Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

Σήμερα...




http://www.saint.gr/01/05/index.aspx

Οσία Συγκλητική

Ημερομηνία εορτής: 05/01/2013Οσία Συγκλητική
Τύπος εορτής: Σταθερή.
Εορτάζει στις 5 Ιανουαρίου εκάστου έτους.
Άγιοι που εορτάζουν: Οσια Συγκλητικη
Μέγεθος γραμματοσειράς κειμένου: Font Resize Font Resize Font Resize
Συγκλητικὴ λιποῦσα δουλείαν βίου,
Κλητοῖς Θεοῦ σύνεστι δούλοις ἐν πόλῳ.
Βιογραφία
Η Αγία Συγκλητική γεννήθηκε περί το 270 μ.Χ στη Μακεδονία. Οι γονείς της, ήταν πλούσιοι και ευσεβείς Χριστιανοί. Προτίμησαν την Αλεξάνδρεια να εγκατασταθούν μόνιμα, γιατί εκεί είχαν ακούσει, ότι υπήρχαν περισσότεροι Χριστιανοί. Εκείνη την περίοδο Αρχιεπίσκοπος Αλεξάνδρειας, ήταν ο Μέγας Αθανάσιος (βλέπε 18 Ιανουαρίου), για τον οποίο είχαν ακούσει πολύ καλά λόγια. Έτσι, μόλις ξενιτεύτηκαν και εγκαταστάθηκαν, η πρώτη τους δουλειά ήταν, να τον γνωρίσουν. Αυτή τους η γνωριμία τους βοήθησε να γνωρίσουν καλύτερα τις Χριστιανικές Αλήθειες, αλλά και η κόρη τους Συγκλητική, να διδαχθεί σωστά το δρόμο της αρετής.

Κατάφεραν να τη μορφώσουν όσο καλύτερα μπορούσαν, δίδοντάς της συγχρόνως και Χριστιανική ανατροφή. Από νωρίς άρχισαν να φαίνονται τα πλούσια ψυχικά της χαρίσματα, που την έκαμαν να ξεχωρίζει από τους συμμαθητές της. Όμως, και η σπάνια σωματική της ομορφιά, ήταν για τους νέους της εποχής, μια διαρκή πρόκληση. Τα προξενιά, έφθαναν στους γονείς της το ένα μετά το άλλο και πολλοί ήταν οι νέοι, που τη ζητούσαν σε γάμο. Την ίδια άποψη είχαν και οι γονείς της, που τη θεωρούσαν έτοιμη για γάμο και άρχισαν διακριτικά να την πιέζουν. Μάλιστα δε, για να την πείσουν, χρησιμοποιούσαν το επιχείρημα, ότι θέλουν απογόνους στην οικογένειά τους.

Η κατά πάντα, όμως, άψογη Συγκλητική, δε συμφωνούσε καθόλου με την άποψη των γονιών της. Την ενδιέφερε ο Ουράνιος Νυμφίος Χριστός και Αυτόν, ήθελε να υπηρετήσει. Έτσι, τα δάκρυα των γονιών και των συγγενών, δεν τη συγκινούσαν ιδιαίτερα. Ζούσε ασκητική ζωή, με συνεχή προσευχή , αλλά και νηστεία. Μάλιστα δε, για τη νηστεία έλεγε, ότι είναι το μοναδικό γιατρικό, για το σώμα και τη ψυχή. Τη θεωρούσε δε μια, από τις μεγαλύτερες αρετές.

Όταν δε, μετά από λίγο διάστημα πέθαναν οι γονείς της, χάρισε την περιουσία της στους πτωχούς και τα ορφανά της Αλεξάνδρειας και έφυγε από την πόλη. Εγκαταστάθηκε σε έρημη τοποθεσία ιδρύοντας Μοναστήρι, που εφάρμοζε τους δικούς της ασκητικούς κανόνες. Πλήθος δε γυναικών την ακολούθησαν, που επέλεξαν να μονάσουν μαζί της. Ήταν για όλες παράδειγμα και υπόδειγμα Μοναχής και τις ευχαριστούσε να συνομιλούν μαζί της και να ασκούνται στην υπακοή και την ταπείνωση. Φρόντιζε πάντα, να μη βλέπει κανείς την προσωπική της ζωή και τα έργα της, γιατί δεν ήθελε καμιά ανθρώπινη διαφήμιση. Ο στόχος της ήταν, όχι μόνο πώς θα κάνει το καλό, αλλά πώς, θα το κρύψει από τους άλλους. Ήταν, έτσι, γεμάτη από πίστη και έλαμπε από χαρά και ταπείνωση. Όσο δε περνούσε ο χρόνος, άρχισαν να ανθίζουν οι αρετές της και οι ευωδίες τους έφθαναν, σε όλους τους ανθρώπους.

Ήταν δε, πάντα πρόθυμη να συμβουλέψει, αλλά και να διδάξει τις μοναχές, όταν εκείνες της το ζήταγαν. Έτσι, όταν, κάποια στιγμή τη ρώτησαν πώς πρέπει να πολεμούμε το διάβολο, εκείνη τους έδωσε την εξής απάντηση: «Πρέπει να γνωρίζουμε, ότι όσο ανεβαίνουμε τα πνευματικά σκαλοπάτια, τόσο ο διάβολος προσπαθεί να μας πολεμήσει με τις παγίδες του. Γι’ αυτό πρέπει να είμαστε πάντοτε άγρυπνες στους λογισμούς, που συχνά μας πολεμούν. Ο εχθρός μας, προκειμένου να γκρεμίσει τον οίκο της ψυχής μας, ή από τα θεμέλια τον γκρεμίζει, ή από τη σκεπή. Δένει πρώτα το νοικοκύρη και μετά κυριεύει, όλα τα πράγματα του οίκου. Το θεμέλιο της ψυχικής μας οικίας είναι τα καλά έργα. Η σκεπή είναι η πίστη μας και τα παράθυρα είναι οι αισθήσεις μας. Αυτά χρησιμοποιεί, προκειμένου να μας πολεμήσει ο εχθρός μας. Γι’ αυτό, όποιος στέκει να προσέχει να μην πέσει. Γιατί αυτός που έπεσε, έχει μόνο μια φροντίδα, πώς να σηκωθεί. Ενώ, αυτός που στέκει πρέπει να φυλάγεται συνέχεια, για να μην πέσει. Κανείς από μας δεν πρέπει να κατηγορεί τον πεσμένο, αλλά να φοβάται για τον εαυτό του, μήπως γλιστρήσει και πέσει στο βάθος του γκρεμού. Όμως, για εκείνο που στέκει, υπάρχει διπλός ο φόβος, αλλά και ο κίνδυνος. Όταν τον πολεμά ο εχθρός του, να μην ολιγοψυχήσει και επανέλθει στα παλιά του πάθη, αλλά και να προσέχει, να μην εξαπατηθεί από την υπερηφάνειά του. Ο εχθρός μας, αφού μεταχειριστεί όλα του τα όπλα, αφήνει τελευταίο την υπερηφάνεια. Είναι το μεγαλύτερο καταστρεπτικό δηλητήριο, με το οποίο, ποτίζει την ψυχή μας. Την κάνει να φαντάζεται, ότι γνωρίζει εκείνα, που δε ξέρουν οι άλλοι και να πιστεύει, ότι ξεπερνά τους άλλους στις νηστείες και ότι έχει περισσότερες αρετές. Το χειρότερο δε, την κάνει να ξεχνά, τις δικές της αμαρτίες. Η αιτία της υπερηφάνειας είναι η παρακοή και το γιατρικό της, είναι η υπακοή....».

