Εδώ θα βρείτε ένα μωσαϊκό θεμάτων . Κλείσαμε 10ετία και γι αυτό κάποιες αναρτήσεις έχουν αλλοιωθεί. Οι σελίδες που αναφέρω είναι τα νέα μου ιστολόγια που αλληλοστηρίζονται με αυτό εδώ το παλιό ... Σας ευχαριστώ!
Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012
Αμπελοφάσουλα με λαδοτύρι και σουσάμι
Απλούστατο σαλατοφαγητό με το κατιτίς του που το κάνει λαχταριστό...
• 1/2 κιλό αμπελοφάσουλα
• 2 κουτ. σούπας σουσάμι
• 60 ml ελαιόλαδο
• αλάτι, φρεσκοτριμμένο πιπέρι
• 150 γρ. λαδοτύρι Μυτιλήνης
Καθαρίζουμε τα αμπελοφάσουλα, κόβοντας απλώς τις δύο ακρούλες τους, γιατί δεν έχουν ίνες γύρω-γύρω.
Βάζουμε μπόλικο νερό με αλάτι σε μια κατσαρόλα να βράσει. Μόλις κοχλάσει έντονα, βάζουμε τα αμπελοφάσουλα και τα βράζουμε για περίπου 8 λεπτά ή μέχρι να μαλακώσουν κάπως, χωρίς όμως να λιώσουν.
Εν τω μεταξύ, σε ένα αντικολλητικό τηγάνι καβουρδίζουμε χωρίς λιπαρή ουσία το σουσάμι για 2-3 λεπτά ή μέχρι να πάρει χρώμα και να σκορπίσει το άρωμά του.
Το βγάζουμε από το τηγάνι σε ένα πιάτο, για να μη συνεχίσει να ψήνεται. Τρίβουμε το τυρί στον τρίφτη ή βγάζουμε φλούδες με το ειδικό εργαλείο που καθαρίζουμε τις πατάτες (peeler).
Στραγγίζουμε τα αμπελοφάσουλα καλά, τα βάζουμε σε μεγάλη σαλατιέρα, περιχύνουμε με το ελαιόλαδο, αλατοπιπερώνουμε, πασπαλίζουμε με το σουσάμι και το λαδοτύρι. Ανακατεύουμε και σερβίρουμε με φρέσκο ψωμί.
Συμβουλές:
• Αντί για σουσάμι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κουκουνάρια, που καβουρδίζουμε όπως το σουσάμι.
• Αντί για λαδοτύρι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε άλλο τυρί της αρεσκείας μας, όπως παρμεζάνα, κεφαλοτύρι, γραβιέρα, ακόμα και ξερή μυζήθρα, το καθένα με διαφορετικό γευστικό αποτέλεσμα.
• Στο σαλατοφαγητό μπορούμε να προσθέσουμε το μυρωδικό της επιλογής μας, π.χ. λίγο φρέσκο δυόσμο, ψιλοκομμένο ή λίγο ξερό, τριμμένο.
gastronomos.gr
σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω
• 60 ml ελαιόλαδο
• αλάτι, φρεσκοτριμμένο πιπέρι
• 150 γρ. λαδοτύρι Μυτιλήνης
Καθαρίζουμε τα αμπελοφάσουλα, κόβοντας απλώς τις δύο ακρούλες τους, γιατί δεν έχουν ίνες γύρω-γύρω.
Βάζουμε μπόλικο νερό με αλάτι σε μια κατσαρόλα να βράσει. Μόλις κοχλάσει έντονα, βάζουμε τα αμπελοφάσουλα και τα βράζουμε για περίπου 8 λεπτά ή μέχρι να μαλακώσουν κάπως, χωρίς όμως να λιώσουν.
Εν τω μεταξύ, σε ένα αντικολλητικό τηγάνι καβουρδίζουμε χωρίς λιπαρή ουσία το σουσάμι για 2-3 λεπτά ή μέχρι να πάρει χρώμα και να σκορπίσει το άρωμά του.
Το βγάζουμε από το τηγάνι σε ένα πιάτο, για να μη συνεχίσει να ψήνεται. Τρίβουμε το τυρί στον τρίφτη ή βγάζουμε φλούδες με το ειδικό εργαλείο που καθαρίζουμε τις πατάτες (peeler).
Στραγγίζουμε τα αμπελοφάσουλα καλά, τα βάζουμε σε μεγάλη σαλατιέρα, περιχύνουμε με το ελαιόλαδο, αλατοπιπερώνουμε, πασπαλίζουμε με το σουσάμι και το λαδοτύρι. Ανακατεύουμε και σερβίρουμε με φρέσκο ψωμί.
Συμβουλές:
• Αντί για σουσάμι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κουκουνάρια, που καβουρδίζουμε όπως το σουσάμι.
