Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

Χόρχε Λούις Μπόρχες - Μαθαίνεις


Χόρχε Λούις Μπόρχες - Μαθαίνεις
Μετά από λίγο μαθαίνεις
την ανεπαίσθητη διαφορά
ανάμεσα στο να κρατάς το χέρι
και να αλυσοδένεις μια ψυχή.

Και μαθαίνεις πως Αγάπη δε σημαίνει στηρίζομαι
Και συντροφικότητα δε σημαίνει ασφάλεια  
Και αρχίζεις να μαθαίνεις
πως τα φιλιά δεν είναι συμβόλαια
Και τα δώρα δεν είναι υποσχέσεις
Και αρχίζεις να δέχεσαι τις ήττες σου
με το κεφάλι ψηλά και τα μάτια ορθάνοιχτα
Με τη χάρη μιας γυναίκας
και όχι με τη θλίψη ενός παιδιού

Και μαθαίνεις να φτιάχνεις
όλους τους δρόμους σου στο Σήμερα,
γιατί το έδαφος του Αύριο
είναι πολύ ανασφαλές για σχέδια
…και τα όνειρα πάντα βρίσκουν τον τρόπο
να γκρεμίζονται στη μέση της διαδρομής.

Μετά από λίγο καιρό μαθαίνεις…
Πως ακόμα κι η ζέστη του ήλιου
μπορεί να σου κάνει κακό.

Έτσι φτιάχνεις τον κήπο σου εσύ
Αντί να περιμένεις κάποιον
να σου φέρει λουλούδια

Και μαθαίνεις ότι, αλήθεια, μπορείς να αντέξεις

Και ότι, αλήθεια, έχεις δύναμη

Και ότι, αλήθεια, αξίζεις

Και μαθαίνεις… μαθαίνεις

…με κάθε αντίο μαθαίνεις

Βαλσαμόχορτο

 http://tinyurl.com/cum7zos

Βαλσαμόχορτο

Προϊόντα που περιέχουν Βάλσαμο θα βρείτε στη κατηγορία Καλλυντικά
ΒαλσαμόχορτοΤο Βαλσαμόχορτο ή σπαθόχορτο (Hypericum perforatum ) που είναι γνωστό στη Κρήτη σαν Αγούδουρας ήταν γνωστό ως υπερικό στην Αρχαία Ελλάδα, ενώ στην αγγλική βιβλιογραφία αναφέρεται ως St. John's wort.
Τα φύλλα του Βάλσαμου είναι φωτεινά κίτρινα-πορτοκαλί και τα πέταλα συνήθως κίτρινα. Όταν γυρίσουν προς το φως, αποκαλύπτουν ημιδιαφανείς στιγμές, που δίνουν την εντύπωση πως είναι διάτρητες. Οι κουκίδες αυτές δεν είναι όμως τρύπες, αλλά έγχρωμα αιθέρια έλαια και ρητίνες.
Αν τρίψει κανείς τις μαύρες αυτές κουκίδες που έχουν τα 5 πέταλα με τα δάχτυλά του, αυτά θα γίνουν κόκκινα. Για πολλούς φυτοθεραπευτές, αυτές οι κουκίδες περιέχουν μερικά από τα πιο πολύτιμα και αποτελεσματικά φυτικά συστατικά. 
Οι στήμονες του φυτού έχουν ιδιαίτερη μορφή, με στερεό κυλινδρικό στέλεχος, με δύο γραμμές που εξέχουν κατά μήκος. Αυτές οι γραμμές κάνουν τον στήμονα να μοιάζει επίπεδος, πράγμα εντελώς ασυνήθιστο στον κόσμο των φυτών.
Εξωτερικά χρησιμοποιείται αφού εκχυλισθεί το φρέσκο φυτό σε ελαιόλαδο για πολλές ημέρες (40 έως 50) ως άριστο επουλωτικό σε πληγές και εγκαύματα πρώτου βαθμού.
Το υπερικό μπορεί να επηρεάσει το συκώτι προκαλώντας ευαισθησία στο φως. Σε ορισμένα δέρματα μπορεί να προκαλέσει αντίδραση φωτοευαισθησίας και φωτοδερματίτιδα, που εκδηλώνεται με δερματικούς ερεθισμούς, περιλαμβανομένου του στόματος, της μύτης και των αυτιών.

