Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017

...με μία ασπιρίνη!


Δεν θα πιστεύεις τι μπορείς να καταφέρεις με μία ασπιρίνη!

 
Δεδομένου ότι είναι ένα φάρμακο γενικής χρήσης, πολλοί άνθρωποι το επιλέγουν σε καθημερινή βάση. Εκτός, όμως, από το να είναι ένα σπουδαίο αναλγητικό και αντιπυρετικό φάρμακο, η ασπιρίνη έχει μια ποικιλία από εναλλακτικές χρήσεις, άγνωστες στους περισσοτέρους.

Ρίξτε μια ματιά στη λίστα που ακολουθεί και θα εκπλαγείτε με τις ιδιότητές της πέραν των φαρμακευτικών…


1. Καταπολεμά τα σπυράκια της ακμής.

Σπάστε δύο-τρία δισκία και αναμείξτε με μικρή ποσότητα νερού. Απλώστε το μείγμα στα σπυράκια, αφήστε 2-3 λεπτά και ξεπλύντε. Τα σπυράκια θα ξεραθούν και θα εξαφανιστούν γρηγορότερα.

2. Μειώνει τη φαγούρα και τον εpεθισμό από τα τσιμπήματα εντόμων.

Χρησιμοποιήστε το παραπάνω μείγμα πάνω στο τσίμπημα κουνουπιού ή μέλισσας και η φαγούρα, η κοκκινίλα και ο εpεθισμός θα μειωθούν σημαντικά.

3. Αφαιρεί τους κίτρινους λεκέδες του τσιγάρου από τα χέρια.

Σπάστε 2-3 χαπάκια και αναμείξτε με λεμόνι. Απλώστε στους αντιαισθητικούς λεκέδες που υπάρχουν στις άκρες των δαχτύλων, επαναλάβετε σε τακτά χρονικά διαστήματα και τάχιστα θα εξαφανιστούν.

4. Είναι το καλύτερο λίπασμα για το χώμα.

Διαλύστε 1 δισκίο ασπιρίνης σε 1,5 λίτρο νερού και βρέχετε ανά τακτά διαστήματα το χώμα σε κήπο ή γλάστρες.

Προσοχή: Μην χρησιμοποιήσετε παραπάνω ασπιρίνες γιατί θα βλάψετε τα φυτά σας.

5. Απομακρυνει την πιτυρίδα.

Φαγούρα στο τριχωτό της κεφαλής και οι γνώριμες νιφάδες της πιτυρίδας είναι ενοχλητικά συμπτώματα και αντιαισθητικά επίσης. Σπάστε δύο δισκία ασπιρίνης και ανακατέψτε με λίγο σαμπουάν. Απλώστε το μείγμα στα μαλλιά σας και αφήστε το για περίπου δύο λεπτά. Ξεπλύνετε καλά και λουστείτε με το σαμπουάν μόνο άλλη μία φορά. Η πιτυρίδα σιγά σιγά θα εξαφανιστεί.

6. Λειτουργεί ως άριστο απολεπιστικό του δέρματος.

Το σαλικυλικό οξύ που εμπεριέχεται στις ασπιρίνες χρησιμοποιείται συχνά σε απολεπιστικά και καθαριστικά προσώπου. Δημιουργήστε ένα μείγμα νερού και ασπιρίνης και τρίψτε πρόσωπο ή σώμα 1 φορά την εβδομάδα, όπως θα κάνατε και με ένα συμβατικό απολεπιστικό.

7. Αφαιρεί τους κάλους.

Σπάστε έξι δισκία ασπιρίνης και αναμείξτε με μισό κουταλάκι του γλυκού νερό και το χυμό 1 λεμονιού. Εφαρμόστε το μείγμα γενναιόδωρα πάνω στον κάλο και καλύψτε με ένα ζεστό πανί. Αφαιρέστε μετά από δεκαπέντε λεπτά το πανί και τρίψτε τον κάλο, που θα έχει μαλακώσει, με μια ελαφρόπετρα.

8. Ζωντανεύει τα λουλούδια στο βάζο.

Ρίξτε μια ασπιρίνη στο νερό του βάζου με τα λουλούδια και αυτά θα διατηρηθούν για περισσότερες μέρες φρέσκα.

9. Αφαιρεί τους λεκέδες από ύφασμα.

Διαλύστε δυο ασπιρίνες σε λίγο νερό και απλώστε το μείγμα πάνω στο λεκέ. Αφήστε για λίγη ώρα και στη συνέχεια πλύντε το ρούχο κανονικά.

10. Προλαμβάνει τις μυκητιάσεις στα πέλματα.

Σπάστε τρία δισκία και αναμείξτε με λίγο ταλκ. Ρίξτε τη σκόνη αυτή στα πόδια σας, φροντίζοντας να πάει ανάμεσα από τα δάχτυλα. Επαναλάβετε 1 φορά την εβδομάδα.