• Αντί για λαδοτύρι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε άλλο τυρί της αρεσκείας μας, όπως παρμεζάνα, κεφαλοτύρι, γραβιέρα, ακόμα και ξερή μυζήθρα, το καθένα με διαφορετικό γευστικό αποτέλεσμα.
• Στο σαλατοφαγητό μπορούμε να προσθέσουμε το μυρωδικό της επιλογής μας, π.χ. λίγο φρέσκο δυόσμο, ψιλοκομμένο ή λίγο ξερό, τριμμένο.
gastronomos.gr
σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω
Δυσλεξία στην πράξη
πηγή: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=463940983640614&set=a.131715680196481.15167.108511895850193&type=1&theater
Το
παρόν βιβλίο προτείνει μια πρωτότυπη διδακτική μέθοδο εκμάθησης των
διψήφων και καταχρηστικών συμφώνων, μέσα από εξειδικευμένες ασκήσεις,
που αξιοποιούν αποτελεσματικά τη διαφορετικότητα της γραφο-φωνολογικής
ενημερότητας των μαθητών με δυσλεξία. Απευθύνεται σε όλους τους μαθητές
του δημοτικού σχολείου με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και προβλήματα
λόγου. Στόχος του βιβλίου είναι η ανάγνωση και η γραφή με ευχέρεια όλων των δίψηφων και καταχρηστικών συμφώνων από
τους μαθητές και η βελτίωση της ικανότητας της νοηματικής επεξεργασίας
των κειμένων που διαβάζουν. Το βιβλίο αποτελεί βασικό εκπαιδευτικό
εγχειρίδιο για κάθε δάσκαλο, υποστηρικτικό βοήθημα για τους γονείς
παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες, αναπόσπαστο μέρος του εκπαιδευτικού
προγράμματος των τμημάτων ένταξης και πρωτίστως βασικό βοήθημα για κάθε
μαθητή με δυσκολίες αυτού του φάσματος.
— με Ελένη Μπετεινάκη και Ελένη Αϋφαντή
σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω
σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω
Cathédrale Notre-Dame-de-Strasbourg
Cathédrale Notre-Dame-de-Strasbourg
σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω
'Σκόρπια Φύλλα'
ΝΙΚΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛ ΠΕΝΤΖΙΚΗΣ 'Σκόρπια Φύλλα'
Σκόρπια φύλλα του φθινόπωρου
οι αγρότες για τη σπορά περιμέναν βροχή
ο άνεμος κλωθογύριζε ανοίγοντας τα επουράνια
“ποια οδό ακολουθούν τα κίτρινα φύλλα που πέφτουν;”
αντίθετο δρόμο παίρνοντας ο απόστολος των εθνών
από Nεαπόλεως της νυν Kαβάλας
Προς Θεσσαλονικείς A΄ Eπιστολής το ανάγνωσμα
ου θέλω υμάς αγνοείν περί των κεκοιμημένων
ίνα μη λυπήσθε καθώς και οι λοιποί
ψηλό σαν τηλόπτης φάρος το καμπαναριό
καμπύλ’ ανοίγματα προς όλα τα σημεία του ορίζοντα
ότι είναι και δεν είναι σειρά συμπτώσεων
στο περιβόλι τάφοι με σταυρούς
κατάντικρυ η φωτιά κατάτρωγε το καράβι
πέθανε η πολυαγαπημένη μάννα του
έξ’ απ’ την ξύλινη θύρα καθόταν και περίμενε το κορίτσι
όπως κάθονται απάνω στ’ άνθη οι πεταλούδες
μια ωραία πεταλούδα κι’ έν’ άδειο γραμματοκιβώτιο
ενώ οι πόρτες ήταν κλειστές
νύχτα ερχόταν και τον έβρισκε
στον μυχό του κόλπου όπου εκβάλλει η ενδοχώρα
στο αναπεπταμένο πέλαγος που κατάπιε τον πατέρα
όταν δε μπόρεσε να καταλάβει τις κινήσεις του γιου του
ότι το πένθος σημαίνει νίκη και τρανή χαρά
έρχεται να φορτώσει σιτάρι στην αποβάθρα
και σχολιάζουν το θέαμα οι γνωστικοί
ερμηνευτές του ζωντανού ονείρου δακτυλοδεικτούν
πίσω ταφόπετρες με μάτια το χωριό
με αναστήματα υψηλά πλούσια βλάστηση το σκιάζει
ανάμεσα στις υπερκείμενες στέγες των φυλλωμάτων
και στους υπόρροφους θάμνους ανέρπει μνήμη
αφωσίωσις και πίστη θερμή ο κισσός
όπως ακριβώς ήσουν και ήταν
κάτω από την επιφάνεια κάνοντας βουτιά
όπου τα πλοία του Mαρδονίου εναυάγησαν
αλλά ξέρουμε ασφαλώς πως ο θησαυρός διεσώθη
στις θαλασσοσπηλιές όπου οι φώκες μοιρολογούν
στου αγιώνυμου Όρους τους βράχους τους κρυσταλλώδεις
αρωγή σε όποιον τεκταίνεται μεγάλα και πολλά
τον ήλιο που βυθά στη λεκάνη της μάννας του
και θρηνούν όσοι τον πίστεψαν γιατί σβύνει
άλλη δυνατότητα προσφέροντας εκ των υγρών εγκάτων
να μας πας στην ξενητειά
να μας πας στα πέρα μέρη
φύσα θάλασσα πλατειά
φύσ’ αγέρι, φύσ’ αγέρι.