Γι’ αυτή της τη διδασκαλία, αλλά και τη συμπεριφορά γενικότερα, τη φθόνησε θανάσιμα ο διάβολος, που προσπαθούσε να βρει τους δικούς του διαβολικούς τρόπους, να την εξοντώσει. Έβλεπε, ότι η Οσία Συγκλητική είχε χωθεί για τα καλά στα δικά του χωράφια, αφαιρώντας του καθημερινά τμήματα, από την ανθρώπινη περιουσία του. Έπρεπε να βρει γρήγορα τρόπους, να την βγάλει από τη μέση, χτυπώντας την στο σώμα κατάλληλα. Της έδωσε τέτοιο πόνο στα εντόσθια της, που δε μπορούσε κανείς να τη βοηθήσει. Στη συνέχεια της πλήγωσε τον πνεύμονα και θα μπορούσε εάν ήθελε, να τη θανατώσει. Όμως αυτό ήθελε να το πετύχει με αργούς ρυθμούς, προκειμένου να την τυραννήσει περισσότερο.

Οι πόνοι για την Οσία ήταν ανυπόφοροι και ο πυρετός της κρατούσε συνέχεια συντροφιά. Έτσι, καθημερινά υπόφερε και έλιωνε σαν κερί. Την αρρώστια της την αντιμετώπιζε μεγαλόψυχα και δεν κατάπεσε, αλλά ούτε και λιποψύχησε. Όμως, είχε το κουράγιο και τη δύναμη να συμβουλεύει τις μοναχές, που έδειχναν να τα έχουν χαμένα. Μάλιστα δε τους έλεγε: «ότι δεν πρέπει ποτέ να είναι αμέριμνες οι ψυχές, που είναι αφιερωμένες στο Θεό, γιατί βοηθούν τον εχθρό, να ακονίζει τα δόντια του. Δεν υπάρχει κακός άνθρωπος τους έλεγε, που να μην έχει μέσα του μια σπίθα από καλοσύνη. Όπως, δεν υπάρχει και καλός, που να μην έχει μέσα του κάποια κακία. Πάντοτε συμβαίνει να βρίσκεται μέρος του καλού στους κακούς ανθρώπους, όπως υπάρχει και μέρος κακού στους καλούς ανθρώπους».

Είχε, έτσι, το κουράγιο και τη δύναμη να συμβουλεύει τις μοναχές, οι οποίες την άκουγαν με ανοιχτό το στόμα. Όμως, κάποιος ενοχλούνταν και ήθελε να της το κλείσει, αφαιρώντας της έτσι τη δυνατότητα να ομιλεί. Τα σωτήρια λόγια της Οσίας εξόργιζαν περισσότερο το διάβολο, που, όσο την έβλεπε να ανδρειώνεται, του κακοφαίνονταν. Έβλεπε, ότι την τυραννική του εξουσία συνέχεια τη νικούσε η Οσία και αυτός να κάθεται με σταυρωμένα τα χέρια, δεν το δέχονταν. Αποφασίζει να της χτυπήσει τα όργανα της φωνής, προκαλώντας της ολική αφωνία. Έτσι, δεν ήταν δυνατόν να χρησιμοποιεί πλέον, το προφορικό λόγο και να συμβουλεύει τις μοναχές. Όμως και απ’ αυτή τη πληγή, υπήρξε όφελος για τις μοναχές. Οι σωματικές της πληγές, τις δυνάμωνε περισσότερο στην αρετή και τους γιάτρευε, τις πληγωμένες τους ψυχές.

Τέλος, και αυτές τις σχέσεις της Οσίας με τις μοναχές, ήθελε να κλονίσει ο διάβολος, γιατί τον ενοχλούσαν αφάνταστα. Καταστρώνει λοιπόν το διαβολικό του σχέδιο, χτυπώντας με νέα πληγή την Οσία. Της σαπίζει ένα δόντι, και το σάπισμα επεκτείνεται σε όλο της το σαγόνι. Μια βαρεία δυσοσμία, έβγαινε από το στόμα της. Οι μοναχές που την φρόντιζαν, δε μπορούσαν να την πλησιάσουν. Σκέφτηκαν να καλέσουν γιατρό, μήπως και μπορέσει και την βοηθήσει. Εκείνη, δεν ήθελε να το ακούσει και τους έλεγε με νοήματα: «να μη βλέπεται αυτό που φαίνεται, αλλά να ζητάτε αυτό, που κρύβεται».

Τρεις ολόκληρους μήνες, αγωνίστηκε η Οσία, με τις ανυπόφορες πληγές της. Η σωματική της δύναμη χαλάρωνε κάθε μέρα, γιατί δε μπορούσε να βάλει τίποτα στο στόμα της, αλλά και να κοιμηθεί από τους πόνους. Μάζεψε τις μοναχές και τους είπε, ότι σε τρείς μέρες, θα φύγει από κοντά τους. Έτσι την τρίτη μέρα και σε ηλικία 80 χρονών, εγκατέλειψε την παρούσα ζωή και κέρδισε την Αιώνια, που είναι η Βασιλεία των Ουρανών.



