Κυριακή 19 Ιουλίου 2015

ΑΡΧΑΙΟΚΑΠΗΛΙΕΣ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙ ΚΑΤΟΧΗΣ

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη GREEK style.
 
 
 
 
Φωτογραφία του χρήστη GREEK style.
 
 
Φωτογραφία του χρήστη GREEK style.
 
 
 
Ο χρήστης GREEK style πρόσθεσε 5 νέες φωτογραφίες.
 
ΑΡΧΑΙΟΚΑΠΗΛΙΕΣ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙ ΚΑΤΟΧΗΣ.
του Γιώργου Λεκάκη
Οι σημαντικότερες συλλογές αρχαιοτήτων σήμερα στον πλανήτη θεωρούνται κατά σειράν της Αγγλίας, της Γαλλίας και της Γερμανίας (και 4η της Ελλάδος), παρά το γεγονός ότι καμμιά από τις τρεις πρώτες χώρες δεν διαθέτει… αρχαία ιστορία!




Φωτογραφία του χρήστη GREEK style. Το 360 σελίδων μεγάλου σχήματος βιβλίο του Γιώργου Λεκάκη (www.lekakis.com) «Αρχαιοκαπηλίες των Γερμανών στην Ελλάδα επί Κατοχής», που κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις «Κάδμος», στην βάση του είναι ένας κατάλογος κλοπών, λεηλασιών, καταστροφών και αυθαιρεσιών των ναζί κατακτητών, αποδελτιωμένος από την επίσημη έκθεση του υπ. Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων της Ελλάδος, του 1946. Ο συγγραφέας άφησε έξω τις ανθρώπινες απώλειες, τις εκτελέσεις αμάχων, παιδιών, γυναικών και γερόντων, που δεν αποτιμώνται… Άλλωστε η «Μαύρη Βίβλος της Κατοχής» τα έχει πει (σχεδόν) όλα… Και συμπεριέλαβε μόνον τις υλικές ζημίες, αυτές που μπορούν να αποτιμηθούν…
Οι Γερμανοί κατακτητές υποσχέθηκαν την τήρηση των ελληνικών νόμων περί αρχαιοτήτων. Αλλά η Ιστορία έχει αποδείξει πως οι εξουσιαστές και οι κατακτητές είναι αναιδείς και αλαζόνες. Απ’ τον κανόνα δεν εξαιρέθηκαν οι Γερμανοί – και πώς να το πράξει ένας λαός που πιστεύει πως είναι ανώτερος όλων των άλλων;.. Υποσχέθηκαν πως μετά τον πόλεμο, θα παραδώσουν τα προϊόντα ανασκαφών δια του γερμανικού Ινστιτούτου. Το ελληνικό υπουργείο έκαμε έκκληση (αρ. 36260/1198/13.7.1942) προς την ειδική γερμανική στρατιωτική υπηρεσία προστασίας μνημείων, περί τηρήσεως των αρχαιολογικών νόμων, αλλά οι Γερμανοί την επέστρεψαν πίσω αναιδέστατα ως απαράδεκτη.
Αξίζει να σημειωθεί, πως οι ναζί είχαν συγκροτήσει από την αρχή του Πολέμου έναν κατάλογο, με έργα διαφόρων δημόσιων συλλογών, που εξέφραζαν κατ’ αυτούς την… «γερμανικότητα». Και άρα, κατά την λογική τους, έπρεπε για τον λόγο αυτό να έρθουν στην Γερμανία…
