Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

Η ζάχαρη του μέλλοντος



Η ζάχαρη του μέλλοντος

Η ζάχαρη του μέλλοντος

Ιδιαίτερα χρήσιμη για τους διαβητικούς μπορεί να φανεί η στέβια

Η στέβια χαρακτηρίζεται από πολλούς ως «το φυτό της νέας χιλιετίας» ή ως «η ζάχαρη του μέλλοντος». Η Ελλάδα μία από τις χώρες όπου η καλλιέργεια και η επεξεργασία της στέβια αναμένεται με ανυπομονησία, καθώς εκτιμάται ότι μπορεί να αντικαταστήσει την καπνοκαλλιέργεια.

Υπάρχει όμως πιθανότητα η στέβια να αντικαταστήσει τις υπόλοιπες ολιγοθερμιδικές γλυκαντικές ύλες;

Η στέβια είναι ένα θαμνώδες φυτό της οικογένειας των χρυσανθέμων, ενδημικό της Παραγουάης. Με μια διαδικασία παρόμοια με εκείνη του εκχυλισμού του τσαγιού, τα αποξηραμένα φύλλα της στέβιας εμποτίζονται σε νερό, για να απελευθερώσουν τα γλυκά συστατικά που περιέχουν, εξηγεί ο κλινικός διατροφολόγος, Παναγιώτης Κλειάσιος.

Στη συνέχεια, τα πιο εύγευστα, γλυκά συστατικά (γλυκοζίτες στεβιόλης) απομονώνονται και καθαρίζονται, δίνοντας την πρώτη γλυκαντική ύλη φυσικής προέλευσης με μηδενική θερμιδική αξία, που είναι 200 φορές πιο γλυκιά από τη ζάχαρη.

Το Νοέμβριο του 2011 η Ευρωπαϊκή Ένωση ενέκρινε τη χρήση των γλυκοζιτών στεβιόλης ως γλυκαντικής ύλης σε τρόφιμα και ποτά.

Η αποδεκτή ημερήσια πρόσληψη της συγκεκριμένης γλυκαντικής ύλης ορίστηκε στα 4 mg ανά kg σωματικού βάρους.

Αποτελέσματα ερευνών δείχνουν, ότι οι γλυκοζίτες στεβιόλης είναι ασφαλείς για χρήση σε τρόφιμα και ποτά και δεν είναι καρκινογόνοι, γενοτοξικοί, ούτε επηρεάζουν αρνητικά το μεταβολισμό της γλυκόζης και την αρτηριακή πίεση.

Επιπλέον, όταν χρησιμοποιούνται συστηματικά για τον έλεγχο της ενεργειακής πρόσληψης, στο πλαίσιο μια ισορροπημένης διατροφής και σε συνδυασμό με τακτική σωματική άσκηση, μπορούν να βοηθήσουν στον έλεγχο του σωματικού βάρους.

Επιτρέπει επίσης στα άτομα με διαβήτη να απολαμβάνουν τη γλυκιά γεύση στη διατροφή τους, χωρίς να επηρεάζονται τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα τους.

Από τα παραπάνω συμπεραίνει κανείς ότι το νέο γλυκαντικό από στέβια αποτελεί μια ακόμη επιλογή για τους ανθρώπους που επιθυμούν να ελέγξουν το βάρος τους ή που επιθυμούν να περιορίσουν τη ζάχαρη για λόγους υγείας.

Η στέβια δεν θα αντικαταστήσει τις υπόλοιπες ολιγοθερμιδικές γλυκαντικές ύλες, αλλά θα εμπλουτίσει τις διαθέσιμες μέχρι σήμερα επιλογές, δίνοντας τη δυνατότητα στον κάθε άνθρωπο να επιλέξει βάση των ιδιαίτερων γευστικών του προτιμήσεων.

Εξάλλου, κάθε εγκεκριμένη γλυκαντική ύλη έχει τα δικά της γευστικά χαρακτηριστικά (όπως γεύση, υφή, ανθεκτικότητα στη θερμοκρασία κ.λπ.), συμβάλλοντας στη δημιουργία μιας ποικιλίας προϊόντων με λιγότερες θερμίδες.

Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι





Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι


Το 1849 ο Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι ήταν ένας πολλά υποσχόμενος συγγραφέας. Σε ηλικία 28 ετών είχε εγκαταλείψει τη στρατιωτική καριέρα για να αφοσιωθεί στα γράμματα.



Στις 23 Απριλίου συνελήφθη από την τσαρική αστυνομία και φυλακίστηκε ως μέλος μιας ομάδας σοσιαλφιλέλευθερων διανοουμένων της Αγίας Πετρούπολης, γνωστής ως «Κύκλος του Πετρασέφσκι». Ο Τσάρος Νικόλαος Α' φοβόταν ότι ο φιλελεύθερος άνεμος που σάρωνε τις μοναρχίες της Ευρώπης γρήγορα θα πέρναγε και τα σύνορα της επικράτειάς του και βάλθηκε να διαλύσει τις ομάδες διανοουμένων, που πίστευε ότι υπονόμευαν την εξουσία του.



Στις 16 Νοεμβρίου 1849 ο Ντοστογιέφσκι και οι σύντροφοί του δικάστηκαν και καταδικάσθηκαν σε θάνατο. Ακολούθησε ένας πόλεμος νεύρων με εικονικές εκτελέσεις και ατέλειωτες ώρες παραμονής στην παγωμένη ύπαιθρο, σε αναμονή του εκτελεστικού αποσπάσματος. Η ποινή του μετατράπηκε τελικά σε τετραετή εξορία και καταναγκαστικά έργα στο Ομσκ της Σιβηρίας.



Οι απάνθρωπες συνθήκες διαβίωσης λύγισαν τον Ντοστογιέφσκι, παρότι ήταν μαθημένος στη σκληρή στρατιωτική ζωή .Έγραφε στον αδελφό του: «…Το καλοκαίρι ανυπόφορη κλεισούρα, το χειμώνα αβάσταχτο κρύο. Η βρωμιά στο πάτωμα, μία ίντσα πάχος. Θα μπορούσε κάποιος να γλιστρήσει και να πέσει… Είμαστε παστωμένοι σαν τις ρέγγες στο βαρέλι. Από την αυγή έως το σούρουπο ζούμε σαν τα γουρούνια. Ψύλλοι, ψείρες, και κατσαρίδες με το τσουβάλι…»



Ο Ντοστογιέφσκι απολύθηκε από το κάτεργο της Σιβηρίας το 1854, αλλά αναγκάστηκε να επανέλθει στο στράτευμα για μια πενταετία, στην αρχή ως στρατιώτης και στη συνέχεια ως υπολοχαγός. Τοποθετήθηκε σ' ένα απόμερο οχυρό στο Σεμιπαλατίνσκ του Καζακστάν. Εκεί γνωρίστηκε και σύναψε δεσμό με τη Μαρία Ισάγεβα, γυναίκα ενός τοπικού αξιωματούχου. Στις 6 Φεβρουαρίου 1857 έγινε γυναίκα του, μετά το θάνατο του συζύγου της.



Πιστεύεται ευρέως ότι η εμπειρία της φυλακής και του στρατού προκάλεσε μεγάλες αλλαγές στις κοσμοθεωρητικές αντιλήψεις του Ντοστογιέφσκι. Άρχισε να ασπάζεται τις παραδοσιακές ρωσικές αξίες και να απομακρύνεται από τις Δυτικές ιδέες. Στράφηκε προς την ορθόδοξη χριστιανική πίστη και άρχισε να αντιμετωπίζει με εχθρότητα τους Νιχιλιστές και τους Σοσιαλιστές.





