Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016

5 Καθημερινά Αντικείμενα

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη Spiros Soulis.
Δείτε σε ένα από τα άρθρα που διαβάστηκαν περισσότερο την περασμένη εβδομάδα, περίεργα και πρωτότυπα πράγματα που μπορείτε να κάνετε με αυτά τα 5 καθημερινά αντικείμενα! #thehomeissue #home #tips #uses
 
Εκμεταλλευτείτε στο έπακρο 5 καθημερινά αντικείμενα ανακαλύπτοντας τις πιο περίεργες και χρήσιμες ιδιότητές τους.
spirossoulis.com - the home issue

Εκμεταλλευτείτε στο έπακρο 5 καθημερινά αντικείμενα ανακαλύπτοντας τις πιο περίεργες και χρήσιμες ιδιότητές τους.
Από τα υγρά μαντηλάκια μέχρι την οδοντόκρεμά σας, αυτά τα 5 καθημερινά αντικείμενα σας προσφέρουν δυνατότητες και οικιακές χρήσεις που (σίγουρα) δε φαντάζεστε! Διαβάστε παρακάτω και δείτε πώς μπορείτε να αγγίξετε το 100% της χρήσης τους!
Ξίδι Μπορεί να μην ανήκει ακριβώς στην κατηγορία όλων όσων θα αποκαλούσατε «καθημερινά αντικείμενα» αλλά το ξίδι αποτελεί ένα από τα πλέον πολυχρηστικά πράγματα που έχετε σπίτι σας. Ποιες είναι μερικές (μόνο) από τις απίστευτες χρήσεις του; Ένα μικρό μπολ ξίδι θα εξουδετερώσει εύκολα και άμεσα την έντονη μυρωδιά μπογιάς. Παράλληλα, σας βοηθάει να κάνετε τα άλατα παρελθόν από τη βρύση, το νεροχύτη το τηλέφωνο του ντους κ.τ.λ. Τέλος, σας χαρίζει άμεση ανακούφιση από τον πόνο που προκαλούν τα τσιμπήματα εντόμων!
Υγρά μαντηλάκια Μπορεί μέχρι τώρα να τα χρησιμοποιούσατε για να καθαρίσετε τα χέρια, αλλά τα υγρά μαντηλάκια είναι ένα από τα πλέον χρήσιμα καθημερινά αντικείμενα. Γιατί το λέμε αυτό; Μα γιατί είναι ο σύμμαχός σας αν θέλετε να καθαρίσετε γρήγορα διάφορες οικιακές συσκευές κοινής και «βαριάς» χρήσης, όπως η συσκευή του σταθερού τηλέφωνού σας, αλλά και τις τσάντες σας. Παράλληλα, τα υγρά μαντηλάκια σας βοηθούν να κρατήσετε το μπάνιο σας λαμπερό: χρησιμοποιήστε τα για να σκουπίσετε το νιπτήρα σε περίπτωση που οι φίλοι ή τα πεθερικά σας εμφανίστηκαν απρόσκλητοι... στην πόρτα σας! Κάντε κλικ εδώ για να δείτε ποια άλλα σούπερ καθαριστικά προϊόντα υπάρχουν ήδη στο σπίτι σας.
Τα υγρά μαντηλάκια είναι πιο δυνατά και χρήσιμα από όσο νομίζετε!
Τα υγρά μαντηλάκια είναι πιο δυνατά και χρήσιμα από όσο νομίζετε.
Κουτιά καφέ Μπορεί ο καφές να σας τελείωσε αλλά μη βιαστείτε να πετάξετε το κουτί του στην ανακύκλωση. Τα «πρώην» κουτιά καφέ μπορούν εύκολα να μεταμορφωθούν σε γλαστράκια, βάζα, μολυβοθήκες ή όμορφα κουτιά αποθήκευσης για τα κοσμήματα σας. Καφές ή τσάι; Νέα έρευνα διατείνεται ότι το αγαπημένο σας ρόφημα αποκαλύπτει πολλά πράγματα για τον χαρακτήρα σας. Πατήστε εδώ για να μάθετε περισσότερα.
thehomeissue_kathimerina01
Εκμεταλλευτείτε τις συσκευασίες καφέ και χρησιμοποιήστε τις ως βάζα, μολυβοθήκες ή και κουτιά αποθήκευσης για τα κοσμήματά σας.
Οδοντόκρεμα Κι όμως η οδοντόκρεμα δεν καθαρίζει αποτελεσματικά μόνο τα δόντια σας. Αντίθετα, μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε για να λάμψετε τις επιφάνειες χρωμίου στο σπίτι σας (π.χ. νεροχύτης, βρύση) τρίβοντάς τις απαλά με ένα σφουγγάρι για τα πιάτα. Μάλιστα, την ίδια αστραφτερή επίδραση φαίνεται να έχουν στα ασημικά σας. Τέλος, η οδοντόκρεμα σας βοηθάει να ξεφορτωθείτε εύκολα τις μυρωδιές φαγητού που επιμένουν να παραμένουν στα χέρια σας και μετά το μαγείρεμα (π.χ. ψάρι, σκόρδο, κρεμμύδι).
Φτιάξτε Σπιτική Οδοντόκρεμα σε 1 Λεπτό!
Από τα δόντια μέχρι τα ασημικά σας: η οδοντόκρεμα όλα τα αστράφτει!
Από τα δόντια μέχρι τα ασημικά σας: η οδοντόκρεμα όλα τα αστράφτει!
Φίλτρα καφέ Μπορεί να τα αντικρίζετε καθημερινά και να αναρωτιέστε αν θα μπορούσαν να έχουν κάποια άλλη χρήση. Τα φίλτρα καφέ, όμως, έχουν αμέτρητες εναλλακτικές δυνατότητες. Κατ’αρχάς, μπορείτε να τα τοποθετήσετε ανάμεσα στα πιάτα του καλού –κι όχι μόνο– σερβίτσιου σας για να τα προφυλάξετε από γραντζουνιές. Τα φίλτρα καφέ επίσης μπορούν να μεταμορφωθούν σε μίνι μπολ για το ποπ κορν, τα τσιπς και τα γλυκά σνάκ σας. Θέλετε κάτι πιο πρακτικό; Χρησιμοποιήστε τα για να καθαρίσετε τα τζάμια σας ή σαν εσωτερική επένδυση για τα μικρά γλαστράκια σας! Είπαμε τζάμια; Λάμψτε τα με ένα απίστευτα αποτελεσματικό σπιτικό σπρέι!
Ιδανικά και για τη διακόσμηση του σπιτιού σας είναι τα φίλτρα καφέ.
Ιδανικά και για τη διακόσμηση του σπιτιού σας είναι τα φίλτρα καφέ.
Μπείτε στην Κατηγορία Tips και βρείτε χιλιάδες έξυπνες, οικονομικές, εύκολες και γρήγορες συμβουλές πατώντας εδώ.

