Παρασκευή 22 Ιουλίου 2016

34 ιατρικές μελέτες που αποδεικνύουν ότι...

34 ιατρικές μελέτες που αποδεικνύουν ότι η κάνναβη θεραπεύει τον καρκίνο
 
Η κάνναβη έχει δημιουργήσει αρκετό θόρυβο τα τελευταία χρόνια. Πολλές πολιτείες στην Αμερική και χώρες σε όλο τον κόσμο έχουν νομιμοποιήσει επιτυχώς την…
awakengr.com
Η κάνναβη έχει δημιουργήσει αρκετό θόρυβο τα τελευταία χρόνια. Πολλές πολιτείες στην Αμερική και χώρες σε όλο τον κόσμο έχουν νομιμοποιήσει επιτυχώς την ιατρική μαριχουάνα, ενώ το κοινοβούλιο της Ουρουγουάης πρόσφατα ψήφισε να δημιουργηθεί η πρώτη νόμιμη αγορά μαριχουάνας στον κόσμο. Αυτή είναι μια καλή είδηση, δεδομένου ότι η κάνναβη αποτελεί ένα εξαιρετικό θεραπευτικό βότανο με πολλαπλές ιατρικές και επιστημονικές μελέτες να το επιβεβαιώνουν.
Από την άλλη πλευρά, επιχειρήματα κατά της χρήσης της μαριχουάνας δημοσιεύονται συνήθως σε ψυχιατρικά περιοδικά, τα οποία δεν δείχνουν επιστημονικά στοιχεία πώς η κάνναβη, δηλαδή, είναι επιβλαβής στην ανθρώπινη υγεία όταν χρησιμοποιείται για ιατρικούς σκοπούς. Όλες οι ψυχολογικές εκτιμήσεις για την κάνναβη σε μεγάλο βαθμό βασίζονται σε υποθέσεις, υποδείξεις και παρατηρήσεις.
Η κάνναβη είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα για το πώς το ανθρώπινο μυαλό είναι προγραμματισμένο και επηρεασμένο να πιστεύει κάτι από την παιδική κιόλας ηλικία. Μεγαλώνοντας, όλοι μας έλεγαν ότι τα ναρκωτικά είναι κακά, το οποίο φυσικά και είναι αληθές, όμως δεν είναι όλες οι ουσίες που έχουν χαρακτηριστεί από την κυβέρνηση ως “ναρκωτικά” επιβλαβείς. Αρκετές ουσίες έχουν χαρακτηριστεί παράνομες για την προστασία εταιρικών συμφερόντων. Η κάνναβη έχει στην πραγματικότητα περισσότερες από 50.000 χρήσεις και μπορεί να βελτιώσει τον κόσμο!
Ας ρίξουμε τώρα μια ματιά στην επιστήμη πίσω από την κάνναβη και τον καρκίνο. Παρά το γεγονός ότι η κάνναβη έχει αποδειχθεί αποτελεσματική για ένα μεγάλο εύρος παθήσεων, αυτό το άρθρο επικεντρώνεται κυρίως στην αποτελεσματικότητα της θεραπείας του καρκίνου. Να έχετε υπόψη ότι η κάνναβη είναι αποτελεσματική για ιατρικούς σκοπούς όμως όταν καταναλώνεται ως ωμή τροφή η χρησιμοποιείται σε φυσικά παρασκευάσματα όπως το έλαιο κάνναβης.
Υπάρχει ακόμα μεγάλη σύγχυση για το αν το φυτό της κάνναβης είναι αποτελεσματικό για τους ασθενείς με καρκίνο. Προκειμένου να βοηθήσουμε να ξεκαθαριστούν λίγο τα πράγματα, παρακάτω σας παρουσιάζουμε μια λίστα από 34 ιατρικές μελέτες (υπάρχουν σίγουρα περισσότερες) που αποδεικνύουν ότι η κάνναβη μπορεί να είναι μια αποτελεσματική θεραπεία και πιθανότατα να θεραπεύει τον καρκίνο. Οι μελέτες κατηγοριοποιούνται με βάση το είδος του καρκίνου που θεραπεύεται από κάθε μελέτη και είναι όλες σε αγγλική απόδοση, όπως αναρτήθηκαν από τους οργανισμούς που δημοσιεύτηκαν.
Θεραπείες για τον καρκίνο του εγκεφάλου
http://www.nature.com/bjc/journal/v95/n2/abs/6603236a.html
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11479216
http://www.jneurosci.org/content/21/17/6475.abstract
http://jpet.aspetjournals.org/content/308/3/838.abstract
http://mct.aacrjournals.org/content/10/1/90.abstract
Θεραπεία για τον καρκίνο του στόματος και του λαιμού
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20516734
Θεραπείες για τον καρκίνο του μαστού
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20859676
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18025276
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21915267
http://jpet.aspetjournals.org/content/early/2006/05/25/jpet.106.105247.full.pdf+html
http://www.molecular-cancer.com/content/9/1/196
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22776349
http://www.pnas.org/content/95/14/8375.full.pdf+html
Θεραπείες για τον καρκίνο του πνεύμονα
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22198381?dopt=Abstract
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21097714?dopt=Abstract
http://www.nature.com/onc/journal/v27/n3/abs/1210641a.html
Θεραπείες για τον καρκίνο της μήτρας, των όρχεων και του παγκρέατος
http://www.cancer.gov/cancertopics/pdq/cam/cannabis/healthprofessional/page4
http://cancerres.aacrjournals.org/content/66/13/6748.abstract
Θεραπείες για τον καρκίνο του προστάτη
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12746841?dopt=Abstract
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3339795/?tool=pubmed
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22594963
Θεραπεία για τον καρκίνο του παχέος εντέρου
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22231745
Θεραπεία για τον καρκίνο των ωοθηκών
http://www.aacrmeetingabstracts.org/cgi/content/abstract/2006/1/1084?maxtoshow&hits=80&RESULTFORMAT&fulltext=cannabinoid&searchid=1&
Θεραπείες για τον καρκίνο του αίματος
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12091357
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16908594
http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/ijc.23584/abstract
http://molpharm.aspetjournals.org/content/70/5/1612.abstract
Θεραπεία για τον καρκίνο του δέρματος
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12511587
Θεραπεία για τον καρκίνο του ήπατος
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21475304
Θεραπεία για τον καρκίνο της χοληδόχου
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19916793
Θεραπεία για τον καρκίνο της ουροδόχου κύστης (Απαιτείται εγγραφή για να δείτε τη μελέτη)
https://login.medscape.com/login/sso/getlogin?urlCache=aHR0cDovL3d3dy5tZWRzY2FwZS5jb20vdmlld2FydGljbGUvODAzOTgz&ac=401
Γενικές θεραπείες του καρκίνου
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15313899
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15313899
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15313899
Πηγές:
www.wakingtimes.com/2013/07/27/34-medical-studies-proving-cannabis-cures-cancer/ Από το ethernews.com
 
