Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2015

Γαύδος

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
Η Γαύδος είναι ένα από τα δέκα ομορφότερα - κρυμμένα νησιά στον κόσμο και αποτελεί το νοτιότερο ελληνικό και ταυτόχρονα ευρωπαϊκό άκρο με πληθυσμό 152 κατοίκων σύμφωνα με την απογραφή του 2011, αν και επί της ουσίας λιγότερο…
checkincreta.com

καληνύχτα...

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε το βίντεο του χρήστη Cão tudo no focinho.
 
1:00/1:00
6.014.438 προβολές
Cão tudo no focinho
Boa noite meus amores!

Πώς είναι τα μωρά...?

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
Η Ivory και Saraswati, είναι υπερήφανοι γονείς της πρώτης γενιάς από λευκά Ligers. Τον Δεκέμβριο του 2013 είδαμε την γέννηση των πρώτων λευκών Ligers του κόσμου.
enallaxnews.gr

20 απλά μυστικά

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.

Σήμερα, όλα σχετίζονται με την επιτυχία και την καριέρα. Άσχετα από το πόσα πράγματα επιτυγχάνουμε, ποτέ δεν είναι αρκετά και πάντα προσπαθούμε να επιτύχουμε κάτι παραπάνω. Όλο αυτό είναι καλό αρκε…
destora.com

"ΤΟ ΨΩΜΙ"

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε το άλμπουμ του χρήστη Φωτογραφιες Μνημες Παραδοση.














 Ο χρήστης Φωτογραφιες Μνημες Παραδοση πρόσθεσε 28 νέες φωτογραφίες στο άλμπουμ "ΤΟ ΨΩΜΙ" —
Η ιστορία του ψωμιού ξεκινάει πριν από 30.000 χρόνια στην Ευρώπη. Το πρώτο ψωμί που φτιάχτηκε πιθανόν να ήταν μια εκδοχή πάστας σιτηρών, φτιαγμένης από καβουρδισμένους και αλεσμένους κόκκους δημητριακών και νερό, και μπορεί να προέκυψε τυχαία κατά το μαγείρεμα ή και σκόπιμα μετά από πειραματισμό με αλεύρι ολικής αλέσεως και νερό. Το πιο πιθανό είναι να ήταν άζυμο.

Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου τα δημητριακά ήταν μια από τις πολλές πηγές τροφίμων, καθώς η δίαιτα των Ευρωπαίων βασιζόταν κυρίως σε τρόφιμα ζωικής προέλευσης. Τα δημητριακά και το ψωμί έγιναν βασική τροφή στη Νεολιθική εποχή, περίπου 10.000 χρόνια πριν, όταν το σιτάρι και το κριθάρι ήταν ανάμεσα στα πρώτα φυτά που καλλιεργήθηκαν. Η καλλιέργειά τους εξαπλώθηκε από τη Νοτιοδυτική Ασία στην Ευρώπη, τη Βόρειο Αφρική και την Ινδική χερσόνησο και έδωσε τη δυνατότητα στους ανθρώπους να γίνουν αγρότες και όχι κυνηγοί και τροφοσυλλέκτες.
Η εμφάνιση του ψωμιού με προζύμι τοποθετείται κατά πάσα πιθανότητα πάλι σε προϊστορικούς χρόνους, όμως οι πρώτες μαρτυρίες εντοπίζονται στην αρχαία Αίγυπτο. Στην αρχαιότητα, η ιδέα ενός αυτοτελούς φούρνου που θα μπορούσε να προθερμανθεί, έχοντας μια πόρτα για πρόσβαση, φαίνεται να ήταν ελληνική. Στην αρχαία Ελλάδα το ψωμί ήταν κριθαρένιο. Ο Σόλων είχε δηλώσει πως το σταρένιο ψωμί θα μπορούσε να ψηθεί μόνο σε μέρες γιορτής. Τον 5ο αι. π.Χ. μπορούσε κανείς να αγοράσει ψωμί στην Αθήνα από αρτοποιείο, ενώ στη Ρώμη, οι Έλληνες αρτοποιοί έκαναν την εμφάνισή τους τον 2ο αι. π.Χ., όταν η Μικρά Ασία πέρασε στη Ρωμαϊκή κυριαρχία. Η σημασία του ψωμιού στη διατροφή αντανακλάται και από το όνομα του υπόλοιπου γεύματος: ὄψον , δηλαδή συνοδεία ψωμιού, όποια κι αν ήταν αυτή.
Στο Μεσαίωνα, στην Ευρώπη, το ψωμί αποτελούσε όχι μόνο βασική τροφή, αλλά και μέρους του σερβίτσιου. Πιο συγκεκριμένα, ένα κομάτι μπαγιάτικο ψωμί χρησιμοποιούταν σαν απορροφητικό πιάτο, που κατά την ολοκλήρωση του γεύματος μπορούσε να φαγωθεί, να δοθεί στους φτωχούς ή να ταϊστεί στα σκυλιά. Μόλις τον 15ο αι. άρχισε να αντικαθίσται από ξύλινες πιατέλες.
Για πολλές γενιές το άσπρο ψωμί προτιμούνταν από τους πλούσιους, ενώ οι φτωχοί έτρωγαν μαύρο (ολικής αλέσεως) ψωμί. Όμως, στις περισσότερες δυτικές κοινωνίες τα πράγματα αντιστράφηκαν στα τέλη του 20ου αι., με το ψωμί ολικής αλέσεως να προτιμάται, εξαιτίας της υψηλής διατροφικής του αξίας, σε αντίθεση με το άσπρο που συνδέθηκε με άγνοια για τη διατροφή.
Στη σύγχρονη εποχή, η βιομηχανοποίηση του ψησίματος του ψωμιού αποτέλεσε ένα καθοριστικό βήμα για τη δημιουργία του σύγχρονου κόσμου. Ο Otto Frederick Rohwedder θεωρείται ο πατέρας του ψωμιού σε φέτες (1912), ο οποίος κατάφερε το 1928 να εφεύρει μια μηχανή που τεμάχιζε και τύλιγε το ψωμί σε συσκευασία. Μια άλλη σημαντική αλλαγή συνέβη το 1961, με την ανάπτυξη της μεθόδου Chorleywood, που χρησιμοποιούσε την έντονη μηχανική επεξεργασία της ζύμης για να μειώσει δραματικά την περίοδο της ζύμωσης και τον χρόνο που απαιτείται για να παραχθεί μια φραντζόλα, σε βάρος όμως της γεύσης και της θρεπτικής αξίας. Αυτή η διαδικασία χρησιμοποιείται πλέον ευρέως σε μεγάλα εργοστάσια παγκοσμίως. . .Στην Ελλάδα