Όταν οι Έλληνες αρχαιοφύλακες στην Κατοχή έκαμαν παρατηρήσεις στους κλέπτες Γερμανούς, η συνήθης απάντηση ήταν «μην ενδιαφέρεσθε, γιατί αυτά δεν είναι δικά σας…».
Ο κατάλογος αυτός δεν είναι ελλιπής. Είναι ελλιπέστατος. Είναι όμως μια πρώτη καταγραφή, ένα πρώτο σκαλοπάτι, ένα πρώτο βήμα. Ας ακολουθήσουν κι άλλα. Και το κυριώτερο είναι επίσημη καταγραφή, από το τότε ελληνικό κράτος…
Έστω και με μερικές δεκαετίες καθυστέρηση, ας διεκδικήσουμε ένα μεγάλο κομμάτι της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, ένα μεγάλο κομμάτι της ταυτότητάς μας και της προσωπικότητάς μας. Αυτές οι κλοπές δεν παραγράφονται, ούτε απ’ την συνείδηση, αλλά ούτε απ’ το Διεθνές Δίκαιο. Ας μην πέσουμε αμαχητί…
Στο βιβλίο αναφέρονται κλοπές και λεηλασίες, φθορές και αυθαιρεσίες των Γερμανών στις περιοχές:
Της Στερεάς Ελλάδος (Αθήνα, Βούλα, Βάρη, Βραυρώνα, Κορωπί, Κερατέα, Λιόπεσι, Σούνιο, Καισαριανή, Μαραθώνας, Αίγινα, Ελευσίνα, Μέγαρα, Πειραιάς, Σκαραμαγκάς, Σαλαμίνα, Αγρίνιο, Αντίρριο, Αλίαρτος, Ελικώνας, Δελφοί, Ερέτρια, Άγραφα, Ι.Μ. Προυσού, Ι.Μ. Καταφυγίου Κορυσχάδων, Μεγάλο Χωριό, Θέρμος, Λεύκα- Ι.Μ. Αγ. Μελετίου, Θήβα, Καδμείο, Άνω Αγόριανη, Λειβαδιά, Ευπάλιο, Γαλαξείδι, Άγ. Θεόδωροι, Κωπαΐδα, Θίσβη-Ι.Μ. Αγ. Σεραφείμ, Οινόφυτα, Ορχομενός, Στείρι-Ι.Μ. Οσίου Λουκά, Στράτος, Σχηματάρι, Τανάγρα, Τιθορέα, Χαιρώνεια, Άβες, Λυτόσελο, Υπάτη, Ρεκά, Άμφισσα, Βουνιχώρα, Σεγδίτσα, Αγ. Ευθυμία, Χαλκίδα)…
Της Πελοποννήσου (Άργος, Μαραθιά, Λεβίδι, Βλαχέρνα, Καμενίτσα, Παναγίτσα, Ασίνη, Καλάβρυτα, Πετσακοί, Πάος, Σκεπαστό, Ι.Μ. Αγ. Λαύρας, Ι.Μ. Μεγ. Σπηλαίου, Κερπινή, Ρωγοί. Αυλές, Αγ. Κυριακή, Σούβαρδο, Βραχνί, Αίγιο, Κλειτορία, Πτέρη, Παγκράτι, Δάρα, Καλέντζι, Λυκουρία, Άγ. Νικόλαος Μαζέικων, Στρέζοβα, Χόβολη, Κόρινθος, Ισθμός, Κλημέντι, Πύργος, Κουφόβουνο, Βρέσθενα, Πάρνωνας, Σπάρτη-Ι.Μ. Αγ. Τεσσαράκοντα, Κουλεντιανός Πύργος Νεαπόλεως, Λεοντάρι, Καλαμάτα-Ι.Μ. Βελανιδιάς, Κορώνη, Μεθώνη, Ιθώμη, Βασιλικό, Πεταλίδι, Ελαιοχώρι-Ι.Μ. Δίμιοβας, νησίδιο Πύλος – ή Φανάρι ή Τσιχλήμπαμπα – Κορυφάσιο, Αετός, Μυκήναι, Ολυμπία, Πάτρα, Ρίο, Τρεχλό, Λάπατα, Μάνεσι, Σέλλα, Τεγέα, Τίρυνθα)…
Της Θεσσαλίας (Ι.Μ. Κορώνης, Μορφοβούνι, οροπέδιο Νεβρόπολης, Ελασσόνα, Πύθιο, Λειβάδι, Τσαρίτσανη, Κρανέα, Σπαρμός Λάρισα, Τέμπη, Βόλος, Δημητριάδα, Νέα Αγχίαλος, Βελεστίνο, Πορταριά, Μηλιές, Σκιάθος, Μετέωρα, Καλαμπάκα, Ι.Μ. Δούσικου, Χασιά-Συκιά, Ι.Μ. Κοιμήσεως Θεοτόκου Γκούρας, Ι.Μ. Θεοτόκου Οιχαλίας Νεοχωρίου, Τρίκκαλα, Καστανιά, Χρυσομηλιά)…