Μόλις κυκλοφόρησε...!!!


Μόλις κυκλοφόρησε...!!!
Γονείς γεμάτοι ανησυχία και άγχος, χωρίς ενημέρωση και υποστήριξη έρχονται καθημερινά αντιμέτωποι με το δικό τους παιδί-έφηβο, χωρίς να το καταλαβαίνουν και χωρίς να μπορούν να συνεννοηθούν στοιχειωδώς μαζί του. Ας βοηθήσουμε γονείς και εφήβους να βγουν από το αδιέξοδο και να καταλάβουν με απλό και πρακτικό τρόπο πώς θα ζήσουν λιγότερο οδυνηρά την ξεχωριστή εμπειρία της εφηβείας. Όταν ένας ευαίσθητος έφηβος αποκτά μια βάση συναισθηματικής ασφάλειας, που προέρχεται από τη σταθερή και χωρίς ακραίες υπερβολές στάση των γονιών του, μετατρέπει το αναπόφευκτο υπαρξιακό του άγχος σε συναισθηματική και κοινωνική δύναμη. Όμως, γι αυτή τη σταθερή και χωρίς ακρότητες στάση, αρμόδιοι είναι αποκλειστικά οι γονείς και όχι οι ειδικοί. Λίγο περισσότερη φροντίδα και προσοχή είναι υπερπροστασία, λίγο λιγότερη είναι εγκατάλειψη και αδιαφορία. Ένα βιβλίο-εγχειρίδιο για όλους τους γονείς αλλά και για τους εφήβους. Η Κική Τζωρτζακάκη, συνδυάζοντας την επιστημονική γνώση με την πρακτική εφαρμογή της, δίνει με απλό και κατανοητό τρόπο απαντήσεις για ό,τι αφορά στην εφηβεία. Τοποθετώντας τον έφηβο στην κοινωνική πραγματικότητα του σήμερα, μας βοηθά να κατανοήσουμε τον ψυχισμό του, τις ανάγκες του, τις ανησυχίες και τα προβλήματά του, προσφέροντας χρήσιμες συμβουλές. Η πληθώρα των παραδειγμάτων που παραθέτει η συγγραφέας ως καταγραφή της πραγματικότητας εμπλουτίζει το υλικό του βιβλίου και υπογραμμίζει τη χρηστικότητά του.

Βιβλιοθήκη του Βατικανού


1.500.000 βιβλία φιλοξενεί η βιβλιοθήκη του Βατικανού, τα παλαιότερα από αυτά ανάγονται στους πρώτους μετά Χριστόν αιώνες.
 
Η βιβλιοθήκη περιλαμβάνει εξάλλου σχεδόν 150.000 χειρόγραφα. Μεταξύ αυτών και την ακριβότερη Βίβλο του κόσμου για τη διακόσμηση της οποίας χρησιμοποιήθηκε 1,5 κιλό χρυσάφι, όπως αποκάλυψε ο συντηρητής των ελληνικών χειρογράφων, Σεβέρ Βόικου.

Η ζάχαρη του μέλλοντος



Η ζάχαρη του μέλλοντος

Η ζάχαρη του μέλλοντος

Ιδιαίτερα χρήσιμη για τους διαβητικούς μπορεί να φανεί η στέβια

Η στέβια χαρακτηρίζεται από πολλούς ως «το φυτό της νέας χιλιετίας» ή ως «η ζάχαρη του μέλλοντος». Η Ελλάδα μία από τις χώρες όπου η καλλιέργεια και η επεξεργασία της στέβια αναμένεται με ανυπομονησία, καθώς εκτιμάται ότι μπορεί να αντικαταστήσει την καπνοκαλλιέργεια.

Υπάρχει όμως πιθανότητα η στέβια να αντικαταστήσει τις υπόλοιπες ολιγοθερμιδικές γλυκαντικές ύλες;

Η στέβια είναι ένα θαμνώδες φυτό της οικογένειας των χρυσανθέμων, ενδημικό της Παραγουάης. Με μια διαδικασία παρόμοια με εκείνη του εκχυλισμού του τσαγιού, τα αποξηραμένα φύλλα της στέβιας εμποτίζονται σε νερό, για να απελευθερώσουν τα γλυκά συστατικά που περιέχουν, εξηγεί ο κλινικός διατροφολόγος, Παναγιώτης Κλειάσιος.

