Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Υγεία: πολύτιμο μαγνήσιο!

http://proionta-tis-fisis.blogspot.gr/2013/01/blog-post_4760.html

Υγεία: πολύτιμο μαγνήσιο!

Το μαγνήσιο σαν στοιχείο, ενεργοποιεί πάνω από 300 διαφορετικές βιοχημικές αντιδράσεις στο σώμα μας, όλες τους απαραίτητες ώστε αυτό να λειτουργήσει σωστά. Η παρουσία όλων των υπόλοιπων βασικών μετάλλων στο σώμα, όπως το ασβέστιο, το κάλιο και το νάτριο προκειμένου να λειτουργήσουν, εξαρτώνται από το μαγνήσιο. 

Αντίθετα με ό,τι πιστεύει ο πολύς κόσμος, η.. ανεπάρκεια σε μαγνήσιο είναι πολύ συχνή, ακόμα και σ' εκείνους που το παίρνουν ως συμπλήρωμα τακτικά. 
Βασικός λόγος για τη λήψη μαγνησίου, είναι το άγχος, που χαρακτηρίζει το σύγχρονο τρόπο ζωής. Το άγχος μειώνει τα αποθέματα μαγνησίου πολύ πιο γρήγορα απ' ό,τι νομίζαμε παλιότερα. Το ασβέστιο, βασικό,πολύτιμο, μέταλλο.... επίσης, χρειάζεται μαγνήσιο για να απορροφηθεί στο σώμα. 
 Σε κάθε περίπτωση, εδώ γίνεται ένα βασικό λάθος.. το ασβέστιο δεν πρέπει ποτέ να λαμβάνεται μόνο του, αλλιώς θα κλέψει.. μαγνήσιο, από όπου μπορεί στο σώμα, προκειμένου να απορροφηθεί. Αυτό θα επιφέρει ανεπάρκεια μαγνησίου και κατάπτωση. Αυτό συμβαίνει με όλους αυτούς που..επιμένουν να πίνουν γάλα. Στο γάλα η αναλογία ασβεστίου προς μαγνήσιο είναι 8 προς 1 ,γι αυτό και προκύπτει έλλειψη μαγνησίου. Η υπερεπάρκεια ασβεστίου θα έχει σαν αποτέλεσμα εναποθέσεις ασβεστίου, όπως είναι για παράδειγμα Οι Πέτρες Στη Χολή, Οι Πέτρες Στα Νεφρά, Σκληρες Αρθρώσεις. Όλα τα παραπάνω προβλήματα εξαφανίζονται με τη λήψη μαγνησίου. 

Το μαγνήσιο ενεργοποιεί ένα ένζυμο που βρίσκεται σε κάθε κυτταρική μεμβράνη. Αυτό το ένζυμο ελέγχει την ισορροπία καλίου και νατρίου, διατηρώντας το κάλιο στα υγρά εκτός των κυττάρων και το νάτριο εντός των κυττάρων. Αυτή η ισορροπία είναι άκρως σημαντική για τη φυσιολογική ισορροπία νερού, τη δραστηριότητα των νευρικών κυττάρων και την παραγωγή ηλεκτρικής,κυτταρικής ενέργειας.Χωρίς επαρκές κυτταρικό μαγνήσιο, το νάτριο θα αποβληθεί γρήγορα από το σώμα, δημιουργώντας ανεπάρκεια νατρίου και έχοντας ως κατάληξη Κόπωση, Θερμοπληξία Και Αδυναμία. 

Η έλλειψη μαγνησίου επηρεάζει πολλές σωματικές λειτουργίες φέρνοντας:

  •  Προβλήματα με τον ύπνο 
  • Κόπωση 
  • Νευρικότητα 
  • Δυσκοιλιότητα 
  • Προεμμηνορροϊκό σύνδρομο 
  • Μυϊκοί σπασμοί, 
  • κράμπες 
  • Τρέμουλο 
Το μαγνήσιο υπάρχει σαν φαρμακευτικό σκεύασμα σε μορφή αναβραζόντων δισκίων . Το μαγνήσιο και το ασβέστιο εργάζονται από κοινού για να ελέγχουν τη μυϊκή δράση. Το ασβέστιο επιφέρει τέντωμα στους μυς.. το μαγνήσιο χαλαρώνει τους μυς. Όταν υπάρχει έλλειψη μαγνησίου, ο μυς παραμένει τεντωμένος, πράγμα που προκαλεί κράμπες. Αυτό θα μπορούσε συμβαίνει, όταν υπάρχει υπερβολικό ασβέστιο και ελάχιστο μαγνήσιο. 