Πηγή: pestomou.info

Εκείνος που δεν έμαθε να δίνει τίποτα...

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
 
Όταν νιώθουμε ότι κάτι δίνουμε στους άλλους, συνειδητοποιούμε ξαφνικά την αξία μας. Κανένας δεν είναι πιο φτωχός από εκείνον που δεν δίνει τίποτα, αφού μόνο με…
anapnoes.gr
Όταν νιώθουμε ότι κάτι δίνουμε στους άλλους, συνειδητοποιούμε ξαφνικά την αξία μας. Κανένας δεν είναι πιο φτωχός από εκείνον που δεν δίνει τίποτα, αφού μόνο με το να δίνουμε μπορούμε να δείχνουμε τον πλούτο μας.
Δε μιλάμε μόνο για υλικά αγαθά.
Η μεγαλύτερη τσιγκουνιά που μπορεί να υπάρξει είναι η τσιγκουνιά της καρδιάς. Όσοι τριγυρνούν στον κόσμο χωρίς να κοινωνούν τα συναισθήματά τους, καταλήγουν φυλακισμένοι μέσα σε ένα θώρακα πανοπλίας, όπως συμβαίνει στο παραμύθι. Ο Ιππότης με την σκουριασμένη πανοπλία, Όπου στο τέλος ο ήρωας ζητάει από τα συναισθήματα να αισθανθεί.
Ο Αλεχάντρο Ζοντορόβσκι έλεγε : «ότι δίνεις το δίνεις σε ‘σένα. Ό,τι δέ δίνεις, το αφαιρείς απο σένα»
Αξίζει τον κόπο να αναθεωρήσουμε το επίπεδο της συναισθηματικής συναλλαγής μας με τον κόσμο.
Όπως συμβαίνει με την οικονομία των χωρών, η ευημερία εξαρτάται από τον πλούτο που κυκλοφορεί. Αν σταματήσει, χάνει τη να αξία και η οικονομία μπαίνει σε ύφεση. Το ίδιο συμβαίνει και με τον πλούτο της καρδιάς.
Όσο σημαντικό είναι το να δίνουμε, άλλο τόσο σημαντικό είναι το να ξέρουμε να δεχόμαστε. Μόνο αυτοί που κάνουν να ρέει η αγάπη προς όλες τις κατευθύνσεις μπορούν να πουν πως ευημερούν συναισθηματικά.
ΝΙΤΣΕ
 

Τα Κρητικά βότανα

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση της Ειρήνη Πλατή.
 
 
 
 
 

Τα προϊόντα μας Αθήνα και Θεσσαλονίκη!

Τα Κρητικά βότανα είναι θεραπευτικά. 
Οι πρόγονοί μας στην Κρήτη  ζούσαν υγιείς ως τα γεράματα  διότι καθημερινά έπιναν κάποιο βραστάρι. 
Η Κρήτη είναι το λίκνο των θεικών βοτάνων απ άκρη σ άκρη αλλά στο οροπέδιο Λασιθίου οι συνθήκες και το χώμα είναι μοναδικό φαινόμενο για ό,τι φυτρώνει εκεί... 
Πιείτε τα στην υγειά μας για την υγειά σας!!!!

Μη με πετάς μαμά…

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη ExpressTime.
Μη με πετάς μαμά…
 

