Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

Διακόσμηση Φωτιστικού



DIY Διακόσμηση Φωτιστικού με παλιά t-shirts

Mπορεί να αποτελέσει μία ωραία λύση για να ανανεώσετε τα φωτιστικά - με καπέλο - του σπιτιού σας!

Εύκολο project, μπορείτε να το ολοκληρώσετε μέσα σε ένα απόγευμα, ανακυκλώνοντας τα παλιά βαμβακερά μπλουζάκια που στοιβάζονται στη ντουλάπα σας.

Βήμα 1: Διαλέξτε 1-2 μπλουζάκια στα χρώματα της αρεσκείας σας, ανάλογα με το αν θέλετε ένα μονόχρωμο αποτέλεσμα ή όχι.


Βήμα 2: Κόψτε το μπλουζάκι σε λωρίδες περίπου 1,5-2 εκατοστά, ξεκινώντας από το κάτω μέρος του και συνεχίζοντας μέχρι τα μανίκια.


Βήμα 3: Χρησιμοποιώντας κόλλα, ξεκινήσετε να στερεώνετε τις λωρίδες γύρω από το καπέλο του φωτιστικού που θέλετε να ντύσετε.

Βήμα 4: Τοποθετήστε το καπέλο στη θέση του και είστε έτοιμοι!

Ακόμα και το πιο βαρετό φωτιστικό μπορεί να αποκτήσει μία ενδιαφέρουσα όψη!
 
paperscissorspaint.blogspo t.com

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Σπανακόπιτα

Σπανακόπιτα
Bαθμολογία:
       
29 ψήφοι
Προστέθηκε από , 06.10.08

Περιγραφή

Πανευκολη συνταγη για να εκπληξετε την μαμα σας!!!!
Σπανακόπιτα

Τι χρειαζόμαστε:

  • 1 κιλο σπανακι ψιλοκομενο
  • 800γρ φετα σκληρη πικαντικη κομενη σε μικρα κυβακια
  • 2-3 ριζες απο πρασο ψιλοκομενες
  • 4-5 κρεμυδακια φρεσκα ψιλοκομενα
  • 1 κουτι φυλο κρουστας ετοιμο για αλμυρες πιτες
  • 1 αυγο
  • αλατι μια κουταλια τησ σουπας
  • λιγο πιπερι
  • 1 σφηνακι ελαιολαδο
  • 2-3 κ της σουπας αλευρι
Στα γρήγορα
Κατηγορία
Εποχιακά
Μέθοδος
 






Φτιάχνει
12-14 κομμάτια

Πως το κάνουμε:


Διαβάστε περισότερο: Σπανακόπιταhttp://www.sintagespareas.gr/sintages/spanakopita.html#ixzz25QG8Mwbv


σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Σήμερα...










Βιογραφία Ο Άγιος Άνθιμος έζησε στα τέλη του 3ου αιώνα μ.Χ. και πατρίδα του ήταν η Νικομήδεια. Από μικρός διακρίθηκε για τον ευσεβή ζήλο του προς τα θεία. Όταν ενηλικιώθηκε, η ζωή του ήταν υπόδειγμα σωφροσύνης και αγάπης. Επειδή πλούσια κατείχε το θησαυρό των θείων αληθειών, η θερμή του διδασκαλία, εμπνεόμενη από αποστολικό ζήλο, έβρισκε σχεδόν πάντα ανταπόκριση στις ψυχές των πιστών. Η πνευματική ικανότητα του Άνθιμου ώθησε τους χριστιανούς της Νικομήδειας και τον έπεισαν να γίνει Ιερέας και αργότερα επίσκοπος τους. Όταν, όμως, έγινε ο διωγμός επί Διοκλητιανού, τον κυνήγησαν και τον συνέλαβαν (302 μ.Χ.). Ο Διοκλητιανός του πρότεινε να θυσιάσει στους Θεούς για να κερδίσει τη ζωή του, αλλιώς τον περίμεναν φρικτά βασανιστήρια, και του έδειξε το όργανα που θα τον βασάνιζαν. Ο Άνθιμος είπε: «Γιατί μου τα δείχνεις; για να με φοβίσεις; Αυτά ας τα φοβούνται εκείνοι, για τους οποίους η παρούσα ζωή είναι μόνο ηδονή και τη στέρηση της θεωρούν μεγάλη απώλεια. Αλλά σε μένα, όπως και σε κάθε χριστιανό, αυτά δεν ασκούν καμιά γοητεία. Το σώμα μου είναι πρόσκαιρο και ευτελές, που μόνη αξία έχει, όταν αγιασθεί δια του Χριστού και δοθεί εις την κατά Χριστόν ζωή. Επομένως, τιμωρίες και βάσανα είναι για μένα πιο ποθητά από του να αρνηθώ το Σωτήρα μου». Τότε, αφού τον βασάνισαν φρικτά, τελικά τον αποκεφάλισαν.