Στη συνέχεια, τα πιο εύγευστα, γλυκά συστατικά (γλυκοζίτες στεβιόλης) απομονώνονται και καθαρίζονται, δίνοντας την πρώτη γλυκαντική ύλη φυσικής προέλευσης με μηδενική θερμιδική αξία, που είναι 200 φορές πιο γλυκιά από τη ζάχαρη.

Το Νοέμβριο του 2011 η Ευρωπαϊκή Ένωση ενέκρινε τη χρήση των γλυκοζιτών στεβιόλης ως γλυκαντικής ύλης σε τρόφιμα και ποτά.

Η αποδεκτή ημερήσια πρόσληψη της συγκεκριμένης γλυκαντικής ύλης ορίστηκε στα 4 mg ανά kg σωματικού βάρους.

Αποτελέσματα ερευνών δείχνουν, ότι οι γλυκοζίτες στεβιόλης είναι ασφαλείς για χρήση σε τρόφιμα και ποτά και δεν είναι καρκινογόνοι, γενοτοξικοί, ούτε επηρεάζουν αρνητικά το μεταβολισμό της γλυκόζης και την αρτηριακή πίεση.

Επιπλέον, όταν χρησιμοποιούνται συστηματικά για τον έλεγχο της ενεργειακής πρόσληψης, στο πλαίσιο μια ισορροπημένης διατροφής και σε συνδυασμό με τακτική σωματική άσκηση, μπορούν να βοηθήσουν στον έλεγχο του σωματικού βάρους.

Επιτρέπει επίσης στα άτομα με διαβήτη να απολαμβάνουν τη γλυκιά γεύση στη διατροφή τους, χωρίς να επηρεάζονται τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα τους.

Από τα παραπάνω συμπεραίνει κανείς ότι το νέο γλυκαντικό από στέβια αποτελεί μια ακόμη επιλογή για τους ανθρώπους που επιθυμούν να ελέγξουν το βάρος τους ή που επιθυμούν να περιορίσουν τη ζάχαρη για λόγους υγείας.

Η στέβια δεν θα αντικαταστήσει τις υπόλοιπες ολιγοθερμιδικές γλυκαντικές ύλες, αλλά θα εμπλουτίσει τις διαθέσιμες μέχρι σήμερα επιλογές, δίνοντας τη δυνατότητα στον κάθε άνθρωπο να επιλέξει βάση των ιδιαίτερων γευστικών του προτιμήσεων.

Εξάλλου, κάθε εγκεκριμένη γλυκαντική ύλη έχει τα δικά της γευστικά χαρακτηριστικά (όπως γεύση, υφή, ανθεκτικότητα στη θερμοκρασία κ.λπ.), συμβάλλοντας στη δημιουργία μιας ποικιλίας προϊόντων με λιγότερες θερμίδες.

Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι





Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι


Το 1849 ο Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι ήταν ένας πολλά υποσχόμενος συγγραφέας. Σε ηλικία 28 ετών είχε εγκαταλείψει τη στρατιωτική καριέρα για να αφοσιωθεί στα γράμματα.



Στις 23 Απριλίου συνελήφθη από την τσαρική αστυνομία και φυλακίστηκε ως μέλος μιας ομάδας σοσιαλφιλέλευθερων διανοουμένων της Αγίας Πετρούπολης, γνωστής ως «Κύκλος του Πετρασέφσκι». Ο Τσάρος Νικόλαος Α' φοβόταν ότι ο φιλελεύθερος άνεμος που σάρωνε τις μοναρχίες της Ευρώπης γρήγορα θα πέρναγε και τα σύνορα της επικράτειάς του και βάλθηκε να διαλύσει τις ομάδες διανοουμένων, που πίστευε ότι υπονόμευαν την εξουσία του.



Στις 16 Νοεμβρίου 1849 ο Ντοστογιέφσκι και οι σύντροφοί του δικάστηκαν και καταδικάσθηκαν σε θάνατο. Ακολούθησε ένας πόλεμος νεύρων με εικονικές εκτελέσεις και ατέλειωτες ώρες παραμονής στην παγωμένη ύπαιθρο, σε αναμονή του εκτελεστικού αποσπάσματος. Η ποινή του μετατράπηκε τελικά σε τετραετή εξορία και καταναγκαστικά έργα στο Ομσκ της Σιβηρίας.