Ελλάδα 2016. Η χώρα σε περίοδο παρακμής σʾ όλα τα επίπεδα. Γράφεται και λέγεται ότι ο πληθυσμός μας γερνάει. Τα παιδιά μας δε γεννιούνται πια !
Οι άνθρωποι φοβούνται, πλέον, την τεκνοποίηση, πώς θα μεγαλώσουν, λέει, τα παιδιά σʾ έναν τέτοιο κόσμο.
Οι άνθρωποι αντιδρούν στο θεσμό οικογένεια-ευθύνες και τείνουν σʾ εναλλακτικά σχήματα συντροφικότητας.
Οι άνθρωποι δε δημιουργούν! Αντιστέκονται στις προσωπικές αλλαγές, παρασύρονται στη ροή μιας παγκοσμιοποιημένης φιλοσοφίας.
Καταστρέφουν τα δημιουργήματα της πλάσης. Καταστρέφουν αλόγιστα το περιβάλλον, τη φύση, την ύπαρξή μας, τη συνέχειά μας.
Ελλάδα 2016….400.000 αμβλώσεις ετησίως. 400.000 διακοπές μιας συμβατής ενδομήτριας κύησης. 400.000 αφαιρέσεις του εμβρύου απʾ τη μήτρα με συνέπεια την παύση της ζωτικότητας αυτού. Ένας αριθμός που αφορά ηλικίες 14-18 ετών κατά το μεγαλύτερο μέρος!
Στις 15/9/1978 νομιμοποιήθηκαν με προϋποθέσεις οι αμβλώσεις. Στο άρθρο 5 παρ. 3 του νόμου 821/1978 προβλέπεται: «Επιτρέπεται η άμβλωσις μέχρι και της 20ης εβδομάδας αν κι εφόσον διαπιστωθούν σοβαρές ανωμαλίες του εμβρύου μʾ αποτέλεσμα τη γέννηση παθολογικών νεογνών και κίνδυνο της ζωής της εγκύου.
Επίσης σε περιπτώσεις κινδύνου της ψυχικής υγείας της μητέρας (από βιασμό ή αιμομιξία), διαπιστωμένου, όμως, από ψυχίατρο που εργάζεται σε ίδρυμα δημοσίου δικαίου».
Το θέμα των εκτρώσεων έχει αποτελέσει αφορμή για πολλές συζητήσεις που αφορούν ζητήματα ηθικής. Πολλές απόψεις, από αντίθετες ομάδες τίθενται στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων, για το αν είναι φόνος, αν η γυναίκα είναι ελεύθερη να διαθέτει το σώμα της όπως αυτή θέλει. Αν ταχθούμε υπέρ είμαστε «προοδευτικοί» αλλά και φονιάδες. Αν ταχθούμε κατά, τότε είμαστε «οπισθοδρομικοί» και μεσαιωνιστές.
Η απάντηση σʾ όλα αυτά είναι ξεκάθαρη: Το υπέρ και το κατά εξαρτάται αποκλειστικά απʾ την παραδοχή μας, αν το έμβρυο αποτελεί ανθρώπινη ζωή ή όχι. Είναι αναφαίρετο δικαίωμα του καθενός να πιστεύει ό,τι θέλει.Είναι επίσης δικαίωμα του να πράττει δεδομένων των συνθηκών της ζωής του, της ωριμότητας και της υπευθυνότητάς του.
Το να εστιάζουμε, όμως, στην πρακτική των αμβλώσεων, σημαίνει ότι έχουμε χάσει την ουσία. Για μια ακόμη φορά ηθικολογούμε κατόπιν εορτής, μαζεύουμε το χυμένο γάλα, στρουθοκαμηλίζουμε. Οι ηθικές αυστηρές απαγορεύσεις ή οι ψευτοπροοδευτισμοί έχουν μία και μόνο κατάληξη. Τη δραματική συνέχιση του φαινομένου.
Η βασική αιτία των αμβλώσεων παγκοσμίως δεν περιλαμβάνει τίποτα απʾ τα παραπάνω νομοθετημένα προαπαιτούμενα. Ο βασικός λόγος που τα κορίτσια οδηγούνται στις εκτρώσεις και τις συνέπειες αυτών, είναι η ανεπαρκής ενημέρωση κι εφαρμογή αντισυλληπτικών μεθόδων. Το 60% των εφήβων μʾ ενεργή σεξουαλική ζωή δεν έτυχαν ποτέ ενημέρωσης και σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης.
Δε μου λένε τίποτα εμένα όλες αυτές οι κραυγές κι οι δήθεν ταγμένες απόψεις, όταν το δικό μου και το δικό σου έφηβο κορίτσι κατέληξε σʾ ένα χειρουργικό κρεβάτι. Στη θεωρία όλα είναι τέλεια.
Ποιος είναι ο ηθικός αυτουργός για το εγχείρημα μιας άμβλωσης σε ανήλικο κορίτσι;
Εσύ κι εγώ που ως «ενήλικες» δεν προνοήσαμε, δεν προβλέψαμε το μεγάλωμα των παιδιών μας. Δεν είδαμε μέσα στα μάτια τους την ανάγκη τους για έκφραση της σεξουαλικότητάς τους. Ή καλύτερα να πω ότι αγνοήσαμε ή κρύψαμε αυτή την ιδέα για όταν θα γίνουν μεγάλα παιδιά.
Βαριέμαι πολύ νʾ ακούω δικαιολογίες κι αμπελοφιλοσοφίες. Η πρόληψη είναι η καλύτερη θεραπεία. Δε θα φτάναμε να συζητάμε για εκτρώσεις, αν είχαμε εντάξει τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο σπίτι μας και στο σχολείο.
Δυστυχώς είναι ακόμη θέμα ταμπού. Γιατί αν θεωρείς εσύ, γονέα, ότι η έκτρωση είναι φόνος αλλά ταυτόχρονα κουβέντα για το σεξ και την αντισύλληψη ταμπού, τότε σαφέστατα δημιουργείς ένα επίδοξο φονιά, είτε έχεις γιο είτε κόρη.
Στην αντίθετη κοσμοθεωρία όπου η έκτρωση είναι επιλογή, απλά θέτεις τʾ ανήλικο παιδί σου να πάρει μια απόφαση ζωής και να υποβληθεί σε μια χειρουργική διαδικασία μʾ όλες τις συνέπειες αυτής.
Τα συναισθήματα που γεννιούνται άπειρα.
Θυμός, που δύο έφηβα παιδιά μέσα στην άγνοια και την ανωριμότητά τους δεν προστατεύονται και καλούνται στην αυγή της ύπαρξής τους να κόψουν το νήμα μιας ζωής ή να γίνουν γονείς . Να σταθούν μπροστά σʾ έναν, υπό εξέλιξη ακόμη, δικό τους αξιακό σύστημα και νʾ αποφασίσουν για το υπόλοιπο της ζωής τους.
Τρόμος, που ένα κορίτσι-γυναίκα μπαίνει στη διαδικασία μιας χειρουργικής επέμβασης, πολλές φορές, υπό αντίξοες συνθήκες. Ένα κορίτσι που πολλές φορές δεν έχει περάσει καν από μια πρώτη γυναικολογική εξέταση. Ένα αγόρι που πολύ πιθανόν να φύγει από φόβο ή να θεωρήσει τον εαυτό του άμεσα και μοναδικά υπεύθυνο.
Πόσες αρνητικές σκέψεις κι ενοχές για κάτι που είναι τόσο όμορφο όπως είναι ο έρωτας.
Πόνος, όταν αντιληφθείς ότι το παιδί σου έχει 45% πιθανότητα μετά από την άμβλωση να έχει προβλήματα γονιμότητας. Δε θα συζητήσω καθόλου τα φαινόμενα θνησιμότητας, μετά από χειρουργεία «χασάπηδων», από ακατάσχετη αιμορραγία.
Ο κατάλογος ατελείωτος είτε υπέρ είτε κατά.  Η Διακήρυξη του Ο.Η.Ε. για τα δικαιώματα του «παιδιού» νομίζω ότι τα λέει όλα: «…το παιδί λόγω ελλείψεως φυσικής και διανοητικής ωριμότητος έχει ανάγκη ειδικής προστασίας, φροντίδας τόσο προ, όσο και μετά τη γέννησή του…».
Σοφία Δρόσου, ψυχολόγος
Πηγή: ilov.gr