Της Ηπείρου (Αμβρακία-Άρτα, Βουλγαρέλι, Ι.Μ. Παναγιάς Βελλάς, Νικόπολη, Ι.Μ. Μολυβδοσκέπαστου Πωγωνίου)…
Της Μακεδονίας-Θράκης (Άγ. Όρος, Παλατίτσα-Βεργίνα, Βέρροια, Γρεβενά, Καστρί Αλατόπετρας, Περιβόλι, Έδεσσα, Θεσσαλονίκη, Νέο Κατιρλί, Καβάλα, Καστοριά, Μεγ. Λιβάδια Πάικου, Σκρα, Σέρβια, Καταφύγι, Πύργοι Εορδαίας, Πεντάλοφο, Βυθός, Αηδόνια Λούβρη, Αυγερινός, Δραγασιά, Επταχώρι, Κρεμίνι, Κυδωνιές, Μόρφη, Μποχωρίνι, Ομαλή, Ροδοχώρι, Δαμασκηνιά, Πλακίδα, Λιτόχωρο-Ι.Μ. Αγ. Διονυσίου, Ελατοχώρι, Άνω Μηλιά, Νάουσα, Παλαιά Κερδύλια, Δροσοπηγή, Ποτίδαια, Κίρκη, Σαμοθράκη, Κομοτηνή)…
Των νησιών του Αιγαίου-Κυκλάδων (Λέσβος, Δρακόπια Πολυχνίτου, Σάμο, Ηραίον, Βαθύ, Τηγάνι, Χώρα Άνδρου, Φυλακωπή Μήλου, Μύκονος, Κάστρο Νάξου)…
Των νησιών του Ιωνίου (Διαπόντια-Οθρωνοί, Ζάκυνθος, Κάλαμος, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Κύθηρα, Λευκάδα, Μεγανήσι)…
Και φυσικά της Κρήτης (Κνωσός, Φαιστός, Γόρτυνα, Πύθιο, Λεβήν, Αμνισός, Χάνι Νιρού, Καστέλλι, Αγ. Τριάς, Χανιά, Χαλέπα. Ι.Μ. Γουβερνέτου, Αμάρι, Σπάθα-αρχαίο Δικτύνναιον, Άπτερα, Αποδούλου, Τίτυρος, Απεσωκάρι, Κολόννα, Ηράκλειο, Μάλια, Σκλαβόκαμπος, Ελαφονήσι, Γαύδος, Ανώγεια, Μάλεμε, Παλαιόχωρα, χερσόνησος Ροδωπού, Άνω Μέρος, Αλικιανός, Βάθη, Γερακάρι, Λιβαδάς, Μονή, Σκινές, Φουρνές, Τεμένια, Αγ. Νικόλαος Ηρακλείου και Λασιθίου, Καστρί Λασιθίου, Ι.Μ. Γωνιάς, Κάντανος)…
Των Δωδεκανήσων (η έκθεση του 1946 δεν περιλαμβάνει τα Δωδεκάνησα, αλλά στο βιβλίο γίνονται αναφορές για τις καταστροφές στην Μεγίστη-Καστελλόριζο, τους Λειψούς, το Κάστρο Λέρου)…
Ενώ υπάρχουν ειδικές αναφορές για τις καταστροφές στον λόφο Ζάγανι, το Δίστομο, τα Καλάβρυτα, τους Ρωγούς, την Γέφυρα της Παππαδιάς, την περίπτωση Ουρσίνι στην Τρίπολη, την σύγχρονη πέριπτωση τρομοκρατίας στο χωριό Πηγή από Γερμανό πρώην ναζί, την χαμερπή συμπεριφορά των καλόγερων του Αγ. Όρους, το οχυρό Ρούπελ, τα Άνω Πορόια, και τον λοχία Δημήτρη Ίτσιο, το Οχυρό της Νυμφαίας, την άγνωστη περίπτωση κοινής πλαστογραφίας χαρτονομισμάτων στην Λέσβο, την σύγχρονη περίπτωση της Σχοινούσας, την περίπτωστη της ιταλικής μεραρχίας Άκουι, την κλοπή σπόρων σπάνιων φυτών από την Γραμπούσα και την Γαύδο, την σύγχρονη περίπτωση της Κύπρου…