“Ringworm” ή “Tinea”

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη AthensMagazine.gr.
Μεγάλη προσοχή: Αν δείτε τέτοια σημάδια στο σώμα σας τρέξτε αμέσως στο νοσοκομείο (PHOTOS)
 
ΠΡΟΣΟΧΗ: Αληθινές φωτογραφίες – Ονομάζεται και “Ringworm” ή “Tinea”. Είναι η κοινή μυκητιασική λοίμωξη του δέρματος...
athensmagazine.gr
ΠΡΟΣΟΧΗ: Αληθινές φωτογραφίες – Ονομάζεται και “Ringworm” ή “Tinea”. Είναι η κοινή μυκητιασική λοίμωξη του δέρματος που συνήθως επηρεάζει διάφορα σημεία στο δέρμα στο σώμα (tinea corporis), το τριχωτό της κεφαλής (tinea capitis), τα πόδια (tinea pedis, ή “πόδι του αθλητή”) και τη βουβωνική χώρα (tinea cruris).
Δείτε όλα όσα πρέπει να ξέρετε για την μυκητιασική δερματική λοίμωξη και πώς θα την αναγνωρίσετε στο δέρμα σας:
Μήπως Ringworm (σ.σ. worm = σκουλήκι στα αγγλικά) σημαίνει ότι έχω τα σκουλήκια;
δέρμα
Όχι η πάθηση δεν προκαλείται από κάποιο σκουλήκι. Είναι μια μυκητιασική λοίμωξη που συχνά σχηματίζει ένα εξάνθημα σε σχήμα δακτυλίου. Μπορεί να έχει ένα κόκκινο κέντρο ή κανονικό τόνο του δέρματος στο εσωτερικό του δακτυλίου.
Τι προκαλεί την λοίμωξη;
δέρμα
Ορισμένοι μύκητες μπορεί να βοηθούν το σώμα, αλλά ένας τύπος δερματόφυτου μύκητα που προκαλεί την λοίμωξη αυτή, ερεθίζει το δέρμα σε μεγάλο βαθμό. Αυτοί οι μύκητες τρέφονται από τους νεκρούς ιστούς του δέρματος σας, τα μαλλιά και τα νύχια. Τα δερματόφυτα ευδοκιμούν σε ζεστές, υγρές περιοχές, όπως οι πτυχώσεις του δέρματος στην περιοχή βουβωνική χώρα, ή ανάμεσα στα δάχτυλα. Είναι πιο πιθανό να το πάθετε αν ιδρώνετε υπερβολικά ή έχετε μικροτραυματισμούς στο δέρμα σας, το τριχωτό της κεφαλής, ή στα νύχια σας.
Ringworm στο σώμα (Tinea Corporis)
δέρμα
Υπάρχουν διάφοροι τύποι λοίμωξης, που μπορεί να επηρεάσουν διάφορα μέρη του σώματος. Όταν ο μύκητας προσβάλλει την επιδερμίδα, προκαλεί φαγούρα και κόκκινα, πρησμένα, φολιδωτά μπαλώματα που μπορεί να ξεφλουδίζουν και να εκκρίνουν υγρό. Συχνά είναι πιο κόκκινα εξανθήματα στην περίμετρό τους σε σύγκριση με τον φυσιολογικό τόνο του δέρματός σας, δημιουργώντας την εμφάνιση ενός δακτυλίου.
Ringworm στο τριχωτό της κεφαλής (Tinea capitis)
δέρμα
Αυτό επηρεάζει συνήθως τα άτομα στο τέλος της παιδικής ή της εφηβικής ηλικίας και εξαπλώνεται συχνά στα σχολεία. Εκδηλώνεται ως αποσπασματική, κλιμάκωση φαλακρών σημείων στο τριχωτό της κεφαλής.
Μυκητιασική δερματική λοίμωξη στο πόδι (Tinea Pedis)
δέρμα
Πρόκειται για μια εξαιρετικά κοινή διαταραχή του δέρματος, επίσης γνωστή ως “πόδι του αθλητή”. Αυτή η μυκητιασική λοίμωξη μπορεί να προκαλέσει φλεγμονή και ξεφλούδισμα σε ιστούς των δαχτύλων του ποδιού, ειδικά ανάμεσα στο τέταρτο και του πέμπτο δάχτυλο. Άλλα συμπτώματα περιλαμβάνουν φαγούρα, κάψιμο, ερυθρότητα και τσούξιμο στα πέλματα των ποδιών.
Μυκητιασική δερματική λοίμωξη στη βουβωνική χώρα (Tinea cruris)
δέρμα
Σε αυτή την περίπτωση τα σημάδια τείνουν να είναι κοκκινωπά-καφέ και μπορεί να εκτείνονται από τις πτυχώσεις της βουβωνικής χώρας μέχρι και τους μηρούς. Συνήθως εμφανίζεται σε ενήλικες άνδρες και αγόρια, λόγω του ιδρώτα, της ζέστης και της υγρασίας, και από τις τριβές από τα στενά ρούχα.
Ringworm στα γένια (Tinea barbae)
δέρμα
Η λοίμωξη στη γενειοφόρου περιοχή του προσώπου και του λαιμού, με οιδήματα και έντονη τοπική αποξήρανση, μερικές φορές προκαλεί πτώση των τριχών.
Ringworm στο πρόσωπο (Tinea Faciei)
δέρμα
Όταν εμφανίζεται έξω από την γενειοφόρο περιοχή, σπανίως η λοίμωξη είναι σε σχήμα δακτυλίου. Συνήθως προκαλεί απολέπιση ερυθρών ξηρών περιοχών με δυσδιάκριτα άκρα.
Λοίμωξη στο χέρι (Tinea Manus)
δέρμα
Όταν εκδηλώνεται στο χέρι, συνήθως πλήττει τις παλάμες και τα κενά μεταξύ των δακτύλων. Δημιουργεί πάχυνση (υπερκεράτωση) αυτών των περιοχών, συχνά στο ένα μόνο χέρι. Πολλές φορές εκδηλώνεται μαζί με την αντίστοιχη λοίμωξη στα πόδια.
Ringworm των νυχιών (Tinea Unguium)
δέρμα
Είναι η πιο κοινή μυκητιασική λοίμωξη των νυχιών, που ονομάζεται επίσης και ονυχομυκητίαση. Μπορεί να κάνει τα νύχια φαίνονται λευκά, παχιά, θολά και εύθραυστα, αλλά τις περισσότερες φορές τα νύχια φαίνονται κίτρινα, παχιά και εύθραυστα. Τα τεχνητά νύχια στις γυναίκες αυξάνουν τον κίνδυνο για τη συγκεκριμένη λοίμωξη.
Μεταδίδεται εύκολα
Το ringworm είναι εξαιρετικά μεταδοτική πάθηση και μπορεί να εξαπλωθεί με πολλούς τρόπους:
  • Μπορείτε να κολλήσετε από ένα μολυσμένο άτομο, ζώο, αντικείμενο, ακόμη και από το έδαφος.
  • Η θερμότητα και η υγρασία βοηθούν τους μύκητες αναπτυχθούν και να ευδοκιμήσουν, γεγονός που καθιστά τα συμπτώματα πιο συχνά σε περιοχές όπου ιδρώνετε.
  • Οι μύκητες αναπτύσσονται επίσης σε πτυχώσεις του δέρματος, όπως εκείνες στην βουβωνική χώρα ή ανάμεσα στα δάχτυλα.
Αντιμετώπιση
Η μυκητιασική δερματική λοίμωξη μπορεί να αντιμετωπιστεί με αντιμυκητιασικές κρέμες που περιέχουν κλοτριμαζόλη (Cruex, Lotrimin), μικοναζόλη (Desenex, Monistat-Derm), κετοκοναζόλη (Nizoral), και τερμπιναφίνη (Lamisil). Σε περιπτώσεις σοβαρών ή ανθεκτικών λοιμώξεων στο τριχωτό της κεφαλής ή τα νύχια, ο γιατρός σας μπορεί να συνταγογραφήσει χάπια όπως τερβιναφίνη, ιτρακοναζόλη (Sporanox), γκριζεοφουλβίνη, φλουκοναζόλη (Diflucan), ciclopirox, ή ναφτιφίνη.
 