(1958)
Από τη συλλογή Ανακομιδή (1961)
σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω
αντίθετο δρόμο παίρνοντας ο απόστολος των εθνών
από Nεαπόλεως της νυν Kαβάλας
Προς Θεσσαλονικείς A΄ Eπιστολής το ανάγνωσμα
ου θέλω υμάς αγνοείν περί των κεκοιμημένων
ίνα μη λυπήσθε καθώς και οι λοιποί
ψηλό σαν τηλόπτης φάρος το καμπαναριό
καμπύλ’ ανοίγματα προς όλα τα σημεία του ορίζοντα
ότι είναι και δεν είναι σειρά συμπτώσεων
στο περιβόλι τάφοι με σταυρούς
κατάντικρυ η φωτιά κατάτρωγε το καράβι
πέθανε η πολυαγαπημένη μάννα του
έξ’ απ’ την ξύλινη θύρα καθόταν και περίμενε το κορίτσι
όπως κάθονται απάνω στ’ άνθη οι πεταλούδες
μια ωραία πεταλούδα κι’ έν’ άδειο γραμματοκιβώτιο
ενώ οι πόρτες ήταν κλειστές
νύχτα ερχόταν και τον έβρισκε
στον μυχό του κόλπου όπου εκβάλλει η ενδοχώρα
στο αναπεπταμένο πέλαγος που κατάπιε τον πατέρα
όταν δε μπόρεσε να καταλάβει τις κινήσεις του γιου του
ότι το πένθος σημαίνει νίκη και τρανή χαρά
έρχεται να φορτώσει σιτάρι στην αποβάθρα
και σχολιάζουν το θέαμα οι γνωστικοί
ερμηνευτές του ζωντανού ονείρου δακτυλοδεικτούν
πίσω ταφόπετρες με μάτια το χωριό
με αναστήματα υψηλά πλούσια βλάστηση το σκιάζει
ανάμεσα στις υπερκείμενες στέγες των φυλλωμάτων
και στους υπόρροφους θάμνους ανέρπει μνήμη
αφωσίωσις και πίστη θερμή ο κισσός
όπως ακριβώς ήσουν και ήταν
κάτω από την επιφάνεια κάνοντας βουτιά
όπου τα πλοία του Mαρδονίου εναυάγησαν
αλλά ξέρουμε ασφαλώς πως ο θησαυρός διεσώθη
στις θαλασσοσπηλιές όπου οι φώκες μοιρολογούν
στου αγιώνυμου Όρους τους βράχους τους κρυσταλλώδεις
αρωγή σε όποιον τεκταίνεται μεγάλα και πολλά
τον ήλιο που βυθά στη λεκάνη της μάννας του
και θρηνούν όσοι τον πίστεψαν γιατί σβύνει
άλλη δυνατότητα προσφέροντας εκ των υγρών εγκάτων
να μας πας στην ξενητειά
να μας πας στα πέρα μέρη
φύσα θάλασσα πλατειά
φύσ’ αγέρι, φύσ’ αγέρι.
(1958)
Από τη συλλογή Ανακομιδή (1961)
σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω
Cheesecake σοκολάτα!
Cheesecake σοκολάτα!
Για τη βάση:
250 γρ. cookies σοκολάτας
125 γρ. μαργαρίνη Βιτάμ
Για τη βάση:
250 γρ. cookies σοκολάτας
125 γρ. μαργαρίνη Βιτάμ
Για τη σοκολατένια κρέμα τυριού:
800 γρ. τυρί κρέμα
250 ml κρέμα γάλακτος
1/3 φλ. ζάχαρη άχνη
250 γρ. σοκολάτα κουβερτούρα
1 φλ. του τσαγιού φουντούκια τριμμένα
Σπάμε τη σοκολάτα κουβερτούρα σε κομματάκια και τη βάζουμε να λιώσει σε χαμηλή φωτιά σε μπεν μαρί.
Προσέχοντας να μην ανέβει πολύ η θερμοκρασία στη σοκολάτα και την κάψει, θρυμματίζουμε παράλληλα τα cookies στο μπλεντεράκι και τα ρίχνουμε σε ένα μπολ.
Λιώνουμε τη μαργαρίνη βάζοντάς τη στον φούρνο μικροκυμάτων για 40 δευτερόλεπτα και την ανακατεύουμε με τα μπισκότα για να υγρανθούν.
Βάζουμε το μίγμα μπισκότου σε φόρμα με τσέρκι και το ψήνουμε για 10 λεπτά στους 180οC.
Ανακατεύουμε τη σοκολάτα μας και μόλις λιώσουν όλα τα κομμάτια τη βγάζουμε από τη φωτιά.
Σε ένα μίξερ χτυπάμε την άχνη ζάχαρη μέχρι να γίνει σαντιγί.Προσθέτουμε την κρέμα γάλακτος και το τυρί κρέμα και τα χτυπάμε μέχρι να αφρατέψουν.
Ρίχνουμε μετά την λιωμένη σοκολάτα και το τριμμένο φουντούκι και ανακατεύουμε.
Προσθέτουμε την κρέμα πάνω από την ψημένη βάση και τοποθετούμε τη φόρμα στο ψυγείο για 5 ώρες.
Σερβίρουμε στολίζοντας από πάνω το σοκολατένιο τσιζκέικ με ολόκληρα φουντούκια.
chefonair
σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω
Όλα έχουν το σκοπό τους
Ο
θυμός έχει τον δικό του σκοπό. Ούτε ο θυμός ούτε ο πόνος είναι άσκοποι.
Όλα σάς οδηγούν κάπου. Μπορείτε να δημιουργήσετε την πρόθεση να
μπαίνετε στο συναισθηματικό σας κέντρο και να μάθετε πως να είστε
επικεντρωμένοι εκεί, ενώ εξερευνάτε τα διάφορα ενδεχόμενα. Αν πείτε: «Θα
επικεντρωθώ εκεί», ακούγεται σαν να μη σκοπεύετε να επιτρέψετε στον
εαυτό σας μια κάποια κινητικότητα εκεί. Αντίθετα,πρέπει
απλώς να έχετε την πρόθεση να είστε επικεντρωμένοι. Η επικέντρωση δεν
σημαίνει ότι τα πράγματα δεν κυμαίνονται' σημαίνει ότι επιτρέπετε στα
πράγματα να κυμαίνονται. Είτε η βάρκα είναι έτοιμη να ανατραπεί είτε
βρίσκεται σε ήσυχα νερά, εσείς το επιτρέπετε. Κάνετε τη βόλτα σας και
μετά βγαίνετε από το γεγονός είτε μιας ήσυχης είτε μιας ταραχώδους
βαρκάδας. Τα συναισθήματά σας δεν είναι απλώς τροφή άλλων, είναι τροφή
για εσάς τους ίδιους. Είναι ο τρόπος που τρέφετε τον εαυτό σας και
δημιουργείτε μια ταυτότητα. Είναι η ταυτότητά σας ως συχνότητα μέσω των
συναισθημάτων σας. Τα συναισθήματα σας τρέφουν και τροφοδοτούν τους
κωδικούς σας ώστε να υπάρξουν.
Θα συνδιαλαγείτε με κάθε σας όριο,
ένα προς ένα, απλώς και μόνο επειδή ακριβώς αυτό είναι που δεν θέλετε να
κάνετε. Θα σας άρεσε πολύ να πείτε, «Χρυσή αστερόσκονη, εξαφάνισε όλα
αυτά που με περιορίζουν. Μπαμ! Είμαι ελεύθερος!» Αν τα πράγματα ήταν
ιδανικά, τόσο εύκολο θα ήταν. Αυτό είναι ένα κλασικό παράδειγμα της
προσπάθειας να πηγαίνετε περιφερειακά και να προσπερνάτε το
συναισθηματικό σας κέντρο. Έχετε και κάποια συναισθηματικά πιστεύω ή
συναισθήματα, που συμβάλλουν στο να δημιουργούνται αυτά τα όρια έξω από
εσάς, οπότε, όταν σπάτε κάποιο όριο, πρέπει να συνδιαλαγείτε με το
συναίσθημα που υπήρξε υπεύθυνο, ώστε το όριο αυτό να τοποθετηθεί εκεί
από την αρχή. Μέσα από το συναισθηματικό σας σώμα συνδέεστε με το
πνευματικό σας σώμα. Μπορεί να θέλετε να προσπεράσετε κάτι που σας είναι
δύσκολο, όμως θα πρέπει να νιώσετε το πώς μπορείτε να περάσετε μέσα από
αυτό.