Το βιβλίο περιέχει και ειδικά ένθετα κεφάλαια, όπως «Κάιζερ και πάππες: Μια σχέση αγάπης και μίσους»… «Γερμανικό μουσείο θα επιστρέψει αρχαίους ελληνικούς θησαυρούς από παράνομη ανασκαφή νεολιθικού οικισμού στην Θεσσαλία, η οποία διεξήχθη επί γερμανικής Κατοχής και από Γερμανούς»… Τον λόγο του Κ. Λογοθετόπουλου «προς τον κρητικό λαό», που του ζητούσε να μείνει παθητικός!.. Την «Η πρώτη μαζική εκτέλεση αμάχων» στο Κοντομάρι Χανίων… Το άρθρο «Η Ελλάς παραμένει αδάμαστος εν τη συμφορά της-Οι Έλληνες περισσότερον ένδοξοι εις την ήτταν των παρά εις την νίκην των. Αναμένουν καρτερικώς την απολύτρωσιν», που δημοσιεύθηκε το 1941 στην «Chicago Daily News» , από τον G. Weller, κ.ά.
Το βιβλίο περιέχει επίσης και ειδικά παραρτήματα: «Οι διαχρονικές κλοπές και λεηλασίες της Ακροπόλεως Αθηνών». «Ήπειρος και Γερμανοί…και μια άγνωστη πράξη ηρωισμού στα Γιάννενα, στην επέτειο της απελευθέρωσης της πόλης, 21.2.1944». «Γερμανοί, ο μεγαλύτερος χρεωφειλέτης του 20ού αι.», «Άγαλμα του Ηρακλή ύψους 18 μ. στην Γερμανία», «Γερμανοί, οι μπαταχτσήδες της Ευρώπης. Χρωστάνε και δεν πληρώνουν, ενώ θησαυρίζουν από τις ελληνικές αρχαιότητες που έχουν στα μουσεία τους», «Απαράδεκτος γερμανικός χάρτης», «Να μη ξεχνάμε την γερμανική θηριωδία στην Ελλάδα: 1.100.000 νεκροί βοούν γι’ αυτό…», «Θα πληρώσει η Γερμανία επί τέλους;», «Από της 1ης Ιουλίου η Γερμανία θα παύση οριστικώς να πληρώνη πολεμικάς επανορθώσεις» (από ανακοίνωση του… 1932), κ.ά.
Και φυσικά στο βιβλίο περιέχεται η επίσημη έκθεση για τους Γερμανούς του υπ. Θρησκευμάτων και Εθν. Παιδείας με τίτλο «Ζημίαι των αρχαιοτήτων εκ του Πολέμου και των στρατών Κατοχής», του 1946.
Το βιβλίο κλείνει με περισσότερες από 20 σελίδες βιβλιογραφία! Συνολικά αναφέρονται στο βιβλίο περίσσότερα από 800 βιβλία για την Κατοχή! Περιλαμβάνει και κάποια ΦΕΚ που εξέδωσαν οι διορισμένες κυβερνήσεις, που σε κάνουν έξω φρενών, και ένα νομικό παράρτημα (με τίτλο «Η έννομη προστασία των πολιτιστικών αγαθών – Διεθνείς συμβάσεις και Ελληνικό Δίκαιο»), που αποδεικνύει το απαράγραπτο της κλοπής των Γερμανών και την νόμιμη δυνατότητα διεκδικήσεως αποζημιώσεως από την Ελλάδα, μαζί με σχετική νομική βιβλιογραφία…
Το βιβλίο μπορείτε να το βρείτε στις εκδόσεις «Κάδμος» kadmos@kadmos.org