Δεν υπάρχει η έννοια Ρωσοπόντιος

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη Freepen.gr.
Δεν υπάρχει η έννοια Ρωσοπόντιος, υπάρχει ο ανιστόρητος Ελλαδίτης http://www.freepen.gr/2016/03/blog-post_227.html
 
freepen.gr
 
Της Μελίνας Κονταξή
Ιστορικός - Δρ. Βαλκανικού Πολιτισμού

Ο ποιητής Ντίνος Χριστιανόπουλος περιγράφει ένα περιστατικό…

«Σε μια λαϊκή αγορά, ένας Ρωσοπόντιος άπλωσε μια κουβέρτα με κάτι ψιλοπράγματα για πούλημα. Απέναντι του ένας κοτοπουλάς μόλις τον είδε άρχισε να βρίζει… Τουρκόσποροι τι θέλατε και ήρθατε εδώ, ήρθατε να μας φάτε το ψωμί μας, να φύγετε δεν σας θέλουμε… Ο Ρωσοπόντιος δεν ήξερε ελληνικά, δεν καταλάβαινε, φώναξε τον παππού του που στεκόταν λίγο πιο πέρα και άκουγε. Εκείνος ατάραχος πλησίασε τον υβριστή και του είπε σε άπταιστα ελληνικά… Άκου παιδί μου, μια κουβέντα θα σου πω και βάλε την καλά στο μυαλό σου, αν εσύ είσαι Έλληνας εγώ είμαι Έλλην. Ο κόσμος χειροκρότησε με ενθουσιασμό. Έφυγα κι εγώ συγκινημένος, που αξιώθηκα να ακούσω τέτοιο ποίημα»
Ο πρώτος δήμαρχος της Μόσχας (1991-1992) και πανεπιστημιακός, Έλληνας στην καταγωγή, ο Γαβριήλ Ποπώφ, είχε διηγηθεί το εξής περιστατικό…
Κάποτε ένας Ρώσος πανεπιστημιακός τον είχε ρωτήσει από που κατάγονταν αυτός και οι πρόγονοι του για να πάρει την απάντηση… Εμείς συνάδερφε ήρθαμε πέντε αιώνες πριν έρθετε εσείς οι Ρώσοι στον Εύξεινο Πόντο.
Η πρώτη εγκατάσταση Ελλήνων στον Εύξεινο Πόντο έγινε τον 8ο αιώνα πχ κατά τον δεύτερο Ελληνικό αποικισμό (8ος, 7ος και 6ος αιώνας). Στη χερσόνησο της Κριμαίας, Ταυρίδα τότε, ιδρύθηκαν οι πόλεις Συμφερούπολη, Νυμφαίον, Ερμόνασσαν, Παντικάπαιο σημερινό Κερτς.
Ο Μέγας Αλέξανδρος το 325 πχ εγκατάστησε στην περιοχή της σημερινής Γεωργίας 10.000 Μακεδόνες και εκατοντάδες οικογένειες Ποντίων που τον ακολούθησαν με την θέληση τους. Η ελληνική μετακίνηση στις χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης εντάθηκε μετά την πτώση της Κωνσταντινούπολης και της Τραπεζούντας και κατά την περίοδο και της οθωμανικής κατοχής.
Στη Λευκή στην Μαύρη Θάλασσα τάφηκε ο Αχιλλέας, στην Οδυσσό θάφτηκε ο Γρηγόριος ο Πέμπτος. Αιώνες μύθου και πραγματικότητας που επιβεβαιώνουν την ελληνική παρουσία αιώνων. Κατά την διάρκεια των Ρωσοτουρκικών πολέμων χιλιάδες Πόντιοι έφευγαν για να γλιτώσουν από τους Τούρκους. Το 1918 πολλοί Πόντιοι ακολούθησαν τα ρωσικά στρατεύματα που εγκατέλειπαν τους Έλληνες του Πόντου στην τύχη τους μετά την Ρωσική επανάσταση και το 1922 ολοκληρώνεται η μετακίνηση του Ποντιακού Ελληνισμού στην χώρα που πίστευε ως σύμμαχο και τον άφησε μετά το 1918 στα χέρια του Κεμάλ.
Ο Ελληνισμός των χωρών της πρώην Σοβιετικής ένωσης, Ποντιακός και μη, είναι από τα πιο γνήσια και πολύπαθα κομμάτια του Ελληνισμού. Από το 1990 εξαιτίας των πολέμων που ακολούθησαν την διάλυση της Σοβιετικής ένωσης πίστεψε ότι θα έβρισκε ασφάλεια στην αρχαία μητρόπολη και αντιμετωπίστηκε ως παρίας…
Οι Πόντιοι της πρώην Σοβιετικής Ένωσης ως Έλληνες αυτοπροσδιορίζονταν (αυτό που ήταν δηλαδή) όχι ως Πόντιοι απλώς, και ήρθαν εδώ. Και ίδια Ελλαδική νοοτροπία που το 1920 ψήφισε ότι δεν ήθελε Μεγάλη Ελλάδα κατασκεύασε καινούρια φυλή, τη…Ρωσοποντιακή.
Δεν είναι δικαιολογία ότι μπορεί να έχουν έρθει και μη Έλληνες, υπάρχουν τρόποι να διασταυρωθεί αυτό και αυτοί δεν είναι Ρωσοπόντιοι, είναι Ρώσοι, Ουκρανοί, Γεωργιανοί.
Χρέος είναι η υπεράσπιση κάθε κομματιού του έθνους, ειδικά των πιο ευάλωτων και πολύπαθων, αλλιώς να μην παραπονιέται κανένας για την παράνομη οικονομική μετανάστευση και τις συνέπειες της, όταν έχει ήδη απαξιώσει ο ίδιος το έθνος.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε και τους Έλληνες που ήρθαν τότε, και τους Έλληνες που έμειναν πίσω, στους τόπους που αυτοί πρωτο έχτισαν, που έδωσαν τα φώτα τους, που βρήκαν καταφύγιο από τους Τούρκους.
 

