Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

Κοτόπουλο με φασολάκια και αρακά

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=297322790375098&set=a.267803356660375.59783.264580240316020&type=1&theater
Κοτόπουλο με φασολάκια και αρακά

Ένα χορταστικό λαδερό, υγιεινό και θρεπτικό

1 κοτόπουλο κομμένο στα τέσσερα
1 κιλό αρακά (φρέσκο)
500 γρ. φασολάκια (φρέσκα)
3 ώριμες ντομάτες
1 κσ πελτέ
1 κρεμμύδι τριμμένο
1 σκελίδα σκόρδο, λιωμένη
ελαιόλαδο
αλάτι
πιπέρι
ζάχαρη

Σε μια μεγάλη κατσαρόλα βάζετε το λάδι, και μόλις κάψει σωτάρετε λίγο το κρεμμύδι και το σκόρδο. Μόλις βγουν τα αρώματά τους, βάζετε το κοτόπουλο και το σωτάρετε για 5, περίπου, λεπτά.

Στη συνέχεια, ρίχνετε τις ντομάτες, λιώνοντάς τις με τα χέρια, τον πελτέ, τη ζάχαρη και αλατοπιπερώνετε.

Χαμηλώνετε τη φωτιά και αφήνετε να σιγοβράσει για 40 λεπτά περίπου. Προσθέτετε τα λαχανικά και μαγειρεύετε σε χαμηλή φωτιά για περίπου μισή ώρα ακόμα.

Πριν τα βγάλετε δοκιμάστε για να δείτε την σκληρότητα του αρακά.

Queen.gr
 σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

...θεολογικός προβληματισμός

“Οντολογία του σώματος στην πατερική σκέψη και σύγχρονος θεολογικός προβληματισμός”

E-mailΕκτύπωσηPDF
Ζήσης Σίσκος
Η σχέση της επιστήμης με τη θρησκεία άλλοτε διαλογική και άλλοτε πολεμική φαίνεται τις περισσότερες φορές να ακολουθεί τη δελεαστικότητα του μύθου, παρά την επιστημονική αλήθεια και την ιστορική πραγματικότητα. Ένας από τους μεγαλύτερους μύθους που συχνά επανέρχεται και τροφοδοτεί τον θεολογικό προβληματισμό και την φιλοσοφική διανόηση, χαρακτηρίζει τους Πατέρες της Εκκλησίας ως νεοπλατωνικούς, που υποτιμούν και απαξιώνουν το ανθρώπινο σώμα σε σχέση με την ψυχή, ενώ επιθυμούν ακόμα και την απαλλαγή από αυτό. Τελικά, όσο απαλλάσσεται ο άνθρωπος από το σώμα, τόσο τελειότερα θεώνεται; Εντοπίζεται η παραπάνω θέση στην πατερική σκέψη ή μήπως πρόκειται για γενίκευση; Υπάρχει χώρος στην οντολογία του σώματος της πατερικής σκέψης για ιδεολογικές παρεισφρήσεις αυτού του είδους, που προσβάλουν το κεφαλαιώδες γεγονός της Σάρκωσης του Λόγου του Θεού; Στέκονται τελικά οι Πατέρες σε ένα επίπεδο φιλοσοφικής - νοησιαρχικής θεώρησης του σώματος; Οι παραπάνω προβληματισμοί συνιστούν τις κατευθυντήριες γραμμές της μελέτης μας, για την οντολογία του σώματος στην πατερική σκέψη και την καταξίωσή του εντός της κτιστής πραγματικότητας και σωτηριολογικής προοπτικής. 
Ακολουθεί βίντεο στην πηγή

πηγή  http://www.antifono.gr

Παγκόσμια Ημέρα κατά της Λέπρας 27/1

Παγκόσμια Ημέρα κατά της Λέπρας

H Παγκόσμια Ημέρα κατά της Λέπρας καθιερώθηκε με πρωτοβουλία της Διεθνούς Ένωσης κατά της Λέπρας και του Παγκόσμιου Οργανισμού υγείας και εορτάζεται κάθε χρόνο την τελευταία Κυριακή του Ιανουαρίου. Η Λέπρα είναι μία νόσος που, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, προσβάλλει περίπου 1,8 εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο κάθε χρόνο, από τους οποίους οι 560.000 χάνουν τη ζωή τους.

Η νόσος προκαλείται από ένα μυκοβακτηρίδιο (Mycobacterium leprae), που απομονώθηκε από τον νορβηγό γιατρό Γκέρχαρντ Χάνσεν, εξού και νόσος του Hansen. Είναι μία μεταδοτική νόσος που στο παρελθόν ήταν ανίατη γιαυτό και οι ασθενείς μπαίναν στην απομόνωση (νήσος Σπιναλόγκα κ.λπ.). Στις ανεπτυγμένες χώρες η νόσος έχει εξαλειφθεί εξακολουθεί όμως να πλήττει τις αναπτυσσόμενες χώρες.

Μεταδίδεται από άνθρωπο σε άνθρωπο μέσω σταγονιδίων που περιέχουν τα παθογόνα βακτηρίδια. Η είσοδος των βακτηριδίων γίνεται από τις ρωγμές του δέρματος. Η μόλυνση φαίνεται κυρίως στην παιδική ηλικία και η επώασή της υπολογίζεται σε 3-5 έτη. Η λέπρα παρουσιάζεται με τις παρακάτω μορφές: φυματιοειδής λέπρα, ενδιάμεση και λεπρωματώδης λέπρα.

Η νόσος αντιμετωπίζεται με φάρμακα, όπως η δαψόνη, η ριφαμπικίνη και η κλοφαιμίνη. Με τη θεραπεία η νόσος αντιμετωπίζεται αποτελεσματικά και μετά από ένα έτος ο ασθενής μπορεί να ενταχθεί ξανά στο κοινωνικό σύνολο και να ζήσει χωρίς προφυλάξεις.

συνέχεια http://www.pinnokio.gr/arthro/pagkosmia-hmera-kata-ths-lepras

Σήμερα... 27/1


ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

Κρεμμυδόπιτα με απάκι


Κρεμμυδόπιτα με απάκι 

2 φύλλα χωριάτικα
1 κιλό κρεμμύδια ψιλοκομμένα
200 γρ. κρεμμυδάκια φρέσκα ψιλοκομμένα
1 φλιτζάνι ελαιόλαδο
100 γρ. γραβιέρα παλαιωμένη τριμμένη
2 αβγά
300 γρ. απάκι
αλάτι, πιπέρι
2 κουτ. σούπας σουσάμι
1 κουτ. σούπας μαυροκούκι

Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 180°C.

Κόβουμε το απάκι σε λεπτές φέτες και το περνάμε από το τηγάνι με λίγο ελαιόλαδο.

Σοτάρουμε όλα τα κρεμμύδια με το ελαιόλαδο σε μεγάλο τηγάνι για 5 λεπτά και τα αποσύρουμε από τη φωτιά.

Ρίχνουμε τα αβγά, αλάτι, πιπέρι, το απάκι, τη γραβιέρα και ανακατεύουμε καλά.

Λαδώνουμε ένα ταψί, στρώνουμε μέσα το ένα χωριάτικο φύλλο, ρίχνουμε τη γέμιση από το τηγάνι και την απλώνουμε καλά.

Σκεπάζουμε με το άλλο φύλλο, το αλείφουμε με ελαιόλαδο και ραντίζουμε με σουσάμι και μαυροκούκι.

Καλύπτουμε το ταψί με αλουμινόχαρτο και ψήνουμε στους 180°C για 30 λεπτά. Αφαιρούμε το αλουμινόχαρτο και ψήνουμε για 20 λεπτά επιπλέον.

Tip: Αντί για απάκι, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε χοιρινές παντσέτες. Σε αυτήν την περίπτωση, θα τις μαρινάρουμε σε κρασί, θα τις κόψουμε σε μπουκιές και στη συνέχεια θα τις περάσουμε από το τηγάνι.

ethnos.gr
σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω 

Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2013

Συνταγές με λιαστή ντομάτα

Από παλιά  εφημερίδα ΠΑΤΡΙΣ

Γευστικές Προτάσεις

Από τον Χριστόφορο Βενέρη
 
Για μεγέθυνση πατάτε ροδάκι και ανοίγει νέα καρτέλα με φακό +-

Ξενώνας Γόρτυς


Ο Ξενώνας Γόρτυς μας κάνει δώρο για την κοπή της πίτας μας δύο διανυκτερεύσεις με πρωινό σε ένα από τα υπέροχα παραδοσιακά του δωμάτια!
 
Ο Ξενώνας Γόρτυς, ο πιο "πράσινος" ξενώνας της Αρκαδίας, άνοιξε τις πόρτες του τον Αύγουστο του 2011 σ’ ένα παλιό οικογενειακό αρχοντικό του 1900 στην καρδιά του Ελληνικού.

Τα δύο κτίσματα, η κυρίως κατοικία και οι παλιοί στάβλοι, ανακαινίστηκαν υποδειγματικά, με αγάπη και σεβασμό στην παραδοσιακή τους ταυτότητα, και διαμορφώθηκαν σ’ έναν boutique ξενώνα για όλες τις εποχές.
 
Όποιος πάει θα χαρεί, εκτός από τη ζεστή φιλοξενία του Ξενώνα Γόρτυς, και την υπέροχη φύση της Ορεινής Αρκαδίας, με το φαράγγι του Λούσιου και όλα τα παραδοσιακά χωριά της περιοχής!
 
Δείτε περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφίες στο site τους: http://www.gortis.gr/index.php/el/
— με Kheir-El Din Sammakieh

Ελληνικός Ζεόλιθος

Ελληνικός Ζεόλιθος

Ο ελληνικός φυσικός ζεόλιθος έχει την ικανότητα δέσμευσης βακτηρίων, αερίων, ανόργανων, οργανικών και οργανομεταλλικών ενώσεων, ρυθμίζει προς το ουδέτερο το ph των υδάτων και εμπλουτίζει τα ύδατα με οξυγόνο. Η ορυκτολογική σύσταση και οι φυσικοχημικές ιδιότητες καθιστούν τον ελληνικό φυσικό ζεόλιθο το καταλληλότερο υλικό για πολυάριθμες και πολύμορφες περιβαλλοντικές, βιομηχανικές, κτηνοτροφικές και αγροτικές εφαρμογές.

Ο Ζεόλιθος ως στρατηγικός στόχος

Νίκος Λυγερός: Ο Ζεόλιθος ως στρατηγικός στόχος
Σε μία Θράκη όπου όλοι πιστεύουν ότι τίποτα πια δεν είναι δυναμικό κι ότι δεν υπάρχει καμία προοπτική στα τοπικά δεδομένα, θέλαμε να προτείνουμε επιπλέον από άλλες υπηρεσίες όπως είναι το Μουσείο Καραθεοδωρή ή το Μέγαρο Μουσικής, και τον στρατηγικό στόχο του Ζεόλιθου. Κάποιος θα μπορούσε να πει ότι δεν είναι συγκρίσιμα πράγματα και θα είχε δίκιο σε πρώτη φάση, αν δεν είναι ικανός να δει πιο πέρα από τον ορίζοντα της καθημερινότητας. Ένας τόπος για να ζήσει πραγματικά το παρόν του, πρέπει να έχει προοπτικές για το μέλλον και αυτές πρέπει να είναι πολλαπλές και μάλιστα σε διάφορους τομείς που είναι φαινομενικά εντελώς ανεξάρτητοι. Το ίδιο ισχύει για όλη την Ελλάδα και με το θέμα της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης. Η ιδέα δεν είναι να τα περιμένουμε όλα από μία και μόνο πρωτοβουλία και να παραμείνουμε παθητικοί στους άλλους τομείς. Αν παλεύουμε για την ΑΟΖ δεν είναι μόνο και μόνο για τους υδρογονάνθρακες αλλά για όλες τις δυνατότητες που προσφέρει σε όλο το ελληνικό πλαίσιο. Και ξέρουμε ότι η ελληνική ΑΟΖ θα βοηθήσει και τη Θράκη μας απλώς πρέπει να έχει να βοηθήσει σε κάτι το συγκεκριμένο. Μία από τις προτάσεις μας σε πρακτικό επίπεδο είναι η αξιοποίηση του Ζεόλιθου. Η Θράκη είναι μία από τις πλουσιότερες περιοχές της Ελλάδας όσον αφορά στα πετρώματα του Ζεόλιθου. Δεν είναι ανάγκη να πούμε περισσότερο όσον αφορά στην Ευρωπαϊκή Ένωση γιατί οι σκεπτικιστές και οι επιφυλακτικοί θα το θεωρήσουν υπερβολικό. Ας παραμείνουμε λοιπόν στο ελληνικό πλαίσιο. 

Εξετάσαμε με τον Γιώργο Χατζηγεωργίου πολλές από τις ιδιότητες του Ζεόλιθου και πολλές από τις εφαρμογές του για την ανάπτυξη που σέβεται το περιβάλλον και τον άνθρωπο προσφέροντας ταυτόχρονα θέσεις εργασίας κατά συνέπεια και άλλοι μπορούν από περιέργεια και μόνο να μελετήσουν αυτά τα επιστημονικά δεδομένα και να τα αξιολογήσουν ανάλογα. Το σημαντικό είναι ότι η πατρίδα μας διαθέτει και την τεχνογνωσία και την τεχνολογία για την εξόρυξη και την εκμετάλλευση του Ζεόλιθου, πράγμα το οποίο θα προσφέρει δυνατότητες και στο λιμάνι Αλεξανδρούπολης λόγω της μεταφοράς. Με άλλα λόγια, έχουμε στη διάθεσή μας στη Θράκη ένα προϊόν πολλαπλής χρήσης που μπορεί αποτελεσματικά να φέρει οικονομικές απολαβές σε όλη την περιοχή. Επιπλέον καθώς μιλάμε για πετρώματα και όχι για μεταλλεύματα, δεν υπάρχουν βέβαια τα προβλήματα κυάνωσης που καταστρέφουν όχι μόνο το περιβάλλον αλλά και όλο το οικονομικό υπόβαθρο της περιοχής. Ο στρατηγικός στόχος του Ζεόλιθου δεν είναι ένα τέχνασμα αλλά μία πραγματικότητα που δεν έχουμε εκμεταλλευτεί. Πρέπει ειδικά οι Θρακιώτες να μάθουν όσο περισσότερα στοιχεία για τον Ζεόλιθο για να αντιληφθούν ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος καθυστέρησης για την εκμετάλλευσή του κι επιπλέον οι εξορύξεις μπορούν ν’ αρχίσουν άμεσα χρησιμοποιώντας όλα τα δεδομένα που έχουμε στη διάθεσή μας. Η αξιοποίηση του Ζεόλιθου δεν είναι ένα τεχνολογικό ή επιστημονικό πρόβλημα, είναι απλώς θέμα πολιτικής βούλησης και θεωρούμε ότι μέσω της ενημέρωσης αυτή θα υπάρξει σύντομα.

Πηγή: Νίκος Λυγερός

νέος διαγωνισμός


Και , λοιπόν, για τους φίλους της σελίδας. Όποιος βρει από ποιο βιβλίο της Κατερίνας Παπανικολάου είναι το παρακάτω απόσπασμα, κερδίζει μετά από κλήρωση όλων των σωστών απαντήσεων το τελευταίο της βιβλίο Ραντεβού Πίσω στο Χρόνο.
"Μαγειρεύω πλέον εξαίσια και πολύ ψαγμένα, αν θες να ξέρεις! Άλλωστε, αυτό το κυριακάτικο γεύμα θα έχει τέτοιο πολυεθνικό χαρακτήρα που δε θέλω να σερβίρω απλώς μακαρόνια με κιμά! Θα είναι ο Πέτρος, Ελληνογερμανός, ο Γκας, Ελληνοκαναδός, ένας φίλος του Γκας, Ελληνοαμερικανός, ένας άλλος φίλος του Γκας, ελληνοϊταλός..."
"Εσύ, Ελληνοηλίθια..." με διέκοψε...................

Από ποιο βιβλίο της είναι αυτό το μικρό απόσπασμα;

Συναισθηματική Νοημοσύνη

http://gerasimos-politis.blogspot.gr/2012/01/blog-post_15.html

Συναισθηματική Νοημοσύνη

Συναισθηματική Νοημοσύνη
Είναι γεγονός ότι δεν γεννιόμαστε με υψηλή Συναισθηματική Νοημοσύνη αλλά την αποκτούμε μέσα από την ανεπίσημη εκπαίδευση σε αυτήν κατά την παιδική και ενήλικη ζωή μας. Είναι λοιπόν ένα είδος νοημοσύνης το οποίο χτίζεται στην πορεία της ανάπτυξης ενός ανθρώπου. Μέχρι σήμερα η έλλειψη ενημέρωσης σε συνδυασμό με την προσκόλληση σε παλιές νοοτροπίες έχουν παρεμποδίσει την ουσιαστική κινητοποίηση για την οργανωμένη εκπαίδευση σε δεξιότητες Συναισθηματικής Νοημοσύνης διαιωνίζοντας προσωπικές και διαπροσωπικές δυσκολίες. Αυτό συνεπάγεται ότι στους περισσότερους από εμάς δεν έχουν σφυρηλατηθεί οι ικανότητες που πλαισιώνουν την υψηλή Συναισθηματική Νοημοσύνη.

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά ενός ανθρώπου με υψηλή Συναισθηματική Νοημοσύνη; Η περιγραφή του Goleman (1995) είναι η πιο διαδεδομένη αυτή τη στιγμή:

1. Η αναγνώριση των συναισθημάτων μας: Η αυτοεπίγνωση, η αναγνώριση δηλαδή των συναισθημάτων μας την ώρα που δημιουργούνται θεωρείται ο ακρογωνιαίος λίθος της Συναισθηματικής Νοημοσύνης.

2. Ο έλεγχος των συναισθημάτων μας: η ικανότητα αυτή σχετίζεται με τη χειραγώγηση και τον έλεγχο των συναισθημάτων ώστε να αντιμετωπίζονται αποτελεσματικά οι καταστάσεις της ζωής. Η ικανότητα αυτή οικοδομείται πάνω στην αυτοεπίγνωση.

3. Η εξεύρεση κινήτρων για τον εαυτό μας: Η ικανότητα για αυτοέλεγχο επιτρέπει την προσήλωση της προσοχής σε συγκεκριμένους στόχους, τη στοχοθεσία, την αυτοκυριαρχία και τη δημιουργικότητα.

4. Η αναγνώριση των συναισθημάτων των άλλων: η ικανότητα αυτή αφορά την ενσυναίσθηση που είναι θεμελιώδης δεξιότητα.

5. Η διαχείριση των σχέσεων μας: Η ικανότητα αυτή αναφέρεται στην ικανότητα διαχείρισης των συναισθημάτων των άλλων.

Είναι σημαντικό να γίνει αναφορά και στη θεωρία του Sternberg (1966) σύμφωνα με την οποία η ‘Νοημοσύνη της επιτυχίας’ αφορά την ικανότητα του ατόμου να προσαρμόζεται στο περιβάλλον και να προσαρμόζει τις ανάγκες και τις ικανότητες του στο περιβάλλον ώστε να ολοκληρώνει τους προσωπικούς του στόχους.

Ποια είναι η σημασία της Συναισθηματικής Νοημοσύνης; 

Σύμφωνα με έρευνες το υψηλό IQ (ο δείκτης νοημοσύνης που ήταν γνωστός μέχρι τώρα) δεν εξασφαλίζει την επαγγελματική και προσωπική επιτυχία. Οι έρευνες δείχνουν ότι μόνο το 4% της επιτυχίας οφείλεται στο IQ. Ας φανταστούμε έναν άνθρωπο με πολύ υψηλό ΙQ ο οποίος εκδηλώνει συχνά έντονα ξεσπάσματα θυμού διαταράσσοντας τις προσωπικές και επαγγελματικές του σχέσεις. Μπορεί να είναι επιτυχημένος προσωπικά και επαγγελματικά;

Τα αποτελέσματα των ερευνών δείχνουν επίσης ότι μπορεί μια επιχείρηση να προσλάβει κάποιον για τα προσόντα του (IQ, σπουδές) αλλά ότι τον κρατούν για το χαρακτήρα του (Συναισθηματική Νοημοσύνη).

Σε σχολεία όπου εφαρμόστηκε πρόγραμμα συναισθηματικής αγωγής παρατηρήθηκαν βελτίωση στην αναγνώριση και κατονομασία συναισθημάτων, μεγαλύτερη ικανότητα κατανόησης των αιτιών των συναισθημάτων, μεγαλύτερη ανοχή στην απογοήτευση, αποτελεσματικότερος έλεγχος του θυμού, περισσότερη υπευθυνότητα, καλύτερη κατανόηση των απόψεων των άλλων και βελτίωση στην επικοινωνία.

Παρατηρώντας τους ανθρώπους γύρω μας μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι δεν αρκεί το υψηλό IQ για να είναι κανείς ευτυχισμένος. Η ευτυχία εξαρτάται περισσότερο από τη σχέση μας με τον εαυτό μας και τους άλλους οι οποίες βελτιώνονται με την ικανότητα στην αυτοεπίγνωση, τον αυτοέλεγχο, στην ενθάρρυνση εαυτού, την ενσυναίσθηση και τις κοινωνικές δεξιότητες, δηλαδή την υψηλή Συναισθηματική Νοημοσύνη.

Δημοφιλείς αναρτήσεις