Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2016

ΒΕΡΓΙΝΑ-ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε το βίντεο του χρήστη ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΗ.
 
ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΗ
ΒΕΡΓΙΝΑ-ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
Αιγές:Η βασιλική πρωτεύουσα των Μακεδόνων.
ΖΗΤΩ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΑΣ!!!
ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ!!!!!

ΔΑΚΡΥΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ !!

Ψωρίαση - άσχημος εχθρός

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη Skin Blogger.
Μπορείς να τη νικήσεις με το σωστό σύμμαχο. Το δέρμα σου χρειάζεται τη βοήθειά σου.

Η Φέτα, είναι το αρχαιότερο τυρί

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
Η φέτα το αρχαιότερο τυρί του κόσμου, το Ελληνικό τυρί που αναφορά βρίσκουμε στην Ομήρου...
fifo.blogy.gr
 


Η φέτα το αρχαιότερο τυρί του κόσμου, το Ελληνικό τυρί που αναφορά βρίσκουμε στην Ομήρου Οδύσσεια όταν ο Οδυσσέας επισκέφτηκε το σπήλαιο του κύκλωπα Πολύφημου,επίσης μαθαίνουμε πως ο Πολύφημος παρασκεύαζε την φέτα !!!.
Επίσης καταλαβαίνουμε από το κείμενο του Όμηρου πως ο Πολύφημος είχε και άλλα είδη τυριών στα ράφια του!!!! Οδύσσεια, μετάφραση Καζαντζάκη-Κακριδή, ραψωδία ι  στίχοι 216-249
Σε λίγο ομπρός στο σπήλιο φτάσαμε, μα μέσα αυτός δεν ήταν, μόν΄ τα παχιά τ΄ αρνιά του εβόσκιζε ψηλά στα βοσκοτόπια. Κι εμείς το σπήλιο τριγυρίζοντας το αποθαμάξαμε όλο: τυριά γεμάτα τα τυρόβολα· στις μάντρες στοιβαγμένα τ΄ αρνιά, τα ρίφια· κι ήταν ξέχωρα κλεισμένη η κάθε γέννα, χώρια μαθές τα πρωτογέννητα και χώρια τα μεσάτα, και τα ψιμάρνια χώρια· ξέχειλα τ΄ αγγειά από ορό θωρούσες — λεβέτια, σκάφες, όλα, που ΄φτιανε, να τα ΄χει και ν΄ αρμέγει. Τα παρακάλια τότε οι σύντροφοι κινούσαν, πρώτα απ΄ όλα να πάρουμε τυριά να φύγουμε, και πάλι διαγυρνώντας αρνιά από τα μαντριά ν΄ αρπάξουμε και ρίφια, να τα πάμε στο πλοίο, κι αμέσως να μακρύνουμε πα στ΄ αρμυρά πελάγη. Μα εγώ δεν άκουσα, και θα ΄μαστε πολύ πιο κερδεμένοι·πρώτα να ιδώ τον ίδιον ήθελα κι αν θα μου δώσει δώρα· μα οι σύντροφοί μου δεν θα γνώριζαν καμιά του καλοσύνη! Ανάψαμε φωτιά και στους θεούς προσφέραμε θυσίες, μετά κι εμείς να φάμε πήραμε τυρί, και καθισμένοι τον καρτερούσαμε, ως που γύρισε· στην πλάτη εκουβαλούσε ξύλα στεγνά, ένα ακέριο φόρτωμα, να τα ΄χει για το δείπνο. Κι ως χάμω τα ΄ριξε, αντιλάλησε βαριά τρογύρα ο