 

«ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ»

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
Η αγάπη του Hanks και της ελληνικής καταγωγής συζύγου του για την Ελλάδα είναι γνωστή. Ο star του Hollywood παρευρέθηκε στην παρέλαση για την εθνική επέτειο…
olagossip.gr|Από gossip
Η αγάπη του Hanks και της ελληνικής καταγωγής συζύγου του για την Ελλάδα είναι γνωστή.






Ο star του Hollywood παρευρέθηκε στην παρέλαση για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου που έγινε στο κέντρο της Νέας Υόρκης, στο Μανχάτταν.  Και όχι δεν είχαμε στείλει κάμερα για να τον έχουμε γκρόου πλαν και αποκλειστικές εικόνες, αλλά ο ίδιος μας το έδειξε.
Τράβηξε αυτό το βίντεο με μικρά παιδιά να κρατούν την ελληνική σημαία και να φωνάζουν «Ζήτω η Ελλάδα» και το ανέβασε στους προσωπικούς του λογαριασμούς στα social media γράφοντας από κάτω «Αγαπώ την παρέλαση! Εσείς;»
Πηγή

ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΓΕΡΟΝΤΑ

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
olastifora.gr
Ο Μητροπολίτης Μόρφου Νεόφυτος, καλεσμένος της Νατάσας Ιωάννου στην εκπομπή «Έχεις Μέσον» του Mega TV Κύπρου, κάνει αναφορά στα λεγόμενα ενός Άγιου Γέροντα, που βρίσκεται εν ζωή, ο οποίος και αποκάλυψε ότι η Ελλάδα θα βγει από την Ευρώπη εκούσια(με την θέλησή της) και πως θα κόψει την δική της δραχμή. Αυτή η εξέλιξη βέβαια δεν θα γίνει από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ…, αλλά από άλλους πιο σοβαρούς ανθρώπους…
Πέραν αυτού κάνει μια σύντομη αναφορά στην επικείμενη διάλυση της Ευρώπης, στην Γερμανία αλλά και στο προσφυγικό, πίσω από το οποίο κρύβονται πολλά…
 

Φτιάξτε αλάδωτη σιμιγδαλόπιτα

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη Bossnews.gr.
Φτιάξτε αλάδωτη σιμιγδαλόπιτα

Μία από τις πιο νόστιμες και απόλυτα νηστίσιμες γλυκές συνταγές.
Υλικά:
½ φλιτζάνι ταχίνι
¾ φλιτζανιού νερό
¼ φλιτζανιού χυμό λεμονιού
2 φλιτζάνια ζάχαρη
1 φλιτζάνι χυμό πορτοκαλιού
1 φλιτζάνι νερό
1 κουταλάκι κανέλα
½ κουταλάκι  γαρύφαλλο
3 ½ φλιτζάνια σιμιγδάλι χοντρό
1 φλιτζάνι ασπρισμένα αμύγδαλα

Για το σιρόπι:
3 φλιτζάνια ζάχαρη
2 ½ φλιτζάνια νερό
1 κουταλιά χυμό λεμονιού 2 ξύλα κανέλλας

Εκτέλεση:
Χτυπάμε καλά το ταχίνι και τα ¾ φλιτζανιού νερό με τον χυμό λεμονιού ώσπου να ασπρίσει.