Άγιος Ρωμανός ο νέος Οσιομάρτυρας
Ημερομηνία εορτής: 05/01/2013Άγιος Ρωμανός ο νέος Οσιομάρτυρας
Τύπος εορτής: Σταθερή.
Εορτάζει στις 5 Ιανουαρίου εκάστου έτους.
Άγιοι που εορτάζουν: Αγιος Ρωμανος Ο Νεος Οσιομαρτυρας (; - 1694)

Μέγεθος γραμματοσειράς κειμένου: Font Resize Font Resize Font Resize
Ήθλησεν όντως Ρωμανός ρωμαλέως,
Pώμην άμαχον εκ Θεού δεδεγμένος.
Βιογραφία
Ο νέος οσιομάρτυρας Ρωμανός, καταγόταν από την περιοχή του Καρπενησίου και κατά πάσα πιθανότητα από το χωριό Ανδράνοβα, που σήμερα καλείται Ασπρόπυργος. Ανατράφηκε από γονείς φτωχούς και αγράμματους, αλλά ευσεβείς και παρέμεινε και ο ίδιος αγράμματος.

Κάποτε ήλθε σαν προσκυνητής στους Αγίους Τόπους, στη Μονή του Αγίου Σάββα, όπου άκουσε διηγήσεις για νεομάρτυρες της πίστης και έτσι τον κατέλαβε ο πόθος του μαρτυρίου. Πήγε στη Θεσσαλονίκη, όπου ομολόγησε με θάρρος μπροστά στον κριτή τον Ιησού Χριστό, σαν αληθινό Θεό και σωτήρα των ανθρώπων και κατηγόρησε τον Μωάμεθ σαν παραμυθά. Τα βασανιστήρια ήταν φρικτά. Ο αρχηγός του τούρκικου στόλου, ζήτησε να του δοθεί ποινή ισόβιας δουλείας στα κουπιά των πλοίων. Κάποιοι χριστιανοί όμως, τον ελευθέρωσαν αντί χρημάτων και τον έστειλαν στο Άγιο Όρος στα Καυσοκαλύβια.

Στο Άγιο Όρος έμεινε κοντά στον Όσιο Ακάκιο τον Καυσοκαλυβίτη, όπου με προσευχή και νηστεία προπαρασκευάστηκε για το μαρτύριο. Με την ευλογία λοιπόν του πνευματικού του, μοναχός πλέον τώρα, ξεκίνησε για τους Αγίους Τόπους να μαρτυρήσει. Αλλά για να μη συμβεί κάτι κακό στον Πανάγιο Τάφο, τελικά πήγε στην Κωνσταντινούπολη. Εκεί προκάλεσε τους Τούρκους, και τον έριξαν μέσα σ’ ένα ξεροπήγαδο, νηστικό για 40 μέρες. Τελικά τον αποκεφάλισαν στις 5 ή 6 Ιανουαρίου (κατά άλλους στις 16 Φεβρουαρίου) του 1694 μ.Χ.

Το Ιερό λείψανο του αγοράστηκε αντί 500 γροσιών από έναν Άγγλο πλοίαρχο και μεταφέρθηκε στην Αγγλία. Αξίζει τέλος να αναφέρουμε ότι το μαντήλι με το αίμα του Αγίου, βρίσκεται στη Μονή Δοχειαρίου. Ακολουθία του Αγίου βρίσκεται στον Κωδ. 61 σελ. 265 της Καλύβης Ιωασαφαίων στα Καυσοκαλύβια και εκδόθηκε στο Βόλο το 1937 μ.Χ.

Η Εκκλησία εορτάζει την μνήμη του Αγίου και στις 16 Φεβρουαρίου.




Όσιος Γρηγόριος ο εν Ακρίτα
Ημερομηνία εορτής: 05/01/2013Όσιος Γρηγόριος ο εν Ακρίτα
Τύπος εορτής: Σταθερή.
Εορτάζει στις 5 Ιανουαρίου εκάστου έτους.
Άγιοι που εορτάζουν: Οσιος Γρηγοριος Ο Εν Ακριτα (755 - 820)

Μέγεθος γραμματοσειράς κειμένου: Font Resize Font Resize Font Resize
Ὁ Γρηγόριος ἀρεταῖς λάμψας μέγα,
Λαμπρῶς μεταστάς, καὶ μέγα πλουτεῖ κλέος.
Βιογραφία
Ο Όσιος Γρηγόριος γεννήθηκε στην Κρήτη το 755 μ.Χ. Οι ευσεβείς γονείς του ονομάζονταν Θεοφάνης και Ιουλιανή. Ήταν και οι δύο γονείς του πολύ ευσεβείς άνθρωποι. Σε ηλικία 26 ετών ο νεαρός Γρηγόριος, με την άδεια των γονέων του, πήγε στην Παλαιστίνη, φλεγόμενος από τον πόθο να προσκυνήσει τους αγίους τόπους και να ζήσει μερικά χρόνια εκεί όπου γεννιέται συγκινητική η ενθύμηση του Σωτήρα Χριστού. Από την αγία πόλη, αποφάσισε μετά από καιρό να πάει στη Ρώμη, επί πατριαρχίας Νικηφόρου Α' και αυτοκράτορα Κωνσταντινούπολης τον Μιχαήλ Ραγκαβέ (811). Εκεί εκάρη μοναχός. Ύστερα από λίγο, ο Μητροπολίτης Συνάδων Μιχαήλ ο Ομολογητής, έπεισε τον Γρηγόριο να έλθει μαζί του στην Κωνσταντινούπολη. Εκεί τον ενέγραψε στη Μονή του Ακρίτα. (Η Μονή του Ακρίτα βρισκόταν στον Αστακηνό κόλπο της Βιθυνίας στο ομώνυμο ακρωτήριο). Εδώ, χρησιμοποιούμενος και σε εσωτερική αποστολή της Μητρόπολης τελείωσε τη ζωή του, τύπος και υπογραμμός θερμής πίστης, καθαρής και ειρηνικής ζωής και αγάπης το έτος 820 μ.Χ.
Άγιοι Θεόπεμπτος και Θεωνάς
Ημερομηνία εορτής: 05/01/2013Άγιοι Θεόπεμπτος και Θεωνάς
Τύπος εορτής: Σταθερή.
Εορτάζει στις 5 Ιανουαρίου εκάστου έτους.
Άγιοι που εορτάζουν: Αγιος Θεοπεμπτος , Αγιος Θεωνας


Μέγεθος γραμματοσειράς κειμένου: Font Resize Font Resize Font Resize


Εις τον Θεόπεμπτον.
Ὅπως τελευτᾷ Θεόπεμπτος, εἰπάτω.
Ἄθλων τελευτῶ, τὴν κάραν τμηθεὶς ξίφει.