.... στις 25 Μαρτίου 1862....

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.

Ο Καθεδρικός Ναός του Αγίου Μηνά είναι Ορθόδοξος Καθεδρικός Ναός, ο οποίος βρίσκεται στο Ηράκλειο και είναι η έδρα του Αρχιεπίσκοπου Κρήτης. Ξεκίνησε να χτίζεται στις 25 Μαρτίου 1862 και η κατασκευή του διακόπηκε κατά την Κρητική Επανάσταση του 1866. Ολοκληρώθηκε στις αρχές του 1895. Τα εγκαίνια του ναού έγιναν στις 16 Απριλίου 1895 από το Μητροπολίτη Κρήτης Τιμόθεο Α΄.
Ο ναός είναι αφιερωμένος στον Άγιο Μηνά, πολιούχο της πόλης του Ηρακλείου.




Ο χώρος στο οποίο χτίστηκε ο ναός ήταν κήπος που άνηκε σε τούρκικη οικογένεια. Στον Κώδικα του Ναού αναφέρεται ότι ο κήπος αγοράστηκε από την επιτροπή ανέγερσης του ναού. Επιπλέον χώρος αγοράστηκε από τον Αλή Βαϊράμογλου έναντι 60.000 γροσίων.
Η δαπάνη για την ανέγερση καλύφθηκε από άτακτες συνδρομές χριστιανών της πόλης και της υπαίθρου καθώς και από τακτικές εισφορές από διάφορα μοναστήρια. Ποσό 112.000 γροσιων αναλήφθηκε το 1864 από δάνειο της Χριστιανικής Ορφανικής Τράπεζας Ηρακλείου. Το ίδιο έτος κυκλοφόρησε ειδικό λαχείο για τη συγκέντρωση ποσού 2.000.000 γροσίων.
Αξιοσημείωτο είναι ότι το έργο έθεσε υπό την αιγίδα του ο Σουλτάνος Αμπντούλ Αζίζ Χαν χορηγώντας 40.000 γρόσια.



Η κάτοψη του ναού, καθώς και η στέγαση του, παραπέμπουν στο σταυροειδή εγγεγραμένο με τρούλλο και με υψηλό τύμπανο. Εσωτερικά συνδυάζει και στοιχεία τρίκλιτης βασιλικής, με υπερώα στη βόρεια, τη νότια και τη δυτική πλευρά σε σχήμα Π.












Δημοφιλείς αναρτήσεις