Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Οι αλλαγές ξεκινούν από τα άτομα


Καρλ Γιουνγκ: Οι αλλαγές ξεκινούν από τα άτομα


Εποχή κρίσης και τα σημάδια γνώριμα. Τα κόμματα της εξουσίας καταποντίζονται, ΜΜΕ κατηγορούνται για μισθωμένη εξυπηρέτηση τραπεζικών συμφερόντων, η εμπιστοσύνη στους θεσμούς ελαχιστοποιείται, η ανεργία εκτοξεύεται, τα φαινόμενα βίας τείνουν να γίνουν ανεξέλεγκτα.


Η αλλαγή είναι αναπόφευκτη αλλά το αν αυτή θα γίνει με ένα βήμα μπροστά ή με ένα βήμα πίσω εξαρτάται από τη στάση του καθενός από εμάς. Κανείς δεν είναι τόσο αδύναμος για να μην έχει επίπτωση η τελική στάση που θα πάρει.


Συμφωνώντας με αυτούς που εκτιμούν ότι η Ευρώπη έχει πάρει μια πορεία εκτροπής από τις δημοκρατικές καταστατικές της αρχές και επιστροφής σε προπολεμικές ατμόσφαιρες επιθετικότητας, σκέφτηκα να παραθέσω την εμπειρία του ψυχολόγου Καρλ Γιούνγκ που βίωσε την «ανάπτυξη» της Μπελ–Επόκ, τα γεγονότα των δύο παγκοσμίων πολέμων, του οικονομικού κραχ του 1929, και την άνοδο του φασισμού και του ολοκληρωτισμού στην Ευρώπη. Είναι χαρακτηριστικό το παρακάτω συμπέρασμά του, το οποίο, αν και βγαίνει μέσα από τις εμπειρίες των ταραγμένων χρόνων του 20ου αιώνα, απεικονίζει και τη σημερινή «νέα» πραγματικότητα της Ε.Ε: «Η δυσπιστία που έχει ο πρωτόγονος για τη γειτονική του φυλή, που νομίζαμε πως από καιρό την είχαμε ξεπεράσει, χάρη στους διεθνείς οργανισμούς μας, που αγκαλιάζουν ολόκληρη την υδρόγειο, ξαναγύριζε μ’ αυτό τον πόλεμο»


Ο Καρλ Γιούνγκ έχει μια μοναδική οπτική γωνία για τον ψυχολογικό μηχανισμό του ολοκληρωτισμού. Έχοντας βιώσει τις πιο ακραίες εκφράσεις του στην εποχή του, μας προειδοποιεί πως ένα από τα βασικότερα συμπτώματα του ολοκληρωτισμού είναι η προβολή της «σκιάς» μας στον γείτονα, στο αντίπαλο κόμμα, θρησκεία, έθνος ή συνάνθρωπο. Ο ολοκληρωτισμός έχει πολλές μορφές. Υπάρχει ο ολοκληρωτισμός του κράτους, του κεφαλαίου, της θρησκείας, ενός πολιτιστικού ρεύματος, της κοινωνικής άποψης.
Για τους όχλους σε εποχές κρίσης
Κάθε ανθρώπινο ον έχει μια «σκιά». «Όλοι κλείνουμε μέσα μας έναν –στατιστικό- εγκληματία, όπως και έναν αντίστοιχο τρελό ή άγιο». Η φύση του εντός μας θηρίου είναι η «πανίσχυρη τάση για κυριαρχία». Αυτή η τάση, είναι υπαρκτή σε όλα τα ανθρώπινα όντα. Επειδή αναγνωρίζεται μέσα μας και αντίκειται των νόμων του κράτους και της θρησκείας, την αρνούμαστε και την απωθούμε από τη συνείδησή μας. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι με αυτό τον τρόπο «ξεμπερδέψαμε». Απεναντίας, αυτή η ανώριμη στάση απέναντι στη μοχθηρή όψη του εαυτού μας –η άρνησή της- έχει ως επικίνδυνη συνέπεια, να «βλέπουμε στον αντίπαλο, τα δικά μας σφάλματα μεγαλωμένα σε απίστευτο βαθμό». Αυτό δεν σημαίνει ότι οι άλλοι είναι άγιοι και εμείς οι κακοί αλλά ότι ο καθένας προβάλει στον άλλο τη σκιά του.