Εις τον Θεωνάν.
Λάκκῳ, Θεωνᾶς Μάρτυς, ἐν κατωτάτῳ.
Ἒθεντὸ μ,᾽ ἐκραύγαζε τοῦ Ψαλτηρίου,

Πέμπτῃ ἐκ ξίφεος λίπε τὸν δὲ βίον Θεόπεμπτος.
Βιογραφία
Ο Άγιος Θεόπεμπτος μας διδάσκει πως πρέπει να είμαστε πρωτοπόροι, αν θέλουμε να κερδίσουμε την αιώνια δόξα και όχι αυτή την προσωρινή του κόσμου. Ο Άγιος ήταν επίσκοπος στα χρόνια του αυτοκράτορα Διοκλητιανού (284 - 305 μ.Χ.), που στις 23 Ιανουαρίου 303 υπέγραψε διάταγμα ανελέητου διωγμού κατά των χριστιανών. Τότε, ο πρώτος που ομολόγησε Χριστόν Εσταυρωμένον και ήλεγξε τον Διοκλητιανό για την πλάνη του, ήταν ο επίσκοπος Θεόπεμπτος. Βέβαια, αμέσως μετά ήξερε τι τον περίμενε. Και πράγματι, υποβάλλεται σε μια σειρά σκληρών βασανιστηρίων, που συγχρόνως συνοδεύονται από θαύματα. Πρώτα τον βάζουν σε φούρνο αναμμένο για να καεί, αλλά θαυματουργικά βγαίνει ζωντανός και αβλαβής. Έπειτα, του βγάζουν το ένα μάτι και, αμέσως μετά, του επιβάλλουν να πιει θανατηφόρα δηλητήρια. Επειδή όμως φυλάχτηκε από τη Χάρη του Θεού αβλαβής, τον αποκεφαλίζουν. Αλλά η ανδρεία, η ασάλευτη πίστη, η έξοχη καρτερία και η ηθική λάμψη που φώτιζαν τη φυσιογνωμία του μάρτυρα Θεοπέμπτου, μίλησαν πειστικά και νικηφόρα στην καρδιά του ειδωλολάτρη μάγου Θεωνά, που παρασκεύαζε τα φάρμακα. Και ενώ ακόμα η λουσμένη στα αίματα κεφαλή του μάρτυρα ήταν κατά γης, ομολόγησε κι αυτός το Χριστό. Μανιασμένοι τότε οι ειδωλολάτρες από την απρόσμενη αυτή ομολογία, τον θάβουν ζωντανό στο χώμα. Έτσι ο Θεωνάς βρήκε ένδοξο θάνατο και η ψυχή του μαζί μ' αυτήν του Αγίου Θεοπέμπτου, ανέβηκαν στον αθλοθέτη και στεφανοδότη Θεό.

Υπάρχει μια πικρή αλήθεια


Υπάρχει μια πικρή αλήθεια στη ζωή, που ανακάλυψα
ταξιδεύοντας ανατολικά και δυτικά.
Οι μόνοι που πραγματικά πληγώνουμε
είναι αυτοί που αγαπάμε περισσότερο.
Κολακεύουμε όσους γνωρίζουμε ελάχιστα
ευχαριστούμε τον περαστικό επισκέπτη
ενώ χτυπάμε απερίσκεπτα
όσους μας αγαπούν περισσότερο...Ella Wheeler Wilcox
ζωγρ.roy tabora

“Ο Θρίαμβος του Αχιλλέα”, Κέρκυρα (Αχίλλειο) έργο του Αυστριακού καλλιτέχνη Franz Matsch


Τα άλογα του Αχιλλέως
Τον Πάτροκλο σαν είδαν σκοτωμένο,
που ήταν τόσο ανδρείος, και δυνατός, και νέος,
άρχισαν τ' άλογα να κλαίνε του Αχιλλέως·
η φύσις των η αθάνατη αγανακτούσε
  για του θανάτου αυτό το έργον που θωρούσε.
Τίναζαν τα κεφάλια των και τες μακρυές χαίτες κουνούσαν,
την γη χτυπούσαν με τα πόδια, και θρηνούσαν
τον Πάτροκλο που ενοιώθανε άψυχο -αφανισμένο-
μιά σάρκα τώρα ποταπή -το πνεύμα του χαμένο-
ανυπεράσπιστο -χωρίς πνοή-
εις το μεγάλο Τίποτε επιστραμένο απ' την ζωή.
Τα δάκρυα είδε ο Ζεύς των αθανάτων
αλόγων και λυπήθη. «Στου Πηλέως τον γάμο»
είπε «δεν έπρεπ' έτσι άσκεπτα να κάμω·
καλύτερα να μην σας δίναμε άλογά μου
δυστυχισμένα! Τι γυρεύατ' εκεί χάμου
στην άθλια ανθρωπότητα πούναι το παίγνιον της μοίρας.
Σεις που ουδέ ο θάνατος φυλάγει, ουδέ το γήρας
πρόσκαιρες συμφορές σας τυραννούν. Στα βάσανά των
σας έμπλεξαν οι άνθρωποι». -Όμως τα δάκρυά των
για του θανάτου την παντοτεινή
την συμφοράν εχύνανε τα δυό τα ζώα τα ευγενή.

Κωνσταντίνος Π. Καβάφης

{2013 -ΕΤΟΣ ΚΑΒΑΦΗ}

“Ο Θρίαμβος του Αχιλλέα”, Κέρκυρα (Αχίλλειο)
έργο του Αυστριακού καλλιτέχνη Franz Matsch

Σουφλέ κάστανο

Σουφλέ κάστανο

Σουφλέ κάστανο | tlife.gr


Μια υπέροχη συνταγή για να αξιοποιήσεις το κάστανο. Ένα αφράτο γλυκάκι, σαν το σουφλέ σοκολάτας, για τους λάτρεις του κάστανου

• 4 κρόκους αυγών

• 1 φλιτζάνι πουρέ κάστανου
• 1/3 του φλιτζανιού ζάχαρη
• 3 κ.σ. γάλα
• 1 κ.σ. κονιάκ
• 4 ασπράδια αυγών
• 1 φλιτζάνι κρέμα γάλακτος

Προθέρμανε το φούρνο στους 180oC

Βάλε μερικά κάστανα (10-15) να βράσουν καλά, καθάρισε τα και λιώσε σε πουρέ

Σε ένα μπολ χτύπησε τους κρόκους αυγών να πάρουν ανοικτό πορτοκαλί χρώμα

Σε άλλο μπολ χτύπησε τον πουρέ κάστανου με τη ζάχαρη, το γάλα και το κονιάκ. Πρόσθεσε και τους κρόκους αυγών να γίνουν ένα ομοιόμορφο μείγμα

Σε καθαρό μπολ με καθαρό σύρμα χτύπησε τα ασπράδια να πάρεις μια αφράτη μαρέγκα και πρόσθεσε με απαλές κινήσεις στο υπόλοιπο μείγμα

Βάλε το μείγμα σε μικρά ατομικά φορμάκια και γέμισε μέχρι τα 2/3

Ψήσε για 35 με 40 λεπτά και σέρβιρε με κρέμα γάλακτος


tlife.gr

Καταπολέμηση του καρκίνου

http://proionta-tis-fisis.blogspot.gr/2012/12/blog-post_4012.html

Καταπολέμηση του καρκίνου με πικραμύγδαλα και κουκούτσια από βερίκοκα.