βράχος. Εμείς στην αγκωνή χωθήκαμε του σπήλιου φοβισμένοι, κι αυτός στο σπήλιο το πλατύχωρο τα ζωντανά του μπάζει, όλα όσα θα ΄ρμεγε, όξω αφήνοντας τ΄ αρσενικά — τους τράγους και τους κριγιούς — στην αψηλόχτιστην αυλή· μετά ένα βράχο, που ΄χε να κλειεί του σπήλιου το άνοιγμα, σηκώνει και σφαλίζει, κατάβαρο· και να τον φόρτωνες σε εικοσιδυό καρότσιαγερά και να ΄χουν ρόδες τέσσερεις, δε σάλευε απ΄ τον τόπο· τόσο τρανός ο βράχος που ΄βαλε στην πόρτα, για να κλείσει. Κι ως τις αρνάδες πήρε κι άρμεξε και τις βελάστρες γίδες με τάξη, τα μικρά στις μάνες τους να τις βυζάξουν σπρώχνει. Μισό απ΄ το γάλα το άσπρο βάλθηκε μετά γοργά να πήξει, κι όπως το μάζωξε, το απίθωσε στα τυροβόλια μέσα· το άλλο μισό σε κάδους το ΄βαλε να το ΄χει για την ώραπου θα δειπνούσε, με το χέρι του ν΄ απλώνει και να πίνει.
Αρχαίο κείμενο ἐλθόντες δ᾽ εἰς ἄντρον ἐθηεύμεσθα ἕκαστα. ταρσοὶ μὲν τυρῶν βρῖθον, στείνοντο δὲ σηκοὶ ἀρνῶν ἠδ᾽ ἐρίφων· διακεκριμέναι δὲ ἕκασται ἔρχατο, χωρὶς μὲν πρόγονοι, χωρὶς δὲ μέτασσαι, χωρὶς δ᾽ αὖθ᾽ ἕρσαι. ναῖον δ᾽ ὀρῷ ἄγγεα πάντα, γαυλοί τε σκαφίδες τε, τετυγμένα, τοῖς ἐνάμελγεν.
ἔνθ᾽ ἐμὲ μὲν πρώτισθ᾽ ἕταροι λίσσοντ᾽ ἐπέεσσιν τυρῶν αἰνυμένους ἰέναι πάλιν, αὐτὰρ ἔπειτα καρπαλίμως ἐπὶ νῆα θοὴν ἐρίφους τε καὶ ἄρνας σηκῶν ἐξελάσαντας ἐπιπλεῖν ἁλμυρὸν ὕδωρ· ἀλλ᾽ ἐγὼ οὐ πιθόμην, ἦ τ᾽ ἂν πολὺ κέρδιον ἦεν, ὄφρ᾽ αὐτόν τε ἴδοιμι, καὶ εἴ μοι ξείνια δοίη. οὐδ᾽ ἄρ᾽ ἔμελλ᾽ ἑτάροισι φανεὶς ἐρατεινὸς ἔσεσθαι. «ἔνθα δὲ πῦρ κήαντες ἐθύσαμεν ἠδὲ καὶ αὐτοὶ τυρῶν αἰνύμενοι φάγομεν, μένομέν τέ μιν ἔνδον ἥμενοι, ἧος ἐπῆλθε νέμων. φέρε δ᾽ ὄβριμον ἄχθος ὕλης ἀζαλέης, ἵνα οἱ ποτιδόρπιον εἴη, ἔντοσθεν δ᾽ ἄντροιο βαλὼν ὀρυμαγδὸν ἔθηκεν· ἡμεῖς δὲ δείσαντες ἀπεσσύμεθ᾽ ἐς μυχὸν ἄντρου. αὐτὰρ ὅ γ᾽ εἰς εὐρὺ σπέος ἤλασε πίονα μῆλα πάντα μάλ᾽ ὅσσ᾽ ἤμελγε, τὰ δ᾽ ἄρσενα λεῖπε θύρηφιν, ἀρνειούς τε τράγους τε, βαθείης ἔκτοθεν αὐλῆς. αὐτὰρ ἔπειτ᾽ ἐπέθηκε θυρεὸν μέγαν ὑψόσ᾽ ἀείρας, ὄβριμον· οὐκ ἂν τόν γε δύω καὶ εἴκοσ᾽ ἄμαξαι ἐσθλαὶ τετράκυκλοι ἀπ᾽ οὔδεος ὀχλίσσειαν· τόσσην ἠλίβατον πέτρην ἐπέθηκε θύρῃσιν. ἑζόμενος δ᾽ ἤμελγεν ὄις καὶ μηκάδας αἶγας, πάντα κατὰ μοῖραν, καὶ ὑπ᾽ ἔμβρυον ἧκεν ἑκάστῃ. αὐτίκα δ᾽ ἥμισυ μὲν θρέψας λευκοῖο γάλακτος πλεκτοῖς ἐν ταλάροισιν ἀμησάμενος κατέθηκεν, ἥμισυ δ᾽ αὖτ᾽ ἔστησεν ἐν ἄγγεσιν, ὄφρα οἱ εἴη πίνειν αἰνυμένῳ καί οἱ ποτιδόρπιον εἴη.
Θρέψας=Έπηξε θρέψε γαρ=πήξε
Η ΟΜΗΡΟΥ ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΔΩ Πηγή: users.sch.gr, master-lista.blogspot.gr , amfipolinews
 