Όπως στη Γερμανία του Β’ Παγκοσμίου πολέμου έτσι και σε κάθε λαό, «η ήττα και η κοινωνική καταστροφή αυξάνουν το αγελαίο ένστικτο». Η «έλλειψη προσανατολισμού στο συνειδητό, αντισταθμίζεται με το αρχέτυπο της τάξης στο ασυνείδητο». Μέσα σε συνθήκες απόγνωσης, πανικού και φόβου, ελκόμαστε από σύμβολα τάξης, από «φύρερ», από «σωτήρες», από μοντέλα «ολοκληρωτικού κράτους», που «θα αναλάβει την ευθύνη» -για λογαριασμό μας. Αν όμως «τα σύμβολα της τάξης δεν αφομοιωθούν από το συνειδητό, οι δυνάμεις που εκφράζονται μέσα από αυτά, θα συσσωρευτούν σε επικίνδυνο σημείο». Στις συνθήκες, διάχυτου φόβου, «το άτομο εξαφανίζεται ολοκληρωτικά», και κυριαρχεί «ένα γενικό αμόκ, μια παγκόσμια και μοιραία δύναμη, που ενάντια στη συντριπτική της επίδραση, το άτομο είναι ανίκανο να αμυνθεί». Αυτές οι συνθήκες δημιουργούν τους όχλους. Όμως, ο «όχλος είναι από τη φύση του πάντα ανώνυμος και ανεύθυνος». «Μια τέτοια κατάσταση δημιουργεί τις προϋποθέσεις για το συλλογικό έγκλημα»

Για τις μεγάλες ιδεολογίες
Στην ιστορία διαγράφεται η σταδιακή ανάδυση νέων ρευμάτων ιδεών. Έχουμε όμως την τάση να μετατρέπουμε τις ιδέες σε «ισμούς» και σε «μεγάλα σωτήρια» σχέδια τα οποία όμως είναι πολύ μακράν της αρχικής ιδέας από την οποία εμπνεύστηκαν. Έτσι, το ότι «το μεγάλο σχέδιο αποτυγχάνει, αυτό οφείλεται στο ότι ο άνθρωπος είναι μια αποτυχία. Γι’ αυτό δεν χρειάζεται παρά κοινός νους για να αρχίσει κανείς να διορθώνει τον εαυτό του. Αλλά επειδή δεν μπορεί πια να βασίζεται σε εξωτερικές αυθεντίες, πρέπει να γνωρίζει και να κατανοεί την πιο ατομική και μύχια βάση της υποκειμενικής του ύπαρξης για να χτίσει τα θεμέλια του στα αιώνια δεδομένα της ανθρώπινης ψυχής».


«Η ορθολογική μας στάση θέλει να μας κάνει να πιστεύουμε ότι μπορούμε να κάνουμε θαύματα με τις οργανώσεις, με την επιβολή νέων νόμων, ή με παρόμοιες καλοπροαίρετες επινοήσεις. Αλλά, στην ουσία, το πνεύμα του έθνους μπορεί να αναθεωρηθεί μόνο με μια αλλαγή στη στάση του ατόμου».
Για την αναγκαιότητα της ατομικής αλλαγής
Οι συνέπειες από τη δημιουργία συνθηκών, όπου ο σεβασμός στο άτομο έχει χαθεί και όπου αυτό «εξαφανίζεται ολοκληρωτικά», είναι η επικράτηση της «επικίνδυνης ροπής προς την ομαδική ψυχολογία». Συνέπεια της κυριαρχίας της ψυχολογίας του όχλου είναι ότι «η αλλαγή του χαρακτήρα που επέρχεται με την ανάδυση των συλλογικών δυνάμεων είναι καταπληκτική. Ένα ευγενικό και λογικό όν μπορεί να μεταβληθεί σε έναν μανιακό ή σε ένα άγριο κτήνος». Φυσικά, «τίποτα δεν θα μπορούσε να εκραγεί από τα βάθη μας εάν δεν υπήρχε μέσα μας. Στην πραγματικότητα, ζούμε συνέχεια επάνω σε ένα ηφαίστειο». Γι’ αυτό ο «κάθε άνθρωπος έχει χρέος να συνειδητοποιήσει και να μάθει να χειρίζεται» τη σκιά του.


Η ώριμη αντιμετώπιση των δυνάμεων του ασυνείδητου, «είναι ένα πολύ δύσκολο έργο που απαιτεί μεγάλο βαθμό ηθικής ευθύνης. Σχετικά ελάχιστα άτομα μόνο είναι ικανά για μια τέτοια επίτευξη και αυτά δεν είναι πολιτικοί, αλλά οι ηθικοί ηγέτες της ανθρωπότητας. Η συντήρηση και η μεγαλύτερη ανάπτυξη του πολιτισμού στηρίζεται σε αυτά τα άτομα».


Οι αναφορές του Carl Jung επιλέχθηκαν από το βιβλίο «Το αρχέτυπο του ολοκληρωτισμού» των εκδόσεων Σπαγειρία, το οποίο τυπώθηκε το 1990.