Θραύση έχει κάνει τα τελευταία χρόνια η φήμη ότι τα πικραμύγδαλα και τα κουκούτσια από τα βερίκοκα έχουν επιτύχει πολύ εντυπωσιακά αποτελέσματα σε θεραπείες κατά του καρκίνου. 
Είναι όμως αλήθεια ή είναι άλλη μια προσπάθεια κάποιων να εκμεταλλευτούν τον πόνο και την απελπισία των νοσούντων από αυτήν την τόσο βαριά ασθένεια;

Η άποψή μου είναι ότι η θεραπεία με τη χρήση πικραμυγδάλων και τα κουκούτσια από το βερύκοκο είναι βάσιμη.
Ο πρώτος και βασικότερος λόγος είναι το ότι κανείς δεν έχει να κερδίσει από την χρήση αυτών των τόσο κοινών ειδών.
Δεύτερος και εξίσου πολύ σημαντικός λόγος είναι ότι πλέον έχουν γίνει αρκετές έρευνες που έχουν αποδείξει επιστημονικά ότι πράγματι υπάρχουν εξαιρετικά ευεργετικές επιδράσεις από την βιταμίνη B17. Η B17 είναι η βιταμίνη που εμπεριέχεται και στο πικραμύγδαλο αλλά και στο κουκούτσι του βερίκοκου. 


Παραθέτω κάποια ενδιαφέροντα και ολοκληρωμένα άρθρα παρακάτω:

Η φυλή Χούνζα και το αντικαρκινικό κουκούτσι του βερίκοκου...

Υπάρχει ένας λαός, ο μακροβιότερος στον κόσμο, όπου ο καρκίνος είναι εντελώς άγνωστος. Πρόκειται για την φυλή Χούνζα, που ζει στο Πακιστάν και αυτοαποκαλούνται απόγονοι των στρατιωτών του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
Το φαινόμενο αυτό δεν άφησε αδιάφορους τους επιστήμονες. Κλιμάκιο από το Μεμόριαλ πήγε στην περιοχή και μελέτησε τη διατροφή των Χούνζα. Με έκπληξη διαπίστωσαν, ότι οι Χούνζα τρώνε πολλά βερίκοκα και τα κουκούτσια επίσης από τα βερίκοκα. Μάλιστα όσο περισσότερα βερίκοκα παράγει και καταναλώνει ένας Χούνζα, τόσο περισσότερο ανεβασμένη είναι η κοινωνική του θέση. Όταν ένας δυτικός γιατρός επισκέφθηκε τους Χούνζα, του προσέφεραν βερίκοκα και αυτός έφτυνε τα κουκούτσια. Έτσι του είχανε μάθει. Οι Χούνζα έκαναν όλοι έναν μορφασμό αηδίας. Πέταγε το καλύτερο...

* Θυμηθείτε. Το κουκούτσι από το βερίκοκο είναι πάρα πολύ πικρό.
* Θυμηθείτε! Το πικρό είναι αναγκαίο για τον καρκίνο.
* Θυμηθείτε! Το πικρό ανοίγει την όρεξη και πολλοί καρκινοπαθείς δεν
έχουν όρεξη και πεθαίνουν από καχεξία (υπερβολικό αδυνάτισμα).
* Θυμηθείτε! Το κουκούτσι από το βερίκοκο έχει βιταμίνη Β17.
* Θυμηθείτε! τα παλικάρια των φαρμακευτικών έθαψαν την εφαρμογή της
επιστημονικής γνώσης στο πεδίο του καρκίνου και εκ. άνθρωποι θα πεθάνουν άδικα (Otto Warburg).

