Σάββατο 10 Μαρτίου 2018

Ο παρατηρητής

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ.



Παρακολουθεί. Περιμένει. Μήπως σκοτώνει κιόλας;
Ο Σάμσον γίνεται η σκιά άγνωστων γυναικών. Την ίδια στιγμή ένας μανιακός δολοφόνος αναστατώνει το Λονδίνο. Όλα δείχνουν αυτονόητα… ή μήπως όχι;


Παρακολουθεί. Περιμένει. Μήπως σκοτώνει κιόλας;
Παρακολουθεί. Περιμένει. Μήπως σκοτώνει κιόλας;
Ο Σάμσον Σίγκαλ παρακολουθεί άγνωστες γυναίκες. Θέλει να μάθει τα πάντα γι’ αυτές. Γαντζώνεται από τη ζωή τους για να ξεφύγει από τη δική του, να ξεχάσει τις αποτυχίες, την απόρριψη… Αγαπά με πάθος, αν και από απόσταση, την ωραία Τζίλιαν Γουόρντ. Γίνεται σκιά της, φύλακάς της. Στο μυαλό του «συμμετέχει» στην τέλεια ζωή της με τον όμορφο σύζυγο και τη χαριτωμένη της κόρη. Ώσπου ανακαλύπτει ότι έχει πέσει θύμα μιας απατηλής εικόνας: στη ζωή αυτής της γυναίκας τίποτε δεν είναι όπως φαίνεται...
Την ίδια περίοδο, δύο άγριες δολοφονίες αναστατώνουν τους κατοίκους του Λονδίνου. Τα θύματα είναι μοναχικές γυναίκες, δολοφονημένες με τρόπο εκδικητικό, σαδιστικό –ίσως από τον ίδιο δράστη. Η αστυνομία αναζητά έναν ψυχοπαθή δολοφόνο, έναν άντρα που μισεί τις γυναίκες. Ύστερα, γίνεται άλλος ένας φόνος. Αλλά ο δολοφόνος ίσως να έκανε λάθος αυτή τη φορά –ο στόχος του μάλλον ήταν η όμορφη Τζίλιαν.
Και τότε, ξαφνικά, ο αλλόκοτος Σάμσον εξαφανίζεται...
Ένα συγκλονιστικό θρίλερ που έγινε μπεστ σέλερ στο περιοδικό Spiegel.  


Η Σαρλότε Λινκ γεννήθηκε στη Φρανκφούρτη. Είναι μια πιο τις πιο επιτυχημένες σύγχρονες Γερμανίδες συγγραφείς αστυνομικών μυθιστορημάτων, και πολλά από τα βιβλία της έχουν γίνει διεθνή best seller. Μόνο στη Γερμανία έχουν πωληθεί περισσότερα από 26 εκατομμύρια αντίτυπα των βιβλίων της, ενώ με τον Παρατηρητή κατέκτησε αμέσως την κορυφή στη λίστα των best seller του περιοδικού Der Spiegel. Εξαιρετική επιτυχία γνωρίζουν και οι τηλεοπτικές μεταφορές των μυθιστορημάτων της, με τελευταία εκείνη του μπεστ σέλερ Das Andere Kind (Το άλλο παιδί). Ζει με την οικογένειά της κοντά στη Φρανκφούρτη.


\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\






Άστορ Πιατσόλα


Astor Piazzolla.jpg
Ο Άστορ Πιατσόλα (στα ισπανικά Ástor Piazzolla, 11 Μαρτίου 1921 στο Μαρ ντελ Πλάτα, Αργεντινή – 4 Ιουλίου 1992 στο Μπουένος Άιρες) θεωρείται ο πιο σημαντικός συνθέτης του τάγκο κατά το δεύτερο μισό του 20ού αιώνα. Οι συνθέσεις του έφεραν επανάσταση στο παραδοσιακό τάγκο, ενσωματώνοντας σ' αυτό στοιχεία τζαζ και κλασικής μουσικής, και δημιούργησαν το nuevo tango (νέο τάγκο). Ήταν επίσης εξαίρετος μπαντονεονίστας και συχνά ερμήνευε τις συνθέσεις του με διάφορα μουσικά σχήματα. Στην Αργεντινή είναι γνωστός ως "El Gran Ástor" ("ο Μέγας Άστορ").