Όσιος Θεόκτιστος συνασκητής του Μεγάλου Ευθυμίου

Όσιος Θεόκτιστος συνασκητής του Μεγάλου Ευθυμίου
Βιογραφία
Ο όσιος και μέγας αυτός ασκητής, αποσύρθηκε από τον κόσμο και κατέφυγε έξι μίλια από τα Ιεροσόλυμα, όπου βρίσκεται η Λαύρα Φάρα. Εκεί κλείστηκε σ' ένα κελί και επιδόθηκε σε αυστηρότατους ασκητικούς αγώνες. Στα χρόνια αυτά, εγκαταστάθηκε σ' ένα γειτονικό κελί της Λαύρας αυτής και ο μέγας Ευθύμιος. Ο κοινός πόθος της άσκησης συνέδεσε στενά τους δύο διάσημους ασκητές, οι όποιοι μετά την απόδοση της γιορτής των Φώτων πήγαιναν μακρύτερα μέσα στην έρημο, για αυστηρότερη άσκηση. Επέστρεφαν στη Λαύρα, την Κυριακή των Βαΐων. Μετά το πέμπτο έτος, αποσύρθηκαν οριστικά στην έρημο μέσα σε μια σπήλια. Η φήμη όμως της αρετής τους, έφερε κοντά τους πολλούς μαθητές και έτσι δημιουργήθηκε κοινόβιο, που μέχρι τέλους της ζωής του προϊστάμενος ήταν ο Θεόκτιστος. Με τη μεγάλη υπόληψη και αγάπη των συνανθρώπων του, ο όσιος Θεόκτιστος πέθανε σε βαθιά γεράματα το 451 μ.Χ. Στην κηδεία του πρωτοστάτησαν ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων Αναστάσιος και ο μέγας Ευθύμιος, που τότε ήταν 90 ετών.
http://www.saint.gr/939/saint.aspx 

 --------------------------------------------------------------------
 
πηγή:http://www.facebook.com/photo.php?fbid=300264283414282&set=a.264589636981747.58976.264580240316020&type=1&theater



Άνθιμος, Ανθιμη
Αριστέα, Αρίστη, Αριστίων, Αριστίωνας, Αριστέας
Αρχοντή, Αρχοντία, Αρχοντούλα, Αρχοντίων, Αρχοντίωνας, Αρχόντισσα, Αρχόντω
Πολύδωρος, Πόλη, Πολύδωρας, Πολυδώρα, Πόλης, Πόλα, Πολυδώρης, Πολυδώρη
Φοίβος, Φοίβη




σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Επιστροφή στο θηλασμό


                                  
                           Επιστροφή στο θηλασμό, λόγω κρίσης


Τελικά μπορεί η κρίση να έχει και κάποια θετικά αποτελέσματα; Ίσως ένα. Την επιστροφή στον θηλασμό.

Όπως προκύπτει από καταγραφές επιστημόνων, λόγω της στενότητας που αντιμετωπίζουν τα περισσότερα ελληνικά νοικοκυριά, αυξάνεται ο βρεφικός θηλασμός. Επτά στις δέκα μητέρες θηλάζουν πλέον τα παιδιά τους, ποσοστό το οποίο θεωρείται πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα.

Σύμφωνα με τα όσα επισημαίνουν οι επιστήμονες οι αλλοδαπές μητέρες και οι αθίγγανες, που ζουν στη χώρα μας θήλαζαν πάντα τα παιδιά τους για πολλούς μήνες, κάτι που δεν έκαναν οι Ελληνίδες. Μετά την οικονομική ύφεση όμως ο θηλασμός των Ελληνίδων μητέρων αυξήθηκε και πλέον επτά στις δέκα τον ακολουθούν, φτάνοντας στα ίδια επίπεδα με τις αλλοδαπές.
Ταυτόχρονα, έχει ελαττωθεί η κατανάλωση αγελαδινού γάλακτος σε σκόνη. Με βάση παλαιότερα στοιχεία, το ποσοστό των Ελληνίδων που θήλαζαν συστηματικά τα παιδιά τους επί έξι μήνες, δεν ξεπερνούσε το 5%. Μελέτες δείχνουν ότι ο συστηματικός θηλασμός μειώνει στα παιδιά τον κίνδυνο λοιμώξεων και αλλεργιών, βελτιώνοντας σημαντικά την ψυχική και σωματική τους ανάπτυξη. Τα παιδιά που θηλάζουν, αντιμετωπίζουν ως ενήλικοι μικρότερο κίνδυνο να γίνουν παχύσαρκοι, να εκδηλώσουν διαβήτη, ακόμη και ορισμένες μορφές καρκίνου.

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω 

ΠΡΟΣ ΝΑΥΤΙΛΟΜΕΝΟΥΣ




                                  ΟΔΗΓΙΑ(;) ΠΡΟΣ ΝΑΥΤΙΛΟΜΕΝΟΥΣ
"Το φθινόπωρο περιστέλλει τις κινήσεις μας στο χώρο. Υπενθυμίζει στο εγώ την ανάγκη να αναγεννηθεί η πραγματικότητα του υποκειμένου του που, εξεγερμένο στη ρευστότητα της προηγούμενης κατάστασης, αυτής του θέρους, που ξέρει τόσο καλά να αγνοεί τον χρόνο και τη χρονικότητα, τώρα επιδιώκει να σταθεί εκ νέου ενώπιον του κόσμου με μόνο συμπαραστάτη το θεωρητικό του όμμα..
.. Αν η σκέψη αποτελει μια δυνατότητα, τώρα αυτή η δυνατότητα υπερισχυεί όλων των υπολοίπων, γιατί επαναποκτά την εποπτική της λειτουργία. Με τη σειρά του, το σώμα ξαναβρίσκει την ενότητα της μονάδας, αλλά την ίδια στιγμή, και ακριβώς γι΄αυτόν τον λόγο, κινδυνεύει να περιχαρακωθεί από τη σκέψη." 

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Το παράλογο και η αυτοκτονία

πηγή: http://gerasimos-politis.blogspot.com/2012/03/blog-post_08.html#.UEPi4iL20yk

Το παράλογο και η αυτοκτονία

Γεράσιμος Πολίτης 2012-03-08T00:21:00+02:00
Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΣΙΣΥΦΟΥ - Το παράλογο και η αυτοκτονία - ΑΛΜΠΕΡΤ ΚΑΜΥ
Δεν υπάρχει παρά ένα μονάχα φιλοσοφικό πρόβλημα πραγματικά σοβαρό: το πρόβλημα της αυτοκτονίας. Τη στιγμή που αποφασίζεις πως η ζωή αξίζει ή δεν αξίζει τον κόπο να τη ζήσεις, απαντάς στο βασικό πρόβλημα της φιλοσοφίας. Τα υπόλοιπα, εάν ο κόσμος έχει τρεις διαστάσεις, εάν το πνεύμα διαιρείται σε εννιά ή δώδεκα κατηγορίες, ακολουθούν. Είναι παιχνίδια. Αρχικά πρέπει να απαντήσουμε. Και εάν σύμφωνα με το Νίτσε, είναι αλήθεια πως για να εκτιμηθεί ένας φιλόσοφος οφείλει να δίνει το παράδειγμα, καταλαβαίνουμε τι σημασία έχει η απάντηση, αφού απ' αυτή εξαρτάται η τελική χειρονομία. Εδώ είναι φανερό ότι πρόκειται για ευαισθησίες της καρδιάς, πρέπει όμως να εμβαθύνουμε σ' αυτές για να τις καταλάβουμε.

Όταν διερωτώμαι πώς κρίνω ότι ένα τέτοιο ερώτημα είναι πιο αναγκαίο από ένα άλλο, απαντάω ότι η πραγματικότητα το αναγκάζει να τεθεί. Δεν είδα ποτέ κανένα να πεθαίνει για το οντολογικό επιχείρημα. Ο Γαλιλαίος που ήταν κάτοχος μιας σημαντικής επιστημονικής αλήθειας, την απαρνήθηκε ευκολότατα τη στιγμή που έβαζε τη ζωή του σε κίνδυνο. Από μια άποψη έκανε καλά. Δεν άξιζε ν' ανέβει στην πυρά γι' αυτή την αλήθεια. Το εάν η γη γυρίζει γύρω από τον ήλιο ή ο ήλιος γύρω απ' τη γη, δεν έχει κατά βάθος σημασία. Είναι μια μάταιη απορία. Αντίθετα, παρατηρώ ότι πολλοί άνθρωποι πεθαίνουν γιατί πιστεύουν πως η ζωή δεν αξίζει τον κόπο να τη ζει κανείς. Βλέπω άλλους να σκοτώνονται, παραδόξως, για ιδέες ή αυταπάτες που τους παρέχουν μια δικαιολογία για να ζουν (αυτό που νομίζουν δικαιολογία για να ζουν αποτελεί συγχρόνως μια περίφημη δικαιολογία για να πεθάνουν). Συμπεραίνω λοιπόν ότι το νόημα της ζωής είναι το σπουδαιότερο από τα ερωτήματα. Πώς ν' απαντήσουμε; Πάνω σ' όλα αυτά τα σημαντικά προβλήματα - καταλαβαίνω κι εκείνους που διακινδυνεύουν να σκοτωθούν κι αυτούς που δεκαπλασιάζουν το πάθος για ζωή - υπάρχουν κατά τα φαινόμενα δυό μονάχα μέθοδοι σκέψης, η μέθοδος του ντε Λα Παλίς και η μέθοδος του Δον Κιχώτη. Μονάχα η ισορροπία αληθοφάνειας και λυρισμού μπορεί να μας κάνει να νοιώσουμε την ίδια στιγμή τη συγκίνηση και τη σαφήνεια. Σ' ένα θέμα τόσο απλό και παθητικό μαζί η επιστημονική και κλασική διαλεκτική οφείλει να παραχωρήσει τη θέση σε μια απλούστερη πνευματική στάση που προέρχεται από την ειλικρίνεια και τη συμπάθεια.

Αντιμετώπισαν πάντα την αυτοκτονία σαν ένα κοινωνικό φαινόμενο. Εδώ όμως τίθεται το θέμα της σχέσης που υπάρχει ανάμεσα στην ατομική σκέψη και την αυτοκτονία. Μια χειρονομία σαν κι αυτή ωριμάζει μέσα στη σιωπή της καρδιάς, με το ρυθμό που ωριμάζει ένα μεγάλο έργο. Ο ίδιος ο άνθρωπος το αγνοεί. Ένα βράδυ, κάνει την τελική χειρονομία. Μου έλεγαν για το διευθυντή κάποιας επιχείρησης που αυτοκτόνησε, πως είχε χάσει την κόρη του πριν πέντε χρόνια, πως από τότε είχε αλλάξει ριζικά και ότι αυτή η ιστορία "τον είχε φθείρει". Δεν υπάρχει ακριβέστερη έκφραση. Το ότι αρχίζεις να σκέφτεσαι σημαίνει πως αρχίζεις να φθείρεσαι. Η κοινωνία δε δίνει μεγάλη σημασία σ' αυτές τις καταστάσεις. Το σαράκι βρίσκεται στην καρδιά του ανθρώπου. Εκεί πρέπει να το αναζητήσουμε. Αυτό το θανάσιμο παιχνίδι που οδηγεί την αντιμέτωπη στο φως ύπαρξη, στη φυγή έξω απ' αυτό, πρέπει να το παρακολουθήσουμε και να το καταλάβουμε.

Υπάρχουν πολλά αίτια σε μια αυτοκτονία και γενικά τα πιο φανερά δεν είναι τα κυριότερα. Σπάνια αυτοκτονεί κανείς (η υπόθεση εν τούτοις δεν αποκλείεται) από αντίδραση. Εκείνο που οδηγεί στην αυτοκτονία πάντα σχεδόν είναι ανεξέλεγκτο. Συχνά οι εφημερίδες αναφέρουν για "βαθιές μελαγχολίες" ή "για ανίατη ασθένεια". Αυτές οι εξηγήσεις γίνονται δεκτές. Θα έπρεπε όμως να ξέρουμε μήπως την ίδια μέρα ένας φίλος του απελπισμένου του μίλησε μ' έναν τόνο αδιάφορο. Αυτός ο φίλος είναι ο υπαίτιο0ς. Γιατί αυτό φτάνει για να ξεσπάσουν οι θλίψεις και η κούραση που είναι ακόμα μετέωρες. [Δεν παραλείπουμε την ευκαιρία να υπογραμμίσουμε το σχετικό χαρακτήρα αυτού του δοκιμίου. Πράγματι, η αυτοκτονία μπορεί να συνδεθεί με πολύ πιο έντιμα αίτια. Παράδειγμα: οι πολιτικές αυτοκτονίες, οι λεγόμενες αυτοκτονίες διαμαρτυρίας, στην κινεζική επανάσταση].

Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΣΙΣΥΦΟΥ - Το παράλογο και η αυτοκτονία - ΑΛΜΠΕΡΤ ΚΑΜΥ
Αλλά, εάν είναι δύσκολο να καθορίσουμε ακριβώς τη στιγμή κατά την οποία το πνεύμα ξεκίνησε για το θάνατο, είναι πιο εύκολο να αντλήσουμε από την ίδια την αυτοκτονία τα συμπεράσματα που μας αναγκάζει να βγάλουμε. Από μια άποψη το να σκοτωθείς, σημαίνει, όπως στο μελόδραμα, πως αναγνωρίζεις κάτι. Σημαίνει ότι αναγνωρίζεις πως νικήθηκες απ' τη ζωή ή πως δεν την καταλαβαίνεις. Ας μην προχωρούμε όμως τόσο μακριά μ' αυτές τις αναλογίες κι ας επιστρέψουμε στις συνηθισμένες εκφράσεις. Σημαίνει μονάχα πως αναγνωρίζεις ότι "δεν αξίζει τον κόπο" να ζεις. Φυσικά, η ζωή δεν είναι ποτέ εύκολη. Συνεχίζουμε να κάνουμε τις χειρονομίες που υπαγορεύει η ύπαρξη για πολλούς λόγους, αλλά ο κυριότερος είναι η συνήθεια. Το να πεθαίνεις θεληματικά σημαίνει πως την ίδια στιγμή αναγνωρίζεις το γελοίο χαρακτήρα αυτής της συνήθειας, την απουσία κάθε βαθιάς αιτίας, τον ανόητο χαρακτήρα της καθημερινής κίνησης και τη ματαιότητα του πόνου.

Ποιο είναι, λοιπόν, αυτό το ακαθόριστο συναίσθημα που στερεί το πνεύμα απ' τον αναγκαίο για τη ζωή ύπνο; Ένας κόσμος που μπορούμε να το εξηγήσουμε χρησιμοποιώντας ακόμα και πρόχειρες δικαιολογίες είναι ένας κόσμος οικείος, φιλικός. Αλλά, μέσα σ' ένα σύμπαν στερημένο ξαφνικά από ψευδαισθήσεις και φώτα, ο άνθρωπος νοιώθει σαν ξένος. Σ' αυτή την εξορία, τη στερημένη από τις αναμνήσεις μιας χαμένης πατρίδα ή από την ελπίδα μιας γης της επαγγελίας, δεν υπάρχει βοήθεια. Αυτή η απόσταση, του ανθρώπου από τη ζωή του, του ηθοποιού από το σκηνικό του, αποτελεί κυριολεκτικά το συναίσθημα του παράλογου. Κάθε υγιής άνθρωπος όταν σκέφτεται την αυτοκτονία, πρέπει να παραδεχτεί, χωρίς περισσότερες εξηγήσεις, πως αισθάνεται να υπάρχει ένας σταθερός σύνδεσμος ανάμεσα σ' αυτό το συναίσθημα και την έλξη προς το μηδέν.

Θέμα του δοκιμίου είναι αυτή ακριβώς η σχέση που υπάρχει ανάμεσα στο παράλογο και την αυτοκτονία, το ακριβές μέτρο μέσα στο οποίο η αυτοκτονία αποτελεί μια λύση για το παράλογο. Μπορούμε να θέσουμε σαν αρχή πως για έναν άνθρωπο που δεν κοροϊδεύει, τις πράξεις του πρέπει να τις ρυθμίζει αυτό που πιστεύει γι' αλήθεια. Η πίστη, λοιπόν, στον παραλογισμός της ύπαρξης πρέπει να ρυθμίζει την πορεία του. Η περιέργειά μας ν' αναρωτηθούμε, ειλικρινά και χωρίς ψεύτικες συγκινήσεις, εάν ένα τέτοιο συμπέρασμα επιβάλλει να εγκαταλείψουμε ταχύτερα μια ακατανόητη κατάσταση, είναι θεμιτή. Εδώ, βέβαια, μιλάω για ανθρώπους διατεθειμένους να είναι ειλικρινείς με τον εαυτό τους.

Αυτό το πρόβλημα, τοποθετημένο με σαφήνεια, μπορεί να φαίνεται πως είναι απλό και άλυτο μαζί. Αλλά άδικα πιστεύουμε πως τα απλά προβλήματα έχουν απλές λύσεις και πως το εμφανές καταλήγεις στο εμφανές. Εκ των προτέρων, και αντιστρέφοντας τα δεδομένα του προβλήματος, φαίνεται πως δεν υπάρχουν παρά δυο φιλοσοφικές λύσεις, είτε αυτοκτονούμε είτε όχι, η λύση του ναι και η λύση του όχι. Θα ήταν πολύ ωραίο. Πρέπει, όμως, να πάμε με το μέρος εκείνων που, χωρίς να συμπεραίνουν, πάντα διερωτώνται. Δεν ειρωνεύομαι: αυτοί είναι οι περισσότεροι. Παρατηρώ ακόμα πως εκείνοι που απαντούν όχι, ενεργούν σαν να σκέφτηκαν, ναι. Πραγματικά, εάν δεχτώ το κριτήριο του Νίτσε, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, σκέφτονται, ναι. Αντίθετα, τις περισσότερες φορές εκείνοι που αυτοκτονούν είναι βέβαιοι για το νόημα της ζωής. Αυτές οι αντιφάσεις πάντα υπάρχουν. Μπορούμε μάλιστα να πούμε ότι ποτέ δεν ήταν τόσο ζωντανές όσο αυτήν τη στιγμή που η λογική, αντίθετ5α, είναι τόσο απαραίτητη. Η σύγκριση ανάμεσα στις φιλοσοφικές θεωρίες και τη συμπεριφορά εκείνων που τις διδάσκουν είναι ένα συνηθισμένο φαινόμενο. Αλλά πρέπει να παραδεχτούμε ότι μεταξύ των στοχαστών που δέχονται πως η ζωή δεν έχει νόημα κανείς δεν έφτασε στο σημείο να την αρνηθεί, εκτός απ' τον Κιρίλωφ - που είναι μυθιστορηματικός ήρωας - τον Πενεγκρίνο [ Έχω ακούσει να μιλάνε για ένα μεταπολεμικό συγγραφέα, εφάμιλλο του Περεγκρίνου, που αφού τελείωσε το πρώτο του βιβλίο αυτοκτόνησε για να δημιουργήσει ενδιαφέρον γύρω απ' το έργο του. Το ενδιαφέρον πράγματι δημιουργήθηκε, μα το βιβλίο κρίθηκε ως αποτυχημένο] - γνωστό απ' τον Λουκιανό - και τον Ζυλ Λεκιέ που εκθειάζει την υπόθεση. Για να γελάσουν αναφέρουν συχνά τον Σοπενάουερ που έπλεκε το εγκώμιο της αυτοκτονίας μπροστά σ' ένα τραπέζι γεμάτο φαγητά. Δεν είναι αστείο αυτό. Το να μη σέβεσαι μ' αυτό τον τρόπο το τραγικό, δεν είναι σπουδαίο, φτάνει όμως για να κρίνεις τον άνθρωπο.

Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΣΙΣΥΦΟΥ - Το παράλογο και η αυτοκτονία - ΑΛΜΠΕΡΤ ΚΑΜΥ
Πρέπει λοιπόν να πιστέψουμε πως - μπροστά σ' αυτές τις αντιφάσεις και ασάφειες -δεν υπάρχει καμιά σχέση ανάμεσα στην γνώμη που μπορεί να έχουμε για τη ζωή και τη χειρονομία που κάνουμε για να την αφήσουμε; Δεν υπερβάλλουμε. Στον έρωτα ενός ανθρώπου για τη ζωή υπάρχει κάτι δυνατότερο απ' όλες τις αθλιότητες του κόσμου. Η κρίση του κορμιού αξίζει περισσότερο απ' την κρίση του πνεύματος και μπροστά στην εκμηδένιση το κορμί υποχωρεί. Συνηθίζουμε να ζούμε προτού συνηθίσουμε να σκεφτόμαστε. Σ' αυτήν τη διαδρομή που κάθε μέρα μας φέρνει κοντύτερα στο θάνατο το κορμί διατηρεί αυτή την αναπόφευκτη προτεραιότητα. Τελικά, η ουσιαστική αντίφαση υπάρχει σ' αυτό που θα ονομάσω υπεκφυγή, γιατί συγχρόνως είναι κάτι λιγότερο και περισσότερο από την ικανοποίηση, με την έννοια που δίνει στη λέξη ο Πασκάλ. Η θνητή υπεκφυγή είναι η ελπίδα και αποτελεί το τρίτο θέμα αυτού του δοκιμίου. Η ελπίδα μιας άλλης ζωής που πρέπει "να αξίζει", ή η φρεναπάτη εκείνων που ζουν όχι για την ίδια τη ζωή, μα για κάποια μεγάλη ιδέα που τη διέπει, την εξυψώνει, της δίνει ένα νόημα και την προδίνει.

Έτσι όλα οδηγούν στη σύγχυση. Δεν είναι μάταιο το ότι ως εδώ παίζαμε με τις λέξεις και κάναμε πως πιστέψαμε ότι η άρνηση ενός νοήματος στη ζωή οδηγεί οπωσδήποτε στο συμπέρασμα ότι δεν αξίζει τον κόπο να τη ζεις. Πράγματι, σ' αυτές τις δυο γνώμες δεν υπάρχει τίποτα το υπερβολικό. Πρέπει μονάχα να μη μας πλανήσουν οι συγχύσεις, οι διαστάσεις και οι ασάφειες που έχουμε μέχρι τώρα επισημάνει. Πρέπει να απομακρυνθούμε απ' όλα αυτά και να πάμε κατ' ευθείαν στο αληθινό πρόβλημα. Αυτοκτονεί κανείς γιατί δεν αξίζει τον κόπο να ζήσει τη ζωή, να μια αναμφισβήτητη αλήθεια - άκαρπη όμως γιατί είναι αυτόδηλη. Αλλά μήπως αυτή η προσβολή, αυτή η άρνηση που μέσα της βυθίζουμε την ύπαρξη, οφείλεται στο ότι η ζωή δεν έχει κανένα νόημα; Μήπως ο παραλογισμός της ζωής μας αναγκάζει να φύγουμε απ' αυτή με την ελπίδα ή την αυτοκτονία; Να σε τι πρέπει ν' απαντήσουμε, τι πρέπει να γνωστοποιήσουμε και να εξηγήσουμε παραμερίζοντας όλα τ' άλλα. Το παράλογο οδηγεί στο θάνατο; Σ' αυτό το πρόβλημα πρέπει να δώσουμε το προβάδισμα, τοποθετώντας το μακριά από κάθε μέθοδο σκέψης και πνευματικούς ακροβατισμούς. Σ' αυτή την αναζήτηση, οι διαφορές, οι αντιφάσεις και η ψυχολογία, που ένα "αντικειμενικό" πνεύμα ξέρει πάντα να παρεμβάλλει σε όλα τα προβλήματα, δεν έχουν καμιά θέση. Εδώ, το μόνο που χρειάζεται, είναι μια σκέψη που δεν αιτιολογεί, δηλαδή μια σκέψη λογική. Αυτό δεν είν' εύκολο. Το να σκέφτεσαι λογικά, είναι πάντα απλό. Μα είναι σχεδόν αδύνατο να σκέφτεσαι λογικά ως το τέλος. Οι άνθρωποι που πεθαίνουν με τα ίδια τους τα χέρια ακολουθούν, έτσι, τη συναισθηματική τους πλευρά ως το τέλος. Η σκέψη της αυτοκτονίας μου δίνει λοιπόν την ευκαιρία να θέσω το μοναδικό πρόβλημα που μ' ενδιαφέρει: υπάρχει λογική που φτάνει ως το θάνατο; Δεν μπορώ να το μάθω παρά διανύοντας ανεπηρέαστα αυτό το μοναδικό φως της αλήθειας με τη βοήθεια ενός συλλογισμού που τον ονομάζω παράλογο συλλογισμό. Πολλοί άρχισαν να τον κάνουν. Δεν ξέρω αν εξακολουθούν.