Διαβάστε περισσότερα: http://www.sansimera.gr/articles/344#ixzz2COnW8M3c

ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ του Χάρη Βεραμόν *

http://www.onestory.gr/post/35903265406

ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ

του Χάρη Βεραμόν *
.
Τα φύλλα των δέντρων είχαν αρχίσει να πέφτουν, ήταν η αρχή του φθινοπώρου. Η πρώτη βροχή ξεκίνησε και όλοι έτρεχαν κάτω από υπόστεγα και τέντες για να μη βραχούν. Όμως οι στάλες της βροχής είχαν αγνό σκοπό. Δρόσιζαν
τα δένδρα και ζωγράφιζαν υγρούς πίνακες στα πεζοδρόμια και τους δρόμους. Ο κόσμος έτρεχε να προλάβει ανεξάρτητα από την ξαφνική αλλαγή του καιρού, μιας και οι ρυθμοί στην Αθήνα είναι γρήγοροι στη σκιά του άγχους.
Ήταν νύχτα μετά τις 9 όταν ένας άστεγος με αγγλική προφορά περπατούσε στα σοκάκια του Θησείου κρατώντας μία μικρή μαύρη βαλίτσα. Περπατούσε ξυπόλυτος, ταλαιπωρημένος, με ρούχα φθαρμένα και με σκυμμένο το κεφάλι προχωρούσε αργά στο γνωστό του στέκι όπου θα έπαιζε φλογέρα. Φαινόταν σκεπτικός, σαν να χανόταν σε χαοτικές σκέψεις… Μόλις έφτασε στο γνωστό για εκείνον σημείο κάθησε σε μια άκρη του δρόμου και ξεκίνησε να παίζει τις μοναχικές μελωδίες. Κάποιοι περαστικοί σταματήσουν για να τον προσέξουν και να του αφήσουν χρήματα κι άλλοι κρατούσαν στάση αδιαφορίας. Εκείνος προσηλωμένος στις μελωδίες του, μέσα από ατελείωτους αυτοσχεδιασμούς συνόδευε τον ήχο της βροχής.
Η ώρα περνούσε και ο ξένος δεν σταματούσε να παίζει, ώσπου πέρασαν δύο άντρες της δημοτικής αστυνομίας κάνοντάς του παρατήρηση. Του είπαν με αυστηρότητα να τα μαζέψει και να φύγει και εκείνος μην μπορώντας να αρνηθεί, πήρε τα πράγματά του και έφυγε. Δεν κατάφερε να μαζέψει χρήματα και απογοητευμένος γύριζε στο σπίτι του, τη φωλιά του όπως την αποκαλούσε, κάτω από κάτι ψηλά δένδρα. Στο δρόμο για την επιστροφή είδε μια ηλικιωμένη γυναίκα και μόλις πέρασε από δίπλα του τη ρώτησε τι ώρα είναι.
Ήταν 12 και 5 και μόλις άκουσε την ώρα άρχισε να τρέχει γιατί είχε αργήσει στο ραντεβού που είχε κανονίσει. Είχε πει σ’ έναν γνωστό άγνωστο που σύχναζε κοντά στη φωλιά του (και εκείνος άστεγος) να περάσει για να του δώσει χρήματα, τα είχε ανάγκη. 
Το γνωστό άγνωστο τον φώναζαν Τζίμη, κοιμόταν εδώ και χρόνια σ’ ένα αμάξι. Δεν είχε τίποτα σ’ αυτή τη ζωή μονάχα ένα αμάξι, το οποίο πάρκαρε σ’ ένα στενό κάτω απ’ την Ακρόπολη. Το αμάξι του γεμάτο σκόνη και σημάδια απ’ όλες τις εποχές του χρόνου, ήταν σταματημένο πάντα σ’ εκείνο το χαρακτηριστικό στενό με τα νεοκλασικά σπίτια.
Ο ξένος υποδέχεται με χαρά τον Τζίμη. Αρχίζουν να συζητούν για το πώς κύλησε η μέρα. Ο ξένος δεν έβγαλε χρήματα και αρχίζει να εξηγεί στον Τζίμη πως δεν έχει να του δώσει τα 10 ευρώ που του υποσχέθηκε. Του ζήτησε συγγνώμη και του εξήγησε πως έχει όλη την καλή διάθεση να τον βοηθήσει, όμως σήμερα στάθηκε άτυχος. Ο Τζίμης στάθηκε σιωπηλός για κάποια δευτερόλεπτα, κι ύστερα με μια αυθόρμητη κίνηση σπάει ένα κλαρί με το δεξί του χέρι.
Τότε ο ξένος του λέει: “Μη σπας τα δένδρα γιατί είναι φίλοι μου”. 
Όντως φίλοι του μιας και τον προστάτευαν από το πλήθος των περαστικών…
.
Ο Χάρης Βεραμόν ασχολείται επαγγελματικά με την υποκριτική, τις μεταγλωτίσεις και γενικότερα με την συγγραφή.
[ blog ] [ facebook ] [ e-mail ]

