Δευτέρα 25 Δεκεμβρίου 2017

Πότε πρέπει να αποφεύγουμε τη Θεία Κοινωνία

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.


Πότε πρέπει να αποφεύγουμε τη Θεία Κοινωνία – Θεία Μετάληψη και πως πρέπει να προσερχόμεθα στο Μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας.  Οι άγιοι Μακάριος Κορίνθου και Νικόδημος Αγιορείτης, οι γνωστοί αυτοί υπέρμαχοι της Συνεχούς Μεταλήψεως των Αχράντων του Χριστού Μυστηρίων, στο περίφημο σχετικό βιβλίο τους αντιμετωπίζουν την ένστασι και απορία των καλοπροαιρέτων κατά τα άλλα εκείνων Χριστιανών, οι οποίοι διαμαρτύρονται και λέγουν για όσους μεταλαμβάνουν συχνά:

«Τάχα και αυτοί ως άνθρωποι δεν ενοχλούνται από τα πάθη γαστριμαργίαν, κενοδοξίαν, γέλωτα, αργολογίαν και όσα όμοια; Πώς λοιπόν θέλουν να κοινωνούν συχνά;» (Ένστασις Ηʹ).
Οι Άγιοι απαντούν στην ένστασι αυτή, επικαλούμενοι ένα θαυμάσιο κείμενο του Αγίου Αναστασίου Αντιοχείας, το οποίο παραθέτουν πρώτα αυτούσιο και κατόπιν απλοποιημένο γλωσσικώς.
Ας προσέξουμε ιδιαιτέρως την γνώμη αυτή του Αγίου Αναστασίου, η οποία εκφράζει με συντομία μία βαθειά πτυχή της Ορθοδόξου Πνευματικότητος:
Διάκρισις τών αμαρτημάτων σε «ευσυγχώρητα» και «βαρέα», ύπαρξις «διαφόρων θυσιών», που μάς «προκαθαίρουν» για να προσέλθουμε στα Ιερά Μυστήρια…
Και βίωσις της Συνεχούς Μετανοίας, ως απαραιτήτου προϋποθέσεως της Συνεχούς Μεταλήψεως.
Ας εντρυφήσουμε όμως στο ευλογημένο κείμενο του Αγίου Αναστασίου:

«Είναι πολλοί, οι οποίοι επειδή κοινωνούσιν αργά, κρημνίζονται εις αμαρτίας, άλλοι δε πάλιν, μεταλαμβάνοντες συχνότερα, φυλάττουσιν εαυτούς πολλάκις από πολλά κακά, επειδή φοβούνται από την Αγίαν Μετάδοσιν («το κρίμα της Μεταλήψεως»).
Λοιπόν, ανίσως σφάλλωμεν με κάποια παραμικρά και συγγνωστά αμαρτήματα καθό άνθρωποι («μικρά τινα και ευσυγχώρητα»), λόγου χάριν κλεπτόμεθα ή με την γλώσσαν ή με την ακοήν ή με τούς οφθαλμούς ή απατώμενοι πίπτομεν εις κενοδοξίαν ή λύπην ή θυμόν ή άλλο τοιούτον, ας κατακρίνωμεν τον εαυτόν μας και ας ομολογώμεν ενώπιον τού Θεού την αμαρτωλότητά μας («καταμεμφόμενοι εαυτούς και εξομολογούμενοι τω Θεώ») και ούτως ας μεταλαμβάνωμεν, πιστεύοντες ότι η Θεία Κοινωνία μάς γίνεται εις άφεσιν αμαρτιών και αποκάθαρσιν.
Ει δε και κάμνομεν αμαρτήματα βαρέα τινά πονηρά σαρκικά και ακάθαρτα και έχομεν με τον αδελφόν μας μνησικακίαν, μέχρις ου μετανοήσωμεν από τα τοιαύτα αμαρτήματα, ας μη τολμήσωμεν να πλησιάσωμεν εις τα θεία Μυστήρια («έως αξίως μετανοήσωμεν, μηδαμώς εφαψώμεθα»).
Αλλ’ επειδή και είμεθα άνθρωποι σαρκικοί και ασθενείς και μολυνόμεθα με πολλά αμαρτήματα, έδωκεν εις ημάς ο Θεός διαφόρους θυσίας εις άφεσιν των αμαρτιών μας, τας οποίας ανίσως και τας προσφέρωμεν εις Αυτόν, μάς καθαρίζουσι και μάς κάμνουσιν επιτηδείους δια να μεταλάβωμεν («προκαθαίρουσιν ημάς εις το προσελθείν τοις Μυστηρίοις»).
Δια τούτο η ελεημοσύνη είναι «θυσία», ήτις καθαρίζει τον άνθρωπον από αμαρτίας. Είναι και άλλη «θυσία» σωτηριώδης εις άφεσιν αμαρτιών, δια την οποίαν λέγει ο Προφήτης Δαβίδ:

«θυσία εις τον Θεόν ευάρεστος είναι η ταπεινή του ανθρώπου προαίρεσις και διάθεσις· την καρδίαν την ταπεινήν και συντετριμμένην με την κατάνυξιν ο Θεός ποτέ δεν την παραβλέπει».
Ανίσως αυτάς τας «θυσίας» προσφέρωμεν εις τον Θεόν, έστω και αν έχωμεν μικρά τινα ελαττώματα ως άνθρωποι, θέλομεν δυνηθή να πλησιάσωμεν εις την Αγίαν Κοινωνίαν με φόβον και τρόμον, κατάνυξιν και ομολογίαν της αμαρτωλότητός μας, καθώς η αιμορροούσα επλησίασεν εις τον Χριστόν κλαίουσα και τρέμουσα.

Διότι υπάρχει αμαρτία προς θάνατον («θανάσιμος»).

Και υπάρχει αμαρτία προς μετάνοιαν («συγγνωστή»).

Και υπάρχει αμαρτία προς έμπλαστρον.

Η αληθινή όμως μετάνοια όλα δύναται να τα ιατρεύση.
Διότι, άλλην συγχώρησιν έχει εκείνος, όστις με φόβον και τρόμον και ομολογίαν της αμαρτωλότητός του και κατάνυξιν πλησιάζει εις τα Μυστήρια και μεταλαμβάνει· και άλλην τιμωρίαν έχει, όστις μεταλαμβάνει χωρίς φόβον και με καταφρόνησιν.
Εις εκείνους, όσοι καταφρονητικώς και αναξίως μεταλαμβάνουσιν, όχι μόνον δεν δίδεται άφεσις αμαρτιών, αλλά και ο διάβολος περισσότερον πηδά εναντίον των («αλλά και επί πλείον ο διάβολος αυτοίς επεισπηδά»).
Όσοι δε με φόβον μεταλαμβάνουσιν, όχι μόνον αγιάζονται και λαμβάνουσιν άφεσιν αμαρτιών, αλλά και τον διάβολον διώκουσιν από λόγου των («αλλά και τον διάβολον εξ εαυτών διώκουσιν»).»

«Ένα δέντρο μια φορά»

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.

tilestwra.com
THE BOY AND THE TREE A tender fairy tale centered on the friendship between a withering and forlorn tree on the sidewalk and a homeless little boy. The film touches in a heartwarming, humane manner issues such as: "Desolation", "Abandonment", "Loneliness", "The Urban Landscape as source of social isolation", "Nature and how we choose to disregard it" and "Basic survival needs such as hunger and shelter, for all those living on the margins of a society we take for granted". Based on the original story by Eugene Trivizas Adapted for the screen by Eugene Trivizas and Panagiotis Rappas Directed by Panagiotis Rappas Music by Dimitris Papadimitriou

Cretan IAMA

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.


Περιέχει δίκταμο, θυμάρι, φασκόμηλο και ελαιόλαδο και καταπολεμά τη γρίπη και τις λοιμώξεις του αναπνευστικού ενώ έχει αντιπυρετική και αναλγητική δράση. Ο λόγος για ένα νέο βιολογικό φαρμακευτικό σκεύασμα προϊόν πολύχρονης έρευνας επιστημόνων του Πανεπιστημίου Κρήτης. Το CRETAN IAMA, η επονομαζόμενη «Κρητική ασπιρίνη» είναι ήδη στα ελληνικά φαρμακεία, ενώ άρχισε να κυκλοφορεί και στο εξωτερικό!
Το φάρμακο, με τα βότανα της κρητικής γης, έχει ήδη εντυπωσιακά αποτελέσματα και έχει θορυβήσει τις μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες που "βλέπουν" ανταγωνισμό, ενώ η BAYER έχει απειλήσει με δικαστικά μέτρα αν χρησιμοποιείται ο όρος "κρητική ασπιρίνη"!
Επιδημιολογικές παρατηρήσεις σε περιοχές της Κρήτης έδειξαν ότι οι άνθρωποι που κατανάλωναν αφεψήματα συγκεκριμένων βοτάνων είχαν μικρότερες πιθανότητες να προσβληθούν από κρυολόγημα ή γρίπη. Το CRETAN IAMA είναι το φυσικό ίαμα που επιβεβαιώνει στην πράξη τις παρατηρήσεις των ερευνητών του Πανεπιστημίου Κρήτης.
Στην επίσημη σελίδα του φαρμακευτικού σκευάσματος, διαβάζουμε:
Η ΕΡΕΥΝΑ
Το Cretan IAMA Olvos Science αποτελεί καρπό της πολυετούς έρευνας διακεκριμένων ερευνητών του Πανεπιστημίου της Κρήτης που μετουσίωσαν την αυτόχθονη γνώση σε ουσιαστική γνώση, σε συνεργασία με την εταιρεία Οlvos Science, θυγατρική της ελληνικής φαρμακευτικής εταιρείας Galenica.