Θέλετε να πάρετε μια σκούπα και να σπρώξετε σκουπίζοντας όλες
σας τις δυσκολίες κάτω από το χαλί, λέγοντας: «Αυτά δεν θέλω να τα
κάνω», όταν αυτά τα δύσκολα πράγματα είναι, στην πραγματικότητα, οι
πολύτιμοι σας θησαυροί. Ακόμη και αν ανακαλύψετε ότι έχετε 101.000 όρια,
μη συγχυσθείτε. Πείτε απλώς: «Ενδιαφέρον είναι». Κοιτάξτε αυτά τα όρια
που έχετε τοποθετήσει και, αντί να τα βάζετε μαζί τους, απλώς
παρατηρήστε τα και κοιτάξτε τα για να δείτε αν μπορείτε να ανακαλύψετε
πώς δημιουργήθηκαν. Δείτε ποιον σκοπό εξυπηρετούν - σε ποιο μπακάλικο
ψωνίζατε όταν αγοράσατε αυτά τα συγκεκριμένα.
Μόλις αναγνωρίσετε και
αποδεχθείτε και είστε πρόθυμοι να απελευθερώσετε κάτι, αυτό κινείται.
Όταν προσκολλάστε ή φοβάστε ή σκέπτεστε, «Μου αρέσει αυτό το όριο" με
εξυπηρετεί πολύ καλά», τότε περιορίζετε τον εαυτό σας.
Πρέπει να
μάθετε να αγαπάτε τα συναισθήματα σας. Όσο περιγράφετε κάτι ως δύσκολο,
εσείς το κάνετε δύσκολο. Κανείς άλλος. Αντιστέκεστε και κριτικάρετε τις
αλλαγές που συντελούνται. Νιώθετε ότι δεν ξέρετε τι συμβαίνει και
επιθυμείτε να έχετε τον έλεγχο.
Ο έλεγχος είναι πολύ βολικός
και εύχρηστος. Πρέπει να τον χρησιμοποιούμε στο κατάλληλο μέρος, την
κατάλληλη στιγμή, σαν σούπερ-κόλλα. Η σούπερ-κόλλα σε λάθος σημείο' δεν
βοηθάει κανέναν. Την χρησιμοποιείτε ποτέ για να κολλήσετε τα χείλη ή τα
χέρια σας μεταξύ τους; Πρέπει να μάθετε να ελέγχετε τον τρόπο που
χρησιμοποιείτε τη σούπερ-κόλλα. Αν τα κάνετε θάλασσα με τη σούπερ-κόλλα,
κολλάτε και δεν υπάρχει τίποτε που να μπορείτε να κάνετε. Το ίδιο
γίνεται και με τον έλεγχο: σας φορτώνεται και σας κολλάει σε κάτι, στο
οποίο δεν χρειάζεται να είστε προσκολλημένοι. Πρέπει να επιδεικνύετε
μεγάλη επιλεκτικότητα σχετικά με το τι αποφασίζετε να ελέγξετε ή όχι. Το
παλιό ανθρώπινο σχήμα, ή υπάρχον πρότυπο, λέει, «Πρέπει να έχεις πάντα
τον έλεγχο».
Εσείς, ως μέλη της Οικογένειας του Φωτός, αφυπνίζεστε.
Έχετε ανάγκη τα συναισθήματα σας. Πρέπει να αποκτήσετε φιλικές σχέσεις
με τα συναισθήματά σας, επειδή μέσω αυτών ανεβαίνετε τη σκάλα προς τον
πολυδιαστασιακό σας εαυτό και το σύστημα των δώδεκα τσάκρα, και
εξερευνάτε αυτά που ανακαλύπτετε. Μέσω των συναισθημάτων μπορείτε να
καταλάβετεαν συμβαίνει κάτι ή όχι. Ο λογικός νους φροντίζει να απέχει
όταν γίνεται κάτι, αν το σώμα δεν είναι συνδεμένο με την αίσθηση. Τα
συναισθήματα καταγράφουν την αλλαγή στη συχνότητα. Ο λογικός νους δεν
καταγράφει την αλλαγή συχνότητας.
Βιώνετε μια αφύπνιση αλλαγής
συχνότητας. Οδηγείστε να αλλάξετε πολλά μέρη της ζωής σας και να
παραιτηθείτε από πολλά πράγματα. Μην αντιστέκεστε στις αλλαγές με το να
νιώθετε ότι έχετε χάσει τον έλεγχο, επειδή δεν ξέρετε τι έρχεται και
φαίνεται σαν τα συναισθήματά σας να βάζουν εμπόδια στον δρόμο σας. Τα
συναισθήματά σας απλώς θέλουν να σας καταδείξουν κάτι" και εσάς δεν σας
αρέσει, γιατί νομίζετε ότι τα συναισθήματα σας παρεμβαίνουν ή σας
ντροπιάζουν.
Ξυπνήστε. Την επόμενη φορά που θα βρεθείτε σε μια από
αυτές τις συναισθηματικές καταστάσεις, πείτε αμέσως στον εαυτό σας,
«Εντάξει, ξέρω τι συμβαίνει. Δεν θα εμπλακώ αυτή τη φορά. Ξέρω ότι
υπάρχει κάτι εδώ για να μάθω και κάτι που πρέπει να αλλάξω. Πιστεύω ότι
έχω καθοδήγηση και ότι ακολουθώ ένα σχέδιο, έτσι θα κοιτάξω να δω τι
υπάρχει εδώ για μένα, χωρίς να το κρίνω και ακολουθώντας τη ροή. Ζητώ
όλες μου οι αλλαγές να έρχονται με χαρά, ασφάλεια και αρμονία. Αυτή
είναι η αξίωσή μου. Όλα όσα σκοπεύω για την εξέλιξή μου καλύπτονται από
αυτό: βιώνω την ευτυχία και την ασφάλεια και την αρμονία. Γι' αυτό, θα
ακολουθήσω αυτή την ενέργεια και θα δω τι αλλάζει για μένα και τι
χρειάζεται να αφήσω να φύγει».
σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω
σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω
τον Σεπτέμβριο του 1669.....
...Ο Χάνδακας παραδόθηκε στους Τούρκους τον Σεπτέμβριο του 1669...
....Ο Χάνδακας παραδόθηκε στους Τούρκους τον Σεπτέμβριο του 1669.....
Στα μέσα του 17ου αι. η Κρήτη, μετά από περίπου τετρακόσια πενήντα χρόνια κατά τα οποία έζησε ως κτήση της Βενετίας, βρέθηκε στη δίνη μιας ιδιαίτερα σκληρής πολεμικής διεκδίκησης. Η Οθωμανική αυτοκρατορία κήρυξε τον πόλεμο στη Γαληνότατη Δημοκρατία του Αδρία, επιδιώκοντας την κατάκτηση της Μεγαλονήσου. Ο πόλεμος αυτός, που ήταν ο πέμπτος κατά σειρά ενετοτουρκικός πόλεμος, άρχισε το 1645 και τελείωσε το 1669. Επεκράτησε να ονομάζεται Κρητικός Πόλεμος. Η χρονική διάρκεια του ήταν αρκετά μεγάλη ακόμη και για τα μέτρα της εποχής εκείνης. Η ιδιομορφία που σημειώνεται κατά το χρονικό αυτό διάστημα είναι ότι μόνο τα δύο πρώτα χρόνια (1645-1647) αναλώθηκαν για την κατάκτηση ολόκληρης της νήσου, ενώ τα υπόλοιπα είκοσι δύο (1647-1669) για την πολιορκία της πρωτεύουσας της, του Χάνδακα. Ο Χάνδακας παραδόθηκε στους Τούρκους τον Σεπτέμβριο του 1669. Η πτώση της Κρήτης και του Χάνδακα στους Τούρκους αναμφισβήτητα ήταν ένα σημαντικότατο γεγονός για τη Μεγαλόνησο -και όχι μόνον. Σήμαινε, εκτός των άλλων, ότι οι ισορροπίες δυνάμεων στην ανατολική Μεσόγειο, που είχαν παγιωθεί και ίσχυαν για αρκετές εκατονταετίες, τώρα άλλαζαν. Οι Οθωμανοί κυριαρχούν πλέον στην ανατολική μεσογειακή λεκάνη. Παράλληλα όμως θα υποστούν συντριπτικές ήττες από τα χριστιανικά στρατεύματα στην κεντρική Ευρώπη, οι οποίες θα ανακόψουν τις προς βορράν και προς δυσμάς επεκτατικές τους φιλοδοξίες. Η ίδια η Κρήτη, μετά από τα βίαια και με δραματική κατάληξη γεγονότα του 17ου αι., θα υποχρεωθεί, ως κατακτηθείσα περιοχή, να αλλάξει κατεύθυνση σε όλα τα επίπεδα του καθημερινού βίου της έως το 1898. Το έτος αυτά λήγει η τουρκική κατοχή και αρχίζει η ελπιδοφόρα εποχή της αυτονομίας της, που θα καταλήξει το 1913 στην ένωση της με την Ελλάδα Αλλά ποιο ήταν το κυρίαρχο στοιχείο, το στοιχείο εκείνο που έκανε τον Κρητικό Πόλεμο, εκτός των άλλων παραμέτρων, να είναι ένα τόσο σημαντικό ιστορικό συμβάν, ιδιαίτερα δε την πολιορκία του Χάνδακα -μοναδική ως προς τη διάρκεια της- να λάβει επικές διαστάσεις; Ανάλογης εμβέλειας ιστορικά συμβάντα είναι ασφαλώς πολύπλοκα, επιδέχονται διαφορετικές προσεγγίσεις και πολλές φορές είναι