πλεκτά μοντέλα

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε το άλμπουμ του χρήστη Elişi Dünyası.




Φωτογραφία του χρήστη Elişi Dünyası.Φωτογραφία του χρήστη Elişi Dünyası. 





















Ο χρήστης Elişi Dünyası πρόσθεσε 567 νέες φωτογραφίες στο άλμπουμ: bayanlar için yelek hırka modelleri..3x3x3.

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2016

Δ. Νανόπουλος

Τα πτυχία και τα μεταπτυχιακά δεν σου εξασφαλίζουν ότι έχεις παιδεία
Δ. Νανόπουλος, από το Α ως το Ω, για τη ζωή, τη μόρφωση και την πραγματική καλλιέργεια.
thessalonikiartsandculture.gr|Από Thessaloniki Arts and Culture
Δ. Νανόπουλος, από το Α ως το Ω, για τη ζωή, τη μόρφωση και την πραγματική καλλιέργεια.

Ο διακεκριμένος καθηγητής φυσικής υψηλών ενεργειών και Πρόεδρος της Ακαδημίας Αθηνών Δρ. Δημήτρης Νανόπουλος, σε μια συνέντευξη – μάθημα ζωής, δηλώνει πως του αρέσει να απολαμβάνει «τη ζωή, τον έρωτα, την τέχνη», προτρέπει τους νέους «να πολεμήσουν για τη ζωή που θέλουν να έχουν» και τάσσεται απερίφραστα κατά της δήλωσης του Υπουργού Παιδείας Αριστείδη Μπαλτά «η αριστεία είναι ρετσινιά» ως «επαίσχυντη» και «ακυρωτική».

Σήμερα, μπορείτε να τον παρακολουθήσετε στην ομιλία του στο Εθνικό Θέατρο «Ελπίζοντας στην αβεβαιότητα -Η παράλληλη ανατροπή στη φυσική, στις τέχνες και στο θέατρο».


Απολαμβάνω: «O πατέρας μου μού έλεγε: «Παιδί μου, αυτό που έχουμε είναι από εδώ μέχρι εκεί. Ό,τι έχεις, λοιπόν, να το χαίρεσαι και να το απολαμβάνεις». Η απόλαυση είναι μια πραγματικά ουσιαστική λέξη.

Σε αντίθεση με την ευτυχία, η οποία είναι φευγάτη, στιγμιαία. Εγώ προσπαθώ να απολαμβάνω τη ζωή, τον έρωτα, την τέχνη, τη φύση, το καλό φαγητό, τους φίλους μου, τις παρέες, το πιοτό, το πούρο, μέσα στην έννοια του μέτρου προφανώς, εν γένει την καλή απλή ζωή. Από κει και πέρα, είμαι ευχαριστημένος που διάλεξα να κάνω κάτι στη ζωή μου, τη φυσική, που με γεμίζει εντελώς».


Βεβαιότητες: «Το χαρακτηριστικό της μοντέρνας φυσικής είναι η αβεβαιότητα. Η φυσική μας λέει ότι τα πάντα είναι αβέβαια. Και όπως θα πω και στην ομιλία μου στο Εθνικό Θέατρο, αν δεν υπήρχε αυτή η αρχή της αβεβαιότητας, δεν θα είμαστε εδώ σήμερα. Παρόλο, όμως, που είμαι υπερασπιστής του παραλόγου και της κβαντικής αβεβαιότητας, στην καθημερινή μας ζωή πρέπει να έχουμε κάποιες βεβαιότητες, κάποιες σταθερές, γιατί αν είναι όλα ρευστά και αβέβαια, πάμε στο χάος και χαθήκαμε.

Τώρα, αν έχω μία βεβαιότητα, αυτή είναι ότι αγαπώ τη ζωή και ότι η φυσική είναι η ζωή μου. Νομίζω πως όταν έρθει η ώρα μου, μέχρι την τελευταία μου ανάσα, το χέρι μου όλο και κάποια εξίσωση ή παρατήρηση θα γράφει. Επίσης, μια και μιλάμε για βεβαιότητες, οι Αμερικανοί λένε: 'Δύο πράγματα είναι βέβαια στη ζωή: ο θάνατος και η εφορία'». (γελάει)


Γεννήθηκα: «Στην Αθήνα, στο μαιευτήριο ‘Ελενα’, στις 13 Σεπτεμβρίου του 1948. Απέναντι από το ‘Ελενα’, στο τότε 3ο Γυμνάσιο και νυν 2ο Πειραματικό, έβγαλα το σχολείο. Δίπλα, ήταν το γνωστό αναμορφωτήριο ‘Στεφανία’, απ’ όπου και η ομώνυμη ταινία. Πιο πέρα, το γήπεδο του Παναθηναϊκού, οπότε καταλαβαίνετε είμαι Παναθηναϊκός.

Η μητέρα μου με γέννησε στα 19 της –μια πανέξυπνη γυναίκα, κοντούλα αλλά σπίθα. Ο πατέρας μου ήταν ένας πολύ πράος άνθρωπος. Εγώ έχω πάρει το νεύρο και την ενεργητικότητα της συγχωρεμένης της μάνας μου. Λοιπόν, πίσω στη γέννησή μου, ήταν να γεννηθώ στις 11 Σεπτεμβρίου, αλλά δεν μπορούσα να γεννηθώ, γιατί είχα πολύ μεγάλο κεφάλι και έπρεπε να γίνει καισαρική, αλλά ο γιατρός έλειπε και τελικά έγινε η επέμβαση δύο μέρες μετά.

Απ’ ό,τι μου έλεγε η μάνα μου, βγήκα κυριολεκτικά οριακά ζωντανός, καθώς γεννήθηκα μωβ, μπλαβής από την ασφυξία και φυσικά με πολύ μεγάλο κεφάλι. Τόσο μεγάλο στα πρώτα μου παιδικά χρόνια, που όταν με έβλεπαν τα άλλα παιδιά, έφευγαν. Ευτυχώς, πριν πάω στο δημοτικό, πήρε κανονικές διαστάσεις, γιατί το μέγεθός του είχε γίνει βραχνάς για τη μητέρα μου».