Περιέχει αιθέρια έλαια τριών αρωματικών βοτάνων. Θυμάρι (Coridοthymus Capitatus), φασκόμηλο (Salvia Fruticosa) και δίκταμο (Origanum Dictamnus), σε συγκεκριμένες αναλογίες, μαζί με έξτρα παρθένο ελαιόλαδο και συμβάλλει με φυσικό τρόπο στην ενδυνάμωση της άμυνας του οργανισμού.
Το Cretan IAMA Olvos Science ξεκίνησε, ερευνήθηκε, ολοκληρώθηκε και παρήχθη εξ' ολοκλήρου στην Ελλάδα και είναι κατοχυρωμένο ως παγκόσμια πατέντα. Για την παραγωγή του ακολουθείται έλεγχος ταυτότητας και ομοιογένειας φυτικού υλικού (DNA-Barcoding).
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ CRETAN IAMA;
Το Cretan ΙΑΜΑ είναι ένα φυσικό ιδιοσκεύασμα, που αποτελεί τον καρπό της πολυετούς έρευνας διακεκριμένων ερευνητών του Πανεπιστημίου της Κρήτης που μετουσίωσαν την αυτόχθονη γνώση σε ουσιαστική γνώση, σε συνεργασία με την εταιρεία Οlvos Science, θυγατρική της ελληνικής φαρμακευτικής εταιρείας Galenica. Έχει μελετηθεί σε ασθενείς με ιώσεις του αναπνευστικού, κοινό κρυολόγημα και γρίπη και τα ευεργετικά αποτελέσματα δημοσιεύθηκαν το 2015 στο περιοδικό Journal of Ethnopharmacology.
ΤΙ ΠΕΡΙΕΧΕΙ;
Μέσα από πολυετείς δοκιμές, η ερευνητική ομάδα οδηγήθηκε σε ένα συνδυασμό αιθέριων ελαίων από 3 αρωματικά βότανα, Coridοthymus Capitatus, Salvia Fruticosa και Origanum Dictamnus, σε συγκεκριμένες αναλογίες, που εμφανίζει στοιχεία όχι απλά αθροιστικής δράσης, αλλά πραγματική συνέργεια, δηλαδή δράση σημαντικά μεγαλύτερη από το άθροισμα των δράσεων των απλών συστατικών, καθώς η μία ουσία συμπληρώνει ή/και ενισχύει τη δράση της άλλης.
Ο συγκεκριμένος συνδυασμός κατοχυρώθηκε ως διεθνής πατέντα. Τα αιθέρια έλαια των 3 αρωματικών βοτάνων σε μορφή μαλακής κάψουλας είναι διαλυμένα μέσα σε έξτρα παρθένο ελαιόλαδο.
ΤΙ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΧΕΙ;
Πέραν από τις επιδημιολογικές παρατηρήσεις, που έδειχναν πολύ μικρές επιπτώσεις κρυολογήματος ή γρίπης , οι ερευνητές από το Εργαστήριο Κλινικής Ιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης σημειώνουν ότι τα αποτελέσματα του εργαστηριακού ελέγχου του εκχυλίσματος των 3 αρωματικών βοτάνων έδειξαν αντι-ιικές ιδιότητες με μείωση του ιικού φορτίου και των κυτταρολογικών αλλοιώσεων που προκαλούνται από ιούς. Επίσης, σύμφωνα με τα αποτελέσματα τυχαιοποιημένης, διπλά-τυφλής ελεγχόμενης με placebo κλινικής μελέτης σε ασθενείς με ιώσεις του αναπνευστικού, περιλαμβανομένων και ασθενών με Η1Ν1, φάνηκε μείωση στην ένταση και διάρκεια των συμπτωμάτων καθώς και μείωση της τιμής της C-RP (C-αντιδρώσα πρωτεΐνη) που αποτελεί δείκτη φλεγμονής.
ΠΟΙΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ;
Στην ανάπτυξη του Cretan IAMA συμμετείχε ομάδα ερευνητών όπως οι διακεκριμένοι καθηγητές του Πανεπιστημίου Κρήτης Χρήστος Λιονής, Καθηγητής Γενικής Ιατρικής και Π.Φ.Υ., Ηλίας Καστανάς, Καθηγητής Εργαστηριακής Ενδοκρινολογίας, Στέργιος Πυρίντσος, Αναπληρωτής Καθηγητής Βιολογίας και Γεώργιος Σουρβίνος, Καθηγητής Κλινικής Ιολογίας καθώς και συνεργάτες τους.
ΠΩΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ;
Για την παραγωγή του ακολουθείται έλεγχος ταυτότητας φυτικού υλικού με γενετική ανάλυση ( DNA-Barcoding), όπως επίσης χρησιμοποιούνται μέθοδοι υψηλής τεχνολογίας (αέριος χρωματογράφος σε συνδυασμό με φασματογράφο μάζας) για τη διασφάλιση της σύστασής του σε αιθέρια έλαια.
ΠOY ΤΟ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ;
Το Cretan IAMA μπορεί να το προμηθευτεί κάποιος από οποιοδήποτε φαρμακείο της χώρας.
ΔΟΣΟΛΟΓΙΑ
2 μαλακές κάψουλες ημερησίως, εφάπαξ ή πρωί – βράδυ.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗ
Λαμβάνεται με τη βοήθεια νερού ή άλλου υγρού, ανεξαρτήτως φαγητού. Μπορεί να ληφθεί παράλληλα με οποιαδήποτε άλλη φαρμακευτική ή μη αγωγή . Μπορεί να χορηγηθεί σε παιδιά άνω των 12 ετών, που έχουν δυνατότητα κατάποσης της κάψουλας.

για να καθαρίσεις με μία κίνηση τα κάστανα

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη Follow Greece Live News.

Τρεις τρόποι για να καθαρίσεις με μία κίνηση τα κάστανα (ΒΙΝΤΕΟ)

κάντε δώρο ένα βιβλίο!

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη Εκδόσεις Διόπτρα - Dioptra Publications.
Αυτές τις γιορτές κάντε δώρο ένα βιβλίο!
Στο link θα βρείτε τα καλύτερα αστυνομικά θρίλερ μας. Αν έχετε διαβάσει κάποιο από αυτά, μοιραστείτε με σχόλιο τη γνώμη σας για να βοηθήσετε και τους υπόλοιπους αναγνώστες!

John Verdon, Nicci French, Chevy Stevens, Jorn Lier Horst, M. J. Arlidge, Samuel Bjork, Mo Hayder, Gaston Leroux και πολλοί…
dioptra.gr

Χριστούγεννα



Χριστούγεννα


Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση

Χριστιανισμός σειρά λημμάτων
Χριστιανισμός
Πρότυπο: π  σ  ε


Η Κατά σάρκα Γέννησις του Ιησού Χριστού σε έργο του Duccio di Buoninsegna

Τα Χριστούγεννα (σύνθετη λέξη της δημοτικής Χριστός + γέννα) δηλώνουν την ετήσια χριστιανική εορτή της γέννησης του Χριστού και κατ' επέκταση το σύνολο των εορτών από της Γεννήσεως μέχρι των Θεοφανίων ("Γιορτές των Χριστουγέννων"). Τα Χριστούγεννα γιορτάζονται στις 25 Δεκεμβρίου.

Το χρονικό διάστημα που περικλείει τις γιορτές των Χριστουγέννων, Πρωτοχρονιάς και Θεοφανίων, ονομάζεται στη λαογραφία[1] και Δωδεκαήμερο.

Πίνακας περιεχομένων


Ιστορία του εορτασμού των Χριστουγέννων




Η Γέννηση του Ιησού σε πίνακα του Δομήνικου Θεοτοκόπουλου

Η παράδοση θεωρεί ότι η αρχαιότερη ομιλία για τη γιορτή των Χριστουγέννων εκφωνήθηκε από τον Μέγα Βασίλειο στην Καισάρεια της Καππαδοκίας το έτος 376 μ.Χ.[2] Άλλες Ιστορικές πηγές επισημαίνουν πως ο εορτασμός των Χριστουγέννων άρχισε να τηρείται στη Ρώμη γύρω στο 335[3], αν και κάποιοι ερευνητές βασιζόμενοι σε αρχαίους ύμνους με χριστουγεννιάτικη θεματολογία[4] θεωρούν ότι τα πρώτα βήματα που οδήγησαν στον εορτασμό αυτό έγιναν μέσα στον 3ο αιώνα.

Επί Πάπα Ιουλίου Α' (337-352) τα Χριστούγεννα σταμάτησαν να γιορτάζονται μαζί με τα Θεοφάνεια και θεσπίσθηκε ως επέτειος η 25 Δεκεμβρίου κατόπιν έρευνας των αρχείων της Ρώμης, όπως πιστεύεται, επί της απογραφής που έγινε επί αυτοκράτορα Οκταβιανού Αυγούστου, σε συνδυασμό με υπολογισμό ρήσης του Ευαγγελίου (το οποίο και συνέτεινε) του Προδρόμου λεχθείσα περί τον Χριστόν:"Εκείνος δει αυξάνειν, εμέ δε ελατούσθαι" (Ιωάνν. γ'30). Με βάση αυτή την υποθετική πηγή, η Γέννηση του Χριστού ορίσθηκε κατά το χειμερινό ηλιοστάσιο όπου και αρχίζει η αύξηση των ημερών. Στον καθορισμό της 25ης Δεκεμβρίου ως ημερομηνίας εορτασμού συντέλεσαν προφανώς η μεγάλη εθνική εορτή του "ακατανίκητου" θεού Ήλιου (Dies Natalis Solis Invicti) και ο εορτασμός των γενεθλίων του Μίθρα που ήταν διαδεδομένα σε όλη την επικράτεια της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας με την έννοια ότι η επιλογή αυτής της ημέρας ως ημέρας γέννησης του Χριστού είχε να κάνει με την προσπάθεια αντικατάστασης των παγανιστικών (μη χριστιανικών) γιορτών που τηρούνταν εκείνον τον καιρό, όπως τα Σατουρνάλια και τα Μπρουμάλια[5]

Συνεπώς, όταν ο Χριστιανισμός έγινε η επίσημη θρησκεία της αυτοκρατορίας, προσπάθησε να απορροφήσει και να δώσει νέα διάσταση και νέα σημασία σε πανάρχαια λατρευτικά έθιμα και λατρευτικές συνήθειες αιώνων. Πάντως, παρά τις απαγορεύσεις της εκκλησίας για πολλές από τις εκδηλώσεις[6] που τελούνταν στην αντίστοιχη του Δωδεκαημέρου περίοδο ή τις νομοθεσίες[7], αυτές διατηρήθηκαν κυρίως στην ύπαιθρο[8] καθ' όλη την διάρκεια των ρωμαϊκών αυτοκρατορικών χρόνων, μέχρι τον 5ο μ.Χ. αιώνα. Σε μεταγενέστερη εποχή πολλά από τα έθιμα τους (ανταλλαγή δώρων, γλέντια, χαρτοπαίγνια κ.ο.κ.) μεταβιβάστηκαν στον εορτασμό τής Πρωτοχρονιάς[9].

Στη Ρώμη το καλεντάρι των Φιλοκαλίων (354 μ.Χ.) περιλαμβάνει στην ημερομηνία της 25ης Δεκεμβρίου, απέναντι από την παγανιστική Natalis invicti, δηλ. "γέννηση του ακατανίκητου (ήλιου)", την φράση "VIII kaalitan nattis Christus in Bethleem Iudea".

Από τη Δύση ο εορτασμός της Γεννήσεως στις 25 Δεκεμβρίου πέρασε και στην Ανατολή γύρω στο 376. Το 386 ο Αγ. Ιωάννης ο Χρυσόστομος παρότρυνε την εκκλησία της Αντιόχειας να συμφωνήσει στην 25η Δεκεμβρίου ως ημέρα εορτασμού της Γέννησης. Τον καιρό του Αγ. Αυγουστίνου (354-430) η ημερομηνία της Γιορτής της Γέννησης είχε καθοριστεί, πάντως ο Αυγουστίνος την παραλείπει από τον κατάλογό του με τις σημαντικές χριστιανικές επετείους (PL 33.200).

Με τον χρόνο επεκράτησε σε όλο τον χριστιανικό κόσμο εκτός της Αρμενικής Ορθόδοξης Εκκλησίας που συνεχίζει τον συνεορτασμό με τα Θεοφάνια.

Το 529 ο αυτοκράτορας Ιουστινιανός απαγόρευσε την εργασία και τα δημόσια έργα κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων και τα ανακήρυξε δημόσια αργία. Ως το 1100, καθώς είχε επεκταθεί η δράση των ιεραποστολών στις παγανιστικές ευρωπαϊκές φυλές, όλα τα έθνη της Ευρώπης γιόρταζαν τα Χριστούγεννα. Εντούτοις, αργότερα, εξαιτίας της Μεταρρύθμισης απαγορεύτηκε ή περιορίστηκε κατά περιόδους η τήρησή του εορτασμού τους σε διάφορες χώρες της Ευρώπης και στην Αμερική, καθώς θεωρούνταν ότι περιλάμβανε σε μεγάλο βαθμό ειδωλολατρικά στοιχεία[10].

Εορτολόγιο


Της εορτής των Χριστουγέννων προηγείται νηστεία «τεσσαράκοντα ημερών» που αρχίζει από την εορτή του αποστόλου Φιλίππου (14 Νοεμβρίου). Η Υμνολογία της Ορθόδοξης Ανατολικής Εκκλησίας περιλαμβάνει λαμπρούς ύμνους για τη μεγάλη αυτή εορτή των διασημότερων υμνογράφων της Εκκλησίας όπως του Ρωμανού του Μελωδού, Ιωάννου του Δαμασκηνού, Κοσμά επισκόπου Μαϊουμά κ.ά.

Η ημέρα της εορτής του αποστόλου Φιλίππου, στις 14 Νοεμβρίου, στο λαϊκό καλαντάρι χαρακτηρίζεται ως Μικρή Αποκριά, γιατί από την επομένη αρχίζει η νηστεία των σαράντα ημερών για τα Χριστούγεννα, η οποία και λέγεται Μικρή Σαρακοστή. Αυτή η ημερομηνία σε πολλές χώρες της Ευρώπης και Αμερικής θεωρείται ως έναρξη των εορτών των Χριστουγέννων. Το χρονικό διάστημα που περικλείει τις γιορτές των Χριστουγέννων, Πρωτοχρονιάς και Θεοφανείων, ονομάζεται Δωδεκαήμερο.

Η εορτή των Χριστουγέννων είναι η σημαντικότερη από τις ακίνητες εορτές της Ορθοδόξου Εκκλησίας και γι' αυτό έχει προεόρτια και μεθέορτη περίοδο. Όλες τις σχετικές διατάξεις για τις ακολουθίες αυτές τις βρίσκει κανείς στο Τυπικό της Εκκλησίας.

Στη Δύση η εορτή των Χριστουγέννων εορτάζεται λαμπρότερα από εκείνη της Ανάστασης, σε αντίθεση με αυτό που συμβαίνει στην Ανατολή.

Ανήμερα των Χριστουγέννων σύμφωνα με το ελληνικό/ορθόδοξο εορτολόγιο, γιορτάζουν αρκετά ελληνικά ονόματα: η ΧΡΙΣΤΙΝΑ και o ΧΡΗΣΤΟΣ, η ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ και ο ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, η ΧΡΥΣΑΥΓΗ, η ΧΡΥΣΑ. [11]

Χριστουγεννιάτικα κ Πρωτοχρονιάτικα παραμύθια

 Χριστουγεννιάτικα κ Πρωτοχρονιάτικα παραμύθια

για μεγέθυνση πατήστε ροδάκι 
να ανοίξει νεα καρτέλα με φακό

''Τσάρλι Τσάπλιν''

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση της Dora Aggelidou.
Η Dora Aggelidou κοινοποίησε το βίντεο του χρήστη Σαν Σήμερα.






Σαν Σήμερα τα Χριστούγεννα 1977, πεθαίνει ένας από τους μεγαλύτερους δημιουργούς της 7ης τέχνης, ο ''Τσάρλι Τσάπλιν''. Πολλοί τον κατηγόρησαν ότι δεν μιλούσε στης ταινίες του, τότε ο Σαρλό σπάει την σιωπή του με την ακόλουθη σκηνή...

Δημοφιλείς αναρτήσεις