Προσθέτουμε διαδοχικά τη ζάχαρη, τον χυμό πορτοκαλιού, το νερό, την κανέλλα, το γαρύφαλλο και το σιμιγδάλι δουλεύοντας το μίγμα.
Το αδειάζουμε σε ταψί 40Χ35 εκ. και σκεπάζουμε με τα αμύγδαλα όλη την επιφάνεια.
Ψήνουμε στους 180 βαθμούς για 45 λεπτά περίπου. Εν τω μεταξύ, έχουμε ετοιμάσει το σιρόπι βράζοντας όλα τα υλικά ως που να δέσει.
Μόλις βγάλουμε τη  σιμιγδαλόπιτα από τον φούρνο, την περιχύνουμε αμέσως με το κρύο σιρόπι.
Καλή επιτυχία!!!
Πηγή: monastiriaka.gr

«Φιλοσοφία» με τον Δρα Γιώργο Βασιλακόπουλο

Η φιλοσοφία και η αξία της στην αρχαιότητα και στην σημερινή εποχή Speak Greek In March
 
Το Ελληνικό Πρόγραμμα της Ραδιοφωνίας SBS συμμετέχει στην ομογενειακή εκστρατεία Μιλούμε Ελληνικά τον Μάρτιο. Η Δευτέρα 7 Μαρτίου είναι αφιερωμένη…
sbs.com.au
 

Το μάτι του Ρα, ο Σωκράτης, και το «τρίτο μάτι»

Όπως είναι γνωστό οι αισθήσεις μας φανερώνουν μόνο ένα περιορισμένο κομμάτι της πραγματικότητας. Υπάρχουν άραγε όργανα στον άνθρωπο που τον βοηθούν στην αντίληψη υψηλοτέρων συχνοτήτων και κραδασμών από αυτές που μπορούν να αντιληφθούν οι αισθήσεις μας;
 
Όπως είναι γνωστό οι αισθήσεις μας φανερώνουν μόνο ένα περιορισμένο κομμάτι της πραγματικότητας. Υπάρχουν άραγε όργανα στον άνθρωπο που τον βοηθούν στην…
awakengr.com