Γεννημένος στην Αργεντινή το 1921 από γονείς μετανάστες από την Ιταλία, ο Πιατσόλα πέρασε το μεγαλύτερο μέρος των παιδικών του χρόνων με την οικογένειά του στη Νέα Υόρκη. Εκεί έμαθε να μιλά καλά τέσσερις γλώσσες: ισπανικά, αγγλικά, γαλλικά και ιταλικά. Έμαθε επίσης να παίζει μπαντονεόν, το οποίο τον ανέδειξε γρήγορα σε παιδί-θαύμα. Ενώ ήταν ακόμη νεαρός γνώρισε τον Κάρλος Γκαρδέλ, μια άλλη σπουδαία προσωπικότητα του αργεντινού τάγκο. Επέστρεψε στην Αργεντινή το 1937, όπου το παραδοσιακό τάγκο βασίλευε ακόμη, και έπαιξε σε νυχτερινά κέντρα με διάφορες άσημες μπάντες. Ο πιανίστας Άρθουρ Ρούμπινσταϊν (Arthur Rubinstein), ο οποίος τότε ζούσε στο Μπουένος Άιρες, τον συμβούλεψε να μαθητεύσει κοντά στον Αργεντινό συνθέτη Αλμπέρτο Χιναστέρα (Alberto Ginastera). Ερχόμενος σε τριβή με παρτιτούρες του Στραβίνσκι, του Μπάρτοκ, του Ραβέλ και άλλων, παράτησε προσωρινά το τανγκό και καταπιάστηκε με τη σύνθεση της σύγχρονης κλασικής μουσικής.

Με την παρότρυνση του Χιναστέρα, το 1953 ο Πιατσόλα συμμετείχε σε διαγωνισμό σύνθεσης με τη "Συμφωνία του Μπουένος Άιρες" και κέρδισε υποτροφία από τη γαλλική κυβέρνηση για να μαθητεύσει στο Παρίσι κοντά στη Γαλλίδα συνθέτρια και μαέστρο Νάντια Μπουλανζέ (Nadia Boulanger). Η διορατική Μπουλανζέ άλλαξε τη ζωή του σε μια μέρα, όπως διηγείται ο ίδιος ο Πιατσόλα:

Όταν τη συνάντησα της έδειξα συμφωνίες και σονάτες μου με το κιλό. Άρχισε να τις διαβάζει και ξαφνικά είπε το εξής φρικτό: ‘Είναι πολύ καλογραμμένα.’ Και σταμάτησε, βάζοντας μια μεγάλη τελεία, τεράστια σαν μπάλα ποδοσφαίρου. Μετά από λίγο είπε: “Εδώ είσαι σαν τον Στραβίνσκι, σαν τον Μπάρτοκ, σαν τον Ραβέλ, αλλά ξέρεις τι; Δεν βρίσκω τον Πιατσόλα εδώ πέρα.” Κι άρχισε να διερευνά την προσωπική μου ζωή: τι έκανα, τι έπαιζα και τι δεν έπαιζα, αν ήμουν εργένης ή με κάποιον, ήταν σαν πράκτορας του FBI! Και της είπα με ντροπή ότι ήμουν μουσικός του τάγκο. Στο τέλος της είπα, “Παίζω σε ‘νυχτερινό κέντρο.’” Δεν ήθελα να πω “καμπαρέ.” Κι εκείνη απάντησε, “Νυχτερινό κέντρο, ναι, δηλαδή καμπαρέ, δεν είναι;” “Ναι,” απάντησα, και σκέφτηκα, “Θα τη χτυπήσω αυτή τη γυναίκα μ' ένα ραδιόφωνο στο κεφάλι...” Δεν ήταν εύκολο να της πει ψέματα κάποιος.

Συνέχισε να ρωτάει: “Λες ότι δεν είσαι πιανίστας. Τι όργανο παίζεις τότε;” Και δεν ήθελα να της πω ότι έπαιζα μπαντονεόν γιατί σκέφτηκα ότι “Θα με ρίξει κάτω από τον τέταρτο όροφο.” Τελικά ομολόγησα και μου ζήτησε να της παίξω λίγα μέτρα από κάποιο δικό μου τανγκό. Άνοιξε ξαφνικά τα μάτια, μου άρπαξε το χέρι και είπε: “Βρε χαζέ, αυτός είναι ο Πιατσόλα!” Υστερα πήρα όλη τη μουσική που είχα συνθέσει, δέκα χρόνια της ζωής μου, και την έστειλα στον διάολο μέσα σε δύο δευτερόλεπτα.

Ο Πιατσόλα γύρισε από τη Νέα Υόρκη στην Αργεντινή το 1955, σχημάτισε το Οκτέτο Μπουένος Άιρες για να παίζει τάγκο, και δεν κοίταξε ποτέ ξανά πίσω.

Εισάγοντας τη νέα του προσέγγιση στο τάγκο (nuevo tango), έγινε αμφιλεγόμενη προσωπικότητα στη χώρα, τόσο μουσικά όσο και πολιτικά. Το αργεντίνικο ρητό "στην Αργεντινή όλα μπορούν να αλλάξουν — εκτός από το τάγκο" δείχνει λίγο την αντίσταση που συνάντησε ο Πιατσόλα στην πατρίδα του. Όμως η μουσική του έτυχε αποδοχής στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική, και τις διασκευές του του τάγκο υποδέχθηκαν με χαρά κάποια φιλελεύθερα τμήματα της αργεντινής κοινωνίας, τα οποία προωθούσαν πολιτικές αλλαγές παράλληλα με τη μουσική του επανάσταση.