Πηγή

Αναρτήθηκε από:
Τρέλα είναι απλά μια άλλη μορφή της συνείδησης

Λάχανο

Λάχανο - Πληροφορίες για την καλλιέργεια

άσπρο λάχανο 

Το λάχανο Brassica oleracea var. capitata, ανήκει στην ίδια οικογένεια με το κουνουπίδι και το μπρόκολο (οικογ. Cruciferae). Καλλιεργείται για τη φυλλώδη κεφαλή του, για την ακρίβεια το σφαιρικό σύμπλεγμα από ανώριμα φύλλα, η οποία είναι φαγώσιμη. Η φυλλώδης κεφαλή, ανάλογα με την ποικιλία έχει χρώμα λευκό, κόκκινο ή γκριζοπράσινο. Το λάχανο είναι στενός συγγενής με το μπρόκολο και το κουνουπίδι.
Στην Ελλάδα το λάχανο ευδοκιμεί καλύτερα τη φθινοπωρινή-χειμερινή περίοδο και την άνοιξη. Είναι όμως δυνατό να καλλιεργηθεί και το καλοκαίρι αν επιλέξετε κατάλληλο υβρίδιο.

Ποικιλίες λάχανου

Υπάρχουν πολλοί τύποι λάχανου που διαφέρουν ως προς:
1) το μέγεθος, το σχήμα και το χρώμα της κεφαλής,
2) τη διάρκεια του βιολογικού κύκλου και άλλα χαρακτηριστικά.
Ως προς τη διάρκεια του βιολογικού κύκλου, δηλαδή του απαιτούμενου χρόνου από τη μεταφύτευση μέχρι την ωρίμανση, υπάρχουν οι εξής κατηγορίες:
  • Υπερπρώιμα: ωριμάζουν σε 55-–60 ημέρες από τη μεταφύτευση και είναι συνήθως μικρού μεγέθους. Χρησιμοποιούνται για ανοιξιάτικη καλλιέργεια.
  • Πρώιμα: ωριμάζουν σε 90 ημέρες και χρησιμοποιούνται κυρίως για καλοκαιρινή καλλιέργεια.
  • Μεσοπρώιμα και μεσόψιμα: ωριμάζουν σε  120 ημέρες και είναι κατάλληλα για φθινοπωρινή καλλιέργεια.
  • Όψιμα ή χειμωνιάτικα: κατάλληλα για χειμερινή καλλιέργεια.
Ως προς το σχήμα και το χρώμα της κεφαλής υπάρχουν οι εξής κατηγορίες:
  • Άσπρα λάχανα: έχουν συμπαγή ή αφράτη κεφαλή με χρωματισμό ανοιχτό πράσινο και σχήμα κωνικό ή σφαιρικό.
  • Κόκκινα λάχανα.
  • Τύπου Σαβοΐας (Savoy): γκριζοπράσινα με σγουρά φύλλα.
άσπρο λάχανο
Άσπρο λάχανο
κόκκινο λάχανο
Κόκκινο λάχανο
Γκριζοπράσινο λάχανο τύπου Σαβοΐας (Savoy)
Γκριζοπράσινο λάχανο τύπου Σαβοΐας (Savoy)

Εκτός από τις ποικιλίες, όλοι οι τύποι λάχανου είναι διαθέσιμοι σήμερα σε υβρίδια. Τα υβρίδια έχουν σοβαρά πλεονεκτήματα έναντι των ποικιλιών γιατί δίνουν πιο εύρωστα φυτά τα οποία είναι πιο ανθεκτικά στις ασθένειες και έχουν ομοιόμορφη και συγκεντρωμένη παραγωγή.

Κατάλληλο κλίμα για την καλλιέργεια του λάχανου 

περισσότερα...

πηγή http://www.kalliergo.gr/component/content/article/61-laxanika-kipeftika-kipos-blog/209.html

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Κέικ μαρμπρέ

Κέικ μαρμπρέ
Bαθμολογία:
       
1 ψήφοι
Προστέθηκε από , 13.03.11
Κέικ μαρμπρέ

Τι χρειαζόμαστε:

  • 180 γρ. βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου σε κομματάκια
  • 230 γρ. ζάχαρη
  • 3 μεσαία αυγά
  • 280 γρ. αλεύρι Γ.Ο.Χ.
  • 1 κ.γ. μπέικιν πάουντερ
  • 180 γρ. γάλα πλήρες + 1 1/2 κ.σ. επιπλέον χλιαρό
  • 30 γρ. σκόνη κακάο
Στα γρήγορα
Κατηγορία
Μέθοδος
Διατροφή
Περιέχει

 

 

 

Πως το κάνουμε:

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Γκύντερ Γκρας

Ο Γκύντερ Γκρας είναι ένας από τους σημαντικότερους μεταπολεμικούς Γερμανούς συγγραφείς ο οποίος βραβεύτηκε στις 30 Σεπτεμβρίου 1999 με το Νόμπελ Λογοτεχνίας. Εκτός από τα μυθιστορήματα με τα οποία έγινε γνωστός σε ολόκληρο τον κόσμο,έγραψε θεατρικά έργα και ασχολήθηκε με την ποίηση. Συγχρόνως είχε έντονη ανάμειξη στην πολιτική ζωή της Γερμανίας.

Το 2012 έγραψε για την Ελλάδα το ποίημα "Η ντροπή της Ευρώπης"

Στο χάος κοντά, γιατί δεν συμμορφώθηκε στις αγορές· κι Εσύ μακριά από τη Χώρα, που Σου χάρισε το λίκνο.

Οσα Εσύ με την ψυχή ζήτησες και νόμισες πως βρήκες, τώρα θα καταλυθούν, και θα εκτιμηθούν σαν σκουριασμένα παλιοσίδερα.

Σαν οφειλέτης διαπομπευμένος και γυμνός, υποφέρει μια Χώρα· κι Εσύ, αντί για το ευχαριστώ που της οφείλεις, προσφέρεις λόγια κενά.

Καταδικασμένη σε φτώχεια η Χώρα αυτή, που ο πλούτος της κοσμεί Μουσεία: η λεία που Εσύ φυλάττεις.

Αυτοί που με τη δύναμη των όπλων είχαν επιτεθεί στη Χώρα την ευλογημένη με νησιά, στον στρατιωτικό τους σάκο κουβαλούσαν τον Χέλντερλιν.

Ελάχιστα αποδεκτή Χώρα, όμως οι πραξικοπηματίες της, κάποτε, από Εσένα, ως σύμμαχοι έγιναν αποδεκτοί.

Χώρα χωρίς δικαιώματα, που η ισχυρογνώμονη εξουσία ολοένα και περισσότερο της σφίγγει το ζωνάρι.

Σ' Εσένα αντιστέκεται φορώντας μαύρα η Αντιγόνη, και σ' όλη τη Χώρα πένθος ντύνεται ο λαός, που Εσένα φιλοξένησε.

Ομως, έξω από τη Χώρα, του Κροίσου οι ακόλουθοι και οι όμοιοί του όλα όσα έχουν τη λάμψη του χρυσού στοιβάζουν στο δικό Σου θησαυροφυλάκιο.

Πιες επιτέλους, πιες! κραυγάζουν οι εγκάθετοι των Επιτρόπων· όμως ο Σωκράτης, με οργή Σου επιστρέφει το κύπελλο γεμάτο ώς επάνω.

Θα καταραστούν εν χορώ, ό,τι είναι δικό Σου οι θεοί, που τον Ολυμπό τους η δική Σου θέληση ζητάει ν' απαλλοτριώσει.

Στερημένη από πνεύμα, Εσύ θα φθαρείς χωρίς τη Χώρα, που το πνεύμα της, Εσένα, Ευρώπη, εδημιούργησε. 
 
Το μουσικό σχήμα Arpeggiosmp από τη Θεσαλονίκη, τον Ιουνιο του 2012 μελοποίησε το ποιημά του : Η ΝΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ

Ελληνικές μεταφράσεις έργων του :

Το τενεκεδένιο ταμπούρλο (μυθιστ., 1959) : Δ.Θ.Φραγκόπουλος ("Εστία")
Γάτα και ποντίκι (μυθιστ., 1961) : Αγγ.Βερυκοκάκη-Αρτέμη ("Διογένης")
Οι πληβείοι προβάρουν την επανάσταση (δράμα, 1966) : Δ.Θ.Φραγκόπουλος ("Δωδώνη")
σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

τα σημάδια του εμφράγματος

Απλές λύσεις 
Αναγνωρίστε τα σημάδια του εμφράγματος



Στο οξύ έμφραγμα του μυοκαρδίου, κοινώς γνωστό ως καρδιακή προσβολή, η απόφραξη μιας στεφανιαίας αρτηρίας, τις περισσότερες φορές με θρόμβο αίματος, έχει ως αποτέλεσμα τη διακοπή του αίματος προς το μυοκάρδιο και τελικά τη μόνιμη νέκρωση του, με συνέπειες συχνά καταστροφικές.



Η έγκαιρη αναγνώριση των συμπτωμάτων του εμφράγματος από τους ασθενείς, η άμε
ση μεταφορά τους στο νοσοκομείο και η ταχύτητα έναρξης της θεραπείας καθορίζουν κατά πολύ την έκβαση της νόσου. Κύρια συμπτώματα εμφράγματος είναι τα εξής:


♥ Αίσθηση πίεσης ή σφιξίματος στο στήθος


♥ Πόνοι στο στήθος, οι οποίοι μπορεί να διαχέονται στον ώμο, το χέρι, το λαιμό, ή και το σαγόνι.


♥ Ξαφνικός πόνος στην άνω κοιλιακή χώρα με ιδρώτα, ζάλη και τάση για εμετό.


♥ Δυσχέρεια στην αναπνοή


♥ Ακανόνιστος χτύπος καρδιάς (αρρυθμία), όταν συμβαίνει για πρώτη φορά




Οι σύγχρονες θεραπευτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται στην αντιμετώπιση του οξέος εμφράγματος περιλαμβάνουν τη θρομβόλυση και την πρωτογενή αγγειοπλαστική. Κοινός στόχος τους είναι η όσο το δυνατό ταχύτερη διάνοιξη της υπεύθυνης για το έμφραγμα στεφανιαίας αρτηρίας, η πλήρης αποκατάσταση της αιματικής ροής και τελικά η διάσωση του μυοκαρδίου.



Η θρομβόλυση έχει ως στόχο τη διάλυση του θρόμβου με ενδοφλέβια χορήγηση ειδικού θρομβολυτικού φαρμάκου. Η συστηματική χρήση της στην αντιμετώπιση του εμφράγματος καθιερώθηκε το 1986, όταν διαπιστώθηκε σημαντική μείωση της θνητότητας των ασθενών που έλαβαν θρομβολυτικά φάρμακα εντός 6 ωρών από την έναρξη των συμπτωμάτων τους! Η άμεση νοσοκομειακή έναρξη και η εύκολη χορήγησή της μέσω μίας φλέβας αποτελούν τα κύρια πλεονεκτήματα της θρομβόλυσης.



Η πρωτογενής αγγειοπλαστική εφαρμόζεται κατά την οξεία φάση του εμφράγματος με σκοπό τη μηχανική διάνοιξη της πάσχουσας αρτηρίας. Αφού εντοπισθεί η πάσχουσα αρτηρία με άμεσο στεφανιογραφικό έλεγχο, επιχειρείται η διάνοιξή της με την τοποθέτηση ενός μικρού αεροθαλάμου (μπαλονάκι) στο σημείο της θρόμβωσης με ή χωρίς την τοποθέτηση ενδοστεφανιαίας πρόθεσης (stent). Από τα αποτελέσματα μεγάλων κλινικών μελετών φάνηκε ότι η μέθοδος αυτή υπερτερεί της θρομβόλυσης στη μείωση της θνητότητας, της υποτροπής του εμφράγματος καθώς και στο κίνδυνο αιμορραγικού εγκεφαλικού επεισοδίου.



Στο ερώτημα ποια από τις παραπάνω θεραπευτικές μεθόδους είναι η καταλληλότερη, θα λέγαμε ότι η επιλογή της θεραπείας εξαρτάται από πολλούς παράγοντες ενώ δεν είναι σπάνιες οι περιπτώσεις συνδυασμού τους


Ο ασθενής που έχει τη δυνατότητα να μεταφερθεί επειγόντως σε πλήρως εξοπλισμένο Νοσοκομείο, θα πρέπει να υποβάλλεται σε άμεσο στεφανιογραφικό έλεγχο και πρωτογενή αγγειοπλαστική της υπεύθυνης για το έμφραγμα στεφανιαίας αρτηρίας. Σε περίπτωση αποτυχίας της αγγειοπλαστικής ή και σε σοβαρή στεφανιαία νόσο, θα πρέπει να οδηγείται στο χειρουργείο για αορτοστεφανιαία παράκαμψη (bypass).


Εάν όμως δεν υπάρχει η δυνατότητα άμεσης επεμβατικής παρέμβασης στο νοσοκομείο υποδοχής του ασθενούς ή για τη μεταφορά του σε νοσοκομείο με τέτοια δυνατότητα απαιτείται πολύς χρόνος, τότε η άμεση θρομβόλυση παραμένει η θεραπευτική μέθοδος επιλογής.


Ενώ γίνονται συνεχείς προσπάθειες και μελέτες για την καλύτερη φαρμακευτική και επεμβατική αντιμετώπιση του εμφράγματος, πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι η βασική προϋπόθεση για την επιτυχία όλων των θεραπειών παραμένει η άμεση μεταφορά του ασθενούς στο νοσοκομείο (εντός 1 ή 2 ωρών, εάν είναι δυνατό, από την έναρξη των συμπτωμάτων).



σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Οι τάσεις της σεζόν

Οι δυνατές τάσεις της σεζόν

Οι τάσεις για το φετινό χειμώνα κατάφεραν να καλύψουν κάθε γούστο και να μας παρασύρουν ακόμη μία φορά για shopping.

Ακολουθούν 5 από τις πιο δυνατές τάσεις της σεζόν για να εμπνευστείς και να πάρεις μία ιδέα για το τι θα βρεις στα μαγαζιά φέτος.

Το ανδρόγυνο look είναι μία από της κυρίαρχες τάσεις του χειμώνα. Συγκεκριμένα το κλασσικό ίσιο παντελόνι κάνει ένα πολύ δυναμικό comeback και εμείς απολαμβάνουμε την παρουσία του, αφού είναι το κομμάτι που μπορεί να τονίσει τέλεια τις καμπύλες του γυναικείου σώματος. Μπορείς πολύ εύκολα να δημιουργήσεις ένα σοφιστικέ στυλ αν το συνδυάσεις με πουκάμισο ή με εφαρμοστό τοπ. Για μια πιο μοντέρνα εκδοχή δοκίμασε να το φορέσεις μαζί με ένα φαρδύ πουλόβερ.

Οι πασαρέλες κατακλύστηκαν φέτος από σύνολα σε έντονο μπλε. Είναι ένα χρώμα που ταιριάζει σχεδόν σε όλες τις επιδερμίδες και με όποιο χρώμα μαλλιών μπορείς να φανταστείς. Μπορείς να το συνδυάσεις με ουδέτερα χρώματα, με αποχρώσεις του κόκκινου, ενώ φέτος οι σχεδιαστές μας έκαναν να αγαπήσουμε το συνδυασμό μπλε-μαύρο. Για τις θαρραλέες ένα παντελόνι σε έντονο μπλε είναι το απαραίτητο χειμερινό κομμάτι. Διαφορετικά μπορείς να επιλέξεις ένα παλτό, αξεσουάρ αλλά και βερνίκια σε αυτή την απόχρωση.

Αυτό το χειμώνα η πόλη συναντά την εξοχή δημιουργώντας ένα κομψό, σοφιστικέ αλλά ταυτόχρονα καθημερινό στυλ. Καστόρι, tweed, δέρμα και γήινες αποχρώσεις δημιουργούν ένα πολυτελές λουκ που μας παραπέμπει σε βόλτες στην εξοχή. Μην ξεχνάς το κλειδί σε αυτήν την τάση είναι το layering, οπότε μην εκπλαγείς αν δεις 3 ή ακόμη και 4 κομμάτια φορεμένα μαζί.

Αναμφισβήτητα μία από τις μεγαλύτερες τάσεις του χειμώνα είναι το δέρμα. Είναι πλέον γεγονός πως φέτος δεν θα βρεις το δέρμα μόνο σε jackets, τσάντες και παπούτσια. Οι σχεδιαστές το χρησιμοποιούν σαν ένα ακόμη ύφασμα και θα το δεις παντού, σε παντελόνια, φορέματα, μπλούζες αλλά και σε κοσμήματα!

Οι σχεδιαστές φέτος μας παρασύρουν με γεωμετρικά σχέδια, έντονα prints από την κορφή ως τα νύχια, αλλά και με το συνδυασμό διαφορετικών μοτίβων! Αν είσαι ακόμη διστακτική για τη συγκεκριμένη τάση σου προτείνουμε αρχικά να δοκιμάσεις ουδέτερα χρώματα προσπαθώντας πάντα να βρίσκεις τα κατάλληλα μοτίβα σύμφωνα για το σωματότυπό σου, έτσι ώστε να δημιουργείς μία ισορροπημένη σιλουέτα.
σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

ΕΛΥΤΗΣ «ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ»



ΕΛΥΤΗΣ «ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ»

ΠΙΝΑΚΑΣ Jan Vermeer - "Το Κορίτσι με το Σκουλαρίκι"



ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ η πόα της ουτοπίας

τα κορίτσια οι παραπλανημένες Πλειάδες


τα κορίτσια τ’ Αγγεία των Μυστηρίων

τα γεμάτα ως πάνω και τ’ απύθμενα


Τα στυφά στο σκοτάδι και όμως θαύμα

τα γραμμένα στο φως και όμως μαυρίλα

τα στραμμένα επάνω τους όπως οι φάροι

τα ηλιοβόρα και τα σεληνοβάμονα


Η Έρση, η Μυρτώ, η Μαρίνα

Η Ελένη, η Ρωξάνη, η Φωτεινή

Η Άννα, η Αλεξάνδρα, η Κύνθια
σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

ΜΕΤΑΜΕΣΟΝΥΚΤΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ του Δημήτρη Δεγαμινιώτη *

πηγή http://www.onestory.gr/post/32583895915

ΜΕΤΑΜΕΣΟΝΥΚΤΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

του Δημήτρη Δεγαμινιώτη *
.
Κουτάκια μπύρας και τσιγάρα στο τραπεζάκι.. πιο κάτω τα ρούχα είναι πεταμένα αριστερά και δεξιά.. τα σεντόνια κάποια στιγμή πρέπει να τα αλλάξω.. μπουρδέλο η γκαρσονιέρα μπουρδέλο.. Παρασκευή βράδυ τι είχαμε τι χάσαμε - που θα πάμε σήμερα; Πουθενά.. Σήμερα λέω να κάτσω μέσα.. Βαριέμαι να βγω.. άσε που δεν θέλω να δω κανέναν.. έχω κάνει κεφάλι και με τις μπύρες και επειδή όταν πίνω μου αρέσει και να οδηγώ, καλύτερα να κάτσω μέσα.. Είναι από τις φορές που δεν μου κάνει όρεξη να βγω έξω να γνωρίσω μουνιά.. η να πάω στις καβάτζες μου ρε αδερφέ.. ευτυχώς κάποιες καβάτζες δουλεύουν βράδυ και μπορώ να πάω να πιω ένα ποτό μόνος μου.. Καλή φάση.. Δεν ξέρω πόσοι από εσάς το έχετε κάνει ποτέ.. αλλά είναι καλή φάση.. τις πιο πολλές γυναίκες έτσι τις γνωρίζω.. πηγαίνω στο μαγαζί και κάθομαι σε μια γωνία στο μπαρ.. παίρνω το βλέμμα το θλιμμένο -και το concept είναι έτοιμο. Εκτός από το ότι οι γυναίκες έρχονται σε εσένα, χαλαρώνεις κιόλας, τα λες λίγο με τον εαυτό σου. Αλλά σήμερα όχι λέω να κάτσω μέσα.. Δεν γαμάμε κύριε σήμερα κλείσαμε.. Μας γαμάνε άλλοι αυτό τον καιρό έχουμε πάρει τον ρόλο τον παθητικό και να δεις που στο τέλος θα μας αρέσει.. Νομίζω πως το τελευταίο καιρό είμαι πρωταγωνιστής σε όργιο.. Κάνω την πρωταγωνίστρια.. γαμίση-γαμίση και πάλι δώστου γαμίση.. μου έχουν αλλάξει τα φώτα. Έχω ανάδρομο Ερμή δεν εξηγείται αλλιώς.. Δεν μπορώ να εξηγήσω γιατί έχω γίνει τόσο περίεργος, μου φταίνε όλοι και τα πάντα.. θέλω να βγω και να φωνάξω. «Γιατί δεν έρχεσαι.. γιατί δεν έρχεσαι όταν σε θέλω.. από της ζωής μου το ιερό ως της ψυχής μου το μπουρδέλο είσαι μια γέφυρα να πάω και να ‘ρθώ»… Θέλω να βγω έξω και να το φωνάξω με όλη την δύναμη της φωνής μου, να βγούνε όλοι οι γείτονες έξω και να με κοιτάζουν, κάποιος μαλάκας θα φωνάξει την αστυνομία να με μαζέψει. Αλλά θέλω να βγω και να το φωνάξω: θέλω να το φωνάξω και να έρθει.. να έρθει.. Ξέρω δεν γίνονται αυτά που λέω αλλά θέλω να έρθει.. Να είναι σαν παραμύθι σαν κάτι μαγικό.. Να δω στο βάθος του δρόμου να έρχεται.. Να με πλησιάσει αργά-αργά και να με χαϊδέψει.. Να με κάνει να ηρεμήσω να με πάρει μια αγκαλιά.. Να ακουμπήσω το χέρι μου στον λαιμό της και να νιώσω τις φλέβες της να ανεβοκατεβαίνουν σε κάθε αναπνοή της.. Να ακουμπήσω τα χείλη μου στον ώμο της και να την φιλήσω τρυφερά.. Να αισθανθώ το δέρμα της, τόσο απαλό και λείο που τρέμεις ολόκληρος σε κάθε χάδι της.. Γιατί δεν έρχεσαι; Γιατί δεν έρχεσαι; Πόσο εγωϊστικό είναι όμως να θέλεις ένα τέτοιο πλάσμα να σε βγάλει από της ζωής σου το μπουρδέλο.. Εγωιστικό δεν είναι; Είναι σαν το πλυντήριο δεν αναμιγνύεις ποτέ τα λευκά με τα σκούρα γιατί στο τέλος όλα θα βγουν μαύρα.. Πως λοιπόν θέλεις να έρθει το αγνό σε εσένα; Δεν το αξίζεις φίλε μου δεν το αξίζεις.. Και όμως λένε πως τα αντίθετα έλκονται, μαλακίες - όσες έχω γνωρίσει πουτάνες είναι σαν και εμένα Και εγώ μια πουτάνα είμαι.. Μια μπεκρού πουτάνα.. Γιατί λοιπόν να ζητάω κάτι το οποίο δεν αξίζω; Γιατί λοιπόν να ζητάω κάτι για το όποιο δεν έχω την εικόνα του στο μυαλό μου; Και όμως και - εγώ θέλω να έρθει.. θέλω και εγώ να γίνω για λίγο παιδί. θέλω και εγώ να αισθανθώ μια γυναικεία αγκαλιά, να χαθώ μέσα της χωρίς να σκέφτομαι εάν κάποιος με βλέπει και χαλάσει το πρεστίζ μου να χαθώ μέσα της και να κλάψω σαν μικρό παιδί.. Να χαθώ μέσα της και για μισό λεπτό να νιώσω γαλήνη να νιώσω καθαρός να νιώσω λίγο όπως ήμουν παιδί, αγνός, καθάριος - και μετά θέλω να φύγει.. Να φύγει μακριά μου πριν προλάβει η μαυρίλα μου να ποτίσει το δέρμα της πριν προλάβει να την αγγίξει, ακούγοντας αυτό το τραγούδι του Μάλαμα συνειδητοποιώ πως στην δική μου ζωή δεν υπάρχει κάποιος για να έρθει.. Και ίσως αυτό είναι χειρότερο, να ακούς ένα τραγούδι που σε αγγίζει τόσο πολύ και να μην μπορείς να το μετουσιώσεις σε μια μικρή εικόνα μέσα στο μυαλό σου.. Και εκεί κατηγορώ τον εαυτό μου που πάντα μα πάντα έμενε σε αυτό που έβλεπε. Τελικά το να είσαι αναίσθητος σε όλες αυτές τις καταστάσεις έχει και το τίμημα του.. Χάνεις τον πραγματικό λόγο μιας σχέσης - που είναι η αγάπη. Και εκεί σκέφτομαι μα δεν υπάρχει αγάπη, ποιον κοροϊδεύουμε.. Και αρχίζω να μπερδεύομαι.. Και να συνέρχομαι.. να σκέφτομαι πόσες γυναίκες έχω γνωρίσει και να χαζογελάω λες και έχω κάνει κάποιο κατόρθωμα.. Αλήθεια πόσες γυναίκες έχω πραγματικά γνωρίσει.. Μπορεί και καμία. Δεν πιστεύω πως έχω ζητήσει κάτι άλλο πέρα από το σεξ. Ε, βέβαια, είδες μαλακία που έκανα.. Έχασα τα καλύτερα. Αλήθεια όμως ποια είναι τα καλύτερα;
Δεν υπάρχει αγάπη. Δεν υπάρχει. Όταν παίζεις τον ρόλο του τρίτου σε πολλές σχέσεις τα απομυθοποιείς όλα -και τώρα τι γίνεται; Τι κάνεις εκείνες τις στιγμές που θέλεις λίγη αγάπη; Θέλεις αυτήν την ξεχωριστή φιγούρα να έρθει και να γίνει μια γέφυρα στην ζωή σου και την ψυχή σου, να σε κάνει να νιώσεις την μαγεία του να είσαι άνθρωπος -τι κάνεις; Δεν ξέρω μάλλον αυτές τις στιγμές τις κρατάς μέσα σου.. Και όλες αυτές μαζί λειτουργούν αθροιστικά, είναι ένα κουτάκι μέσα σου που όλο και το γεμίζεις γεμίζεις, γεμίζεις- και αλίμονο σε αυτόν που δεν το ανοίξει ποτέ και αλίμονο σε αυτόν που έχει σταματήσει να πιστεύει σε παραμύθια.
.
Ο Δημήτρης Δεγαμινιώτης ζει στην Αθήνα σε μια παλιά πολυκατοικία και δεν είναι ιδιαίτερα κοινωνικός. Του αρέσει κάθε απόγευμα να κάθεται παρέα με το ουίσκι του στο μπαλκόνι και να χαζεύει τους γείτονες του.. 
[ blog ] [ facebook ] [ twitter ] [ e-mail ]
σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Μπιφτέκια με μανιτάρια

Μπιφτέκια με μανιτάρια
Προστέθηκε από , 28.09.12

Περιγραφή

Αφράτα, γευστικά, υγιεινά μπιφτέκια λάιτ χωρίς λιπαρά και περριτές θερμίδες!
Μπιφτέκια με μανιτάρια

Τι χρειαζόμαστε:

  • 500 γρ. κιμά
  • 175 γρ. μανιτάρια
  • 1 μεγάλο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
  • 1 κουταλιά της σούπας πελτέ ντομάτας ή πολτοποιημένες ντομάτες
  • 4 κουταλιές της σούπας φρυγανιά
  • ρίγανη, θυμάρι, αλατοπίπερο
Στα γρήγορα
Κατηγορία
Μέθοδος
Δυσκολία
Σερβίρει
4-5 άτομα

 

Πως το κάνουμε:

σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Μονή της Παναγίας Αμασγούς

πηγή Στα Μονοπάτια των Μονών και των Μεγάλων Ζωγράφων

Η Μονή της Παναγίας Αμασγούς

Η Μονή της Παναγίας Αμασγούς βρίσκεται κτισμένη σε μικρό λόφο της κοινότητας Μονάγρι της επαρχίας Λεμεσού κοντά στο δρόμο Λεμεσού - Τροόδους, στην όχθη του ποταμού Κούρρη.
Το όνομα της Μονής είναι ασυνήθιστο και κάπως παράξενο επώνυμο για την Παναγία, για το οποίο μέχρι σήμερα δεν δόθηκε καμιά τεκμηριωμένη εξήγηση. Μερικοί συγγραφείς υποθέτουν πως αυτό προέρχεται από την Παναγία της Δαμασκού (Αμασκού - Αμασγού). Οι υποθέσεις όμως παραμένουν, αφού δεν συνδέονται με κάποιο γεγονός ή έστω μια παράδοση, ώστε να δικαιολογείται αυτή η επωνυμία.
Δεν είναι γνωστό πότε ιδρύθηκε η Μονή ή ποιος είναι ο ιδρυτής της. Η ιστορία της τοποθετείται γύρω στο 1000 μ.Χ., δηλαδή στη χρυσή εποχή του μοναχισμού στην Κύπρο και της Κυπριακής Σχολής βυζαντινής αγιογραφίας. Από τα παλιά κτίσματα σώθηκε μόνο το καθολικό της Μονής με τεράστιες ζημιές, ιδιαίτερα στις εξαιρετικής τέχνης τοιχογραφίες που χρονολογούνται από τον 11ο μέχρι τον 16ο αιώνα.
σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Δημοφιλείς αναρτήσεις