Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2018

Οδηγός υγείας


πηγή: http://anoixti-matia.blogspot.gr/2012/09/blog-post_2112.html?spref=fb

Οδηγός υγείας με βάση την ασθένεια

ΑΓΧΟΣ: Βαλεριάνα, Πασιφλώρα, Χαμομήλι, Τζινσενγκ, Τίλιο, Μελισσόχορτο, Μέντα, Λυκίσκος, Ιξός, Ανεμώνη, Σκουτελάρια, Βάλσαμο.
ΑΔΥΝΑΜΙΑ (ΑΤΟΝΙΑ): Αγγελική, Τσουκνίδα, Φασκόμηλο.
ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ: Λουΐζα, Μάραθος, Αψιθιά
ΑΕΡΙΑ: Μαντζουράνα, Λουΐζα, Μάραθος, Θρούμπι
ΑΙΜΟΡΡΟΙΔΕΣ: Αχιλλαία, Λάπαθο, Πολύκομπο, Τσουκνίδα.
ΑΚΡΑΤΕΙΑ ΟΥΡΩΝ: Έφεδρα, Εκουΐζετο.
ΑΚΜΗ: Εχινάκια, Τίλιο, Φυτολάκα, Χαμομήλι
ΑΜΝΗΣΙΑ: Μελισσόχορτο, Τζινσενγκ, Θυμάρι, Μαντζουράνα.
ΑΜΟΙΒΑΔΕΣ: Σκόρδο, Απήγανος
ΑΜΥΓΔΑΛΙΤΙΔΑ: Γάλιο, Μύρο, Εχινάκια, Ύδραστις, Φασκόμηλο, Φυτολάκα, Αγριμόνιο.
ΑΝΑΙΜΙΑ: Τριφύλλι, Τσουκνίδα, Αγγελική, Λάπαθο, Κρόκος.
ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ: Τζινσενγκ, Μελισσόχορτο, Δίκταμο, Κάρδαμο σπόρος.
ΑΝΟΡΕΞΙΑ: Αγκινάρα, Αγγελική, Αψιθιά, Γαϊδουράγκαθο, Γεντιανή.
ΑΡΘΡΙΤΙΚΑ: Φασκόμηλο, Τίλιο, Σημύδα, Σπειραία, Κριθάρι, Αγγελική.
ΑΡΡΥΘΜΙΕΣ: Βίσκος, Κράταιγος, Σκόρδο.
ΑΡΤΗΡΙΟΣΚΛΗΡΩΣΗ: Ιξός, Τίλιο, Κράταιγος, Σκόρδο.
ΑΣΘΜΑ: Βάλσαμο, Ευκάλυπτος, Γλυ-κόριζα, Ρίγανη, Λεβάντα, Λομπέλια, Εφέδρα, Ινούλα
ΑΫΠΝΙΑ: Βαλεριάνα, Πασιφλώρα, Τίλιο, Λυκίσκος, Χαμομήλι.
ΑΦΘΕΣ: Αλταία, Βάτος, Τσουκνίδα, Τριαντάφυλλο.
ΒΗΧΑΣ: Βήχιο, Ρίγανη, Τσάϊ Βουνού, Βερμπάσκο, Νεπέτα, Γλυκάνισο, Μαρρούβιο, Πλάταγκο, Πριμούλα, Σύμφυτο, Ύδραστις, Ύσσωπος, Θυμάρι, Αλθαία, Ζαμπούκος, Φασκόμηλο, Πολυτρίχι.
ΒΡΟΓΧΙΤΙΔΑ: Αλθαία, Μολόχα, Βερμπάσκο, Μαρούβιο, Γλυκάνισο, Τουριλάγκο, Γλυκόριζα, Ευκάλυπτος, Θυμάρι, Κρόκος.
ΓΑΛΑΚΤΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗ: Γαϊδουράγκαθο, Άνηθος, Μάραθος, Τριγωνέλλα.
ΓΑΣΤΡΙΤΙΔΑ: Αλθαία, Μολόχα, Γερά-νιο, Φασκόμηλο, Σπειραία, Φτελιά, Σύμφυτο, Υδράστις, Χαμομήλι.
ΓΡΙΠΗ: Δυόσμος, Αχιλλαία, Εχινάκια, Καγιέν, Τσάι Βουνού, Ζαμπούκος, Σινάπι, Ύδραστις
ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΗ: Βασιλικός.
ΔΙΑΒΗΤΗΣ (ΣΑΚΧΑΡΟ): Αγκινάρα, Αγριμόνιο, Αμυγδαλιά, Καρυδόφυλλα, Αψιθιά, Λαγοκημιθιά, Τσουκνίδα, Μύρτιλλος, Φύλλα Ελιάς.
ΔΙΟΥΡΗΤΙΚΑ: Αγριάδα, Σκορπίδι, Γένια Καλαμποκιού, Τσουκνίδα, Λουΐζα.
ΔΙΑΡΡΟΙΑ: Σπειραία, Αλχιμίλλα, Γόμα Αραβίας, Αψιθιά, Γεράνιο, Αγριμόνιο, Σύμφυτο, Τριαντάφυλλο.
ΔΥΣΕΝΤΕΡΙΑ: Βασιλικός, Καρυδόφυλλα, Λάπαθο.
ΔΥΣΚΟΙΛΙΟΤΗΤΑ: Φύλλα Αιγύπτου, Αψιθιά, Κόλιανδρος, Χαμομήλι, Μέντα, Δίκταμο, Δυόσμος, Κάρδαμο, Φασκόμηλο, Μάραθος, Γαϊδουράγκαθο, Τριφύλλι, Μελισσόχορτο, Πιπερόριζα, Άκορος.
ΔΥΣΠΝΟΙΑ: Ευκάλυπτος, Ζαμπούκος, Βασιλικός.
ΕΛΚΗ (ΣΤΟΜΑΧΙΚΑ): Μύρο, Φασκόμηλο, Χαμομήλι.
ΕΛΚΗ (ΔΕΡΜΑΤΟΣ): Καλέντουλα, Εχινάκια, Ύδραστις.
ΕΛΚΗ (ΠΕΠΤΙΚΑ): Αλθαία, Σπειραία, Χαμομήλι, Δίκταμο, Λουΐζα.
ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ: Αμυγδαλιά, Λυγαριά.
ΕΚΖΕΜΑ: Άρκτιο, Γάλιο, Τίλιο, Ίριδα, Στελάρια, Τριφύλλι, Τσουκνίδα, Ύδραστις, Χαμομήλι.
ΕΜΕΤΟΣ: Βαλλωτή, Γαρύφαλλο, Δυόσμος, Σπειραία.
ΕΜΜΗΝΟΠΑΥΣΗ: Κρόκος, Τσιμιτσιφούγκα, Λυγαριά, Βάλσαμο.
ΕΜΜΗΝΟΡΡΟΙΑ (ΕΠΩΔΥΝΗ): Ανεμώνη, Βαλεριάνα, Τσιμιτσιφούγκα, Πετασίτης, Σκουτελάρια, Τζινσενγκ.
ΕΜΜΗΝΟΡΡΟΙΑ (ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ): Απήγανος, Αχιλλαία, Λυγαριά, Φλισκούνι.
ΕΜΜΗΝΟΡΡΟΙΑ (ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΡΟΗ): Αλχιμίλλη, Γεράνιο, Ύδραστις.
ΕΞΑΣΘΕΝΗΣΗ: Νταμιάνα, Τζίντζερ, Καγιέν, Ταραξάκο.
ΕΠΙΛΗΨΙΑ: Βαλεριάνα, Πασιφλώρα, Σκουτελλάρια, Ύσσωπος.
ΕΠΙΠΕΦΥΚΙΤΙΔΑ: Ευφραγία, Καλέντουλα, Χαμομήλι.
ΕΡΠΗΣ ΖΩΣΤΗΡ: Αχιλλαία, Ζαμπούκος, Ιξός, Πασιφλώρα, Βάλσαμο.
ΕΦΙΔΡΩΣΗ: Φασκόμηλο.
ΖΑΛΑΔΕΣ: Αψιθιά, Τριαντάφυλλο.
ΗΜΙΚΡΑΝΙΕΣ: Λεβάντα, Τίλιο, Χρυσάνθεμο.
ΗΠΑΤΟΣ (ΤΟΝΩΤΙΚΑ): Κενταύριο, Ταράξακο, Ίριδα, Αμυγδαλιά.
ΗΠΑΤΙΤΙΔΑ: Γλυκάνισο, Γλυκόριζα.
ΘΡΟΜΒΩΣΕΙΣ: Αγγελική, Σκόρδο.
ΙΚΤΕΡΟΣ: Βερβένα, Βερβερίδα, Ταρά-ξακο, Λάπαθο, Γαϊδουράγκαθο, Λιναρόσπορος.
ΙΛΑΡΑ: Κολιτσίδα, Συκιά.
ΙΓΜΟΡΙΤΙΔΑ: Ζαμπούκος, Σολιντανγκο, Φυτολάκα, Χαμομήλι.
ΙΣΧΙΑΛΓΙΑ: Τσιμιτσιφούγκα, Βάλσαμο, Αχιλλαία, Μέντα.
ΙΛΙΓΓΟΣ: Μελισσόχορτο, Μαντζουράνα, Θρύμπα, Φασκόμηλο, Λεβάντα.
ΚΑΚΟΣΜΙΑ ΣΤΟΜΑΤΟΣ: Άνηθος, Μοσχοκάρυδο, Μάραθος
ΚΑΟΥΡΕΣ: Αλθαία, Σπειραία, Μολόχα, Σύμφυτο.
ΚΑΡΔΙΑ: Κράταιγος, Σκόρδο, Μελισσόχορτο.
ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ: Τζινσενγκ, Μελισσόχορτο, Βρώμη, Νταμιάνα, Σκουτελλάρια
ΚΙΡΣΟΙ: Κράταιγος, Καστανιά.
ΚΟΚΙΤΗΣ: Λομπέλια, Τουσιλάγκο, Τριφύλλι, Μάραθος, Ρίγανη.
ΚΟΛΙΚΟΙ: Αγγελική, Άνηθος, Βαλεριάνα, Πιπερόριζα, Μέντα, Κάρδαμο.
ΚΟΛΙΤΙΔΑ: Αγριμόνιο, Αλθαία, Σύμφυτο.
ΚΡΥΟΛΟΓΗΜΑ: Τσάϊ Βουνού, Αχιλλαία, Αγγελική, Ζαμπούκος, Ύσσωπος, Πιπερόριζα, Μέντα, Κάρδαμο.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΙΜΑΤΟΣ: Πιπερόριζα, Καγιέν, Σινάπι.
ΚΥΣΤΙΤΙΔΑ: Αγριάδα, Αρκτοστάφυλλος, Αχιλλαία, Τσουκνίδα.
ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ: Αγριάδα, Μαϊντανός,
Κουμαριά.
ΛΑΡΥΓΓΙΤΙΔΑ: Μολόχα, Βελανιδιά, Θυμάρι, Εχινάκια, Φασκόμηλο, Χαμομήλι, Αλθαία.
ΛΕΙΧΗΝΕΣ: Αχιλλαία, Καρυδόφυλλα.
ΛΕΥΚΟΡΡΟΙΑ: Αλχημίλλη, Μύρο, Ξενέκιο, Ύδραστις, Θυμάρι, Τριαντάφυλλο.
ΜΗΤΡΟΡΡΑΓΙΑ: Αλχημίλλη, Γεράνιο, Ύδραστις.
ΜΥΚΗΤΩΣΕΙΣ: Καλέντουλα, Μύρο.
ΜΥΡΜΗΓΚΙΑ: Χελιδόνιο, Θούγια.
ΜΑΤΙΑ: Μποράντζα.
ΝΑΥΤΙΑ: Βαλλωτή, Μέντα, Δυόσμος, Μάραθος, Μελισσόχορτο.
ΝΕΥΡΑΛΓΙΑ: Βαλεριάνα, Ιξός, Τσιμιτσιφούγκα, Πασιφλώρα, Δενδρολίβανο, Χρυσάνθεμο, Βάλσαμο.
ΝΕΦΡΟΛΙΘΟΙ (ΠΕΤΡΑ): Αγριάδα, Αρκτοστάφυλλο, Σκορπίδι, Γένια Καλαμποκιού, Αγριμόνιο, Πολυκόμπι, Αλθαία.
ΟΙΔΗΜΑ: Ζαμπούκος, Κανέλλα.
ΟΡΑΣΗ: Μάραθος, Καρότο.
ΟΣΦΥΑΛΓΙΑ: Καγιέν, Σενέκιο.
ΟΥΡΗΘΡΙΤΙΔΑ: Αγριάδα, Γένια Καλαμποκιού.
ΟΥΡΙΚΟ ΟΞΥ: Αγριάδα, Βερμπάσκο, Γένια Καλαμποκιού, Τσουκνίδα.
ΟΣΤΕΟΠΟΡΩΣΗ: Χαρούπια Σπόρος.
ΟΥΛΙΤΙΔΑ: Μύρο, Φασκόμηλο, Φυτολάκα, Εχινάκια.
ΠΟΝΟΔΟΝΤΟΣ: Γαρύφαλλο, Δίκταμο, Γλυκάνισο.
ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟΣ: Δενδρολίβανο, Ρί-γανη, Μέντα, Πράσινο Τσάϊ, Κολιανδρο, Σινάπι, Τριαντάφυλλο.
ΠΡΟΕΜΜΗΝΟΡΡΟΙΚΗ ΕΝΤΑΣΗ: Βαλεριάνα, Λυγαριά, Σκουτελάρια, Τίλιο.
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ: Αγριάδα, Νταμιάνα, Περδικάκι, Γένια Καλαμποκιού, Πολυτρίχι, Υδράγγεια, Σερενόα, Επιλάβιο, Αμυγδαλιά.
ΠΥΡΕΤΟΣ: Αγγελική, Πιπερόριζα, Νεπέτα, Αχιλλαία, Τριφύλλι, Αγριμόνιο, Χαμομήλι.
ΠΟΝΟΛΑΙΜΟΣ: Αγριμόνιο, Αχιλλαία, Ζαμπούκος.
ΠΙΤΥΡΙΔΑ: Δενδρολίβανο, Καρυδόφυλλα, Τσουκνίδα.
ΡΕΥΜΑΤΙΣΜΟΙ: Αγγελική, Άρκτιο, Άρνικα, Αχιλλαία, Ζαμπούκος, Σπειραία, Τίλιο, Τσουκνίδα, Τριφύλλι, Χρυσάνθεμα.
ΡΙΝΟΡΡΑΓΙΑ: Αλχιμίλλη, Καλέντουλα.
ΣΚΩΛΗΚΟΕΙΔΙΤΙΔΑ: Αγριμόνιο, Γεράνιο.
ΣΤΗΘΑΓΧΗ: Κράταιγος, Λεόνουρος.
ΣΥΚΩΤΙ: Αγκινάρα, Γαϊδουράγκαθο, Αψιθιά.
ΣΤΟΜΑΧΙ: Δίκταμο, Χαμομήλι, Μέντα, Λουΐζα, Γλυκάνισο, Κόλιανδρος, Δυόσμος, Κρόκος, Λουΐζα, Μάραθος.
ΣΤΡΕΣ: Ιξός, Χαμομήλι, Τίλιο, Σκουτελάρια, Πράσινο Τσάι.
ΤΑΧΥΠΑΛΜΙΑ: Βαλεριάνα, Λεόνουρος, Λεβάντα, Μελισσόχορτο.
ΤΡΙΧΟΠΤΩΣΗ: Δάφνη, Δενδρολίβανο, Καρυδιά, Τσουκνίδα, Φασκόμηλο, Κρεμμύδι.
ΤΥΜΠΑΝΙΣΜΟΙ: Γλυκάνισο, Δενδρολίβανο, Κάρδαμο, Κόλιανδρος, Μάραθος, Μέντα, Φλισκούνι.
ΤΡΑΥΜΑΤΑ: Καλέντουλα, Δίκταμο, Χαμομήλι, Ζαμπούκος, Σύμφυτο.
ΥΠΕΡΚΟΠΩΣΗ: Τζινσενγκ, Μελισσόχορτο, Θυμάρι, Δενδρολίβανο.
ΥΠΕΡΤΑΣΗ: Κράταιγος, Ιξός, Βαλεριάνα, Τίλιο, Φύλλα Ελιάς, Μελισσόχορτο, Σκόρδο.
ΥΠΟΤΑΣΗ: Κράταιγος, Πιπερόριζα, Κόκκινη Πιπεριά.
ΥΠΕΡΤΡΙΓΛΥΚΕΡΙΔΙΑ: Πράσινο Τσάϊ, Σκόρδο.
ΦΛΕΒΙΤΙΔΑ: Καστανιά, Ιξός, Κράταιγος, Τίλιο.
ΦΑΡΥΓΓΙΤΙΔΑ: Αγριμόνιο. Φασκόμηλο, Αλθαία, Ζαμπούκος
ΦΥΜΑΤΙΩΣΗ: Καρυδόφυλλα, Λεβάντα, Ρίγανη, Λάπαθο.
ΧΟΛΗ: Γαϊδουράγκαθο, Αγκινάρα, Λινάρι, Βερβένα, Ταράξακο.
ΧΟΛΗΣΤΕΡΙΝΗ: Αγκινάρα, Ταράξακο, Φύλλα Ελιάς, Πράσινο Τσάϊ, Σκόρδο, Αντράκλα, Κιτρινόριζα.
ΨΩΡΑ: Γλυκάνισο, Λάπαθο, Κανέλα.
ΨΩΡΙΑΣΗ: Γαϊδουράγκαθο, Γάλιο, Ίριδα, Τριφύλλι, Άρκτιο, Λιναρόσπορος.
ΨΕΙΡΕΣ / ΨΥΛΛΟΙ: Σάσσαφρας.
ΩΤΙΤΙΔΑ: Αγκινάρα, Κισσός.
ΩΟΘΗΚΕΣ (ΠΟΝΟΙ): Ανεμώνη, Βαλεριάνα, Πασιφλώρα, Βάλσαμο.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Ο συνοπτικός αυτός οδηγός χρήσης γράφτηκε μετά από μελέτη διάφορων βιβλίων που είναι τα εξής:
Α. «Τα Φαρμακευτικά Βότανα της Ελλάδας»-ΕΚΔΟΣΕΙΣ Μ. ΜΑΚΡΗ.
Β. «Πλήρεις Οδηγίες Φαρμακευτικών Βοτάνων»-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑΛΕΛΛΗ
Γ. «Νέα Oλισθική Βοτανοθεραπεία»-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΟΠΤΡΑ
Δ. «Θεραπευτικά Βότανα»-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΡΟΥΜΠΟΥΚΗΣ
Ε. «Τα βότανα στην κουζίνα»-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΡΜΑΝΩΡ της Μ.&Ν. ΨΙΛΑΚΗ
Στ. «Θεραπευτικοί Χυμοί»-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΑΛΟΥ

Οι πληροφορίες για τις φαρμακευτικές ιδιότητες των βοτάνων και τις παθήσεις, που περιέχονται σε αυτό τον ιστοχώρο δεν αποτελούν ιατρική συμβουλή, συνταγή ή διακοπή φαρμακευτικής αγωγής.
Μερικά βότανα μπορούν να προκαλέσουν παρενέργειες ή να αλληλεπιδράσουν με άλλα φάρμακα και δε συνιστάται η αντικατάσταση φαρμάκων με τη χρήση οποιουδήποτε βοτάνου.
Για οποιαδήποτε πάθηση και θεραπεία πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε το γιατρό σας!
http://www.cretanherbs.gr


http://afipnisoy.blogspot.com/

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ

conciousness

 

ΣΥΝΟΨΗ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΕΠΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ
 Deepak Chopra

Θέλω να γνωρίσω τις σκέψεις του Θεού... όλα τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Ο παγκόσμιος νους ενορχηστρώνει οτιδήποτε συμβαίνει σε δισεκατομμύρια γαλαξίες, με χάρη, ακρίβεια και αψεγάδιαστη ευφυΐα. Η διάνοια του είναι υπέρτατη και διαποτίζει κάθε ύπαρξη, απ' το μικρότερο μέχρι το μεγαλύτερο, από το άτομο μέχρι το σύμπαν.

Οτιδήποτε ζωντανό, αποτελεί έκφραση της διάνοιάς του και αυτή η διάνοια λειτουργεί μέσα απ' τους Επτά Πνευματικούς Νόμους...
Αν εξετάσετε οποιοδήποτε κύτταρο του ανθρώπινου σώματος, θα διακρίνετε στη λειτουργία του την έκφραση αυτών των νόμων. Κάθε κύτταρο, είτε βρίσκεται στο στομάχι είτε στον εγκέφαλο, γεννιέται μέσα απ' το Νόμο της Καθαρής Δυνατότητας. Στην ουσία, αποτελεί την υλική έκφραση της καθαρής δυνατότητας. Το ίδιο DΝΑ που ενυπάρχει σε κάθε κύτταρο, εκφράζεται με διαφορετικό τρόπο για να εκπληρώσει τις ξεχωριστές υποχρεώσεις του. Κάθε κύτταρο, λειτουργεί επίσης και σύμφωνα με το Νόμο της Προσφοράς. Είναι ζωντανό και υγιές μόνο όταν βρίσκεται σε κατάσταση ισορροπίας. Αυτή η αρμονία, διατηρείται μόνο μέσα από ένα συνεχές "δούναι και λαβείν".
Κάθε κύτταρο προσφέρει σε κάθε άλλο και το υποστηρίζει, ενώ ταυτόχρονα υποστηρίζεται κι αυτό απ' όλα τα υπόλοιπα. Το κύτταρο βρίσκεται πάντα σε μια κατάσταση δυναμικής ροής και αυτή η ροή δεν διακόπτεται ποτέ. Στην πραγματικότητα, αυτή η ροή είναι και η ίδια η ουσία της ζωής του κυττάρου. Μόνο διατηρώντας αυτή τη ροή της προσφοράς, μπορεί το κύτταρο και να δεχθεί, συνεχίζοντας έτσι την δονούμενη ύπαρξή του.
Ο Νόμος τον Κάρμα ακολουθείται με θαυμάσιο τρόπο από κάθε κύτταρο, αφού αυτό διαθέτει μια ενσωματωμένη ευφυΐα με την οποία ανταποκρίνεται με τον πιο κατάλληλο και σωστό τρόπο σ' οποιαδήποτε κατάσταση.
Ο Νόμος της Ελάχιστης Προσπάθειας ακολουθείται επίσης θαυμαστά από το κάθε κύτταρο του σώματος. Όλα κάνουν το έργο τους με ήρεμη αποδοτικότητα και μέσα σε μια κατάσταση αναπαυμένης εγρήγορσης.
Μέσω του Νόμου της Πρόθεσης και της Επιθυμίας, η πρόθεση του κάθε κυττάρου εκμεταλλεύεται την απεριόριστη οργανωτική δύναμη της διάνοιας της φύσης. Ακόμα και μια απλή πρόθεση, όπως ο μεταβολισμός ενός μορίου ζάχαρης, ξεκινά αμέσως μια συμφωνία γεγονότων μέσα στο σώμα, όπου ακριβείς ποσότητες ορμονών θα πρέπει να εκκριθούν την κατάλληλη στιγμή για να μετατρέψουν αυτό το μόριο σε καθαρή δημιουργική ενέργεια.
Ασφαλώς, το κάθε κύτταρο εκφράζει και το Νόμο της Απόσπασης. Είναι αποστασιοποιημένο απ' το αποτέλεσμα των προθέσεών του. Δεν διστάζει, επειδή η συμπεριφορά του βασίζεται σε μια "ζωοκεντρική" και ενστικτώδη αντίληψη του παρόντος.
Κάθε κύτταρο εκφράζει επίσης και το Νόμο του Ντάρμα. Πρέπει ν' ανακαλύψει την πηγή του, τον ανώτερο εαυτό. Πρέπει να υπηρετεί τις ζωντανές μονάδες που βρίσκονται γύρω του και να εκφράσει τα ξεχωριστά του ταλέντα. Κύτταρα της καρδιάς, κύτταρα του στομαχιού ή ανοσοποιητικά κύτταρα, όλα έχουν την πηγή τους στον ανώτερο εαυτό, το πεδίο της καθαρής δυνατότητας. Και επειδή συνδέονται άμεσα μ' αυτόν τον κοσμικό υπολογιστή, μπορούν να εκφράσουν τα ταλέντα τους με άκοπη ευκολία και αχρονική αντίληψη. Μόνο εκφράζοντας τα μοναδικά ταλέντα τους, μπορούν να διατηρήσουν τόσο την ακεραιότητά τους όσο και την ακεραιότητα ολόκληρου του σώματος. Ο εσωτερικός διάλογος κάθε κυττάρου του ανθρώπινου σώματος είναι "Πώς μπορώ να βοηθήσω;’’ Τα κύτταρα της καρδιάς θέλουν να βοηθήσουν τα ανοσοποιητικά κύτταρα, τα ανοσοποιητικά κύτταρα επιθυμούν να βοηθήσουν να κύτταρα του στομαχιού και των πνευμόνων, τα εγκεφαλικά κύτταρα παρακολουθούν και βοηθούν όλα τ' άλλα. Κάθε κύτταρο στο ανθρώπινο σώμα έχει μια και μόνη λειτουργία: να βοηθήσει όλα τα υπόλοιπα.
Παρατηρώντας την συμπεριφορά των κυττάρων μέσα στο ίδιο μας το σώμα, μπορούμε να δούμε την πιο εκπληκτική και αποδοτική έκφραση των Επτά Πνευματικών Νόμων. Αυτό είναι το μεγαλείο της διάνοιας της φύσης. Αυτές είναι οι σκέψεις του θεού - όλα τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες.
Οι Επτά Πνευματικοί Νόμοι της Επιτυχίας είναι πανίσχυρες αρχές, οι οποίες σας βοηθούν να επιτύχετε τον έλεγχο του εαυτού σας. Αν τους δώσετε τη δέουσα σημασία και ακολουθήσετε τις συμβουλές αυτού του βιβλίου, θ' ανακαλύψετε ότι θα μπορείτε να πραγματοποιήσετε οτιδήποτε θελήσετε - όλη την αφθονία, το χρήμα και την επιτυχία που επιθυμείτε. Θ' ανακαλύψετε επίσης, πως η ζωή σας θα γίνει πιο χαρούμενη και αποδοτική από κάθε πλευρά, γιατί αυτοί οι νόμοι δίνουν στη ζωή μια ιδιαίτερη και μοναδική αξία.
Υπάρχει μια φυσική σειρά για την εφαρμογή των νόμων στην καθημερινή ζωή, η οποία μπορεί και να σας βοηθήσει να τους θυμάστε. Ο Νόμος της Καθαρής Δυνατότητας γίνεται αντιληπτός μέσα απ' τη σιωπή, το διαλογισμό, τη μη-κρίση και την επαφή με τη φύση, αλλά ενεργοποιείται από το Νόμο της Προσφοράς. Το ζήτημα εδώ, είναι να μάθετε να προσφέρετε κάθε τι που επιζητάτε. Αν ζητάτε αφθονία, να προσφέρετε αφθονία. Αν ζητάτε χρήματα, δώστε χρήματα. Αν ζητάτε αγάπη, εκτίμηση και τρυφερότητα, μάθετε πρώτα να τα χαρίζετε εσείς στους άλλους.
Μέσα από τις πράξεις σας που ακολουθούν το Νόμο της Προσφοράς, ενεργοποιείτε το Νόμο τον Κάρμα. Δημιουργείτε καλό κάρμα, το οποίο κάνει τη ζωή σας πολύ ευκολότερη. Θα δείτε πως δεν θα χρειάζεται να καταβάλλετε μεγάλη προσπάθεια για να πραγματοποιήσετε τις επιθυμίες σας, πράγμα που αυτομάτως οδηγεί στην κατανόηση του Νόμου της Ελάχιστης Προσπάθειας. Όταν όλα είναι εύκολα και άκοπα, όταν οι επιθυμίες σας αρχίζουν να πραγματοποιούνται, τότε κατανοείτε και το Νόμο της Πρόθεσης και της Επιθυμίας. Υλοποιώντας τις επιθυμίες σας με άκοπη ευκολία, σας είναι και πιο προσιτό να εφαρμόσετε το Νόμο της Απόσπασης.
Τέλος, καθώς αρχίζετε να κατανοείτε όλους τους παραπάνω νόμους, αρχίζετε να επικεντρώνεστε στον αληθινό σκοπό της ζωής σας, πράγμα που οδηγεί στο Νόμο τον Ντάρμα. Με τη χρήση αυτού του νόμου, εκ-φράζοντας τα μοναδικά ταλέντα σας και πραγματοποιώντας τις επιθυμίες των συνανθρώπων σας, αρχίζετε να δημιουργείτε ό,τι θέλετε και όποτε το θέλετε. Γίνεστε ξέγνοιαστοι και χαρούμενοι, ενώ η ζωή σας μετατρέπεται σε έκφραση απεριόριστης αγάπης.

Είμαστε ταξιδιώτες σ' ένα κοσμικό ταξίδι - αστρική σκόνη που στροβιλίζεται και χορεύει μέσα στα ρεύματα και τις δίνες του απείρου. Η ζωή είναι αιώνια, αλλά οι εκφράσεις της είναι εφήμερες, παροδικές, στιγμιαίες. Ο Γκοτάμα Βούδα, ο ιδρυτής του Βουδισμού, είπε κάποτε:
Η ύπαρξη μας είναι παροδική
σαν τα φθινοπωριάτικα σύννεφα.
Η γέννηση κι ο θάνατος των πλασμάτων,
μοιάζουν με τις κινήσεις ενός χορού.
Μια ολόκληρη ζωή δεν είναι τίποτα περισσότερο
από μια αστραπή στον ουρανό,
το κύλισμα ενός χειμάρρου σε μια απότομη πλαγιά.
Έχουμε σταματήσει για μια στιγμή, να γνωριστούμε μεταξύ μας, ν' αγαπηθούμε και να μοιραστούμε αυτά που έχουμε. Η στιγμή είναι πολύτιμη αλλά περαστική - μια μικρή παρένθεση μέσα στην αιωνιότητα. Αν τη μοιραστούμε με φροντίδα, ανάλαφρη καρδιά και αγάπη, τότε θα δημιουργήσουμε την αφθονία και τη χαρά ο ένας για τον άλλο - και θα πειστούμε πως αυτή η στιγμή άξιζε τον κόπο.

