Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Ευγένιος Τριβιζάς



Ο Ευγένιος Τριβιζάς γεννήθηκε στην Αθήνα στις 8 Σεπτεμβρίου του 1946. Σπούδασε νομικά και οικονομικά και είναι καθηγητής εγκληματολογίας στην Αγγλία. Διδάσκει στο Πανεπιστήμιο του Reading, όπου διατελεί Ομότιμος Καθηγητής, και σε άλλα πανεπιστήμια. Είναι γνωστός ως συγγραφέας βιβλίων για παιδιά από τεσσάρων χρονών και πάνω. Όλα του τα έργα τα χαρακτηρίζει πρωτοτυπία και μεγάλη φαντασία.
Έχει γράψει γύρω στα 150 βιβλία που είναι: μυθιστορήματα, παραμύθια, θεατρικά έργα, αλφαβητάρια, διηγήματα, κόμικς, εκπαιδευτικά βιβλία και έχει συνεργαστεί με παιδικά περιοδικά. Από τα πιο γνωστά του έργα είναι η Φρουτοπία και το Νησί των πυροτεχνημάτων.

Η δικαστική διαμάχη για τη Φρουτοπία

H εταιρεία Coca Cola προσπάθησε να χρησιμοποιήσει τον όρο Φρουτοπία, χωρίς τη συγκατάθεση του συγγραφέα. Η εταιρεία ονόμασε ένα ποτό, με γεύση φρούτων, "FRUTOPIA" και ήδη είχε αρχίσει την παραγωγή του προϊόντος, μέχρι που οδηγήθηκε στα δικαστήρια από τον Τριβιζά. Η προσφυγή στη δικαιοσύνη δικαίωσε το συγγραφέα και έτσι, η Coca Cola δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει την ονομασία Φρουτοπία.


ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑΤΑ

Ο χιονάνθρωπος και το κορίτσι
Το σεντούκι με τις πέντε κλειδαριές
Οι πειρατές της καμινάδας
Η ζωγραφιά της Χριστίνας
Τα μαγικά μαξιλάρια
Ο πήγασος και το γαϊδουράκι
Η τελευταία μαύρη γάτα
Η Δέσποινα και το περιστέρι
Ελάτε να παίξουμε με τη Δέσποινα και το περιστέρι (5 συνοδευτικά μπλοκ με δραστηριότητες και παιχνίδια)
Η πεταλούδα και ο αρλεκίνος
ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ
Ο ταξιδιώτης και η μαργαρίτα
Ο ερωτευμένος πυροσβέστης (για μεγάλους)
ΘΕΑΤΡΟ
Το όνειρο του σκιάχτρου
Οι δραπέτες της σκακιέρας
Ο πεταλουδόσαυρος
Χίλιες και μία γάτες
Ο πόλεμος της κουτσουλιάς
ΘΕΑΤΡΟ (ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΜΕ ΤΗ ΜΙΣΗ ΑΥΛΑΙΑ)
Τα γουρουνάκια κουμπαράδες
Οι ιππότες της τηγανητής πατάτας
Το μεγάλο ταξίδι του Τουρτούρι
ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ
Το στοχολούλουδο
Τα τρία μικρά λυκάκια
Τα τρία μικρά λυκάκια (τρισδιάστατο)
Ένα χελιδόνι για την Ευρώπη
Το λυπημένο αρκουδάκι
Το χωριό της χαράς (Ειδική επετειακή έκδοση για τα Παιδικά Χωριά SOS από τα Starbucks)
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ / ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΑ / ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ
Οι πειρατές της καμινάδας
Φρικαντέλα, η μάγισσα που μισούσε τα κάλαντα
Το ποντικάκι που ήθελε να αγγίξει ένα αστεράκι
Ο Αϊ-Βασίλης στη φυλακή με τους 83 αρουραίους
Ένα δέντρο μια φορά
Ένα ελατάκι για τον Τάκη
Σαράντα Χρυσές Σερπαντίνες
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΩΝ ΠΥΡΟΤΕΧΝΗΜΑΤΩΝ
Ο κροκόδειλος που πήγε στον οδοντογιατρό
Το απίθανο τσίρκο του Μανόλη
Η χώρα χωρίς γάτες
Ο λαίμαργος τουνελόδρακος
Ο ναυαγός Κοκκινοτρίχης
Ο ταύρος που έπαιζε πίπιζα
Ο φωτογράφος Φύρδης Μίγδης
Το παπάκι που δεν του αρέσανε τα ποδαράκια του
Ο ήλιος της Λίζας
Η Μυρτώ και το κουνουπάκι
Ο συναχωμένος κόκορας
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΕ ΠΡΟΒΟΣΚΙΔΑ (Σειρά Παραμυθιών)
Ο Λούκουλος τρώει παπαρούνες
Ο Λούκουλος τρώει μπαλόνια
Ο Λούκουλος τρώει πυγολαμπίδες
Ο Λούκουλος τρώει βότσαλα
Η ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΟΥΝΤΟΥΝ (Σειρά Παραμυθιών)
Το μυστικό της μαξιλαροθήκης
Οι τρεις αποκριάτικες κορδέλες
Η μεγάλη φαγούρα
Το ανώνυμο γράμμα
Το βουνό της τύχης
Το πάρτυ των καγκουρό
Ο υπέροχος σκουπιδοντενεκές
Οι δώδεκα ομπρέλες
Το Γκουντούν πάει σχολείο
Ο Γκουντουνοφάγος παθαίνει αμνησία
Το κόκκινο βότσαλο
Η μάγισσα με τα πόμολα
ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΧΑΜΕΝΩΝ ΧΑΡΤΑΕΤΩΝ (Σειρά Παραμυθιών)
Ο Ιγνάτιος και η γάτα
Η Δόνα Τερηδόνα και το μυστικό της γαμήλιας τούρτας
Το τηγάνι του δήμιου
Οι χελώνες του Βαρώνου
ΜΠΑΜ, ΜΠΟΥΜ, ΤΑΡΑΤΑΤΖΟΥΜ! (Σειρά Αντιπολεμικών Παραμυθιών)
Η φάλαινα που τρώει τον πόλεμο
Ο πόλεμος τωμ Ούφρων και των Τζούφρων
Ο πόλεμος της Ωμεγαβήτας
Ο πόλεμος της χαμένης παντόφλας
ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΝΤΟΡΕΜΥΘΙΑ (Σειρά Έμμετρων Παραμυθιών)
Ένα κουτάβι νοιώθει μοναξιά
Ένα φτυάρι στον Άρη
Η Καιτούλα, η κοκέτα, η κοτούλα
Η νύχτα της μπανανόφλουδας
Η Πουπού και η Καρλότα
Ποιος έκανε πιπί στο Μισισιπή;
Ποτέ μη γαργαλάς ένα γορίλα
Ο Αναστάσης και η ουρά της στάσης
Ο κύριος Ζαχαρίας και η κυρία Γλυκερία
Οι γιαγιάδες με τα γιο-γιο
Οι σαράντα εφιάλτες
Όταν είναι να φύγει το τρένο
Πανικός στη χώρα της Γεωμετρίας
Το γαϊδουράκι που γκάριζε
Το νανούρισμα του μικρού φακίρη
Το φαγκρί και το σκουμπρί
Η ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΗ ΣΕΙΡΑ (Σειρά Έμμετρων Παραμυθιών)
Ο μικρός Ερμής
Η κόμισσα που μετακόμιζε
Το κανίς με το κανό αγοράζει μαϊντανό
Μία γάτα του Σιάμ χαμένη στο χαμάμ
ΤΑ ΜΑΚΡΟΥΛΑ ΜΙΚΡΟΥΛΙΚΑ (Σειρά Έμμετρων Παραμυθιών)
Το παραπονεμένο ελεφαντάκι
Ο φαλακρός σκαντζόχοιρος
Τα χρωματιστά κοράκια
Η λαίμαργη φάλαινα
Ο θαλασσογιατρός
Η πινεζοβροχή
Ούτε γάτα ούτε ζημιά
ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΛΥΜΥΘΙΑ (Σειρά Παραμυθιών με τη Συμμετοχή του Αναγνώστη)
Τα 88 ντολμαδάκια
Τα 33 ροζ ρουμπίνια
Οι 66 εξωγήινοι Ξιφομάχοι
ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΗΣ ΔΑΝΑΗΣ (Σειρά Παραμυθιών με τη Συμμετοχή του Αναγνώστη)
Η κινέζα κούκλα
Τα μαγικά μελομακάρονα
Ο εξαίσιος ουρανοξύστης
Η μυστική Νοσοκόμα
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΚΥΚΝΩΝ (Σειρά Λύρικών Ερωτικών Παραμυθιών)
Η Παυλίνα και ο κύκνος
Ο γκρίζος κύκνος
Ο κύκνος της μαγεμένης λίμνης
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΜΑΓΩΝ (Σειρά Λύρικών Ερωτικών Παραμυθιών)
Το ηλιοτρόπιο
Η πεταλούδα
Το κόκκινο λουλούδι
Η νεράιδα και ο μάγος
ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙΑ-ΑΡΙΘΜΗΤΑΡΙΑ
Αλφαβητάρι με γλωσσοδέτες
Αριθμητάρι με γλωσσοδέτες
OI ΠΑΡΕΟΥΛΕΣ ΤΗΣ ΑΛΦΑΒΗΤΑΣ (Σειρά Αλφαβηταρίων)
Η παρεούλα της γαλάζιας γάτας "α-δ"
Η παρεούλα του ζαφειρένιου ζαρκαδιού "ε-θ"
Η παρεούλα του κόκκινου κροκόδειλου "ι-μ"
Η παρεούλα του πράσινου παπαγάλου "ν-π"
Η παρεούλα του ροζ ρινόκερου "ρ-υ"
Η παρεούλα της χρυσής χελώνας "φ-ω"
ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ (Σειρά Χιουμοριστικών Εκπαιδευτικών Παραμυθιών)
Φουφήχτρα η μάγισσα με την ηλεκτρική σκούπα (Μετράμε ως το Δέκα)
Άρης ο τσαγγάρης(Πρόσθεση και Αφαίρεση)
Η Φιφή και η Φωφώ οι φαντασμένες φάλαινες (Πολλαπλασιασμός και Διαίρεση)
Η πριγκίπισσα Δυσκολούλα (Σύνολα και Υποσύνολα)
ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΩΝ ΠΥΡΟΤΕΧΝΗΜΑΤΩΝ (Σειρά Χιουμοριστικών Εκπαιδευτικών Βιβλίων)
Η λιωμένη σοκολάτα (Α' τάξη)
Ο γαλαξίας των λέξεων (Β' τάξη)
Οι τρεις μυρμηγκοφάγοι (Β' τάξη)
Οι βαλίτσες του γίγαντα (Γ' τάξη)
Η συμμορία των σκόρων (Γ' τάξη)
Το αόρατο καγκουρό (Δ' τάξη)
Η σπανακόπιτα του τσάρου (Δ' τάξη)
Ο δεκανέας Παραδέκας (Ε' τάξη)
Η κόρη του φακίρη (Ε' τάξη)
Το κλεμμένο ηφαίστειο (ΣΤ' τάξη)
Ο χρυσός χαρτοπόλεμος (ΣΤ' τάξη)
Το μυστικό ημερολόγιο των διακοπών μου (Για όλες τις τάξεις)
ΦΡΟΥΤΟΠΙΑ - ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΑΞΙΔΙ (Σειρά Κόμικς με τον Πίκο Απίκο)
1 Ο χαμένος μανάβης
2 Οι τρεις συνωμότες
3 Το τρομερό φρουκτήνος
4 Τα σκληρά καρύδια (Εξαντλημένο)
5 Το μυστικό μονοπάτι (Εξαντλημένο)
ΦΡΟΥΤΟΠΙΑ - ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΑΞΙΔΙ (Σειρά Κόμικς με τον Πίκο Απίκο)
6 Η ιπτάμενη σκάφη (Εξαντλημένο)
7 Ο συναχωμένος τενόρος
8 Ο ζόρικος δεσμοφύλακας
9 Ο μανάβης και η σοπράνο
10 Η επιδρομή των καραβίδων
11 Η απαγωγή της Μαρουλίτας
12 Το κλεμμένο ξυπνητήρι
13 Η τελική αναμέτρηση
ΦΡΟΥΤΟΠΙΑ - ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΤΑΞΙΔΙ (Σειρά Κόμικς με τον Πίκο Απίκο)
14 Τα σπάνια καρεκλοπόδαρα
15 Το πικραμύγδαλο και η γλυκοπατάτα
16 Ο παππούς του κουρέα
17 Ένα βαρέλι χωρίς βαρίδια
18 Η ιπτάμενη σβούρα
19 Ο θανάσιμος κίνδυνος
20 Ο οφθαλμαπατεώνας
21 Τα κολοκύθια με τα τούμπανα
22 Το μουστάκι του Θάνου
23 Ο κυνηγός ταλέντων
24 Η σκιά του προδότη
25 Η δαχτυλήθρα με το δηλητήριο
26 Η σκόνη του φτερνίσματος
27 Οι δύο μασκοφόροι
28 Το σάντουιτς του τρόμου
29 Οι Κένταυροι του Κρόνου
30 Ήταν όλοι τους μανάβηδες
31 Το κουτάλι της γαβάθας
32 Ο άσος των μεταμφιέσεων
33 Ο τρίτος χρησμός
34 Η γειτονιά με τους σκουπιδοτενεκέδες
35 Η σφεντόνα και το μπρίκι
36 Η ύπουλη παγίδα
37 Ο μαύρος πάνθηρας
38 Καταδίωξη στο φεγγαρόφωτο
39 Τα σαράντα στιλέτα
Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΣΕΙΡΑ (Σειρά βιβλίων για ερωτευμένους)
Μαζί
Γράψε μου
Κάτι για σένα
ΔΩΡΑΚΙΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ (Σειρά βιβλίων για ερωτευμένους)
Δωράκια για τη γιορτή σου (για κορίτσια)
Δωράκια για τη γιορτή σου (για αγόρια)
Δωράκια για τα γενέθλια σου(για κορίτσια)
Δωράκια για τα γενέθλια σου(για αγόρια)
Από τους παραδοσιακούς ήρωες των παιδικών μύθων στα Pokemon & Digimon
Despina and the dove
Despina und die taube
Despina et la colombe
Θέατρο για παιδιά 2
Ο υπέροχος σκουπιδοντενεκές
Οι τρεις αποκριάτικες κορδέλες
Το ανώνυμο γράμμα
Στον κήπο με τα παραμύθια