Το μαγνήσιο έχει ζωτική σημασία για τη σωστή λειτουργία του νευρικού συστήματος. Χωρίς επαρκές μαγνήσιο, τα νευρικά κύτταρα δεν επικοινωνούν σωστά, και γίνονται υπερευαίσθητα. Αυτό είναι η αιτία που γινόμαστε νευρικοί... και αναπηδάμε στους ξαφνικούς θορύβους όπως το χτύπημα μιας πόρτας. Η ανεπάρκεια μαγνησίου προκαλει αϋπνία, ξύπνημα από, κράμπες, τέντωμα και δυσάρεστη αίσθηση

Μας κλέβουν μαγνήσιο 

  • Ο υπερβολικός (βραστός) Καφές, (άριστη επιλογή ο esspresso) 
  • Η Ζάχαρη και κάθε είδους γλυκά.... 
  • Τα Διουρητικά 
  • Φάρμακα Κάθε Τύπου, 
  • Ο.. Υπολειτουργικός Θυρεοειδής, 
  • Το Στρες kαι 
  • Η Διατροφή η Πλούσια Σε Ασβέστιο. 
Το μαγνήσιο και το ασβέστιο, όπως άλλωστε όλα τα ιχνοστοιχεία, πρέπει να βρίσκονται στις σωστές αναλογίες, αλλιώς το ασβέστιο, σε απουσία μαγνησίου, γίνεται ρυπογόνος ουσία για το σώμα προκαλώντας 
  • Αρθρίτιδα, 
  • Σκλήρυνση Των Αρτηριών, 
  • Γήρανση, 
  • Οστεοπόρωση, 
  • Αποτιτάνωση Των Οργάνων Και Των Ιστών.
Το παράξενο εδώ είναι οτι..
 Η Περίσσεια Ασβεστίου μπορεί να μας δημιουργήσει πρόβλημα. Η περίσσεια μαγνησίου, από την άλλη, δε μας προκαλεί καμιά ανησυχία. Εάν το παρακάνουμε, το σώμα μας θα το αποβάλει. 

Το μαγνήσιο υπάρχει σχεδόν παντού..σε μικρές ποσότητες.. 

  • Στα Φρέσκα Πράσινα Λαχανικά, 
  • Στους Ηλιόσπορους ,
  • Τα Καρύδια, 
  • Τα Αμύγδαλα, 
  • Τα Φουντούκια, 
  • Τα Φιστίκια Αιγίνης,
  • Στους Χουρμάδες, 
  • Στα Αράπικα Φιστίκια, 
  • Στις Μπανάνες, 
  • Στα Σύκα,
  •  Στα Μήλα,
  • Στα Ροδάκινα, 
  • Στα Βερίκοκα, 
  • Στο Καλαμπόκι, 
  • Στη Σόγια, 
  • Στα Όσπρια, 
  • Στο Σκόρδο, 
  • Στο Μπρόκολο Και 
  • Στην Αγκινάρα. 
 Η καρδιά, οι αρτηρίες και οι φλέβες υφίστανται βλάβες λόγω της ανεπάρκειας σε μαγνήσιο. Μια απ τις πρώτες ενδείξεις έλλειψης είναι τα κλασσικά φτερουγίσματα..είναι όταν η καρδιά αρχίζει να χτυπά ακανόνιστα. Η καρδιά χάνει ένα χτύπο ή ένας χτύπος είναι πιο αδύναμος από τους άλλους, ή ο συγχρονισμός των χτύπων ποικίλλει. Αυτό είναι σημάδι ότι η έλλειψη μαγνησίου προκαλεί δυσλειτουργία της καρδιάς και ότι χρειαζόμαστε μαγνήσιο. Αν το αγνοήσουμε...Το επόμενο καρδιακό σύμπτωμα είναι η ταχυκαρδία κι ισως.. στηθάγχη
Να θυμάστε ότι τα περισσότερα σωματικά προβλήματα ξεκινούν απο την έλλειψη μαγνησίου και μειώνονται καθώς εξισορροπείται η έλλειψη του ζωτικού αυτού μετάλλου.
________________
Να συμπληρώσουμε επίσης πως το μανγήσιο πέρα από τα παραπάνω που έλαβα σαν πληροφορίες μέσω ηλ. μηνύματος, αποτελεί προληπτικό για τα εγκεφαλικά, αλλά και τις διάφορες μορφές αρθρίτιδας. Επιπλέον το διάλυμα υγρού λαδιού μαγνησίου (magnesium sole 35%) κατάλληλο τόσο για εσωτερική (με αραίωση) όσο και για εξωτερική χρήση, έχει βοηθήσει ακόμη και στην αντιστροφή και θεραπεία χρόνιων καταστάσεων αρθριτικών και ρευματικών -όπως αναφέρει σχετικό βιβλίο σηκώθηκαν και ξαναπερπάτησαν δίχως βοήθεια (!) ακόμη και άτομα που για την κλασική ιατρική ήταν "ανιάτες" πλέον περιπτώσεις που ζούσαν με μόνιμο πόνο (παυσίπονα) και αδυναμία ακόμη και να σηκωθούν ή να γυρίσουν στο κρεββάτι τους...
Οι επαλείψεις με το υγρό μαγνήσιο καταπραΰνει επίσης μυϊκούς πόνους...