Τι έγινε μετά; Ο Διευθυντής ερευνών του Μεμόριαλ (δεν μιλάμε για οποιοδήποτε νοσοκομείο - είναι η Μέκκα του καρκίνου) ο περίφημος επιστήμονας Κανεμάτσου Σιγκουίρα, έκανε πειράματα με ποντικούς. Η ουσία που ανακάλυψε ο βιοχημικός Ernst Krebs έκανε τα πειράματα πάνω σε ποντικούς. Η ουσία που ανεκάλυψε ο βιοχημικός Ernst Krebs μέσα στα βερίκοκα, ονομάστηκε Λεατρίλη ή βιταμίνη Β17. Ο Σιγκουίρα έμεινε έκπληκτος. Ήταν η δυνατότερη αντικαρκινική ουσία του κόσμου που είχε δοκιμάσει ποτέ, όπως δήλωσε. Τι θα κάνατε εσείς και εγώ αν ακούγατε τέτοια καλό νέο; Δεν θα πηδάγατε από τη χαρά σας; Ο καρκίνος ήταν τελειωμένος. Αμ δε. Το χρήμα βασιλεύει. Πήγε λοιπόν στους ανωτέρους του και τους είπε τα ευχάριστα νέα. Η πιο δυνατή αντικαρκινική ουσία της γης: Β17 η οποία βρίσκεται στα κουκούτσια από βερίκοκα. Τι θα κέρδιζαν αυτοί με την αντικαρκινική αυτή ουσία προσβάσιμη στον καθένα; Θα έχαναν τη γη κάτω από τα πόδια τους. Αν τα κέρδη τους ανέρχονται σε πολλά δις μόνο από την Ελλάδα, φανταστείτε τι γίνεται σε όλο τον πλανήτη. Άλλωστε τα μέλη του Δ.Σ. του Μεμόριαλ ήταν όλοι αντιπρόσωποι φαρμακευτικών εταιρειών[3].
Του είπαν λοιπόν να συνεχίσει τα πειράματα και να αποδείξει πως ήταν λάθος. Το ακούτε ΛΑΘΟΣ. Οι διαδικασίες τροποποιήθηκαν και σχεδιάστηκαν με σκοπό να αποτύχουν και τελικά... απέτυχαν. Αντικατέστησαν τον Σιγκουίρα με έναν κτηνίατρο, ο οποίος χορήγησε στα πειραματόζωα διαφορετική δόση από αυτή που χορηγούσε ο Ιάπωνας επιστήμονας και τα πειραματόζωα πέθαναν. Τα αποτελέσματα αυτού του ψευδοπειράματος δόθηκαν στη δημοσιότητα. Τα υπόλοιπα τα ανέλαβαν τα παπαγαλάκια των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Φυσικά από το 1980 που συνέβη οι αποδείξεις ακόμη αναμένονται. Δεν αποδείχθηκε! Ήταν απάτη η Β17, έλεγαν οι γιατροί που δεν γνώριζαν τις λεπτομέρειες. Κανένας δεν θα μάθαινε την πραγματικότητα αν δεν επαναστατούσε η συνείδηση ενός θαρραλέου δημοσιογράφου που ως υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων του Μεμόριαλ γνώριζε την απάτη.
Ο Ράλφ Μος, δεν άντεξε το βάρος της συγκάλυψης ενός τόσο μεγάλου εγκλήματος κατά της ανθρωπότητας. Εδώ παίζονταν οι ζωές εκατομμυρίων ανθρώπων. Βγήκε και κατήγγειλε ευθαρσώς τη μεγάλη απάτη. Τιμή στον θαρραλέο δημοσιογράφο. Τιμή στο Σιγκουίρα. Τιμή στον Κρεμπς που βρήκε έναν πολύτιμο σύμμαχο στη μάχη κατά του για τον καρκίνου. Από τις ελληνικές εφημερίδες μόνο <<Το Βήμα>> ανέφερε στις 23/5/1980 ακροθιγώς το θέμα, χωρίς να εισέλθει στην ουσία του θέματος. Ποιος Έλληνας γνωρίζει αυτή την μεγάλη απάτη (σύμφωνα με τον Μοςς); Τα κουκούτσια από τα βερίκοκα σύμφωνα με τον Σιγκουίρα:

α) σταμάτησαν τις μεταστάσεις,
β) βελτίωσαν την γενική υγεία,
γ) εμπόδισαν την ανάπτυξη μικρών όγκων,
δ) παρείχαν ανακούφιση από τον πόνο,
ε) ενεργούν πολύ σημαντικά στην πρόληψη του καρκίνου.

Πηγή: http://spathovouni.blogspot.gr/

Συνεχίζοντας, η ουσία αυτή που εμπεριέχεται στα κουκούτσια από το βερίκοκο, υπάρχει σε εξίσου ανάλογη ποσότητα και στο Πικραμύγδαλο. Γι αυτό και την βιταμίνη B17 την ονομάζουν διαφορετικά και Αμυγδαλίνη.

Η δοσολογία χρειάζεται κάποια προσοχή και συνήθως η προτεινόμενη δόση για τους καρκινοπαθείς είναι:
την πρώτη εβδομάδα 5 κουκούτσια ή αμύγδαλα την ημέρα
την δεύτερη εβδομάδα από 10
και έπειτα δεν υπάρχει περιορισμός.

Εκτός από την ευεργετική της επίδραση στους ήδη καρκινοπαθείς, η Αμυγδαλίνη φέρεται να προλαμβάνει και την εμφάνιση του καρκίνου.

Άρα, όλοι θα έπρεπε να τρώμε, σε περιορισμένες δόσεις βέβαια, για διατηρήσουμε την καλή μας υγεία.

Πηγή: alttherapy.blogspot.gr

Εικονοθεραπεία 50



Για μεγέθυνση πατάτε ροδάκι και ανοίγει νέα καρτέλα με φακό +-

 

ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΣ (1878 – 4 Ιανουαρίου 1976) ΠΙΝΑΚΑΣ -"Η αρχή του φθινοπώρου"


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgpmX5mDxsVGtSsBn1p0D0HOSu9Gt3HasEbCMj6cKv_nTHCWpMZGBPeJ3vSV2U97whAQ1lNZOA_VI9KLGcxq1RlyOH6Rn6zwLfG04fyux9WQ_ETJx9QGEGEnutnO2D94tZdKvvI_VZ4YwVg/s640/16.jpeg
ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΣ (1878 – 4 Ιανουαρίου 1976)
ΠΙΝΑΚΑΣ -"Η αρχή του φθινοπώρου"

Ο Επαμεινώνδας Θωμόπουλος (Πάτρα, 1878 – Αθήνα, 4 Ιανουαρίου 1976) ήταν Έλληνας ζωγράφος, που κινήθηκε ανάμεσα στον ακαδημαϊσμό και τον πρώιμο ελληνικό ιμπρεσιονισμό.

Σπούδασε ζωγραφική στην Ιταλία. Ήταν για χρόνια καθηγητής στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών και διετέλεσε διευθυντής της σχολής την περίοδο 1948–1949. Το 1945 εκλέχθηκε μέλος της Ακαδημίας Αθηνών και το 1962 διετέλεσε πρόεδρος του ίδιου ιδρύματος. Πρωτοξάδελφος του ήταν ο Στέφανος Θωμόπουλος, ιστορικός της πόλης της Πάτρας.

Τα περισσότερα έργα του είναι εμπνευσμένα από την φύση. Πολλά από αυτά φιλοξενούνται στο Δημαρχείο Πατρών και στην Εθνική Πινακοθήκη της Ελλάδας. Το 1929 φιλοτέχνησε 16 ελαιογραφίες για λογαριασμό του Δήμου Πατρέων, και τοποθετήθηκαν στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου και στο γραφείο του δημάρχου.

Μαθητές του υπήρξαν πολλοί, γνωστοί αργότερα, ζωγράφοι, όπως ο Νίκος Γαΐτης και ο Γιάννης Σπυρόπουλος. Έχει επίσης ζωγραφίσει αγιογραφίες στον ναό της Ευαγγελίστριας στην Πάτρα.

Το 1996, ο Δήμος Πατρέων τον τίμησε με μεγάλη έκθεση στην Δημοτική Πινακοθήκη της πόλης.
ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ

Η ΜΑΓΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ

Η ΜΑΓΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΥΗΜΕΡΙΑΣ 
Deepak Chopra

από 7 Ομόκεντροι Κύκλοι Αυτογνωσίας, Τρίτη, 12 Ιουλίου 2011 στις 3:31 μ.μ. ·

Η Μαγεία της προσοχής!