Όπως είναι γνωστό οι αισθήσεις μας φανερώνουν μόνο ένα περιορισμένο κομμάτι της πραγματικότητας. Υπάρχουν άραγε όργανα στον άνθρωπο που τον βοηθούν στην αντίληψη υψηλοτέρων συχνοτήτων και κραδασμών από αυτές που μπορούν να αντιληφθούν οι αισθήσεις μας;
Ο Πλάτωνας και άλλοι αρχαίοι Φιλόσοφοι και μύστες μας έχουν περιγράψει έναν άλλο πνευματικότερο κόσμο, τον κόσμο των αρχετυπικών ιδεών. Για τους Ινδούς το Σύμπαν με όλα όσα περιέχει, ονομάζεται ΜΑΓΙΑ (πλάνη) , γιατί όλα μέσα σε αυτό είναι παροδικά. Γενικότερα για την αρχαία γνώση το πνεύμα, και η συνείδηση είναι η υπέρτατη πραγματικότητα, ενώ ο κόσμος της ύλης αποτελεί το κατώτερο τμήμα της συμπαντικής εκδήλωσης. Για να αναφέρω ένα απλό παράδειγμα, θα έλεγα πως ο σύμπαν είναι μία παλλόμενη ενέργεια, αυτό που εμείς μπορούμε να αντιληφθούμε με τις αισθήσεις μας είναι όχι ο ωκεανός αυτός καθ’ ευατός της ενέργειας, αλλά το αποτύπωμα του, όπως το αποτύπωμα της θάλασσας στην ακτή.
Υπήρχε λοιπόν κάποια ικανότητα υπεραισθητικής αντίληψης που διέθεταν οι άνθρωποι κατά την νηπιακή ηλικία της ανθρωπότητας και που πλέον οι σύγχρονοι άνθρωποι δεν διαθέτουν, ώστε να δικαιολογείτε η στενή σχέση με την φύση που είχαν, και κατά συνέπεια οι ανεξήγητες ικανότητες που φαίνεται πως διέθεταν οι αρχαίοι πολιτισμοί; Μήπως είχαν αναπτύξει την «έκτη αίσθηση» ή διαίσθηση (ESP Extrasensory Perception) η οποία αφορά την αντίληψη πέρα από τις φυσικές μας αισθήσεις;
Η διαίσθηση αφορά μία πηγή που παρέχει ένα πρόσθετο αριθμό πληροφοριών, που δεν προέρχεται από την αναλυτική, λογική πλευρά του εγκεφάλου. Όσο αναπτύσσεται και γίνεται κατανοητή, μπορεί να αποτελέσει αξιόπιστο και πολύτιμο εργαλείο στα χέρια των ανθρώπων. Η διαίσθηση μας επιτρέπει να διευρύνουμε την συνειδητότητα μας τόσο σε σχέση με τον εαυτό μας, όσο και το περιβάλλον μας.
Οι αρχαίοι πολιτισμοί ονόμαζαν το κέντρο της έκτης αίσθησης και της σοφίας το «τρίτο μάτι», το οποίο από αρχαιοτάτων χρόνων οι Μύστες το συνέδεσαν με την διαίσθηση και το χαρακτήρισαν ως η όραση της διαίσθησης. Το Τρίτο Μάτι είναι ουσιαστικά μια «τυφλή» υπόφυση στο μέτωπό μας, που ενεργοποιείται συνήθως κατά τον ύπνο. Οι ανατολικές θρησκείες τοποθετούν το «τρίτο μάτι» στο κέντρο του μετώπου ανάμεσα στα φρύδια. Στην Αίγυπτο αναφέρεται ως το «μάτι του Ρα», και είναι σύμβολο της προστασίας και της ζωής.
Ο Γαληνός ο αρχαίος Έλληνας γιατρός αναφέρθηκε στην επίφυση, πίστευε ότι είναι μια βαλβίδα που ρυθμίζει την σκέψη. Κατά τον 18ο αιώνα ο Γάλλος επιστήμονας και φιλόσοφος Ρενέ Ντεκάρτ είπε ότι η επίφυση είναι, για το σημείο της ανθρώπινης ζωής όπου συναντιούνται η ψυχή και το σώμα, η «έδρα της ενόρασης».
Στον εγκέφαλο λοιπόν υπάρχουν δύο μικροί αδένες η υπό – φυση και η επί – φυση όργανα φαίνεται πως συμμετέχουν στην ενεργοποίηση του κέντρου της έκτης αίσθησης ή του τρίτου ματιού.
Σύμφωνα με την Ιατρική επιστήμη, η υπό – φυση είναι ένας μεγάλης σημασίας ενδοκρινής αδένας, που βρίσκεται στη βάση του εγκεφάλου, πίσω από τη μύτη και στο ύψος των ματιών, σε μία περιοχή που λέγεται τουρκικό εφίππιο ( σέλλα αλόγου). Η υπόφυση εκκρίνει εννέα διαφορετικές ορμόνες.
Η επί – φυση είναι ένα μικρό κωνοειδές μόρφωμα που βρίσκεται στη βάση του εγκεφάλου. Αν και έχει το ίδιο περίπου μέγεθος με την υπόφυση, η επίφυση –μαζί με τον γειτονικό υποθάλαμο με τον οποίο συνδέεται άμεσα– θεωρείται ως ο κορυφαίος αδένας όλου του ενδοκρινικού συστήματος.
Η ομοιότητα της επίφυσης με το μάτι του Ρα τον πανόπτη οφθαλμό (θα ωρύονται οι συνομοσιολόγοι τώρα), δεν γνωρίζω αν είναι τυχαία σε κάθε περίπτωση όμως αποτέλεσε το έναυσμα για το παρόν άρθρο.

Λόγω της ομοιότητάς της με καρπό κωνοφόρου δέντρου ονομάζεται και κωνάριο. Η επίφυση παράγει τη μελατονίνη, η οποία είναι ορμόνη που ρυθμίζει την εναλλαγή ύπνου και εγρήγορσης σύμφωνα με την εναλλαγή μέρας και νύχτας, γνωστός και ως κιρκάδιος ρυθμός. Ο ημερονύκτιος ρυθμός αφορά τον κύκλο ύπνου και εγρήγορσης κατά τη διάρκεια της ημέρας. Η ίδια ουσία έχει βρεθεί ότι επιδρά και σε πλήθος άλλων λειτουργιών, όπως η θερμοκρασία του σώματος μας, η ψυχολογική μας διάθεση, η αναπαραγωγική ικανότητα, η αποτελεσματικότητα του ανοσοποιητικού μας συστήματος.
Ο αδένας της επίφυσης αποτελείται κυρίως από νερό και μια κατηγορία κυττάρων που ονομάζονται νευρογλοία. Το εντυπωσιακό είναι ότι οι σχηματισμοί των κυττάρων αυτών στο εσωτερικό της επίφυσης θυμίζουν σε μεγάλο βαθμό τα Ραβδία και τα Κωνία των ματιών μας, ενώ ακριβώς όπως και τα μάτια μας, ο εν λόγω αδένας συνδέεται απευθείας με το οπτικό κέντρο του εγκεφάλου μας, λειτουργώντας ουσιαστικά ως ένα είδος «εσωτερικού ματιού» (ή σωστότερα,«εσωτερικής κεραίας», καθώς οι εικόνες που συλλαμβάνει και μεταδίδει στο κέντρο της όρασης μας δεν προέρχονται από τον περιβάλλοντα μας χώρο, αλλά από «αλλού»!). Αυτοψίες, ωστόσο σε εγκεφάλους αποθανόντων έδειξαν ότι στους περισσότερους ανθρώπους της εποχής μας ο αδένας της επίφυσης δεν βρίσκεται σε καθόλου καλή κατάσταση, καθώς υπόκειται σε μια μορφή «ασβεστοποίησης»(calcification), με αποτέλεσμα να υπολειτουργεί ή να είναι ουσιαστικά αδρανής!
Νευρικές ώσεις από τον αμφιβληστροειδή χιτώνα του οφθαλμού φθάνουν στην επίφυση και επηρεάζουν την έκκριση μελατονίνης. Συγκεκριμένα, το σκοτάδι διεγείρει την έκκριση μελατονίνης, ενώ το φως την καταστέλλει. Στον άνθρωπο έχει επιβεβαιωθεί παρόμοια δράση. Η μελατονίνη επιταχύνει την επέλευση του ύπνου και έχει χρησιμοποιηθεί ακόμη και ως φάρμακο για την αντιμετώπιση της αϋπνίας.
Ακριβώς λόγω της ρύθμισης του φωτός και του κύκλου του ύμνου ύπνου και εγρήγορσης έχουν διατυπωθεί πλήθος θεωριών σχετικά με τη λειτουργία της, πολλές από τις οποίες είχαν και μεταφυσικό χαρακτήρα έδρα της ψυχής και τρίτο μάτι. Ο Ντεκάρτ λ.χ δήλωσε πως πρόκειται για το σημείο της ανθρώπινης ζωής όπου συναντιούνται η ψυχή και το σώμα, η «έδρα της εν -όρασης».

Όταν και αν η επίφυση και η υπόφυση αναπτυχθούν και διεγερθούν πλήρως, τότε οι κραδασμοί τους ενεργοποιούν το υποσυνείδητο, την διαίσθηση, και την «ενόραση». Αυτό επιτυγχάνεται με διάφορες τεχνικές, είτε με τον διαλογισμό, είτε με την προσευχή είτε με ένα αυστηρό Φιλοσοφικό στοχασμό δια της «εις εαυτόν διείσδυση», την μέθοδο που χρησιμοποιούσαν ο Σωκράτης, ο Πλάτωνος, ο Πλωτίνος και άλλοι αρχαίοι Έλληνες Φιλόσοφοι.
Εδώ θα κάνω μία στάση, λόγω… αδυναμίας, αλλά και συνήθειας. Πολύ καλές οι ανατολικές τεχνικές διαλογισμού αλλά και εμείς διαθέταμε μία εξίσου εξαιρετική μέθοδο κατανόησης του σύμπαντος και του εαυτού μας. Σύμφωνα λοιπόν με τον Σωκράτη εκείνοι που ασχολούνται με την φιλοσοφία κατά τον όρθρο τρόπο, στρέφει τον άνθρωπο μακριά από τις σωματικές απολαύσεις, προς το πνεύμα.
Πώς όμως γίνεται με την ορθολογιστική γνώση αυτή καθ’ εαυτή; Συνιστά το σώμα εμπόδιο ή όχι, αν το θεωρήσουμε σαν κάτι που μας συντροφεύει στην κατά την έρευνα μας προς την γνώση; Πότε μπορεί η ψυχή να δει την αλήθεια;
Δεδομένου ότι, όταν προσπαθεί να εξετάσει κάτι με την βοήθεια του σώματος, το σώμα αποδεδειγμένα την εξαπατά. Αυτό το επιτυγχάνει εκείνος που σύμφωνα με τον Σωκράτη προσεγγίζει τα πάντα, όσον το δυνατόν με το πνεύμα μονάχα, χωρίς ούτε να κοιτάζει τριγύρω όταν σκέπτεται, ούτε να επιτρέπει σε καμία άλλη αίσθηση να διακόπτει τον στοχασμό του αλλά, χρησιμοποιώντας καθαρή σκέψη μονάχα, προσπαθεί να αγκαλιάσει οτιδήποτε, έτσι όπως αυτό είναι, αυτό καθ’ εαυτό, διαχωρίζοντας τόσο όσο δυνατό περισσότερο από μάτια και αυτιά, εν συντομία από ολόκληρο το σώμα, που μονάχα διαταράσσει την ψυχή και δεν της επιτρέπει να προσεγγίσει την αλήθεια και την ενόραση που συνδέονται με την ψυχή….
Τώρα δεν είναι θάνατος η απελευθέρωση και ο διαχωρισμός της ψυχής από το σώμα; Και είναι μονάχα οι αληθινοί φιλόσοφοι που πάντοτε προσπαθούν να απελευθερώσουν την ψυχή όσο περισσότερο μπορούν. Αυτό, επομένως είναι το έργο του φιλόσοφου ν απελευθερώσει την ψυχή από το σώμα… όταν η ψυχή, επιστρέφοντας στον εαυτό της στοχάζεται, πηγαίνει κατευθείαν σε αυτό που είναι αγνό αιώνιο και αθάνατο και όμοιο προς τον εαυτό του, και σχετιζόμενη με αυτό, προσχωρεί σε αυτόν όταν είναι μόνη της και δεν παρεμποδίζεται. Και τότε η ψυχή αναπαύεται από τα λάθη τα, και βρίσκεται σε επικοινωνία με εκείνο που είναι ίδιο προς τον εαυτό του. Και αυτή η κατάσταση της ψυχής ονομάζεται σοφία…!