 
 TO ΑΡΘΡΟ ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΑΠΟ ΕΔΩ
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/05/blog-post_4816.html
 

"Αστάνα -Πως Εβραίοι και Χαζάροι Συνδέονται με Υπογήινους"


https://ellaniapili.blogspot.com/

Από Ελεύθερος Πολιορκημένος

Για να ανακαλύψουμε τι ακριβώς συμβαίνει και έχουν «πέσει» τόσα πολλά χρήματα για την δημιουργία της πόλης Αστάνα {ή Σατανα} στο Καζακστάν, πόλη-κέντρο της παγκόσμιας θρησκείας, θα πρέπει να ανατρέξουμε στην ιστορία και να ψάξουμε την σχέση της με το παρελθόν και το μέλλον.
Το 722 π.Χ, ο Ασσύριος βασιλιάς Ναβουχοδονόσορ επιτέθηκε στο κράτος του Ισραήλ που αποτελείτο από 10 εκ των 12 φυλών των εβραίων γιατί οι άλλες δύο είχαν αποκοπεί και είχαν φτιάξει το κράτος του Ιούδα . Τότε, αφού εξολόθρεψαν ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού, συνέλαβαν τους 10 βασιλείς τους μαζί με τον λαό και τους εξόρισε στα Αλτάια όρη .

