Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Συνταγές ομορφιάς

πηγή: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=303161669791210&set=a.264589636981747.58976.264580240316020&type=1&theater

Συνταγές ομορφιάς με μέλι

Το μέλι το γνωρίζουμε όλοι για την υπέροχη ξεχωριστή γεύση του αλλά και για τις χρήσεις του στη φαρμακευτική και στην κοσμετολογία. Περιέχει ήπια άλφα υδροξέα, όπως το γλυκονικό οξύ.

Αυτά τα οξέα είναι πολύ ασφαλή στη χρήση για το δέρμα και μπορούν να χαλαρώσουν τους δεσμούς μεταξύ των νεκρών κυττάρων του δέρματος, και να δώσουν άμεσα λάμψη στην επιδερμίδα.

Αυτά τα οξέα είναι επίσης σε θέση να αυξήσουν την ελαστικότητα, να εξισορροπήσουν το λιπαρό δέρμα, να ενθαρρύνουν την παραγωγή κολλαγόνου, και να ελαχιστοποιήσουν τις γραμμές και τις ρυτίδες, με αποτέλεσμα να φαίνεστε νεότερες.

Περιέχει επίσης 11 ένζυμα, 14 μέταλλα, 21 αμινοξέα, όλες τις βιταμίνες που οι διατροφολόγοι θεωρούν απαραίτητες για την υγεία, όπως οι βιταμίνες Α, D, Ε, Κ, ερυθρίνη, νικοτινικό οξύ, βιταμίνες Β, θειαμίνη, ριβοφλαβίνη, νιασίνη, παντοθενικό οξύ, πυριδοξίνη και βιοτίνη, και ίχνη μετάλλων όπως το πυρίτιο, ο χαλκός, μαγνήσιο, σίδηρο, κλπ.

Τα αμινοξέα που περιέχει βοηθούν το δέρμα διατηρούν την υγρασία του. Λόγω επίσης των πολλών αντιοξειδωτικών του, το μέλι ανιχνεύει και καταπολεμά τις βλαβερές ελεύθερες ρίζες.

Μπορείτε λοιπόν να εκμεταλλευτείτε τις εξαιρετικές του ιδιότητες και να το χρησιμοποιήσετε ως το κύριο συστατικό σε σπιτικές συνταγές για την περιποίηση της επιδερμίδας σας. Ιδού μερικές γνωστές συνταγές που θα αποτελέσουν το μικρό μυστικό της ομορφιάς σας.

Για μικροτραύματα:

Μπορούμε σε επιπόλαια τραύματα να κάνουμε μια απλή επάλειψη με μέλι, το οποίο θα έχουμε αναμείξει με 10-15 σταγόνες πρόπολη.

Επίσης, αν βρισκόμαστε σε εξοχή, μπορούμε αντιμετωπίσουμε τυχόν εκδορές ξεπλένοντάς τις με αλκοολούχο ποτό και απλώνοντας μέλι.

Μασάζ ομορφιάς - για το σώμα:

Αναμιγνύουμε μέλι με αιθέρια έλαια τριανταφυλλιάς, λάσπη με φύκια ή πράσινο άργιλο και κάνουμε επάλειψη στα προβληματικά σημεία του σώματος. Το κρατάμε μέχρι να στεγνώσει και ξεβγάζουμε με χλιαρό προς το κρύο νερό.

Για το πρόσωπο:

1. Κανονικές και ξηρές επιδερμίδες:

-1 κουταλιά σούπας μέλι
-1 κουταλιά σούπας φουντουκέλαιο
-1 σταγόνα αιθέριο έλαιο τριαντάφυλλο

Ανακατεύουμε και απλώνουμε το μείγμα στο πρόσωπο, αφού έχουμε κάνει ντεμακιγιάζ. Το κρατάμε για 20 λεπτά.

2. Λιπαρές επιδερμίδες:

Χρησιμοποιούμε τα ίδια υλικά, αλλά μαζί με πράσινο άργιλο. Απλώνουμε το μείγμα στο πρόσωπο και το κρατάμε μέχρι να στεγνώσει ο άργιλος.

Ξεβγάζουμε χρησιμοποιώντας καθαρές πετσέτες βρεγμένες με ζεστό (όχι καυτό) νερό. Οι κινήσεις μας είναι απαλές και δεν τρίβουμε την επιδερμίδα.

fe-mail.gr

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Γεωτρόπιο 12 - Ράφτινγκ στον ποταμό Aygng στο Μπαλί Θερμές πηγές κοντά στο Madada στην Ιορδανία Παγόδα στη Βιρμανία Αιγυπτιακός ναός σε μουσείο Ν. Υόρκης Θιβετιανή μπουγάδα


Για μεγέθυνση πατάτε ροδάκι και ανοίγει νέα καρτέλα με φακό +-






















τεύχος 77

Ράφτινγκ στον ποταμό Aygng στο Μπαλί
 Θερμές πηγές κοντά στο Madada στην Ιορδανία
Παγόδα στη Βιρμανία
Αιγυπτιακός ναός σε μουσείο Ν. Υόρκης
Θιβετιανή μπουγάδα

Ηπειρώτικη κασόπιτα ή αλλιώς χυτόπιτα

Ηπειρώτικη κασόπιτα ή αλλιώς χυτόπιτα
Bαθμολογία:
       