Αφθονία ή πλούτος σημαίνει ότι κάποιος μπορεί με ευκολία να εκπληρώνει τις επιθυμίες του, όποιες κι αν είναι αυτές, είτε αφορούν στη σφαίρα της ύλης είτε στις συναισθηματικές, ψυχολογικές ή πνευματικές μας ανάγκες ή στη σφαίρα των  σχέσεων. Η προσοχή ενός αληθινά πλούσιου ατόμου δεν εστιάζεται ποτέ μόνο στο χρήμα.  Επιπλέον, ένα πλούσιο άτομο δεν χει ποτέ χρηματικές ανησυχίες. Μπορεί να έχετε εκατομμύρια στην τράπεζα, εάν όμως σκέφτεστε συνέχεια το χρήμα, εάν σας απασχολεί και ανησυχείτε γι’ αυτό- ότι δεν έχετε αρκετά, πως θα αποκτήσετε περισσότερα ή μην τα χάσετε- τότε ανεξάρτητα από το ποσό δολαρίων που κατέχετε, είστε φτωχός. Όπως είπε κάποτε ο Οscar Wilde, ‘’Υπάρχει μόνο μία τάξη ανθρώπων που σκέφτεται τα λεφτά περισσότερο από τους πλούσιους και αυτοί είναι οι φτωχοί. Ουσιαστικά οι φτωχοί δεν μπορούν να σκεφτούν τίποτε άλλο.

     Το να έχεις πραγματικό πλούτο ή να ευημερείς σημαίνει να έχεις μία απόλυτα ξέγνοιαστη στάση για οτιδήποτε στη ζωή, ακόμη και για τα λεφτά. Η αληθινή συνειδητότητα πλούτου είναι συνεπώς συνειδητότητα της πηγής κάθε υλικής πραγματικότητας. Αυτή η πηγή κάθε υλικής πραγματικότητας είναι η καθαρή συνειδητότητα. Είναι η καθαρή επίγνωση. Είναι το ενοποιημένο πεδίο, το πεδίο όλων των δυνατοτήτων.

Δεν μπορούμε  να γνωρίσουμε αυτό το πεδίο μόνο στοχαζόμενοι πάνω σ’ αυτό, επειδή είναι, εξ’  ορισμού, υπερβατικό της σκέψης. Μπορούμε, όμως να έχουμε βιωματική γνώση αυτού  του πεδίου μέσω της υπέρβασης, γνωρίζοντάς το σαν τη δική μας ενδόμυχη φύση.
Όταν υπερβαίνουμε, κατανοούμε μη λεκτικά, χωρίς τη χρήση λέξεων. Αποκτούμε άμεση γνώση, χωρίς την περισπαστική διαμεσολάβηση της ομιλίας. Αυτή είναι η αξία του διαλογισμού, που μας δίνει την εμπειρία του καθαρού Είναι, μολονότι η εμπειρία του καθαρού Είναι, είναι καθεαυτή μία έκφραση αγνής χαράς και μακαριότητας.

Το κύριο πλεονέκτημα της εναλλαγής διαλογισμού και δραστηριότητας είναι ότι όσο περισσότερο βυθιζόμαστε στο πεδίο του καθαρού Είναι, της καθαρής συνειδητότητα και επίγνωσης, τόσο περισσότερο εμποτίζεται με αυτό η δραστηριότητά μας. Και στη συνέχεια η δραστηριότητά μας αποκτά τις ιδιότητες που είναι σύμφυτες του καθαρού Είναι, της καθαρής συνειδητότητας: απειροσύνη, μη οριακότητα, αφθονία, ευημερία και αθανασία.


Ο καλύτερος τρόπος για την απόκτηση της

γνώσης αυτού του πεδίου του καθαρού Είναι, είναι ο διαλογισμός. Μας βοηθάει
επίσης να αντιλαμβανόμαστε αυτές τις ιδιότητες διανοητικά και να στρέφουμε την προσοχή μας σε αυτές, επειδή τελικά οτιδήποτε βιώνουμε είναι αποτέλεσμα της ιδιότητας της προσοχής μας.

Ας αναφερθούμε εκτενέστερα στο κβαντικό
πεδίο. Οι φυσικοί μας λένε ότι καθώς περνάμε πέρα από τη σφαίρα των υποατομικών σωματιδίων που δομούν το άτομο, και κατ’ επέκταση κάθε τι πραγματικό, πως ότι προσπαθούμε να εξετάσουμε και να κατανοήσουμε αυτά τα σωματίδια- με αστεία ονόματα όπως κουάρκς, μποζόνια, λεπτόνια κ.ο.κ. – τα σωματίδια αυτά είναι τόσο μικρά που πάντα αδυνατούμε να τα μετρήσουμε.

Δεν υπάρχουν ούτε θα υπάρξουν ποτέ διαθέσιμα όργανα που να καταμετρήσουν το απειροστικό μέγεθος αυτών των σωματιδίων. Ουσιαστικά είναι τόσο μικρά που μόνο α τα σκεφτούμε μπορούμε.

Συμβαίνει τώρα ένα πολύ ενδιαφέρον γεγονός σχετικά με τα σωματίδια αυτά: δεν τα έχει δει ποτέ κανείς. Επομένως, εάν δεν μπορείτε να παρατηρήσετε αυτά τα υποατομικά σωματίδια, εάν δεν μπορείτε να τα δείτε, πως μπορείτε να ξέρετε εάν καν υπάρχουν;

Και η απάντηση είναι ότι γνωρίζουμε την ύπαρξή τους από τα ίχνη που αφήνουν στους επιταχυντές σωματιδίων. Στους χώρους που ερευνούν τις υποατομικές θεωρίες, μπορεί κανείς να δει – ακόμη και να φωτογραφήσει- τα ίχνη που αυτά τα σωματίδια αφήνουν πίσω τους. Και κοιτώντας τα ίχνη αυτά, ξέρει κανείς ότι τα ίχνη αυτά έχουν πράγματι υπάρξει. Υπάρχει όμως και μια άλλη  ενδιαφέρουσα όψη αυτών των σωματιδίων, το ότι φαίνεται να υπάρχουν μόνο όταν τα παρατηρούμε.