ΤΟΥΛΟΥΖ ΛΩΤΡΕΚ



Αποτέλεσμα εικόνας για ΤΟΥΛΟΥΖ ΛΩΤΡΕΚ ( 24 Νοεμβρίου 1864 - 9 Σεπτεμβρίου 1901)





ΤΟΥΛΟΥΖ ΛΩΤΡΕΚ ( 24 Νοεμβρίου 1864 - 9 Σεπτεμβρίου 1901)
 ΠΙΝΑΚΑΣ " Devotion: the Two Girlfriends"

O Ανρί ντε Τουλούζ-Λωτρέκ ήταν Γάλλος ζωγράφος.Γεννήθηκε στο Αμπλί, προάστιο του Παρισιού, γιος του Κόμη Αλφόνσου και της Κόμισσας Αντέλ ντε Τουλούζ-Λωτρέκ (Adèle de Toulouse-Lautrec), γόνος ιστορικής και αριστοκρατικής οικογένειας, η οποία ωστόσο την περίοδο της γέννησης του, είχε ήδη χάσει μέρος του παλαιότερου κύρους της. Οι γονείς του συνδέονταν μεταξύ τους με συγγένεια πρώτου βαθμού, πρακτική που ήταν ευρύτερα διαδεδομένη εκείνη την εποχή προκειμένου να διατηρηθεί η περιουσία της οικογένειας μεταξύ των μελών της. Το γεγονός αυτό ωστόσο οδηγούσε σε γενετικές ανωμαλίες, όπως και στην περίπτωση του Λωτρέκ, του οποίου τα πόδια σταμάτησαν να αναπτύσσονται φυσιολογικά, μετά από ρήξεις που υπέστη στο αριστερό και δεξί του πόδι, σε ηλικία 12 και 14 ετών αντίστοιχα. Το ύψος του Λωτρέκ έφθανε μόλις το 1,5 μέτρο ενώ σε αντίθεση με τα πόδια του, το υπόλοιπο σώμα του είχε φυσιολογική ανάπτυξη.

Εξαιτίας αυτής της ανωμαλίας στη σωματική του διάπλαση, αδυνατούσε να ακολουθήσει μία συμβατική κοινωνική ζωή, γεγονός που πιθανά λειτούργησε καταλυτικά στο να αφοσιωθεί στη ζωγραφική. Αποτέλεσε σημαντικό καλλιτέχνη του μετα-ιμπρεσιονισμού ενώ θεωρείται από πολλούς και ο επίσημος εικονογράφος της νυχτερινής ζωής εκείνης της εποχής – της λεγόμενης Μπελ Επόκ (belle epoque) – στα καμπαρέ του Παρισιού. Οι πίνακές του χαρακτηρίζονταν από έντονα χρώματα και ανθρώπινες παρουσίες. Θεωρείται επιπλέον ένας από τους πρωτοπόρους στην τέχνη της αφίσας, γνωστός κυρίως για τις αφίσες που φιλοτέχνησε για το καμπαρέ Μουλέν Ρουζ (Moulin Rouge). Ασχολήθηκε ακόμα με την τεχνική της λιθογραφίας, επηρεασμένος από την ιαπωνική τέχνη και τα ιαπωνικά χαρακτικά.

Έζησε κυρίως στη Μονμάρτρη, που αποτελούσε το κυρίαρχο κέντρο της καλλιτεχνικής δημιουργίας. Στο μεγαλύτερο μέρος της ζωής του αντιμετώπισε πρόβλημα αλκοολισμού και πέθανε σε ηλικία 37 ετών, έχοντας προσβληθεί από σύφιλη.ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ

Σήμερα...



 

Χρόνια Πολλά! Ιωακείμ



Μνήμη των Δικαίων Θεοπατόρων Ιωακείμ και Άννης
Ημερομηνία εορτής: 09/09/2012Μνήμη των Δικαίων Θεοπατόρων Ιωακείμ και Άννης
Τύπος εορτής: Σταθερή.
Εορτάζει στις 9 Σεπτεμβρίου εκάστου έτους.

Ἰωακεὶμ τέρφθητι σὺν τῇ Συζυγῳ,
Τεκόντες ἄμφω ψυχικὴν τέρψιν κτίσει.
Ἡ δ᾿ ἐννάτη τοκέων Θεομήτορος εὗρε σύναξιν.

Βιογραφία
Η σύναξη των δικαίων γονέων της Υπεραγίας Θεοτόκου, σύμφωνα με την αρχαία εκκλησιαστική , παράδοση, ορίστηκε την επομένη του γενεσίου της Θεοτόκου, για τον λόγο ότι αυτοί έγιναν πρόξενοι της παγκόσμιας σωτηρίας με την γέννηση της αγίας θυγατέρας τους. «Τελεῖται δὲ ἡ σύναξις αὐτῶν ἐν τῷ ἑξαέρῳ οἴκῳ τῆς Θεοτόκου, πλησίον τῆς μεγάλης ἐκκλησίας ἐν τοῖς Χαλκοπρατείοις».

Να αναφέρουμε, λοιπόν, ότι ο Ιωακείμ ήταν γιος του Ελιακείμ από τη φυλή του Ιούδα και απόγονος του Δαβίδ. Έκπτωτος του θρόνου, ιδιώτευε στην Ιουδαία και το περισσότερο χρονικό διάστημα στην Ιερουσαλήμ, όπου είχε μέγαρο με βασιλικό κήπο. Παντρεύτηκε την Άννα, θυγατέρα του Ματθάν Ιερέως από τη φυλή του Λευΐ και της Μαρίας, γυναικός αυτού, από τη φυλή του Ιούδα. Επειδή οι φυλές, Βασιλική και Ιερατική, συγγένευαν μεταξύ τους, διότι η Βασιλεία εθεωρείτο ίση με την Ιεροσύνη, δεν έδιναν ούτε έπαιρναν θυγατέρες από άλλες φυλές που θεωρούνταν κοινές. Έτσι λοιπόν, αφού θεάρεστα πέρασε τη ζωή του το άγιο αυτό ζευγάρι, όπως μας πληροφορούν τα βιογραφικά σημειώματα των εορτών της 25ης Ιουλίου, 8ης Σεπτεμβρίου και 9ης Δεκεμβρίου, ο μεν Ιωακείμ πέθανε οκτώ χρόνια από τα Εισόδια της κόρης του Θεοτόκου σε ηλικία 92 ετών, η δε Άννα 11 μήνες μετά τον θάνατο του Ιωακείμ, σε ηλικία 83 ετών. (Την δε Θεοτόκο απέκτησαν θαυματουργικά, όπως σε προηγούμενο βιογραφικό σημείωμα αναφέραμε, σε ηλικία 80 ετών ο Ιωακείμ και 70 η Άννα).

Ζύμη για κρουασάν

Ζύμη για κρουασάν 2
Bαθμολογία:
       
31 ψήφοι
Προστέθηκε από , 08.02.09

Περιγραφή

Αφράτα ψωμένια κρουασάν και νόστιμα...
 

Τι χρειαζόμαστε:

  • 500γρ. αλεύρι για όλα
  • 1 φακελάκι ξηρή μαγιά
  • 200 γρ. βούτυρο Κέρκυρας
  • 300 γρ. γάλα
  • 1 κ.γ αλάτι
  • 1 κ.σ ζάχαρη
Στα γρήγορα
Κατηγορία
Μέθοδος
Διατροφή
Περιέχει




Φτιάχνει
24 κρουασάν
Πως το κάνουμε:
 

Λέων Τολστόι

Ο Λέων Τολστόι (ρωσικά Лев Николаевич Толстой-Λεβ Νικολάιεβιτς Τολστόι) ήταν Ρώσος συγγραφέας.

Λέων Τολστόι, 1887
Αποτέλεσμα εικόνας για Λέων Τολστόι
Γεννήθηκε στη Γιάσναγια Πολιάνα στις 9 Σεπτεμβρίου του 1828 και από το 1844 ως το 1847 σπούδασε στο πανεπιστήμιο του Καζάν. Προσπάθησε να βρει το αληθινό νόημα του Χριστιανισμού, πιστεύοντας πως σκοπός της ζωής δεν είναι να εξυπηρετεί την κατώτερη ζωική φύση, αλλά τη φωτεινή δύναμη, που βρίσκεται στα βάθη της ανθρώπινης ψυχής και η οποία βοηθάει τον άνθρωπο να αναγνωρίζει το αγαθό. Εκτός όμως από αυτές τις αντιλήψεις, ο Τολστόι κατάφερε ν' απεικονίσει με απαράμιλλο τρόπο τη ρωσική κοινωνία της εποχής του και με την αναπαραστατική δύναμη της τέχνης του να δώσει εκπληκτικούς πίνακες από τη ζωή της τσαρικής Ρωσίας του 19ου αιώνα. Αν και καταγόταν από πλούσια οικογένεια, αφοσιώθηκε με μεγάλη αγάπη στους μουζίκους, βοηθώντας τους και μελετώντας τη ζωή τους. Γεμάτος θρησκευτική έξαρση και δεμένος με τα προβλήματα της εποχής του, προσπάθησε να βρει γιατί υποφέρουν οι άνθρωποι και προσπάθησε να απελευθερώσει τον άνθρωπο και να αποκαταστήσει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Ως καλλιτέχνης ο Τολστόι διακρίνεται για τη βαθιά γνώση των κρυφών πτυχών της ψυχής και την άμεση καθαρότητα του αισθήματος. Το έργο του είχε τεράστια σημασία και άσκησε γόνιμη επίδραση στη ρωσική και στην παγκόσμια λογοτεχνία.

Στον πόλεμο της Κριμαίας πήρε μέρος ως αξιωματικός του πυροβολικού και του απονεμήθηκαν πολλές ανώτερες διακρίσεις. Ο αποτροπιασμός για τις φρικαλεότητες του πολέμου αυτού καθρεφτίστηκε στα «Διηγήματα της Σεβαστούπολης(1855-1859)». Στα διηγήματα αυτά ο Τολστόι δείχνει φανατικά την έχθρα του προς τον πόλεμο και παράλληλα εγκωμιάζει τον ηρωισμό των συμπατριωτών του στρατιωτών. Από το τέλος της δεκαετίας 1850-1860 ο Τολστόι εγκαταστάθηκε στη Γιάσναγια Πολιάνα, άνοιξε σχολείο για τα αγροτόπαιδα και ίδρυσε το περιοδικό «Γιάσναγια Πολιάνα». Προηγουμένως ταξίδεψε στη Γαλλία, Ελβετία, Ιταλία και Γερμανία.

Στα 1862 ο Τολστόι παντρεύτηκε τη Σοφία Αντρέγιεβνα Μπερς. Το 1863 τέλειωσε το διήγημά του «Οι Κοζάκοι», στο οποίο απεικόνισε τους ανθρώπους και τη φύση του Καυκάσου. Από το 1863 ως το 1869 ασχολήθηκε με τη συγγραφή του μυθιστορήματος «Πόλεμος και Ειρήνη». Το έργο αυτό αποτελεί έξοχη απεικόνιση της ζωής και των συνθηκών της Ρωσίας στην περίοδο των ναπολεόντειων πολέμων. Το βάθος της ψυχολογικής ανάλυσης, η αριστοτεχνική απεικόνιση ανθρώπινων μορφών και τοπίων και ο πλούτος της γλώσσας, κάνουν το «Πόλεμος και Ειρήνη» ένα από τα κορυφαία επιτεύγματα της ρεαλιστικής πεζογραφίας του 19ου αιώνα. Στο άλλο του μεγαλειώδες μυθιστόρημα, την «Άννα Καρένινα» (1873), αντικατοπτρίζεται ανάμεσα στα άλλα η τραγωδία μιας γυναίκας που έπεσε θύμα της ψεύτικης και απάνθρωπης ηθικής της κοινωνίας. Η δύναμη του κριτικού ρεαλισμού του Τολστόι εκδηλώθηκε στις σελίδες του μυθιστορήματός του «Ανάσταση» (1889). Ο Τολστόι έγραψε και θεατρικά έργα όπως «Το κράτος του ζόφου», «Το ζωντανό πτώμα», «Οι καρποί της Παιδείας» (κωμωδία). Άλλα έργα του στα οποία εκφράζεται η ιδιότυπη θρησκευτικότητά του είναι «Ο θάνατος του Ιβάν Ιλίτς» (1884), «Αφέντης και δούλος» (1895), «Τι πιστεύω», «Τι να κάνουμε λοιπόν» και η περίφημη πραγματεία του «Τι είναι τέχνη». Με τα θρησκευτικά κείμενά του ήρθε όμως σε αντιδικία με την εκκλησία της Ρωσίας, η οποία τον απέβαλε από τις τάξεις της το 1901.[1]

Ο Λέων Τολστόι πέθανε το 1910 από πνευμονία στην περιοχή Αστάποβο σε ηλικία 82 ετών

Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2018

Δ.Η. Εξάλειψης Αναλφαβητισμού

https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%94%CE%B9%CE%B5%CE%B8

Διεθνής Ημέρα για την Εξάλειψη του Αναλφαβητισμού

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
Διεθνής Ημέρα για την Εξάλειψη του Αναλφαβητισμού 2006 - αφίσα της Ουνέσκο
H 8η Σεπτεμβρίου έχει ανακηρυχτεί Διεθνής Ημέρα για την Εξάλειψη του Αναλφαβητισμού (αγγλικά: International Literacy Day) από την ΟΥΝΕΣΚΟ στις 17 Νοεμβρίου 1965. Εορτάστηκε για πρώτη φορά το 1966. Σκοπός της είναι να αναδείξει τη σημασία της καταπολέμησης του αναλφαβητισμού για τα άτομα, τις κοινότητες και τις κοινωνίες. Με αφορμή αυτήν την ημέρα διοργανώνονται εορτασμοί ανά τον κόσμο. [1].
Εκτιμάται ότι 781 εκατομμύρια ενήλικοι ζουν χωρίς βασικές ικανότητας αλφαβητισμού, από τα οποίους τα 2/3 είναι γυναίκες. Επίσης, περίπου 103 εκατομμύρια παιδιά δεν έχουν πρόσβαση σε σχολείο και, έτσι, δε μαθαίνουν να διαβάζουν, να γράφουν ή να μετρούν.
Σύμφωνα με την "Αναφορά Παγκόσμιας Παρατήρησης για την Εκπαίδευση για όλους -2006" (αγγλ.:"Global Monitoring Report on Education for All (2006)") της ΟΥΝΕΣΚΟ [2][3], η Νότια και η Δυτική Ασία έχουν το χαμηλότερο περιφερειακό ποσοστό αλφαβητισμού (58.6%) και ακολουθούνται από την υποσαχάρια Αφρική (59.7%) και τα αραβικά κράτη (62.7%). Οι χώρες με το χαμηλότερο ποσοστό αλφαβητισμού είναι η Μπουρκίνα Φάσο (12.8%), ο Νίγηρας (14.4%) και το Μαλί (19%). Η αναφορά δείχνει μια ξεκάθαρη σχέση ανάμεσα στον αναλφαβητισμό και τις χώρες με οξύ πρόβλημα φτώχειας, καθώς και τον αναλφαβητισμό και προκαταλήψεων εις βάρος των γυναικών.
Ο ΟΗΕ ορίζει ως αναλφαβητισμό την αδυναμία να διαβάσει ή να γράψει κανείς μια απλή πρόταση σε οποιαδήποτε γλώσσα. Έτσι, αυτά τα ποσοστά αναφέρονται μόνο στο βασικό, και όχι τον περιεκτικότερο, αλφαβητισμό.
Στην Ελλάδα αναλφάβητος θεωρείται όποιος δεν έχει ολοκληρώσει τις σπουδές του στο εξατάξιο δημοτικό σχολείο, ενώ άλλες χώρες για να χαρακτηρίσουν κάποιον εγγράμματο αρκούνται στη γνώση γραφής και ανάγνωσης. Στην Ελλάδα, το ποσοστό των εγγράμματων ενηλίκων φθάνει το 91% του πληθυσμού (94% άνδρες και 88% γυναίκες, ποσοστό ιδιαίτερα χαμηλό για μια χώρα - μέλος της Ε.Ε., 560 χιλιάδες Eλληνίδες δεν έχουν τελειώσει το δημοτικό). Αντίθετα, το ποσοστό των εγγραμμάτων ανηλίκων ως 15 ετών κινείται σε πολύ υψηλά επίπεδα (99,5% στο σύνολο - 99,4% στους άνδρες και 99,5% στις γυναίκες).
Το θέμα του εορτασμού του 2006 είναι: "Η μόρφωση υποστηρίζει την ανάπτυξη". Στόχος είναι να αναδειχτεί ότι ο αλφαβητισμός δεν είναι μόνο ένα θετικό αποτέλεσμα της ανάπτυξης αλλά είναι επίσης ένας μοχλός για την επίτευξη περαιτέρω κοινωνικής προόδου. Ο εορτασμός του 2006 συνδυάζεται με την Πρωτοβουλία Αλφαβητισμού για την Ενδυνάμωση της ΟΥΝΕΣΚΟ (αγγλ.: "Literacy Initiative for Empowerment" (LIFE) [4] ), που ξεκίνησε το 2005 και που έχει ως στόχο να βοηθήσει να μειωθεί στο μισό ως το 2015 το ποσοστό του ενήλικου αναλφάβητου πληθυσμού στον κόσμο. Η πρωτοβουλία LIFE πραγματοποιεί δράσεις σε 35 χώρες με ποσοστό αλφαβητισμού λιγότερο από 50% ή με περισσότερους από 10 εκατομμύρια αναλφάβητους και είναι σχεδιασμένη για να φέρει σε πέρας τους στόχους της Δεκαετίας Αλφαβητισμού του ΟΗΕ (2003-2012) [2].

Η Γέννηση της Θεοτόκου


Γέννηση της Θεοτόκου Picture
Ο ιερός ναός της Γέννησης της Θεοτόκου αποτελεί το μεγαλύτερο ναό του Παρθενίου και κύριο χώρο εκκλησιασμού των κατοίκων και των επισκεπτών. Βρίσκεται στο βόρειο τμήμα του χωριού. Εορτάζει την 8η Σεπτεμβρίου κάθε έτους. Με την ευκαιρία του εορτασμού της Γέννησης της Θεοτόκου, οργανώνεται πανηγύρι, το οποίο φημίζεται για την ποιότητα του φαγητού και το μέχρι πρωίας γλέντι.


                              --------------------------------------

Εκκλησία Γέννηση της Θεοτόκου

από
                                 
                           -------------------------------------------

 πηγή:  http://www.galatas.gr/%CE%99%CE%A3%CE%A4%CE%9F%CE%A1%CE%99%CE%91-

ΓΑΛΑΤΑΣ     
Ο Γαλατάς είναι ένα  πεδινό χωριό, ανήκει διοικητικά στη Δημοτική Ενότητα Χάλκειας  του Δήμου Ναυπακτίας της Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας, με  έδρα τα Χάνια Γαυρολίμνης. Είναι η  μεγαλύτερη Τοπική Κοινότητα  του Δήμου Ναυπακτίας. Αφού στην απογραφή του 2001 είχε 1.224 κατοίκους.Το χωριό αποτελείται από τους οικισμούς Νέο Γαλατά (Συνοικισμός), Κάτω Γαλατά, Πετράλωνα, Παλιόστανη, Νέο οικισμό και τον παραλιακό οικισμό Κρυονερίου.Φυσικά του όρια είναι βόρεια - βορειοανατολικά  ο ορεινός όγκος της Βαράσοβας, στη δυτική πλευρά του χωριού βρίσκεται  ο Εύηνος ποταμός που  χωρίζει την κοινότητα Γαλατά από την κοινότητα Ευηνοχωρίου και νότια-νοτιοανατολικά  του ο Πατραϊκός (Καλυδώνιος) κόλπος. Το χωριό απέχει περίπου  τρία χιλιόμετρα από την  Εθνική οδό (Ε-55) που συνδέει την Πελοπόννησο μέσω της  Γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου με τη Δυτική Στερεά Ελλάδα και την Ήπειρο. Δυτικά  του χωριού και σε απόσταση  15 χλμ. βρίσκεται το Μεσολόγγι. Στο κέντρο του Κάτω Γαλατά βρίσκεται ο ενοριακός ναός αφιερωμένος στη Γέννηση της Θεοτόκου και στη πλατεία είναι το Ηρώο για τους πεσόντες Γαλατιανούς. Στον κάτω Γαλατά επίσης βρίσκεται και το Κ.Ε.Π. του Δήμου Χάλκειας και το ιατρείο. Στο Νέο  Γαλατά βρίσκεται το δημοτικό σχολείο και το νηπιαγωγείο.

                           --------------------------------------------------

 πηγή: http://www.valiakalda.gr/panhgyria.html





  • 8/9     της μικρής Παναγίας Γέννηση της Θεοτόκου (Κύριε Ελέησον) - η συμβολική δημοπρασία της εικόνας στις εκκλησίες: όποιος κερδίζει τον πλειστηριασμό, κρατά τα λάβαρα της εκκλησίας κατά την περιφορά της εικόνας ενώ σέρνει πρώτος το χορό στο μεγάλο γλέντι - ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΒΟΛΙΩΤΕΣ ΠΡΙΝ ΦΥΓΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΧΕΙΜΑΔΙΑ
  •  
  •                          ---------------------------------------------------------------------
  •  
  • πηγή: http://www.arkadimonastery.gr/index.php?id=37,56,0,0,1,0
  •  
  •  Γέννηση της Παναγίας
    Βρίσκεται στο δρόμο για τη Μονή Αρκαδίου πολύ κοντά στη Μονή και ακριβώς απέναντι (στην απέναντι πλευρά του φαραγγιού) από την Παναγία του Αστυρακιά. Ονομάζεται από τους ντόπιους η Παναγία του Μερκούρη ή ο Μερκούρης.
    (Γιορτάζει στις 8 Σεπτεμβρίου)










                                                   -------------------------------------------

    Λίμνη Πλαστήρα: Το μοναστήρι της Κορώνας













    Νότια της Καρδίτσας και σε απόσταση είκοσι χιλιομέτρων περίπου, λίγο πιο πάνω από το Μοσχάτο (Βλάσδο), στον ορεινό όγκο των περήφανων Αγράφων, βρίσκεται το ξακουστό Μοναστήρι της Κορώνας. Κτισμένο σε υψόμετρο 800 μέτρων περίπου, σχεδόν κατακόρυφα πάνω από το θεσσαλικό κάμπο σε μια κατάφυτη από βελανιδιές και καστανιές πλαγιά, αποτελεί πραγματικό στολίδι και καύχημα για την περιοχή μας.

    Όπως αποδεικνύεται από πατριαρχικά έγγραφα (σιγίλια), ευσεβείς χριστιανοί το 1123 μ.Χ. έκτισαν εκεί το πρώτο μοναστήρι και το αφιέρωσαν στη Γέννηση της Παναγίας. Άγνωστο για ποιο λόγο ίσως από επιδρομές βαρβάρων ο πρώτος αυτός ναός καταστράφηκε.
    Η ανέγερση του νέου ναού αποδίδεται λίγο πριν από τα μέσα του 16ου αι., ενώ η αγιογράφηση του έγινε το 1587 μ.Χ. από τον μοναχό Δανιήλ με έξοδα του "νέου κτίτορα" Ανδρέα Μπούνου.

    Η παλαιότερη ονομασία του μοναστηριού ήταν «Μονή της Κρυεράς Πηγής», αλλά από τις αρχές του 18ου αιώνα το συναντούμε ως Μονή Κορώνας. Η τελευταία αυτή ονομασία υποστηρίζεται ότι προήλθε από την πανοραμική θέση στην οποία βρίσκεται. Σαν πραγματικό κάστρο, πάνω σ' ένα φυσικό μετέωρο μπαλκόνι, αγναντεύει τον απέραντο θεσσαλικό κάμπο, ως τα Χάσια, την Όσσα και την Όθρυ.

    Η προσφορά της Κορώνας στο Έθνος και την Ορθοδοξία είναι πολύ σημαντική. Ιδιαίτερα στα χρόνια της Τουρκοκρατίας το Μοναστήρι έπαιξε σπουδαίο ρόλο στη διατήρηση της εθνικής μας ταυτότητας ως Ελλήνων και Χριστιανών Ορθοδόξων. Υπάρχει μάλιστα η παράδοση που λέει ότι στη Μονή λειτούργησε Σχολή του Γένους, στην οποία εκτός των άλλων δίδαξε και ο Αναστάσιος Γόρδιος. Ακόμη, λέγεται πως σε περιόδους έντονων τουρκικών πιέσεων λειτούργησε εκεί και «Κρυφό Σχολειό».

    Μεγάλες ιερατικές μορφές πέρασαν κατά καιρούς από την Κορώνα. Στα τέλη του 16ου αιώνα ο ήρωας και εθνομάρτυρας Άγιος Σεραφείμ υπηρέτησε ως μοναχός αρχικά και ως Ηγούμενος στη συνέχεια, πριν γίνει Αρχιεπίσκοπος Φαναριού και Νεοχωρίου. Ο άξιος ιεράρχης Δαμασκηνός Παπανδρέου, Μητροπολίτης Κορίνθου, Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Αντιβασιλέας από 31-12-1944 μέχρι 27-9-1946 υπηρέτησε στην Κορώνα. Ακόμη, ο συμπατριώτης μας από το Πιτσαρί (Αρτεσιανό) Καρδίτσας Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Σεραφείμ, από την Κορώνα ξεκίνησε τη μεγάλη πορεία της εκκλησιαστικής του διακονίας και προσφοράς

    Σήμερα η Μονή Κορώνας είναι από τα ελάχιστα μοναστήρια του Νομού μας που λειτουργούν. Λόγω και της μικρής απόστασης από την Καρδίτσα, όλο και περισσότεροι χριστιανοί νιώθουν την ανάγκη να επισκεφθούν το αξιόλογο αυτό λατρευτικό κέντρο, όχι μόνο ως ευλαβικοί προσκυνητές, αλλά και για να παρευρεθούν σε διάφορες θρησκευτικές τελετές που κατά καιρούς γίνονται εκεί.
    Η μεγαλειώδης φυσική ομορφιά της περιοχής, η μακραίωνη ιστορία του Μοναστηριού και τα αμέτρητα θαύματα της Παναγίας και του Αγίου Σεραφείμ συγκινούν βαθιά κάθε επισκέπτη





                                                -------------------------------------------------------


    1830: Μεταφέρεται η Μονή της Παναγίας από τη θέση «Άγιος - Ιωάννης» και χτίζεται στη σημερινή θέση, Καταμάχη. Η μονή είναι αφιερωμένη στη Γέννηση της Θεοτόκου. Το καθολικό κτισμένο στον τύπο της τρίκλιτης βασιλικής στεγάζεται με τετράκλινη στέγη, στο κέντρο της οποίας υψώνεται τρούλος. Εσωτερικά η στέγη του ναού στηρίζεται σε 4 κίονες, ενώ τα πλάγια κλίτη καλύπτονται με φουρνικά. Δε σώζονται τοιχογραφίες. 
    Στο υπέρθυρο της βόρειας εισόδου υπάρχουν λιθανάγλυφα και η χρονολογία 1830. Βόρεια υπάρχουν τα κελιά της Μονής, που έχουν πρόσφατα αναστηλωθεί. 
                                      
                                          -------------------------------------------------------


    Η Γέννηση της Θεοτόκου στο Βέλικο Τάρνοβο...


    The Birth of Theotokos
    Ο τρίκλιτος καθεδρικός ναός Свето Рождество Богородично (Σβέτο Ροζντέστβο Μπογκοροντίτσνο - Γέννησις της Θεοτόκου) βρίσκεται στον Болярска махала (Μπολιάρσκα μαχαλά - η γειτονιά των ευγενών) του Велико Търново (Βέλικο Τάρνοβο).



    Η παλαιότερη εκκλησία ήταν άλλο ένα από τα αριστουργήματα του Βούλγαρου αρχιμάστορα Никола Фичев (Νικολά Φίτσεβ), γνωστού και με το παρατσούκλι Колю Фичето (Κόλιου Φιτσέτο), και η κατασκευή της είχε ολοκληρωθεί το 1844. Η εκκλησία καταστράφηκε ολοσχερώς από τον καταστροφικό σεισμό της 14ης Ιουνίου του 1913 (με το νέο ημερολόγιο).

    Let the show begin!!

    Η ανοικοδόμηση της νέας εκκλησίας άρχισε μέσα στην ίδια χρονιά, στο 1913. Η κατασκευή της νέας εκκλησίας έγινε από τον αυτοδίδακτο μάστορα дядо Грозю (ντιάντιο Γκρόζιου - μπαρμπα Γκρόζιου). Οι αγιογραφίες φιλοτεχνήθηκαν το 1954 από τους καθηγητές ζωγραφικής Никола Кожухаров (Νικολά Κοζουχάροβ), Димитър Гюдженов (Ντιμίταρ Γκιουζένοβ), και Панталей Сеферов (Πανταλέι Σεφέροβ).

    The Birth of Theotokos

    Οι αγιογραφίες στο εσωτερικό της εκκλησίας έχουν κατά βάση ιστορικό περιεχόμενο και χαρακτηριστικές είναι "Ο Βουλγαρικός λαός οδηγείται στον Χριστιανισμό", "οι Κύριλλος και Μεθόδιος και οι μαθητές τους Κλημέντιος, Ναούμ και Σάββας", και "η εξορία του Πατριάρχη Евтимий (Εβτίμιι)"...
    [ENG] The original cathedral Birth of the Theotokos in Veliko Tarnovo was constructed by the Bulgarian master Kolyu Ficheto and was completed in 1844. This cathedral was destroyed during the earthquake of 14 June 1844 (new calendar). In the same year, shortly after the earthquake, a new cathedral was constructed, this time by the Bulgarian master Diado Grozyu (uncle Grozyu). It was decorated in 1954 by some of the leading Bulgarian painters and art professors of the time, Nikola Kozhuharov, Dimitar Gyudjenov and Panteley Seferov. Metropolitan Clement Turnovo (Vasil Drumev) and Metropolitan Bishop Sofroniy Antim are buried in the yard of the church.
    [BUL] Църква "Свето Рождество Богородично" - Катедрална църква, Велико Търново.
  • Δημοφιλείς αναρτήσεις