Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2018

Η Φιλοξενία στην αρχαία Ελλάδα

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
Ένα από τα συνήθη επιχειρήματα των επαγγελματιών «φιλάνθρωπων», «ανθρωπιστών» και «αντιρατσιστών», όταν θέλουν να καταδείξουν την…
diadrastika.com|Από Σπυρος Μακρης
https://www.diadrastika.com/2017/04/filoxenia-stin-archea-ellada.html

Ένα από τα συνήθη επιχειρήματα των επαγγελματιών «φιλάνθρωπων», «ανθρωπιστών» και «αντιρατσιστών», όταν θέλουν να καταδείξουν την «ξενοφοβία» και τον «ρατσισμό» των σύγχρονων Ελλήνων, που επιμένουν να αρνούνται την κατάληψη της Ελλάδος από τις ορδές των τριτοκοσμικών λαθρομεταναστών, είναι αυτό που κάνει επίκληση του θεσμού της φιλοξενίας στην αρχαία Ελλάδα.
Υποστηρίζουν λοιπόν, πως οι αρχαίοι Έλληνες ήταν κατ’ εξοχήν φιλόξενοι άνθρωποι κι ότι ο θεσμός της φιλοξενίας, πέραν του ότι αποτελούσε ηθικό χρέος, προστατεύονταν κι απ’ τον Ξένιο Δία. Αυτό, σε πλήρη αντίθεση με τους «ρατσιστές» Νεοέλληνες, οι οποίοι αρνούνται -τι θράσος!- να «φιλοξενήσουν» μερικά εκατομμύρια λαθρομεταναστών.
Όμως, όπως και στην περίπτωση με την πετσοκομμένη ρήση του Ισοκράτη («Ἕλληνας καλεῖσθαι τοὺς τῆς παιδεύσεως τῆς ἡμετέρας»), έτσι κι εδώ προβάλλεται η μισή αλήθεια -και η μισή αλήθεια είναι χειρότερη απ’ το ψεύδος
Πράγματι, ο θεσμός της φιλοξενίας στην αρχαία Ελλάδα, ήταν ιερός και προστατεύονταν από τον Ξένιο Δία. Υπήρχε μάλιστα και συγκεκριμένο τυπικό, κατά την υποδοχή, διαμονή και αναχώρηση του φιλοξενούμενου, ενώ υπήρχε και η «δημοσία ξενία», όπου την φιλοξενία αναλάμβανε η πόλη, παρέχοντας στους ξένους διαμονή και τροφή στους «ξενώνες» της. Κάπου εδώ, σταματά η αλήθεια των «αντιρατσιστών» και συνεχίζει το ψεύδος διά της αποσιωπήσεως της υπόλοιπης αλήθειας…
Ως ξένος, στην κλασική αρχαία Ελλάδα, κατά κανόνα εννοούνταν, όχι ο αλλοδαπός κι αλλόφυλος, αλλά ο Έλληνας που κατοικούσε σε άλλη πόλη. Οι αλλόφυλοι, προσδιορίζονταν με τον πασίγνωστο περιφρονητικό όρο «βάρβαροι». Αλλά κι όταν ακόμη προσδιορίζονταν ως ξένοι, ο όρος λάμβανε και πάλι την αρνητική σημασία του βάρβαρου, του εχθρού (π.χ. οι Σπαρτιάτες «ξείνους γὰρ ἐκάλεον τοὺς βαρβάρους» [Ηρόδοτος, «Ιστορίαι – Καλλιόπη», 11]) και είναι επίσης γνωστό τι γνώμη είχαν οι αρχαίοι Έλληνες, για όσους δεν ανήκαν στη φυλή τους: «Πας μη Έλλην, βάρβαρος». Όπως δε αναφέρει κι ο αρχαίος Έλληνας ιστορικός, Πολύβιος («Ιστορίαι», Θ’), οι Έλληνες πολεμούσαν «διαγωνιζόμενοι πρὸς τοὺς βαρβάρους ὑπὲρ τῆς τῶν Ἑλλήνων ἀσφαλείας». Είναι επίσης χαρακτηριστικό, ότι οι αλλοεθνείς αποκλείονταν κι απ’ τους Ολυμπιακούς Αγώνες («οὐ βαρβάρων ἀγωνιστέων εἶναι τὸν ἀγῶνα ἀλλὰ Ἑλλήνων» [Ηρόδοτος, «Ιστορίαι – Τερψιχόρη», 22]), όπου δικαίωμα συμμετοχής είχαν μόνον όσοι αποδείκνυαν ότι ήταν Έλληνες.
Η φιλοξενία λοιπόν, αφορούσε κατά βάση Έλληνες, ενώ δεν ήταν χωρίς όρους, περιορισμούς και υποχρεώσεις. Στην Σπάρτη μάλιστα, υπήρχε και νόμος περί «ξενηλασίας» (Ξενοφώντος «Λακεδαιμονίων Πολιτεία»), ενώ ο Ηρόδοτος («Ιστορίαι – Κλειώ», 65), αναφέρει ότι οι Σπαρτιάτες ήταν «ξείνοισι ἀπρόσμικτοι».
Έτσι λοιπόν, σύμφωνα με τα μέτρα και τα σταθμά των «αντιρατσιστών», οι αρχαίοι Έλληνες, όχι μόνο φιλόξενοι δεν ήταν έναντι των αλλοεθνών, αλλά «ρατσιστές» και «εθνίκια» του κερατά!
Υπάρχει όμως και συνέχεια…
Ακόμη κι αν δεχθούμε ότι η φιλοξενία μπορούσε να αφορά και τους αλλοεθνείς, υπήρχε μια πολύ σημαντική παράμετρος, την οποία οι «ανθρωπιστές», παραβλέπουν: Η φιλοξενία δεν διαρκούσε επ’ αόριστον και για οποιονδήποτε. Αφορούσε μόνο τους περαστικούς, τους ταξιδιώτες, τους αγγελιαφόρους, τους εμπόρους και γενικότερα τους προσωρινούς επισκέπτες. Όχι τους μετανάστες. Οι Έλληνες που επιθυμούσαν να μετεγκατασταθούν μόνιμα ή επ’ αόριστον σε άλλη ελληνική πόλη-κράτος, δεν θεωρούνταν πλέον φιλοξενούμενοι, αλλά «μέτοικοι» -μέτοικοι θεωρούνταν επίσης και οι απελεύθεροι δούλοι. Στη Σπάρτη, ονομάζονταν «περίοικοι», καθώς δεν κατοικούσαν μέσα στην πόλη, αλλά σε πέριξ οικισμούς. Στην αρχαία Αθήνα, ο κάθε μέτοικος, ήταν υποχρεωμένος να επιλέγει έναν «προστάτη», δηλαδή κάποιον γηγενή εγγυητή, σε αντίθετη δε περίπτωση κινδύνευε να μηνυθεί, αντιμετωπίζοντας την δικαιοσύνη. Ως μέτοικοι, ήταν υποχρεωμένοι να πληρώνουν ειδικό φόρο, το «μετοίκιον». Όσοι δε, δεν πλήρωναν το μετοίκιον, οδηγούνταν προσωρινά στη φυλακή κι αν δεν έβρισκαν χρήματα να πληρώσουν, απελαύνονταν. Οι μέτοικοι, παρ’ ότι είχαν αρκετά δικαιώματα, εν τούτοις δεν επιτρέπονταν να κατέχουν θέσεις εξουσίας και να συμμετέχουν στις συνελεύσεις και τις αποφάσεις του δήμου.
pare-dose.net