Οι απάνθρωπες συνθήκες διαβίωσης λύγισαν τον Ντοστογιέφσκι, παρότι ήταν μαθημένος στη σκληρή στρατιωτική ζωή .Έγραφε στον αδελφό του: «…Το καλοκαίρι ανυπόφορη κλεισούρα, το χειμώνα αβάσταχτο κρύο. Η βρωμιά στο πάτωμα, μία ίντσα πάχος. Θα μπορούσε κάποιος να γλιστρήσει και να πέσει… Είμαστε παστωμένοι σαν τις ρέγγες στο βαρέλι. Από την αυγή έως το σούρουπο ζούμε σαν τα γουρούνια. Ψύλλοι, ψείρες, και κατσαρίδες με το τσουβάλι…»



Ο Ντοστογιέφσκι απολύθηκε από το κάτεργο της Σιβηρίας το 1854, αλλά αναγκάστηκε να επανέλθει στο στράτευμα για μια πενταετία, στην αρχή ως στρατιώτης και στη συνέχεια ως υπολοχαγός. Τοποθετήθηκε σ' ένα απόμερο οχυρό στο Σεμιπαλατίνσκ του Καζακστάν. Εκεί γνωρίστηκε και σύναψε δεσμό με τη Μαρία Ισάγεβα, γυναίκα ενός τοπικού αξιωματούχου. Στις 6 Φεβρουαρίου 1857 έγινε γυναίκα του, μετά το θάνατο του συζύγου της.



Πιστεύεται ευρέως ότι η εμπειρία της φυλακής και του στρατού προκάλεσε μεγάλες αλλαγές στις κοσμοθεωρητικές αντιλήψεις του Ντοστογιέφσκι. Άρχισε να ασπάζεται τις παραδοσιακές ρωσικές αξίες και να απομακρύνεται από τις Δυτικές ιδέες. Στράφηκε προς την ορθόδοξη χριστιανική πίστη και άρχισε να αντιμετωπίζει με εχθρότητα τους Νιχιλιστές και τους Σοσιαλιστές.