Δραπετεύω: «Θεωρώ πως είμαστε από γεννησιμιού μας δραπέτες. Γεννιόμαστε δραπετεύοντας από τη μήτρα της μάνας μας και ζούμε δραπετεύοντας από τον θάνατο.

Σκανταλιάρηδες και σκασιάρχες εκ προοιμίου, λοιπόν. (γελάει) Από μικρός, λοιπόν, είχα μεγάλο σεβασμό και αγάπη για τους περιθωριακούς, όχι για κάτι νούμερα που περιφέρονται ως τέτοιοι, αλλά για τους αυθεντικούς, οι οποίοι, λόγω ιδεολογίας, ενσυνείδητα, δεν επιθυμούν να βρίσκονται στο κέντρο των πραγμάτων αλλά δημιουργούν και υπάρχουν στις παρυφές της κοινωνίας.

Μιλάω για μεγάλους καλλιτέχνες και λογοτέχνες, που έζησαν ως δραπέτες της κοινωνίας. Γι’ αυτό, το 'δραπετεύω' μου ασκεί διαχρονικά μια μαγεία και έλξη».


Ελλάδα: «Είναι πολλά πράγματα για μένα. Καταρχάς, είναι μια πνευματική ιδιότητα, μια υψηλή ιδέα που δημιούργησε τη δημοκρατία, τις επιστήμες και τις τέχνες και αυτή την Ελλάδα φέρω μαζί μου και στο εξωτερικό. Γι’ αυτό και διατήρησα και διατηρώ πάντα την επαφή μου με τη ρίζα μου, την πατρίδα μου.

Για μένα, η Ελλάδα είναι κάτι που σχεδόν δεν συνδέεται με τον παρόντα ελληνικό χωροχρόνο. Γι’ αυτό θλίβομαι βαθύτατα με τις πολιτικές-οικονομικές εξελίξεις των τελευταίων ετών. Είναι μια κατάντια που δεν μας αξίζει. Νομίζω πως ο ελληνικός λαός, σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο, είμαστε πιο έξυπνοι, πιο έντιμοι από ό,τι μας παρουσιάζουν και δικαιούμαστε καλύτερης τύχης. Οι Ελληνες διαπρέπουν όπου και αν βρεθούν στο εξωτερικό.

Μαγιά ικανών ανθρώπων υπάρχει, λοιπόν. Τώρα, πως καταφέραμε και έχουμε φτάσει εδώ που έχουμε φτάσει, πρέπει να το δούμε πολύ σοβαρά. Πρέπει όλοι να αναλάβουμε τις ευθύνες μας. Γιατί αυτοί οι κύριοι που ήταν και είναι στη Βουλή εκλέγονται και δρουν με ‘εντολή λαού’, με δημοκρατικές διαδικασίες».


Ευτυχία: «Για να είναι κανείς ευτυχισμένος, πρέπει να του λείπουν μερικά data. Καμιά φορά δε, μπορεί να αφήνουμε εσκεμμένα απ’ έξω μερικά data, για να νιώσουμε κάποια στιγμιαία ευτυχία».


Ζηλεύω: «Έχω ζηλέψει στη ζωή μου, με την έννοια του θαυμασμού και όχι του φθόνου, τους καλούς επιστήμονες. Θα ήθελα να είμαι καλύτερος επιστήμονας, όπως ο Ρίτσαρντ Φάινμαν, ο Βέρνερ Καρλ Χάιζενμπεργκ, ο Πολ Ντιράκ. Έχω, επίσης, θαυμάσει και ζηλέψει το έργο του Τζέιμς Τζόις, του Αλμπέρ Καμί, του Ορσον Ουέλς».


Ήρωες: «Το ότι ζούμε μας καθιστά όλους μικρούς ήρωες. Ο καθένας στον χώρο και στον χρόνο του και ανάλογα με τις δυνατότητές του κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί. Όμως, η έννοια του ήρωα είναι συνυφασμένη με κείνη της ήττας. Συχνά, πρέπει να ηττηθεί κάποιος για να φανεί το μεγαλείο του, η ηρωική του διάσταση».


Θεός/ Θάνατος: «Το υπαρξιακό ζήτημα του θανάτου γέννησε στον άνθρωπο την ανάγκη για την αναζήτηση του Θεού. Τώρα, λέω πως τον θάνατο δεν τον φοβάμαι ή έτσι, τουλάχιστον, έχω πείσει τον εαυτό μου. Ενδεχομένως, δεν τον πολυσκέφτομαι τον θάνατο, γιατί προσπαθώ να ζω έντονα.

Πάντως, στην κηδεία μου θα ήθελα να παίζει του Νίνο Ρότα ένα κομμάτι από το 'Αμακορντ' του Φελίνι, όταν μπαίνει το μεγάλο πλοίο, το Ρεξ, στο λιμάνι του Ρίμινι. Θυμάμαι, όταν είχα δει την ταινία στην Αγγλία, σκέφτηκα πως αυτή η μουσική θέλω να παίζει στην κηδεία μου».


Ιστορία: «Είμαστε στο Δημοτικό, στου Ζωγράφου, το 1960 ακριβώς, εγώ 12 ετών. Κάθε Κυριακή, μας πήγαιναν υποχρεωτικά στο Κατηχητικό, στην εκκλησία του Αγίου Θεράποντα. Μια μέρα, μας μίλησαν για τον Ιωσήφ, όχι τον σύζυγο της Παναγίας, αλλά τον γιο του Ιακώβου, τον οποίο αγαπούσε πολύ ο πατέρας του αλλά όχι και τα αδέρφια του.

Τον Ιωσήφ κάποια στιγμή τον πέταξαν σε ένα πηγάδι και μετά βρέθηκε στην Αίγυπτο, όπου έγινε πρίγκιπας. Για να μην μακρηγορούμε, λόγω Ιωσήφ, βρέθηκαν οι Εβραίοι στην Αίγυπτο. Όταν τελείωσε η ιστορία στο κατηχητικό και μας ζήτησαν να γράψουμε το ηθικό δίδαγμα, εγώ έδωσα λευκή κόλλα, γιατί διαφωνούσα ότι ήταν θέλημα Θεού και επέμενα ότι ήταν βασικό ότι τον μισούσαν τα αδέρφια του και του έκαναν κακό.

Το τι έγινε στο Κατηχητικό, δεν περιγράφεται! Με έβγαλαν έξω και δεν ξαναπήγα, γεγονός, βέβαια, που πολύ χάρηκα».