12 ψήφοι
Προστέθηκε από , 22.10.11

Περιγραφή

Σαν γνήσια ηπειρώτισσα σας δίνω αυτή τη συνταγή και θα νιώσετε ότι ταξιδεύετε στα Ζαγοροχώρια, τρώγοντας ένα διαφορετικό είδος τυρόπιτας.
Ηπειρώτικη κασόπιτα ή αλλιώς χυτόπιτα
photo: Wendy

Τι χρειαζόμαστε:

  • 1 Φαρίναπ
  • 1 γιαούρτι (οποιοδήποτε γιαούρτι)
  • 1 πρέζα αλάτι
  • 1 πρέζα πιπέρι
  • 250 γρ. φέτα
  • 3 κεσεδάκια γιαουρτιού νερό χλιαρό
  • 1 κ.σ. λάδι
Στα γρήγορα
Κατηγορία
Μέθοδος
Διατροφή
Κουζίνα
Δυσκολία
Περιέχει

 

 

 

 

 

 

Πως το κάνουμε:


σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω 

Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση

πηγή http://www.facebook.com/photo.php?fbid=467574773277235&set=a.138848252816557.18132.108511895850193&type=1&theater 

Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση
 
Η αξιολόγηση, αν χρησιμοποιηθεί σωστά, μπορεί να έχει θετικά αποτελέσματα για την εκπαίδευση. Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, στην οποία θα αναφερθούμε αναλυτικά στο παρόν βιβλίο, περιλαμβάνει την αξιολόγηση του σχολείου, του αναλυτικού προγράμματος και των εκπαιδευτικών σπουδών, των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και των καινοτόμων πρακτικών, του χώρου, των υλικών και των μέσων διδασκαλίας, του εκπαιδευτικού και του μαθητή. 

Στο παρόν βιβλίο, το οποίο απευθύνεται σε φοιτητές παιδαγωγικών τμημάτων και τμημάτων ψυχολογίας, εκπαιδευτικούς, κυρίως προσχολικής ηλικίας και ψυχολόγους, σχολικούς συμβούλους, γονείς, καθώς και ερευνητές που ενδιαφέρονται για την αξιολόγηση στην εκπαίδευση, επιχειρείται μια περιγραφή της αξιολόγησης στην εκπαίδευση, με έμφαση στην προσχολική. 

Πιο συγκεκριμένα, αρχικά δίνεται ο ορισμός της αξιολόγησης γενικότερα και της εκπαιδευτικής ειδικότερα, καθώς και των σχετικών με αυτή άλλων όρων. Έπειτα γίνεται αναφορά στους στόχους της αξιολόγησης, το αντικείμενο, τα κριτήρια, τις μεθόδους και τις τεχνικές, τη διαδικασία, τα μέσα, τους φορείς και τα αποτελέσματά της. Ακολουθεί η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου που αναφέραμε προηγουμένως τι περιλαμβάνει. 
Σε όλες τις περιπτώσεις περιγράφεται η αξιολόγηση των παραπάνω γενικά και στην προσχολική αγωγή ειδικά. Ειδικότερα όμως για την αξιολόγηση του μαθητή επικεντρωνόμαστε στην αξιολόγηση του νηπίου, η οποία διαφέρει κατά πολύ από αυτήν του παιδιού στις άλλες βαθμίδες της εκπαίδευσης. Στη συνέχεια παρουσιάζονται αναλυτικά οι παραδοσιακές και οι εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης και αναφέρεται σε ποιες περιπτώσεις χρησιμοποιείται η καθεμία από αυτές. Επιπλέον γίνεται ιδιαίτερη μνεία στην αξιολόγηση δύο ειδικών πληθυσμιακών ομάδων, αφενός των παιδιών από διαφορετικά πολιτισμικά και γλωσσικά περιβάλλοντα και αφετέρου των παιδιών με ειδικές ανάγκες. 
Τέλος, επιχειρείται μια κριτική αξιολόγηση της αξιολόγησης, κατά την οποία γίνεται αναφορά αφενός στα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των παραδοσιακών και εναλλακτικών μορφών αξιολόγησης αντίστοιχα και αφετέρου στα επιχειρήματα υπέρ και κατά της αξιολόγησης γενικότερα και στην προσχολική εκπαίδευση ειδικότερα.

http://www.bigbook.gr/index.php?lang_id=1&mode=singleBook&book_id=112951
 σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω 

Ορσηίς

πηγή: http://anoixti-matia.blogspot.gr/2012/09/blog-post_1354.html?spref=fb

Ορσηίς - Η μητέρα των Ελλήνων

Στην ελληνική μυθολογία η Ορσηίδα (Ορσηίς) ήταν η νύμφη που έμελλε να γίνει η μητέρα όλων των Ελλήνων. Η νύμφη Ορσηίδα παντρεύτηκε το γιο του Δευκαλίωνα και της Πύρρας, Έλλην...
Στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης, βρίσκεται ο "Ναός των Ελλήνων"... ο οποίος είναι κατασκευασμένος (προ δεκαετίας) από τον μαραθωνοδρόμο Αριστοτέλη Κακογεωργίου.
Στο προαύλιο αυτού του "Ναού των Ελλήνων", υπάρχει το μοναδικό πανελλαδικά μαρμάρινο σύμπλεγμα (ανδριάντας) της ολότελα άγνωστης μητέρας των Ελλήνων, που στην ιερή αγκαλιά της, κρατά τρυφερά τα παιδιά της Δώρο, Ξούθο, Αίολο, απ’ τους οποίους προήλθαν οι βασικές φυλές των Ελλήνων!
Σύμφωνα με τον μύθο (σ.σ. Διαβάστε το άρθρο μας για τον "Κατακλυσμό του Δευκαλίωνα"), μετά τον κατακλυσμό, ο Δευκαλίωνας και η Πύρρα πήγαν στους Δελφούς και στο ιερό της Θέμιδας για να εκφράσουν και σ αυτή την ίδια επιθυμία.