Ο Πλάτωνας αναφέρει πως η γνώση αυτή, δεν είναι κάτι που μπορεί να περιγραφεί με λόγια όπως οι άλλες επιστήμες. Χρειάζεται μακρά μελέτη του θέματος και διάπλαση του εαυτού με αυτήν. Τότε, είναι σαν μία σπίθα να ξεπηδά και να ανάβει ένα φως που από εκεί και μετά είναι ικανό να αυτοσυντηρείται.
Αργότερα τον 4ο αιώνα μ.Χ, ο ιδρυτής του Νεοπλατωνισμού Πλωτίνος εφαρμόζοντας αυτές τις τεχνικές του Πλάτωνα (ο οποίος ήταν μαθητής του Σωκράτη), αναφέρει πως κατάφερε να φτάσει στην κορύφωση της «μυστικιστικής αυτής φιλοσοφικής έκστασης», μόνο τέσσερις φορές στην ζωή του.
Σύμφωνα με τα λόγια του Πλωτίνου: «Δεν είναι γνωστό από πού ήρθε το φως, από έξω ή από μέσα», και όταν έπαυσε λέει: ήταν λοιπόν μέσα και ωστόσο όχι μέσα. Δεν πρέπει να ερωτηθεί από πού ήρθε: δεν υπάρχει ένα από πού, επειδή ούτε ήρθε ούτε έφυγε, αλλά εμφανίστηκε και εξαφανίστηκε. Για αυτό δεν είναι ανάγκη να το εξαναγκάσει, αλλά πρέπει να περιμένει σιωπηλός έως ότου εμφανιστεί και να προετοιμαστεί για να το δει, όπως το βλέμμα περιμένει την ανατολή του ήλιου».
Το φως σαν σύμβολο της εκστατικής καταστάσεως, το φως που γίνεται αισθητό από τον θνητό σαν μια «ουράνια μέθη», είναι βασικά ένα κυρίαρχο σύμβολο στον «μυστικισμό» της Μεσογείου.
Επανερχόμενος στο παρόν, όλες αυτές είναι τεχνικές αποσκοπούν στο να μεταφέρεται η προσοχή μας από τον εξωτερικό κόσμο στον εσωτερικό. Όταν ο νους απομονώνεται από το φυσικό περιβάλλον του, προσπαθώντας να επιτύχει την αυτογνωσία, και να αντιληφτεί την πραγματική υπόσταση των πραγμάτων. Τότε η συνείδηση του συνειδητού ανθρώπου δεν περιορίζεται πλέον μόνο προς τα έξω, μέσω των πέντε αισθήσεων. Οι πέντε αισθήσεις κυριαρχούνται από την έκτη αίσθηση, το νου, και όλη η συνείδηση και η αντιληπτική λειτουργία στρέφονται προς τα μέσα και προς τα άνω.
Είναι η στιγμή που η επίφυση ενεργοποιείται σε συνδυασμό με την υπόφυση, όταν προσαρμόζουν και χαμηλώνουν τη συχνότητα των βιοηλεκτρικών ροών, καθώς είναι μετασχηματιστές πνευματικής ενέργειας. Καθώς εισέρχονται στον εγκέφαλο, οι κοσμικές δονήσεις που επηρεάζουν τον άνθρωπο μειώνονται. Μια ενεργοποιημένη επίφυση λειτουργεί ως μετασχηματιστής που χαμηλώνει τον ρυθμό της ενέργειας σε μια χαμηλότερη συχνότητα.
Η ανθρωπότητα αυτή την στιγμή λειτουργεί σε μια χαμηλή συχνότητα. Το άνοιγμα του «τρίτου ματιού» μπορεί να επιταχύνει αυτή τη δόνηση σε υψηλότερα επίπεδα, έτσι ώστε να είμαστε ικανοί να διευρύνουμε την αντίληψη μας.