δυσερμήνευτα. Στην περίπτωση όμως του Κρητικού Πολέμου και της πολιορκίας του Χάνδακα αυτό που κυριαρχεί και καθορίζει την ιδιαιτερότητα τους είναι η εμπλοκή πολλών χριστιανικών κρατών από πλευράς των δυνάμεων της Δύσης, καθώς και πολλών Οθωμανικών επαρχιών υποτελών στον σουλτάνο, από πλευράς των δυνάμεων της Ανατολής. Ουσιαστικά ο πέμπτος ενετοτουρκικός πόλεμος, με αποκορύφωση τα τρία τελευταία χρόνια της πολιορκίας του Χάνδακα, προσέλαβε διαστάσεις παγκοσμίου πολέμου. Έτσι η αναμέτρηση Δύσης και Ανατολής στην Κρήτη και όλως ιδιαιτέρως στον Χάνδακα -με ό,τι αυτή συνεπαγόταν- μπορεί να θεωρηθεί το κύριο, το καθοριστικό στοιχείο ενός ιστορικού γεγονότος με τεράστια σημασία, απήχηση και πολυποίκιλες προεκτάσεις. Και το γεγονός αυτό συνέβη σε τούτη τη γωνιά του κόσμου, στον Χάνδακα. [...] (από τον πρόλογο της συγγραφέως)
Στα μέσα του 17ου αι. η Κρήτη, μετά από περίπου τετρακόσια πενήντα χρόνια κατά τα οποία έζησε ως κτήση της Βενετίας, βρέθηκε στη δίνη μιας ιδιαίτερα σκληρής πολεμικής διεκδίκησης. Η Οθωμανική αυτοκρατορία κήρυξε τον πόλεμο στη Γαληνότατη Δημοκρατία του Αδρία, επιδιώκοντας την κατάκτηση της Μεγαλονήσου. Ο πόλεμος αυτός, που ήταν ο πέμπτος κατά σειρά ενετοτουρκικός πόλεμος, άρχισε το 1645 και τελείωσε το 1669. Επεκράτησε να ονομάζεται Κρητικός Πόλεμος. Η χρονική διάρκεια του ήταν αρκετά μεγάλη ακόμη και για τα μέτρα της εποχής εκείνης. Η ιδιομορφία που σημειώνεται κατά το χρονικό αυτό διάστημα είναι ότι μόνο τα δύο πρώτα χρόνια (1645-1647) αναλώθηκαν για την κατάκτηση ολόκληρης της νήσου, ενώ τα υπόλοιπα είκοσι δύο (1647-1669) για την πολιορκία της πρωτεύουσας της, του Χάνδακα. Ο Χάνδακας παραδόθηκε στους Τούρκους τον Σεπτέμβριο του 1669. Η πτώση της Κρήτης και του Χάνδακα στους Τούρκους αναμφισβήτητα ήταν ένα σημαντικότατο γεγονός για τη Μεγαλόνησο -και όχι μόνον. Σήμαινε, εκτός των άλλων, ότι οι ισορροπίες δυνάμεων στην ανατολική Μεσόγειο, που είχαν παγιωθεί και ίσχυαν για αρκετές εκατονταετίες, τώρα άλλαζαν. Οι Οθωμανοί κυριαρχούν πλέον στην ανατολική μεσογειακή λεκάνη. Παράλληλα όμως θα υποστούν συντριπτικές ήττες από τα χριστιανικά στρατεύματα στην κεντρική Ευρώπη, οι οποίες θα ανακόψουν τις προς βορράν και προς δυσμάς επεκτατικές τους φιλοδοξίες. Η ίδια η Κρήτη, μετά από τα βίαια και με δραματική κατάληξη γεγονότα του 17ου αι., θα υποχρεωθεί, ως κατακτηθείσα περιοχή, να αλλάξει κατεύθυνση σε όλα τα επίπεδα του καθημερινού βίου της έως το 1898. Το έτος αυτά λήγει η τουρκική κατοχή και αρχίζει η ελπιδοφόρα εποχή της αυτονομίας της, που θα καταλήξει το 1913 στην ένωση της με την Ελλάδα Αλλά ποιο ήταν το κυρίαρχο στοιχείο, το στοιχείο εκείνο που έκανε τον Κρητικό Πόλεμο, εκτός των άλλων παραμέτρων, να είναι ένα τόσο σημαντικό ιστορικό συμβάν, ιδιαίτερα δε την πολιορκία του Χάνδακα -μοναδική ως προς τη διάρκεια της- να λάβει επικές διαστάσεις; Ανάλογης εμβέλειας ιστορικά συμβάντα είναι ασφαλώς πολύπλοκα, επιδέχονται διαφορετικές προσεγγίσεις και πολλές φορές είναι δυσερμήνευτα. Στην περίπτωση όμως του Κρητικού Πολέμου και της πολιορκίας του Χάνδακα αυτό που κυριαρχεί και καθορίζει την ιδιαιτερότητα τους είναι η εμπλοκή πολλών χριστιανικών κρατών από πλευράς των δυνάμεων της Δύσης, καθώς και πολλών Οθωμανικών επαρχιών υποτελών στον σουλτάνο, από πλευράς των δυνάμεων της Ανατολής. Ουσιαστικά ο πέμπτος ενετοτουρκικός πόλεμος, με αποκορύφωση τα τρία τελευταία χρόνια της πολιορκίας του Χάνδακα, προσέλαβε διαστάσεις παγκοσμίου πολέμου. Έτσι η αναμέτρηση Δύσης και Ανατολής στην Κρήτη και όλως ιδιαιτέρως στον Χάνδακα -με ό,τι αυτή συνεπαγόταν- μπορεί να θεωρηθεί το κύριο, το καθοριστικό στοιχείο ενός ιστορικού γεγονότος με τεράστια σημασία, απήχηση και πολυποίκιλες προεκτάσεις. Και το γεγονός αυτό συνέβη σε τούτη τη γωνιά του κόσμου, στον Χάνδακα. [...] (από τον πρόλογο της συγγραφέως)
http://www.bigbook.gr/ ?mode=searchWithTAP&user_in put=%CE%BF+%CE%BA%CF%81%CE %B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8 C%CF%82+%CF%80%CF%8C%CE%BB %CE%B5%CE%BC%CE%BF%CF%82&r db_tap=tap_title
σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω
Διακόσμηση
Διακόσμηση χώρου με παλέτες
Οι καινούργιες προτάσεις των σχεδιαστών εσωτερικού χώρου είναι πιο
βιομηχανικές, πιο minimal. Καινούργια υλικά, φιλικά στο περιβάλλον,
οικολογικά, αλλά και προσαρμοσμένα στις ανάγκες των καιρών, πρωτότυπες
προτάσεις που κάνουν να φαίνεται ξεπερασμένη η λογική ότι αγοράζουμε για
μια ζωή. Σκοπός είναι η δημιουργία άνετων χώρων, λειτουργικών, κυρίως
οικονομικών με την προσωπική δημιουργική μας συμμετοχή.
Μία από αυτές τις προτάσεις, που τελευταία την έχω ασπαστεί και μ' εχει
ενθουσιάσει, είναι η χρήση παλεττών, αυτών των βιομηχανικών, για την
επίπλωση του σπιτιού μας. Αν θέλετε να δώσετε μια εντελώς διαφορετική
πνοή στο χώρο σας, δείτε παρακάτω. Οι χρήσεις είναι ατέλειωτες
Μπορείτε να βάψετε αν θέλετε τις παλέτες ή να τις διατηρήσετε στο φυσικό τους χρώμα.
σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Maria Dimitriou 1 Απριλίου στις 3:51 μ.μ. · exypnes-idees.gr 7 Μοναδικά φυτά εσωτερικού χώρου που δεν χρε...
-
Ο χρήστης Maria Dimitriou κοινοποίησε μια δημοσίευση . 17 Ιουλίου 2017 · Η Anna Nikolaidou κοινοποίησε ένα βίντεο σ...
-
Ο Σταφυλίνακας Kλικ στη φωτογραφία για περισσότερα http://toperivoli.com/content/%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%86%CF%85%CE%BB%CE%...
-
http://share24.gr/9-tropi-gia-na-antidrasis-otan-kapios-se-pligosi/ 9 Τρόποι για να Αντιδράσεις Όταν Κάποιος σε Πληγώσει - share24.gr...
-
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο . 4 σημάδια-καμπανάκια ότι ο μεταβολισμός σας είναι στα κόκκινα και κιν...
-
Maria Dimitriou κοινοποίησε μια δημοσίευση του George Styl Όταν ήμουν μικρός η γιαγιά μου τα έβαζε στο καντήλι για φυτίλι !!! Ξε...
-
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη Bossnews.gr . · Πως να απαλλαγείτε από το νύχι που μπαίνει μέσα στο δέρμ...
-
Maria Dimitriou 22 Αυγούστου στις 12:22 π.μ. · olympospress.blogspot.com Γιατί οι Δελφοί έστειλαν τους Σ...
-
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση της Dimitra Nikolaou . Η αρμπαρόριζα η θαυματουργή για τα νεύρα ...
-
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη Διατροφη Υγεια . Αγιόκλημα: Ένα θαυματουργό φαρμακευτικό φυτό που πρέπει να...