Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2016

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΠΑΠΑΖΑΧΟΥ

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του Euaggelos Maragkos.
ΦΟΒΕΡΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΠΑΠΑΖΑΧΟΥ ΣΤΟ «Πρακτορείο 104,9 FM»!!!!ΚΙΝΔΥΝΟΣ!!!ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟ ΣΕΙΣΜΟ!!!! Σε ένα από τα πιο επικίνδυνα στον ελλαδικό χώρο σεισμικά ρήγματα ΧΤΙΖΟΥΝ ΦΡΑΓΜΑ ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΥ!!!


diversa-press.com
 Ακριβώς πάνω σε ένα από τα πιο επικίνδυνα στον ελλαδικό χώρο σεισμικά ρήγματα, στο λεγόμενο «Ρήγμα της Ιερισσού» στη Χαλκιδική, κατασκευάζεται ένα από τα φράγματα για τις ανάγκες των μεταλλευτικών δραστηριοτήτων, στις Σκουριές.



Τα παραπάνω ανέφερε, μιλώντας στο «Πρακτορείο 104,9 FM» και στην εκπομπή «Καθημερινά» με τη Νικόλ Καζαντζίδου και τον Χρήστο Μάτη, ο καθηγητής Γεωφυσικής στο ΑΠΘ, Κώστας Παπαζάχος, ο οποίος χαρακτηρίζει εξαιρετικά δύσκολη για την κατασκευή τεχνητών φραγμάτων την ευρύτερη περιοχή της Χαλκιδικής, όπου τα τελευταία χρόνια εξελίσσεται η επένδυση από την εταιρεία Eldorado Gold.
«Το πρόβλημα είναι ότι τα φράγματα αυτά κατασκευάζονται σε πολύ μικρή απόσταση και το ένα απ’ αυτά -και είναι μάλλον το πιο επικίνδυνο- κατασκευάζεται ακριβώς επάνω στο ρήγμα» είπε ο κ. Παπαζάχος.
Ανέφερε ότι πρόκειται για ένα φράγμα, που κατασκευάζεται πάνω σε ενεργό ρήγμα, το οποίο στο παρελθόν, σε πρόσφατους ιστορικούς χρόνους έχει δώσει σημαντικές μετατοπίσεις και πρόσθεσε: «είναι εξαιρετικά δύσκολο να αντιμετωπιστεί μια παραμόρφωση της τάξης των δύο, δυόμιση, ή τριών μέτρων που θα μετακινήσει ένα ολόκληρο φράγμα».
Ο κ. Παπαζάχος αναφέρθηκε στον τελευταίο καταστροφικό σεισμό, μεγέθους 7 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ, που σημειώθηκε το 1932, με επίκεντρο στην Ιερισσό, προκαλώντας τεράστιες καταστροφές στην ευρύτερη περιοχή. Αναφερόμενος στο «Ρήγμα της Ιερισσού», τόνισε ότι είναι από τα λίγα ρήγματα στον ελλαδικό χώρο, για το οποίο οι επιστήμονες γνωρίζουν με σιγουριά ότι η εκδήλωση ισχυρών σεισμών συνοδεύεται από πολύ μεγάλες μετατοπίσεις. «Από πολύ μεγάλες μετατοπίσεις οι οποίες τοπικά ξεπέρασαν τα δύο μέτρα» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Παπαζάχος, αναφερόμενος έμμεσα στους κινδύνους που εγκυμονεί η κατασκευή φραγμάτων στην περιοχή.
Ξεκαθάρισε, ότι τα όσα αναφέρει παραπάνω αποτελούν καθαρά επιστημονική άποψη και στηρίζεται -όπως είπε- πάνω σε υφιστάμενες μελέτες, ενώ υπογράμμισε ότι στην Ελλάδα έχουν κατασκευαστεί στο παρελθόν και άλλα φράγματα πάνω σε σεισμικά ρήγματα και αναφέρθηκε στις τεχνητές λίμνες Σεβαλιέ στη Χαλκιδική.
«Η δική μου παρέμβαση αφορά αυτό ακριβώς, δηλαδή το γεγονός ότι υπάρχουν κάποιες υφιστάμενες μελέτες, οι οποίες παρουσιάζουν κάποια στοιχεία, τα οποία κατά τη γνώμη μου είναι από ατελή έως υπερβολικά ελλιπή -να το πω χαριτολογώντας- και που τα ίδια τα στοιχεία δείχνουν πάρα πολύ μεγάλες επιπτώσεις στα φράγματα αυτά από τις σεισμικές μετακινήσεις» σημείωσε ο κ. Παπαζάχος, αναφερόμενος στο θέμα της κατασκευής φραγμάτων στις Σκουριές από την εταιρεία.