{ Η Ασσυρία ηταν αρχαία χώρα Βασίλειο της Μεσοποταμίας στην κοιλάδα του Τίγρη που έλαβε την ονομασία της από την αρχική πόλη-κράτος Ασσούρ, που έφερε το όνομα του ομώνυμου θεού. Το Ασσυριακό κράτος απετέλεσε επανειλημμένα αυτοκρατορία της οποίας η μεγαλύτερη ακμή της προσδιορίζεται μεταξύ του 9ου και 7ου αιώνα π.Χ. Το Ασσυριακό κράτος καταλύθηκε οριστικά το 612 π.Χ..
Η περιοχή αυτή, όπου σήμερα βρίσκεται το ΒΑ Ιράκ, είναι μεγάλη χαμηλή πεδιάδα με μικρούς λόφους και διαρρέεται από τον ποταμό Τίγρη και τους παραποτάμους του. Τα άφθονα νερά και το καλό κλίμα έκαναν και στην αρχαιότητα τον τόπο αυτόν από τις πιο γόνιμες χώρες της Ασίας. }
{Το Κράι Αλτάι (Алта́йский край) είναι ομοσπονδιακό υποκείμενο της Ρωσίας, υπαγόμενο στο Σιβηρικό Διαμέρισμα. Βρίσκεται στα σύνορα της χώρας με το Καζακστάν. Πήρε το όνομά του από τα Αλτάια Όρη, στους πρόποδες των οποίων εκτείνεται.Κυριότερα αστικά κέντρα του Κράι είναι η πρωτεύουσα Μπαρναούλ (600.749 κάτοικοι – απογρ. 2002), το Μπισκ (218.562) και το Ρουμπτσόβσκ (163.063). Βασικές οικονομικές δραστηριότητες είναι η εξόρυξη μετάλλων και η επεξεργασία τους.Η πλειοψηφία των κατοίκων είναι ρωσικής καταγωγής (92%). Ανάμεσα στους κατοίκους απαντάται και ένας συμπαγής πληθυσμός περίπου 80.000 ατόμων γερμανικής καταγωγής (3%), οι λεγόμενοι Ρώσοι Μεννονίτες. Πρόκειται για απογόνους Πρώσων και Ολλανδών Αναβαπτιστών, οπαδών της διδασκαλίας του ειρηνιστή προτεστάντη Μέννο Σίμονς, οι οποίοι μετά από πρόσκληση της Μεγάλης Αικατερίνης (τέλη 18ου αι.) είχαν εγκαταλείψει τις πατρίδες τους και εγκατασταθεί ομαδικά σε διάφορες περιοχές της ευρωπαϊκής Ρωσίας, ιδιαίτερα στην Κριμαία. Το 1906 όλοι οι Μεννονίτες συγκεντρώθηκαν σε μία από τις περιοχές που σήμερα καταλαμβάνει το Κράι Αλτάι, λαμβάνοντας ειδικά προνόμια και δωρεάν καλλιεργήσιμη γη. Πηγή }
Εκεί στην σημερινή περιοχή του Καζακστάν , συνέβησαν πολλά και διάφορα στα χρόνια πού οι εξόριστοι εβραίοι με τους βασιλιάδες – ραβίνους τους παρέμεναν {προφανώς σε ένα είδος φυλακής] απομονωμένοι.
Εκεί, στον τόπο της εξορίας τους , λέγετε ότι, από μυστικά ανοίγματα- περάσματα στην γή, βγήκαν από τον υπόγειο κόσμο διαβολικά βδελύγματα τα οποία ήρθαν σε συμφωνία με τους βασιλείς – ραβίνους του λαού του Ισραήλ.
Με την υπόσχεση ότι θα τους δώσουν δύναμη και κυριαρχία, και πώς θα γίνουν εξουσιαστές επί όλων των λαών στην Γή , ήρθαν σε συμφωνία, με αντίτιμο να γίνουν τυφλά τους όργανα, να υπακούουν στις εντολές τους , και να υπηρετούν πιστά τους στόχους τους.