Καθρέφτης: «Από το μόνο από το οποίο δεν μπορούμε να κρυφτούμε είναι ο εαυτός μας. Λέω, λοιπόν, συχνά στους φίλους μου ότι θέλω να είμαι εντάξει απέναντι στον εαυτό μου, να μην κάνω κακό σε άνθρωπο, γιατί όταν ξυρίζομαι το πρωί μπροστά στον καθρέφτη, θέλω να μου χαμογελάω και να σφυρίζω ωραίες, αγαπημένες μουσικές.

Θέλω να μην ντρέπομαι, όταν με αντικρύζω στον καθρέφτη. Γιατί όλοι μας ξέρουμε βαθιά μέσα μας ποιοι πραγματικά είμαστε και τι έχουμε ή δεν έχουμε κάνει. Ίσως, αυτοί που αφήνουν γένια να μην θέλουν να αντικρύζουν συχνά τον καθρέφτη τους».


Λάθη: «Όπως έλεγε ο Οσκαρ Ουάιλντ: 'Εμπειρία είναι το όνομα που ο καθένας δίνει στα λάθη του'. Αν δεν κάνεις λάθη, δεν ζεις. Ο Φάινμαν, που είχε κάνει πολλά λάθη, ακόμα και στα δικά του διαγράμματα –και αυτό δεν το λέω υποτιμητικά, έλεγε και γέλαγε: 'ο μόνος τρόπος να μην κάνεις λάθη είναι να μην κάνεις τίποτα'».


Ματαίωση: «Από μικρό παιδί, όταν έλεγα κάτι, το έκανα. Εχω, λοιπόν, ένα κόκκινο πανί, μία απίστευτα σκληρή στάση όταν μου ματαιώνουν κάτι. Είμαι ανηλεής όταν αισθάνομαι ότι με ματαιώνουν, μου ακυρώνουν κάτι εσκεμμένα. Έχω καταστρέψει σχέσεις λόγω αυτού, όταν ήμουν μικρότερος».


Νέα Γενιά: «Πρέπει να στηριζόμαστε στους νέους. Η νέα γενιά, εξ ορισμού, έχει υποχρέωση να αντιμετωπίζει τα πράγματα και ναι, να τα αλλάζει. Λέμε συχνά ότι παραδίδουμε στους νέους έναν κατεστραμμένο κόσμο, αλλά μήπως και εμείς στα μέσα του περασμένου αιώνα τι βρήκαμε;

Δεν είχαμε να φάμε, τρώγαμε ψωμί με αλάτι, αλλά πολεμήσαμε. Πρέπει να πολεμήσουν και οι σημερινοί νέοι για τη ζωή που θέλουν να έχουν. Ας δουν το κινέζικο ιδεόγραμμα της κρίσης, το οποίο σημαίνει ταυτόχρονα και ευκαιρία. Να κάνουν αυτή την κρίση μια μεγάλη ευκαιρία».


Ξαγρυπνώ: «Συνεχώς, συνήθως λόγω δουλειάς. Κατά κάποιον τρόπο, είμαι εθισμένος στο ξενύχτι –τα ελληνικά γονίδια, βλέπετε. Ως θεωρητικός φυσικός, θέλω ησυχία για να δουλέψω και η νύχτα προσφέρεται για δημιουργική εργασία. Βάζω χαμηλά μουσική ή μια ταινία στην τηλεόραση και δουλεύω. Οι καλύτερες ιδέες μου έχουν έρθει νύχτα, ξαγρυπνώντας».


Όχι: «Εχω πει πολλά όχι και σε προσωπικό και σε δημόσιο επίπεδο. Και τώρα τελευταία, έχω πει όχι σε πρόταση μεγάλου κόμματος να κατέβω για βουλευτής επικρατείας. Εχω πει όχι σε διάφορες θέσεις. Κοιτάξτε, εγώ είμαι γεννημένος φυσικός. Δεν έχω πάστα πολιτικού. Δεν μπορώ να αναλάβω θέσεις που δεν έχουν σχέση με το αντικείμενό μου.

Οπότε δεν έχω μετανιώσει που έχω αρνηθεί διάφορες δημόσιες θέσεις, αν και κάποιες ήταν πραγματικά τιμητικές και ήταν δύσκολο να αρνηθώ. Σε προσωπικό επίπεδο, ναι, έχω μετανιώσει για κάποια όχι μου. Γιατί πιστεύω πως είναι καλύτερα να μετανιώνεις για πράγματα που έχεις κάνει, παρά για κείνα που δεν έχεις κάνει».


Παιδεία: «Πέρα από την εγκύκλια παιδεία, πιο σημαντική είναι η ευρύτερη καλλιέργεια και κουλτούρα κάθε ανθρώπου. Τα πτυχία και τα μεταπτυχιακά δεν σου εξασφαλίζουν ότι έχεις παιδεία. Η παιδεία ξεκινά μέσα από την οικογένεια, από τα 'μαθήματα' που θα πάρει το παιδί πρακτικά, δια της μίμησης και του παραδείγματος, από τη μητέρα του και τον πατέρα του, και μετά έρχεται το σχολείο. Αυτά που υποφέρει σήμερα η Ελλάδα είναι αποτέλεσμα ελλειμματικής παιδείας, σε όλα τα επίπεδα».


Ρίσκο: «Στη ζωή πάντα πίστευα πως για να πετύχει κάποιος πρέπει να έχει αίσθηση του ρίσκου, λαγνεία για τη ζωή και άγρια φαντασία. Αρα, το ρίσκο για μένα είναι συνυφασμένο με τις επιλογές μου. Όπως έχει πει και ο Καμί, μου αρέσουν οι άνθρωποι που ρισκάρουν και που πάνε μέχρι την άκρη του γκρεμού, αλλά ταυτόχρονα έχουν και τη σοφία να κάνουν πίσω, όταν πρέπει».


Ραγιαδισμός: «Αυτή η χαρακτηριστική ιδιότητα του νεοέλληνα, της ‘τζάμπα μαγκιάς’, υποθάλπει ένα είδος ραγιαδισμού. Επειδή ξέρει ότι είναι εγκλωβισμένος, νομίζει ότι με τέτοιου είδους ξεσπάσματα αποκτά υπόσταση. Όμως, όπως έχει πει και ο Σεφέρης, ‘είμαστε πολύ για το τίποτα και λίγο για το κάτι’. Και κάπου εδώ ελλοχεύει και ο κίνδυνος της απομόνωσης της Ελλάδας.

Και δεν αναφέρομαι μόνο στο Eurogroup, αλλά σε επιστημονικό και πολιτιστικό επίπεδο, γιατί έχουμε μια τάση εγκλωβισμού και γεωγραφικά και ψυχολογικά. Σαν να αισθανόμαστε ότι δεν μπορούμε να ανταγωνιστούμε τους Ευρωπαίους και κλεινόμαστε πίσω στο καβούκι μας. Αλλά η Ελλάδα έχει δώσει τα φώτα της στη Δύση και δικαιωματικά εκεί ανήκει».