Οι Έλληνες ναυτικοί και έμποροι έφεραν το αιγυπτιακό αλεύρι στην Ελλάδα, όπου άρχισε και το ψήσιμο του ψωμιού. Περισσότερο δημοφιλές ήταν το λευκό ψωμί και μεταξύ των πόλεων υπήρχε πολύ έντονος ανταγωνισμός για το καλύτερο ψωμί. Η Αθήνα «καμάρωνε» για τον Θεάριο, τον καλύτερο αρτοποιό της, το όνομα του οποίου βρισκόταν στα γραπτά πολλών συγγραφέων.
Αρτοποιεία εμφανίστηκαν κατά τον 2ο αιώνα μ.Χ. Ανάμεσα στις πολλές ποιότητες ψωμιού που παρασκευάζονταν στην αρχαία Ελλάδα ήταν ο ζυμίτης, από αλεύρι, νερό και προζύμι, ο άζυμος, από αλεύρι και νερό, ο σιμιγδαλίτης, από λεπτότατο αλεύρι προερχόμενο από καλής ποιότητας σιτάρι κλπ.
Από αρχαία κείμενα προκύπτει ότι οι Έλληνες προσέφεραν άρτους στους θεούς, στους οποίους ονόμαζαν θειαγόνους άρτους. Στο ναό της Δήμητρας στην Ελευσίνα, κατά την εορτή των θεσμοφορίων, προσφερόταν στη θεά μεγάλος άρτος από τον οποίο η συγκεκριμένη γιορτή ονομαζόταν μεγαλάρτια.
Στο γερμανικό Μουσείο Ψωμιού που λειτουργεί στην πόλη Ουλμ, τα ωραιότερα εκθέματα είναι τέσσερα ελληνικά ειδώλια του 5ου αιώνα π.Χ., προερχόμενα από τη Βοιωτία, με γυναικείες μορφές. Στα ειδώλια εικονίζεται το άλεσμα του σταριού σε γουδί, το πλάσιμο της ζύμης, το ψήσιμο του ψωμιού και οι άρτοι έτοιμοι προς πώληση και βρώση.
Να σημειωθεί ότι οι αρχαίοι Έλληνες συνήθιζαν να βάζουν θαλασσινό αλάτι στο ψωμί για νοστιμιά.
Στη θρησκεία
Στην Καινή Διαθήκη περιγράφεται το θαύμα που έκανε ο Ιησούς Χριστός, που με πέντε άρτους και δύο ψάρια χόρτασε πέντε χιλιάδες ανθρώπους. Επίσης ο Χριστός παρομοίαζε τον εαυτό του στους μαθητές του σαν άρτο τον οποίον όποιος τρώει θα έχει ζωή αιώνια. Στο Μυστικό δείπνο ο Ιησούς ευλόγησε ένα ψωμί, το έκοψε σε κομμάτια και είπε: «Λάβετε, φάγετε, αυτό είναι το σώμα μου». Μετά ευλόγησε το κρασί και έδωσε το ποτήρι του σε όλους και είπε: «Πιείτε από αυτό όλοι, αυτό είναι το αίμα μου». Στην προσευχή που έδωσε ο ίδιος ο Χριστός, υπάρχει αίτημα για τον άρτον τον επιούσιον.
Στην εκκλησία, χωρίς άρτο, δεν είναι δυνατόν να τελεσθεί θεία λειτουργία. Ο άρτος πρέπει να είναι καλά ζυμωμένος και να έχει την σφραγίδα του σταυρού και την επιγραφή ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΑ. Ένα μέρος του άρτου χρησιμοποιείται από τον ιερέα για την ετοιμασία της Θείας Κοινωνίας (σε ανάμνηση του Μυστικού Δείπνου), και το υπόλοιπο κόβεται σε μικρά κομμάτια, τα αντίδωρα και μοιράζεται στους πιστούς στο τέλος της Θείας Λειτουργίας.
Η ευλάβεια των ανθρώπων απέναντι στο ψωμί που ποτέ δεν πετούν, δείχνει τη σημασία του στη διαβίωση αλλά και στη θρησκευτική ζωή. --- Το Άλμπουμ αυτό δημιουργηθηκε για λόγους ενημέρωσης .Δεν μου ανήκουν οι φωτογραφίες ούτε και πνευματικά δικαιώματα. Όπου είναι δυνατόν αναφέρεται και η ΠΗΓΗ