Ολη η ζωη μου - Παριος Γιαννης

 
Ακούστε το νέο μου τραγούδι εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=IDpyZDgW9N0 ~ Ακούστε τον 6χρονο Δημήτρη εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=LzRDrlQ6zG8 ~ ...
youtube.com

Πλέξη λάστιχο 2Χ2.

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
Η Κλωθώ σας δείχνει πώς πλέκουμε λάστιχο 2 καλές, 2 ανάποδες και πώς διορθώνουμε τα λάθη μας. Μπες στο www.klotho.gr και δημιούργησε!!
youtube.com

Αγιος Νίκων (Πολιάνα) και Χοτάσια

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε το βίντεο του χρήστη Δροσοπηγή - Τσεροβά.
 

Αγιος Νίκων (Πολιάνα)
το τελευταίο χωριό της Μεσσηνιακής Μάνης,στο δρόμο Καλαμάτας – Αρεόπολης.
Μετονομάστηκε από Πολιάνα σε Άγιο Νίκωνα το 1929,
προς τιμή του Οσίου Νίκωνα το «Μετανοείτε», πού έζησε στο χωριό και έδρασε κατά το β’ μισό του 10ου αιώνα.
Ο Όσιος περιόδεψε σε όλη τη Μάνη για να ενισχύσει και να δυναμώσει το Χριστιανισμό (980-998), προσηλύτισε τους Μηλιγγούς του Ταϋγέτου και σύμφωνα με τη παράδοση έζησε
σε μια σπηλιά ανατολικά του χωριού.

 
Χοτάσια
το κατεξοχήν αλατοχώρι , το μικρό χωριό της Λακωνικής Μάνης ακριβώς στο σύνορο Λακωνίας Μεσσηνίας.
Απλωμένη σε μια ιδιόρρυθμη γεωμορφολογική τοποθεσία
στον ορίζοντα απλώνεται η ήρεμη, καταγάλανη θάλασσα του Μεσσηνιακού κόλπου και στο βάθος σμίγει ο ουρανός με τη θάλασσα για να ξεπροβάλλουν οι βουνοκορφές των Μεθοκορώνων.

Αλεξάνδρεια

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
Στίχοι: Άρης Δαβαράκης Μουσική: Ευανθία Ρεμπούτσικα Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Κότσιρας Άλλες ερμηνείες: Άλκηστις Πρωτοψάλτη Ο…
youtube.com

Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2016

Γεώργιος Γεμιστός (Πλήθων)

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του Κωστας Δελιακης.
"Ταυτόχρονα οφείλουμε να παραδεχτούμε πως η δημόσια χρήση της έννοιας της εθνικότητας αλλά και η χρήση του όρου "Έλλην" χωρίς ειδωλολατρικό η παγανιστικό περιεχόμενο την εποχή εκείνη, αποτέλεσε ένα μοναδικό πνευματικό επίτευγμα του Γεμιστού και μάλλον πρέπει να ανιχνεύσουμε την
επιρροή του στον τελευταίο λόγο που εκφώνησε ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος λίγο πριν την Άλωση (σώζεται από τον γραμματέα του Φρατζή) και μιλάει ρητά για το γένος των ΕΛΛΗΝΩΝ. "
Μου αρέσει!Σχολιάστε
Γεννήθηκε στη Κωνσταντινούπολη  το 1355 μ. Χ. Έκανε λαμπρές σπουδές στην Ανδριανούπολη, όπου ασχολήθηκε ιδιαιτέρως με το έργο του Πλάτωνα. Αργότερα, όταν οι ιδέες του άρχισαν να γίνονται στόχος κάποιων σκληροπυρηνικών του Οικουμενικού Πατριαρχείου (που εξόντωσαν τον
μαθητή του Ιουβενάλιο), εγκαταστάθηκε με την ανοχή του φίλου του, αυτοκράτορος Μανουήλ του Β' Παλαιολόγου το 1400 στο Δεσποτάτο του Μυστρά όπου ίδρυσε φιλοσοφική σχολή. Μεταξύ των μαθητών του συγκαταλέγονται οι Βησσαρίων, Γεννάδιος Σχολάριος (μελλοντικός εχθρός του δασκάλου του και πρώτος Πατριάρχης μετά την Άλωση), Ιωάννης Αργυρόπουλος, Δημήτριος Χαλκοκονδύλης.  Οι δεσπότες του Δεσποτάτου Θεόδωρος Α΄, Θεόδωρος Β΄ και Κωνσταντίνος (1428/1443-1449), ο κατοπινός αυτοκράτορας Κωνσταντίνος ΙΑ’) συχνά ζητούσαν την γνώμη του για διάφορα θέματα. Είχε επίσης μακρά σταδιοδρομία ως δικαστής.


Οι αντιλήψεις και η φιλοσοφία του Γεωργίου Γεμιστού είχαν επηρεαστεί καθαρά από τις ιδέες του Πλάτωνα (άλλωστε αυτό μαρτυρά και το όνομα "Πλήθων" που είχε επιλέξει για τον εαυτό του). Περικυκλωμένος από την κοινωνική, ηθική, πολιτική και οικονομική παρακμή του Βυζαντινού κόσμου που ψυχορραγούσε, ο Γεμιστός πρότεινε μια φυγή προς τα εμπρός με ριζική αναδιάρθρωση της κοινωνίας της εποχής του στο πλαίσιο μιας ιδεατής πλατωνικής "Πολιτείας". Στην κοινωνία που οραματιζόταν, θα γινόταν εκ νέου αναδιανομή της γης σε ίσα μερίδια ενώ πρότεινε να διαιρεθεί ο πληθυσμός σε πολεμιστές και σε αγρότες και οι δεύτεροι να συντηρούν τους πρώτους.

Οι πολεμιστές - υπερασπιστές θα ήταν μόνο γηγενείς και όχι αλλόφυλοι (ο βυζαντινός
Αυτοκρατορικός στρατός της εποχής εκείνης αποτελούταν κυρίως από μισθοφόρους, ενώ οι γηγενείς κάτοικοι είχαν περιοριστεί στον ρόλο του κολίγου - δουλοπάροικου), ενώ θα απαγορευόταν με νόμο η πολυτέλεια και η εξαγωγή καρπών από την χώρα. Ουσιαστικά ο Πλήθων επιζητούσε την εξίσωση όλων των πολιτών και την οργάνωση τους σε ένα σχήμα που αρχικώς θα εξασφάλιζε την επιβίωση του έναντι της Οθωμανικής επιβουλής και αργότερα θα επιδίωκε να πραγματώσει το ανώτερο πλατωνικό "Αγαθό" σύμφωνα με τις επιταγές της Πλατωνικής φιλοσοφίας.  
Μια άλλη βασική συνιστώσα της ιδεολογίας του Γεμιστού ήταν η ανάγκη το Θεοκρατικό Βυζάντιο να αντικατασταθεί από ένα νέο κράτος με κύριο ενοποιητικό στοιχείο του τον Ελληνικό εθνισμό και την κοινή Ελληνική καταγωγή. Ο Γεμιστός διατράνωσε την πίστη του αυτή σε πολλές επιστολές του προς Βυζαντινούς αξιωματούχους. Σε επιστολή του προς τον Αυτοκράτορα Εμμανουήλ Παλαιολόγο το 1412 αναφέρει
" Λοιπόν είμαστε βέβαια Έλληνες στην καταγωγή εμείς, τους οποίους κυβερνάτε και είσθε βασιλείς, όπως μαρτυρεί η γλώσσα και η πατροπαράδοτη Παιδεία.  Δεν μπορεί δε να βρεθεί οικειότερη Χώρα για τους Έλληνες από την Πελοπόννησο και την Χώρα της Ευρώπης, που είναι κοντά σε αυτήν και τα γειτονικά νησιά. Γιατί όπως φαίνεται βέβαια, οι Έλληνες κατοικούσαν πάντοτε σε αυτήν την Χώρα, οι ίδιοι όσο θυμούνται άνθρωποι, χωρίς να έχουν κατοικήσει άλλοι πριν από αυτούς." ...."Αλλά αντίθετα οι ίδιοι οι Έλληνες φαίνεται ότι κατοικούσαν αυτή την Χώρα και δεν την εγκατέλειψαν..".
Το 1437-39 συνόδευσε τον αυτοκράτορα Ιωάννη Η' στη Σύνοδο της Φεράρας-Φλωρεντίας για την ένωση των δύο εκκλησιών (Ορθόδοξης - Καθολικής). Ουσιαστικά η σύνοδος αυτή ήταν μια
Ιωάννης Παλαιολόγος
απελπισμένη προσπάθεια του αυτοκράτορα Ιωάννη Παλαιολόγου να εξασφαλίσει την στρατιωτική και οικονομική υποστήριξη των Δυτικών και του πάπα με αντίτιμο την επικράτηση του καθολικού δόγματος. Ο Πλήθων - Γεμιστός αντιτάχθηκε αδύναμα σε αυτή την προοπτική, καθώς πίστευε πως η σωτηρία του Μεσαιωνικού Ελληνισμού θα ερχόταν μόνο μέσα από τον ίδιο και την αναγέννηση του και όχι από τρίτους. Αντιθέτως ο ισχυρότερος πολέμιος της Ένωσης που έλαβε μέρος στην Σύνοδο  ήταν ο Μάρκος Ευγενικός που αντιτάχθηκε με σθένος στην Ένωση για λόγους καθαρά δογματικούς.
Η αγωνιώδης προσπάθεια του Γεμιστού δεν είχε ουσιαστικό αντίκρυσμα στις εξελίξεις της εποχής, καθώς ήταν ήδη πολύ αργά για το Βυζάντιο να προλάβει να μεταλλαχθεί και να σωθεί. Οι αλλαγές που ζητούσε άλλωστε ήταν πολύ ριζοσπαστικές για να υιοθετηθούν σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα και μάλιστα χωρίς μακροχρόνια προετοιμασία κοινωνικό υπόβαθρο και επιρροή. Πολλές ιδέες από αυτές είτε ήταν πρακτικά αδύνατο να πραγματωθούν, είτε ήταν πλήρως ανεδαφικές, βασισμένες σε θεωρητικά σχήματα Πλατωνικών φιλοσοφικών βιβλίων που γράφτηκαν πολλούς αιώνες πριν, για
άλλες κοινωνίες και με άλλα κίνητρα. Στην Πληθωνική "Πολιτεία" δεν υπήρχε σαφώς καθορισμένη θέση για την Ορθόδοξη πίστη ( την οποία ο Γεμιστός την αντιμετώπιζε μάλλον εχθρικά) που όμως ήταν το βασικότερο στοιχείο της Μεσαιωνικής Βυζαντινής κοινωνίας.
Ασχέτως όμως πόσο ανεφάρμοστο ήταν το σχέδιο του Γεμιστού, ο ίδιος συνέλαβε ορθά την κοινωνική παρακμή, ως αποτέλεσμα της παντελούς έλλειψης ευρύτερης κοινωνικής συνοχής. Οι "δυνατοί" της εποχής, στο πλαίσιο του φεουδαλισμού που είχε μετακκενωθεί από την Δύση στην Ανατολή με τις σταυροφορίες, αντιμετώπιζαν τους απλούς κατοίκους στην καλύτερη περίπτωση ως δούλους που απέναντι τους δεν είχαν την παραμικρή υποχρέωση η κοινωνική σχέση. έτσι λοιπόν κατά τον Πλήθωνα χωρίς κοινό παρελθόν και καταγωγή που να ενώνει τα μέλη του, κανένα σύνολο όχι μόνο δεν προοδεύει, αλλά ούτε καν επιβιώνει. Αυτό αποδείχθηκε όταν οι πληθυσμοί του Ελλαδικού χώρου κατά την διάρκεια των πολιτικών ανακατάξεων των ετών 1204-1453 και των συνεχόμενων αλλαγών συνόρων, δεν αντιτάχθηκαν σε καμία αλλαγή εξουσίας, καθώς αυτή δεν είχε πρακτικό αντίκρυσμα στην ήδη εξαθλιωμένη ζωή τους, ενώ δεν ένιωθαν την παραμικρή οργανική και συναισθηματική σχέση με την βυζαντινή πολιτική εξουσία που χανόταν, από την στιγμή που δεν θιγόταν η θρησκεία τους.  

Ταυτόχρονα οφείλουμε να παραδεχτούμε πως η δημόσια χρήση της έννοιας της εθνικότητας αλλά και η χρήση του όρου "Έλλην" χωρίς ειδωλολατρικό η παγανιστικό περιεχόμενο την εποχή εκείνη, αποτέλεσε ένα μοναδικό πνευματικό επίτευγμα του Γεμιστού και μάλλον πρέπει να ανιχνεύσουμε την
επιρροή του στον τελευταίο λόγο που εκφώνησε ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος λίγο πριν την Άλωση (σώζεται από τον γραμματέα του Φρατζή) και μιλάει ρητά για το γένος των ΕΛΛΗΝΩΝ
Επίλογος
Ο Πλήθων πέθανε υπέργηρος από φυσικά αίτια στον Μυστρά το 1452 και λόγω της καθόδου των Οθωμανών που ακολούθησε μετά από λίγα χρόνια, οι περισσότεροι μαθητές του, ανάμεσα στους οποίους και ο μετέπειτα καρδινάλιος Βησσαρίων, έφυγαν στην Ιταλία όπου συνέβαλαν σημαντικά στην λεγόμενη Αναγέννηση. Το 1466 Ιταλοί θαυμαστές του με επικεφαλής τον Σιγισμούνδο Μαλατέστα εισέβαλαν στην Λακεδαίμονα, πήραν τα οστά του και τα μετέφεραν στο Ναό των Μαλατέστα (Tempio Malatestiano) στο Ρίμινι όπου βρίσκονται μέχρι σήμερα, «για να βρίσκεται ο μεγάλος διδάσκαλος μεταξύ ελευθέρων ανθρώπων». Σήμερα ο Γεμιστός θεωρείται από πολλούς ελληνιστές ως ο προφήτης του νέου Ελληνισμού, γνωρίζει την αποθέωση ιδιαίτερα από νεοπαγανιστικούς και δωδεκαθειστικούς κύκλους, ενώ αντιμετωπίζεται με καχυποψία από την Ελλαδική εκκλησία.

Ι. Β. Δ.
Πηγές
Νεοκλής Καζάζης, Γεώργιος Γεμιστός Πλήθων, εκδόσεις "ελεύθερη σκέψις"

http://www.rassias.gr/SPARTA16.html (οι απόψεις των νεοπαγανιστών-δωδεκαθειστών για τον Γεμιστό από τον πλέον αξιόπιστο και οξυδερκή εκπρόσωπο τους)
Οι ενδιαφέρουσες απόψεις του "Άρδην" για τον Γεμιστό
Πλήθων Γεμιστός: ο υποκινητής της Αναγέννησης
Απολογία υπέρ του πλήθωνος Γεμιστού

Larnaca Salt Lake

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε το βίντεο του Elmos Neocleous.
 
Elmos Neocleous μαζί με Mediabox.
Larnaca Salt Lake emoticon smile Aerial Cinematography 4K by Mediabox

Όλο ονειρεύεσαι.. Α.Παπαδάκη

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη φωτογραφία του χρήστη Χρώματα ψυχής.
<✿ '¨) emoticon heart Χρωματα ψυχης
.¸.•*' ¨✿
(. ¸.•' (¸.•' ✿.
Τρέχει το τρένο πανάθεμά το..
Τρέχει περισσότερο απο τις αντοχές σου..
Ζαλίζεσαι κι ολο ονειρεύεσαι να γυρίσεις πίσω,
στους σταθμούς που αγάπησες..

Στους σταθμούς,
όπου ξέχασες τις πολύτιμες αποσκευές σου..
Όλο ονειρεύεσαι..

Α.Παπαδάκη

Ο Μηχανόβιος που έγινε Μοναχός

 
Ο Μηχανόβιος που έγινε Μοναχός
Ζούσε την τρέλα της νεότητός του με μοτοσυκλέτα πολλών κυβικών και από ταχύτητα μέγιστη 150...
orthodoxia.blogy.gr
 
Ζούσε την τρέλα της νεότητός του με μοτοσυκλέτα πολλών κυβικών και από ταχύτητα μέγιστη 150 χιλιόμετρα ανά ώρα πού ήταν ρυθμισμένη… μετά από μεταποίηση της μηχανής, έφτασε να τρέχει με 230 χιλιόμετρα ανά ώρα. Επιδιδόταν δε και σε αυτοσχέδιους συναγωνισμούς με άλλους παρομοίους του με μεγάλα χρηματικά στοιχήματα 400 και 500 χιλιάδες δραχμές.
Όμως ένα απόγευμα στους είδικούς δρόμους πού επέλεγαν να τρέξουν (τους υποτίθεται χωρίς μεγάλη κυκλοφορία αυτοκινήτων), κατά την ώρα ενός αυτοσχέδιου συναγωνισμού παρά την προσπάθειά του να αποφύγει ένα αυτοκίνητο, έγινε σφοδρή σύγκρουση και πετάχτηκε 10 μέτρα μακριά μέσα σε ένα χαντάκι έξω από το δρόμο.
Η μοτοσυκλέτα βεβαίως διαλύθηκε και ο ίδιος υπέστη θανάσιμα τραύματα. Τον περισυνέλεξαν και τον μετέφεραν στο νοσοκομείο. Μετά από την επιβεβαίωση των ιατρών, τον οδήγησαν κατευθείαν στο νεκροτομείο, όπου ένας νοσοκόμος νεκροτόμος ανέλαβε να τον πλύνει και να τακτοποιήσει τα εγχυμένα σπλάχνατου προκειμένου να τον παραλάβει το γραφείο τελετών πού είχαν στείλει οι συγγενείς του.
Είχαν περάσει περίπου 8 ώρες από το συμβάν. Εκείνη την στιγμή ανοίγει τα μάτια του, σηκώνεται και κάθεται στο μαρμάρινο τραπέζι του νεκροτομείου. Ο νοσοκόμος έντρομος βάζει τις φωνές και αρχίζει να τρέχει προς την έξοδο πανικόβλητος. Αμέσως καταφθάνουν οι ιατροί, τον παραλαμβάνουν και τον οδηγούν στο χειρουργείο όπου μετά από τις απαιτούμενες προσπάθειες «συναρμολόγησης» άρχισε να παρουσιάζει σημεία βελτίωσης.
Παρέμεινε αρκετό χρονικό διάστημα εως ότου θεραπεύτηκε πλήρως και εξήλθε από το νοσοκομείο υγιής. Στη συνέχεια δι΄ αγνωστους δι΄ ημάς λόγους, γνωστούς όμως εις τον ίδιον, εξεδήλωσε την επιθυμία να γίνει μοναχός!
Ο ίδιος διηγείται:
… όταν μετά την σύγκρουση τραυματίστηκα θανάσιμα (κατά την δήλωση των ιατρών) ένοιωσα ότι βγήκα από το σώμα μου και αιωρούμενος πέρασα κατά περίεργο τρόπο ανάμεσα από μία κολόνα της ΔΕΗ χωρίς να συγκρουστώ μαζί της.
Στη συνέχεια βρέθηκα σε ένα περιβάλλον με μισοσκόταδο και τελείως κενό.
Ένοιωθα πανάλαφρος σαν πούπουλο να αιωρούμαι σ΄ αυτό το κενό και πολύ περίεργος για το πού βρισκόμουν και τι μου ειχε συμβεί.
Ενώ περιπλανιόμουνα για αρκετό χρόνο, άρχισα να διακρίνω μία φωτεινή γυναικεία μορφή να με πλησιάζει μέσα σ΄ ένα ολόφωτο λευκό νέφος. Όταν πλησίασε αρκετά διέκρινα ότι είχε μία υπερκόσμια γλυκιά έκφραση.
Αμέσως την συνέκρινα με τις αγιογραφίες πού είχα δει στους ιερούς ναούς όταν με πήγαινε μικρό παιδί η μητέρα μου και συμπέρανα ότι ήταν η μορφή της Ύπεραγίας Θεοτόκου.
… ήρθα για τα δάκρυα της μάνας σου…. εσύ θα ζήσεις, θα ζήσεις και θα Μας υπηρέτησης….μού είπε με γλυκό και ειρηνικό ύφος και σιγά σιγά άρχισε να χάνεται.
Μετά από αυτό όλα σαν να έσβησαν, ένοιωσα να διαλύομαι και μία δύναμη να με απορροφά με ορμή και να με κατευθύνει κάπου. Αμέσως ένοιωσα σαν να ξύπνησα από λήθαργο. Βρέθηκα γυμνός με ένα πολυτραυματισμένο σώμα στο μαρμάρινο τραπέζι του νεκροτομείου, ενώ ταυτόχρονα άκουγα κάτι (σαν ουρλιαχτά) από έναν άνθρωπο καθώς απομακρυνόταν τρέχοντας προς την πόρτα…
 
Ο νέος αυτός μετά την πλήρη θεραπεία του, ηρθε στο Άγιον Όρος, στην Ιερά Μονή Κουτλουμουσίου, όπου συνάντησε τον ηγούμενο πατέρα Χριστόδουλο και αφού του διηγήθηκε το περιστατικό του ατυχήματός του εξεδήλωσε την επιθυμία
να γίνει μοναχός.
Πράγματι εκεί ο γέροντας μετά την απαραίτητη δοκιμασία τον έκειρε μοναχό και του έδωσε το πατερικό όνομα «Σωφρόνιος».
Σήμερα είναι ένας ευλαβής μοναχός, ο οποίος δεν έπαυσε ποτέ να διηγείται την παράξενη συνάμα και ψυχωφελή αυτή ιστορία της ζωής του.
Στη συνέχεια αναχώρησε για ένα ησυχαστήριο στην Καστοριά όπου ήταν και η ιδιαίτερη πατρίδα του.

Πηγή:

Αληθινές προφορικές διηγήσεις μετανοίας πού γράφονται για την ψυχική ωφέλεια των Ορθοδόξων Χριστιανών,

Επιμέλεια Έκδοσης «Φίλοι Αγίου Όρους Λαμίας».

Η Ενδεκάτη Εντολή

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
Συνέντευξη στο δεύτερο πρόγραμμα Ελληνικής ραδιοφωνίας, 17-03-2006. Μαργαρίτα Μυτιληναίου: Αν υπήρχε ενδέκατη εντολή, ποια θα ήταν; Νάνα…
youtube.com

Δημοφιλείς αναρτήσεις