Κατά τη διάρκεια της δικτατορίας του αργεντινού στρατού από το 1976 μέχρι το 1983, ο Πιατσόλα έζησε στην Ιταλία, αλλά επέστρεψε αρκετές φορές στην Αργεντινή, ηχογράφησε εκεί, και τουλάχιστον σε μία περίπτωση γευμάτισε με τον δικτάτορα Χόρχε Ραφαέλ Βιδέλα. Όμως η σχέση του με τον δικτάτορα πρέπει να ήταν όχι και τόσο φιλική, όπως περιγράφεται στο βιβλίο Astor Piazzolla, A manera de Memorias:

Ε: Έναν χρόνο πριν από το θέμα Los Largartos πήγατε στο σπίτι του Βιδέλα και γευματίσατε μαζί του, γιατί αποδεκτήκατε την πρόσκληση;
A: Τι πρόσκληση, αλήθεια! Στείλανε δυο τύπους με μαύρα κοστούμια και μια επιστολή που πάνω έγραφε το όνομά μου η οποία έλεγε ότι ο Βιδέλα με περίμενε κάποια συγκεκριμένη μέρα σε κάποιον συγκεκριμένο τόπο. Κάπου έχω ένα βιβλίο, με φωτογραφίες όλων των καλεσμένων: Ελάδια Μπλάκες, Ντανιέλ Τινάιρε, Όλγα Φέρι, ο συνθέτης Χουάν Κάρλος Ταουριέγιο, ήταν ζωγράφοι, ηθοποιοί [...]

- Astor Piazzolla, A manera de Memorias, Libros Perfil 1998, ISBN 950-08-0920-6, σ. 85

Το 1990 έπαθε θρόμβωση στο Παρίσι και πέθανε δύο χρόνια αργότερα στο Μπουένος Άιρες.

Από τους συνεχιστές του, ο Μαρσέλο Νίσινμαν είναι ο πιο γνωστός αναδιαμορφωτής της μουσικής τανγκό στην νέα χιλιετία.

http://el.wikipedia.org/wiki/Άστορ_Πιατσόλα


\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\


Ποια ονόματα έδιναν στα σκυλιά τους οι αρχαίοι Έλληνες; | Όλυμπος Εφημερίδα

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.