Επομένως, εάν παρατηρούμε ένα κβαντικό πεδίο, κάθε φορά που το κοιτάμε, τα σωματίδια αυτά αναλάμπουν στιγμιαία σε υπάρξεις. Και κάθε φορά που αποστρέφουμε την προσοχή μας, εξαφανίζονται στο κενό. Ανάβουν και σβήνουν συνέχεια σαν μικροσκοπικά φώτα σε σκοτεινό θάλαμο.
Μπορείτε να φανταστείτε τον σκοτεινό θάλαμο σαν τον άπειρο, απεριόριστο χώρο και την αναλαμπή της ύπαρξης των σωματιδίων να γίνεται μόνο μέσω της εστίασης της προσοχής μας στο πεδίο.

      Όταν εστιάζετε την προσοχή σας στο πεδίο, τότε αυτά αναδύονται σε υπάρξεις. Όταν η προσοχή σας είναι στραμμένη αλλού, τότε είναι μόνο ένα εύρος πιθανοτήτων στο πεδίο όλων των δυνατοτήτων.
        Κάθε σωματίδιο  είναι ταυτόχρονα και ένα κύμα. Και είναι ένα κύμα μέχρι τη στιγμή της παρατήρησης. Ένα κύμα δεν περιορίζεται σε συγκεκριμένη θέση
στο χώρο ή στον χρόνο’ είναι κάτι διάχυτο. Γι αυτό ονομάζεται εύρος πιθανοτήτων στο πεδίο όλων των δυνατοτήτων. Καθορίζει τη στατιστική πιθανότητα να βρεθεί ένα σωματίδιο σε ορισμένη θέση τη στιγμή της παρατήρησης- δηλαδή τη στιγμή της προσοχής. Είναι η προσοχή που μεταβάλλει το εύρος πιθανοτήτων, το κύμα, την κατανομή πιθανοτήτων, για μια πιθανή μέτρηση με χρονική συνάρτηση. Η προσοχή παίρνει το εύρος πιθανοτήτων και του δίνει υλική υπόσταση, μόνο με την απλή πράξη της παρατήρησης, και αυτή η πράξη της παρατήρησης, είναι, φυσικά η εστίαση της προσοχής μας σ’ αυτό. Ένα σωματίδιο επομένως κυριολεκτικά δημιουργείται από εσάς και εμένα μέσω της πράξης της παρατήρησης. Πριν παρατηρηθεί ήταν απλά μία μαθηματικά πιθανότητα, μία κατανομή πιθανοτήτων για μια ενδεχόμενη μέτρηση με χρονική συνάρτηση.

Η ΜΑΓΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ

Πριν την παρατήρηση
Κύμα, Διάχυτο πέρα από χώρο και χρόνο

(Εύρος πιθανοτήτων)

Εξω-υλικό, εξω-τοπικό… Στη σφαίρα του νου

Την στιγμή της παρατήρησης


Σωματίδιο

Χωροχρονικό γεγονός

Εντοπικό

Στη  σφαίρα του υλικού

 Δείτε τη μαγεία αυτής της κατάστασης!
Είναι ο ιδιαίτερος χαρακτήρας της προσοχής μας που υλοποιεί από το πεδίο όλων των δυνατοτήτων ένα συγκεκριμένο εύρος πιθανοτήτων.

Στην ουσία, το σύνολο της υλικής δημιουργίας δεν είναι τίποτε άλλο παρά ο εαυτός που βιώνει τον εαυτό του μέσα από διαφορετικούς τρόπους προσοχής πάνω στην υπόστασή του.

Εάν η προσοχή μας είναι διασπασμένη, τότε και εμείς θα είμαστε διασπασμένοι.

Εάν η προσοχή μας είναι στραμμένη στην ολότητα, τότε είμαστε η ολότητα.

Ο σοφός των Βεδών λέει, ‘’Έχε την προσοχή σου σε αυτό που είναι και βλέπε την πληρότητά του κάθε στιγμή. Η παρουσία του Θεού είναι παντού.

Χρειάζεται μόνο να την αγκαλιάσεις συνειδητά με την προσοχή σου’’.

Κατανοείστε την ενότητα πίσω από κάθε διαφοροποίηση.
Η ενωτική συνειδητότητα είναι μία κατάσταση φωτισμού όπου διαπερνάμε τη μάσκα της ψευδαίσθησης που δημιουργεί διαχωρισμούς και τμηματοποιήσεις. Πίσω από τον φαινότυπο του διαχωρισμού είναι ένα ενοποιημένο πεδίο ολότητας. Εδώ ο σοφός και το σκηνικό είναι ένα.

Έχουμε την  εμπειρία της ενωτικής συνειδητότητας όταν αγαπάμε, όταν είμαστε μαζί με τη φύση ατενίζοντας τα αστέρια ή όταν περπατάμε στην παραλία, όταν ακούμε μουσική, όταν χορεύουμε, διαβάζουμε ποίηση, προσευχόμαστε και όταν είμαστε στη σιωπή του διαλογισμού.

Στην ενωτική συνείδηση, γλιστράμε μέσα από τους φραγμούς του χρόνου πάνω στην αυλή της αιωνιότητας όπως όταν λέμε, ‘’Η ομορφιά του βουνού μου πήρε τη μιλιά’ ο χρόνος  είχε παγώσει’’. Εκείνη τη στιγμή εσείς και το βουνό ήσασταν
ένα. Σε ένα πολύ βαθύ επίπεδο συνειδητότητας, γνωρίζουμε ότι εσείς, εγώ, το
βουνό και οτιδήποτε άλλο είμαστε η ίδια Οντότητα με διαφορετική εμφάνιση. Αυτή είναι η κατάσταση της αγάπης – όχι σαν συναίσθημα, αλλά σαν η υπέρτατη
αλήθεια, στην καρδιά του συνόλου της Δημιουργίας.

Κ. ΚΑΒΑΦΗΣ "Ο Γενάρης του 1904"


Κ. ΚΑΒΑΦΗΣ "Ο Γενάρης του 1904"

A οι νύχτες του Γενάρη αυτουνού,
που κάθομαι και ξαναπλάττω με τον νου
εκείνες τες στιγμές και σ’ ανταμώνω,
κι ακούω τα λόγια μας τα τελευταία κι ακούω τα πρώτα.

Aπελπισμένες νύχτες του Γενάρη αυτουνού,
σαν φεύγ’ η οπτασία και μ’ αφήνει μόνο.
Πώς φεύγει και διαλύεται βιαστική —
πάνε τα δένδρα, πάνε οι δρόμοι, πάν’ τα σπίτια, πάν’ τα φώτα·
σβήνει και χάνετ’ η μορφή σου η ερωτική.

ΠΙΝΑΚΑΣ -Γ. ΤΣΑΡΟΥΧΗΣ

Δημοφιλείς αναρτήσεις