Αυτό η θρησκεία θα το μετέφραζε, πώς έγιναν υπηρέτες του Σατανά και έχασαν την ψυχή τους.
Σε μεταφυσικό επίπεδο πάλι, θα μπορούσαμε να προσθέσουμε πώς, χάνοντας την θέλησή τους, άφησαν ένα κενό μέσα τους, σαν τα κούφια καλάμια, το οποίο κατέλαβαν οι οντότητες εκείνες του υπογήινου χώρου, που χρειαζόντουσαν σώματα τα οποία θα τους εξυπηρετούν τους σκοπούς τους.
Πέρα από το αν είναι θρύλος , αλήθεια ή ψέμα, το ότι υπάρχει μια τέτοια υπόθεση αφήνει υπονοούμενα για το τι μπορεί να σημαίνει περαιτέρω το θέμα.
Κατά πρώτον το ότι εκεί στην εξορία τους ήρθαν σε επαφή με κάποιους υπογήινους μπορεί να έχει όντως να κάνει με κάποια φυλή που ζεί σε ένα υπόγειο βασίλειο με την οποία έκλεισαν συμφωνία ότι θα γίνουν τα υποχείριά τους στον πάνω κόσμο. Από την άλλη , η πιθανότητα να αποτελούν οι ίδιοι οι δέκα αρχηγοί τους , αντιπροσωπευτικά πρόσωπα, εντολοδόχοι , των Ατλάντων .
Το ότι πράγματι κάτι συνέβη εκεί είναι το πιο πιθανό αν το συνδυάσουμε και με τήν παρακάτω περίεργη ανακάλυψη.
Μια ερευνητική ομάδα το 2008 , ανακάλυψε σε σπήλαιο στα Αλτάια όρη θραύσματα απολιθωμένων οστών . Συγκεκριμένα ένα μικρό κομμάτι οστού από το πέμπτο δάχτυλο άπό ένα ανθρωποειδές , πού με την μέθοδο του άνθρακα χρονολογείται γύρω στο 40.000 π.Χ. Το εκπληκτικό ήταν πώς σε αντιπαράθεση που έκαναν τού DNA τού πλάσματος πού έζησε πρίν χιλιάδες χρόνια στην περιοχή της Σιβηρίας ,με αυτό του Homo Neanderthal και τού Homo Sapiens , δεν είχε καμιά σχέση. Ήταν μιτοχονδριακό . Συμπέραναν λοιπόν πώς είχαν να κάνουν με ένα εντελώς διαφορετικό τύπο οντότητας. Δηλαδή, το μιτοχονδριακό DNA του Homo Sapiens διαφοροποιείται από αυτό του Homo Neanderthal κατά μέσω όρο σε 202 ζεύγη νουκλεοτιδίων , του όντος διαφοροποιείται κατά μέσω όρο κατά 358 ζεύγη νουκλεοτιδίων.
Τώρα, άς δούμε ποια είναι η σχέση των περιπλανώμενων εξόριστων εβραίων με τους Χαζάρους.
{Οι Χάζαροι ή Χαζάροι είναι ένας μεσαιωνικός ημινομαδικός λαός, ο οποίος έπαψε να υπάρχει γύρω στον 11ο – 12ο αιώνα. Βρίσκονταν συγκεντρωμένοι δυτικά και βόρεια της Κασπίας Θάλασσας, κυρίως στο βόρειο Καύκασο και την ευρασιατική στέπα. Πέραν της αναμφισβήτητης τουρανικής καταγωγής τους, η ακριβής προέλευσή τους δεν είναι ακόμα εξακριβωμένη. Κατά την πιθανότερη εκδοχή, προήλθαν από την ανάμιξη κάποιων τουρκομογγολικών φύλων με απομεινάρια των Ούνων και τοπικά φύλα της ΒΔ Κασπίας. Το όνομά τους προέρχεται από την αρχαία τουρκική ρίζα «qaz-» που σημαίνει «περιπλανώμαι». Η ιστορική ιδιαιτερότητα των Χαζάρων έχει να κάνει με τη θρησκευτική πίστη τους. Αρχικά μοιράζονταν τη σαμανιστική λατρεία του Τένγκρι, εξουσιαστή του γαλάζιου ουρανού, με τους άλλους τουρανικούς λαούς. Τον 8ο αιώνα μ.Χ υιοθέτησαν τον ιουδαϊσμός, με «γέφυρα» εβραίους εμπόρους, αν και οι χάζαροι δεν αναφέρονται ως εβραϊκό κράτος εν τούτοις ο αρχηγός τους είχε εβραϊκό όνομα (Ζαχαρίας). {πηγή}