Το μαγνήσιο μειώνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού

Οι άνθρωποι που τρώνε τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο, όπως πράσινα λαχανικά, ξηρούς καρπούς, πλήρη δημητριακά και φασόλια, έχουν μικρότερες πιθανότητες να πάθουν εγκεφαλικό, ιδίως ισχαιμικού τύπου, σύμφωνα με μια νέα μεγάλη διεθνή επιστημονική έρευνα, που κάλυψε πάνω από 250.000 άτομα.
Οι ερευνητές, με επικεφαλής την καθηγήτρια Σουζάνα Λάρσον, του τμήματος διατροφικής επιδημιολογίας του σουηδικού ιατρικού Ινστιτούτου Καρολίνσκα της Στοκχόλμης, που δημοσίευσαν τη σχετική μελέτη στο αμερικανικό περιοδικό κλινικής διαιτητικής «American Journal of Clinical Nutrition», σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερ, διευκρίνισαν ότι, προς το παρόν τουλάχιστον, δεν συστήνουν στους ανθρώπους να παίρνουν έξτρα διατροφικά συμπληρώματα με μαγνήσιο, όμως συστήνουν την κατανάλωση τροφών με πολύ μαγνήσιο.
Οι επιστήμονες ανέλυσαν όλες τις δημοσιευμένες μελέτες πάνω στο θέμα κατά τα τελευταία 45 χρόνια και εστιάστηκαν σε επτά έρευνες που έγιναν την τελευταία 14ετία στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ και την Ασία, με μέση διάρκεια 11,5 χρόνια η κάθε μία. Περίπου 6.500 άτομα από τα συνολικά 250.000 που κάλυπταν οι εν λόγω μελέτες (ποσοστό 3%), έπαθαν εγκεφαλικό στη διάρκειά τους.
Η νέα έρευνα (μετα- ανάλυση) διαπίστωσε ότι για κάθε 100 χιλιοστόγραμμα μαγνήσιο που ένας άνθρωπος λάμβανε παραπάνω κάθε μέρα με τη διατροφή του, ο κίνδυνος ισχαιμικού εγκεφαλικού επεισοδίου (η πιο συνηθισμένη μορφή, που προκαλείται από θρόμβο στο αίμα, σε αντιδιαστολή με το αιμορραγικό εγκεφαλικό) μειωνόταν 9% κατά μέσον όρο.
Πηγές: εδώ και εδώ

3 αθώες συνήθειες


3 αθώες συνήθειες που κάνουν κακό στο δέρμα σου

Καθημερινές κινήσεις αλλά και συνήθειες που μπορούν να αποδειχθούν κακές για το δέρμα σου.

Απολέπιση. Μέτρον άριστον.
Ναι, η απολέπιση βοηθά σημαντικά την επιδερμίδα, καθαρίζει τους πόρους και χαρίζει λάμψη, όμως χρειάζεται προσοχή. Η συχνή απολέπιση μπορεί τελικά να επιδεινώσει τη λιπαρότητα στο δέρμα και να βοηθήσει στην εξάπλωση βακτηριδίων. Γι’ αυτό, μην κάνεις απολέπιση περισσότερες από δύο φορές την εβδομάδα, και καλύτερα να αποφεύγεις τα σκληρά προϊόντα που προκαλούν επίμονες κοκκινίλες και να προτιμάς προϊόντα με ενυδατικά συστατικά.