Φανταστείτε ότι ζούσατε στην αρχαία Ελλάδα. Αποφασίζατε να πάρετε ένα σκυλάκι, τι όνομα θα του δίνατε; Για αυτό υπήρχε η “επιστήμη” της επιλογής και της ονοματοδοσίας ενός κουταβιού.
Πως να επιλέξεις το καλύτερο κουτάβι από μια γέννα;
Όπως και σήμερα οι αρχαίοι αναζητούσαν μια περιπετειώδη και φιλική φύση, αλλά μια διαδικασία επιλογής φαίνεται κάπως άκαρδη σήμερα. Άσε τη μητέρα να διαλέξει συμβουλεύει ο Νεμεσιάνους, ένας Ρωμαίος ειδικός στα κυνηγετικά σκυλιά. Πάρε τα κουτάβια, περικύκλωσε τα με ένα λαδωμένο σχοινί και ανάφλεξε το. Η μητέρα θα πηδήξει πάνω από το πύρινο δαχτυλίδι σώζοντας κάθε κουτάβι ένα-ένα με σειρά ανάλογη της αξίας τους. Άλλα σημάδια για ένα εξαίρετο κυνηγόσκυλο είναι τα μεγάλα απαλά αυτιά, σε αντίθεση από τα μικρά και τραχιά. Τα όρθια αυτιά είναι μια χαρά, αλλά τα καλύτερα διπλώνουν λιγάκι.
Ένας μακρύς γεροδεμένος λαιμός συνηθίζει εύκολα το κολάρο. Ο θώρακας πρέπει να είναι πλατύς, οι ώμοι σε απόσταση μεταξύ τους και τα πισινά πόδια ελαφρώς μακρύτερα από τα μπροστινά για να κυνηγούν λαγούς στην πλαγιά. Το τρίχωμα του σκύλου, είτε είναι μακρύ ή κοντό, μπορεί να είναι οποιουδήποτε χρώματος, αρκεί να είναι λαμπερό, πυκνό και απαλό.
green-dogs-2
Η εκπαίδευση ενός νέου σκύλου ξεκινά στους 20 μήνες, αλλά το κουτάβι χρειάζεται ένα καλό όνομα εξ αρχής. Ο Ξενοφώντας, ένας Έλληνας ιστορικός, έγραψε για τα κυνηγόσκυλα τον τέταρτο αιώνα π.Χ. , υποστήριξε πως τα καλύτερα ονόματα είναι μικρά, μία ή δύο συλλαβές , ώστε να προφέρονται εύκολα. Κανένα ελληνικό κυνηγόσκυλο δεν ονομαζόταν Θρασύβουλος ή Θουκυδίδης!
Η σημασία του ονόματος ήταν πολύ σημαντική για την ψυχολογία αφεντικού-σκυλιού, ονόματα που εξέφραζαν ταχύτητα, κουράγιο, δύναμη, εμφάνιση και άλλες αξίες ήταν συχνά. Ο ίδιος ο Ξενοφών ονόμασε το αγαπημένο του σκυλί «Ορμή».
dog
Η Αταλάντη, η διάσημη κυνηγός της Ελληνικής μυθολογίας, ονόμασε το σκυλί της Αύρα. Ένα αρχαιοελληνικό βάζο του 560πχ απεικόνιζε την Αταλάντη με άλλους ήρωες και τα κυνηγόσκυλα τους να σκοτώνουν τον σπουδαίο κάπρο της Καλυδωνίας. Επτά ονόματα σκύλων αναγράφονται στο αγγείο (κάποια παραβιάζουν τον νόμο του Ξενοφώντα) ο Ορμητικός, ο Μεθέπων, ο Εγέρτης, ο Κόραξ, ο Μαρπσάς, ο Λάμπρος και ο Εύβολος.
John Flaxman - Από την Οδύσσεια του Ομήρου , Houghton, Mifflin & Co., Riverside Press, 1905
Δεν πρέπει να ξεχνάμε τον Άργο, τον πιστό σκύλο του Οδυσσέα, που πριν πεθάνει αναγνώρισε τον κύριο του μετά από είκοσι ολόκληρα χρόνια.
Ο Ρωμαίος ποιητής Όβιδος (Ovid) δίνει τα ονόματα των 36 σκύλων του Ακταίων, του άτυχου κυνηγού της ελληνικής μυθολογίας που ξεσκίστηκε από την αγέλη του, ανάμεσα τους ήταν ο Τίγρης, η Λαίλαπα, ο Αίολος και ο Αρκάς. Ο Πόλουξ αναφέρει άλλα 15 ονόματα σε μία λίστα που βρέθηκε στην Κολουμέλλα. Η μεγαλύτερη όμως συντάχθηκε από τον λάτρη αυτών των ζώων Ξενοφώντα. Διάσημα ονόματα ήταν: ο Λευκός, ο Μελανός, ο Άνθος, η Θύελλα, ο Θηρευτής, ο Σκαφτιάς, ο Φύλαξ και διάφορα άλλα.
hekatidog
Ο Μέγας Αλέξανδρος τίμησε τον πιστό του σκύλο τον Πέριτα ονομάζοντας μια πόλη στο όνομα του.
Έλληνες και Ρωμαίοι συγγραφείς υπενθυμίζουν στους αναγνώστες τους να επαινούν τους πιστούς τετράποδους συντρόφους τους. Ο Άρειος , ο ιστορικός της μακεδονικής εκστρατείας, αναφέρει: ένας πρέπει να αγγίξει το κεφάλι του σκύλου το, να το χαϊδέψει τραβώντας απαλά τα αυτιά του και να πει το όνομα του ή μια-δυο ενθαρρυντικές εκφράσεις, μπράβο!, καλό σκυλί!. Εξάλλου τα σκυλιά απολαμβάνουν την ενθάρρυνση όσο και οι τίμιοι άνθρωποι.
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\








Κρητικές γεύσεις στο κέντρο του Ντουμπάι

 
Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη Georgios Moutsakis.
Mπράβο σου Πόπη ....!!!


Κρητικές γεύσεις στο κέντρο του Ντουμπάι Εάν ποτέ βρεθείτε στο Ντουμπάι και επιθυμήσετε να φάτε αρνάκι με γιαλοράδικο, ψάρι με…
patris.gr
https://www.patris.gr/2018/02/27/myrise-ntoubai-giachnera/