Φρέζιες (τούρτα φράουλα)!

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε το βίντεο του χρήστη Met Daan.
 
Met Daan
Cake Freesia (Fraisier)!
By: @Priyatnogo appetita

Φρέζιες (τούρτα φράουλα)!
Από: @Priyatnogo appetita

Ο Τάφος της Παναγίας στην Γεσθημανή (Αφιέρωμα)

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του Theodoros Savvakis.
Ο Τάφος της Παναγίας στην Γεσθημανή (Αφιέρωμα)
 
Tό blablaworldnews.blogspot.gr δεν παίρνει θέση (με πολιτική κτλ άποψη) σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διάφορα ιστολόγια.Δημοσιεύονται όλα για την δική σας…
blablaworldnews.blogspot.com|Από THEO SAVVAKIS

Πέμπτη 21 Ιουλίου 2016

Η θαυματουργή προσευχή

Η θαυματουργή προσευχή για όσους αντιμετωπίζουν πολύ δύσκολα προβλήματα
 
fantastikomagazine.blogspot.com
 
Η προσευχή του Ιούδα του Θαδδαίου που όταν τη λέτε με πίστη και ταπείνωση ποτέ μέχρι τώρα δεν απέτυχε

Ο Ιούδας ο Θαδδαίος δεν έχει καμία σχέση με τον Ιούδα τον Ισκαριώτη που πρόδωσε τον Θεάνθρωπο. Κατά την Ιεράν Παράδοση της Ορθοδόξου Εκκλησίας, ο Κύριός μας, θέλοντας να αποκαταστήσει το Όνομα του Προδότη Ισκαριώτη, έδωσε στον Ιούδα τον Θαδδαίο, μια ξεχωριστή ευλογία. Μια χάρη, στην οποία, ότι θα ζητάει ο Θαδδαίος από τον Ιησού Χριστό για εμάς, αυτό θα γίνεται.

Η προσευχή που ακολουθεί είναι ακόμη μια δέηση για μεσιτεία στον Δεσπότη των πάντων … άλλη μιά προσευχή που βοήθησε κάποιους που συνάντησαν ανυπέρβλητα εμπόδια, όταν φαινόταν να μην υπάρχει καμιά βοήθεια και είχαν σχεδόν απελπιστεί…
Σαφώς και το θέμα της προσευχής δεν είναι ποσοτικό… Το ότι έχει σχετιστεί απο κάποιους αδερφούς μας η συγκεκριμένη προσευχή με μιά παράδοση επτά επαναλήψεων επί εννέα ημέρες, είναι κάτι με συμβολική μεν απόχρωση, που θα πρέπει όμως σίγουρα να αξιολογείται με μεγάλη προσοχή και την πάντα απαραίτητη διάκριση…

Για κανένα λόγο βέβαια δεν θα πρέπει να αντιμετωπίζεται αυτή αλλά και οποιαδήποτε άλλη προσευχή με μια θρησκοληπτική διάθεση ή σαν μαγικό φάρμακο… Μια τέτοια αντιμετώπιση της προσευχής προσιδιάζει στην πλάνη και σίγουρα δεν αναπαύει κανέναν….
Και ούτε θα πρέπει κανείς να απογοητεύεται αν αυτή ή οιαδήποτε άλλη παράκληση προς τον Τριαδικό Θεό μας, δεν έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Το γιατί είναι αυτό που πρέπει να μας απασχολεί σύμφωνα και με τον Ιερό Χρυσόστομο …
Γιατί λοιπόν; Γιατί πολλές φορές μόλις πάρουμε αυτό που ζητήσαμε από το Θεό χαλαρώνουμε το ζήλο μας για προσευχή. Άλλοτε γιατί ζητούμε αγαθά που δεν συμφέρουν την ψυχή μας και άλλοτε γιατί δείχνουμε αδιαφορία. Καθυστερώντας ο Θεός να μας δώσει εκείνα που του ζητούμε αυξάνει το ζήλο μας και την επιμονή μας, όπως αναφέρει το diakonima.gr.
Ο Κύριος θέλει να μας διδάξει την συνεχή καταφυγή μας σ΄ Αυτόν, αναβάλλει, επειδή θέλει να εισπράξουμε το μισθό της υπομονής και επειδή γνωρίζει και την κατάλληλη στιγμή που μας συμφέρει να επιτύχουμε αυτά που επιδιώκουμε.Είτε λάβουμε είτε δεν λάβουμε όσα ζητήσαμε από το Θεό, οφείλουμε να Τον ευχαριστούμε γιατί ο Θεός γνωρίζει καλύτερα από μας το συμφέρον μας…