τρυφερά κεντήματα

Παρασκευή 10 Ιουλίου 2015

Κατερίνα Αγγελάκη-Ρουκ Πόσες φορές ξημέρωσε στην Ελλάδα


Κατερίνα Αγγελάκη-Ρουκ
Πόσες φορές ξημέρωσε στην Ελλάδα
πριν απ' τη γέννησή μου
μετά το θάνατό μου
πόσες φορές τα ροζ
κι η γριά με τα χόρτα
το Φάληρο με το τραμ ως τα νερά.
Πόσες φορές ο Μπράλος
να συγκρατείται λευκός
μες σε πρωί χειμώνα,
πέτρα αλλιώτικη απ΄τις πέτρες
ξάφνιασμα πρώτο
σαν ερχόμουν ξενιτεμένη, διψασμένη
χωρίς να' χω βρει τη γλώσσα
των δικών μου πραγμάτων!
Πόσες φορές ήταν η Ελλάδα
που ξημέρωνε
με τα λίγα, με τα μικρά
με τα ελάχιστα
την πικρή αμυγδαλιά και τ' αμάραντο
μ' ό,τι στραβά είχα μάθει
μ' ό,τι απερίσκεπτα αγαπούσα,
ανατολή
εδώ ζω και νοσταλγώ
τούτο το ίδιο τοπίο
σα να το χάνω
με κάθε βλέμμα.

Επειός

Τάκης Σινόπουλος "Η τελευταία κραυγή" ,απόσπασμα....

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!
“Στεγνός επύρωνε κι αθέριστος Ιούνιος μήνας
σε τούτο το ύψωμα σε φωτεινούς αγρούς…
Τι να ‘ναι αναρωτήθηκα τούτο το κάλεσμα
που έτσι γλυκά σα μέθη ολάκερο με πλημμυρίζει…
Κι όπως λαχτάραγα να σηκωθώ στον ώμο μ’ άγγιξε
το χέρι ανάλαφρο δίνοντας με ταραχή βαθιά.
Σχήμα δεν έβλεπα μα το άγγιγμα…
της παρουσίας αυτής που μ’ αιχμαλώτιζε
μέσα μου εξύπναγε τ’ ανθρώπινο κι η δίψα
πρωτόγονη ακυβέρνητη…
κι εχτύπαγε με δύναμη τις σφραγισμένες θύρες.
Μνήμες δεσπόζουσες τυφλές μαινάδες μνήμες
εντός μου εκραύγαζαν ανάστατες…"

Τάκης Σινόπουλος "Η τελευταία κραυγή" ,απόσπασμα....
(Ο κάμπος της Βιάννου..φωτ.Θ.Καλύβας)

ΠΕΡΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ΙΕΡΟΝ ΠΑΛΑΤΙΟΝ…

Maria Dimitriou κοινοποίησε τη φωτογραφία του χρήστη Bυζαντινών Ιστορικά.
 