πλεκτά με άποψη

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε το άλμπουμ του χρήστη Elişi Dünyası.

Φωτογραφία του χρήστη Elişi Dünyası.
Φωτογραφία του χρήστη Elişi Dünyası.

Φωτογραφία του χρήστη Elişi Dünyası.








Φωτογραφία του χρήστη Elişi Dünyası.

Φωτογραφία του χρήστη Elişi Dünyası.
Φωτογραφία του χρήστη Elişi Dünyası.
Φωτογραφία του χρήστη Elişi Dünyası.

Φωτογραφία του χρήστη Elişi Dünyası.

 Φωτογραφία του χρήστη Elişi Dünyası.


Φωτογραφία του χρήστη Elişi Dünyası.
 Φωτογραφία του χρήστη Elişi Dünyası.

 Φωτογραφία του χρήστη Elişi Dünyası.

 Φωτογραφία του χρήστη Elişi Dünyası.

 Φωτογραφία του χρήστη Elişi Dünyası.
Φωτογραφία του χρήστη Elişi Dünyası.

Φωτογραφία του χρήστη Elişi Dünyası.
Ο χρήστης Elişi Dünyası πρόσθεσε 313 νέες φωτογραφίες.
bazıları alıntı
Κάποια άποψη

ΕΛΛΑΔΑ!

