Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2019

Σπιτικά σοκολατάκια με μπισκότο και μπανάνα



xrysessyntages.gr
Υλικά Αμύγδαλα 120 γρ ωμά Μπισκότα σοκολάτας oreo 10 τεμ Μπισκότα…

Υλικά Αμύγδαλα 120 γρ ωμά Μπισκότα σοκολάτας oreo 10 τεμ Μπισκότα Μιράντα 30 τεμ Μπανάνα 1 Λικέρ μπανάνας 1 κουταλιά σούπας Κουβερτούρα ΓΙΩΤΗΣ 125 γρ Μέλι 1 κουταλιά σούπας ΕΚΤΕΛΕΣΗ Αλέθουμε τα αμύγδαλα στο μπλέντερ να γίνουν σκόνη. Αλέθουμε τα μπισκότα oreo μαζί με τα μπισκότα Μιράντα στο μπλέντερ να γίνουν σκόνη και τα προσθέτουμε […]
Διαφήμιση

Υλικά

  • Αμύγδαλα 120 γρ ωμά
  • Μπισκότα σοκολάτας oreo 10 τεμ
  • Μπισκότα Μιράντα 30 τεμ
  • Μπανάνα 1
  • Λικέρ μπανάνας 1 κουταλιά σούπας
  • Κουβερτούρα ΓΙΩΤΗΣ 125 γρ
  • Μέλι 1 κουταλιά σούπας

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Αλέθουμε τα αμύγδαλα στο μπλέντερ να γίνουν σκόνη. Αλέθουμε τα μπισκότα oreo μαζί με τα μπισκότα Μιράντα στο μπλέντερ να γίνουν σκόνη και τα προσθέτουμε στο τριμμένο αμύγδαλο.
Πολτοποιούμε την μπανάνα στο μπλέντερ και ενώνουμε όλα τα υλικά σε ένα μπολ (εκτός κουβερτούρα και μέλι), προσθέτουμε το λικέρ και τα ανακατεύουμε καλά μέχρι να γίνει μια σφιχτή ζύμη. Αφήνουμε την ζύμη στο ψυγείο για 60 λεπτά να σφίξει.
Λιώνουμε την κουβερτούρα με την διαδικασία μπεν μαρί και μόλις λιώσει η σοκολάτα προσθέτουμε το μέλι και ανακατεύουμε καλά. Βγάζουμε την ζύμη από το ψυγείο, την πλάθουμε σε μικρά μπαλάκια, βουτάμε το καθένα στην λιωμένη κουβερτούρα και με γρήγορες κινήσεις τα τοποθετούμε σε λαδόκολλα.
Αφήνουμε να κρυώσει η κουβερτούρα καλά και είναι έτοιμα για σερβίρισμα.
* Για να βουτήξουμε τα σοκολατάκια μας στην λιωμένη κουβερτούρα χρησιμοποιούμε 2 κουτάλια, ώστε να μεταφέρουμε το σοκολατάκι από το ένα κουτάλι στο άλλο αφαιρώντας την περιττή σοκολάτα.
alimoslive