Byzantium 1200
ΠΕΡΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ΙΕΡΟΝ ΠΑΛΑΤΙΟΝ…
Mία από τις νέες καταπληκτικές εικόνες- αναπαραστάσεις της Βασιλεύουσας από την καταπληκτική σελίδα ΒYZANTIUM 12OO. Είμαι πολύ χαρούμενος για το εξαιρετικό αυτό υλικό το οποίο θα χρησιμοποιηθεί στις επόμενες ταινίες με τα κοσμικά και εκκλησιαστικά μνημεία της Πόλης. Όλες οι εικόνες και τα βίντεο μπορείτε να τα δείτε στη σελίδα…https://twitter.com/Byzantium1200

Σπιτική λεμονάδα

Ελληνική Κουζίνα, Συνταγές μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής....
icookgreek.com|Από Klio Kabouri

κομψές γωνίες

Τετάρτη 8 Ιουλίου 2015

Cheesecake με ανθότυρο και μαρμελάδα φράουλα

Η μεγαλύτερη ύβρη

Η μεγαλύτερη ύβρη είναι ο διαχωρισμός των ανθρώπων σε τάξεις: πλούσιους και φτωχούς, έχοντες και κατέχοντες, σε ισχυρούς και προνομιούχους, σε αδύνατους και δούλους.
Η μεγαλύτερη ντροπή για το ανθρώπινο είδος είναι η ύπαρξη φτωχών, πεινασμένων και αμόρφωτων. Μη βιαστείτε να συμφωνήσετε, αφού χωρίς να το ξέρετε συμπράττετε και εσείς. Αυτό που μπορούσαε να χαρακτηρίσετε ως αρετή, είναι η μεγαλύτερη αδικία. Πως καταδέχεστε να ξεφτιλίζετε τον συνάνθρωπο σας, στα φανάρια ή αλλού;
Όταν δίνετε τα ψίχουλα σας στον αδελφό σας, παίζετε το "παιχνίδι" τους. Η ίδια η ανθρώπινη κοινωνία έπρεπε ήδη να έχει φροντίσει για να προσφέρει σε όλα τα μέλη της, όλα τα μέσα για βιολογική επιβίωση αλλά και την πνευματική τελειοποίηση. Αυτό είναι φυσικό δικαίωμα.
Η ελευθερία και η δικαιοσύνη είναι η μόνη διέξοδος για την ύπαρξη μας. Είναι τα μέεσα που θα μας οδηγήσουν στην πραγματική πρόοδο και ανέλιξη και όχι αυτά που σήμερα ονομάζουμε έτσι, ευελίζοντας κάθε έννοια των λέξεων.
Είναι καθήκον μας υποχρέωση μας ως άνθρωποι, να αναγνωρίσουμε το δικαίωμα του καθενός στη ζωή και στην πρόοδο. Είναι υποχρέωση όλων μας να παρέχουμε σε κάθε άνθρωπο που έρχεαι στον κόσμο αυτό, τα υλικά μέσα για την συντήρηση του, αλλά και τα άλλα μέσα για την πνευματική του ανάπτυξη. Καθήκον μας είναι όλοι να αγαπούν όλους, γιατί όλοι είμαστε αδέλφια, αφού η μάνα μας είναι αυτός ο πλανήτης, είναι η μάνα φύση που μας έφιαξε όλους από τα ίδια υλικά. Καθήκον όλων μας είναι να προστατεύουμε την ελευθερία των άλλων, να ενδιαφερόμαστε για την ευτυχία του συνόλου, γιατί μόνο όταν ευημερεί το όλον, θα ευημερεί και ο καθένας μας ξεχωριστά. Τα καθήκοντα μας όμως αυτά, δεν θα πρέπει φυσικά να προέρχοναι από την όποια εξουσία με τη μορφή διατάγματος. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει η ελεύθερη βούλησή μα, ξεκάθαρη από τρίτες επιρροές να μπορεί ενσυνείδητα να αναλαμβάνει καθήκοντα αλλά και να κατανοεί ις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα μας.
Δικαίωμα είναι κάθε τι που η μάνα φύση παρέχει σε όλα τα δημιουργήματα της για να μπορέσουν να υπάρξουν και να εξελιχθούν. Αυτό το δικαίωμα πρέπει να είναι σεβαστό από όλους μας. ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΝ, ΔΕΝ ΥΠΑΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΜΙΑ ΗΘΙΚΗ ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΥΠΟΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ, ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ.