Διαβάστε περισσότερα: http://www.sansimera.gr/articles/344#ixzz2COnW8M3c

ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ του Χάρη Βεραμόν *

http://www.onestory.gr/post/35903265406

ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ

του Χάρη Βεραμόν *
.
Τα φύλλα των δέντρων είχαν αρχίσει να πέφτουν, ήταν η αρχή του φθινοπώρου. Η πρώτη βροχή ξεκίνησε και όλοι έτρεχαν κάτω από υπόστεγα και τέντες για να μη βραχούν. Όμως οι στάλες της βροχής είχαν αγνό σκοπό. Δρόσιζαν
τα δένδρα και ζωγράφιζαν υγρούς πίνακες στα πεζοδρόμια και τους δρόμους. Ο κόσμος έτρεχε να προλάβει ανεξάρτητα από την ξαφνική αλλαγή του καιρού, μιας και οι ρυθμοί στην Αθήνα είναι γρήγοροι στη σκιά του άγχους.
Ήταν νύχτα μετά τις 9 όταν ένας άστεγος με αγγλική προφορά περπατούσε στα σοκάκια του Θησείου κρατώντας μία μικρή μαύρη βαλίτσα. Περπατούσε ξυπόλυτος, ταλαιπωρημένος, με ρούχα φθαρμένα και με σκυμμένο το κεφάλι προχωρούσε αργά στο γνωστό του στέκι όπου θα έπαιζε φλογέρα. Φαινόταν σκεπτικός, σαν να χανόταν σε χαοτικές σκέψεις… Μόλις έφτασε στο γνωστό για εκείνον σημείο κάθησε σε μια άκρη του δρόμου και ξεκίνησε να παίζει τις μοναχικές μελωδίες. Κάποιοι περαστικοί σταματήσουν για να τον προσέξουν και να του αφήσουν χρήματα κι άλλοι κρατούσαν στάση αδιαφορίας. Εκείνος προσηλωμένος στις μελωδίες του, μέσα από ατελείωτους αυτοσχεδιασμούς συνόδευε τον ήχο της βροχής.
Η ώρα περνούσε και ο ξένος δεν σταματούσε να παίζει, ώσπου πέρασαν δύο άντρες της δημοτικής αστυνομίας κάνοντάς του παρατήρηση. Του είπαν με αυστηρότητα να τα μαζέψει και να φύγει και εκείνος μην μπορώντας να αρνηθεί, πήρε τα πράγματά του και έφυγε. Δεν κατάφερε να μαζέψει χρήματα και απογοητευμένος γύριζε στο σπίτι του, τη φωλιά του όπως την αποκαλούσε, κάτω από κάτι ψηλά δένδρα. Στο δρόμο για την επιστροφή είδε μια ηλικιωμένη γυναίκα και μόλις πέρασε από δίπλα του τη ρώτησε τι ώρα είναι.
Ήταν 12 και 5 και μόλις άκουσε την ώρα άρχισε να τρέχει γιατί είχε αργήσει στο ραντεβού που είχε κανονίσει. Είχε πει σ’ έναν γνωστό άγνωστο που σύχναζε κοντά στη φωλιά του (και εκείνος άστεγος) να περάσει για να του δώσει χρήματα, τα είχε ανάγκη. 
Το γνωστό άγνωστο τον φώναζαν Τζίμη, κοιμόταν εδώ και χρόνια σ’ ένα αμάξι. Δεν είχε τίποτα σ’ αυτή τη ζωή μονάχα ένα αμάξι, το οποίο πάρκαρε σ’ ένα στενό κάτω απ’ την Ακρόπολη. Το αμάξι του γεμάτο σκόνη και σημάδια απ’ όλες τις εποχές του χρόνου, ήταν σταματημένο πάντα σ’ εκείνο το χαρακτηριστικό στενό με τα νεοκλασικά σπίτια.
Ο ξένος υποδέχεται με χαρά τον Τζίμη. Αρχίζουν να συζητούν για το πώς κύλησε η μέρα. Ο ξένος δεν έβγαλε χρήματα και αρχίζει να εξηγεί στον Τζίμη πως δεν έχει να του δώσει τα 10 ευρώ που του υποσχέθηκε. Του ζήτησε συγγνώμη και του εξήγησε πως έχει όλη την καλή διάθεση να τον βοηθήσει, όμως σήμερα στάθηκε άτυχος. Ο Τζίμης στάθηκε σιωπηλός για κάποια δευτερόλεπτα, κι ύστερα με μια αυθόρμητη κίνηση σπάει ένα κλαρί με το δεξί του χέρι.
Τότε ο ξένος του λέει: “Μη σπας τα δένδρα γιατί είναι φίλοι μου”. 
Όντως φίλοι του μιας και τον προστάτευαν από το πλήθος των περαστικών…
.
Ο Χάρης Βεραμόν ασχολείται επαγγελματικά με την υποκριτική, τις μεταγλωτίσεις και γενικότερα με την συγγραφή.
[ blog ] [ facebook ] [ e-mail ]

ΓYMNH ΧΟΡΤΟΠΙΤΑ



Αποτέλεσμα εικόνας για ΓYMNH ΧΟΡΤΟΠΙΤΑ


ΓYMNH ΧΟΡΤΟΠΙΤΑ

Χρόνος προετοιμασίας: 20 λεπτά – Χρόνος ψησίματος: 1 ώρα


Υλικά για 15 μερίδες (για ταψί 40 εκ.)


• ½ κιλό από διάφορα χόρτα: λάπαθα, καυκαλήθρες, τσουκνίδες, παπαρούνες, σπανάκι καθαρισμένα, πλυμένα, στυμμένα χοντροκομμένα
• 1 πράσο κομμένο σε ροδέλες
• 5 φρέσκα κρεμμυδάκια κομμένα σε ροδέλες
• 1 ματσάκι άνηθο, ψιλοκομμένο
• 1/2 ματσάκι μαϊντανό, ψιλοκομμένο
• 200γρ. φέτα, τριμμένη
• 300γρ. κεφαλογραβιέρα τριμμένη
• 2 αυγά, χτυπημένα
• 1 κουταλιά της σούπας ΒΙΤΑΜ
• 1 φλιτζάνι τσαγιού ελαιόλαδο ΑΛΤΙΣ Παραδοσιακό
• 2 φλιτζάνια τσαγιού καλαμποκάλευρο
• 2 φλιτζάνια τσαγιού αλεύρι για όλες της χρήσεις
• 1 1/2 κουταλάκι του γλυκού μπέκιν πάουντερ
• Νερό όσο πάρει να γίνει πηχτός χυλός
• φρεσκοτριμμένο πιπέρι
• λίγο ανθό αλατιού

Εκτέλεση

1. Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 200 βαθμούς, στις αντιστάσεις. Αλείφουμε το ταψί με το ΒΙΤΑΜ, αλευρώνουμε με καλαμποκάλευρο.
2. Βάζουμε τα χόρτα σε λεκάνη, ρίχνουμε τα πράσα, τα κρεμμυδάκια, τα μυρωδικά, με λίγο ανθό αλατιού, τα μαραίνουμε και πιέζουμε με τα χέρια μας να φύγουν τα υγρά. Προσθέτουμε το πιπέρι, το μισό ελαιόλαδο ΑΛΤΙΣ και το τυρί. Τα ανακατεύουμε καλά και τα αφήνουμε στην άκρη.
3. Κοσκινίζουμε το αλεύρι μαζί με το μπέικιν πάουντερ. Παίρνουμε το μισό αλεύρι, προσθέτουμε λίγο ανθό αλατιού και νερό όσο πάρει (περίπου 1 ποτήρι). Ζυμώνουμε ώσπου να έχουμε μια ζύμη όχι πολύ σφιχτή.
4. Την απλώνουμε στο ταψί πατώντας τη με τα δάχτυλα ώστε να δημιουργηθεί ένα πολύ λεπτό φύλλο. Χτυπάμε τα αυγά, τα ρίχνουμε στο μείγμα του τυριού με τα χόρτα. Ανακατεύουμε και το ρίχνουμε στο ταψί.
5. Φτιάχνουμε με το υπόλοιπο αλεύρι και νερό έναν χυλό. Τον ρίχνουμε πάνω από τα χόρτα και το απλώνουμε με την βοήθεια κουταλιού.
6. Περιχύνουμε με το υπόλοιπο ελαιόλαδο ΑΛΤΙΣ σε ολόκληρη την επιφάνεια ώστε να πάει παντού. Βάζουμε το ταψί στην κάτω σχάρα του φούρνου και ψήνουμε για 1 ώρα. Όταν σβήσουμε τον φούρνο, αφήνουμε για 15 λεπτά το ταψί στον πάτο του φούρνου, για να ψηθεί από κάτω

Γ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ «ΣΤΗΣ ΚΙΡΚΗΣ»


Γ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ «ΣΤΗΣ ΚΙΡΚΗΣ»

Πλάγιαζα στο σκοτάδι και την περίμενα

ακούγοντας ν’ ανεβαίνει τη σκάλα
μέσ’ στη δροσιά του σπιτιού

σαν ψίθυρος από φιλιά κι ανάσες.
Γύρευα τότε να ξεφύγω
μα η ομορφιά της στάλαζε 
στα κόκαλά μου
νύχτες που μελετούσα το κενό
πηγαίνοντας από την ηδονή στον Άδη.
Και τα λαγόνια της να φέγγουνε 
στον ύπνο μου
ματόκλαδα και χείλια που τάσκιζε
ο πόθος μου
κι ο γυρισμός στον ύπνο μου μονάχα
λίγος καπνός από μακριά
λουλούδια κι ένα δροσερό σταμνί.
Και το καράβι μου στον κήπο της
δεμένο κι άγρυπνο
σαν ένα μεγάλο μαύρο σκυλί
μου θύμιζε κάποτε τους σύντροφους που χάθηκαν
ή τις παράξενες αφορμές της αγάπης.

ΠΙΝΑΚΑΣ , Francesco Maffei «Circe and Odysseus»

Ιαματική Κεραλοιφή


Ιαματική Κεραλοιφή  



Κωδικός: 304-021-0004

Τιμή:€7,00 / Βαζάκι 50 γρ

Η Ιαματική κεραλοιφή που παρασκευάζει το εργαστήριο στο Μοναστήρι των Κρεμαστών στη Νεάπολη φτιάχνεται με βάση το ελαιόλαδο, το κερί της μέλισσας, το σπαθόλαδο και αιθέρια έλαια χομομηλιού και λεβάντας.
Η κεραλοιφή είναι κατάληλλη για εξωτερική χρήση σε εγκαύματα, πληγές, εκζέματα, ξηροδερμία, κατακλίσεις και συγκάματα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις