Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

Η εποχή του Υδροχόου και… η ωραία κοιμωμένη!

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη Ιερά Ελλάς.


-)(- Η εποχή του Υδροχόου και… η ωραία κοιμωμένη!

Παγκοσμιοποίηση!

Αυτοί, που είναι “από πάνω” παγκοσμοποιούν τον κομφορμισμό, τον κυνισμό, τη βλακεία, τον πόλεμο, την καταστροφή, τον θάνατο, την λήθη.
Και αυτοί που είναι “από κάτω” παγκοσμοποιούν την επανάσταση, την ελπίδα, τη δημιουργικότητα, την κατανόηση, τη φαντασία, τη ζωή, τη μνήμη, το χτίσιμο ενός κόσμου που μας χωράει όλους, ενός κόσμου με δημοκρατία, ελευθερία και δικαιοσύνη.

Κομμαντάντε Μάρκος

Είναι καιρός η βασιλοπούλα, η ωραία Κοιμωμένη, να ξυπνήσει και να δει τι συμβαίνει στο βασίλειό της.
Η άγνοια δεν μπορεί να είναι άλλοθι για τους ανθρώπους

γιατί η ανθρωπότητα έχει επιτέλους ενηλικιωθεί

και η Γνώση έχει δοθεί.
Πέρασαν αιώνες με προσπάθειες, λάθη, αγώνες, οδύνη και πισωγυρίσματα.
Ο άνθρωπος πρέπει να διεκδικήσει αυτό που του ανήκει πραγματικά, την κληρονομιά του.

Για τα επόμενα δύο χιλιάδες χρόνια, θα “είμαστε”, υπό την επίδραση του Υδροχόου, το οποίο σημαίνει, με απλά λόγια, πως πίσω από το ζώδιο του Κριού, θα βρίσκεται ο αστερισμός του Υδροχόου, εξ’αιτίας της μετάπτωσης των Ισημεριών.
Ο αστερισμός που βρίσκεται πίσω από τον Ηλιο, κατά την εαρινή ισημερία μετατοπίζεται ελαφρά στο πέρασμα των αιώνων, όπως ειχε παρατηρήσει ο Ίππαρχος , πριν απο 200 χρόνια προ κοινήςεποχής.
Νέα εποχή! Νέα τάξη πραγμάτων!

Νέες ευκαιρίες για τον Ανθρώπινο Νου!
Το μήνυμα του Υδροχόου είναι ένα πανανθρώπινο κάλεσμα.
Αληθινή δικαιοσύνη, ελευθερία , αξιοπρέπεια και ισότητα για όλους.
Πρέπει να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε τα μηνύματα των καιρών, να αφήσουμε τις προκαταλήψεις, τα βολέματά μας, τα μικροσυμφέροντα μας και να εστιάσουμε την προσοχή μας

σε έναν απλό και σημαντικό συλλογισμό:
έτσι όπως έχουν διαμορφωθεί οι συνθήκες μέχρι τώρα με αυτό τον πληθυσμό, τα περιορισμένα αποθέματα ενεργείας και την ανάπτυξη της τεχνολογίας, καταλήγουμε στο έξης αυτονόητο συμπέρασμα:
ή όλοι θα ζήσουμε καλά ή …κανένας.!
Δεν υπάρχουν πια ,άλλα περιθώρια για κανένα…

Η ανθρωπότητα κάθε 2000 χρόνια αλλάζει συχνότητα.
Αυτο συνεπάγεται αλλαγή στο επίπεδο της αντίληψης.
Τα επόμενα 2000 χρόνια θα εκπέμπει από τον Υδροχόο, οι αισθήσεις , ιδιαίτερα η όραση, θ’αμβλυνθνούν.
Τώρα βρίσκεται σ’ενα μεταίχμιο και μένει να γίνουν κάποιες ξεκαθαρίσεις και αποσαφηνίσεις μέχρι να περάσει στη φάση της ενηλικίωσης της για ν’αναλάβει πλήρως τις ευθύνες της.

Ο κραδασμός των Ιχθύων τελείωσε.
Να μην κλαψουρίζουν μερικοί.

Κάποτε θα τελείωνε. ..

Ο φόβος του Πατέρα και η λατρεία του Υιού ολοκληρώθηκε.

Ο άνθρωπος μπορεί τώρα να κατανοήσει τον θεό με την πλέον αφηρημένη και απρόσωπη έννοια ,

που είναι η έννοια του Πνεύματος,

‘πανταχού παρόν και τα πάντα πληρόν’
Είναι, η ενέργεια που ρέει παντού ,

ο Θεός χωρίς προσωποκεντρικές θεωρίες και προβολές

και αντινοικούς θρησκευτικούς φανατισμούς.

Αυτό επίσης σημαίνει πως ο Θεός
Είναι Αγάπη, Γνώση, Σοφία και Χαρά
και…είναι πάντα μέσα μας ,

όπως και… η Βασιλεία των Ουρανών

και κάποιων Μακαρίων Νήσων πέρα από ένα Ωκεανό

μακρινών Θαλασσών.

Ο δρόμος για τον Ουρανό, περνάει άραγε,

μέσα από ένα μονοπάτι με… καρδιά?

Θεόδωρος Π. Βρυζάκης

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη Bigbook.gr.


Ο Θεόδωρος Π. Βρυζάκης (Θήβα, 19 Οκτωβρίου 1814 – Μόναχο, 6 Δεκεμβρίου 1878) θεωρείται ο πρώτος ζωγράφος της μεταοθωμανικής Ελλάδας και ο θεμελιωτής της λεγόμενης «Σχολής του Μονάχου».

Ως παιδί, ο Θεόδωρος Βρυζάκης έζησε τα σκληρά χρόνια της Επανάστασης του 1821 μέχρι την ίδρυση του ελεύθερου ελληνικού κράτους. Μάλιστα ο πατέρας του, Πέτρος Βρυζάκης, απαγχονίστηκε από τους Τούρκους τον Μάιο του 1821. Σε ηλικία 18 ετών, το 1832, με την ενθάρρυνση ενός γερμανού φιλόλογου, μετανάστευσε στο Μόναχο της Βαυαρίας, όπου έζησε μέχρι τον θάνατό του.

Στο Μόναχο άρχισε να ασχολείται με την ζωγραφική, απεικονίζοντας σχεδόν αποκλειστικά θέματα από την Επανάσταση του 1821. Το 1844 έγινε δεκτός στην Ακαδημία του Μονάχου, λαμβάνοντας από την ίδια χρονιά και μέχρι το 1855 την υποτροφία της ελληνικής παροικίας της πόλης. Δάσκαλοι και φίλοι του υπήρξαν ορισμένοι εξαίρετοι καλλιτέχνες φιλελληνικών θεμάτων της εποχής του ρομαντισμού: ο Carl Wilhelm von Heideck (γνωστός ως Heidegger), ο Πέτερ φον Ες, ο Heinrich von Mayer και μερικοί άλλοι. Κατά την δεκαετία 1845–1855, ταξίδεψε στην Ευρώπη για καλλιτεχνική ενημέρωση, ενώ κατά το διάστημα 1848–1850 διέμεινε στην Ελλάδα.

Το 1855 συμμετείχε στην Διεθνή Έκθεση του Παρισιού με το έργο του Η Έξοδος του Μεσολογγίου. Τον πίνακα αυτόν, ο ίδιος ο Βρυζάκης τον αντέγραψε τουλάχιστον δύο φορές. Δύο από τους πρωτότυπους πίνακες καταστράφηκαν στην πυρκαγιά του Μεσολογγίου το 1929. Το τρίτο πρωτότυπο διασώζεται στην Εθνική Πινακοθήκη, αλλά ο ίδιος πίνακας κυκλοφόρησε και σε λιθογραφίες ήδη από το 1856.
Φωτ :Θ. Π. Βρυζάκης, Το στρατόπεδο του Καραϊσκάκη στην Καστέλα, 1855, λάδι σε μουσαμά, 145 εκ. x 178 εκ., Εθνική Πινακοθήκη-Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτζου.

Πρωτότυπες ιδέες

Χειρολαβή λακωνικού Κρατήρα


Η Maria Dimitriou κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη Ancient Greek Civilization - Αρχαία Ελλάς.


Χειρολαβή λακωνικού Κρατήρα που αναπαριστά Λακεδαιμόνιο Οπλίτη την στιγμή που ντύνει το αριστερό του πόδι με περικνημίδα ! 550 π.Χ.
Ανευρέθη στο Τσοτύλι Κοζάνης και σήμερα εκτίθεται στο Εθνικό αρχαιολογικό μουσείο.

A SPARTAN PREPARES FOR WAR Heavy armed foot-soldier puts a grieve on the left leg. Handle of a Laconian krater (vase for mixing wine with water), 555-540 BC From Tsotyli near Kozani in Macedonia, Greece Athens, National Archaeological Museum, Bronze Collection



 

Φωτογραφία: Χειρολαβή λακωνικού Κρατήρα που αναπαριστά Λακεδαιμόνιο Οπλίτη την στιγμή που ντύνει το αριστερό του πόδι με περικνημίδα ! 550 π.Χ.
Ανευρέθη στο Τσοτύλι Κοζάνης και σήμερα εκτίθεται στο Εθνικό αρχαιολογικό μουσείο.

A SPARTAN PREPARES FOR WAR Heavy armed foot-soldier puts a grieve on the left leg. Handle of a Laconian krater (vase for mixing wine with water), 555-540 BC From Tsotyli near Kozani in Macedonia, Greece Athens, National Archaeological Museum, Bronze Collection

Κρομμυδόπιτα Μυκονιάτικη!

Δημοφιλείς αναρτήσεις