Άρα το δικαίωμα μας, να έχουμε πρόσβαση σε αυτά που μας παρέχει η φύση πρέπει και οφείλουμε να το διεκδικούμε με όλα τα μέσα που έχουμε στη διάθεση μας, από "αυτούς" που μας το στερούν. Πάντα ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ και τίποτε λιγότερο, αφού η ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΜΑΣ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΔΙΩΧΝΕΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΤΑΘΕΤΕΙ ΣΤΟ ΔΙΠΛΑΝΟ ΜΑΣ...
Υπάρχει φυσικά και η ισότητα. Λέμε πως στην ανθρώπινη κοινωνία όλα τα ανθρώπινα πλάσματα έχουν απέναντι στη φύση αλλά και απέναντι στο κοινωνικό σύνολο τα ίδια δικαιώματα και τις ίδιες υποχρεώσεις. Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΜΩΣ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΩΝ "πλασμάτων" ΚΑΙ ΤΑΞΕΩΝ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΑΡΑΛΟΓΗ, ΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Αυτοί λοιπόν οι νεσπεράντος, τα αρπακικά είναι ο μόνος εχθρός που υπάρχει για το ανθρώπινο είδος.
Σκεφτείτε λίγο πως έχει κααντήσει ο κόσμος που ζούμε. Είναι αδιανόητο να μην υπάρχει τουλάχιστον για όσο έχουμε γραπτή ιστορία, έστω και μια περίοδος ευτυχίας. Είναι αδιανόητο ολόκληρη η ανθρώπινη ιστορία να αποτελείται από μια ΔΙΑΡΚΗ ΣΥΣΣΩΡΕΥΣΗ ΠΛΟΥΤΟΥ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΦΑΜΙΛΙΕΣ οι οποίες βάση κληρονομικού δικαιώματος από αρχαιοτάτων χρόνων δεν έχουν προσφέρει τίποτε και σε κανέναν. Ο κόσμος μας, σε κάθε μήκος και πλάτος αυτού του πλανήτη, σε κάθε πολιτισμό φυλή, κράτος, συνασπισμό ή βάλτε ότι θέλετε, μπορεί να περιγραφεί με μια και μόνη φράση. ΔΙΑΡΚΩΣ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ, ΔΙΑΡΚΩΣ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΑ ΕΞΟΔΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ, ΔΙΑΡΚΗΣ ΣΥΣΣΩΡΕΥΣΗ ΠΛΟΥΤΟΥ ΓΙΑ "ΑΥΤΟΥΣ"
Αυτή είναι η μόνη πραγματική ιστορία του ανθρώπινου είδους. Το θέμα είναι πως έχει γίνει εντελώς παράλογο, εντελώς αφύσικο....Βέβαια παράλογο εέιναι όλο το οικονομικό σύστημα, αλλά είπαμε, έτσι το βρήκαμε από μικροί, "έτσι θα είναι τα πράγματα".
Κάποτε λοιπόν το χρυσάφι που είχε στην κατοχή του ένα κράτος, ήταν αρκετό ώστε να δείξει την οικονομική του κατάσταση. Έκοβ π.χ. νόμισμα αντίστοιχης αξίας και υπήρχε έστω μια λογικοφανής εξήγηση για εμάς, τι είναι πλούτος. Έλα όμω που το χρυσάφι σχεδόν όλα τα κράτη σύρθηκαν να το παραδώσουν στις "κεντρικές" τράπεζες.. Μαζέψανε λοιπόν τον παγκόσμιο πλούτο σε ένα μαγαζί, τον έκαναν δικό τους πολύ γρήγορα........

Ανυπακοή παιδιά. Εσύ στη ΔΕΗ, στην ΕΦΟΡΙΑ, εσύ που επιδίδεις κατασχέσεις, εσύ ο δικηγόρος, και ο δικαστής επιτέλους ξυπνήστε. Μην τους αφήνετε άλλο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις