Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου 2017

πλεκτά επι κεφαλής

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε το άλμπουμ του χρήστη orguevim.com.




Φωτογραφία του χρήστη orguevim.com.

Φωτογραφία του χρήστη orguevim.com.

Φωτογραφία του χρήστη orguevim.com.


Ο χρήστης orguevim.com πρόσθεσε 239 νέες φωτογραφίες στο άλμπουμ: bayan bere modelleri — με την Nurten Mesut Turkurka Furundaoturan και 19 ακόμη.
Φωτογραφία του χρήστη orguevim.com.
Φωτογραφία του χρήστη orguevim.com.     +236
 Φωτογραφία του χρήστη orguevim.com.
Φωτογραφία του χρήστη orguevim.com.
 Φωτογραφία του χρήστη orguevim.com.Φωτογραφία του χρήστη orguevim.com.

Τα Βερβελάκια…

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη φωτογραφία του Nikos Psilakis.








Nikos Psilakis
ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ...
Η μάνα ήταν κλεισμένη στο φτωχόσπιτό της, στο Κεφαλοβρύσι της Βιάννου, στη νότια Κρήτη. Περίμενε να μάθει κάποιο νέο για τον Γιώργη, τον άντρα της. Εκείνες τις μέρες οι Ναζί είχαν ξεκληρίσει ολόκληρη τη επαρχία. Εκατόμβες τα θύματα. 360 τόσοι οι σκοτωμένοι.
Περνούσε η ώρα, η αγωνία της φούντωνε, οι πυροβολισμοί και οι κρότοι που ηχούσαν σαν σαλπίσματα θανάτου δεν είχαν σταματήσει μήτε λεπτό. Ένας παράξενος θόρυβος ακούστηκε ξαφνικά στην αυλή της. Έτρεξε, άνοιξε την πόρτα... Ο γάιδαρος ήταν, το μεταφορικό μέσο της εποχής. Μοναχός είχε έρθει, χωρίς τον αφέντη του. Σκούπιζε τα πνιγμένα στα δάκρυα μάτια της, κοίταξε καλύτερα, Μα ο νους της δεν μπορούσε να χωρέσει εκείνο που έβλεπε. Στο σαμάρι του ζώου ήταν φορτωμένα τρία άψυχα κορμιά. Τα παιδιά της! Κανείς δεν ξέρει πώς κατάφερε να αντέξει.
Είναι απ' αυτά τα περιστατικά που δεν τα χωρεί ο νους του ανθρώπου! Τρία παιδιά, 7, 12 και 15 χρονών βασανίστηκαν άγρια και δολοφονήθηκαν σε μια φρικτή για την ανθρωπότητα εποχή. Τον Σεπτέμβρη του 1943. 

Είναι, ίσως, οι πιο μικροί ήρωες του αντιναζιστικού αγώνα. Οι "διαπνεόμενοι από τα ιδανικά του ιπποτισμού" κατακτητές τα πυροβόλησαν εξ' επαφής επειδή διέπραξαν το μέγιστο έγκλημα: Δεν μαρτύρησαν που βρισκόταν ο πατέρας τους!
Είχα συναντήσει τους επιζήσαντες της οικογένειας το 1999. Κι έγραψα ένα κείμενο - σπονδή στη μνήμη (δημοσιεύτηκε στο "Έθνος" στις 16 Σεπτεμβρίου του 2000).
Επειδή η περίοδος αυτή δεν έχει πάψει να απασχολεί όχι μόνο την ιστορία (όπως θα έπρεπε), αλλά και την επικαιρότητα (δυστυχώς...) αναρτώ και εδώ μερικά χαρακτηριστικά αποσπάσματα:


ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΑΝΗΛΙΚΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΗΣ ΒΙΑΝΝΟΥ
Τα Βερβελάκια… Έτσι τα λένε. Τρία παιδιά που ζουν ακόμη στις καρδιές των ανθρώπων και θα ζουν όσο οι άνθρωποι εξακολουθούν να θεωρούν την προδοσία έσχατη εξαθλίωση! Αν ρωτήσεις στη Βιάννο για ποιο λόγο έφτασε ο κατακτητής σ’ αυτή την εξαθλίωση του ανθρώπινου είδους, θα σου πουν πως είχαν ζητήσει από τα παιδιά να μαρτυρήσουν την κρυψώνα του πατέρα τους. Κι εκείνα, έχοντας εγγράψει στα γονίδιά τους πως η παροχή πληροφορίας στον εχθρό είναι προδοσία, κράτησαν το στόμα τους κλειστό!
Στην πραγματικότητα κανείς δεν ξέρει τι έγινε στο κτήμα των Βερβελάκηδων εκείνο τον Σεπτέμβρη. Τα παιδιά ήταν εκεί μόνα τους. Το βράδυ τα βρήκαν σκοτωμένα, με έντονα σημάδια βασανιστηρίων στα κορμιά τους. Μια ξιφολόγχη είχε σκίσει τον τένοντα στο πόδι της Βαγγελιώς. Και ήταν η Βαγγελιώ μόλις εφτά χρονών! Από το στόμα του Στέλιου έλειπε ένα δόντι. Του το είχαν βγάλει, ίσως και να το είχαν σπάσει. Και ήταν ο Στέλιος μόλις 15 χρονών! Οι πατούσες της Μαρίας ήταν χαρακωμένες με την ξιφολόγχη. Κι ήταν η Μαρία μόλις 12 χρονών. Τρεις μάρτυρες!

Ο Γιώργης Βερβελάκης είχε έξι παιδιά. Τα τρία δεν βρέθηκαν στα πόδια των Ναζί και σώθηκαν. Σώθηκαν επειδή βρέθηκαν μακριά από τον τόπο του μαρτυρίου. Η Καλλιόπη που ήταν 10 χρονών το 1943, βρισκόταν πολύ κοντά, λίγες εκατοντάδες μέτρα παραπέρα. Και λίγο πιο πάνω, ο μεγαλύτερος αδελφός, ο Νίκος, 18 χρονών τότε. Ο Νίκος και η Καλλιόπη ζουν στην Κρήτη. Μια ακόμη αδελφή, το έκτο παιδί της οικογένειας, ζει σήμερα (1999) στο Λονδίνο. Η τραγωδία τους έχει σημαδέψει όλους. Τα δάκρυα είναι έτοιμα να κυλήσουν, ο αναστεναγμός έτοιμος να σημαδέψει την ανάμνηση. Ο πόνος δεν βρίσκει τόπο να κρυφτεί.
ΝΙΚΟΣ: Οι Γερμανοί είχαν κηρύξει απαγορευμένη ζώνη την περιοχή. Ξέραμε πως σκότωναν, αλλά λίγο πριν ο Στέλιος βρέθηκε στο δρόμο τους και δεν τον είχαν πειράξει. Τον είχαν σπρώξει μόνο με δύναμη για να φύγει. Έτσι έβγαλε το συμπέρασμα πως δεν σκοτώνουν παιδιά και δεν φρόντισε να φύγει και να κρυφτεί. Τα παιδιά βρίσκονταν στο μετόχι μας. Ποιος μπορούσε να φανταστεί πως αυτά τα αθώα παιδιά θα ήταν ανάμεσα στα 360 θύματα εκείνων των ημερών; Και δεν ήταν μόνον αυτά. Στη Λυγιά σκότωσαν ένα μωρό, τον Συμβουλάκη, στην αγκαλιά του πατέρα του. Τους έστησαν μαζί στο εκτελεστικό απόσπασμα. Και η τύχη έπαιξε ένα περίεργο παιγνίδι: Το μωρό σκοτώθηκε αλλά ο πατέρας σώθηκε καταπλακωμένος από τα άλλα πτώματα.
ΚΑΛΛΙΟΠΗ: Βρισκόμουν πολύ κοντά στο μετόχι και έβοσκα τα ζώα του πατέρα μου. Οι Γερμανοί πέρασαν από δίπλα μου σχεδόν αλλά δεν με είδαν. Εγώ, δεκάχρονο παιδί, τους κοίταζα με φόβο και τους μετρούσα. Ήταν 25! Τους είδα που προχωρούσαν και πήγαιναν στο μετόχι μας αλλά δεν κουνήθηκα για να μη με δουν. Ήμουν από την πίσω πλευρά του σπιτιού και δεν είχα οπτική επαφή, δεν έβλεπα τι γινόταν. Πού να φανταστώ ότι θα έφταναν σ’ αυτό το έγκλημα; Μόνον ο θεός και οι εγκληματίες αυτοί ξέρουν τι συνέβη εκείνη τη μέρα. Επειδή τα βασάνισαν υποθέτομε πως τα πίεζαν να μιλήσουν για τον πατέρα τους ή για τους αντάρτες. Κι αφού εκείνα δεν μίλησαν τα σκότωσαν. Σε λίγη ώρα η γιαγιά μου ήταν η πρώτη που έφτανε στον τόπο της συμφοράς. Πήγαμε κι εμείς τα παιδιά. Άκουσε τα κλάματα ο πατέρας και κατέβηκε στο μετόχι. Η εικόνα εκείνη που συνάντησα στο μετόχι βρίσκεται από τότε συνέχεια στο μυαλό μου. Η γιαγιά έδειξε γενναιότητα.
ΝΙΚΟΣ: Η γιαγιά μου… Μια ηρωίδα! Την είχαν χτυπήσει δυο σφαίρες στο πόδι και της είχαν προκαλέσει διαμπερή τραύματα, χωρίς να βρουν το κόκαλο. Δεν είπε τίποτα για το δικό της πόνο, αλλά φρόντιζε για τα παιδιά. Εμείς δεν ξέραμε καν πως είχε τραυματιστεί. Ύστερα από λίγο καιρό μας είπε πως έβγαλε το κεφαλομάντηλό της κι έδεσε πρόχειρα τις πληγές για να βοηθήσει πρώτα να μεταφερθούν τα παιδιά στο χωριό. Όλη τη νύχτα πονούσε φρικτά μα δεν είπε τίποτα.
ΚΑΛΛΙΟΠΗ: Οι πληγές της δεν έκλεισαν. Και χρειάστηκε να μείνει τέσσερις μήνες στο Νοσοκομείο.

ΣΗΜΕΡΑ η γιαγιά εκείνη δεν υπάρχει. Αλλά οι πληγές της ψυχής της μπορεί να υπάρχουν. Και να αιμορραγούν. Οι πληγές των αδελφών δεν θα κλείσουν ποτέ. Ο Νίκος δεν καταφέρνει να κρύψει το λυγμό και το δάκρυ. Τον ρωτήσαμε αν προσπαθεί να ξεχάσει για να μην τον βασανίζουν αυτές οι στιγμές που έζησε. Και απάντησε κοφτά: «Δεν θέλω, δεν θέλω να ξεχάσω! Δεν είναι δυνατόν να ξεχάσω, ακόμη κι αν το θέλω κι αν το προσπαθήσω. Νομίζω πως ζω συχνά εκείνες τις στιγμές. Θυμούμαι τις σφαίρες που είχαν τρυπήσει τα κρανία, θυμούμαι στιγμή με στιγμή το καθετί. Κι ακόμη δεν μπορώ να το πιστέψω…»

Η ΛΑΪΚΗ ΜΟΥΣΑ διέσωσε τη μνήμη του Στέλιου, της Μαρίας, της Βαγγελιώς. Με μαντινάδες, όπως ξέρουν οι Κρητικοί να τραγουδούν τη χαρά και να απαλύνουν τον πόνο.
«Τρία παιδιά σκοτώσανε εις το Κεφαλοφρύσι
η απονιά των Γερμανών είναι παρά τη φύση
πως δεν εμαρτυρούσανε πού είναι ο μπαμπάς τους
τις σάρκες τους εκόβανε γουλιές με τα σπαθιά τους.
Οι αιμοβόροι Γερμανοί που δεν τα λυπηθήκαν,
κομμάτια κόβαν τα παιδιά ώσπου νεκρά τ’ αφήκαν…»
(Οι μαντινάδες είναι από το βιβλίο του Γ. Χρηστάκη «Επαρχία Βιάννου 1940-1945)

ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ: Η ΕΚΤΕΛΕΣΗ. 14-9-1943:
360 νεκροί, μια επαρχία στα μαύρα!
Κάθε Σεπτέμβρη η Βιάννος, αυτή η μικρή επαρχία στη ζεστή θάλασσα του νότου, πενθεί! Έχουν περάσει 56 Σεπτέμβρηδες (1999) αλλά οι μεγαλύτερες γυναίκες δεν έβγαλαν ακόμη τα μαύρα. Ποτέ δεν θα τα βγάλουν! 14 του μήνα, ημέρα του Σταυρού, του 1943 οι Ναζί αιματοκύλησαν τα χωριά. Οι νεκροί πάνω από 360! Κυρίως άνδρες, αλλά και γυναίκες και παιδιά. Τίποτα δεν σεβάστηκαν. Ακόμη και ετοιμόγεννες γυναίκες ξεκοίλιασαν. Τίποτα δεν έμεινε όρθιο.
Κέντρο επαναστατικής δράσης η μικρή αυτή επαρχία της Κρήτης αποτελούσε βάση επικοινωνίας των υποβρυχίων με τη Μέση Ανατολή. Οι αντάρτικες ομάδες κινούνταν ελεύθερα στα χώματα της. Και το πλήρωσε ακριβά. Στις 13 του Σεπτέμβρη τυπώθηκε στη γερμανόφωνη εφημερίδα η ανακοίνωση του κατακτητή: «Δέον να εκκενωθή αμέσως η περιοχή αύτη υφ’ όλων των κατοίκων. Όστις φωραθή εις την περιοχήν ταύτην θα φονεύεται άνευ προειδοποιήσεως.»
Το είπαν και το έκαναν. Σε λίγες μέρες οι γυναίκες ανασκουμπώνονταν σαν ηρωίδες αρχαίας τραγωδίας. Πρώτο τους μέλημα να ενταφιάσουν τους εκατοντάδες νεκρούς πριν αρχίσει η σήψη. Στους δρόμους, στα σπίτια στα χωράφια παντού πτώματα. Εκεί που στήθηκαν τα εκτελεστικά αποσπάσματα η εικόνα της τραγωδίας ήταν πιο χειροπιαστή: Ο ένας πάνω στον άλλο! Αδυνατούσαν να προσφέρουν στους αγαπημένους νεκρούς εκείνο που υπαγορεύει οι καρδιά και οι συνήθειες τόσων και τόσων αιώνων! Το ύστατο χρέος, εκείνο που αιώνες πριν είχε οπλίσει την ψυχή της Αντιγόνης.
Πέρασαν τα χρόνια. Οι μαυροφορεμένες γυναίκες κυκλοφορούν ακόμη σαν έκφραση του αβάσταχτου πόνου στους δρόμους. Άλλη μετρά δυο, άλλη τρεις, άλλη πέντε νεκρούς. Δεν υπήρχε σπιτικό χωρίς θύματα.
Κάθε Σεπτέμβρη οι γυναίκες αυτές συγκεντρώνονται στο κέντρο περίπου της επαρχίας, κοντά στο χωριό Αμιρά, όπου έχει στηθεί το μνημείο – κραυγή του Γιάννη Παρμακέλη, στο μεγάλο μνημόσυνο. Όσοι είναι πάνω από τα 60 θυμούνται. Οι πιο μικροί έχουν ζήσει τη συμφορά σαν βίωμα μέσα από τις αφηγήσεις. Η Βιάννος, μια ολόκληρη επαρχία, θυμάται…
ΝΙΚΟΣ ΨΙΛΑΚΗΣ, Σεπτέμβρης του 2000.

Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2017

Βασίλης Τσάγκλος

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.

Πέθανε σε ηλικία 77 ετών ο Βασίλης Τσάγκλος, ένας από τους πλέον δραστήριους Έλληνες ηθοποιούς με σημαντική προσφορά στο θέατρο, τον κινηματογράφο και την τηλεόραση. Ο Βασίλης Τσάγκλος γεννήθηκε στην Πύλο της Μεσσηνίας στις 20 Ιουνίου…
atexnos.gr
Πέθανε σε ηλικία 77 ετών ο Βασίλης Τσάγκλος, ένας από τους πλέον δραστήριους Έλληνες ηθοποιούς με σημαντική προσφορά στο θέατρο, τον κινηματογράφο και την τηλεόραση. Ο Βασίλης Τσάγκλος γεννήθηκε στην Πύλο της Μεσσηνίας στις 20 Ιουνίου 1939. Το Δημοτικό Θέατρο Μαραθώνα (ΔΗ.ΘΕ.ΜΑ) ξεκίνησε τις δραστηριότητές του το 1989 με την προτροπή και καθοδήγηση του καταξιωμένου ηθοποιού και σκηνοθέτη.
 Ο Βασίλης Τσάγκλος δημιούργησε τον πρώτο πυρήνα του ΔΗ.ΘΕ.ΜΑ., δίδαξε, σκηνοθέτησε και έβαλε το θεμέλιο λίθο για την σύσταση του ως νομικό πρόσωπο και μέχρι την τελευταία στιγμή υπήρξε συμπαραστάτης σε κάθε θεατρική απόπειρα της ομάδας. Προς τιμήν του, το θερινό θέατρο του δημοτικού θεάτρου Μαραθώνα φέρει την επωνυμία «Βασίλης Τσαγκλός».
 Στον κινηματογράφο συμμετείχε, μεταξύ άλλων στις ταινίες: «Αυτοί που μίλησαν με τον θάνατο» (1970), «Ο Αστραπόγιαννος» (1970), «Μέρες του ’36» (1972), «Ο Θίασος» (1975), «Οι Κυνηγοί» (1977), «Ο Ανθρωπος που το’ παιζε πολύ» (1983) «Εδώ είναι Βαλκάνια» (1984), «Ταξίδι στα Κύθηρα» (1984), «Η κάθοδος των εννιά» (1985), «Ο Αδέξιος Εραστής» (1985), «Made in Greece» (1988), «Και δειλός και τολμηρός» (1989), «Μπίζνες στα Βαλκάνια» (1996), «Το Παιχνίδι της Σκιας» (2001), «Uranya» (2006), «Ο γιος του φύλακα» (2006), «Καντίνα» (2009).
 Στη μικρή οθόνη συμμετείχε, μεταξύ άλλων, στις τηλεοπτικές σειρές: «Παράξενος ταξιδιώτης» (1972), «Βεντέτα» (1986), «Οι φωτογράφοι» (1998), «Το παιχνίδια της σκιάς» (2001), «Μυστικά και λάθη» (2003), «Αν θυμηθείς το όνειρο μου» (2003), «Θανάσιμες πεθερές» (2004). Η τελευταία του τηλεοπτική εμφάνιση ήταν στην τηλεοπτική σειρά «Στο παρά πέντε» (2005).


"Οι Έλληνες Έστησαν Τον Άνθρωπο Στα Πόδια Του!"

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη The Secret Real Truth.
Συγκλονιστικό Κείμενο Των New York Times 1975: "Οι Έλληνες Έστησαν Τον Άνθρωπο Στα Πόδια Του!"

«…Για χιλιάδες χρόνια παλαιότεροι πολιτισμοί, όπως αυτοί των Περσών, των Ασσυρίων, των Βαβυλώνιων, έβλεπαν τον άνθρωπο ως ένα απεχθές ον που…
thesecretrealtruth.blogspot.com  http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2017/02/new-york-times-1975.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Συγκλονιστικό Κείμενο Των New York Times 1975: "Οι Έλληνες Έστησαν Τον Άνθρωπο Στα Πόδια Του!"


«…Για χιλιάδες χρόνια παλαιότεροι πολιτισμοί, όπως αυτοί των Περσών, των Ασσυρίων, των Βαβυλώνιων, έβλεπαν τον άνθρωπο ως ένα απεχθές ον που σέρνονταν μπροστά σε θεότητες και δυνάστες.Οι ‘Έλληνες όμως, πήραν τον άνθρωπο και τον έστησαν στα πόδια του. Τον δίδαξαν να είναι υπερήφανος…
Ο κόσμος είναι γεμάτος θαύματα, έλεγε ο Σοφοκλής, αλλά τίποτα δεν είναι πιο θαυμάσιο από τον άνθρωπο.Οι Έλληνες έπεισαν τον άνθρωπο, όπως ο Περικλής το τοποθέτησε, ότι ήταν δικαιωματικά ο κάτοχος και ο κύριος του εαυτού του και δημιούργησαν νόμους για να περιφρουρήσουν τις προσωπικές του ελευθερίες.



 
Οι αρχαίοι Έλληνες ενθάρρυναν την περιέργεια που είχε ο άνθρωπος για τον εαυτόν του και για τον κόσμο που τον περιτριγύριζε, διακηρύττοντας μαζί με τον Σωκράτη ότι μια ζωή χωρίς έρευνα δεν αξίζει τον κόπο να την ζούμε.
Οι ‘Έλληνες πίστευαν στην τελειότητα σε όλα τα πράγματα, γιʼ αυτό μας κληροδότησαν την ομορφιά, που φτάνει από τον Παρθενώνα και τα ελληνικά αγάλματα, τις τραγωδίες του Αισχύλου, του Ευριπίδη και του Σοφοκλή, την ποίηση του Ησίοδου και του Ομήρου, μέχρι τα ζωγραφισμένα αγγεία ενός απλού νοικοκυριού.Χωρίς τους ‘Έλληνες μπορεί ποτέ να μην είχαμε αντιληφθεί τι είναι αυτοδιοίκηση.
 


 


Αλλά, πολύ περισσότερο ακόμα και από την γλώσσα μας, τους νόμους μας, τη λογική μας, τα πρότυπά μας της αλήθειας και της ομορφιάς, χρωστάμε σε αυτούς την βαθιά αίσθηση για την αξιοπρέπεια του ανθρώπου.
Από τους ‘Έλληνες μάθαμε να φιλοδοξούμε χωρίς περιορισμούς, να είμαστε, όπως είπε ο Αριστοτέλης, αθάνατοι μέχρι εκεί που μας είναι δυνατό…».
(The New York Times, Μάρτιος 1975).

*Πρώτη δημοσίευση Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016.

Πλέξη Μπριός

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση της Danai Plekontas.
Τώρα το λάστιχο Μπριός απέκτησε το βιντεάκι του στα ελληνικά.

Είναι είδος λάστιχου που πλέκεται με βελόνες, είναι παχύ και ιδανικό για χοντρά πλεκτά
plekontas.gr|Από Danai
Η πλέξη Brioche - Μπριός συγκαταλέγεται στις πιο παλιές, χρονολογικά πλέξεις και είναι μόνο ένα από τα μέλη μιας μεγάλης οικογενείας πατρών - πλέξεων. Βασικά χαρακτηριστικά της είναι ο άπλεκτος πόντος και το ζετέ. Την συναντάμε σε βιβλία όπως το Needlework knitting & Crochet by Mrs. Savage του 1847 Knitting and Sewing - How to Make Seventy Useful Articles for Men in the Army and Navy by Maud Churchill Nicoll του 1918 όπως και στο Questions Answered about Knitting by Ursula Bloom το 1946 και σε αρκετά ακόμα. Επίσης αναλυτικές οδηγίες συναντάμε από την Nancy Marchant στο site της www.briochestitch.com και στα βιβλία της.


Είναι λάστιχο και στην πραγματικότητα κάθε σειρά δουλεύεται δύο φορές, την πρώτη φορά πλέκουμε τους μισούς πόντους και την δεύτερη τους υπόλοιπους, γι'αυτό σε πατρόν πολλές φορές θα δούμε δυο διαδοχικές σειρές να αριθμούνται με το ίδιο νούμερο. Έτσι όταν θέλουμε να βρούμε τις σειρές του πλεκτού, μετράμε τους καλούς πόντους μιας στήλης, αλλά στην πραγματικότητα έχουμε δουλέψει τις διπλάσιες σειρές.
Όταν λέμε ότι πλέκουμε έναν πόντο με Μπριός (brk ή brp), εννοούμε ότι πλέκουμε τον πόντο μαζί με το επιπλέον νήμα που περνάει από πάνω του.
Παρόλο που η εκτέλεση της είναι διαφορετική από  το λάστιχο του ψαρά, το αποτέλεσμα είναι ίδιο! Δείτε εδώ την τεχνική με τα δύο χρώματα.

Εκτέλεση
Ρίχνουμε ζυγό αριθμό πόντων και αν θέλουμε 2 ακόμα πόντους για τις άκρες που τους πλέκουμε με καλή πάντα.
Σειρά Στησίματος:
Βήμα 1: Φέρνουμε το νήμα μπροστά από την δεξιά βελόνα και παίρνουμε 1 πόντο άπλεκτο με ανάποδη.
Βήμα 2: Σε αυτό το σημείο δώστε ιδιαίτερη έμφαση! Το νήμα το αφήνουμε μπροστά από την δεξιά βελόνα και πλέκουμε τον επόμενο πόντο με καλή, έτσι δημιουργούμε ένα πόντο που από πάνω του περνάει ένα δεύτερο νήμα.
Επαναλαμβάνουμε τα 2 βήματα ως το τέλος της σειράς.
Πλέον στην βελόνα μας εκτός από μονούς πόντους έχουμε και διπλούς που σχηματίζουν X, αυτούς τους πόντους τους θεωρούμε ως 1 πόντο και τους πλέκουμε πάντα μαζί!
Σειρά 1: Φέρνουμε το νήμα μπροστά από την δεξιά βελόνα και παίρνουμε 1 άπλεκτο με ανάποδη, χωρίς να πάμε πίσω το νήμα πλέκουμε μαζί με καλή τους επόμενους 2 πόντους που σχηματίζουν "x". Επαναλαμβάνουμε τα δύο βήματα ως το τέλος της σειράς.

Επαναλαμβάνουμε τη Σειρά 1 ως το τέλος του πλεκτού μας.
Συμβουλές: Επειδή το μπριός είναι αρκετά ελαστικό, ρίξτε χαλαρούς πόντους ή χρησιμοποιείστε την τεχνική tubular. Το ίδιο ισχύει και για το κλείσιμο του (bind off), δοκιμάστε την τεχνική tubular bind off.
Βασικές Συντομογραφίες για Brioche:
brk ή bark= brioche knit
πλέκουμε με καλή τον πόντο που είχαμε πάρει άπλεκτο στην προηγούμενη σειρά μαζί με το ζετέ (τους δύο πόντους που σχηματίζουν x)

brp ή burp= brioche purl
πλέκουμε με ανάποδη τον πόντο που είχαμε πάρει άπλεκτο στην προηγούμενη σειρά μαζί με το ζετέ (τους δύο πόντους που σχηματίζουν x)

brk1tbl: ισχύει το παραπάνω (όπως brk1 ή bark) αλλά αυτή τη φορά θα πλέξουμε τους πόντους από το πίσω ποδαράκι

sl1yo = slip 1, yarn over
Παίρνουμε άπλεκτο τον επόμενο πόντο με ανάποδη, έπειτα φέρνουμε το νήμα πάνω από την βελόνα (και πάνω από τον άπλεκτό πόντο) πηγαίνοντας το πίσω από το πλεκτό για να δουλέψουμε τον επόμενο πόντο.

yf sl1yo: yarn forward, slip 1, yarn over
Φέρνουμε το νήμα από κάτω και μπροστά από την βελόνα, παίρνουμε τον επόμενο πόντο άπλεκτο με ανάποδη, έπειτα φέρνουμε το νήμα πάνω από την βελόνα και πίσω, σε θέση τέτοια ώστε να δουλέψουμε τον επόμενο πόντο. Ο άπλεκτος πόντος μαζί με το ζετέ δουλεύονται ως ένας πόντος.

Ακολουθεί πίνακας συμβόλων για την πλέξη Μπριός
brk chart symbols


Διαβάστηκε 17964 φορές



ΕΡΙΓΚΥΟ

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση της Αννα Μοροζινη.
Φωτογραφία της Αννα Μοροζινη.


ΕΡΙΓΚΥΟ: -Αγκαθιά, -Μοσχάγκαθο-Φειδάγκαθο-Παπαδίτσα-Της Αγάπης το Βοτάνι.
Το φυτό αυτό ευδοκιμεί σε αμμώδεις παραλίες .Έχει σχιστά φύλλα και λευκά άνθη που έχου γύρω τους αγκάθια.Είναι διουρητικό, χωρίς όμως, να προκαλεί έντονη αποβολή υγρών από τον οργανισμό. Χρησιμοποιείται περισσότερο για τους νεφρόλιθους και την άμμο στα νεφρά (ψαμμίαση), ιδιαίτερα όταν υπάρχει περιορισμός της ροής των ούρων. Καταπραΰνει τον κολικό που οφείλεται σε προβλήματα του ουροποιητικού και μειώνει την αιμορραγία. Βοηθά σε περιπτώσεις κυστίτιδας, ουρηθρίτιδας και διόγκωσης και φλεγμονής του προστάτη αδένα.Επίσης κάνει καλό στο συκώτι, και στους ρευματικούς πόνους. Ρίχνουμε 1-2 κουταλιές του τσαγιού ρίζα σε ένα φλιτζάνι νερό, βράστε το και κατόπιν χαμηλώστε τη φωτιά και αφήστε το να σιγοβράσει για 10 λεπτά. Το ρόφημα πρέπει να πίνεται τρεις φορές τη μέρα.
Οι νεαροί ανθοφόροι βλαστοί τρώγονται. Αφού αποφλοιωθούν, βράζονται και σερβίρονται με ελαιόλαδο, ξύδι και σκόρδο ή μαγειρεύονται και με αυγά . Η ρίζα όταν ψηθεί έχει γεύση κάστανου. Η ρίζα του φυτού παρασκευάζεται ως αφέψημα. Ρίχνουμε 1-2 κουταλιές του τσαγιού ρίζα σε ένα φλιτζάνι νερό και το σιγοβράζουμε σκεπασμένο για 10 λεπτά. Το ρόφημα το πίνουμε τρεις φορές την ημέρα. Υπό μορφή βάμματος λαμβάνουμε 1-2 ml βάμματος τρεις φορές την ημέρα.

ευφρασία

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση της Αννα Μοροζινη.
‎ 
Αννα Μοροζινη προς ΒΟΤΑΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ
Καλώς σας βρήκα φίλοι μου !Συνεχίζουμε την πιο απλή και κατανοητή κατάσταση των ασθενειών και των βοτάνων που βοηθούν στην αντιμετώπισή τους!
Απο Κ συνέχεια.
ΚΟΛΙΚΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ :Άνιθος, απήγανος, Βάλσαμο, Γλυκάνισο, Δυόσμος, Ελιά (λάδι΄)Καρυδιά, κρεμμύδι, κρόκος Κοχάνης,κύμινο, Ματζουράνα, μέντα,μολόχα, Πολυκόμπι, Φραουλιά.Σε αφεψήματα 3 ποτήρια την ημέρα.
ΚΡΑΜΠΕΣ:Δυόσμος, Μέντα, Χαμομήλι.και τροφές που περιέχουν μαγνήσιο που σας προφυλάσει και από την πστεοπόρωση.
ΚΡΕΑΤΟΕΛΙΕΣ: Καρυδιά, κρεμμύδι, Σκόρδο.Και τα τρία τα αναμυγνύομε με μυλόξιδο ,τοποθετουμε και κάνουμε ελαφρές κυκλικές εντιβές.
ΚΡΙΘΑΡΑΚΙ !Ευφρασία, Δενδρολίβανο, Πατάτας χυμός,Σκόρδο εντριβές πάνω στο σημείο, Τσάι πράσινο ή και μαύρο,Χαμομήλι .Με τα άλλα κάνετε συχνές πλύσεις και επιθέματα.
Στην φωτο η ευφρασία

Σωστό το Τρίκαλο...






Aξέχαστες Ατάκες Ελληνικού Κινηματογράφου
ένα διάλειμμα με Απαράδεκτους
Σωστό το Τρίκαλο...

Ιατροματις εισαι ?







Aξέχαστες Ατάκες Ελληνικού Κινηματογράφου
Ο Βέγγος στο ΙΚΑ ....Ιατροματις εισαι ? χα χα χα Απίθανη ατάκα του Θανάση Βέγγου

ένα μανταλάκι στο αυτί

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.


Δεν είμαι σαν αυτούς που τρέχουν στο γιατρό κάθε λίγο και λιγάκι όταν νιώσουν λίγο πόνο ή ενόχληση. Έτσι και…
toxwni.gr|Από s.potirakis


Δεν είμαι σαν αυτούς που τρέχουν στο γιατρό κάθε λίγο και λιγάκι όταν νιώσουν λίγο πόνο ή ενόχληση.
Έτσι και αλλιώς όλα είναι μέσα στο πρόγραμμα. Αντιθέτως, μου αρέσει να έχω λίγο περισσότερο έλεγχο πάνω στον εαυτό μου, όπως αυτές εδώ οι τεχνικές που μπορούν να ανακουφίσουν από τον πόνο χωρίς καν να σηκωθώ από την καρέκλα μου.
Βέβαια όταν πρωτοείδα αυτές τις μεθόδους για ανακούφιση πόνου χρησιμοποιώντας τα αυτιά μου, σίγουρα ήμουν δύσπιστος, αλλά και περίεργος.
Η πιστοποιημένη ρεφλεξολόγος Helen Chin Lui γράφει, «Κάθε αυτί περιέχει ένα ολοκληρωμένο χαρτί του σώματος, γεμάτη με νευρικές απολήξεις και πολλαπλές υποδοχές για το κεντρικό νευρικό σύστημα.»
Κάτι τόσο απλό όπως να βάζεις ένα μανταλάκι στο αυτί? Ακούγεται τρελό, αλλά αξίζει την προσπάθεια.
Ενώ αυτή η μέθοδος δεν θα πρέπει να χρησιμοποιείται αντί ιατρικών συμβουλών, θα της δώσω μια ευκαιρία – είτε με μανταλάκι ή απλά με τα δάχτυλά μου.
Πώς σας φαίνεται αυτή η ιδέα της ρεφλεξολογίας αυτιού?
Καθένα από αυτά τα 6 σημεία πάνω στο αυτί συνδέεται με πόνο σε ένα συγκεκριμένο σημείο του σώματος. Ασκώντας πίεση σε κάθε σημείο, μπορείτε να ανακουφιστείτε από τους αντίστοιχους πόνους.

3
Αρχικά βρείτε ποιο κομμάτι του σώματος σας προκαλεί ενοχλήσεις

4

Το πιο πάνω κομμάτι του αυτιού συνδέεται με την πλάτη και τους ώμους. Βάζοντας ένα μανταλάκι για περίπου ένα λεπτό θα βοηθήσει στην απελευθέρωση μαζεμένης έντασης. Επαναλάβετε αρκετές φορές σε μια μέρα για να μειώσετε τους πόνους στη πλάτη και στους ώμους.

5
Το ακριβώς επόμενο σημείο προς τα κάτω συνδέεται με τα όργανα του σώματος. Προφανώς, άμα έχετε έντονο εσωτερικό πόνο, θα πρέπει να δείτε ένα γιατρό. Αλλά για μικροενοχλήσεις , χρησιμοποιείστε ένα μανταλάκι ή τα δάχτυλά σας στο σημείο. Θα σας δώσει την ανακούφιση που ψάχνετε.

6
Το μεσαίο-πάνω κομμάτι του αυτιού συνδέεται πιο πολύ με πόνους στις αρθρώσεις. Πιέζοντάς το με ένα μανταλάκι ή με τα δάχτυλά σας, μπορεί να προσφέρει αρκετή ανακούφιση.
Χρόνια προβλήματα βέβαια συνιστούν μια βόλτα μέχρι το γιατρό, αν και γιατί όχι να χρησιμοποιήσετε την μέθοδο αυτή πρώτα?

7
Το μεσαίο-κάτω κομμάτι του αυτιού συνδέεται με τα ιγμόρεια και το λαιμό. Όταν ψάχνετε ανακούφιση από τον πονόλαιμο ή κάποιου είδους λοίμωξη της περιοχής, πιέζοντας αυτό το σημείο μπορεί να σας προσφέρει μεγάλη ανακούφιση.

8
Ακριβώς πάνω από τον λοβό του αυτιού είναι ένα σημείο που συνδέεται με την πέψη. Ασκώντας πίεση πάνω του μπορεί να ανακουφίσει από πεπτικές διαταραχές και στομαχικά προβλήματα. Και άμα έχετε συχνά τέτοιου είδους προβλήματα, μπορείτε να χρησιμοποιείτε αυτή τη μέθοδο εκ των προτέρων προληπτικά.

9
Ο λωβός του αυτιού – είναι ένα σημείο που συνδέεται άμεσα με 2 από τα πιο σημαντικά μέρη του σώματος: τη καρδιά και το κεφάλι. Ασκώντας πίεση σε αυτό το σημείο μπορεί να βοηθήσει στην βελτίωση της υγείας της καρδιάς και να ανακουφίσει από ανεπιθύμητη πίεση στο κεφάλι. Αυτή η μέθοδος μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματική με πονοκεφάλους.
Η ρεφλεξολογία του αυτιού είναι τόσο εύκολη και μπορεί πραγματικά να αλλάξει την καθημερινότητά σας.
newsitamea.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις