Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Vintage Ράφι Κρασιού από μια παλέτα





 
Φτιάξτε μόνοι σας ένα Vintage Ράφι Κρασιού από  μια παλέτα

Οι παλέτες είναι ένα εύκολο, και φθηνό υλικό για κατασκευές και μπορείτε να κάνετε χιλιάδες πράγματα για όλους τους χώρους του σπιτιού.

Αυτό το υλικό είναι επίσης ιδανικό για την κατασκευή ενός vintage στην εμφάνιση ράφι κρασιού. Αυτά που θα χρειαστείτε για την κατασκευή είναι μια παλέτα, ξυλόβιδες, γυαλόχαρτο,και κάποιο σκουρόχρωμο βερνίκι.

  

Πάρτε το κάτω μέρος της παλέτας και κόψτε κατά μήκος των τριών δοκών της. Προσθέστε ένα σανίδι από την υπόλοιπη παλέτα στο κάτω και στο πίσω μέρος του ραφιού κρασιού. Ασφαλίστε κάθε σύνδεση με ξυλόβιδες. Τρίψτε το ξύλο καλά με ένα πολύ λεπτό γυαλόχαρτο και βάψτε το με κάποιο σκούρο ξυλοντεκόρ.

Κρεμάστε το στον τοίχο με βίδες και να απολαύσετε την όμορφη και εύκολη κατασκευή σας.

Χίλαρι Μαντέλ - Man Booker Prize 2012


Στη βρετανίδα μυθιστοριογράφο Χίλαρι Μαντέλ, απονεμήθηκε ο λογοτεχνικός τίτλος Man Booker Prize 2012 για το ιστορικό της μυθιστόρημα, Bring up the Bodies, που είναι η συνέχεια του μυθιστορήματος Wolf Hall, με το οποίο κέρδισε για πρώτη φορά το 2009, το αναγνωρισμένου κύρους λογοτεχνικό βραβείο.

«Περιμένεις 20 χρόνια για ένα βραβείο Booker και ξαφνικά έρχονται, δύο μαζί», είπε η 60χρονη συγγραφέας παραλαμβάνοντας το βραβείο, στο οποίο αντιστοιχεί χρηματικό έπαθλο, 50.000 λιρών.

Η Μαντέλ είναι η πρώτη γυναίκα στην 40χρονη ιστορία του βραβείου, που το κερδίζει για δεύτερη φορά, ένα κατόρθωμα που έως τώρα έχουν επιτύχει μόνο δύο συγγραφείς.

Ο νοτιοαφρικανός Τζι Εμ Κόετζι και ο αυστραλός Πίτερ Κάρεϊ. «Αυτή η διπλή διάκριση είναι μοναδική και της άξιζε», δήλωσε ο Πίτερ Στότχαρτ πρόεδρος της επιτροπής στην τελετή στο Guildhall του Λονδίνου.

«Η Χίλαρι Μαντέλ ξαναγράφει τους κανόνες για την ιστορική μυθιστοριογραφία» συμπλήρωσε.

Φωτιστικό με χάντρες


Φωτιστικό με χάντρες

Δυο Ισλανδοί που ζουν στο Βερολίνο, η Tinna και ο Ingvir, βάλθηκαν να κάνουν τη ζωή μας στο σπίτι πιο φωτεινή, πιο ευχάριστη, γεμάτη καλαίσθητα αντικείμενα.

Σχεδίασαν λοιπόν -ανάμεσα στα υπόλοιπα έργα τους- και το φωτιστικό της φωτογραφίας μας. Απλό στη σύλληψη, αλλά φινετσάτο, μοντέρνο και παιγνιδιάρικο, το φωτιστικό έκλεψε τις εντυπώσεις, πριν καλά καλά βγει στην αγορά.

Στην ιστοσελίδα των σχεδιαστών, η λάμπα με τις ξύλινες χάντρες, βγήκε προς πώληση τον Ιανουάριο του 2012 και θα κοστίζει 199 ευρώ.

Αν στο μεταξύ νομίζετε ότι πιάνουν τα χέρια σας, εμπνευστείτε από την συγκεκριμένη και τολμήστε να δημιουργήσετε τα δικά σας αντικείμενα με τα υλικά που προτιμάτε.

ipop.gr
σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω

Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

Μάσκα μαλλιών με κονιάκ!


 Μάσκα μαλλιών με κονιάκ!

Κι όμως το κονιάκ κάνει πολύ καλό στα μαλλιά σας, γι’ αυτό μπορείτε να δοκιμάσετε μια απλή φυσική μάσκα που υπόσχεται εντυπωσιακά αποτελέσματα. Τα μαλλιά σας θα προστατεύονται από την ρύπανση και το τριχωτό της κεφαλής σας θα είναι πιο υγιές.


- 3-5 κουταλιές της σούπας κονιάκ (ανάλογα με το μήκος των μαλλιών σας)


- 1 κρόκο αυγού

Απλά ανακατέψτε καλά τα υλικά σε ένα μπολ, έτσι ώστε να γίνουν ένα ενιαίο μείγμα.


Απλώστε το μείγμα στα μαλλιά σας και αφήστε το να δράσει για 20 λεπτά. Στη συνέχεια λουστείτε κανονικά.


beautetinkyriaki.gr


σημ. Αν δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι κάντε τους μαρκάρισμα, αντιγραφή, επικόλληση πάνω
 

Μπρόκολο με γκοργκοντζόλα

Μπρόκολο με γκοργκοντζόλα στο φούρνο

 
Μπρόκολο με γκοργκοντζόλα στο φούρνο

1,5 κιλό μπρόκολο
200 γρ. γκοργκοντζόλα (ιταλικό τυρί)
5 αβγά
100 ml κρέμα γάλακτος
1 λεμόνι (το χυμό)
1/2 φλιτζ. τσ. καρυδόψιχα ολόκληρη
3 κ.σ. φρυγανιά τριμμένη
2 κ.σ. βούτυρο
Αλάτι, πιπέρι

Ανάβουμε το φούρνο στους 200°. Πλένουμε το μπρόκολο, αφαιρούμε τα χοντρά κοτσάνια και το κόβουμε σε μπουκετάκια. Το ψήνουμε στον αχνό μέχρι να μαλακώσει αρκετά αλλά όχι τελείως. Το βάζουμε σε σουρωτήρι και το περιχύνουμε με το λεμόνι.

Σε βαθύ μπολ χτυπάμε τα αβγά και προσθέτουμε την κρέμα. Χτυπάμε μέχρι να ενωθούν και προσθέτουμε την γκοργκοντζόλα σε μικρά κομμάτια. Προσθέτουμε αλάτι και πιπέρι και πολτοποιούμε το μείγμα στο μπλέντερ.

Βάζουμε για 3-4 λεπτά τα καρύδια στο φούρνο να ψηθούν. Βουτυρώνουμε ένα πυρέξ και απλώνουμε στη βάση το μπρόκολο. Χοντροκόβουμε τα καρύδια και τα ανακατεύουμε στην κρέμα. Σκεπάζουμε το μπρόκολο με την κρέμα, πασπαλίζουμε με τη φρυγανιά και βάζουμε στο φούρνο για 30 λεπτά. Σερβίρουμε ζεστό.

Σημ.: Το ίδιο φαγητό μπορεί να γίνει με ροκφόρ αντί για γκοργκοντζόλα.

athinorama.gr


Τα ανεξήγητα φαινόμενα των Δελφών


πηγή http://anoixti-matia.blogspot.gr

Τα ανεξήγητα φαινόμενα των Δελφών


Στις ανατολικές πλαγιές του Παρνασσού και σε εποχές που η μνήμη του ανθρώπου χάνεται στην αχλή του χρόνου, εκεί όπου και η... σημερινή περιοχή των Δελφών, άγνωστο πως και γιατί οι προγονοί των σημερινών Ελλήνων έκτισαν μαντείο και ιερά, ονομαστά σε όλη τη γη που κατά καιρούς ονομαζότανυθώ, Όμφη, στα οποία λατρεύτηκαν ο Ουρανός η Γαία, ο Ζεύς και ο Απόλλωνας.

Η παράδοση αναφέρει ότι το -9650 μετά τον μεγάλο κατακλυσμό του Δευκαλίωνα, οι άνθρωποι για να σωθούν ανέβηκαν στο βουνό. Σταμάτησαν στο σημείο όπου άκουγαν τα ουρλιαχτά των λύκων...


Την περιοχή αυτή θεώρησαν ασφαλή από τα νερά και σε ανάμνηση της σωτηρίας τους, έκτισαν την πόλη Λυκόρεια..(Λύκος + ρεία = Αμεριμνησία που προσήλθε από τους Λύκους. Σήμερα τα αρχαιότερα ευρήματα της περιοχής χρονολογούνται στο --7000. Αν σκεφτούμε ότι οι Δελφοί γνώρισαν την ανελέητη δήωση και πυρπόληση από κάποιους ανθρωπόμορφους μαυροφορεμένους, που κουβαλούσαν μαζί τους τον θάνατο και τις κατάρες του θεού της ασιατικής ερήμου και ούρλιαζαν, «Ες έδαφος φέρειν» (Γκρεμίστε τα-ισοπεδώστε τα), ή «Θεοδόσιος η Ρομφαία του θεού», ή «θάνατο στους εχθρούς του Ισραήλ», γκρέμιζαν τα ιερά, έσπαζαν τα αγάλματα, και έκαιγαν ότι στεκόταν όρθιο ώστε να μη θυμίζει το παρελθόν, ασφαλώς θαβρίσκαμε και παλαιότερα ευρήματα που θα φώτιζαν το απώτερο παρελθόν της ιστορίας μας.

Η αρχαία Ελληνική θρησκεία δεν ήταν δογματική, δεν συστηματοποιούσε ούτε κωδικοποιούσε τις θρησκευτικές πεποιθήσεις και το σημαντικότερο όλων ποτέ δεν περιφρόνησε το θρησκευτικό πιστεύω άλλων λαών. Όλα αυτά γιατί οι Έλληνες δεν παρουσίαζαν την θρησκεία τους σαν έκφραση τελειότητας και έργο θεού. Δεν δεχόταν για τους θεούς ότι μπορούν να διαπράξουν κακές και άδικες πράξεις. Η ηθική δεν ήταν θεμελιωμένη στη θρησκεία αλλά στην λογική και τον αυτοσεβασμό του ατόμου. Δεν πίστευαν πως όταν τιμάς τον θεό έπρεπε να αξιώνεις την εύνοια του. Αυτό εξασφαλιζόταν μόνο με τον ηθικό και ενάρετο βίο του ατόμου.

Ο σεβασμός και η τιμή προς το θείο αποτελούσε εσωτερική υποχρέωση, που εκδηλωνόταν σαν έκφραση της αγάπης προς τον δημιουργό και το έργο του. Η ελληνική θεουργία εξύψωνε τον άνθρωπο στην υπέρτατη θρησκευτική συγκίνηση, σε αντίθεση με το χριστιανικό δόγμα που στοχεύει στην καταπίεση και τον έλεγχο του πιστού και πολεμά με μίσος κάθε τι που διαφωνεί μαζί του, ενώ δεν παύει να αυτοδιαφημίζεται σαν θρησκεία αγάπης, που εξοντώνει όμως τους αντιπάλους της. Οι Δελφοί ήταν τόπος πανίερος για τους Έλληνες. εκεί συντελούσαν μια ιερή μυσταγωγία μεταξύ προσκυνητή και θειου. Στον χώρο αυτό κυριαρχούσε η μορφή του «Κραταιού Άρχοντα του Φωτός, Απόλλωνα».

Ο Απόλλωνας Φοίβος είναι η κεντρική ενσαρκωμένη ακτίνα του Όλου Φωτός, που σηματοδοτεί την αναγέννηση του ανθρωπίνου πνεύματος, μετά τα σκοτάδια που έφερε στο ανθρώπινο μυαλό ο τρόμος του μεγάλου κατακλυσμού. Είναι ο μοναδικός ΕΝΣΑΡΚΩΜΕΝΟΣ ΘΕΟΣ (όχι ημίθεος) από θνητή γυναίκα και τον πατέρα θεών και ανθρώπων, Δία. Είναι η θεϊκή οντότητα που χρησιμοποιούνταν σαν σύνδεσμος των ανθρώπων με το ουράνιο και το θείο, των θνητών με τους αθανάτους. Είναι ο ελεήμων θεός που εξασφαλίζει την σωτηρία και των καθαρμό της ανθρώπινης ψυχής από τους ρύπους των εγκλημάτων ώστε να αποφύγει την καταδίωξη των Ερινυών. Θεράπευε τις ανθρώπινες ψυχές που υπέφεραν από την καταπάτηση του ηθικού νόμου. Έδινε άφεση αμαρτιών χωρίς να οργίζεται με τους ενόχους και τους παραβάτες του ηθικού νόμου, λύτρωνε τις ψυχές από τα λάθη, τα πάθη, τις κακίες και τα ανομήματα μέχρι την τελική εξιλέωση. Δεχόταν με συγκατάβαση την μεταμέλεια, έθετε υπό την προστασία του τον αμαρτωλό και μεριμνούσε για την σωτηρία του από τον αδέκαστο και αυστηρό τιμωρό Δία, για αυτό ο Απόλλωνας ονομαζόταν, ΣΩΤΗΡ, Λυτρωτής, Ανορθωτής, Ευσπλαχνικός και Ανεξίκακος.
Ο Κραταιός Ήλιος θεός ήταν η παρηγοριά και η καταφυγή των πονεμένων, δυστυχισμένων και μετανοούντων αμαρτωλών που ζητούσαν την συγχώρεση του. Ο μετανοιωμένος ικέτης επικαλούνταν τον θεό, για να του προσφέρει την κάθαρση από το ανόμημα του και παρακαλούσε να τον δεχτεί υπό την σκέπη του με εύνοια, μέχρι την αποκάθαρση του. Ο ικέτης που πήγαινε στους Δελφούς παρουσιαζόταν στον ιεροφάντη του ναού στον οποίο εξομολογούνταν τους λόγους που τον έφεραν στο ιερό του θεού και τι έγκλημα είχε διαπράξει. Ο ιεροφάντης αφού άκουγε τον επισκέπτη ικέτη, τον συμβούλευε τι έπρεπε να πράξει και του πρότεινε τον τρόπο εξιλέωσης του. Ακλουθούσε το άναμμα της ιερής δάδας (σημερινό κερί), έκαιγε λιβάνι μπροστά το άγαλμα του θεού, κατόπιν γινόταν σωματικός καθαρμός και ακρεοφαγία (νηστεία), για όσο διάστημα καθοριζόταν, μέχρι την στιγμή που συμμετείχε των μυστηρίων, τρώγοντας ψωμί και πίνοντας κρασί (μετάληψη το λέμε σήμερα). Ο ιεροφάντης άγγιζε το κεφάλι του μετανοιωμένου με κλαδάκι από την ιερή δάφνη των Δελφών, για να διώξει τους ρύπους της ψυχής του.

Από τη στιγμή αυτή και μετά είχε την προστασία του Απόλλωνα. Στη συνέχεια ο ικέτης με ελευθέρα βούληση, γινόταν για όσο διάστημα επιθυμούσε, υπηρέτης των ιερών, μέχρι να αισθανθεί εξιλεωμένος και έτοιμος να ενταχθεί στην κοινωνία πάλι αγνός, ήρεμος, λυτρωμένος και καθαρός.

Όριζε την ημέρα της αναχώρησης του και εξαγνισμένος πλέον, άναβε την ιερή δάδα και έκαιγε λιβάνι μπροστά στο άγαλμα του θεού και αφού έδενε στα μαλλιά του κλαδάκια από την ιερή δάφνη επέστρεφε και πάλι στην προηγούμενη ζωή του. (Στη σημερινή θρησκεία η δάφνη χρησιμοποιείτε σε ανάμνηση των βαΐων με τα οποία κατά την χριστιανική παράδοση υποδέχτηκαν το Χριστό στα Ιεροσόλυμα).
Όλες αυτές οι ιερουργίες ονομάστηκαν ειδωλολατρία από το Ελληνοκτόνο δόγμα, αν και πήρε όλα τα λατρευτικά και τυπικά του στοιχεία αυτούσια, για τη δική του θρησκεία. Τι κι αν ο Κραταιός Ήλιος – Απόλλωνας έχασε τον θρόνο του από τους ανθρώπους της παρακμής και του τίποτα. Τι κι αν ασέβησε πάνω στα ιερά του ο μαυροφορεμένος συρφετός των χαλαστάδων. Τι κι αν τον είπαν είδωλο και τον αντικατέστησαν με τον εγκληματία Γιαχβέ του ασιατισμού και του μισανθρωπισμού. Τι κι αν γκρέμισαν και έσπασαν τα αφθάστου κάλλους αγάλματα του. Τι κι αν ο χριστιανικός σκοταδισμός σκέπασε την πατρίδα του. Ο Φοίβος δεν μνησικάκησε. Επέστρεψε στην γενέτειρα του όχι μόνο σαν ελεήμονας θεός αλλά και σαν τιμωρός των ιερών παραμυθολόγων, για να εξαγνίσει τις ψυχές των Ελλήνων και να φωτίσει το πνεύμα τους. Από τα πανάρχαια χρόνια στους Δελφούς συνέβαιναν ανεξήγητα φαινόμενα, που μόνο οι Ιεροφάντες, οι Μύστες και οι Πυθίες μπορούσαν να εξηγήσουν. Εξελίσσονταν υπερφυσικές καταστάσεις, που κατέστησαν τους Δελφούς γνωστούς σε όλο τον τότε γνωστό κόσμο και την Πυθία αλάθητη στους χρησμούς, την οποία αργότερα γελοιοποίησε το χριστιανικό ιερατείο με τα συκοφαντικά του μυθεύματα. Και σήμερα τα ουράνια και μυστηριώδη φαινόμενα επαναλαμβάνονται, μόνο που οι Έλληνες τα αγνοούν, ή τα θεωρούν σατανικά, αφού έγιναν καλοί χριστιανοί και δεν πρέπει να διαφωνούν με την απόφαση του ιερατείου.

Οι Δελφοί είναι το κέντρο της γης που συνδέει τον πλανήτη μας με το σύμπαν, είναι ο ενεργειακός χώρος που χρησιμοποιούν οι ουράνιοι προγονοί μας κατά την κάθοδο τους στην Γη στην εποχή μας. Όποιος επισκεφτεί τους Δελφούς σήμερα θα αισθανθεί και πάλι την ιερή παρουσία τους σε ένα καθαρά προσωπικό θεϊκό αντάμωμα, που συνοδεύεται από πλήθος υπερφυσικών φαινομένων. Παρατίθενται φωτογραφίες που υποστηρίζουν τα γραφόμενα μου και έχουν τραβηχτεί σε διαφορετικές ημερομηνίες και από διαφορετικά άτομα, στην Κασταλία πηγή των Δελφών.
(Φωτογραφία 1) Έχει παρθεί κατά το χειμερινό ηλιοστάσιο (21/22 Δεκ.2002 και ώρα 00.15) από μια παρέα από το Αγρίνιο μέσα στο χάσμα της Κασταλίας πηγής των Δελφών, με φωτογραφική μηχανή συμβατικής τεχνολογίας. Το φως που πέφτει από το φωτεινό αντικείμενο πάνω από το σκούρο κυκλικό σώμα, αναλύεται σταχρώματα της ίριδας και μπορούμε να συμπεράνουμε ότι ήταν διαφανές ή υπερβολικής στιλπνότητας αφού λειτούργησε σαν πρίσμα και ανέλυσε το φως. Από εξέταση της φωτογραφίας σε φασματογράφο, προέκυψε η ύπαρξη βηρυλλίου στο σώμα.
Οι φωτογραφίες 2και 6, έχουν τραβηχτεί το βράδυ της εαρινής ισημερίας (21/22 Μαρτ. 2003 και ώρα 00.10 έως 02.30). Την νύχτα αυτή είχαν συγκεντρωθεί μέσα στο χάσμα της Κασταλίας πηγής περίπου 40 άτομα, προερχόμενα από διάφορα μέρη της Ελλάδος, περιμένοντας κάποιο μήνυμα, ένα σημάδι από τις οντότητες που αυτοαποκαλούνται Ολύμπιοι*. Ήταν διαφόρων τάξεων και μορφώσεως ακόμη και ανώτατης ακαδημαϊκής παιδείας, με μόνο κοινό τους στοιχείο όπως με πληροφόρησαν αργότερα πολλοί από αυτούς, την ανάγνωση των βιβλίων μου και την δυσπιστία τους στα γραφόμενα μου. Οι φωτογραφίες έχουν ληφθεί και πάλι από φωτογραφική μηχανή συμβατικής τεχνολογίας χωρίς φλας.

Η μηχανή είχε στερεωθεί καλά πάνω σε τρίποδα, ώστε να μένει σταθερή για όση ώρα θα έμενε ανοιχτό το διάφραγμα της, ώστε να επιτευχτεί η φωτογράφηση μέσα στο σκοτάδι. Σύμφωνα με επώνυμες μαρτυρίες, η μηχανή άλλαξε δυο φορές κατεύθυνση κατά 90ο σαν να την μετακινούσε ένα αόρατο χέρι. Τελικά την άφησαν στην θέση που μετακινήθηκε μόνη της την δεύτερη φορά. (φωτογραφία 2)
Ενώ υπήρχε σκοτάδι, οι κορυφές των Φαιδριάδων φωτίστηκαν από ένα φως αγνώστου πηγής και φάνηκε σαν ημέρα. (Φωτογραφία 3) Και το φως αυτό κατέβηκε μέχρι τον χώρο της Κασταλίας πηγής. Μέσα στον χώρο της πηγής βρισκόταν όπως προανέφερα, σαράντα άτομα, και σύμφωνα με τις μαρτυρίες τους ένοιωθαν περίεργα και ανεξήγητα συναισθήματα ενώ συνέβαιναν όλα αυτά τα φαινόμενα… 
Φωτογραφία 4)Παρατηρούνται ανεξήγητα φωτεινά φαινόμενα και κάτω στο έδαφος φαίνονται δυο φωτεινές δέσμες. (φωτογραφία 5) Στο δεξιό κάτω μέρος της φαίνετε να πυρπολείτε ο χώρος της Κασταλίας πηγής. Φωτογραφία 6) Παρατηρούμε ένα φαντασμαγορικό, αινιγματικό και μυστηριώδες ενεργειακό πλέγμα εμπρός και πάνω από την Κασταλία πηγή, ακριβώς πάνω από το σημείο που αναβλύζει το νερό.

Οι φωτογραφίες που παραθέσαμε αποτελούν μαρτυρίες όλων αυτών που βιώσαν δεκάδες άτομα από διαφορετικά μέρη της Ελλάδος και φανερώνουν την ιερότητα του χώρου που γνώριζαν οι προγονοί μας και αγνοούν οι σημερινοί Έλληνες. *Οι Ολύμπιοι είναι εξωγήινες οντότητες οι οποίες επικοινωνούν με ανθρώπους σε διάφορα σημεία της Γης και όπως υποστηρίζουν σκοπός τους είναι η προστασία του πλανήτη μας και γενικά του πλανητικού μας συστήματος από καταστροφές που οφείλονται είτε σε ανθρώπινες ενέργειες είτε σε εξωγενείς παράγοντες.
Ο γνωστός συγγραφέας Γερ. Καλογεράκης στα βιβλία του παραθέτει πολλές τέτοιες επικοινωνίες με τους Ολυμπίους, μέσα από τις οποίες δίδονται απαντήσεις σε πάρα πολλά ερωτήματα που μας απασχολούν. Για τα παρατηρηθέντα μέσα στην Κασταλία πηγή φαινόμενα ο συγγραφέας ζήτησε από τις Οντότητες πληροφορίες και έλαβε τις κάτωθι απαντήσεις. Για φωτογραφία 1«…ο Κραταιός Άρχων Φωτός Απόλλων και η Φοίβη Άρτεμις, αφίχθησαν εις Γαιαν δια αντιμετώπισιν δευτέρας φάσεως του σχεδίου «ΑΝΑΤΟΛΗ», που ετοιμάζουν οι γήινοι αποστάτες και ενίσχυσιν των ηλιακών πεδίων του συμπαντικού έλικα της Γαίας, που ευρίσκεται εις τους Δελφούς.

Οι ευρεθέντες εις Κασταλίαν πηγήν ετέθησαν υπό προστασίαν και ευεργετικήν ακτινοβόλησιν, δια αφύπνησιν πνεύματος αυτών και ανόδου τους εις δεύτερον επίπεδον ηλιακής μυήσεως, προς ενεργοποίησιν ουδετέρας υποφύσεως και νοητικήν επικοινωνία μεθ΄ υμών. Έρρωσθε».
Για φωτογραφίες 2-6 «Η παρουσία Ελλανίων εις Κασταλίαν πηγή Δελφών, που αναζητούσαν σημάδια της υπάρξεως μας, μας ικανοποίησε. Εμείς δημιουργήσαμε της παραστάσεις των φωτογραφιών. Η αναζήτησις των Ελλανίων ήταν αποτέλεσμα καθαρής καρδίας. Την στιγμήν που ευρίσκοντο μέσα στον χώρο της πηγής εμείς είμεθα κάτωθεν της δεξιάς κορυφής των Φαιδριάδων για να μη γίνει αισθητή η δική μας παρουσία. (αξιοσημείωτο είναι, σημειώνει ο κος Καλογεράκης, πως όταν οι οντότητες ευρίσκονται εντός χώρου, κάθε προσπάθεια προσέγγισης του είναι αδύνατη.
Έχω βιώσει παρόμοιες καταστάσεις. Σημαίνει λοιπόν πως τα όντα επέτρεψαν την προσέγγιση στα παραυρεθέντα άτομα γι’ αυτό και το επισημαίνουν στο μήνυμα τους). Άπαντες οι παριστάμενοι ακτινοβολήθησαν δια ενεργοποίησιν των αρχαιγόνων δυνάμεων των και προετοιμασίαν διαδικασίας ηλιακής μυήσεως. Άπασες αι δυνάμεις που φυλάσσουν τον χώρο προέρχονται από την Ανωτέρα Τάξη Συμμάχων του γαλαξία του Κενταύρου και Τοξότου (Απόλλων- Άρτεμις) που ανήκουν στην 7ηνΑποστολήν. Άπαντα τα ενεργειακά φαινόμενα που συνετελέσθησαν, αποσκοπούσαν εις την κάθαρσιν της πηγής με ιονισμόν του ύδατος και την αναδιάταξιν των μορίων του, καθώς επίσης και συντήρησιν κοσμικών δυνάμεων με τον καθαρμό του συμπαντικού έλικος της Γαίας και προστασίαν του Ελλάνιου χώρου. Η δύναμις μεθ’ ημών. Έρρωσθε». 
ΠΗΓΗ
http://www.apocalypsejohn.com/



...να είστε κεντραρισμένοι στον εαυτό σας...




Η Ανάληψη μιας Δέσμευσης Απέναντι στον Εαυτό σας Σημαίνει ν' Ακούτε τα Συναισθήματα σας από Στιγμή σε Στιγμή και να Ενεργείτε με Βάση το τι είναι Σωστό για σας στο Παρόν.


Πρέπει να Γνωρίζετε Πότε να Προσέχετε τις Ανάγκες σας και Πότε να είστε Ανιδιοτελείς.


Από τη μια μεριά, είναι σημαντικό να είστε κεντραρισμένοι στον εαυτό σας και να ξέρετε ποιοι είστε και να δίνετε προτεραιότητα στη δική σας ζωή, από την άλλη όμως είναι σημαντικό ν' αντιλαμβάνεστε την επίδραση που έχετε στους άλλους. Είστε πιο δυνατοί όταν μπορείτε να καταλάβετε την επίδραση που ασκούν στους άλλους οι πράξεις σας, και τότε θα μπορείτε να διαλέξετε ποιες πράξεις θέλετε να κάνετε. Μερικοί ανησυχούν ότι αν κάνουν αυτό που είναι σωστό για τον εαυτό τους θα ενεργούν με εγωιστικό τρόπο. Όταν τιμάτε τον ανώτερο δρόμο σας και τον ανώτερο εαυτό σας, τιμάτε πάντα και τον ανώτερο δρόμο και τον ανώτερο εαυτό των άλλων — έστω κι αν δε φαίνεται να είναι έτσι εκείνη τη στιγμή. Είναι επίσης σημαντικό να ξέρετε πότε να είστε ανιδιοτελείς — πότε ν' ακολουθείτε τη ροή των πραγμάτων και να μην κινήστε με βάση τις απαιτήσεις του εγώ σας. Οι καλύτερες κατευθυντήριες γραμμές που μπορώ να σας δώσω είναι να είστε ανιδιοτελείς για τ' ασήμαντα πράγματα — ποιο τραπέζι θα σας δώσουν στο εστιατόριο, σε ποια ταινία θα πάτε — και να τ' αφήνετε να περνούν αδιάφορα. Όταν όμως πρόκειται για κάτι σημαντικό, ν' ακολουθήσετε το ανώτερο όραμά σας, να κάνετε εκείνα τα πράγματα που υπηρετούν την ανθρωπότητα, τότε είναι καιρός να μην υποχωρήσετε από την άποψή σας (αν κι αυτό πρέπει να το κάνετε με πολύ συμπονετικό και καλοσυνάτο τρόπο). Είναι σημαντικό να είστε ανιδιοτελείς όταν είστε μέρος μιας μεγαλύτερης ομάδας και δουλεύετε για κάποιους κοινούς στόχους, αν οι στόχοι αυτοί είναι μέρος του ανώτερου σκοπού σας και υπάρχει μια αίσθηση χαράς σ' αυτή την υπηρεσία και την ανιδιοτέλεια. Αν η ανιδιοτέλεια ξεκινά από την ενοχή, την πίεση ή μια στάση του τύπου «πρέπει να είμαι έτσι», τότε δεν είναι σωστή.


Οι περισσότεροι από σας είστε τυλιγμένοι στη δική σας ζωή. Σας απασχολεί τόσο πολύ ο αντίκτυπος που έχει στους άλλους η συμπεριφορά σας, καθώς αναρωτιέστε «τι θα σκεφτεί η τάδε όταν της πω τι κάνω!», ώστε συχνά δε βλέπετε ποιοι είστε παρά μόνο από μια περιορισμένη οπτική γωνία. Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να βγείτε από το σώμα σας και ν' αλλάξετε την οπτική σας γωνία, και να δείτε τον εαυτό σας με νέο μάτι. Ένας απ' αυτούς είναι να μπείτε στη θέση κάποιων άλλων και να τους κοιτάξετε όχι μέσα από τις δικές σας κρίσεις και πεποιθήσεις, αλλά μέσα από τις δικές τους πεποιθήσεις και τη δική τους προοπτική. Πολλοί από σας νιώθετε συνέχεια σαν να είστε ηθοποιοί πάνω σε μια σκηνή, κι όλος ο κόσμος σας παρακολουθεί και σας κρίνει. Αλλά εσείς ο ίδιος έχετε βάλει τον εαυτό σας στη σκηνή και τον παρακολουθείτε, τον παρατηρείτε και τον κρίνετε. Όταν το κάνετε αυτό, αρχίζετε επίσης να νιώθετε υπεύθυνοι για τους άλλους — αν νιώθουν άσχημα, αισθάνεστε ότι μπορεί να το προκαλέσατε εσείς.


Μη Νιώθετε Υπεύθυνοι για την Ευτυχία των Άλλων.


Μόνον εκείνοι Μπορούν να τη Διαλέξουν, όχι Εσείς γι' Αυτούς.

Που είσαι - Τάσος Λειβαδίτης


Που είσαι - Τάσος Λειβαδίτης

Ἔβρεχε ἐκεῖνο τὸ βράδυ, ἔβρεχε
ἀνέβηκα τὰ σκαλιὰ κανεὶς στὴν κάμαρα
Ἔβρεχε; ἔτρεμε στ᾿ ἀνοιχτὸ παράθυρο ἡ κουρτίνα
Ἔβρεχε…

«Φεύγω μὴ ζητήσεις νὰ μὲ βρεῖς. Ἀγαπῶ ἄλλον!», ἔγραφε
Ἀγαπῶ ἄλλον;
Ποῦ εἶσαι; Ποῦ νὰ πάω;
Φυσάει, κρυώνω;
Ποῦ εἶσαι; Ποῦ νὰ πάω;
Φυσάει, κρυώνω;
Οἱ δρόμοι λασπωμένοι, κίτρινα φῶτα, ἔβρεχε

Ζευγάρια ἀγκαλιασμένα κάτω ἀπ᾿ τὶς ὀμπρέλες τους
σὲ λίγο θὰ ἀνάβουνε τὸ φῶς
Θὰ κοιτάζονται στὰ μάτια καὶ θὰ πετᾶν ἀπὸ πάνω τους ὅλη τὴ μοναξιὰ
Οἱ φωτεινὲς ρεκλάμες ἀνοιγοκλείνουνε τὰ μάτια τους
Ὅλα στὴν ἐποχὴ μᾶς διαφημίζονται γιατί ὄχι καὶ αὐτὸ …
Ἔβρεχε

«Ἀγαπῶ ἄλλον!»
Μὲ κόκκινα πελώρια γράμματα θὰ ᾿τᾶν ὑπέροχη διαφήμιση
γιατί ὄχι καὶ αὐτό: «Ἀγαπῶ ἄλλον!»
«Θὰ ἀγαπῶ ἄλλον»;
Ποῦ εἶσαι;
Ποῦ νὰ πάω;
Φυσάει κρυώνω
Ποῦ εἶσαι;

Andre Kohn

Ο Ερημίτης των Αθηνών

πηγή https://sites.google.com/site/athenshermit/

Σ΄αυτό το σύνδεσμο μπορείτε να διαβάσετε το μυθιστόρημα 
"Ο Ερημίτης των Αθηνών" σε τριλογία.
Καλή ανάγνωση!

Το άγγελμα της ημέρας

Η ιστορία επαναλαμβάνεται με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο.
Έτσι, η Ελλάδα θα ξαναγεννηθεί και θα γίνει και πάλι τόπος παγκόσμιου προσκυνήματος!

«Μη σκιάζεστε στα σκότη! Η λευθεριά σαν της αυγής το φεγγοβόλο αστέρι 
της νύχτας το ξημέρωμα θα φέρει».

Ι. Πολέμης

Δημοφιλείς αναρτήσεις