Κρητικές γεύσεις στο κέντρο του Ντουμπάι

Εάν ποτέ βρεθείτε στο Ντουμπάι και επιθυμήσετε να φάτε αρνάκι με γιαλοράδικο, ψάρι με γιαχνερά, μοσχάρι με μαγκίρι ή νεράτη μυζηθρόπιτα δεν χρειάζεται να επιστρέψετε στην Κρήτη γιατί η Κρήτη βρίσκεται εκεί.
Η σεφ Πόπη Κουρκουτάκη από τον Άγιο Νικόλαο μετά από πολλά χρόνια εργασίας στις κουζίνες των ξενοδοχείων Elounda Beach και Daios Cove αποφάσισε να δεχθεί την πρόταση για συνεργασία ενός Έλληνα επιχειρηματία, του Μάριου Οικονομίδη, ο οποίος λειτουργεί στο ξενοδοχείο Majestic Hotel Tower το εστιατόριο “Ελιά”.
Τη σύστησε ο σεφ Γιάννης Μπαξεβάνης, ο οποίος οργάνωσε την κουζίνα του πριν μια εντεκαετία κι όταν έφυγε ο σεφ Ηλίας Κοκορόσκος, πριν 3 χρόνια, πήρε τη θέση του.
“Αποφάσισα να έρθω και να εργαστώ στο Ντουμπάι, γιατί ήθελα να αποκτήσω περισσότερες εμπειρίες,  να μάθω νέα   πράγματα αλλά και να δείξω τη δουλειά μου σε σχέση με την κρητική κουζίνα, αφού στα προϊόντα και τις συνταγές της στηρίζεται η φιλοσοφία του εστιατορίου” μας είπε η κ. Κουρκουτάκη.

Με τους συναδέλφους της και τον μπακλαβά
Με τους συναδέλφους της και τον μπακλαβά…

Εδώ βρίσκεις τα πάντα, αλλά δεν έχουν γεύση

Η σεφ από την Κρήτη λέει ότι στο Ντουμπάι μπορείς να βρεις τα πάντα αλλά δεν έχουν γεύση.
“Όταν ήρθα εδώ, έπαθα σοκ. Αγοράζεις ντομάτες, χορταρικά, ψάρια και είναι άγευστα. Κάπως έτσι αρχίσαμε το “κυνήγι” για να βρούμε προμηθευτές και από την Κρήτη για να μπορούμε να μαγειρεύουμε με φρέσκα ποιοτικά προϊόντα, γευστικά φαγητά”.
Το εστιατόριο προμηθεύεται γραβιέρα, κεφαλοτύρι, στάκα και ξυνομυζήθρα από το νησί μας και τυριά από άλλα μέρη της Ελλάδας, κρητικό ελαιόλαδο, ντάκους, ακόμη και αλεύρι από την Κρήτη αλλά και πολλά χορταρικά.
Ένα βραβείο για την “Ελιά”. Η Π. Κουρκουτάκη με τη συνεργάτιδά της Μαργιάννα Μαυρίδου
Ένα βραβείο για την “Ελιά”. Η Π. Κουρκουτάκη με τη συνεργάτιδά της Μαργιάννα Μαυρίδου

Η μητέρα μου και   οι φίλες της μου στέλνουν αγριόχορτα

“Η  μαμά μου με τις γειτόνισσες μαζεύουν αγριόχορτα και μας τα στέλνουν με όποιον γνωστό και φίλο έρχεται στο Ντουμπάι. Πηγαίνουν στην εξοχή στον Άγιο Νικόλαο και μαζεύουν καυκαλήθρες, λαγουδοπαξίμαδα, γιαλοράδικα, άγριο μαϊντανό, άγριο σκόρδο κι ό,τι άλλο βρουν”.
Η Πόπη Κουρκουτάκη μεγαλουργεί με την 6μελή ομάδα της, το εστιατόριο παίρνει βραβεία και οι πελάτες έρχονται ξανά και ξανά.
Η ίδια ανέφερε: “Έχουμε ντόπιους, Λιβανέζους, Ινδούς και πολλούς Ευρωπαίους. Οι περισσότεροι είναι επαναλαμβανόμενοι πελάτες και επειδή έχει αυξηθεί η κίνηση πολύ τον τελευταίο καιρό, θα χρειαστεί να προσλάβουμε περισσότερο προσωπικό στην κουζίνα. Το καλό είναι ότι είμαστε όλοι δεμένοι μεταξύ μας και είμαστε κάτι περισσότερο από συνεργάτες. Είμαστε σαν οικογένεια”.

το εστιατόριο “Ελιά”
Ντόπιοι, Λιβανέζοι, Ινδοί και πολλοί Ευρωπαίοι έχουν αγαπήσει  την κρητική κουζίνα στην “Ελιά”

Από γιαλοράδικο μέχρι γαλακτομπούρεκο

Το μενού του εστιατορίου περιλαμβάνει μεταξύ άλλων  πιάτα όπως ντάκο με ντομάτα και μυζήθρα, νεράτη μυζηθρόπιτα, κρητική σαλάτα με ντάκο, ελιές, όσπρια και γλυστρίδα, αστακό με σκιουφιχτά, ψάρι με τσιγαριαστά χόρτα και μάραθο, μοσχάρι με μαγκίρι, αρνί με γιαλοράδικο, ντολμαδάκια με κρητικά αμπελόφυλλα, γαλακτομπούρεκο κ.ά.
Αγριόχορτα της Κρήτης στο Ντουμπάι
Αγριόχορτα της Κρήτης στο Ντουμπάι
Το γεύμα ή το δείπνο κλείνει πάντα με παγωμένη ρακή όπως ακριβώς γίνεται και στην Κρήτη.
Η Πόπη Κουρκουτάκη έχει 3 αδελφές τη Δέσποινα, την Ελένη και τη Γεωργία, ενώ οι γονείς της, η κυρία Μαρία και ο κύριος Νίκος, ζουν στην Κρήτη.
Συνεχώς την ρωτούν πότε θα επιστρέψει αλλά εκείνη δεν το έχει πάρει ακόμη απόφαση.
Η σεφ από τον Άγιο Νικόλαο με τους γονείς της, Νίκο και Μαρία
Η σεφ από τον Άγιο Νικόλαο με τους γονείς της, Νίκο και Μαρία

Όλο φεύγω κι όλο μένω

“Ηρθα στο Ντουμπάι για 6 μήνες κι είμαι ακόμη εδώ γιατί με “κρατάει” η δουλειά μου, αλλά κι επειδή έχουμε δεθεί πολύ με τα παιδιά, από διάφορες εθνικότητες, που είναι στην κουζίνα. Δεν ξέρω πότε θα φύγω” λέει.
Βρισκόμαστε στα τέλη Φεβρουαρίου και η θερμοκρασία αυτές τις μέρες στο Ντουμπάι φτάνει τους 33 βαθμούς Κελσίου.
Το καλοκαίρι το θερμόμετρο “σκαρφαλώνει” στους 60 βαθμούς.
Αυτές τις ημέρες η αδελφή της, Δέσποινα, την επισκέφθηκε στο Ντουμπάι
Αυτές τις ημέρες η αδελφή της, Δέσποινα, την επισκέφθηκε στο Ντουμπάι
Η σεφ παίρνει άδεια και επισκέπτεται δύο φορές τον χρόνο τους δικούς της στην Κρήτη και πολλοί ρωτάνε για τη ζωή της εκεί αλλά και τους μισθούς και τις συνθήκες εργασίας στις κουζίνες.
“Τους λέω ότι ο μέσος μισθός για έναν σεφ είναι 3.500-4.000 ευρώ το μήνα. Ωστόσο υπάρχει από πολλούς η λάθος αντίληψη ότι εάν πάνε έξω με ένα βιογραφικό, θα βρουν εύκολα δουλειά.
Τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Δεν αρκεί ένα βιογραφικό, εάν δεν υπάρχει κάποιος να σε προτείνει”.

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\





Οι Έλληνες έχουμε το γονίδιο Έψιλον

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.

http://www.ethnikosmaxitis.gr/chamos-stous-epistimones-ellines-echoume-gonidio-epsilon-pou-den-yparchi-se-allo-lao/
Χαμός στους επιστήμονες: Οι Έλληνες έχουμε το γονίδιο Έψιλον που δεν υπάρχει σε άλλο λαό
Το D.N.A μας που από ότι αποφάνθηκαν στις 19/11/2012 Γάλλοι βιολόγοι ότι στο D.N.A των Ελλήνων υπάρχουν κάποια χρωματοσώματα που μας καθιστούν διαφορετικούς. Θα μπορούσε να ήταν το ΙΧΩΡ.

Επίσης σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου του Stanford των Ηνωμένων Πολιτειών και της Παβίας της Ιταλίας το D.N.A των Ελλήνων καταδεικνύει πως σε ποσοστό 99,5% πρόκειται για καθαρή φυλή που δεν έχει επηρεαστεί από Σλάβους, Τούρκους ή οποιουσδήποτε άλλους. Αυτό είναι που τους ενοχλεί.
Είμαστε απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου και ο νοών νοείτο. Το D.N.A. των Ελλήνων είναι ιδιαιτέρως ξεχωριστό. Υπάρχει μία ομάδα στο χρωμόσωμα Υ. Στο χρωμόσωμα αυτό υπάρχον γνωρίσματα που μεταβιβάζονται μόνο από τον άνδρα. Γνωρίζουμε από την εποχή του Ομήρου ακόμη ό,τι ο ΙΧΩΡ μεταβιβάζεται μόνον από τον άνδρα!
Έτσι λοιπόν επιτέλους η επιστήμη μπόρεσε και ταυτοποίησε το γονίδιο Έψιλον. Το γονίδιο Έψιλον βρίσκεται στο χρωμόσωμα Υ και η συγκεκριμένη τοποθεσία του ονομάζεται Ε 1Β 1Β.
Εκτος από την Ελλάδα αυτό το γονίδιο Ε υπάρχει στη βόρεια Αλβανία και στην Κάτω Ιταλία, Κάτω Γαλλία, και περιέργως στον χώρο που έφτασε ο Πυθέας ο Μασσαλιώτης δηλαδή τη Σουηδία και τη Νορβηγία και Βόρειες χώρες γενικότερα.
Στην Τουρκία το 47% του πληθυσμού φέρει το γονίδιο Έψιλον. Αυτό υπονοεί ότι το 47% του Τουρκικού λαού είναι Ελληνικής καταγωγής. Αυτό πρέπει να μάθουν οι Έλληνες της Τουρκίας. Η μισή Τουρκία είναι ελληνική Ας εξετάσουν αν τολμούν το D.N.A.
Όλοι οι γενετιστές λένε ότι το γονίδιο Ε υπάρχει μόνο στην ελληνική φυλή.
Άρα Έλληνες είναι και οι μισοί τούρκοι και οι βόρειοι λαοί. Στην νότιο Γαλλία είναι το 47%.

νανορομπότ που καταστρέφουν τους καρκινικούς όγκους

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.

tilestwra.com
http://www.tovima.gr/science/technology-planet/article/?aid=942473


Δημιουργήθηκαν αντικαρκινικά νανορομπότ που καταστρέφουν τους όγκους


Δοκιμάσθηκαν με επιτυχία σε πειραματόζωα


Δημιουργήθηκαν αντικαρκινικά νανορομπότ που καταστρέφουν τους όγκους


CANCER CELL IN 3D STRUCTURE




εκτύπωση 
 
Αμερικανοί και Κινέζοι επιστήμονες δημιούργησαν τα πρώτα νανορομπότ που προγραμματίζονται για να εντοπίζουν τους όγκους στο σώμα, να αποκόπτουν την κυκλοφορία του αίματος σε αυτούς και έτσι να τους συρρικνώνουν ή και να τους εξαφανίζουν τελείως.
Τα νανορομπότ, που δοκιμάσθηκαν με επιτυχία σε πειραματόζωα (ποντίκια και χοίρους) με καρκίνο του μαστού, των πνευμόνων, των ωοθηκών και με μελάνωμα του δέρματος, χαρακτηρίσθηκαν σημαντική πρόοδος στο πεδίο της νανοϊατρικής. Θα ακολουθήσουν κλινικές δοκιμές σε ανθρώπους.

Οι ερευνητές του Πολιτειακού Πανεπιστημίου της Αριζόνα και του Εθνικού Κέντρου Νανοεπιστήμης και Τεχνολογίας της Κινεζικής Ακαδημίας Επιστημών, με επικεφαλής τον καθηγητή μοριακών επιστημών Χάο Γιαν, έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό βιοτεχνολογίας "Nature Biotechnology".

«Αναπτύξαμε το πρώτο πλήρως αυτόνομο ρομποτικό σύστημα DNA για στοχευμένη θεραπεία του καρκίνου. Αυτή η τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πολλούς τύπους καρκίνου, καθώς τα αιμοφόρα αγγεία που τροφοδοτούν τους συμπαγείς όγκους, είναι ουσιαστικά όλα τα ίδια» δήλωσε ο Γιαν.

Η μεγάλη πρόκληση της ναοϊατρικής είναι η αξιοποίηση θεραπευτικών βιολογικών ή συνθετικών νανομηχανών που θα τριγυρνούν στο σώμα, χωρίς να κάνουν ζημιά στα υγιή κύτταρα. Η νέα μέθοδος χρησιμοποιεί νανορομπότ για να μεταφέρει θεραπευτικά μόρια στην περιοχή των καρκινικών όγκων, όπου καταφέρνουν να μπλοκάρουν τη ροή του αίματος σε αυτούς.

Κάθε νανορομπότ αποτελείται από ένα επίπεδο «οριγκάμι DNA» ορθογώνιου σχήματος, με διαστάσεις 60 επί 90 νανομέτρων (δισεκατομμυριοστών του μέτρου). Ένα ένζυμο-κλειδί, η θρομβίνη, προσαρτάται στην επιφάνεια του νανορομπότ, καθώς και μια άλλη ουσία που καθοδηγεί (προγραμματίζει) το νανορομπότ να επιτίθεται μόνο σε καρκινικά κύτταρα και όχι σε υγιή. Πολλά νανορομπότ μαζί περικυκλώνουν τον καρκινικό όγκο και απελευθερώνουν πάνω του το συγκεκριμένο ένζυμο.

Η θρομβίνη μπορεί να φράξει την κυκλοφορία του αίματος προς τον όγκο, δημιουργώντας θρόμβο μέσα στα αιμοφόρα αγγεία που τον τροφοδοτούν. Προκαλείται έτσι ένα είδος μίνι-εμφράγματος, που έχει ως συνέπεια την καταστροφή του όγκου.

Η θεραπεία συρρίκνωσης ή εξαφάνισης των όγκων γίνεται μέσα σε 24 ώρες και δεν φαίνεται να έχει επιπτώσεις στους υγιείς ιστούς. Στη συνέχεια, τα περισσότερα νανορομπότ αποσυντίθεται και αποβάλλονται από το σώμα μέσα σε ένα ακόμη 24ωρο.

Σε τρία από τα οκτώ πειραματόζωα η νανοθεραπεία οδήγησε σε πλήρη υποχώρηση των όγκων, ενώ η μέση διάρκεια της επιβίωσής τους υπερδιπλασιάσθηκε από 20,5 σε 45 μέρες. Σε ποντίκια με μελάνωμα η θεραπεία όχι μόνο συρρίκνωσε τους πρωτογενείς όγκους, αλλά απέτρεψε και τις μεταστάσεις.

Τα έως τώρα πειράματα σε ζώα δείχνουν ότι τα νανορομπότ είναι ασφαλή και αποτελεσματικά. Επίσης δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι εξαπλώνονται στον εγκέφαλο, κάτι που θα προκαλούσε επικίνδυνες παρενέργειες όπως εγκεφαλικό.

Οι ερευνητές δήλωσαν αισιόδοξοι ότι όχι μόνο η νέα θεραπεία θα έχει πρακτικές εφαρμογές στη μάχη κατά του καρκίνου στο μέλλον, αλλά επίσης ότι θα είναι δυνατό να προσαρμοσθεί και για άλλες παθήσεις.


\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\




ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΑΝ…

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη Stefanos Tsiolis.

volcanotimes.com

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\


Δόμνα Σαμίου

Αποτέλεσμα εικόνας για domna samiou

Η Δόμνα Σαμίου (12 Οκτωβρίου 1928 - 10 Μαρτίου 2012) ήταν Ελληνίδα τραγουδίστρια που συνετέλεσε στη διάδοση του παραδοσιακού τραγουδιού.
Γεννήθηκε στην Καισαριανή της Αθήνας. Οι γονείς της ήταν πρόσφυγες της Μικράς Ασίας, ζούσαν σε ένα χωριό έξω από τη Σμύρνη, το Μπαϊντίρι. H μητέρα της ήρθε με την καταστροφή στην Ελλάδα, ο πατέρας της τέσσερα χρόνια αργότερα, «γιατί έμεινε αιχμάλωτος εκεί». Από εκεί έχει τα πρώτα ακούσματα της ελληνικής παραδοσιακής μουσικής, όπως η ίδια ομολογεί σε συνέντευξή της. Έτσι μεγαλώνει και αγαπάει το Δημοτικό Τραγούδι.

  

συνέχεια...
https://mwsaiko.blogspot.gr/2013/03/blog-post_9461.html?spref=fb 

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\




Σήμερα...10/3



Η επιληψία και η επεξεργασία της πληροφορίας

Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη Βιονευρολογικά'.
Η επιληψία και η επεξεργασία της πληροφορίας
Κανένα άλλο νευρολογικό νόσημα δεν είναι τόσο εξαρτώμενο, όσον αφορά την διάγνωση και την θεραπεία του από την ακριβή πληροφορία, όσο η επιληψία. Η πληροφορία αυτή στην περίπτωση της επιληψίας είναι ευπρόσδεκτη και σε ποιότητα και σε ποσότητα, απ’ όπου και αν προέρχεται. Από τον ίδιο τον ασθενή, από το περιβάλλον του ή και από τα διαφορετικά μηχανήματα. Η επεξεργασία της πληροφορίας μεταμορφώνει τον γιατρό σε έναν υψηλής απόδοσης αναλυτή από τον οποίο απαιτούνται άμεσες, σωστές και ιδιαίτερα «σοφιστικές» λύσεις. Γεγονός καθόλου εύκολο και συνυφασμένο με συνεχή προσπάθεια, επιμόρφωση και συνεχή σκέψη. Όλα αυτά κάνουν το έργο του «επιλεπτογόνου», νευρολόγου ιδιαίτερα δύσκολο. Ο βαθμός αυτός δύσκολα ανεβαίνει δυσανάλογα ψηλά όταν υπάρχει και η πίεση της άμεσης επιτυχημένης αγωγής. Γι’ αυτό η συνεργασία και η κατανόηση από την μεριά του ασθενούς πρέπει να είναι μεγάλη και συνεχής.
#Βιονευρολογική #Βιονευρολογικά #επιληψία #ΔΡΚουντούρης #Κουντούρης #ΗΕΓ #ηλεκτροεγκεφαλογράφημα

Η επιληψία και η επεξεργασία της πληροφορίας. Κανένα άλλο νευρολογικό νόσημα δεν είναι τόσο εξαρτώμενο, όσον αφορά την διάγνωση και την θεραπεία του από την ακριβή πληροφορία, όσο η επιληψία. Η πληροφορία αυτή στην…
bioneurologics.gr



\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\






Δημοφιλείς αναρτήσεις