Η θεά τους άκουσε και τους απάντησε με τον παρακάτω χρησμό: Αν ήθελαν να φέρουν στη ζωή νέους ανθρώπους θα έπρεπε να καλύψουν τα πρόσωπά τους και να ρίχνουν πίσω από την πλάτη τους τα οστά της μητέρας τους.Εκείνοι κατάλαβαν την ερμηνεία του χρησμού και αφού έκαναν ότι τους έλεγε ο χρησμός άρχισαν να πετάνε πέτρες πίσω από την πλάτη τους, αφού αυτές προέρχονταν από τα σπλάχνα της μάνας Γης.
Οι πέτρες που πετούσε ο Δευκαλίωνας μεταμορφώνονταν σε άνδρες και αυτές που πετούσε η Πύρρα μεταμορφώνονταν σε γυναίκες. Από την πρώτη δε πέτρα που πέταξε ο Δευκαλίωνας προήλθε ο Έλληνας, γενάρχης των Ελλήνων.
Ο γενάρχης των Ελλήνων ο Έλλην γέννησε με την Ορσηίδα τρεις γιους, τον Δώρο τον Ξούθο και τον Αίολο τους πρώτους αρχηγούς των Ελλήνων.
Ο Ξούθος βασίλεψε στη Πελοπόννησο και έκανε δύο γιους, τον Αχαιό και τον Ίωνα από τους οποίους οι Αχαιοί και οι Ίωνες πήραν τα ονόματά τους. Ο Αίολος βασίλεψε στη Θεσσαλία και οι κάτοικοι ονομάσθηκαν Αιολείς απ' αυτόν. Ο Δώρος και οι άνθρωποι του που ονομάστηκαν Δωριείς εγκαταστάθηκαν στις περιοχές ανατολικά του Παρνασσού.
Ο Απολλόδωρος μας λέγει:
[Α 7,2] [...] Ζεὺς δὲ πέμψας Ἑρμῆν πρὸς αὐτὸν ἐπέτρεψεν αἱρεῖσθαι ὅ τι βούλεται· ὁ δὲ αἱρεῖται ἀνθρώπους αὐτῷ γενέσθαι. καὶ Διὸς εἰπόντος ὑπὲρ κεφαλῆς ἔβαλλεν αἴρων λίθους, καὶ οὓς μὲν ἔβαλε Δευκαλίων, ἄνδρες ἐγένοντο, οὓς δὲ Πύρρα, γυναῖκες. ὅθεν καὶ λαοὶ μεταφορικῶς ὠνομάσθησαν ἀπὸ τοῦ λᾶας ὁ λίθος. γίνονται δὲ ἐκ Πύρρας Δευκαλίωνι παῖδες Ἕλλην μὲν πρῶτος, ὃν ἐκ Διὸς γεγεννῆσθαι <ἔνιοι> λέγουσι, <δεύτερος δὲ> Ἀμφικτύων ὁ μετὰ Κραναὸν βασιλεύσας τῆς Ἀττικῆς, θυγάτηρ δὲ Πρωτογένεια, ἐξ ἧς καὶ Διὸς Ἀέθλιος. [Α 7,3] Ἕλληνος δὲ καὶ νύμφης Ὀρσηίδος Δῶρος Ξοῦθος Αἴολος. αὐτὸς μὲν οὖν ἀφ᾽ αὑτοῦ τοὺς καλουμένους Γραικοὺς προσηγόρευσεν Ἕλληνας, τοῖς δὲ παισὶν ἐμέρισε τὴν χώραν· καὶ Ξοῦθος μὲν λαβὼν τὴν Πελοπόννησον ἐκ Κρεούσης τῆς Ἐρεχθέως Ἀχαιὸν ἐγέννησε καὶ Ἴωνα, ἀφ᾽ ὧν Ἀχαιοὶ καὶ Ἴωνες καλοῦνται, Δῶρος δὲ τὴν πέραν χώραν Πελοποννήσου λαβὼν τοὺς κατοίκους ἀφ᾽ ἑαυτοῦ Δωριεῖς ἐκάλεσεν, Αἴολος δὲ βασιλεύων τῶν περὶ τὴν Θεσσαλίαν τόπων τοὺς ἐνοικοῦντας Αἰολεῖς προσηγόρευσε, καὶ γήμας Ἐναρέτην τὴν Δηιμάχου παῖδας μὲν ἐγέννησεν ἑπτά, Κρηθέα Σίσυφον Ἀθάμαντα Σαλμωνέα Δηιόνα Μάγνητα Περιήρην, θυγατέρας δὲ πέντε, Κανάκην Ἀλκυόνην Πεισιδίκην Καλύκην Περιμήδην.[...]


Απολλόδωρος, Βιβλιοθήκη Α', 7,2-3.

Μετάφραση:
"[...]Ο Ζεύς, στέλνοντας του τον Ερμή, τον προέτρεψε να διαλέξει ότι θέλει. Κι αυτός διάλεξε να του γεννήσει ανθρώπους. Όπως του είπε λοιπόν ο Ζευς, έπαιρνε λίθους και τους πετούσε πάνω από το κεφάλι του. Όσοι πέταξε ο Δευκαλίωνας έγιναν άνδρες, όσοι έταξε η Πύρρα γυναίκες. Για αυτό και ονομάστηκαν λαοί μεταφορικά, από το λάας που είναι ο λίθος. Ο Δευκαλίωνας απέκτησε από την Πύρρα δυο υιούς, πρώτο τον Έλληνα, που όπως λένε κάποιοι, γεννήθηκε από τον Δία και δεύτερο τον Αμφικτύονα, που έγινε βασιλιάς στην Αττική μετά τον Κραναό, και μία θυγατέρα, την Πρωτογένεια, που από τον Δία γέννησε τον Αέθλιο. Από τον Έλληνα και τη νύμφη Ορσηίδα γεννήθηκαν ο Δώρος, ο Ξούθος και ο Αίολος. Αυτός ονόμασε Έλληνες τους λεγόμενους Γραικούς και μοίρασε τη χώρα τα παιδιά του. Ο Ξούθος, που πήρε την Πελοπόννησο, απέκτησε από την Κρέουσα, κόρη του Ερεχθέα, τον Αχαιό και τον Ίωνα, από τους οποίους ονομάστηκαν οι Αχαιοί και οι Ίωνες. Ο Δώρος έλαβε την περιοχή πέρα από την Πελοπόννησο και ονόμασε τους κατοίκους της με το όνομά του Δωριείς. Ο Αίολος, ως βασιλέας στην περιοχή της Θεσσαλίας, ονόμασε του κατοίκους της Αιολείς, παντρεύτηκε την Εναρέτη, κόρη του Δηίμαχου, και απέκτησε επτά γιούς, τον Κρηθέα, τον Σίσυφο, τον Αθάμαντα, τον Σαλμωνέα, τον Δηιόνα, τον Μάγνητα και τον Περιήρη, και πέντε κόρες, τις Κανάκη, Αλκυόνη, Πεισιδίκη, Καλύκη και Περιμήδη. [...]"

Πηγή: http://logioshermes.blogspot.com/

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω  

ΟΙ ΕΝΝΕΑ ΕΠΙΓΝΩΣΕΙΣ

                                                                                                        
ΟΥΡΑΝΙΑ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ - ΟΙ ΕΝΝΕΑ ΕΠΙΓΝΩΣΕΙΣ 
 
1.Ανακαλύπτουμε ξανά ότι, ζούμε σε ένα βαθιά μυστηριώδη κόσμο, γεμάτο από ξαφνικές συμπτώσεις και συγχρονιστικές συναντήσεις, που φαίνονται μοιραίες.
2. Όσο περισσότεροι από εμάς αφυπνιζόμαστε σε αυτό το μυστήριο, θα δημιουργήσουμε μία εντελώς διαφορετική κοσμοθέαση – επαναπροσδιορίζοντας το σύμπαν, ως ενεργειακό και ιερό.
3. Θα ανακαλύψουμε ότι όλα γύρω μ
ας, όλη η ύλη, αποτελείται από και απορρέει από, μία Θεία ενέργεια, την οποία αρχίζουμε να βλέπουμε και να κατανοούμε.
4. Από αυτή την προοπτική, μπορούμε να δούμε ότι, οι άνθρωποι πάντα ένοιωθαν ανασφαλείς και αποκομμένοι από αυτή την ιερή πηγή, και έχουν προσπαθήσει να πάρουν ενέργεια δεσπόζοντας ο ένας πάνω στον άλλο. Αυτή η διαμάχη ευθύνεται για κάθε ανθρώπινη σύγκρουση.
5. Η μόνη λύση είναι να καλλιεργήσουμε μία προσωπική επανασύνδεση με το Θείο, μία μυστικιστική μεταμόρφωση, που μας γεμίζει με απεριόριστη ενέργεια και αγάπη, διευρύνει την αντίληψή μας της ομορφιάς και μας ανυψώνει μέσα σε μία Συναίσθηση του Υψηλότερου Εαυτού.
6. Μέσα σε αυτή την συναίσθηση, μπορούμε να εγκαταλείψουμε το δικό μας τρόπο στο να ασκούμε έλεγχο, και να ανακαλύψουμε μία συγκεκριμένη αλήθεια: την αποστολή, για την οποία βρισκόμαστε εδώ να την μοιραστούμε, ώστε να βοηθήσει να εξελιχθεί η ανθρωπότητα προς αυτό το νέο επίπεδο πραγματικότητας.
7. Κατά την εκπλήρωση αυτής της αποστολής, μπορούμε να ανακαλύψουμε μία εσωτερική διαίσθηση, η οποία μας δείχνει πού να πάμε και τί να κάνουμε, και εάν δώσουμε μόνο θετικές ερμηνείες, φέρνει μία ροή συμπτώσεων, που ανοίγει τις πόρτες για να ξεδιπλωθεί η αποστολή μας.
8. Όταν αρκετοί από εμάς εισαχθούμε σε αυτή τη επαναστατική ροή, δίνοντας πάντοτε ενέργεια στον υψηλότερο-εαυτό όλων όσων συναντούμε, θα χτίσουμε έναν νέο πολιτισμό, όπου τα σώματά μας εξελίσσονται σε ακόμη υψηλότερα επίπεδα ενέργειας και αντίληψης.
9. Με αυτό τον τρόπο, συμμετέχουμε στο μακρύ ταξίδι της εξέλιξης: από τη Μεγάλη Έκρηξη μέχρι τον ύστατο σκοπό της ζωής: να δώσουμε ενέργεια στα σώματά μας, από γενιά σε γενιά, ώσπου να περπατήσουμε σε έναν παράδεισο, τον οποίο θα μπορούμε επιτέλους να δούμε.__
σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω 

"ΑΝ" Ρ.ΚΙΠΛΙΝΓΚ


 
Ρ.ΚΙΠΛΙΝΓΚ "ΑΝ"
 
Αν μπορείς στην πλάση τούτη να περιφρονείς τα πλούτη κι αν οι έπαινοι των γύρω δεν σου παίρνουν το μυαλό,
αν μπορείς στην τρικυμία να κρατήσεις ψυχραιμία, κι αν μπορείς και στους εχθρούς σου να σκορπίσεις το καλό,
αν μπορείς με μιας να παίξεις κάθε τι που ’χεις κερδίσει, στην καταστροφή ν’ αντέξεις και να δώσεις κάποια λύση,

αν μπορείς να υποτάξεις πνεύμα, σώμα και καρδιά, αν μπορείς όταν σε βρίζουν να μην βγάζεις τσιμουδιά,
αν μπορείς στην καταιγίδα να μη χάνεις την ελπίδα, κι αν μπορείς να συγχωρήσεις όταν σ’ έχουν αδικήσει,
αν μπορέσεις τ' όνειρό σου να μη γίνει ο όλεθρός σου, κι αν μπορέσεις ν’ αγαπήσεις όσους σ’ έχουνε μισήσει,
αν μπορείς να είσαι ο ίδιος στην χαρά και στην οδύνη, αν η πίστη στην ψυχή σου μπρος σε τίποτα δεν σβήνει,
αν μιλώντας με τα πλήθη τη συνείδηση δεν χάνεις, αν μπορέσεις να χωνέψεις πως μια μέρα θα πεθάνεις,
αν ποτέ δεν σε μεθύσει του θριάμβου το κρασί, αν στα ψέματα των άλλων δεν λες ψέματα κι εσύ,
αν μπορείς να μη θυμώνεις, αλλά μήτε και να κλαις όταν άδικα σου λένε πως εσύ μονάχα φταις.
Αν μπορείς με ηρεμία δίχως νεύρα ή δυσφορία και τα ίδια σου τα λόγια να τ’ ακούς παραλλαγμένα,
αν μπορείς κάθε λεπτό σου να ’ναι μια δημιουργία και ποτέ σου να μην μένεις με τα χέρια σταυρωμένα.
Αν οι φίλοι σου κι οι εχθροί σου δεν μπορούν να σε πληγώσουν, αν οι σχέσεις με μεγάλους τα μυαλά δεν σου σηκώνουν
αν τους πάντες λογαριάζεις μα… κανένα χωριστά, αν μπορέσεις να φυλάξεις και τα ξένα μυστικά…
Έ! Παιδί μου τότε… Θα μπορέσεις ν’ απολαύσεις όπως πρέπει τη ζωή σου… Θα ’σαι Άνθρωπος σπουδαίος κι όλη η γη θα ’ναι δική σου!

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Αναφυλακτικό σοκ


 

                                     Το αναφυλακτικό σοκ στην παιδική ηλικία


Το αναφυλακτικό σοκ είναι η πιο ακραία και επικίνδυνη αλλεργική αντίδραση του σώματος, κυρίως σε τσίμπημα εντόμων (σφήκας, μέλισσας), αλλά και σε κάποιο φάρμακο ή τροφή. Ωστόσο, αν και οι αλλεργίες στα παιδιά είναι πιο συχνές από ότι στους ενηλίκους, το αναφυλακτικό σοκ είναι πολύ σπάνιο στην παιδική ηλικία. Αυτό συμβαίνει γιατί ο οργανισμός ενός μικρού παιδιού είναι πιο ανθεκτικός από ότι των ατόμων μεγαλύτερης ηλικίας, που τυχόν αντιμετωπίζουν και κάποια προβλήματα υγείας.

Tο αναφυλακτικό σοκ μπορεί να παρουσιαστεί και να εξελιχθεί μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα ή λεπτά μετά την εισβολή του αλλεργιογόνου παράγοντα στο σώμα. O χρόνος που χρειάζεται για να εκδηλωθεί το αναφυλακτικό σοκ από τη στιγμή της εισβολής του αλλεργιογόνου στον οργανισμό κυμαίνεται ανάλογα με την ταχύτητα απορρόφησης του αλλεργιογόνου.

H αντίδραση, π.χ., στο τσίμπημα εντόμου είναι άμεση, ενώ, όταν πρόκειται για τρόφιμο, συνήθως θέλει πάνω από μία ώρα για να εκδηλωθεί (δηλαδή κατά τη χώνεψη). Αυτό συμβαίνει γιατί το αλλεργιογόνο δημιουργεί μια βίαιη και πολύπλοκη σειρά καταστάσεων και αντιδράσεων στον οργανισμό, όπως για παράδειγμα την απελευθέρωση ορισμένων ουσιών στο αίμα (π.χ., ισταμίνη) που διαστέλλουν τα αιμοφόρα αγγεία και συστέλλουν τις αεροφόρους οδούς. Έτσι, η αναπνοή γίνεται δύσκολη και μπορεί να εμφανιστούν βήχας, βραχνάδα στη φωνή, αλλά και πρήξιμο στο πρόσωπο (χείλη, βλέφαρα και μαλακά μόρια).

Εάν το πρήξιμο προχωρήσει στο λαιμό, υπάρχει κίνδυνος να προκαλέσει μέχρι και ασφυξία. Κύριο χαρακτηριστικό, που χωρίς αυτό δεν τίθεται η διάγνωση του αναφυλακτικού σοκ, είναι η μεγάλη πτώση της αρτηριακής πίεσης (δηλαδή δεν υπάρχει σοκ χωρίς επικίνδυνη υπόταση). Όμως, η αντίδραση μπορεί να περιοριστεί σε συμπτώματα αναφυλαξίας (κνησμός και εξανθήματα σε ολόκληρο το σώμα, που διαρκούν από λίγες ώρες μέχρι 3-4 ημέρες), καθώς και σε τοπικό πρήξιμο ή έντονο ερεθισμό στο σημείο του τσιμπήματος (από σφήκα ή μέλισσα).

Προσοχή!

Eάν το παιδί μετά το τσίμπημα ή μετά την κατανάλωση κάποιας τροφής εμφανίσει έντονο πρήξιμο στο πρόσωπο και το λαιμό, κοκκίνισμα στο δέρμα, δυσκολία στην αναπνοή ή γρήγορη αναπνοή, πρέπει να το μεταφέρετε EΠEIΓONTΩΣ στο πλησιέστερο νοσοκομείο.

Yπάρχει η σπάνια, αλλά και πολύ σοβαρή πιθανότητα να επεκταθεί το οίδημα στο λάρυγγα και το παιδί να κινδυνεύσει από ασφυξία. Eκεί θα του χορηγήσουν μία ένεση αδρεναλίνης και οξυγόνο, αν χρειάζεται.

Τι να κάνετε

-Σε περίπτωση απλής αναφυλαξίας (δηλαδή χωρίς πτώση της πίεσης), πρέπει να χορηγηθούν άμεσα μία δόση αντιισταμινικού (σιρόπι, σταγόνες ή χάπι) και αν υπάρχει δύσπνοια μία δόση βρογχοδιασταλτικού (σιρόπι, εισπνεόμενο σπρέι). Μετά τη χορήγηση των σχετικών φαρμάκων επισκεφτείτε το πλησιέστερο νοσοκομείο για περαιτέρω αντιμετώπιση.

-Αν μετά από ένα τσίμπημα έχει μείνει το κεντρί μέσα στο δέρμα, αφαιρέστε το προσεκτικά με ένα τσιμπιδάκι (ποτέ με τα δάκτυλα) και έπειτα βάλτε επάνω στο πρησμένο σημείο ένα παγάκι ή ένα παγωμένο κουτάκι αναψυκτικού (επιβραδύνει την απορρόφηση του δηλητηρίου).

Εάν το τσίμπημα γίνει σε άκρο, μπορείτε να κάνετε περίδεση με μια ζώνη ή ακόμη και με τα κορδόνια των παπουτσιών, δένοντας σφικτά πάνω από το σημείο του τσιμπήματος και προς το σώμα, ώστε να περιοριστεί η κυκλοφορία του αίματος με παράλληλη επιβράδυνση της διάχυσης του δηλητηρίου. Χαλαρώστε την περίδεση όταν το παιδί σάς πει ότι αρχίζει και μουδιάζει το χέρι του.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε επίσης και τα ειδικά στικ με αμμωνία και καλαμίνη, που κυκλοφορούν στο εμπόριο.

Προληπτικά μέτρα

-Εάν το παιδί σας αντιδρά έντονα σε τσιμπήματα εντόμων (ή σε οποιοδήποτε άλλο αλλεργιογόνο), συζητήστε με τον αλλεργιολόγο -σε συνεργασία με τον παιδίατρό σας- αν μπορεί να του γίνει απευαισθητοποίηση και, επίσης, αν χρειάζεται να έχετε πάντα μαζί σας μία ένεση αδρεναλίνης.

H ένεση αδρεναλίνης (που δρα το πολύ σε 3-5 λεπτά) υπάρχει στο εμπόριο (ειδικά για παιδιά) σε συσκευή αυτόματης έγχυσης (μοιάζει με στυλό) και γίνεται ακόμη και πάνω από τα ρούχα, σώζοντας κυριολεκτικά ζωές.

-Αν το παιδί πάσχει από κάποια αλλεργία, ενημερώνετε πάντα το γιατρό αν πρόκειται να πάρει κάποιο φάρμακο ή να κάνει μία ένεση για οποιαδήποτε ασθένεια.

Eπίσης, αν το παιδί είναι αλλεργικό στα τσιμπήματα εντόμων, καλό είναι:

-Να μην παίζει κοντά σε κορμούς δένδρων ή σε σωρούς ξύλων (γιατί οι σφήκες κάνουν εκεί τις φωλιές τους).

-Να αποφεύγει το περπάτημα με γυμνά πόδια στο χορτάρι.

-Να μην αφήνετε ανοιχτά κουτάκια με αναψυκτικά στην ύπαιθρο, γιατί προσελκύουν έντομα.

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω 

lip scrub για βελούδινα χείλη


 

Φτιάξτε μόνες σας lip scrub για βελούδινα χείλη

Ένα καλό lip balm είναι must για απαλά χείλη, όμως το μυστικό βρίσκεται ένα βήμα πριν: στην απολέπιση. Αν τα χείλη σας έχουν την τάση να ξεραίνονται, ένα απαλό lip scrub θα βοηθήσει την ευαίσθητη επιδερμίδα τους να απαλλαχθεί από τα "σκασίματα" και θα την προετοιμάσει ιδανικά για την εντατική περιποίηση που θα της προσφέρει το balm.

Η συνταγή που σας προτείνουμε δεν χρειάζεται παρά μόνο 3 υλικά, γίνεται μέσα σε λίγα λεπτά και δίνει εξαιρετικά αποτελέσματα- όση scrub περισσέψει, φυλάξτε το στο ψυγείο μέχρι την επόμενη φορά.

Θα χρειαστείτε:

1 κουτ. γλυκού μαύρη ζάχαρη
1 κουτ. γλυκού μέλι
1 κουτ. γλυκού έλαιο Βιταμίνης Ε


Αναμείστε αυτά τα τρία συστατικά μέχρι να ομογενοποιηθούν και να δημιουργηθεί μια ομοιόμορφη "πάστα". Τρίψτε πολύ απαλά τα χείλη σας με το scrub, ξεβγάλετε με χλιαρό νερό και στεγνώστε ταμποναριστά. Δύο φορές την εβδομάδα είναι αρκετές για να δώσουν το φιλί της ζωής ακόμα και στα πιο ταλαιπωρημένα χείλη.

queen.gr
σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω 

Κλάρα Σούμαν

πηγή: http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE%BB%CE%AC%CF%81%CE%B1_%CE%A3%CE%BF%CF%8D%CE%BC%CE%B1%CE%BD

Κλάρα Σούμαν

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
Η Κλάρα Σούμαν το 1878/9
Έργο του Franz von Lenbach
Η Κλάρα Σούμαν (Clara Schumann, γεν. Wieck, 13 Σεπτεμβρίου 1819 – 20 Μαΐου 1896) ήταν γερμανίδα πιανίστρια και συνθέτρια. Ήταν σύζυγος του συνθέτη Ρόμπερτ Σούμαν.

Βίος

Γεννήθηκε στη Λειψία, από πατέρα μουσικό (Friedrich Wieck) και μητέρα τραγουδίστρια και πιανίστρια (Marianne Troplitz). Οι γονείς της χώρισαν το 1824. Την ανατροφή της ανέλαβε ο αυστηρός και απαιτητικός πατέρας της, ο οποίος, όταν ανακάλυψε το εξαιρετικό μουσικό ταλέντο της, φρόντισε να το καλλιεργήσει και την κάνει διάσημη ως παιδί-θαύμα. Την δίδασκε ο ίδιος, επέβλεπε και διοργάνωνε όλες τις δημόσιες εμφανίσεις της και καθόριζε το ρεπερτόριό της. Η πρώτη της εμφάνιση στο κοινό έγινε το 1829, σε κομμάτι για τέσσερα χέρια, μαζί με μια άλλη μαθήτρια. Έκτοτε έκανε πολλές περιοδείες στη Γερμανία και στο εξωτερικό.
Καθοριστική για την εξέλιξη της ζωής της ήταν η γνωριμία της με τον Ρόμπερτ Σούμαν. Ο νεαρός τότε συνθέτης ήταν μαθητής του Wieck και μάλιστα για ένα διάστημα έμενε και στο σπίτι του. Εκείνος ήταν τότε 20 ετών και η Κλάρα 11. Η σχέση τους ξεκίνησε όταν η Κλάρα ήταν 16 ετών. Ο πατέρας της δεν αποδέχθηκε τον δεσμό και επέβαλε τον χωρισμό του ζευγαριού. Πίστευε ότι ο γάμος θα ήταν εμπόδιο στην καριέρα της κόρης του και επιπλέον θεωρούσε τον Σούμαν ακατάλληλο, επειδή ήταν πολύ νέος και δεν είχε πλέον τη δυνατότητα να ακολουθήσει καριέρα πιανίστα εξαιτίας ενός τραυματισμού στο δεξί χέρι.
Παρά την απαγόρευση της σχέσης το ζευγάρι συνέχισε να αλληλογραφεί κρυφά και τελικά το 1839 έκανε αίτηση στο δικαστήριο της Λειψίας, ζητώντας είτε να υποχρεώσει τον Wieck να δώσει την άδειά του είτε να επιτρέψει να γίνει ο γάμος χωρίς την άδειά του. Το δικαστήριο έδωσε την άδεια τον Αύγουστο του 1840 και τον Σεπτέμβριο της ίδιας χρονιάς έγινε ο γάμος.
Για την Κλάρα ο γάμος αυτός σήμαινε την απελευθέρωση από τον αυταρχικό πατέρα, δεν την απάλλαξε όμως από τα προβλήματα. Είχε βέβαια πλέον τη δυνατότητα να επιλέγει το ρεπερτόριό της (άρχισε να μελετά τα έργα των Μπετόβεν, Μπαχ, Σοπέν), ο σύζυγός της όμως δεν ήταν υπέρ της συνέχισης της σολιστικής καριέρας της. Αρχικά περιόρισε τις ώρες μελέτης της για να μην ενοχλεί τον Σούμαν και επιπλέον οι πολλές εγκυμοσύνες (απέκτησαν οκτώ παιδιά) προκαλούσαν περισσότερες δυσκολίες.
Αργότερα όμως άρχισε ξανά τις περιοδείες με πολύ μεγάλη επιτυχία. Αυτό το επέβαλε η οικονομική κατάστασή τους αλλά και η ανάγκη να ερμηνεύει τα έργα του Σούμαν, αφού εκείνος εξ αιτίας του τραυματισμού του δεν μπορούσε να παίξει πιάνο. Αυτό το γεγονός προκαλούσε βέβαια και τη ζήλεια του συνθέτη για τη μεγάλη επιτυχία της συζύγου του.
Η χρονιά 1854 ήταν πολύ δύσκολη για το ζευγάρι: ο Σούμαν παρουσίασε ψυχικές διαταραχές, έκανε μια απόπειρα αυτοκτονίας πέφτοντας στον Ρήνο και τελικά νοσηλεύτηκε σε ψυχιατρική κλινική μέχρι το 1856, όταν πέθανε. Αιτία της ασθένειάς του ήταν η σύφιλη.
Μετά τον θάνατο του συζύγου της η Κλάρα συνέχισε τις επιτυχημένες περιοδείες. Παράλληλα δίδασκε πιάνο και εξέδιδε τις συνθέσεις του Σούμαν. Έδωσε την τελευταία της συναυλία το 1891 σε ηλικία 71 ετών. Πέθανε το 1896 έπειτα από εγκεφαλικό επεισόδιο.
Αδιευκρίνιστη παραμένει η σχέση της με τον συνθέτη Γιοχάνες Μπραμς, μετά τον θάνατο του Σούμαν. Ο νεαρός Μπραμς γνώριζε το ζεύγος Σούμαν από το 1853 και ο Σούμαν είχε παρουσιάσει το έργο του στο μουσικό περιοδικό που διηύθυνε. Από το 1854 οι σχέσεις του Μπραμς με την Κλάρα έγιναν αρκετά στενές και όπως μαρτυρείται από την αλληλογραφία τους, ο συνθέτης ήταν ερωτευμένος μαζί της.

                       ------------------------------------------------


Η Κλάρα Σούμαν τιμώμενο πρόσωπο στην Google

Τιμώμενο πρόσωπο στην Google σήμερα είναι η  Κλάρα Σούμαν , η Γερμανίδα πιανίστρια και συνθέτρια, σύζυγος του συνθέτη Ρόμπερτ Σούμαν και μητέρα 8 παιδιών.
Η Κλάρα Σούμαν τιμώμενο πρόσωπο στην GoogleΣτο σημερινό της doodle η Google έχει ένα σκίτσο με την γυναίκα μουσικό ν απαίζει πιάνο, ενώ τα 8 της παιδιά την περιτριγυρίζουν.
Ο Friedrich Wieck, πατέρας της,  μερίμνησε ώστε η Κλάρα να παρακολουθήσει από νωρίς μαθήματα σύνθεσης. Τα μαθήματα αυτά βέβαια δεν ήταν πολύ εντατικά και στα πρώτα της έργα παρατηρήθηκε απουσία θεωρητικής υποδομής. Η σύνθεση πιθανότατα δεν ήταν στις προτεραιότητές της και γι' αυτό δεν συνέθεσε άλλα έργα μετά το 1856.
Η πρώτη της εμφάνιση στο κοινό έγινε το 1829, σε κομμάτι για τέσσερα χέρια, μαζί με μιά άλλη μαθήτρια. Έκτοτε έκανε πολλές περιοδείες στη Γερμανία και στο εξωτερικό.Καθοριστική για την εξέλιξη της ζωής της ήταν η γνωριμία της με τον Ρόμπερτ Σούμαν.
Το έργο της περιλαμβάνει:
Κοντσέρτο για πιάνο op.7 (1833-1835)Τρεις Romances για βιολί και πιάνο op. 22 Τρίο για πιάνο, βιολί και βιολοντσέλο op. 17Lieder με συνοδεία πιάνουπολλά κομμάτια για σόλο πιάνο, όπως romances, scherzi, παραλλαγές κ.α.
Παράλληλα δίδασκε πιάνο και εξέδιδε τις συνθέσεις του Σούμαν. Έδωσε την τελευταία της συναυλία σε ηλικία 71 ετών, το 1891. Πέθανε το 1896, έπειτα από εγκεφαλικό επεισόδιο.Αδιευκρίνιστη παραμένει η σχέση της με τον συνθέτη Γιοχάνες Μπραμς, μετά τον θάνατο του Σούμαν. Ο νεαρός Μπραμς γνώριζε το ζεύγος Σούμαν από το 1853 και ο Σούμαν είχε παρουσιάσει το έργο του στο μουσικό περιοδικό που διηύθυνε. Από το 1854 οι σχέσεις του Μπραμς με την Κλάρα έγιναν αρκετά στενές και όπως μαρτυρείτε από την αλληλογραφία τους, ο συνθέτης ήταν ερωτευμένος μαζί της.Πόπη Π             
                                                                 
      

Δημοφιλείς αναρτήσεις