Η προσευχή:
Αγιώτατε Απόστολε, Άγιε Ιούδα Θαδδαίε, πιστέ υπηρέτη και φίλε του Ιησού, η Ορθοδοξία, σ όλον τον κόσμο σε τιμά και σε επικαλείται ως Προστάτη των απελπισμένων υποθέσεων, αυτών για τις οποίες έχει χαθεί κάθε ελπίδα. Προσευχήσου για μένα. Είμαι τόσο απελπισμένος/η και μόνος/η.
 Σε ικετεύω κάνε χρήση αυτής της ιδιαίτερης Χάρης που σου έχει δοθεί, να φέρνεις ορατή και γρήγορη βοήθεια όπου δεν υπάρχει καμμία σχεδόν ελπίδα βοηθείας. Βοήθησέ με τούτη την ώρα της ανάγκης, για να μπορέσω να λάβω την παρηγοριά και την βοήθεια της Αγίας Τριάδος, σ όλες μου τις ανάγκες, δοκιμασίες, και βάσανα (εδώ εκφράζετε το αίτημά σας) και να μπορώ να υμνώ τον Χριστό μαζί με σένα και με όλους τους Ορθόδοξους Χριστιανούς. Υπόσχομαι, ω ευλογημένε Άγιε Ιούδα Θαδδαίε, να ενθυμούμαι πάντοτε αυτή τη μεγάλη Χάρη.
Να σε τιμώ πάντοτε, ιδιαίτερα ως τον πιο δυνατό προστάτη μου, και μ ευγνωμοσύνη να ενθαρρύνω την ευλάβεια προς εσένα, ΑΜΗΝ. Είθε το όνομα της Αγίας Τριάδος να λατρεύεται και να υμνείται απ όλους τους Ορθόδοξους Χριστιανούς, στους αιώνες των αιώνων, ΑΜΗΝ. Είθε το όνομα του Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού, να υμνείται και να δοξάζεται τώρα και παντοτεινά, ΑΜΗΝ. Άγιε Ιούδα Θαδδαίε δεήσου για μας και άκουσε τις προσευχές μας, ΑΜΗΝ. Ας είναι ευλογημένο το όνομα του Ιησού Χριστού. Ας είναι ευλογημένο το όνομα της Υπεραγίας και Αειπαρθένου Μαρίας. Ας είναι ευλογημένος ο Αγιος Ιούδας ο Θαδδαίος.
 Σε όλο τον κόσμο και σε όλους τους αιώνες, ΑΜΗΝ. Πάτερ Ημών Χαίρε Μαρία Κεχαριτωμένη, ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη συ εν γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ο Ιησούς. Υπεραγία Θεοτόκε πρέσβευε υπέρ ημών των αμαρτωλών νυν και αεί και την ώρα του θανάτου ημών, ΑΜΗΝ.
Αυτή η προσευχή του Αγίου Ιούδα του Θαδδαίου λέγεται όταν συναντάμε προβλήματα ή όταν δεν φαίνεται να υπάρχει βοήθεια και έχουμε σχεδόν απελπιστεί. Οι προσευχές του εννεαημέρου απαγγέλλονται επτά (7) φορές την ημέρα, επί εννέα (9) συνεχείς ημέρες. Οι προσευχές εισακούονται την εννάτη και πριν, όταν λέγονται με πίστη και ταπείνωση και ποτέ μέχρι τώρα δεν απέτυχαν.
Θα λάβετε τη Χάρη που ζητάτε από τον Άγιο Ιούδα το Θαδδαίο, όσο απραγματοποίητη κι αν φαίνεται. Πολλοί άνθρωποι προβληματίζονται με το επτά (7) φορές την ημέρα και επί εννέα (9) συνεχείς ημέρες. Ο αριθμός επτά (7) είναι ιερός αριθμός και οι Πατέρες της Εκκλησίας όπως ο Ιερός Χρυσόστομος τον θεωρούν αριθμό της πληρότητος του Θεού. Δεν είναι τυχαίο ότι η Αγία Γραφή αναφέρει στην Παλαιά και στην Καινή Διαθήκη πολλές φορές τον αριθμό επτά (7),π.χ.

Επτά ημέρες δημιουργίας
Ο Δαυίδ αναγγέλλει «ἑπτάκις τῆς ἡμέρας αἰνέσω Σε Κύριε».
Επτά οι Οικουμενικές Σύνοδοι.
Επτά οι λυχνίες της Αποκάλυψης κτλ.
Ο αριθμός εννέα (9) που αναφέρεται συμβολίζει τα εννέα τάγματα των Επουρανίων Αγγελικών Δυνάμεων τα οποία αδιάλειπτα προσφέρουν με τη Χάρη του Ἰησοῦ Χριστοῦ την προστασία τους στους ανθρώπους και γι’αυτό θέλουμε
συμβολικά να τα τιμήσουμε

Δημοφιλείς αναρτήσεις