Σιωπώ: «Από μικρός, δύσκολα σιωπούσα, όταν έβλεπα ή άκουγα κάτι παράλογο ή άδικο. Δεν μπορώ να αντιστέκομαι στον πειρασμό να παίρνω θέση για πράγματα για τα οποία έχω ισχυρή γνώμη. Για παράδειγμα, πρόσφατα που ακούστηκε μέσα στη Βουλή από τον υπουργό Παιδείας ότι ‘η αριστεία είναι ρετσινιά’, απορώ πως δεν έγινε της κακομοίρας.

Μα, είναι ντροπή για δύο λόγους. Πρώτον, γιατί αυτή η κουβέντα ειπώθηκε από άτομο με επίσημη, θεσμική θέση, από τον υπουργό Παιδείας. Δεύτερον, η δήλωση έγινε από έναν 'μαρξιστή της Αριστεράς', όπως ο ίδιος αυτοαποκαλείται. Μου κάνει τρομακτική εντύπωση αυτή η επαίσχυντη δήλωση.

Πιστεύω θα μείνει στην ιστορία της Βουλής ότι ο υπουργός Παιδείας το 2015 δήλωσε πως 'η αριστεία είναι ρετσινιά' και δεν άνοιξε ρουθούνι. Όταν η επιστήμη έχει κάνει τόσα θηριώδη άλματα, όταν αυτά τα άλματα έχουν γίνει χάριν κάποιων αρίστων, μια τέτοια δήλωση είναι τουλάχιστον ακυρωτική».


Τρέλα: «Καλά, είμαι γνωστός τρελός! (γελάει) Πιστεύω πως οι ‘τρελοί’ πάνε αυτόν τον κόσμο μπροστά. Ο Αρχιμήδης, ο Ντα Βίντσι, ο Μότσαρτ είναι ιδιοφυείς τρελοί που άλλαξαν τον ρουν της επιστήμης και της τέχνης».


Τύχη/ Τίποτα: «Το σύμπαν δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια τυχαία διακύμανση του τίποτα. Εδώ, ενώνεται η κβαντική φυσική και κοσμολογία με την υπαρξιακή φιλοσοφία».


Υπονόμευση: «Την έχω νιώσει στο πετσί μου την υπονόμευση, τον φθόνο. Είναι πραγματικά απίστευτο πως κάποιοι άνθρωποι, αντί να ζουν και να απολαμβάνουν τη ζωή τους, ζουν μισανθρωπικά και τοξικά υπονομεύοντας τον διπλανό τους. Βρε, ζήστε τη ζωή σας και αφήστε τους άλλους να κάνουν ό,τι νομίζουν. Και αν κάνουν κάτι καλό, μιμηθείτε το, προχωρήστε το, εξελίξτε το».


Φόβοι: «Επειδή το μυαλό μου τρέχει πολύ γρήγορα –και αυτό είναι και καλό και κακό, καμιά φορά όταν ακούσω ή μάθω ένα άσχημο μαντάτο, αυτό το ρημάδι το μυαλό τρέχει τόσο γρήγορα στην πιο αρνητική εξέλιξη του πράγματος, που με διαλύει.

Αυτή, όμως, η πρακτική έχει αποδειχτεί ενίοτε τόσο λάθος, που έχω περάσει φοβερές στεναχώριες δημιουργώντας τέρατα, χωρίς να υπάρχει κανένας λόγος, όπως αποδεικνύεται εκ των υστέρων. Κι ενώ στεναχωρήθηκα σφόδρα, χωρίς λόγο τελικά, το σύστημά μου, τα κύτταρά μου σίγουρα έχουν πληρώσει και έχουν καταγράψει όλο αυτό το στρεσάρισμα. Πολύ φοβάμαι αυτή την πλευρά μου».


Χρόνος-Χώρος: «Ζούμε σε ένα συγκεκριμένο χώρο και χρόνο εντελώς τυχαία, αλλά ο καθένας από εμάς θα πρέπει να κάνει όσο καλύτερη χρήση μπορεί αυτού του χωροχρονικού του δεδομένου, πέρα από μισαλλοδοξίες, δόγματα ή δοξασίες που μας εγκλωβίζουν. Αυτή η τυχαιότητα του χωροχρόνου και πόσο αυτή μας καθορίζει είναι εκπληκτική, αν τη σκεφτεί κανείς».


Ψάχνω: «Ψάχνω να καταλάβω τον κόσμο. Όπως έχει πει και ο Αϊνστάιν, η φυσική είναι ένα ραφινάρισμα της καθημερινής σκέψης. Το ρήμα ‘ψάχνω’ είναι το raison d’être του ερευνητή, με παραφυάδες του την οξυδέρκεια και τη φαντασία, ώστε να μένει η ουσία, ο πυρήνας της έρευνας».


Ώρα να…: «…ζήσουμε».


* «Ελπίζοντας στην αβεβαιότητα -Η παράλληλη ανατροπή στη φυσική, στις τέχνες και στο θέατρο»: Στο πλαίσιο «Συμπόσιο του Μήνα», που διοργανώνει το Εθνικό Θέατρο, σήμερα Τρίτη 24 Φεβρουαρίου και ώρα 20:00, ομιλητής είναι ο κ. Δημήτρης Νανόπουλος (Εθνικό Θέατρο – Κεντρική Σκηνή, Αγίου Κωνσταντίνου 22-24, τηλ. 2105288170,-171,-173, www.n-t.gr). Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη. Για τη συμμετοχή θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας κατά την προσέλευση.

Διαβάστε τη συνέντευξη, ακούγοντας πέντε αγαπημένα μουσικά κομμάτια του Δημήτρη Νανόπουλου:

– « Piano concerto n. No. 21 in C major», Wolfgang Amadeus Mozart

– «Bolero», Maurice Ravel

– «As Time Goes By», «Casablanca» soundtrack

– «The Windmills Of Your Mind», Michel Legrand, «The Thomas Crown Affair» soundtrack

– «Βρέχει φωτιά στη στράτα μου», Στράτος Διονυσίου


Πηγή: kathimerini.gr

Thessaloniki Arts and Culture,  http://www.thessalonikiartsandculture.gr

...βλέπεις 9 πρόσωπα...