http://el.wikipedia.org/
σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Οδηγός υγείας

πηγή: http://anoixti-matia.blogspot.gr/2012/09/blog-post_2112.html?spref=fb
Οδηγός υγείας με βάση την ασθένεια




ΑΓΧΟΣ: Βαλεριάνα, Πασιφλώρα, Χαμομήλι, Τζινσενγκ, Τίλιο, Μελισσόχορτο, Μέντα, Λυκίσκος, Ιξός, Ανεμώνη, Σκουτελάρια, Βάλσαμο.

ΑΔΥΝΑΜΙΑ (ΑΤΟΝΙΑ): Αγγελική, Τσουκνίδα, Φασκόμηλο.
ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ: Λουΐζα, Μάραθος, Αψιθιά
ΑΕΡΙΑ: Μαντζουράνα, Λουΐζα, Μάραθος, Θρούμπι
ΑΙΜΟΡΡΟΙΔΕΣ: Αχιλλαία, Λάπαθο, Πολύκομπο, Τσουκνίδα. ΑΚΡΑΤΕΙΑ ΟΥΡΩΝ: Έφεδρα, Εκουΐζετο.
ΑΚΜΗ: Εχινάκια, Τίλιο, Φυτολάκα, Χαμομήλι
ΑΜΝΗΣΙΑ: Μελισσόχορτο, Τζινσενγκ, Θυμάρι, Μαντζουράνα.
ΑΜΟΙΒΑΔΕΣ: Σκόρδο, Απήγανος
ΑΜΥΓΔΑΛΙΤΙΔΑ: Γάλιο, Μύρο, Εχινάκια, Ύδραστις, Φασκόμηλο, Φυτολάκα, Αγριμόνιο.

ΑΝΑΙΜΙΑ: Τριφύλλι, Τσουκνίδα, Αγγελική, Λάπαθο, Κρόκος.
ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ: Τζινσενγκ, Μελισσόχορτο, Δίκταμο, Κάρδαμο σπόρος.
ΑΝΟΡΕΞΙΑ: Αγκινάρα, Αγγελική, Αψιθιά, Γαϊδουράγκαθο, Γεντιανή.
ΑΡΘΡΙΤΙΚΑ: Φασκόμηλο, Τίλιο, Σημύδα, Σπειραία, Κριθάρι, Αγγελική.
ΑΡΡΥΘΜΙΕΣ: Βίσκος, Κράταιγος, Σκόρδο.
ΑΡΤΗΡΙΟΣΚΛΗΡΩΣΗ: Ιξός, Τίλιο, Κράταιγος, Σκόρδο.
ΑΣΘΜΑ: Βάλσαμο, Ευκάλυπτος, Γλυ-κόριζα, Ρίγανη, Λεβάντα, Λομπέλια, Εφέδρα, Ινούλα
ΑΫΠΝΙΑ: Βαλεριάνα, Πασιφλώρα, Τίλιο, Λυκίσκος, Χαμομήλι.
ΑΦΘΕΣ: Αλταία, Βάτος, Τσουκνίδα, Τριαντάφυλλο.
ΒΗΧΑΣ: Βήχιο, Ρίγανη, Τσάϊ Βουνού, Βερμπάσκο, Νεπέτα, Γλυκάνισο, Μαρρούβιο, Πλάταγκο, Πριμούλα, Σύμφυτο, Ύδραστις, Ύσσωπος, Θυμάρι, Αλθαία, Ζαμπούκος, Φασκόμηλο, Πολυτρίχι.
ΒΡΟΓΧΙΤΙΔΑ: Αλθαία, Μολόχα, Βερμπάσκο, Μαρούβιο, Γλυκάνισο, Τουριλάγκο, Γλυκόριζα, Ευκάλυπτος, Θυμάρι, Κρόκος.
ΓΑΛΑΚΤΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗ: Γαϊδουράγκαθο, Άνηθος, Μάραθος, Τριγωνέλλα.
ΓΑΣΤΡΙΤΙΔΑ: Αλθαία, Μολόχα, Γερά-νιο, Φασκόμηλο, Σπειραία, Φτελιά, Σύμφυτο, Υδράστις, Χαμομήλι.
ΓΡΙΠΗ: Δυόσμος, Αχιλλαία, Εχινάκια, Καγιέν, Τσάι Βουνού, Ζαμπούκος, Σινάπι, Ύδραστις
ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΗ: Βασιλικός.
ΔΙΑΒΗΤΗΣ (ΣΑΚΧΑΡΟ): Αγκινάρα, Αγριμόνιο, Αμυγδαλιά, Καρυδόφυλλα, Αψιθιά, Λαγοκημιθιά, Τσουκνίδα, Μύρτιλλος, Φύλλα Ελιάς.
ΔΙΟΥΡΗΤΙΚΑ: Αγριάδα, Σκορπίδι, Γένια Καλαμποκιού, Τσουκνίδα, Λουΐζα.
ΔΙΑΡΡΟΙΑ: Σπειραία, Αλχιμίλλα, Γόμα Αραβίας, Αψιθιά, Γεράνιο, Αγριμόνιο, Σύμφυτο, Τριαντάφυλλο.
ΔΥΣΕΝΤΕΡΙΑ: Βασιλικός, Καρυδόφυλλα, Λάπαθο.
ΔΥΣΚΟΙΛΙΟΤΗΤΑ: Φύλλα Αιγύπτου, Αψιθιά, Κόλιανδρος, Χαμομήλι, Μέντα, Δίκταμο, Δυόσμος, Κάρδαμο, Φασκόμηλο, Μάραθος, Γαϊδουράγκαθο, Τριφύλλι, Μελισσόχορτο, Πιπερόριζα, Άκορος.
ΔΥΣΠΝΟΙΑ: Ευκάλυπτος, Ζαμπούκος, Βασιλικός.
ΕΛΚΗ (ΣΤΟΜΑΧΙΚΑ): Μύρο, Φασκόμηλο, Χαμομήλι.
ΕΛΚΗ (ΔΕΡΜΑΤΟΣ): Καλέντουλα, Εχινάκια, Ύδραστις.
ΕΛΚΗ (ΠΕΠΤΙΚΑ): Αλθαία, Σπειραία, Χαμομήλι, Δίκταμο, Λουΐζα.
ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ: Αμυγδαλιά, Λυγαριά.
ΕΚΖΕΜΑ: Άρκτιο, Γάλιο, Τίλιο, Ίριδα, Στελάρια, Τριφύλλι, Τσουκνίδα, Ύδραστις, Χαμομήλι.
ΕΜΕΤΟΣ: Βαλλωτή, Γαρύφαλλο, Δυόσμος, Σπειραία.
ΕΜΜΗΝΟΠΑΥΣΗ: Κρόκος, Τσιμιτσιφούγκα, Λυγαριά, Βάλσαμο.
ΕΜΜΗΝΟΡΡΟΙΑ (ΕΠΩΔΥΝΗ): Ανεμώνη, Βαλεριάνα, Τσιμιτσιφούγκα, Πετασίτης, Σκουτελάρια, Τζινσενγκ.
ΕΜΜΗΝΟΡΡΟΙΑ (ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ): Απήγανος, Αχιλλαία, Λυγαριά, Φλισκούνι.
ΕΜΜΗΝΟΡΡΟΙΑ (ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΡΟΗ): Αλχιμίλλη, Γεράνιο, Ύδραστις.
ΕΞΑΣΘΕΝΗΣΗ: Νταμιάνα, Τζίντζερ, Καγιέν, Ταραξάκο.
ΕΠΙΛΗΨΙΑ: Βαλεριάνα, Πασιφλώρα, Σκουτελλάρια, Ύσσωπος.
ΕΠΙΠΕΦΥΚΙΤΙΔΑ: Ευφραγία, Καλέντουλα, Χαμομήλι.
ΕΡΠΗΣ ΖΩΣΤΗΡ: Αχιλλαία, Ζαμπούκος, Ιξός, Πασιφλώρα, Βάλσαμο.
ΕΦΙΔΡΩΣΗ: Φασκόμηλο.
ΖΑΛΑΔΕΣ: Αψιθιά, Τριαντάφυλλο.
ΗΜΙΚΡΑΝΙΕΣ: Λεβάντα, Τίλιο, Χρυσάνθεμο.
ΗΠΑΤΟΣ (ΤΟΝΩΤΙΚΑ): Κενταύριο, Ταράξακο, Ίριδα, Αμυγδαλιά.
ΗΠΑΤΙΤΙΔΑ: Γλυκάνισο, Γλυκόριζα.
ΘΡΟΜΒΩΣΕΙΣ: Αγγελική, Σκόρδο.
ΙΚΤΕΡΟΣ: Βερβένα, Βερβερίδα, Ταρά-ξακο, Λάπαθο, Γαϊδουράγκαθο, Λιναρόσπορος.
ΙΛΑΡΑ: Κολιτσίδα, Συκιά.
ΙΓΜΟΡΙΤΙΔΑ: Ζαμπούκος, Σολιντανγκο, Φυτολάκα, Χαμομήλι.
ΙΣΧΙΑΛΓΙΑ: Τσιμιτσιφούγκα, Βάλσαμο, Αχιλλαία, Μέντα.
ΙΛΙΓΓΟΣ: Μελισσόχορτο, Μαντζουράνα, Θρύμπα, Φασκόμηλο, Λεβάντα.
ΚΑΚΟΣΜΙΑ ΣΤΟΜΑΤΟΣ: Άνηθος, Μοσχοκάρυδο, Μάραθος
ΚΑΟΥΡΕΣ: Αλθαία, Σπειραία, Μολόχα, Σύμφυτο.
ΚΑΡΔΙΑ: Κράταιγος, Σκόρδο, Μελισσόχορτο.
ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ: Τζινσενγκ, Μελισσόχορτο, Βρώμη, Νταμιάνα, Σκουτελλάρια
ΚΙΡΣΟΙ: Κράταιγος, Καστανιά.
ΚΟΚΙΤΗΣ: Λομπέλια, Τουσιλάγκο, Τριφύλλι, Μάραθος, Ρίγανη.
ΚΟΛΙΚΟΙ: Αγγελική, Άνηθος, Βαλεριάνα, Πιπερόριζα, Μέντα, Κάρδαμο.
ΚΟΛΙΤΙΔΑ: Αγριμόνιο, Αλθαία, Σύμφυτο.
ΚΡΥΟΛΟΓΗΜΑ: Τσάϊ Βουνού, Αχιλλαία, Αγγελική, Ζαμπούκος, Ύσσωπος, Πιπερόριζα, Μέντα, Κάρδαμο.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΙΜΑΤΟΣ: Πιπερόριζα, Καγιέν, Σινάπι.
ΚΥΣΤΙΤΙΔΑ: Αγριάδα, Αρκτοστάφυλλος, Αχιλλαία, Τσουκνίδα.
ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ: Αγριάδα, Μαϊντανός,
Κουμαριά.
ΛΑΡΥΓΓΙΤΙΔΑ: Μολόχα, Βελανιδιά, Θυμάρι, Εχινάκια, Φασκόμηλο, Χαμομήλι, Αλθαία.
ΛΕΙΧΗΝΕΣ: Αχιλλαία, Καρυδόφυλλα.
ΛΕΥΚΟΡΡΟΙΑ: Αλχημίλλη, Μύρο, Ξενέκιο, Ύδραστις, Θυμάρι, Τριαντάφυλλο.
ΜΗΤΡΟΡΡΑΓΙΑ: Αλχημίλλη, Γεράνιο, Ύδραστις.
ΜΥΚΗΤΩΣΕΙΣ: Καλέντουλα, Μύρο.
ΜΥΡΜΗΓΚΙΑ: Χελιδόνιο, Θούγια.
ΜΑΤΙΑ: Μποράντζα.
ΝΑΥΤΙΑ: Βαλλωτή, Μέντα, Δυόσμος, Μάραθος, Μελισσόχορτο.
ΝΕΥΡΑΛΓΙΑ: Βαλεριάνα, Ιξός, Τσιμιτσιφούγκα, Πασιφλώρα, Δενδρολίβανο, Χρυσάνθεμο, Βάλσαμο.
ΝΕΦΡΟΛΙΘΟΙ (ΠΕΤΡΑ): Αγριάδα, Αρκτοστάφυλλο, Σκορπίδι, Γένια Καλαμποκιού, Αγριμόνιο, Πολυκόμπι, Αλθαία.
ΟΙΔΗΜΑ: Ζαμπούκος, Κανέλλα.
ΟΡΑΣΗ: Μάραθος, Καρότο.
ΟΣΦΥΑΛΓΙΑ: Καγιέν, Σενέκιο.
ΟΥΡΗΘΡΙΤΙΔΑ: Αγριάδα, Γένια Καλαμποκιού.
ΟΥΡΙΚΟ ΟΞΥ: Αγριάδα, Βερμπάσκο, Γένια Καλαμποκιού, Τσουκνίδα.
ΟΣΤΕΟΠΟΡΩΣΗ: Χαρούπια Σπόρος.
ΟΥΛΙΤΙΔΑ: Μύρο, Φασκόμηλο, Φυτολάκα, Εχινάκια.
ΠΟΝΟΔΟΝΤΟΣ: Γαρύφαλλο, Δίκταμο, Γλυκάνισο.
ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟΣ: Δενδρολίβανο, Ρί-γανη, Μέντα, Πράσινο Τσάϊ, Κολιανδρο, Σινάπι, Τριαντάφυλλο.
ΠΡΟΕΜΜΗΝΟΡΡΟΙΚΗ ΕΝΤΑΣΗ: Βαλεριάνα, Λυγαριά, Σκουτελάρια, Τίλιο.
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ: Αγριάδα, Νταμιάνα, Περδικάκι, Γένια Καλαμποκιού, Πολυτρίχι, Υδράγγεια, Σερενόα, Επιλάβιο, Αμυγδαλιά.
ΠΥΡΕΤΟΣ: Αγγελική, Πιπερόριζα, Νεπέτα, Αχιλλαία, Τριφύλλι, Αγριμόνιο, Χαμομήλι.
ΠΟΝΟΛΑΙΜΟΣ: Αγριμόνιο, Αχιλλαία, Ζαμπούκος.
ΠΙΤΥΡΙΔΑ: Δενδρολίβανο, Καρυδόφυλλα, Τσουκνίδα.
ΡΕΥΜΑΤΙΣΜΟΙ: Αγγελική, Άρκτιο, Άρνικα, Αχιλλαία, Ζαμπούκος, Σπειραία, Τίλιο, Τσουκνίδα, Τριφύλλι, Χρυσάνθεμα.
ΡΙΝΟΡΡΑΓΙΑ: Αλχιμίλλη, Καλέντουλα.
ΣΚΩΛΗΚΟΕΙΔΙΤΙΔΑ: Αγριμόνιο, Γεράνιο.
ΣΤΗΘΑΓΧΗ: Κράταιγος, Λεόνουρος.
ΣΥΚΩΤΙ: Αγκινάρα, Γαϊδουράγκαθο, Αψιθιά.
ΣΤΟΜΑΧΙ: Δίκταμο, Χαμομήλι, Μέντα, Λουΐζα, Γλυκάνισο, Κόλιανδρος, Δυόσμος, Κρόκος, Λουΐζα, Μάραθος.
ΣΤΡΕΣ: Ιξός, Χαμομήλι, Τίλιο, Σκουτελάρια, Πράσινο Τσάι.
ΤΑΧΥΠΑΛΜΙΑ: Βαλεριάνα, Λεόνουρος, Λεβάντα, Μελισσόχορτο.
ΤΡΙΧΟΠΤΩΣΗ: Δάφνη, Δενδρολίβανο, Καρυδιά, Τσουκνίδα, Φασκόμηλο, Κρεμμύδι.
ΤΥΜΠΑΝΙΣΜΟΙ: Γλυκάνισο, Δενδρολίβανο, Κάρδαμο, Κόλιανδρος, Μάραθος, Μέντα, Φλισκούνι.
ΤΡΑΥΜΑΤΑ: Καλέντουλα, Δίκταμο, Χαμομήλι, Ζαμπούκος, Σύμφυτο.
ΥΠΕΡΚΟΠΩΣΗ: Τζινσενγκ, Μελισσόχορτο, Θυμάρι, Δενδρολίβανο.
ΥΠΕΡΤΑΣΗ: Κράταιγος, Ιξός, Βαλεριάνα, Τίλιο, Φύλλα Ελιάς, Μελισσόχορτο, Σκόρδο.
ΥΠΟΤΑΣΗ: Κράταιγος, Πιπερόριζα, Κόκκινη Πιπεριά.
ΥΠΕΡΤΡΙΓΛΥΚΕΡΙΔΙΑ: Πράσινο Τσάϊ, Σκόρδο.
ΦΛΕΒΙΤΙΔΑ: Καστανιά, Ιξός, Κράταιγος, Τίλιο.
ΦΑΡΥΓΓΙΤΙΔΑ: Αγριμόνιο. Φασκόμηλο, Αλθαία, Ζαμπούκος
ΦΥΜΑΤΙΩΣΗ: Καρυδόφυλλα, Λεβάντα, Ρίγανη, Λάπαθο.
ΧΟΛΗ: Γαϊδουράγκαθο, Αγκινάρα, Λινάρι, Βερβένα, Ταράξακο.
ΧΟΛΗΣΤΕΡΙΝΗ: Αγκινάρα, Ταράξακο, Φύλλα Ελιάς, Πράσινο Τσάϊ, Σκόρδο, Αντράκλα, Κιτρινόριζα.
ΨΩΡΑ: Γλυκάνισο, Λάπαθο, Κανέλα.
ΨΩΡΙΑΣΗ: Γαϊδουράγκαθο, Γάλιο, Ίριδα, Τριφύλλι, Άρκτιο, Λιναρόσπορος.
ΨΕΙΡΕΣ / ΨΥΛΛΟΙ: Σάσσαφρας.
ΩΤΙΤΙΔΑ: Αγκινάρα, Κισσός.
ΩΟΘΗΚΕΣ (ΠΟΝΟΙ): Ανεμώνη, Βαλεριάνα, Πασιφλώρα, Βάλσαμο.



ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Ο συνοπτικός αυτός οδηγός χρήσης γράφτηκε μετά από μελέτη διάφορων βιβλίων που είναι τα εξής:

Α. «Τα Φαρμακευτικά Βότανα της Ελλάδας»-ΕΚΔΟΣΕΙΣ Μ. ΜΑΚΡΗ.
Β. «Πλήρεις Οδηγίες Φαρμακευτικών Βοτάνων»-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑΛΕΛΛΗ
Γ. «Νέα Oλισθική Βοτανοθεραπεία»-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΟΠΤΡΑ
Δ. «Θεραπευτικά Βότανα»-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΡΟΥΜΠΟΥΚΗΣ
Ε. «Τα βότανα στην κουζίνα»-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΡΜΑΝΩΡ της Μ.&Ν. ΨΙΛΑΚΗ
Στ. «Θεραπευτικοί Χυμοί»-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΑΛΟΥ

Οι πληροφορίες για τις φαρμακευτικές ιδιότητες των βοτάνων και τις παθήσεις, που περιέχονται σε αυτό τον ιστοχώρο δεν αποτελούν ιατρική συμβουλή, συνταγή ή διακοπή φαρμακευτικής αγωγής.
Μερικά βότανα μπορούν να προκαλέσουν παρενέργειες ή να αλληλεπιδράσουν με άλλα φάρμακα και δε συνιστάται η αντικατάσταση φαρμάκων με τη χρήση οποιουδήποτε βοτάνου.
Για οποιαδήποτε πάθηση και θεραπεία πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε το γιατρό σας!
http://www.cretanherbs.gr

Η Ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων (47)

 Από παλιά Ραδιοτηλεόραση
 
Στα τρυπημένα σημεία λέει "στα" 'Υποδειγματική" "διεξήχθη" "συγκομιδή" 
και το όνομα κάποιου Αθλητή

Για μεγέθυνση πατάτε ροδάκι και ανοίγει νέα καρτέλα με φακό +-

Αποτίμηση - Οι νίκες των Ελλήνων

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ


conciousness 

ΣΥΝΟΨΗ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΕΠΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ
 Deepak Chopra

Θέλω να γνωρίσω τις σκέψεις του Θεού... όλα τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Ο παγκόσμιος νους ενορχηστρώνει οτιδήποτε συμβαίνει σε δισεκατομμύρια γαλαξίες, με χάρη, ακρίβεια και αψεγάδιαστη ευφυΐα. Η διάνοια του είναι υπέρτατη και διαποτίζει κάθε ύπαρξη, απ' το μικρότερο μέχρι το μεγαλύτερο, από το άτομο μέχρι το σύμπαν.
Οτιδήποτε ζωντανό, αποτελεί έκφραση της διάνοιάς του και αυτή η διάνοια λειτουργεί μέσα απ' τους Επτά Πνευματικούς Νόμους...
Αν εξετάσετε οποιοδήποτε κύτταρο του ανθρώπινου σώματος, θα διακρίνετε στη λειτουργία του την έκφραση αυτών των νόμων. Κάθε κύτταρο, είτε βρίσκεται στο στομάχι είτε στον εγκέφαλο, γεννιέται μέσα απ' το Νόμο της Καθαρής Δυνατότητας. Στην ουσία, αποτελεί την υλική έκφραση της καθαρής δυνατότητας. Το ίδιο DΝΑ που ενυπάρχει σε κάθε κύτταρο, εκφράζεται με διαφορετικό τρόπο για να εκπληρώσει τις ξεχωριστές υποχρεώσεις του. Κάθε κύτταρο, λειτουργεί επίσης και σύμφωνα με το Νόμο της Προσφοράς. Είναι ζωντανό και υγιές μόνο όταν βρίσκεται σε κατάσταση ισορροπίας. Αυτή η αρμονία, διατηρείται μόνο μέσα από ένα συνεχές "δούναι και λαβείν".
Κάθε κύτταρο προσφέρει σε κάθε άλλο και το υποστηρίζει, ενώ ταυτόχρονα υποστηρίζεται κι αυτό απ' όλα τα υπόλοιπα. Το κύτταρο βρίσκεται πάντα σε μια κατάσταση δυναμικής ροής και αυτή η ροή δεν διακόπτεται ποτέ. Στην πραγματικότητα, αυτή η ροή είναι και η ίδια η ουσία της ζωής του κυττάρου. Μόνο διατηρώντας αυτή τη ροή της προσφοράς, μπορεί το κύτταρο και να δεχθεί, συνεχίζοντας έτσι την δονούμενη ύπαρξή του.
Ο Νόμος τον Κάρμα ακολουθείται με θαυμάσιο τρόπο από κάθε κύτταρο, αφού αυτό διαθέτει μια ενσωματωμένη ευφυΐα με την οποία ανταποκρίνεται με τον πιο κατάλληλο και σωστό τρόπο σ' οποιαδήποτε κατάσταση.
Ο Νόμος της Ελάχιστης Προσπάθειας ακολουθείται επίσης θαυμαστά από το κάθε κύτταρο του σώματος. Όλα κάνουν το έργο τους με ήρεμη αποδοτικότητα και μέσα σε μια κατάσταση αναπαυμένης εγρήγορσης.
Μέσω του Νόμου της Πρόθεσης και της Επιθυμίας, η πρόθεση του κάθε κυττάρου εκμεταλλεύεται την απεριόριστη οργανωτική δύναμη της διάνοιας της φύσης. Ακόμα και μια απλή πρόθεση, όπως ο μεταβολισμός ενός μορίου ζάχαρης, ξεκινά αμέσως μια συμφωνία γεγονότων μέσα στο σώμα, όπου ακριβείς ποσότητες ορμονών θα πρέπει να εκκριθούν την κατάλληλη στιγμή για να μετατρέψουν αυτό το μόριο σε καθαρή δημιουργική ενέργεια.
Ασφαλώς, το κάθε κύτταρο εκφράζει και το Νόμο της Απόσπασης. Είναι αποστασιοποιημένο απ' το αποτέλεσμα των προθέσεών του. Δεν διστάζει, επειδή η συμπεριφορά του βασίζεται σε μια "ζωοκεντρική" και ενστικτώδη αντίληψη του παρόντος.
Κάθε κύτταρο εκφράζει επίσης και το Νόμο του Ντάρμα. Πρέπει ν' ανακαλύψει την πηγή του, τον ανώτερο εαυτό. Πρέπει να υπηρετεί τις ζωντανές μονάδες που βρίσκονται γύρω του και να εκφράσει τα ξεχωριστά του ταλέντα. Κύτταρα της καρδιάς, κύτταρα του στομαχιού ή ανοσοποιητικά κύτταρα, όλα έχουν την πηγή τους στον ανώτερο εαυτό, το πεδίο της καθαρής δυνατότητας. Και επειδή συνδέονται άμεσα μ' αυτόν τον κοσμικό υπολογιστή, μπορούν να εκφράσουν τα ταλέντα τους με άκοπη ευκολία και αχρονική αντίληψη. Μόνο εκφράζοντας τα μοναδικά ταλέντα τους, μπορούν να διατηρήσουν τόσο την ακεραιότητά τους όσο και την ακεραιότητα ολόκληρου του σώματος. Ο εσωτερικός διάλογος κάθε κυττάρου του ανθρώπινου σώματος είναι "Πώς μπορώ να βοηθήσω;’’ Τα κύτταρα της καρδιάς θέλουν να βοηθήσουν τα ανοσοποιητικά κύτταρα, τα ανοσοποιητικά κύτταρα επιθυμούν να βοηθήσουν να κύτταρα του στομαχιού και των πνευμόνων, τα εγκεφαλικά κύτταρα παρακολουθούν και βοηθούν όλα τ' άλλα. Κάθε κύτταρο στο ανθρώπινο σώμα έχει μια και μόνη λειτουργία: να βοηθήσει όλα τα υπόλοιπα.
Παρατηρώντας την συμπεριφορά των κυττάρων μέσα στο ίδιο μας το σώμα, μπορούμε να δούμε την πιο εκπληκτική και αποδοτική έκφραση των Επτά Πνευματικών Νόμων. Αυτό είναι το μεγαλείο της διάνοιας της φύσης. Αυτές είναι οι σκέψεις του θεού - όλα τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες.
Οι Επτά Πνευματικοί Νόμοι της Επιτυχίας είναι πανίσχυρες αρχές, οι οποίες σας βοηθούν να επιτύχετε τον έλεγχο του εαυτού σας. Αν τους δώσετε τη δέουσα σημασία και ακολουθήσετε τις συμβουλές αυτού του βιβλίου, θ' ανακαλύψετε ότι θα μπορείτε να πραγματοποιήσετε οτιδήποτε θελήσετε - όλη την αφθονία, το χρήμα και την επιτυχία που επιθυμείτε. Θ' ανακαλύψετε επίσης, πως η ζωή σας θα γίνει πιο χαρούμενη και αποδοτική από κάθε πλευρά, γιατί αυτοί οι νόμοι δίνουν στη ζωή μια ιδιαίτερη και μοναδική αξία.
Υπάρχει μια φυσική σειρά για την εφαρμογή των νόμων στην καθημερινή ζωή, η οποία μπορεί και να σας βοηθήσει να τους θυμάστε. Ο Νόμος της Καθαρής Δυνατότητας γίνεται αντιληπτός μέσα απ' τη σιωπή, το διαλογισμό, τη μη-κρίση και την επαφή με τη φύση, αλλά ενεργοποιείται από το Νόμο της Προσφοράς. Το ζήτημα εδώ, είναι να μάθετε να προσφέρετε κάθε τι που επιζητάτε. Αν ζητάτε αφθονία, να προσφέρετε αφθονία. Αν ζητάτε χρήματα, δώστε χρήματα. Αν ζητάτε αγάπη, εκτίμηση και τρυφερότητα, μάθετε πρώτα να τα χαρίζετε εσείς στους άλλους.
Μέσα από τις πράξεις σας που ακολουθούν το Νόμο της Προσφοράς, ενεργοποιείτε το Νόμο τον Κάρμα. Δημιουργείτε καλό κάρμα, το οποίο κάνει τη ζωή σας πολύ ευκολότερη. Θα δείτε πως δεν θα χρειάζεται να καταβάλλετε μεγάλη προσπάθεια για να πραγματοποιήσετε τις επιθυμίες σας, πράγμα που αυτομάτως οδηγεί στην κατανόηση του Νόμου της Ελάχιστης Προσπάθειας. Όταν όλα είναι εύκολα και άκοπα, όταν οι επιθυμίες σας αρχίζουν να πραγματοποιούνται, τότε κατανοείτε και το Νόμο της Πρόθεσης και της Επιθυμίας. Υλοποιώντας τις επιθυμίες σας με άκοπη ευκολία, σας είναι και πιο προσιτό να εφαρμόσετε το Νόμο της Απόσπασης.
Τέλος, καθώς αρχίζετε να κατανοείτε όλους τους παραπάνω νόμους, αρχίζετε να επικεντρώνεστε στον αληθινό σκοπό της ζωής σας, πράγμα που οδηγεί στο Νόμο τον Ντάρμα. Με τη χρήση αυτού του νόμου, εκ-φράζοντας τα μοναδικά ταλέντα σας και πραγματοποιώντας τις επιθυμίες των συνανθρώπων σας, αρχίζετε να δημιουργείτε ό,τι θέλετε και όποτε το θέλετε. Γίνεστε ξέγνοιαστοι και χαρούμενοι, ενώ η ζωή σας μετατρέπεται σε έκφραση απεριόριστης αγάπης.

Είμαστε ταξιδιώτες σ' ένα κοσμικό ταξίδι - αστρική σκόνη που στροβιλίζεται και χορεύει μέσα στα ρεύματα και τις δίνες του απείρου. Η ζωή είναι αιώνια, αλλά οι εκφράσεις της είναι εφήμερες, παροδικές, στιγμιαίες. Ο Γκοτάμα Βούδα, ο ιδρυτής του Βουδισμού, είπε κάποτε:
Η ύπαρξη μας είναι παροδική
σαν τα φθινοπωριάτικα σύννεφα.
Η γέννηση κι ο θάνατος των πλασμάτων,
μοιάζουν με τις κινήσεις ενός χορού.
Μια ολόκληρη ζωή δεν είναι τίποτα περισσότερο
από μια αστραπή στον ουρανό,
το κύλισμα ενός χειμάρρου σε μια απότομη πλαγιά.
Έχουμε σταματήσει για μια στιγμή, να γνωριστούμε μεταξύ μας, ν' αγαπηθούμε και να μοιραστούμε αυτά που έχουμε. Η στιγμή είναι πολύτιμη αλλά περαστική - μια μικρή παρένθεση μέσα στην αιωνιότητα. Αν τη μοιραστούμε με φροντίδα, ανάλαφρη καρδιά και αγάπη, τότε θα δημιουργήσουμε την αφθονία και τη χαρά ο ένας για τον άλλο - και θα πειστούμε πως αυτή η στιγμή άξιζε τον κόπο.

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

ΤΟΥΛΟΥΖ ΛΩΤΡΕΚ




Αποτέλεσμα εικόνας για ΤΟΥΛΟΥΖ ΛΩΤΡΕΚ ( 24 Νοεμβρίου 1864 - 9 Σεπτεμβρίου 1901)

ΤΟΥΛΟΥΖ ΛΩΤΡΕΚ ( 24 Νοεμβρίου 1864 - 9 Σεπτεμβρίου 1901)
 ΠΙΝΑΚΑΣ " Devotion: the Two Girlfriends"

O Ανρί ντε Τουλούζ-Λωτρέκ ήταν Γάλλος ζωγράφος.Γεννήθηκε στο Αμπλί, προάστιο του Παρισιού, γιος του Κόμη Αλφόνσου και της Κόμισσας Αντέλ ντε Τουλούζ-Λωτρέκ (Adèle de Toulouse-Lautrec), γόνος ιστορικής και αριστοκρατικής οικογένειας, η οποία ωστόσο την περίοδο της γέννησης του, είχε ήδη χάσει μέρος του παλαιότερου κύρους της. Οι γονείς του συνδέονταν μεταξύ τους με συγγένεια πρώτου βαθμού, πρακτική που ήταν ευρύτερα διαδεδομένη εκείνη την εποχή προκειμένου να διατηρηθεί η περιουσία της οικογένειας μεταξύ των μελών της. Το γεγονός αυτό ωστόσο οδηγούσε σε γενετικές ανωμαλίες, όπως και στην περίπτωση του Λωτρέκ, του οποίου τα πόδια σταμάτησαν να αναπτύσσονται φυσιολογικά, μετά από ρήξεις που υπέστη στο αριστερό και δεξί του πόδι, σε ηλικία 12 και 14 ετών αντίστοιχα. Το ύψος του Λωτρέκ έφθανε μόλις το 1,5 μέτρο ενώ σε αντίθεση με τα πόδια του, το υπόλοιπο σώμα του είχε φυσιολογική ανάπτυξη.

Εξαιτίας αυτής της ανωμαλίας στη σωματική του διάπλαση, αδυνατούσε να ακολουθήσει μία συμβατική κοινωνική ζωή, γεγονός που πιθανά λειτούργησε καταλυτικά στο να αφοσιωθεί στη ζωγραφική. Αποτέλεσε σημαντικό καλλιτέχνη του μετα-ιμπρεσιονισμού ενώ θεωρείται από πολλούς και ο επίσημος εικονογράφος της νυχτερινής ζωής εκείνης της εποχής – της λεγόμενης Μπελ Επόκ (belle epoque) – στα καμπαρέ του Παρισιού. Οι πίνακές του χαρακτηρίζονταν από έντονα χρώματα και ανθρώπινες παρουσίες. Θεωρείται επιπλέον ένας από τους πρωτοπόρους στην τέχνη της αφίσας, γνωστός κυρίως για τις αφίσες που φιλοτέχνησε για το καμπαρέ Μουλέν Ρουζ (Moulin Rouge). Ασχολήθηκε ακόμα με την τεχνική της λιθογραφίας, επηρεασμένος από την ιαπωνική τέχνη και τα ιαπωνικά χαρακτικά.

Έζησε κυρίως στη Μονμάρτρη, που αποτελούσε το κυρίαρχο κέντρο της καλλιτεχνικής δημιουργίας. Στο μεγαλύτερο μέρος της ζωής του αντιμετώπισε πρόβλημα αλκοολισμού και πέθανε σε ηλικία 37 ετών, έχοντας προσβληθεί από σύφιλη.ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

" Ενωμένα χέρια"


 

Τ. ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ " Ενωμένα χέρια"
 
Με κοιτάζεις
Ένα ρουμπίνι ανάβει
Στο βυθό της θάλασσας
Ένας άλικος κύκλος
Με περισφίγγει

Μιλάς
Βουίζουν μέλισσες
Σε μια κυψέλη
Μια αιμάτινη σφραγίδα
Αποτυπώνεται στο στήθος μου

Σωπαίνεις
Γεννιούνται περιστέρια
Παγώνουν τα δάκρυα

Χαμογελάς
Λάμπουν ατέλειωτες
Δροσοσταλίδες
Ένα χέρι αόρατο μ' οδηγεί
Στον προθάλαμο του ονείρου

Από τη συλλογή Ενωμένα χέρια (1980)

 σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

Ο αστυνόμος που έτρεμαν...

πηγή: http://anoixti-matia.blogspot.gr/2012/09/1910.html?spref=fb

Αθήνα 1910: Ο αστυνόμος που έτρεμαν οι ισχυροί της εποχής…

Οι περισσότεροι από αυτούς που ακούνε ότι στην πα­λιά Αθήνα υπήρχε αστυνο­μική βία και τραχύτητα σκέφτονται τον γνωστό Μπαϊρακτάρη, αυτόν που έτρεμαν οι κουτσαβάκηδες του Ψυρρή. Ελάχιστοι όμως γνωρίζουν τον διάδοχό του, τον επίσης περίφημο Μεσολογγίτη αστυνομικό διευθυντή Αθη­νών, τον Γιάννη Μαρούδα, τον φόβο και τον τρόμο των πάντων και όχι μό­νον των παραβατικών.

Ήταν ο αστυνόμος που έμεινε πα­ντελώς άγνωστος, γιατί ήταν κόντρα σ’ αυτό που σήμερα ονομάζουμε «σύ­στημα», το οποίο κυριολεκτικά τον έτρεμε και ακριβώς γι’ αυτό οι τότε εφημερίδες του συστήματος προσπα­θούσαν σε κάθε ευκαιρία να τον δια­σύρουν.

Όσο εκείνος τα ’βαζε με πολιτι­κούς, εισαγγελείς, δημοσιογράφους αλλά και υψηλά ιστάμενα πρόσωπα, οποιοδήποτε θεωρούσε ότι στεκόταν εμπόδιο στο έργο του ή παρανομού­σε εκμεταλλευόμενος τη θέση του και το αξίωμά του, τόσο το σύστη­μα αμυνόταν με τα γνωστά μέσα. Τα δημοσιεύματα ήταν καθημερινά και έκαναν λόγο για ειδεχθή, τρομακτι­κά και απαίσια αστυνομικά σκάνδαλα, κατακρίνοντας ως «απάνθρωπο» τον τρόπο λειτουργίας της αστυνομικής υπηρεσίας.


Ο μαυροπίνακας

Ο Γιάννης Μαρούδας δεν βιογρα­φήθηκε και δεν καταγράφηκε μέχρι σήμερα, αφού οι πάσης φύσεως αρ­χές και εξουσίες – το σάπιο, όπως θα λέγαμε και σήμερα, σύστημα – θέλη­σαν να ξεχάσουν τον ίδιο και τις μεθό­δους του, θέλησαν να θάψουν τη φή­μη ότι πήγαινε κόντρα στους ισχυρούς της εποχής καθώς και ότι είχε στα χέ­ρια του τον «μαυροπίνακα της Αριστο­κρατίας».

Ο Μαρούδας κλήθηκε ως αστυνομι­κός διευθυντής να προστατεύσει την πρωτεύουσα από τους δράστες ποικι­λώνυμων εγκλημάτων. Ήταν η εποχή που η αστυφιλία αύξανε ραγδαία τον πληθυσμό της Πόλης. Εγκαταστάθη­κε με κάθε επισημότητα στο Τμήμα Καταδίωξης, όπου τον θυμόντουσαν όλοι να συζητά θορυβωδώς, να χαρι­τολογεί με τους λωποδύτες και να εξι­χνιάζει τα πιο περίπλοκα εγκλήματα με τον δικό του τρόπο. Γιατί ο Μαρούδας είχε δικό του, λίαν αποτελεσμα­τικό αστυνομικό σύστημα ανάκρισης, σεβόμενος όμως κάθε μυστικό (που δεν ήταν ποινικά κολάσιμο).

Κάποια φορά, μια κυρία της καλής κοινωνίας είχε απολέσει ένα βαρύ­τιμο περιδέραιο, το οποίο φορούσε σχεδόν πάντα στις κοσμικές εκδηλώ­σεις. Σύντομα ο Μαρούδας ανακάλυ­ψε πως το περιδέραιο είχε δωρίσει η αριστοκρατική κυρία στον οδηγό της σε ανταπόδοση «υπηρεσιών» που της είχε προσφέρει. Ο σκληροτράχηλος αστυνομικός δεν αποκάλυψε την αλή­θεια στον σύζυγο, αφήνοντας το γε­γονός να περάσει… απαρατήρητο.

Τριγυρνούσε στους δρόμους της πό­λης, συνοδευόμενος από τον Τσούρκα και τον Πεπονούλια, τα δύο αχώριστα πρωτοπαλίκαρά του. Κατόπτευε, ερευνούσε, κατεύθυνε τα αστυνομι­κά όργανα. Είχε βέβαια και τις αδυ­ναμίες του. Χαριζόταν στους «φτωχοδιαβόλους», τους μικρολωποδύτες που έκλεβαν είδη για να επιβιώσουν. Οι επιτυχίες του ήταν άπειρες και δεν επέτρεπε σε κανέναν να αμφισβητή­σει το αστυνομικό του δαιμόνιο.

Είχε αλλόκοτες συνήθειες. Συνερ­γαζόταν με λωποδύτες και κακοποι­ούς και ήταν εκείνος που έκανε συ­νείδηση στην ελληνική κοινωνία πως ο εγκληματίας επιστρέφει στον τόπο του εγκλήματος. Γύρω από τον τό­πο κάθε εγκλήματος έβαζε κρυφούς αστυνομικούς να παρακολουθούν την κίνηση και αρκετές φορές επιβεβαιώ­θηκε η άποψή του.

Όταν ανέλαβε τη διεύθυνση, ο Μαρούδας φρόντισε να νοικιάσει κάποια χαμόσπιτα με αυλές, τα οποία μετέ­τρεψε σε «ανακριτήρια». Εκεί οδη­γούσε τους ύποπτους για διάφορα αδικήματα και τους ανέκρινε, έχο­ντας συμπαραστάτες τους δύο βοη­θούς του.

Τρόμαζε τους ισχυρούς

Έμποροι, δικηγόροι, χρηματιστές, γιατροί, αρχιτέκτονες, βιομήχανοι και πάσης φύσεως εκπρόσωποι της εξου­σίας τρομοκρατούνταν αν έπρεπε να περάσουν από την «αυλή» του Μαρού­δα. Αντίθετα με την τακτική που κρατούσε με τους μικροαπατεώνες, ταλαιπωρούσε αφά­νταστα τους ευκατάστατους πολίτες των Αθηνών που συλ­λάμβανε να παρανομούν.

Συνήθως με τη συμπεριφορά του έδειχνε άρνηση να υποτα­χθεί στις συνήθειες της επο­χής προς τους ισχυρούς… Πρωτοσέλιδο δημο­σίευμα στα τέλη του 1910 καταδίκαζε τη συνήθεια του Μαρού­δα να μην «υποκλίνε­ται  εδαφιαίως  οσά­κις εισέρχεται εις την αυλήν των Ανακτόρων», ενώ την ίδια εποχή δεχόταν σφοδρή επίθεση για­τί συμπεριφέρθηκε απρεπώς σε μεγαλοδημοσιογράφο, αλλά και στον υπουργό Εσωτερικών που τηλεφώνη­σε για να τον… συνετίσει.

Δεν έκανε πίσω

Οι αποκαλύψεις συνόδευαν η μία την άλλη «διά τας θηριωδίας του αστυνομικού βούρδουλα», τις οποί­ες πιστοποιούσαν ιατρικές εκθέσεις αλλά και «φρικιών ο κ. Υπουργός των Εσωτερικών». Ο Μαρούδας όμως δεν «κώλωνε»… Απτόητος, κάποια φορά δεν δίστασε για κάποια υπόθεση να μεταβεί στα Ανάκτορα και να ανακρί­νει τον αρχηγό του Πολιτικού Οίκου του Βασιλέως Στέφανο Στεφάνου ή κάποια άλλη φορά να ανακρίνει και τον μετέπειτα πρωθυπουργό Στέφανο Σκουλούδη.

Σε άλλη περίπτωση δεν δίστασε να ρίξει στα υγρά μπουντρούμια της Αστυνομικής Διεύθυνσης έναν πάμπλουτο έμπορο από τη Ρωσία, διότι διαμαρ­τυρήθηκε βλέποντας τα όργανα του Μαρούδα να προβαίνουν σε «άγριο και απάνθρωπο βουρδούλιασμα αιγοβοσκού». Οι εφημερίδες προσπά­θησαν να παρουσιάσουν τον εν λόγω αιγοβοσκό, και ουσιαστικά συνερ­γάτη του Ρώσου εμπόρου, ως εννιάχρονο παιδί που αντιμετωπίσθη­κε με βαρβαρότη­τα. Εκ των υστέρων αποδείχθηκε πως όχι μόνον επρόκειτο για συνεργάτη του Ρώσου επιχειρηματία, αλλά και πως λάμβαναν χώρα παράνομες ει­σαγωγές και εξαγωγές που δεν φορολογούνταν από το ελληνικό κράτος. Έφυγε απ’ τη ζωή, σε βαθιά γεράματα τον Απρίλιο 1935 και αναμ­φίβολα καταγράφηκε ως ο άνθρωπος που «τρο­μοκράτησε τους ήρωες του εγκληματικού πάνθεου»
Οι ιστορίες αυτές προέρχονται από κείμενα του ιστορικού ερευνητή και δημοσιογράφου Λευτέρη Σκιαδά, εκδότη της εφημερίδας «ΜΙΚΡΟΣ ΡΩΜΗΟΣ», www.mikros-romios.gr, τηλ.: 210 3426833.



σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Ζύμη για κρουασάν 2

Ζύμη για κρουασάν 2
Bαθμολογία:
       
31 ψήφοι
Προστέθηκε από , 08.02.09

Περιγραφή

Αφράτα ψωμένια κρουασάν και νόστιμα...
 

Τι χρειαζόμαστε:

  • 500γρ. αλεύρι για όλα
  • 1 φακελάκι ξηρή μαγιά
  • 200 γρ. βούτυρο Κέρκυρας
  • 300 γρ. γάλα
  • 1 κ.γ αλάτι
  • 1 κ.σ ζάχαρη
Στα γρήγορα
Κατηγορία
Μέθοδος
Διατροφή
Περιέχει




Φτιάχνει
24 κρουασάν
Πως το κάνουμε:
 

Ο Γλάρος Ιωνάθαν



                                                           Ο Γλάρος Ιωνάθαν 
Πέταγε πάνω από τη θάλασσα προς μια δαντελωτή παραλία. Ελάχιστοι γλάροι κάναν ασκήσεις πάνω στα βράχια. Ξέμακρα προς τα βόρεια, πάνω στον ορίζοντα, πετούσαν μερικοί ακόμη. Καινούργιο θέαμα, νέες σκέψεις, νέες απορίες. Γιατί τόσοι λίγοι γλάροι; Ο ουρανός θα έπρεπε να είναι γεμάτος κοπάδια γλάρους! Και γιατί αισθάνομαι τόσο κουρασμένος, έτσι ξαφνικά; Οι γλάροι στον ουρανό, υποτίθεται πως δεν επιτρέπεται ποτέ να είναι κουρασμένοι ή να κοιμούνται. Που το είχε ξανακούσει αυτό; Η θύμηση της ζωής του στη Γη είχε αρχίσει να ξεθωριάζει. Η Γη υπήρξε γι' αυτόν ένας τόπος όπου έμαθε, βέβαια, πολλά, αλλά οι λεπτομέρειες ήταν θολές -κάτι για αγώνες γύρω από το φαϊ, κάτι για εξορίες...
-"Μα πού είναι όλος ο κόσμος, Σάλλιβαν;" ρώτησε σιωπηλά, συνηθισμένος πια στην άνετη τηλεπάθεια που χρησιμοποιούσαν οι γλάροι κείνοι, αντί για σκληριές και κραυγές. "Γιατί δεν είμαστε πιο πολλοί εδώ; Από κει που έρχομαι υπάρχουν..."
-"...χιλιάδες και χιλιάδες γλάροι. Το ξέρω". Ο Σάλλιβαν κούνησε το κεφάλι του. "Η μόνη εξήγηση που βλέπω, Τζόναθαν, είναι πως είσαι πράγματι ένα πουλί στο εκατομμύριο. Οι πιο πολλοί από μας ήρθαν εδώ πολύ αργά. Πηγαίναμε από τον ένα κόσμο στον άλλον, που ήταν τόσο όμοιοι, ξεχνώντας αμέσως από πού είχαμε έρθει, χωρίς να νοιαζόμαστε πού πηγαίνουμε, ζώντας για τη στιγμή. Μπορείς άραγε να φανταστείς πόσες ζωές πρέπει να πέρασαν πριν μας έρθει η πρώτη ιδέα ότι υπάρχει στην ζωή κάτι πιο πέρα από το φαγητό ή τον καβγά ή την εξουσία στο Κοπάδι; Χίλιες ζωές, Τζων, δέκα χιλιάδες! Κι ύστερα, άλλες εκατό ζωές για ν' αρχίσουμε να μαθαίνουμε πως υπάρχει κάποιο πράγμα που λέγεται τελείωση κι άλλες εκατό πάλι για να βρούμε την ιδέα πως ο σκοπός στη ζωή μας είναι να φτάσουμε αυτή τη τελείωση και να την εκφράσουμε. Ο ίδιος κανόνας ισχύει και για μας εδώ τώρα. Διαλέγουμε τον επόμενο κόσμο μας με ό,τι μαθαίνουμε σ' αυτόν εδώ. Μη μάθεις τίποτε κι ο επόμενος κόσμος θα είναι ο ίδιος με τούτον εδώ, με όλους τους περιορισμούς και τα μολυβένια βάρη που πρέπει να ξεπεράσεις". Τέντωσε τα φτερά του κι έστριψε το πρόσωπό του στον άνεμο. "Αλλά εσύ, Τζων", είπε, "έμαθες τόσα πολλά με μιας, που δε χρειάστηκε να περάσεις χίλιες ζωές, για να φτάσεις σ' αυτήν εδώ".
Richard Bach Ο Γλάρος Ιωνάθαν
http://7omokentroikykloiautognosias.blogspot.gr/2012/08/blog-post_22.html

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Διακήρυξη του Ο.Η.Ε


   

Διακήρυξη του Ο.Η.Ε. ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ Ο.Η.Ε., 
20 Νοεμβρίου 1959 (Απόφαση 1386).


Αρχή 7. Το ΠΑΙΔΙ έχει το δικαίωμα για εκπαίδευση που θα ναι δωρεάν και υποχρεωτική, τουλάχιστον στα βασικά στάδια. Θα του προσφέρεται μια εκπαίδευση που θα προάγει τη γενική του μόρφωση και θα του δίνει τη δυνατότητα, με βάση τις ίσες ευκαιρίες, να αναπτύξει τις δυνατότητές του, την ατομική του κρ
ίση, και την αίσθησή του για ηθική και κοινωνική υπευθυνότητα και να γίνει ένα χρήσιμο μέλος της κοινωνίας. Τα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα του παιδιού θα είναι η καθοδηγητική αρχή εκείνων που είναι υπεύθυνοι, για την εκπαίδευση και τη συμβουλευτική του, η ευθύνη αυτή βρίσκεται στην πρώτη θέση και για τους γονείς του. Το παιδί θα έχει πλήρη ευκαιρία για παιγνίδι και διασκέδαση, που θα κατευθύνεται προς τους ίδιους σκοπούς όπως και η εκπαίδευση η κοινωνία και οι δημόσιες αρχές θα προσπαθούν να προάγουν την απόλαυση αυτού του δικαιώματος.

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Δημοφιλείς αναρτήσεις