Όταν ο Καρλ Γιάσπερς, ανακαλύπτοντας το ανέφικτο της ενιαίας συγκρότησης του κόσμου, αναφωνεί: "Αυτός ο περιορισμός με οδηγεί στον εαυτό μου απ' όπου δεν υποχωρώ ούτε ένα βήμα, στην αντικειμενική άποψη που παρουσιάζω, με οδηγεί εκεί όπου ούτε εγώ ούτε η ύπαρξη του άλλου μπορεί να γίνει αντικείμενο για μένα", επικαλείται, ύστερα από πολλούς άλλους, αυτούς τους έρημους και άνυδρους τόπους όπου η σκέψη φτάνει σ' αδιέξοδο. Ύστερα από πολλούς άλλους, πραγματικά, αλλά πόσο βιαστικούς να βγουν από κει. Στην τελευταία αυτή καμπή που η σκέψη ταλαντεύεται φτάσαν πολλοί κι ανάμεσά τους οι πιο σεμνοί. Αυτοί που παραιτήθηκαν τότε από το πολυτιμότερο αγαθό, τη ζωή τους. Άλλοι, πνευματικές προσωπικότητες, επίσης παραιτήθηκαν, κατέληξαν όμως στην αυτοκτονία της σκέψης τους που αποτελούσε τη γνησιότερη επανάστασή τους. Η πραγματική προσπάθεια είναι να επιμένεις στο αντίθετο όσο μπορείς και να εξετάζεις από κοντά την άμορφη βλάστηση αυτών των μακρινών τόπων, όσο είναι δυνατό. Τα προσόντα που πρέπει να έχει κανείς για να παρατηρήσει αυτό το απάνθρωπο παιχνίδι, όπου το παράλογο, η ελπίδα κι ο θάνατος ανταλλάσσουν επιχειρήματα, είναι η επιμονή κι η διορατικότητα. Το πνεύμα μονάχα μ' αυτά μπορεί ν' αναλύσει - προτού περιγράψει κι αναστήσει - τα πρόσωπα που παίρνουν μέρος σ' αυτό το βασικό κι ανάερο χορό.

''Ω ψυχή μου, μη ζητάς αθάνατη ζωή, αλλ' επιδίωκε μονάχα ό,τι μπορείς να κατορθώσεις.''
ΠΙΝΔΑΡΟΣ, 3ος Πυθιόνικος

ΠηγήΑΛΜΠΕΡΤ ΚΑΜΥ, Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΣΙΣΥΦΟΥ - ΔΟΚΙΜΙΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΑΡΑΛΟΓΟ

Αναρτήθηκε από:
Τρέλα είναι απλά μια άλλη μορφή της συνείδησης 

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Βγες από τη λογική σου




Ακολουθώντας την διαισθητική σου καθοδήγηση - Βγες από τη λογική σου

Απόφευγε να εκλογικεύεις το μέλλον σου. Έτσι κι αλλιώς, μ' αυτό τον τρόπο απλώς αναμασάς την τσίχλα των φόβων σου. Να θυμάσαι ότι είσαι ένας πνευματικός δημιουργός, ότι η ψυχή σου ξέρει πού και πώς να σε οδηγήσει και το κάνει αυτήν τη στιγμή.
Ηρέμησε. Σώπαινε όποτε είναι δυνατόν. Εξάλειψε το θόρυβο γύρω σου. Κλείσε το ραδιόφωνο και την τηλεόραση. Μη φορτώνεις το νου σου με άχρηστες γνώμες που μεταμφιέζονται σε ακλόνητα στοιχεία. Απόκτησε τη συνήθεια να στοχάζεσαι και να είσαι δεκτικός στο πνεύμα. Διαλογίσου και χαλάρωσε.


σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Μπουρέκι Κολοκύθας με Δυόσμο και Μυζήθρα



       Μπουρέκι Κολοκύθας με Δυόσμο και Μυζήθρα

Το μπουρέκι είναι μια παραδοσιακή συνταγή της Κρήτης με κύρια συστατικά κολοκύθια, πατάτες, δυόσμο και μυζήθρα. Μια πολύ ωραία παραλαγή με κόκκινη κολοκύθα(μπορείτε να το κάνετε και με “κανονικά” κολοκύθια) είναι η παρακάτω.

2 κιλά καθαρισμένη κολοκύθα κομμένη σε πολύ λεπτές φέτες

2 πατάτες κομμένες σε ροδέλες
2 ξερά κρεμμύδια ψιλοκομμένα
1/2 κιλό μυζήθρα
1/2 ποτήρι ελαιόλαδο
1 ματσάκι δυόσμος φρέσκος
αλεύρι
αλάτι
πιπέρι

Καθαρίζουμε την κολοκύθα και την κόβουμε σε πολύ λεπτές φέτες. 

Την αλατίζουμε και την αφήνουμε σε σουρωτήρι για μισή τουλάχιστον ώρα ώστε να στραγγίσει από τα νερά της.

Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 200 βαθμούς κελσίου

Κόβουμε τις πατάτες σε ροδέλες και αλατίζουμε. Ψιλοκόβουμε το κρεμμύδι

Ανακατεύουμε σε μεγάλο σκεύος όλα τα υλικά εκτός από το αλεύρι.

Λαδώνουμε βαθύ ταψί και απλώνουμε τα υλικά σε στρώσεις. Πασπαλίζουμε κάθε στρώση με λίγο αλεύρι χρησιμοποιώντας ένα μικρό σουρωτήρι

Ψήνουμε για 2 περίπου ώρες.


demideli.com


Παλιά σεμέν και καρέ ως ντεκόρ


Πώς να αξιοποιήσετε παλιά σεμέν και καρέ ως ντεκόρ

Στα περισσότερα ελληνικά σπίτια υπάρχουν κάποια πανέμορφα κεντήματα, τα οποία έχοντας περάσει από χέρι σε χέρι, μένουν κρυμμένα στα συρτάρια.

Είναι αλήθεια, πως όσο χαριτωμένα και περίτεχνα κι αν είναι τα παλιά σεμέν και καρέ που είχαν οι γιαγιάδες μας στα σπίτια τους, θα ήμασταν διστακτικές να τα στολίσουμε στα πιο σύγχρονα σπίτια σε ένα τραπέζ
ι όπως έκαναν οι παλιότερες γενιές.

Για αυτό και η ιδέα ότι μπορεί κάποιος να αξιοποιήσει όλα αυτά τα κομμάτια παραδοσιακής τέχνης, που ξυπνούν τόσες αναμνήσεις από το παρελθόν, για να δημιουργήσει όμορφους και πρωτότυπους πίνακες για τη διακόσμηση των τοίχων, μας έχει πραγματικά ενθουσιάσει!

• Για τη δημιουργία των διακοσμητικών τοίχου με δαντέλα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ως βάση μονόχρωμους καμβάδες ή κορνίζες με έντονα χρώματα στο background, έτσι ώστε τοποθετώντας πάνω σε αυτά τα σεμέν ή τα καρέ σας, να αναδεικνύονται οι πανέμορφες λεπτομέρειες που τα καθιστούν τόσο μοναδικά.

• Αν έχετε στη διάθεσή σας πολλά, διαφορετικά σεμέν ή καρέ, μπορείτε και πάλι να τα χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήστε μία σύνθεση τοίχου με πολλά κάδρα.

• Μπορείτε να χρησιμοποιήστε τα κομμάτια που έχετε στη διάθεσή σας ως έχουν, ή να χρησιμοποιήσετε στοιχεία αυτών που ταιριάζουν στις δικές σας κορνίζες.

Ακόμα και παλιά, μεγάλα πλεκτά τραπεζομάντηλα μπορούν να μεταμορφωθούν σε μεγάλα, επιβλητικά έργα τέχνης.

Οι πίνακες αυτοί μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε όλους τους χώρους: από το σαλόνι, την τραπεζαρία, την κουζίνα και το χωλ, ως και την κρεβατοκάμαρα, φέρνοντας μία διάθεση νοσταλγίας, αναδεικνύοντας το ρομαντικό, vintage ύφος του χώρου.

Έχουμε ωστόσο συναντήσει και πιο τολμηρές εφαρμογές της ιδέας, ακόμα και σε πιο μοντέρνους χώρους όπως αυτός της παρακάτω κρεβατοκάμαρας, που επιτυγχάνει ένα τόσο εντυπωσιακό αποτέλεσμα, συνδυάζοντας το παλιό με το καινούριο.

Κείμενο - Επιμέλεια: Νατάσα Λιανοπούλου

design-district.gr

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Δημοφιλείς αναρτήσεις