Επίσης : { Ποιοι είναι οι σημερινοί Εβραίοι; Είναι κατευθείαν απόγονοι του Αβραάμ ή μήπως αποτελούν ένα συνοθύλευμα πληθυσμιακών ομάδων που εξιουδαΐστηκαν με το πέρασμα των αιώνων;
Η κατεστημένη άποψη υποστηρίζει πως όλοι οι Εβραίοι στον κόσμο είναι το ίδιο, μία και μοναδική «φυλή», την οποία και «επέλεξε ο Θεός». Στην πραγματικότητα όμως υπάρχουν στη Γη δύο ευδιάκριτες ομάδες Εβραίων. Οι Σεφαραδίτες Εβραίοι, που προέρχονται από τη Μέση Ανατολή, τη βόρεια Αφρική και την Ισπανία και οι Ασκενάζι Εβραίοι, που προέρχονται από την Ανατολική Ευρώπη. Οι Σεφαραδίτες, κατά κοινή παραδοχή, κατάγονται από τους αρχαίους Εβραίους, που περιγράφονται στη Βίβλο. Είναι σημιτικής καταγωγής και συνεπώς φυλετικά συγγενείς με τους Άραβες: η μόνη διαφορά τους είναι η θρησκεία. Αντίθετα οι Ασκενάζι Εβραίοι, που αποτελούν και το 90% των σημερινών Εβραίων, έχουν μυστηριώδη καταγωγή. Σύμφωνα με αρκετούς ιστορικούς οι Ασκενάζι Εβραίοι δεν υπήρχαν πριν από 1200 Χρόνια. Από πού λοιπόν εμφανίστηκαν;
Το μυστήριο της εμφάνισης των πολυάριθμων Ασκενάζι Εβραίων της Ανατολικής Ευρώπης ξεδιαλύθηκε, όταν οι ιστορικοί απέδωσαν την προέλευσή τους στον εξιουδαϊσμό των Χαζάρων, μιας Τουρκικής φυλής που ίδρυσε για αρκετούς αιώνες μια ισχυρή μεσαιωνική αυτοκρατορία μεταξύ Κασπίας και Μαύρης Θάλασσας. Οι Χαζάροι, όπως θα δούμε στη συνέχεια, δεν αποτελούν μονάχα τη «13η φυλή του Ισραήλ», αλλά και το 90% των σημερινών Εβραίων! Οι Χαζάροι, μια φυλή τουρανικής καταγωγής, ήρθαν σε αβέβαιους χρόνους από τις στέπες της Ανατολής κι εγκαταστάθηκαν ανάμεσα στην Κασπία και στη Μαύρη Θάλασσα. Οι ελληνικές πηγές τούς αποκαλούσαν και Χαέαρους αλλά και Χοτξίρους, ενώ οι Σλάβοι «Κοζάρους», δηλαδή «κατσικίσιους». Οι Άραβες τους αποκαλούσαν Χαζάρ, οι Εβραίοι Κουζάροι, οι Τούρκοι Σαμπίρ και οι Κινέζοι «Κ’ όσα». Το όνομά τους προερχόταν από το τουρανικό gazmak που σημαίνει «περιπλανιέμαι».
Εμφανίστηκαν στην περιοχή τον 5ο μ.Χ. αιώνα και δημιούργησαν μια αυτοκρατορία που εκτεινόταν από την Κριμαία μέχρι την Κασπία, την οποία οι Άραβες αποκαλούσαν «Θάλασσα των Χαζάρων». Ανάμεσα σ’ αυτές τις δύο θάλασσες οι Χαζάροι δημιούργησαν μια ισχυρή αυτοκρατορία με δύο πρωτεύουσες, τη Σαρκέλ και την Ιτίλ. Η θρησκεία τους ήταν άγνωστη και οι ιερείς της ήταν ταυτόχρονα και «κυνηγοί ονείρων». Οι Χαζάροι είχαν πολύ παράξενες δοξασίες. ‘Ενα από τα πράγματα που πίστευαν ήταν και η «ανταλλαγή της μοίρας». Σύμφωνα με τους χαζαρικούς θρύλους υπήρχε ένα μέρος στην Ιτίλ όπου δύο εντελώς άγνωστα μεταξύ τους άτομα, όταν περάσουν δίπλα ο ένας από τον άλλο, μπορούσαν να πάρουν αμοιβαία το όνομα και τη μοίρα του άλλου και να συνεχίσουν έτσι τη ζωή τους με αλλαγμένους ρόλους, σαν να έχουν αλλάξει ρούχα …; {σας λέει κάτι αυτό με την παραπάνω θεωρία όπου οντότητες κατέλαβαν τους εβραίους στην εξορία τους;} Οι Ασκενάζι Εβραίοι που μετανάστευσαν στο Ισραήλ από τη Ρωσία κουβάλησαν μαζί τους την κομμουνιστική ιδεολογία. Οι Εβραίοι που μετανάστευσαν στο Ισραήλ από τη Γερμανία συμπαθούν το Σοσιαλισμό, αλλά υιοθετούν και πρακτικές ναζιστικο-φασιστικού τύπου. Στη διάρκεια του Β’ Παγκόσμιου Πολέμου η ελίτ των Σιωνιστών Ασκε(Νάζι) Εβραίων συνεργάστηκε με τους Ναζί για να στείλουν σε στρατόπεδα συγκέντρωσης τους φτωχούς Εβραίους. ΑΠΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΤΑΜΚΟΥ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ “ΤΡΙΤΟ ΜΑΤΙ” ΤΕΥΧΟΣ 34}
Μήπως τελικά αλλού κοιτάμε και αλλού ετοιμάζετε το έδαφος για να κάνει την εμφάνισή του ο εκ του υπογήινου χώρου προερχόμενος παγκόσμιος ηγέτης της Νέας Τάξης;
Το Καζακστάν ή Χαζαριστάν με την παγκοσμιοποιημένη νέα;;; πρωτεύουσά του{σέ όχι τυχαία θέση προφανώς} μας καλοσορίζει στον Νέο Κόσμο που μας περιμένει.
Η Αστανά είναι η πρωτεύουσα πλέον του Καζακστάν, μιας πρώην επαρχίας της Σοβιετικής Ένωσης η οποία απέκτησε την ανεξαρτησία της το 1991. Το κράτος του Καζακστάν, όντας μια βασικά γεωργική και κτηνοτροφική χώρα, γνώρισε μεγάλη ανάπτυξη από το 2000 κι έπειτα, λόγω της ύπαρξης πλούσιων κοιτασμάτων πετρελαίου και ιδίως φυσικού αερίου αλλά πρόσφατα και ραδιενεργών υλικών. Με τη μεταφορά της πρωτεύουσας στην Αστάνα, η τελευταία γνώρισε μεγάλη ανάπτυξη, με αποτέλεσμα μέσα σε 8 χρόνια ο πληθυσμός της να τριπλασιαστεί.
Τι μας ενδιαφέρει όμως η Αστάνα; Πολύ απλά, φαίνεται να είναι μια από τις πόλεις που προωθεί και χρησιμοποιεί η Νέα Τάξη (εξ ου και η μεγάλη ανάπτυξη). Τα “ενδιαφέροντα” με αυτή την πόλη ξεκινούν καταρχήν με το ίδιο της το όνομα. Διότι “Αστάνα” σημαίνει “μεταίχμιο, κατώφλι”: πράγματι, το κατώφλι της Νέας Εποχής. Δεύτερον στην πόλη αυτή έχουν ανεγερθεί μια σειρά από υπερπολυτελή αλλά και γεμάτα μυστικιστικά σύμβολα κτίρια, όπως η περίφημη πυραμίδα της εικόνας, η οποία αποκαλείται “Πυραμίδα της Ειρήνης” και “Παλάτι της ειρήνης και συμφιλίωσης”.

πολύ γέλιο !!!!

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε το βίντεο του χρήστη Extrakavantza Web TV.
 
Χαλάρωση με πολύ γέλιο !!!!

ΛΕΙΝ ΦΟΞ

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε το βίντεο του χρήστη ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΗ.
 
ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΗ
Δείτε τι λέει ο Βρετανός καθηγητής της Οξφόρδης ΛΕΙΝ ΦΟΞ για την Μακεδονία μας αλλά και για τους Σκοπιανούς. ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΗ https://www.youtube.com/watch?v=nagw09DQpWQ

Σάββατο 20 Αυγούστου 2016

Κώστας Κουτσομύτης (1938 – 2016)

 
Έλληνας σκηνοθέτης, που διέπρεψε κυρίως στην τηλεόραση και άφησε ανεξίτηλη την σφραγίδα του στην μικρή οθόνη,έχοντας μεταξύ άλλων μεταφέρει πλήθος γνωστών λογοτεχνικών έργων.
sansimera.gr
Έλληνας σκηνοθέτης, που διέπρεψε κυρίως στην τηλεόραση και άφησε ανεξίτηλη τη σφραγίδα του στη μικρή οθόνη, έχοντας μεταξύ άλλων μεταφέρει πλήθος γνωστών λογοτεχνικών έργων.
Ο Κώστας Κουτσομύτης γεννήθηκε στα Γρεβενά στις 20 Σεπτεμβρίου 1938. Σπούδασε κινηματογράφο στην Ανώτατη Σχολή Κινηματογράφου της Βιέννης και το 1965 γύρισε την πρώτη του μικρού μήκους ταινία, με τίτλο «Το δωμάτιο». Ένα χρόνο μετά υπέγραψε, σε συνεργασία με τον Βασίλη Βασιλικό, το σενάριο «Θύματα Ειρήνης», βασισμένο στο ομώνυμο βιβλίο του συγγραφέα.
Επιστρέφοντας στη Ελλάδα, εργάσθηκε ως βοηθός σκηνοθέτης στη μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής κινηματογραφικών ταινιών, τη Finos Film. Το 1971 υπέγραψε την πρώτη του τηλεοπτική σκηνοθεσία στη σειρά του Νίκου Φώσκολου «Ο Άγνωστος Πόλεμος», που καθήλωσε το κοινό της εποχής. Ακολούθησαν εμβληματικές τηλεοπτικές σειρές, όπως «Ο Παράξενος Ταξιδιώτης» (1972), «Οι Φρουροί της Αχαΐας» (1981), «Ο κίτρινος φάκελος» (1990), «Βαμμένα κόκκινα μαλλιά» (1992), «Πρόβα Νυφικού» (1995) και «Ματωμένα χώματα» (2008).
Το 1987 γύρισε τη μοναδική μεγάλου μήκους ταινία του «Ο Κλοιός», με θέμα την πρώτη αεροπειρατεία στην Ελλάδα το 1948. Η ταινία κέρδισε βραβεία στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης (σεναρίου, ήχου, ερμηνείας για τους έξι νέους πρωταγωνιστές και σκηνοθεσίας).
Ο Κώστας Κουστομύτης άφησε την τελευταία του πνοή στο «Σισμανόγλειο» το μεσημέρι της 10ης Μαρτίου 2016. Τον τελευταίο καιρό αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα υγείας.

ΠΟΛΥΜΕΣΑ

το μουσείο της Αρέθουσας στη Χαλκίδα

 
Άνοιξε και επίσημα σε μικρούς και μεγάλους τις πόρτες του το διαχρονικό μουσείο της Αρέθουσας, την Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016.
eviaportal.gr
 

ΤΡΩΕΣ

 
Ένα site επιστήμης και φιλοσοφίας με στόχο τη δόμηση ενός αξιακού συστήματος, το οποίο, σεβόμενο τη διαφορετικότητα της προσωπικότητας, θα λειτουργήσει ως άξονας για τη δημιουργία καλών σχέσεων σε όλους τους τομείς της ζωής. Φιλοσοφία |…
lecturesbureau.gr

ΤΡΩΕΣ

Είν’ η προσπάθειές μας, των συφοριασμένων·
είν’ η προσπάθειές μας σαν των Τρώων.
Κομμάτι κατορθώνουμε· κομμάτι
παίρνουμ’ επάνω μας· κι αρχίζουμε
νάχουμε θάρρος και καλές ελπίδες.
Μα πάντα κάτι βγαίνει και μας σταματά.
Ο Αχιλλεύς στην τάφρον εμπροστά μας
Βγαίνει και με φωνές μεγάλες μας τρομάζει.—
Είν’ η προσπάθειές μας σαν των Τρώων.
Θαρρούμε πως με απόφασι και τόλμη
θ’ αλλάξουμε της τύχης την καταφορά,
κ’ έξω στεκόμεθα ν’ αγωνισθούμε.
Αλλ’ όταν η μεγάλη κρίσις έλθει,
η τόλμη κι η απόφασίς μας χάνονται·
ταράττεται η ψυχή μας, παραλύει·
κι ολόγυρα απ’ τα τείχη τρέχουμε
ζητώντας να γλυτώσουμε με την φυγή.

Όμως η πτώσις μας είναι βεβαία. Επάνω,
στα τείχη, άρχισεν ήδη ο θρήνος.
Των ημερών μας αναμνήσεις κλαιν κ’ αισθήματα.
Πίκρα για μας ο Πρίαμος κ’ η Εκάβη κλαίνε.



Κ.Π. Καβάφης

Εικόνα: “Victory and Defealt” – Luca Ximenes aka DesX – Surrealism On The Street – 2015
 

Δημοφιλείς αναρτήσεις