ΓYMNH ΧΟΡΤΟΠΙΤΑ



Αποτέλεσμα εικόνας για ΓYMNH ΧΟΡΤΟΠΙΤΑ


ΓYMNH ΧΟΡΤΟΠΙΤΑ

Χρόνος προετοιμασίας: 20 λεπτά – Χρόνος ψησίματος: 1 ώρα


Υλικά για 15 μερίδες (για ταψί 40 εκ.)


• ½ κιλό από διάφορα χόρτα: λάπαθα, καυκαλήθρες, τσουκνίδες, παπαρούνες, σπανάκι καθαρισμένα, πλυμένα, στυμμένα χοντροκομμένα
• 1 πράσο κομμένο σε ροδέλες
• 5 φρέσκα κρεμμυδάκια κομμένα σε ροδέλες
• 1 ματσάκι άνηθο, ψιλοκομμένο
• 1/2 ματσάκι μαϊντανό, ψιλοκομμένο
• 200γρ. φέτα, τριμμένη
• 300γρ. κεφαλογραβιέρα τριμμένη
• 2 αυγά, χτυπημένα
• 1 κουταλιά της σούπας ΒΙΤΑΜ
• 1 φλιτζάνι τσαγιού ελαιόλαδο ΑΛΤΙΣ Παραδοσιακό
• 2 φλιτζάνια τσαγιού καλαμποκάλευρο
• 2 φλιτζάνια τσαγιού αλεύρι για όλες της χρήσεις
• 1 1/2 κουταλάκι του γλυκού μπέκιν πάουντερ
• Νερό όσο πάρει να γίνει πηχτός χυλός
• φρεσκοτριμμένο πιπέρι
• λίγο ανθό αλατιού

Εκτέλεση

1. Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 200 βαθμούς, στις αντιστάσεις. Αλείφουμε το ταψί με το ΒΙΤΑΜ, αλευρώνουμε με καλαμποκάλευρο.
2. Βάζουμε τα χόρτα σε λεκάνη, ρίχνουμε τα πράσα, τα κρεμμυδάκια, τα μυρωδικά, με λίγο ανθό αλατιού, τα μαραίνουμε και πιέζουμε με τα χέρια μας να φύγουν τα υγρά. Προσθέτουμε το πιπέρι, το μισό ελαιόλαδο ΑΛΤΙΣ και το τυρί. Τα ανακατεύουμε καλά και τα αφήνουμε στην άκρη.
3. Κοσκινίζουμε το αλεύρι μαζί με το μπέικιν πάουντερ. Παίρνουμε το μισό αλεύρι, προσθέτουμε λίγο ανθό αλατιού και νερό όσο πάρει (περίπου 1 ποτήρι). Ζυμώνουμε ώσπου να έχουμε μια ζύμη όχι πολύ σφιχτή.
4. Την απλώνουμε στο ταψί πατώντας τη με τα δάχτυλα ώστε να δημιουργηθεί ένα πολύ λεπτό φύλλο. Χτυπάμε τα αυγά, τα ρίχνουμε στο μείγμα του τυριού με τα χόρτα. Ανακατεύουμε και το ρίχνουμε στο ταψί.
5. Φτιάχνουμε με το υπόλοιπο αλεύρι και νερό έναν χυλό. Τον ρίχνουμε πάνω από τα χόρτα και το απλώνουμε με την βοήθεια κουταλιού.
6. Περιχύνουμε με το υπόλοιπο ελαιόλαδο ΑΛΤΙΣ σε ολόκληρη την επιφάνεια ώστε να πάει παντού. Βάζουμε το ταψί στην κάτω σχάρα του φούρνου και ψήνουμε για 1 ώρα. Όταν σβήσουμε τον φούρνο, αφήνουμε για 15 λεπτά το ταψί στον πάτο του φούρνου, για να ψηθεί από κάτω

Γ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ «ΣΤΗΣ ΚΙΡΚΗΣ»


Γ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ «ΣΤΗΣ ΚΙΡΚΗΣ»

Πλάγιαζα στο σκοτάδι και την περίμενα

ακούγοντας ν’ ανεβαίνει τη σκάλα
μέσ’ στη δροσιά του σπιτιού

σαν ψίθυρος από φιλιά κι ανάσες.
Γύρευα τότε να ξεφύγω
μα η ομορφιά της στάλαζε 
στα κόκαλά μου
νύχτες που μελετούσα το κενό
πηγαίνοντας από την ηδονή στον Άδη.
Και τα λαγόνια της να φέγγουνε 
στον ύπνο μου
ματόκλαδα και χείλια που τάσκιζε
ο πόθος μου
κι ο γυρισμός στον ύπνο μου μονάχα
λίγος καπνός από μακριά
λουλούδια κι ένα δροσερό σταμνί.
Και το καράβι μου στον κήπο της
δεμένο κι άγρυπνο
σαν ένα μεγάλο μαύρο σκυλί
μου θύμιζε κάποτε τους σύντροφους που χάθηκαν
ή τις παράξενες αφορμές της αγάπης.

ΠΙΝΑΚΑΣ , Francesco Maffei «Circe and Odysseus»

Ιαματική Κεραλοιφή


Ιαματική Κεραλοιφή  



Κωδικός: 304-021-0004

Τιμή:€7,00 / Βαζάκι 50 γρ

Η Ιαματική κεραλοιφή που παρασκευάζει το εργαστήριο στο Μοναστήρι των Κρεμαστών στη Νεάπολη φτιάχνεται με βάση το ελαιόλαδο, το κερί της μέλισσας, το σπαθόλαδο και αιθέρια έλαια χομομηλιού και λεβάντας.
Η κεραλοιφή είναι κατάληλλη για εξωτερική χρήση σε εγκαύματα, πληγές, εκζέματα, ξηροδερμία, κατακλίσεις και συγκάματα.

Μονή Κρεμαστών

http://to-perivoli-tis-kritis.gr

Μονή Κρεμαστών

Μονή Κρεμαστών
Το Μοναστήρι των Κρεμαστών βρίσκεται στο Λασίθι, λίγα χιλιόμετρα νότια της Νεάπολης στο δρόμο για το Οροπέδιο του Λασιθίου.
Είναι χτισμένο στη πλαγιά του βουνού με θέα πρός τη κοιλάδα της Νεάπολης.
Το Μοναστήρι είναι αφιερωμένο στούς Αρχαγγέλους Μιχαήλ και Γαβριήλ και γιορτάζει στίς 8 Νοεμβρίου.
Χτίστηκε γύρω στα 1593 απο το μοναχό Μητροφάνη Αγαπητό και στη συνέχεια, το 1622 χτίζεται η εκκλησία. Το Μοναστήρι φαίνεται να έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στή παιδεία των ντόπιων στα χρόνια της Τουρκικής κατοχής.
Το 1821 ο Πέτρος Δωρόθεος ιδρύει το σχολείο του Μοναστηριού που πολύ γρήγορα βρήκε μεγάλη απήσηχη σ όλο το Λασίθι.
Το 1866 το Μοναστήρι καταστρέφεται απο επίθεση Τούρκων ενώ οι μοναχοί που καταφέρνουν να ξεφύγουν παίρνουν μαζί τους και αρκετά απο τα κειμήλια και είκόνες που τις κρύβουν για προστασία σε μια κοντινή σπηλιά. Η υγρασία της σπηλιάς όμως τους προξένησε μεγάλες φθορές.
Το 1868 ο Τούρκος διοικητής του Λασιθίου Κωστής Αδοσίδης, Πασάς, μετατρέπει το Μοναστήρι σε κατοικία του και επιβλέπει απο εκεί τη κατασκευή του νέου διοικητηρίου στη Νεάπολη η οποία εν τω μεταξύ έχει ανακυρηχθεί σε πρωτεύουσα του νομού.
Στη διάρκεια του Β Παγκόσμιου πολέμου πολλοί αντάρτες έβρισκαν καταφύγιο στο Μοναστήρι.
Στις μέρες μας υπάρχει εργαστήρι αγιογραφίας που το λειτουργούν οι καλόγριες του Μοναστηριού ενώ τελευταία έχει αρχίσει και η παρασκευή διαφόρων παραδοσιακών προϊόντων, όπως κεραλοιφές, λάδια, σαπούνια, λικέρ και άλλα απο προϊόντα της γύρω περιοχής.

H ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΔΡΙΣΜΟΥ


Η πρωτοποριακή, και κλασική πλέον, μελέτη του Μάικλ Χέρτσφελντ για τα ήθη, τις πρακτικές και την καθημερινή ζωή μιας παραδοσιακής ορεινής κοινότητας της Κρήτης, που σήμερα, τρεις δεκαετίες αργότερα, βρίσκεται στο προσκήνιο μιας αμφιλεγόμενης δημοσιότητας. "Καιρός είναι να μπορέσουν οι "Γλεντιώτες" να διαβάσουν τα όσα έγραψα για το χωριό τους, τη ζωή τους και τις αξίες που διέπουν την καθημερινότητά τους στη δική τους γλώσσα (άν όχι -για προφανείς λόγους- στην πλούσια διάλεκτο που εξακολουθεί να είναι σημαντικός φορέας των αντιλήψεών τους). Εξίσου σημαντικό είναι ότι οι Έλληνες που δεν γνωρίζουν τους ορεσίβιους Κρητικούς, παρά μόνο μέσα από τις διαστρεβλώσεις και τις προκαταλήψεις που έχουν δυστυχώς χρωματίσει τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζονται στα μαζικά μέσα, θα μπορέσουν τώρα να αντλήσουν μια εντελώς διαφορετική εντύπωση... Το χωριό που περιγράφω σ αυτές τις σελίδες βρίσκεται εδώ και μερικά χρόνια στο επίκεντρο μιας θύελλας κατηγοριών και παρεξηγήσεων, σε σημείο μάλιστα να έχει γίνει πλέον έμβλημα και μεταφορά της εγκληματικότητας και της βίας ... Όποιος γνωρίζει, έστω και επιφανειακά, τη συγκεκριμένη περίπτωση θα μπορούσε εύκολα να καταλήξει σε μάλλον σωστό συμπέρασμα για την ταυτότητα του χωριού. Αλλά ο σκοπός ενός επιστημονικού βιβλίου περί εθνογραφίας δεν είναι να ξεσκεπάσει σκάνδαλα και εγκλήματα για λόγους δυσφήμισης ή απλής διασκέδασης. Αντίθετα, θέλει να επισημάνει τις αρχές και τις συνθήκες που ρυθμίζουν την καθημερινότητα ανθρώπων των οποίων η αντίληψη για το δίκαιο και το σωστό είναι μια ιστορικά ριζωμένη προσαρμογή στο χώρο τους και στις πολιτικές και πολιτισμικές του ιδιαιτερότητες." Μάικλ Χέρτσφελντ (από τον πρόλογο για την ελληνική έκδοση) "Οι κρήτες ορεσίβιοι φημίζονται ιδιαιτέρως για τη σθεναρή αντίστασή τους στην Τουρκοκρατία και, αργότερα, στη γερμανική Κατοχή. Οι αξίες τους, που εκφράζονται ωραία στη ρήση του Καζαντζάκη "Δεν ελπίζω τίποτα, δε φοβούμαι τίποτα, είμαι λεύτερος", τους έκαναν ήρωες σε εποχές όπου τέτοιες αρετές εξαίρονταν σε μια Ελλάδα που αγωνιζόταν να ξεφύγει από την ξένη κυριαρχία. Σήμερα συναντούν αναπόφευκτα το συνοφρυωμένο βλέμμα των επικριτών τους. Οι κρήτες βοσκοί λοιδορούνται ως "κατσικοκλέφτες και μαχαιροβγάλτες", επιβιώσεις ενός πρωτογονισμού σκανδαλώδους για ένα σύγχρονο κράτος. Η έξοχη, ευαίσθητη εθνογραφική μελέτη του Χέρτσφελντ για το ψευδώνυμο χωριό Γλέντι, μια ορεινή κοινότητα στην κεντρική Κρήτη, ασχολείται με αυτά ακριβώς τα χαρακτηριστικά και τους τρόπους με τους οποίους βιώνονται και αναπαράγονται από τους κατοίκους του." (Olivia Harris, Times Higher Education Supplement) "Ένα σημαντικό βιβλίο, κι όχι μόνο για όσους ενδιαφέρονται ειδικά για την Ελλάδα και τη Μεσόγειο. … Οι μελετητές του κοινωνικού φύλου, της λογοθεσίας, των χωρικών, της σημειωτικής, της λαογραφίας - θα βρουν εδώ μεγάλο ενδιαφέρον." (William G. Lockwood, Journal of Modern Greek Studies) "Αυτή η στέρεη και υφολογικά χαρισματική μελέτη διερευνά με βαθιά κατανόηση τους τρόπους με τους οποίους οι κρήτες βοσκοί προσδίδουν αξιοπρέπεια στη ζωή τους σε μια χώρα όπου η κοινωνική τους θέση είναι χαμηλή." (Peter Loizos, The Times Literary Supplement) "Ορισμένες από τις πιο γοητευτικές περιγραφές που κοσμούν τις σελίδες της ανθρωπολογίας..." (Wendy A. Weiss, Anthropological Quarterly)

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

Ενημέρωση προς τους φίλους στην Αθήνα

Ενημέρωση προς τους φίλους στην Αθήνα

Την Κυριακή 18/11/2012 από ώρα 7 το απόγευμα έως 10 το βράδυ και τη Δευτέρα 19/11/2012 το πρωί από τις 10 μέχρι 2 το μεσημέρι στο Ξενοδοχείο GOLDEN AGE επί της Μιχαλακοπούλου, θα βρίσκεται η κυρία Εύα Ψιλλάκη Μπαλοθιάρη με τους συνεργάτες της σε ενημερωτικές συναντήσεις για όποιον ενδιαφέρεται να πληροφορηθεί για το επιχειρηματικό πλάνο της LR καθώς και για τ
α προϊόντα αλόης της εν λόγω εταιρείας που τα τελευταία 10 χρόνια αποδεδειγμένα βρίσκοντα στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς στον τομέα προϊόντων υγείας και προσωπικής φροντίδας καθώς φέρουν τις αυστηρότερες σφραγίδες πιστοποίησης ποιότητας προϊόντων διεθνώς.
Αν ζητάτε εργασία η LR σας την προσφέρει με τις ευκολότερες προϋποθέσεις και με τις καλύτερες προοπτικές!

Διεθνής Ημέρα Σπουδαστών

Διεθνής Ημέρα Σπουδαστών

Πρώτη καταχώρηση: Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2012, 00:48
Ads by Google
Σπουδές στην ΑγγλίαΠροετοιμασία (Foundation Course) για Προπτυχιακά-Μεταπτυχιακά
www.ukfc.gr

Η Διεθνής Ημέρα Σπουδαστών εορτάζεται κάθε χρόνο στις 17 Νοεμβρίου για περισσότερα από 60 χρόνια, σε ανάμνηση των φοιτητών που έπεσαν θύματα των Ναζί στην Τσεχοσλοβακία.

Στις 17 Νοεμβρίου του 1939 τα κατοχικά στρατεύματα εισέβαλαν στη φοιτητική εστία του
Πανεπιστημίου της Πράγας. Σκότωσαν επί τόπου 9 φοιτητές, ενώ 1200 άλλοι εστάλησαν σε στρατόπεδα συγκέντρωσης.

Η Διεθνής Ημέρα Σπουδαστών σχετίζεται και με τη δική μας εξέγερση του Πολυτεχνείου και συμβολίζει τον αγώνα των φοιτητών όλου του κόσμου για Δημοκρατία και δημοκρατική εκπαίδευση.


Επιμέλεια: Μίτση Σκέντζου
Τελευταία ενημέρωση: Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2012, 00:56

Δημοφιλείς αναρτήσεις