χειμωνιάτικα στολίδια

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε το άλμπουμ του χρήστη ‎عالم الكروشية‎.
 
Φωτογραφία του χρήστη ‎عالم الكروشية‎.
Φωτογραφία του χρήστη ‎عالم الكروشية‎.
Φωτογραφία του χρήστη ‎عالم الكروشية‎.
Φωτογραφία του χρήστη ‎عالم الكروشية‎.

ΓΛΑΥΚΟΣ Ο ΑΝΘΗΔΟΝΙΟΣ

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
Ο Γλαύκος ο Ανθηδόνιος, είναι θεός της θάλασσας, η προσωποποίηση του γαλάζιου κύματος που αντανακλά το γλαυκό χρώμα του ουρανού, γνωστός…
maiandros-lykaon.gr

ΓΛΑΥΚΟΣ Ο ΑΝΘΗΔΟΝΙΟΣ: Ο ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ

 

Ο Γλαύκος ο Ανθηδόνιος, είναι θεός της θάλασσας, η προσωποποίηση του γαλάζιου κύματος που αντανακλά το γλαυκό χρώμα του ουρανού, γνωστός και ως «Γλαύκος «ο Θαλάσσιος» και λατρευόταν σε πολλά νησιά και παραθαλάσσιες περιοχές της Ελλάδας.
 O Eυάνθης τον αναφέρει σαν γιο του Ποσειδώνα και της νύμφης Nαΐδος. Μια φορά το χρόνο διέσχιζε τις θάλασσες και επισκεπτόταν όλα τα νησιά και τα λιμάνια, για να δείξει σ’ όλους την αγάπη του. Όπως και άλλοι θεοί της θάλασσας, είχε μαντικές ικανότητες και μάλιστα έλεγαν ότι ο ίδιος ο Απόλλωνας είχε μαθητεύσει κοντά του.


 O Oβίδιος αναφέρει ότι ο Ωκεανός και η Θέτιδα τον καθάρισαν από την ανθρώπινη σκουριά κι έτσι ο Γλαύκος εισήλθε στον κύκλο των θαλάσσιων θεοτήτων.
 Ως θαλασσινός δαίμονας ονομαζόταν έπειτα Παλαίμονας. Συχνά με τη μορφή θαλάσσιου δαίμονα ή θαλάσσιου γέροντα ήταν ακόλουθος της Aλκυόνης ή του Ποσειδώνα και της Aμφιτρίτης. Συνόδευε τον Νηρέα στις θαλάσσιες περιπλανήσεις του, μαζί με τις Αλκυόνες και τις Νηρηίδες, τον φίλο του Μελικέρτη και τα άλλα πνεύματα του νερού.
Οι ναυτικοί απευθύνονταν σ’ αυτόν, για να τους προστατέψει από τους κινδύνους, τον αγαπούσαν και τον τιμούσαν· τον αποκαλούσαν από σεβασμό “Γέροντα” ή “Γέρο θαλασσινό“, όπως άλλωστε και τον Φόρκη, τον Τρίτωνα, τον Πρωτέα και τον Νηρέα. Το όνομα του Γλαύκου είχε απλωθεί σε όλες τις θάλασσες και στα νησιά. Εμφανίζεται σε όλες τις Κυκλάδες, στη Δήλο, στη Nάξο, στη Λήμνο, στο ακρωτήριο Mαλέα, στην Kόρινθο, στο Γύθειο, όπου λατρευόταν ως «Άλιος Γέρων», στην Aιτωλία, στην Iβηρία και γενικά στις ακτές. Yπηρετούσε τον Nηρέα λέγοντας τις προφητείες του, ενώ ο Aριστοτέλης ισχυριζόταν ότι εξασκούσε τις μαντικές του ικανότητες στη Δήλο μαζί με τις Nηρηίδες. Ο Βιργίλιος θεωρεί τον Γλαύκο πατέρα της Σίβυλλας Δηιφόβης. Κατά μία παράδοση, ο Γλαύκος παρουσιάσθηκε στον Μενέλαο όταν αυτός περνούσε το ακρωτήριο Μαλέας επιστρέφοντας από την Τροία. Λεγόταν επίσης ότι ο Γλαύκος βοήθησε τους Αργοναύτες στην εκστρατεία τους, και μάλιστα πολέμησε μαζί τους ενάντια στους Τυρρηνούς κυβερνώντας την «Αργώ» και ήταν ο μόνος που δεν τραυματίσθηκε σε εκείνη τη μάχη. Άλλωστε, είχε ήδη συμμετάσχει στη ναυπήγηση της Αργούς. Οι πολυάριθμοι μύθοι ενέπνευσαν ποιητές και καλλιτέχνες, όπως ήταν ο Πίνδαρος, ο Αισχύλος (που έγραψε και τον «Πόντιον» ή «Ποτνιέα Γλαύκον») και ιδίως ο Οβίδιος. Στα γλυπτά έργα, ο Γλαύκος παριστάνεται με το επάνω μισό σώμα του ανθρώπινο και με το υπόλοιπο σαν ψάρι, μαλλιά άφθονα ριγμένα στους ώμους, μεγάλο πηγούνι, πυκνά και μεγάλα φρύδια και κοιλιά σκεπασμένη με όστρακα και φύκια.
ΠΗΓΗ mythiki-anazitisi

Ο μπάρμπα Δήμος" τού Γ. Δροσίνη

Συνέδριο για το ριζίτικο τραγούδι στα Χανιά

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
Το Κέντρο Κρητικής Λογοτεχνίας και ο Δήμος Πλατανιά οργανώνουν συνέδριο στον Πλατανιά Χανίων, το τρι
mykriti.gr
Το Κέντρο Κρητικής Λογοτεχνίας και ο Δήμος Πλατανιά οργανώνουν συνέδριο στον Πλατανιά Χανίων, το τριήμερο 1, 2 και 3 Ιουλίου 2016, με θέμα "Το Ριζίτικο Τραγούδι" και καλούν τους ερευνητές, τους μελετητές, τους καταγραφείς και τους εκτελεστές του ριζίτικου τραγουδιού να λάβουν μέρος σ' αυτό.
Το συνέδριο θα ασχοληθεί με πτυχές του Ριζίτικου, όπως οι συνθήκες δημιουργίας του, οι δημιουργοί του, οι καταγραφείς του, η μελωδία (οι μουσικοί σκοποί) του, οι εκτελεστές του, οι αξίες και τα πρότυπα που αυτό προβάλλει, η διαχρονικότητά του, το μέλλον του κ.ά.
Στους εισηγητές-συνέδρους που θα προσέλθουν στο συνέδριο από μακριά θα παρασχεθεί φιλοξενία.
Τα πρακτικά του συνεδρίου θα τυπωθούν χωρίς καθυστέρηση.
Η δήλωση συμμετοχής στο συνέδριο θα γίνει ηλεκτρονικά μέχρι την 31η Ιανουαρίου 2016 στην ηλεκτρονική διεύθυνση: kostasmoutzouris@hotmail.gr
Στη δήλωση θα πρέπει να υπάρχουν τα πλήρη στοιχεία του δηλούντος (ονοματεπώνυμο, ιδιότητα, τηλέφωνο, ταχυδρομική και ηλεκτρονική διεύθυνση) και το θέμα της ανακοίνωσης.
Η περίληψη της ανακοίνωσης (εκτάσεως μιας δακτυλογραφημένης σελίδας) θα σταλεί, στην ίδια διεύθυνση, μέχρι την 31η Μαρτίου 2016.
Η Επιστημονική Επιτροπή του συνεδρίου θα κρίνει, με βάση τις περιλήψεις, ποιες ανακοινώσεις θα γίνουν δεκτές στο συνέδριο.

neakriti.gr
- See more at: http://www.mykriti.gr/kriti/xania/item/11105-synedrio-gia-to-rizitiko-tragoydi-sta-xania#sthash.QKYtnWmn.dpuf
 
Το Κέντρο Κρητικής Λογοτεχνίας και ο Δήμος Πλατανιά οργανώνουν συνέδριο στον Πλατανιά Χανίων, το τριήμερο 1, 2 και 3 Ιουλίου 2016, με θέμα "Το Ριζίτικο Τραγούδι" και καλούν τους ερευνητές, τους μελετητές, τους καταγραφείς και τους εκτελεστές του ριζίτικου τραγουδιού να λάβουν μέρος σ' αυτό.
Το συνέδριο θα ασχοληθεί με πτυχές του Ριζίτικου, όπως οι συνθήκες δημιουργίας του, οι δημιουργοί του, οι καταγραφείς του, η μελωδία (οι μουσικοί σκοποί) του, οι εκτελεστές του, οι αξίες και τα πρότυπα που αυτό προβάλλει, η διαχρονικότητά του, το μέλλον του κ.ά.
Στους εισηγητές-συνέδρους που θα προσέλθουν στο συνέδριο από μακριά θα παρασχεθεί φιλοξενία.
Τα πρακτικά του συνεδρίου θα τυπωθούν χωρίς καθυστέρηση.
Η δήλωση συμμετοχής στο συνέδριο θα γίνει ηλεκτρονικά μέχρι την 31η Ιανουαρίου 2016 στην ηλεκτρονική διεύθυνση: kostasmoutzouris@hotmail.gr
Στη δήλωση θα πρέπει να υπάρχουν τα πλήρη στοιχεία του δηλούντος (ονοματεπώνυμο, ιδιότητα, τηλέφωνο, ταχυδρομική και ηλεκτρονική διεύθυνση) και το θέμα της ανακοίνωσης.
Η περίληψη της ανακοίνωσης (εκτάσεως μιας δακτυλογραφημένης σελίδας) θα σταλεί, στην ίδια διεύθυνση, μέχρι την 31η Μαρτίου 2016.
Η Επιστημονική Επιτροπή του συνεδρίου θα κρίνει, με βάση τις περιλήψεις, ποιες ανακοινώσεις θα γίνουν δεκτές στο συνέδριο.

neakriti.gr
- See more at: http://www.mykriti.gr/kriti/xania/item/11105-synedrio-gia-to-rizitiko-tragoydi-sta-xania#sthash.QKYtnWmn.dpuf
Το Κέντρο Κρητικής Λογοτεχνίας και ο Δήμος Πλατανιά οργανώνουν συνέδριο στον Πλατανιά Χανίων, το τριήμερο 1, 2 και 3 Ιουλίου 2016, με θέμα "Το Ριζίτικο Τραγούδι" και καλούν τους ερευνητές, τους μελετητές, τους καταγραφείς και τους εκτελεστές του ριζίτικου τραγουδιού να λάβουν μέρος σ' αυτό.
Το συνέδριο θα ασχοληθεί με πτυχές του Ριζίτικου, όπως οι συνθήκες δημιουργίας του, οι δημιουργοί του, οι καταγραφείς του, η μελωδία (οι μουσικοί σκοποί) του, οι εκτελεστές του, οι αξίες και τα πρότυπα που αυτό προβάλλει, η διαχρονικότητά του, το μέλλον του κ.ά.
Στους εισηγητές-συνέδρους που θα προσέλθουν στο συνέδριο από μακριά θα παρασχεθεί φιλοξενία.
Τα πρακτικά του συνεδρίου θα τυπωθούν χωρίς καθυστέρηση.
Η δήλωση συμμετοχής στο συνέδριο θα γίνει ηλεκτρονικά μέχρι την 31η Ιανουαρίου 2016 στην ηλεκτρονική διεύθυνση: kostasmoutzouris@hotmail.gr
Στη δήλωση θα πρέπει να υπάρχουν τα πλήρη στοιχεία του δηλούντος (ονοματεπώνυμο, ιδιότητα, τηλέφωνο, ταχυδρομική και ηλεκτρονική διεύθυνση) και το θέμα της ανακοίνωσης.
Η περίληψη της ανακοίνωσης (εκτάσεως μιας δακτυλογραφημένης σελίδας) θα σταλεί, στην ίδια διεύθυνση, μέχρι την 31η Μαρτίου 2016.
Η Επιστημονική Επιτροπή του συνεδρίου θα κρίνει, με βάση τις περιλήψεις, ποιες ανακοινώσεις θα γίνουν δεκτές στο συνέδριο.

neakriti.gr
- See more at: http://www.mykriti.gr/kriti/xania/item/11105-synedrio-gia-to-rizitiko-tragoydi-sta-xania#sthash.QKYtnWmn.dpuf

με τετρλαγωνη λογική

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
 
 
 
 
 
 
Realización de una casaca multicolor en tejido crochet
crochet.com.ar
 
Casaca multicolor
 

Δημοφιλείς αναρτήσεις