Ρίγανη


Ο Άρωμα Τσάι είναι με τον Arwma Herbs.
#Ρίγανη. #Aromateaherbs #Arwmaherbs #Arwmaρίγανη #Arwma2oregano
Από ποιες ασθένειες μας προστατεύει
Η ρίγανη είναι ένα φαρμακευτικό φυτό που καταναλώνεται εδώ και αιώνες, είτε σαν πρόσθετο σε τρόφιμα ή για τις θεραπευτικές της ιδιότητες. Θεωρείται σύμβολο χαράς και ευτυχίας και συναντάται σχεδόν σε όλες τις συνταγές και κυρίως στα κρεατικά, στα ψάρια και στις σαλάτες.
Τα αιθέρια έλαια της ρίγανης και τα συστατικά της, θυμόλη και καρβακρόλη, μπορούν να βοηθήσουν στην αναστολή της ανάπτυξης πολλών βακτηρίων και μυκήτων, συμπεριλαμβανομέων αυτών που προκαλούν τροφιμογενείς λοιμώξεις. Επιπλέον, το έλαιο της ρίγανης αναστέλλει την ανάπτυξη ζυμομυκητών, συμπεριλαμβανομένου του candida albicans, που μπορεί να προκαλέσει κολπίτιδα ή στοματικές λοιμώξεις.
Οι αντικαρκινικές της ιδιότητες
Μελέτες έχουν δείξει πως ένα συστατικό της ρίγανης θα μπορούσε δυνητικά να χρησιμοποιηθεί για τη θεραπεία του καρκίνου του προστάτη. Ωστόσο η έρευνα συνεχίζεται, έτσι ώστε να διαπιστωθεί ο τρόπος με τον οποίο δρουν προστατευτικά τα συστατικά της.
Οι χρήσεις της ρίγανης
Χρησιμοποιείται ως αφέψημα ή έγχυμα, διευκολύνει την πέψη και ηρεμεί το νευρικό σύστημα. Επίσης, είναι ελαφρύ διουρητικό. Για το αφέψημα χρησιμοποιούνται οι βλαστοί του φυτού, όταν είναι ανθισμένο, γιατί τότε περιέχει το έλαιο με τη μεγαλύτερη θεραπευτική αξία. Το «τσάι»από ρίγανη βοηθάει στην υπέρταση και στην αρτηριοσκλήρυνση.

Ελληνική μυθολογία



oraiokastromekatiallo.blogspot.com
Ελληνική μυθολογία: Η πρώτη καταγεγραμμένη ιστορία του ανθρώπου
Πόσο αληθινοί είναι οι αρχαίοι ελληνικοί μύθοι; Οι περιγραφές του Ομήρου στην «Ηλιάδα» και την «Οδύσσεια» και του Ησίοδου στη «Θεογονία» και στα Έργα και Ημέραι», είναι απλά και μόνο αποκυήματα της ζωηρής φαντασίας τους; Ο Ηλίας Μαριολάκος, καθηγητής γεωλογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, καταθέτει την ενδιαφέρουσα επιστημονική του άποψη. «Πολλοί πιστεύουν ότι οι ελληνικοί μύθοι είναι φανταστικές ιστορίες. Κατά τη γνώμη μου, η άποψη αυτή είναι εσφαλμένη, τουλάχιστον σχετικά με το θέμα των γεωγραφικών και φυσικών-ωκεανογραφικών χαρακτηριστικών του Ατλαντικού Ωκεανού και γενικότερα των ωκεανών, όπως αυτά περιγράφονται κυρίως από τον Όμηρο, τον Ησίοδο, τα Ορφικά και τον Πλούταρχο», υποστηρίζει στην έρευνά του, που δημοσιεύτηκε πρόσφατα στο Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.

Η μελέτη καταλήγει σε πολλά συναρπαστικά συμπεράσματα, όπως ότι οι αρχαίοι Έλληνες που έζησαν την 3η και 2η χιλιετία π.Χ. γνώριζαν τους Υπερβόρειους, τη Βαλτική Θάλασσα, την Ιρλανδία, τη Βρετανία, την Ισλανδία και την απόστασή της από τη Βρετανία. Επίσης, ότι δυτικά της Ισλανδίας υπήρχαν τρία νησιά, στα οποία ο ήλιος δύει για μόνο μία ώρα την ημέρα και ότι πέρα από αυτά τα νησιά και προς τα δυτικά υπάρχει μια μεγάλη ήπειρος, η οποία περιβάλλει τον Ωκεανό. «Είναι δυνατόν για κάποιον (ή για περισσότερους ) να περιγράψουν όλα αυτά τα μέρη, εάν δεν είχαν επισκεφτεί ή διασχίσει τον Ωκεανό;», αναρωτιέται ο καθηγητής στο τέλος της εργασίας του, παραθέτοντας, μαζί με το σκεπτικό του, αποσπάσματα αρχαίων έργων αλλά και αναλύσεις, που τον οδηγούν στα παραπάνω. Μέχρι το τέλος του 19ου αιώνα, αρχαιολόγοι και ιστορικοί πίστευαν πως από κάθε γραπτό αρχαίων συγγραφέων, όπως
του Ησίοδου, του Πλάτωνα, του Στράβωνα, του Διόδωρου του Σικελιώτη και κυρίως του Ομήρου, που συνδέονταν με τη μυθολογία, έλειπε κάθε «σπέρμα» αλήθειας. 



Μετά τις ανασκαφές του Σλήμαν, όμως, αποδείχθηκε ότι όλα όσα έγραψε ο Όμηρος για την Τροία ήταν αληθινά, ότι οι Μυκήνες υπήρχαν και ήταν αντίπαλες των Τρώων και πολλά ακόμα.

Ο κ. Μαριολάκος μελέτησε αποσπάσματα από έργα αρχαίων συγγραφέων, μεταφρασμένα και αξιολογημένα από διακεκριμένους επιστήμονες, πριν καταλήξει στα συμπεράσματα που αναφέρει.
Όπως ότι ο Όμηρος και ο Ησίοδος έγραψαν πως ο Ωκεανός είναι ένα «ποτάμι» που ρέει συνεχώς, ότι αυτό το ποτάμι περιβάλλει τη Γη και ότι η ροή του είναι τυρβώδης (στροβιλώδης), όχι μόνο στην επιφάνεια, αλλά και στο βάθος του, γεγονός που παραπέμπει στα ωκεάνια ρεύματα, τα οποία, όπως είναι γνωστό σήμερα, εκτείνονται σε βάθος περίπου 800 - 1200 μ.
«Δυστυχώς, όμως, όλη αυτή η γνώση σταδιακά ξεχάστηκε από όλους. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Οδύσσεια θεωρείται απλώς ένα ψυχαγωγικό ποίημα και ο νόστος του Οδυσσέα μια φανταστική ιστορία, χωρίς ίχνη ιστορικής πραγματικότητας», υποστηρίζει.
Τα σύνορα ανάμεσα στον μύθο και την πραγματικότητα είναι ασαφή. Γι' αυτό, σύμφωνα με τον καθηγητή, «ορισμένοι από τους μυθικούς ήρωες είναι ιστορικά πρόσωπα, ενώ κάποιοι άλλοι δεν είναι. Όμως, σχεδόν όλοι και όλα εκπροσωπούν κάτι που περιγράφει κάποια δραστηριότητα του προϊστορικού ανθρώπου σε σχέση με το γεωπεριβάλλον του ή με το φυσικογεωλογικό γίγνεσθαι του χώρου του».
«Πιστεύω ότι είναι λάθος να θεωρούμε την ελληνική μυθολογία ως ένα όμορφο παραμύθι. Η ελληνική μυθολογία είναι στην πραγματικότητα η πιο αρχαία ιστορία των λαών που έζησαν στη γη η οποία, πολύ αργότερα, ονομάστηκε Ελλάς. Αυτή η γη είναι το Αιγαίο και ο Περι-Αιγαιακός χώρος. Η ελληνική μυθολογία επομένως αποτελεί την κρυπτογραφημένη προ-ιστορία των πρώτων Ελλήνων και κυρίως τις αγωνίες του και τον αγώνα του για επιβίωση αρχικά και την ανάπτυξή του στη συνέχεια», καταλήγει.

Σωτήρης Σκουλούδης
 

Τρύπια Σπηλιά: Ο μυστικός Νεραϊδότοπος του κεντρικού Υμηττού


omadaorfeas.blogspot.com
Τρύπια Σπηλιά: Ο μυστικός Νεραϊδότοπος του κεντρικού Υμηττού


Η Τρύπια Σπηλιά βρίσκεται νότια του διάσελου του Σταυρού στη δυτική πλευρά το λόφου του Μαυροβουνίου σε υψόμετρο 520 μ. στον κεντρικό όγκο του Υμηττού. Εμείς προσεγγίσαμε το σπήλαιο από την πλευρά της Σφηττίας Οδού


Πρόκειται για το απομεινάρι σπηλαίου που με κατολίσθηση της οροφής του σε άγνωστη εποχή (πιθανότατα 3ο με 6ο αιώνα μ.Χ) απέμεινε ένα μικρό κομμάτι, σχηματίζοντας μια φυσική ''πύλη''. Έχεις την αίσθηση ότι εισέρχεσαι σε έναν ''άλλο'' κόσμο μόλις διαβείς αυτό το υπέροχο δημιούργημα της φύσης.


Ο Ι. Ιωάννου, Σπηλαιολόγος, σε ανακοίνωσή του στη Ζ’ Επιστημονική Συνάντηση ΝΑ Αττικής στο Κορωπί το 1998, περιγράφει την Τρύπια Σπηλιά ως Φυσικό Γεφύρι ως εξής:

Το άνοιγμα της φυσικής γέφυρας στη βάση της είναι 10 μ., το πλάτος 6 μ, και το ύψος ..15μ.. Το κατάστρωμά της είναι 5 μ. επί 2 μ. Πριν καταπέσει ο θόλος υπήρχε σπήλαιο με διαστάσεις 42 μ. επί 20 μ. και περίπου ύψος οροφής 30 μ. Από το παλιό σπήλαιο απέμεινε η είσοδος ως μεγάλη πέτρινη γέφυρα.

Η ΦΥΣΙΚΗ ''ΠΥΛΗ''

Υπάρχουν πολλοί θρύλοι που σχετίζονται με το μέρος, κυρίως για νεράιδες που κατακλύζουν την φυσική γέφυρα που σχηματίστηκε από την κατάρρευση του σπηλαίου!

 ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΕΙΣΟΔΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Ο Ι. Ιωάννου αναφέρεται και στους θρύλους που συνδέονται με το πέτρινο γεφύρι:
Θρύλος θέλει να κατοικούν νεράιδες στη φυσική γέφυρα…Βοσκοί άκουγαν τα τραγούδια τους. Νεαρός βοσκός κρύφτηκε για να τις δει. Τα μεσάνυχτα ήρθαν οι νεράιδες και άρχισαν να τραγουδούν και να χορεύουν. Θαμπωμένος από την ομορφιά τους ο μικρός τσοπάνος βγήκε από τη κρυψώνα του. Οι νεράιδες ταράχτηκαν από την παρουσία του και εξαφανίστηκαν. Από τότε σάλεψαν τα λογικά του και παρέμεινε όλη του τη ζωή στη φυσική γέφυρα…

ΤΟ ΠΕΤΡΙΝΟ ΓΕΦΥΡΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ


Μια διαφορετική άποψη ως προς την ιστορία της σπηλιάς διατύπωσε στη Ι’ Επιστημονική Συνάντηση της ΝΑ Αττικής στα Καλύβια Θορικού το 2002 ο Χ. Κορρές, Χημικός Μηχανικός PRD, στην ανακοίνωσή του  «Μεταλλεία σιδήρου στον Υμηττό» όταν παρουσίασε τα αποτελέσματα της έρευνας που είχε πραγματοποιήσει στην Τρύπια Σπηλιά.

ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΤΟΥ ΣΠΗΛΑΙΟΥ, ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΟΓΚΟΙ ΠΕΤΡΑΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΣΧΗΜΑΤΙΖΑΝ ΤΗΝ ΟΡΟΦΗ ΤΟΥ ΔΙΑΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΕΔΑΦΟΣ

Ειδικότερα υποστήριξε ότι :
α. Ο κρατήρας … προήλθε από κατάρρευση της σκεπής ..υπόγειων μεταλλείων… Συγκεκριμένα στην Τρύπια Σπηλιά βρέθηκε.. κατακόρυφο μεταλλευτικό φρέαρ, διαμέτρου 80εκ. και βάθους περίπου 10μ, το οποίο επικοινωνούσε μέσω κεκλιμένου επιπέδου με την επιφάνεια. Το πηγάδι είναι λαξευμένο σε συμπαγή ασβεστόλιθο και είναι φραγμένο στην κορυφή με ογκόλιθο. ο Tomlinson το έχει χαρακτηρίσει ως αρχαϊκό μεταλλευτικό πηγάδι…

ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΟ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΟ ΦΡΕΑΡ ΣΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΣΠΗΛΑΙΟΥ 

β. Το μεταλλείο αποτελείτο από τρία κυρίως επίπεδα και περιελάμβανε αριθμό οριζόντιων και κατακόρυφων στοών. Είχε τέσσερα κύρια ανοίγματα προς τον εξωτερικό χώρο. Το πρώτο και μικρότερο ήταν στο ανώτερο επίπεδο και κατασκευάστηκε στο στάδιο της διερεύνησης. Το δεύτερο και τρίτο βρίσκονταν στο ύψος του μεσαίου τμήματος του μεταλλείου. Το τέταρτο ήταν λαξευμένο στην εξωτερική κατακόρυφο κλιτή του βουνού και ένωνε τον πυθμένα του με το περιβάλλον. Μετά την κατολίσθηση το στόμιο αυτό διευρύνθηκε και εμφανίζεται σήμερα ως Πέτρινο Γεφύρι.

ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΤΟΕΣ ΣΤΑ ΔΕΞΙΑ ΤΟΥ ΣΠΗΛΑΙΟΥ

Η ΣΤΟΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΔΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΚΛΕΙΣΕ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΑΔΥΝΑΤΗ

γ. Από φυσικής απόψεως, το μετάλλευμά του είχε τη μορφή «φακού». Κατά το σχηματισμό του δηλαδή, το τηγμένο μετάλλευμα έφθασε στην επιφάνεια της γης και εγκλωβίστηκε μέσα στο στρώμα καθαρού ανθρακικού ασβεστίου, δημιουργώντας μεταλλευτικό φακό με σαφή όρια. Το οριακό στρώμα, το οποίο και σώζεται σήμερα, είναι πλούσιο σε ανθρακικό ασβέστιο και πολύ φτωχό σε γκαιτίτη, δηλαδή ένα από τα οξείδια του τρισθενούς σιδήρου.

ΟΜΟΡΦΟΙ ΚΑΡΣΤΙΚΟΙ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΙ, ΑΠΟΜΕΙΝΑΡΙ ΤΟΥ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟΥ ΣΠΗΛΑΙΟΥ

δ. Τη χρονολογία των μεταλλείων συνάγει με βάση τη γενικότερη εξέλιξη της μεταλλουργίας σιδήρου σημειώνοντας:

Η εξέλιξη της μεταλλουργίας έγινε γύρω στο 1.450 – 1.400 πΧ, όταν άρχισε η παραγωγή μεγαλύτερων ποσοτήτων σιδήρου. Η τότε γνωστή τεχνολογία μπορούσε να δώσει σίδηρο κατάλληλο μόνο για εργαλεία, ενώ ήταν ακατάλληλος για κατασκευή όπλων. Η κατασκευή των πρώτων σιδερένιων εργαλείων, βοήθησε την υλοτομία στο να γίνεται εντατικά, άρα να προσφέρεται με άνεση η ενέργεια για τη μαζική παραγωγή σιδήρου και την εξάπλωσή του, η οποία έγινε παράλληλα με την ανάπτυξη της γεωργίας σε εκτάσεις που πρώτα καλύπτονταν από δάση. …Ακριβώς σε εκείνη την περίοδο εμφανίζεται και η πόλις που αργότερα ονομάστηκε Αθήνα. 

ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΤΟΥ ΣΠΗΛΑΙΟΥ

Το ´Αστυ ιδρύθηκε από τους ´Ιωνες σε μια περιοχή που ήταν γεωργικώς ανεκμετάλλευτη, προφανώς επειδή καλυπτόταν από δάση. Η χρήση σιδηρών εργαλείων εξασφάλισε και εδώ άφθονη γη και ενέργεια. Αρχίζει έτσι μια ήρεμη περίοδος όπου οι κάτοικοι του ´Αστεως ασχολούνται με την κεραμική, η οποία χρειάζεται επίσης φθηνή ενέργεια. Δηλαδή υλοτόμηση δασών.

ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΤΟΥ ΣΠΗΛΑΙΟΥ

 Επειδή είναι προφανές ότι η μεταλλευτική δραστηριότητα δε μπορεί να έχει ξεκινήσει πριν την ίδρυση του ´Αστεως, γίνεται φανερό ότι υπάρχει ταύτιση της έναρξης της πρώιμης εποχής του σιδήρου, με την κατασκευή εργαλείων, και της ίδρυσης των Αθηνών μέσα από τα συγκεκριμένα μεταλλεία του Υμηττού. Επομένως εύκολως συμπεραίνεται ότι τα συγκεκριμένα μεταλλεία χρονολογούνται ότι κατασκευάστηκαν στο τέλος του 15ου και στις αρχές του 14ου π.χ. αιώνα.




Φυσικά όπως σε κάθε μέρος της ελληνικής και όχι μόνο γης, σε τοποθεσίες που φημολογούνται ως ενεργειακές, είτε λόγω υπεδάφους είτε των αστικών θρύλων που τις συνοδεύουν, υπάρχουν σημάδια δραστηριοποίησης περιθωριακών και αποκρυφιστικών ομάδων.

Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΠΛΕΟΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ''ΠΕΝΕΠΟΠΤΗΣ ΟΦΘΑΛΜΟΣ'' ΜΕΣΑ ΣΕ ΤΡΙΓΩΝΟ.

Η επιλογή τοποθεσίας του συμβόλου μόνο τυχαία δεν είναι. Στο συγκεκριμένο σημείο είχαμε ισχυρές ηλεκτρομαγνητικές παρεμβολές στον ψηφιακό μετρητή (emf) αλλά και εκεί δίπλα βρίσκεται το μεταλλευτικό φρέαρ. Κάτω ακριβώς από το σύμβολο υπάρχει άλλο ένα κρυφό μήνυμα, αναγράφει σε ειρωνικό τόνο ''ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ'' με μαύρα γράμματα. Είναι γνωστό ότι οι μαύρες τελείες που περικλείουν την πρόταση αποτελούν χαρακτηριστικό σημάδι δράσης αποκρυφιστικών ομάδων. 

 ΙΧΝΗ ΚΑΠΟΙΑΣ ΤΕΛΕΤΗΣ, ΔΙΑΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΑΠΟ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΡΓΗΣ ΚΑΥΣΗΣ ΟΠΩΣ ΚΑΡΒΟΥΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΕΡΙΑ  ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΠΕΤΡΙΝΟ ΚΥΚΛΟ. 

ΚΑΠΟΙΑ ΤΥΧΑΙΑ ΕΠΙΓΡΑΦΗ ΠΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΕΙ ''ΠΑΧΙΑΚΟΣ'' ΚΑΙ ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ''11-1-74''


Όταν έφτασε η ώρα της επιστροφής νιώσαμε ένα αίσθημα απογοήτευσης που επιστρέφαμε στην σύγχρονη πεζή και τεχνητή πραγματικότητα... Τα μυστικά του Υμηττού είναι εκεί και περιμένουν την  κατάλληλη ώρα οι αρχαίες μνήμες να ζωντανέψουν ξανά...


πηγές:
Ι. Ιωάννου, Σπηλαιολόγος, «Φυσικά Γεφύρια Νοτιοανατολικής Αττικής», Ζ’ Επιστημονική Συνάντηση ΝΑ Αττικής Κορωπί 1998.
Χρήστος Κορρές, Χημικός Μηχανικός PRD, «Μεταλλεία σιδήρου στον Υμηττό», Ι’ Επιστημονική Συνάντηση της ΝΑ Αττικής Καλύβια Θορικού 2002.

Δημοφιλείς αναρτήσεις