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
Το ξέρεις πως ένας υπερ υπολογιστής θα χρειαστεί 40 λεπτά για χαρτογραφήσει ένα μόνο δευτερόλεπτο της δραστηριότητας του ανθρώπινου εγκεφάλου! Αν κάτσεις και αναλογιστείς αυτήν την πληροφορία τότε …
mymind.gr|Από mymindgr

πλεκτο σχεδιο με βελονακι * ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΟ ΠΟΝΤΣΟ *


Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
 
Σε αυτο το βιντεο μαθενουμε να πλεκουμε ενα πολυ ομορφο και πολυ ευκολο ποντσο....ειναι ιδανικο και για αρχαριους Ελατε και στην παρεα μας στο FACEBOOΚ…
youtube.com

ΓΡΑΠΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ 7270 ΕΤΩΝ

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
ΑΝΑΤΙΝΑΣΣΕΤΑΙ Ο ΜΥΘΟΣ ΠΕΡΙ ΦΟΙΝΙΚΙΚΟΥ …ΑΛΦΑΒΗΤΟΥ!!! Το πρώτο γραπτό κείμενο στην Ευρώπη – Το 1998 ο καθηγητής κ. Γ. Χουρμουζιάδης δήλωσε πως είναι αδύνατη η δημοσίευση του κειμένου Είναι εμφα…
epistimonikos.wordpress.com

ΓΡΑΠΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ 7270 ΕΤΩΝ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ! ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ

 
 
ΑΝΑΤΙΝΑΣΣΕΤΑΙ Ο ΜΥΘΟΣ ΠΕΡΙ ΦΟΙΝΙΚΙΚΟΥ …ΑΛΦΑΒΗΤΟΥ!!! Το πρώτο γραπτό κείμενο στην Ευρώπη – Το 1998 ο καθηγητής κ. Γ. Χουρμουζιάδης δήλωσε πως είναι αδύνατη η δημοσίευση του κειμένου
Είναι εμφανές πως η όποια επίσημη δημοσίευσή της θα ανέτρεπε όλο το ιστορικό σκηνικό περί ανακάλυψης της γραφής, της αποτύπωσης της έναρθρης φωνής του ανθρώπου με γράμματα (και όχι με ιδεογράμματα) και μάλιστα στο γεωγραφικό χώρο της Ελλάδας, στο γεωγραφικό χώρο της Ευρώπης.
Θα ανατρέπονταν δηλαδή η θεωρία πως οι Έλληνες έλαβαν και αυτοί, το φως εξ ανατολάς ( από βαβυλώνιους, σουμέριους, φοίνικες κλπ. !!) και θα έπρεπε να καλύψουν το μεγάλο κενό των τεσσάρων χιλιάδων χρόνων, όταν δηλαδή, οι ανατολικοί λαοί εκφράζονταν με ιδεογράμματα, οι Έλληνες έγραφαν με συλλαβές όπως σήμερα. Είναι καταφανές ότι αυτό δηλώνει πρώιμο στάδιο σκέψης και πολιτισμού.
Σύμφωνα με τη σημερινή θεωρία – που διδάσκεται στα ελληνικά σχολεία – οι Έλληνες έμαθαν γραφή περί το 800 π.Χ. από τους Φοίνικες.
Εκείνο που δεν μπορούν να μας εξηγήσουν πως είναι δυνατόν η ελληνική γλώσσα να έχει 800.000 λήμματα,πρώτη γλώσσα στον πλανήτη, όταν η αμέσως επόμενη έχει 250.000 λήμματα.
Πως είναι δυνατόν να γράφηκαν τα Ομηρικά έπη περί το 800 π.Χ. όταν δηλαδή έμαθαν να γράφουν οι Έλληνες;
Παρουσιάστηκαν ξαφνικά οι αρχαίοι Έλληνες στο ιστορικό προσκήνιο τον 8ο αιώνα π.Χ., με γλώσσα εκατοντάδων χιλιάδων λημμάτων, που για να δημιουργηθεί απαιτείται γλωσσική προϊστορία τουλάχιστον 10.000 ετών (σύμφωνα με επίσημη αμερικανική γλωσσολογική έκθεση).
Η αγγλική γλώσσα είναι 1.600 ετών και έχει 48% ελληνικές λέξεις με σύνολο λημμάτων 240.000. Η γερμανική είναι 1.700 ετών και έχει 250.000 λήμματα με ελληνικές λέξεις 46%.
Η ομηρική γλώσσα τι ηλικία έχει;
Έμαθαν να γράφουν οι Έλληνες από τους ανατολικούς λαούς και ξαφνικά έγραψαν τα ομηρικά έπη που έχουν ιστορικό βάθος τριών χιλιάδων ετών;
Τι είναι αυτό που προβληματίζει τους ιστορικούς;Μήπως γιατί δεν χάθηκαν στη σκόνη της ιστορίας και οι Έλληνες όπως οι Χαναναίοι, οι Σουμέριοι, οι Βαβυλώνιοι, οι Φοίνικες κλπ.;
Τι γράφει το δημοσίευμα πριν δεκαπέντε χρόνια :


 

Το παλιότερο οργανωμένο γραπτό κείμενο που βρέθηκε στη γη της Ευρώπης και χρονολογείται πριν από 7.254 χρόνια(!) από σήμερα αποκαλύφθηκε στη λίμνη της Καστοριάς.
Είναι μια ξύλινη πινακίδα με άγνωστο μήνυμα χαραγμένο από ένα νεολιθικό ψαρά ή έμπορο λιμνιαίου προϊστορικού οικισμού στο Δισπηλιό Καστοριάς,γραμμένο δύο χιλιάδες χρόνια πριν από τα γραπτά ευρήματα των Σουμερίων και τέσσερις χιλιάδες χρόνια πριν από τις κρητομυκηναϊκές πήλινες πινακίδες της γραμμικής γραφής.
Τη συγκλονιστική ανακοίνωση έκανε χθες στη διάρκεια του αρχαιολογικού συνεδρίου για το φετινό ανασκαφικό έργο στη Βόρεια Ελλάδα ο καθηγητής της Προϊστορικής Αρχαιολογίας στο ΑΠΘ κ. Γιώργος Χουρμουζιάδης, που αποκάλυψε το ντοκουμέντο στη διάρκεια ανασκαφικής έρευνας το περασμένο καλοκαίρι.
Η ξύλινη πινακίδα με την επιγραφή χρονολογήθηκε επακριβώς με τη μέθοδο του άνθρακα-14 στον «Δημόκριτο» στο 5260 (!) π.Χ., δηλαδή στο τέλος της μέσης νεολιθικής περιόδου.
Ο κ. Χουρμουζιάδης με επιστημονικά επιχειρήματα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα χαράγματα της επιγραφής, που είναι οργανωμένα σε στίχους, δεν πρέπει να είναι διακοσμητικά, αλλά «γράμματα» που μπορούν να ενταχθούν στο σύστημα της παλαιοευρωπαϊκής.

Παραδοσιακή ελληνική οικογένεια

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη Freepen.gr.
Παραδοσιακή ελληνική οικογένεια. Το πάρε ζακέτα δεν είναι τυχαίο! http://www.freepen.gr/2016/03/blog-post_972.html

Δημοφιλείς αναρτήσεις