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε το βίντεο του χρήστη κωστας κατενιζογλου.



Ελλαδάρα!!! ΕΛΛΑΔΑ!!!!!!!!!!!!
Γειά σας...Με λένε Ελλάδα, είμαι μητέρα και τα παιδιά μου είναι οι Έλληνες!Βρίσκομαι στην Ευρώπη! Είμαι μικρή χώρα, μια κουκκίδα στον παγκόσμιο χάρτη,έχω όμως το καλύτερο "οικόπεδο" στον πλανήτη...!

Διακρίνομαι για την Ιστορία μου...,τους Αγώνες μου...,την Αντίστασή μου...,την Ψυχή και τον Πατριωτισμό μου!!!Όλοι με ζηλεύουν... Πάντα με ζήλευαν γι αυτό και πάντα είχα εχθρούς!Πολεμούσα κι Αντιστεκόμουν με όλη μου την δύναμη...και στο τέλος τα κατάφερνα!!!
Κι εκεί που όλα ήταν ήσυχα... μ αιφνιδίασαν και τρόμαξα!!!Ο εχθρός με χτύπησε εσωτερικά... Πονηρά και Ύπουλα...όχι όπως τις άλλες φορές...Ζούσε "σπίτι" μου, τον είχα με τα παιδιά μου αλλά...ήταν καλά καλυμμένος και δεν φαινόταν...Ξεγέλασε ακόμα και μένα!!!
Προσπαθώ να τον αντιμετωπίσω αλλά...πολλά απ τα παιδιά μου τον υποστηρίζουν...κι αντιστέκονται σε μένα!την ίδια τους την μάνα...
Έχουν φτάσει σε σημείο να με περιγελούν...να με κοροϊδεύουν...να με πουλάνε...να μην με αναγνωρίζουν...!!!
Είμαι Πικραμένη...Τρομαγμένη...Εξουθενωμένη...αλλά δεν θα το βάλω κάτω!!!
Με το κεφάλι Ψηλά θ Αγωνιστώ...και θ Αντισταθ όπως έκανα πάντα...Μπορεί να γονατίσω... αλλά θα παλέψω...και θα νικήσω!!!
Την Ψυχή και τον Πατριωτισμό μου δεν θα μου τα πάρουν ποτέ!,ούτε και πρόκειται να με φτάσει κανένας σ αυτά...Δεν πρόκειται να Παραδοθώ...να Πουληθώ...και να Πεθάνω για το χατίρι κανενός...
'Άλλωστε...ποιά μάνα εγκαταλείπει το σπίτι και τα παιδιά της..!!!

κατάγεσαι από το Ηράκλειο σημαίνει...

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.

Το να κατάγεσαι από το Ηράκλειο σημαίνει Να βρίσκεις πάντα παρέα για καφέ, ακόμη κι αν κατεβαίνεις μόνος σου στο κέντρο. Να ξέρεις ότι
περπατώντας στο κέντρο της πόλης μπορεί και να βγεις σε αυλή σπιτιού, αλλά αυτό να είναι φυσιολογικό.
kritipoliskaihoria.gr


http://www.kritipoliskaihoria.gr/2017/04/blog-post_892.html?m=1

βασικές ανάγκες και αναφαίρετο δικαίωμα

ACT for CAT @CatRescueAthens
Το φαγητό και το νερό είναι βασικές ανάγκες για την επιβίωση όλων των ζωντανών πλασμάτων και αναφαίρετο δικαίωμα.
Να ξέρετε να απαντάτε σε αυθαίρετους ισχυρισμούς και παραλογισμούς.
Σχετικές νομοθεσίες: https://www.zoosos.gr/…/4235-2014tropopoihmenos4039-2012.pdf
και
https://www.zoosos.gr/wp-content/…/others/Egyklios%20EEE.pdf
CAT RESCUE ATHENS
Ομάδα Ιδιωτών Πολιτών Εθελοντών

Μίστικο

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ.
Κρήτη, 9ος αιώνας μ.Χ. Καράβια των Σαρακηνών εμφανίζονται στον ορίζοντα και πλησιάζουν το νησί...
Ένα συναρπαστικό ιστορικό μυθιστόρημα στα χρόνια του Κρητικού Εμιράτου
Άμεσα Διαθέσιμο με Έκπτωση 10%
Βρείτε το Εδώ: https://goo.gl/WNQlzC

Κρήτη, 9ος αιώνας μ.Χ. Καράβια των Σαρακηνών εμφανίζονται στον ορίζοντα και πλησιάζουν το νησί. Οι κάτοικοι του νησιού –χριστιανοί και εθνικοί– αναμένουν με ανησυχία, παρότι συνηθισμένοι σε επιδρομείς και εισβολείς, αυτό που τους…
klidarithmos.gr

Ένα συναρπαστικό ιστορικό μυθιστόρημα στα χρόνια του Κρητικού Εμιράτου
Κρήτη, 9ος αιώνας μ.Χ. Καράβια των Σαρακηνών εμφανίζονται στον ορίζοντα και πλησιάζουν το νησί.
Οι κάτοικοι του νησιού –χριστιανοί και εθνικοί– αναμένουν με ανησυχία, παρότι συνηθισμένοι σε επιδρομείς και εισβολείς, αυτό που τους επιφυλάσσει η μοίρα. Δύο αδέλφια, ο Λέων και η Άρτεμη, αγωνιούν κι αυτοί για τη μοίρα του τόπου και τη δική τους. Εκείνος δεινός πολεμιστής, άλλοτε στο πλευρό των Βυζαντινών κι άλλοτε όπου του υπαγορεύει η συνείδησή του, εκείνη ιέρεια της θεάς Άρτεμης, στο στόχαστρο των χριστιανών.
Η απόβαση των Σαρακηνών θα αλλάξει τις ζωές τους για πάντα –ο Λέων θα γίνει χριστιανός και καπετάνιος, η Άρτεμη θα δέσει τη ζωή της μ’ έναν Σαρακηνό πρίγκιπα– και θα τους στείλει σε διαφορετικούς κόσμους που, καθώς συγκρούονται, θα τους παρασύρουν σε άγνωστα μονοπάτια: στον πλούτο, τη δύναμη, την απώλεια, την αυτογνωσία…
Ο συγγραφέας με τη σαγηνευτική γραφή του ζωντανεύει μια ταραγμένη εποχή, όπου οι κατακτητές άλλαζαν συχνά, η καθημερινότητα στις πόλεις και τους αγρούς ήταν σκληρή, και η μοίρα των ανθρώπων πέρα για πέρα απρόβλεπτη…

Ο Κωνσταντίνος Τρικουνάκης γεννήθηκε και μεγάλωσε στα Χανιά. Είναι συγγραφέας κι εραστής του απλού. Ξεκίνησε να γράφει για να δείξει ότι, στην πορεία της Ιστορίας, δεν έγιναν όλα όπως τα πιστεύουμε. Είναι ειδικός στην Πρόληψη και Διαχείριση Φυσικών και Τεχνολογικών Καταστροφών, ενώ έχει παρακολουθήσει επιτυχώς μαθήματα Ψυχολογίας στο Duke University και Νευροοικονομίας στο Higher School of Economics μέσω της πλατφόρμας Coursera. Είναι ιδρυτικό μέλος του «Ανοιχτού Κύκλου», συλλόγου προβληματισμού των Χανίων, και αρθρογραφεί στον τοπικό τύπο και στον έγκυρο λογοτεχνικό ιστότοπο literature.gr. Είναι μέλος του ομίλου αθλητικού μπριτζ της Βουλιαγμένης, άθλημα στο οποίο έχει διακριθεί. Ζει και εργάζεται στην Αθήνα, αλλά ταξιδεύει συχνά –ιδιαίτερα στα Χανιά.

Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2018

Η αξία της Συγχώρεσης

Η αξία της Συγχώρεσης

Οι έρευνες για προηγούμενες ζωές αποδεικνύουν πως οι ψυχές επιστρέφουν με άλλες από την ψυχική ομάδα τους για να επιλύσουν συγκεκριμένες καρμικές ανισορροπίες.

Αποτέλεσμα εικόνας για εικονες Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μας προς την ενότητα, δημιουργούμε ενεργειακές ανισορροπίες που πρέπει να αποκατασταθούν. Αυτές οι ανισορροπίες αποτελούν το κάρμα μας. Για παράδειγμα, αν εκμεταλλευτούμε και εξαπατήσουμε ανθρώπους, πρέπει σε κάποια στιγμή να βιώσουμε την εμπειρία της εκμετάλλευσης και της εξαπάτησης ώστε να εξισορροπήσουμε την ενέργεια. Αυτή η πρακτική δεν είναι ηθική, δεν έχει καμιά σχέση με σωστό ή λάθος. Χρειάζεται να γνωρίζουμε πως το Σύμπαν είναι ουδέτερο. Και ο Νόμος του κάρμα, επίσης. Αυτό συμβαίνει απλώς ως ενεργειακή εξισορρόπηση και καθορίζεται από τον Νόμο της Αιτίας και του Αποτελέσματος, ο οποίος ορίζει ότι για κάθε πράξη πρέπει να υπάρχει μια ισοδύναμη αντίδραση. Οι άνθρωποι με τους οποίους παίζουμε, όπως και τα ίδια τα παιχνίδια, έχουν να κάνουν με την εξισορρόπηση της ενέργειας. Η ψυχή μας θεραπεύεται και ενοποιείται κάθε φορά που εξισορροπούμε καρμικές ενέργειες. Με αυτό τον τρόπο, κάθε ενσάρκωση συνεισφέρει στη θεραπεία της ψυχής.

Παρεμπιπτόντως, εφόσον ο χρόνος δεν υπάρχει στον Κόσμο της Θεϊκής Αλήθειας, όλες οι ενσαρκώσεις μας συμβαίνουν ταυτοχρόνως. Όταν θεραπευόμαστε σε μια ζωή, θεραπεύουμε όλες τις άλλες ενσαρκώσεις. Γι' αυτό, η χρήση της Συγχώρεσης σε μια ζωή προσδίδει απίστευτη αξία στην ψυχή, επειδή θεραπεύει όλες τις προηγούμενες ενσαρκώσεις της παράλληλα με την τρέχουσα θεραπεία. Φανταστείτε το συλλογικό κάρμα που εξισορρόπησε ο Νέλσον Μαντέλα, συγχωρώντας μια ολόκληρη γενιά λευκών στη Νότια Αφρική για την κακομεταχείριση των μαύρων. Με τον ίδιο τρόπο, φανταστείτε το συλλογικό κάρμα που περιμένει να εξισορροπηθεί στην Αμερική για την κακομεταχείριση των σκλάβων και των ιθαγενών Ινδιάνων.

Η ψυχή μας κατευθύνεται πάντα προς τη θεραπεία και δημιουργεί συνεχώς καταστάσεις που μας δίνουν την ευκαιρία να εξισορροπήσουμε την καρμική ενέργεια. Όταν όμως αυτή η θεραπεία δεν επιτυγχάνεται στο επίπεδο της Θεϊκής Αλήθειας, δημιουργούμε ξανά ανισορροπία μέσω των κύκλων της μνησικακίας και της εκδικητικότητας και διατηρώντας τη νοοτροπία του θύματος. Έτσι, ο κύκλος του κάρμα διαρκώς επαναλαμβάνεται. Η Συγχώρεση είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να πάψει η περιστροφή του τροχού, επειδή σπάει τον κύκλο.

Εικασία: Ενώ τα σώματα και οι αισθήσεις μάς λένε πως είμαστε ξεχωριστές οντότητες, στην πραγματικότητα είμαστε όλοι ένα. Όλοι δονούμαστε σαν τμήματα ενός και μοναδικού συνόλου.

Δεν είμαστε το σώμα μας. Δεν είμαστε το Εγώ μας. Δεν είμαστε η προσωπικότητά μας, ούτε οι ρόλοι που παίζουμε καθημερινά. Αν το πιστεύουμε αυτό, ενισχύουμε την πεποίθηση του διαχωρισμού και γίνεται αδύνατον να θυμηθούμε ποιοι είμαστε στ' αλήθεια — μια ατομική ψυχή που είναι κομμάτι του Θεού και υπάρχει σε ενότητα με Αυτόν.

Εικασία: Όταν όλες οι ψυχές ήταν ενωμένες με τον Θεό, πειραματιστήκαμε με τη σκέψη ότι ο διαχωρισμός ήταν πιθανός.

Παγιδευτήκαμε σε εκείνη τη σκέψη, η οποία μετατράπηκε στην ψευδαίσθηση ή στο όνειρο που ζούμε τώρα.. Είναι όνειρο επειδή ο διαχωρισμός δεν συνέβη ποτέ. Βρίσκεται μόνο στη σκέψη μας— και αυτή η σκέψη γεννά το σύστημα πεποιθήσεων

Κάποτε μας περιέβαλλαν Όλα Όσα Είναι - δηλαδή, ο Θεός. Δεν είχαμε σχήμα, παραμέναμε αμετάβλητοι, αθάνατοι και γνώση μας ήταν η αγάπη. Κάποια στιγμή κάναμε μια σκέψη. Πώς θα ήταν, αναρωτηθήκαμε, αν ερχόμαστε στη φυσική πραγματικότητα και βιώναμε αντίθετες ενέργειες - όπως μορφή, αλλαγή, διαχωρισμό, φόβο, θάνατο, περιορισμό και διττότητα; Παίξαμε για λίγο με την ιδέα αυτή, σκεπτόμενοι συνεχώς πως θα μπορούσαμε να αποτραβηχτούμε από το πείραμα οποιαδήποτε στιγμή το επιθυμούσαμε, εφόσον πράγματι αποφασίζαμε να βάλουμε σε εφαρμογή την ιδέα εκείνη. Δεν είδαμε κανέναν κίνδυνο. Έτσι, πήραμε την απόφαση και χαμηλώσαμε την ενεργειακή μας δόνηση έτσι ώστε να συμπυκνωθεί η ενέργειά μας σε φυσική μορφή. Κατά τη διαδικασία, ξεχάσαμε τη σύνδεσή μας με τον Θεό, φανταστήκαμε πως πράγματι διαχωριστήκαμε από Εκείνον και δεν είχαμε τρόπο να επιστρέψουμε στα Όλα Όσα Είναι.

Αυτό το όνειρο έγινε πολύ ρεαλιστικό και νιώσαμε μεγάλη ενοχή για τον διαχωρισμό μας (προπατορικό αμάρτημα) από τον Θεό. Φοβηθήκαμε πως ο Θεός θα οργιζόταν για την πράξη μας αυτή.

Αυτή η ισχυρή πίστη στην αμαρτία, στην ενοχή "τον φόβο δημιούργησε το Εγώ. Έγινε τόσο ισχυρή δύναμη που έπλασε στον νου μας έναν κόσμο που κυβερνάται από φόβο. Ο κόσμος μας ακόμα κυβερνάται από φόβο αντί από αγάπη.

Παρόλο που έχουμε την τάση να το προσωποποιούμε, το Εγώ δεν είναι από μόνο του μια ξεχωριστή οντότητα, ούτε αντιπροσωπεύει την προσωπικότητά μας. Το Εγώ αντιπροσωπεύει μια ομάδα βαθιά εγκαταστημένων πεποιθήσεων οι οποίες μας πείθουν για τον διαχωρισμό από τον Θεό. Η εξαιρετική δύναμη αυτών των υποσυνείδητων πεποιθήσεων, μέσα από τις δυναμικές της ενοχής, του φόβου, της απώθησης και της προβολής, μας κάνει να νιώθουμε ότι το εγώ κατοικεί μέσα μας. Το Εγώ μας κρατά προσκολλημένους στον Κόσμο της Ανθρωπότητας και κοιμισμένους (Ασυνείδητους) να ονειρευόμαστε ότι έχουμε διαχωριστεί από τον Θεό.

Ηράκλειο - Άγιος Νικόλαος



Μια διαδρομή με λεωφορείο Διατρέχουμε τον βόρειο οδικό άξονα της Ανατολικής Κρήτης περνώντας δίπλα ή μέσα από τουριστικές περιοχές όπως Αμνισσό, Κοκκίνη Χάνι, Γούρνες, Γούβες, Χερσόνησο, Μάλια με μια παράκαμψη στη γοητευτική Νεάπολη για να καταλήξουμε στον κοσμοπολίτικο Άγιο Νικόλαο... Απολαύστε τη διαδρομή....

Ηράκλειο - Μουρνιές Ιεραπέτρας




διαδρομή μέσω Βιάννου...από Ηράκλειο πάμε νότια και περνάμε στο νομό Λασιθίου... μετά τη Βιάννο πάμε ανατολικά και έχομε δεξιά μας το Λυβικό πέλαγος ... εναλλαγές τοπίου με κάμπο, χαράδρες, βουνά βραχώδη και γεμάτα βότανα , φαράγγια που φτάνουν ως τη θάλασσα...

Διαδρομή Αγιος Νικόλαος Ηράκλειο

 

Μια διαδρομή χωρίς μονταζ με συνοδία κρητικής μουσικής.....προσωπικά με γοητεύει η Νεάπολη μια μικρη κωμόπολη εν μέσω βουνού κ κάμπου....

Δημοφιλείς αναρτήσεις