιολόγοι΄' πριν απο δύο χρόνια και οι nasa έλεγε ότι αυτά είναι σενάρια επιστημονικής φαντασίας.

Φυσικά και πάλι είπαν οτι πρόκειται για ενα ερευνητίκο πρόγραμμα που έχει σχέση με ουράνια σώματα που βρίσκονται έξω απο το ηλιακό σύστημα, και για την μελέτη των ηλιακών κηλίδων!! Η nasa βέβαια τα θέματα περί Νιμπίρου,2012,κλπ τα διαψεύδει συνεχώς όπως διαψεύδει γενικώς ότι δεν την βολέυει!

Όπως είναι φυσικό το 2012 δεν πρόκειται να γίνει τίποτα μιας και το ημερολόγιο που χρησίμοποιουμε έχει σφαλμα απο 3 ως 7 χρόνια, συνεπώς η nasa θα βγει αληθηνή που λέει ότι δεν θα γίνει τίποτα και έτσι ο κόσμος θα κοιμηθή τον ύπνο του δικαιου,ευησυχασμένος που δεν έγινε τίποτα!! Για το λόγο αυτο απο το 2012 και πέρα πρέπει να έχουμε τα μάτια μας ορθάνοιχτα μέχρι το 2019 για να μην επαληθευτούν οι δέκα εντολές του τύμβου ''guide stones''που μας έχουν φτάξει oi δυνάστες μας Ανουνάκι!

Δημοφιλείς αναρτήσεις