Τρίβεις τα μάτια σου;

Μόλις ξύπνησες, χασμουριέσαι και τρίβεις τα μάτια σου; Καλύτερα να το ξανασκεφτείς. Όταν τρίβουμε τα μάτια μας, σπάνε μικρά αγγεία κι έτσι επιδεινώνονται οι κοκκινίλες και οι μαύροι κύκλοι, με αποτέλεσμα να φαινόμαστε πιο κουρασμένες. Η περιοχή γύρω από τα μάτια χρειάζεται ιδιαίτερη φροντίδα. Βάλε κάθε μέρα μια ενυδατική κι αντιγηραντική κρέμα με ρετινόλη και… θα τρίβεις τα μάτια σου!

Μη σπας τα σπυράκια
Έχεις ένα τεράστιο σπυράκι, άρα τι κάνεις; Μα φυσικά το σπας. Λάθος. Όταν σπάμε τα σπυράκια, όχι μόνο διπλασιάζουμε το χρόνο ζωής τους, αλλά ουσιαστικά, σπρώχνουμε πιο βαθιά τα βακτήρια προκαλώντας μόλυνση στην ευρύτερη περιοχή. Η καλύτερη λύση είναι να βάλεις ειδικά επιθέματα που θα εξαφανίσουν τα σπυράκια και θα αποφύγεις τις παρενέργειες.

Fay'sbook.gr

Κι εσύ τρελλή με τυραννάς _ Μαρίζα Κωχ



Κρυστάλλινη φωνή

Tips για το αποσμητικό


Tips για το αποσμητικό

Προτού φορέσετε τα ρούχα σας και βάλετε το αποσμητικό σας, φροντίστε να περάσει λίγη ώρα. Έχοντας πρώτα κάνει μπάνιο και έχοντας απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα από πάνω σας, σκουπίζεστε απαλά με την πετσέτα σας και στη συνέχεια βάζετε το αποσμητικό σας.

Μην βιαστείτε να φορέσετε κατευθείαν τα ρούχα σας, καθώς το αποσμητικό δεν θα προλάβει να απορροφηθεί από το σώμα σας και αφενός θα αλλοιωθεί η μυρωδιά και δεν θα έχει διάρκεια και αφετέρου θα λερώσετε το ρούχο σας.

Επίσης, όταν κάνετε μπάνιο και μετά δεν έχετε να βγείτε, αφού θα καθίσετε στο σπίτι μπορείτε εναλλακτικά να απλώσετε λίγο ταλκ στις μασχάλες σας αλλά και στα σημεία των ποδιών σας ανάμεσα στα δάχτυλα. Το ταλκ απορροφάται εύκολα από το σώμα σας, ανακουφίζει από τυχόν ερεθισμούς ή κοκκινίλες και αφήνει μια αίσθηση απαλότητας. Επίσης, βοηθά και στον ιδρώτα, οπότε είναι ιδιαίτερα χρήσιμο!

myworld.gr

Στα λιμάνια ανάψανε φωτιές - Νατάσα Θεοδωρίδου


Στίχοι και μελωδία που πλέκουν περίτεχνα μια ερμηνεία 
 απο μνήμες ζωής και ιστορίας
Μοναδική απόδοση απο μια φωνή σαν σύνθεση βελούδου και μεταξιού

Στα λιμάνια ανάψανε φωτιές - Νατάσα Θεοδωρίδου
Από την ταινία: Πολίτικη κουζίνα, του Τάσου Μπουλμέτη.
Μουσική: Ευανθία Ρεμπούτσικα
Στίχοι: Τάσος Μπουλμέτης

Πες μου τι ζητάς
στους σταθμούς που αγάπησες
ό,τι κι αν σου πουν
οι πυξίδες δείχνουν πάντα το βοριά

Αν δεν προδωθείς
απ' τα χνάρια που άφησες
δεν θα λυτρωθείς
αν γυρίζεις στα λημέρια της πληγής.

Τα ντουμάνια στου τρένου τις γραμμές
σου δείχνουνε το χθες θες δε θες
Στα λιμάνια των φάρων οι ριπές
ανάψανε φωτιές αχ μην κλαις.

Αν χαθείς ξανά
στης καρδιάς τον μαχαλά
κάπου εκεί κοντά
μεθυσμένη περιμένει μια σκιά

Βάλσαμο γλυκό
θα 'μαι δίπλα σου εγώ
χάρτης που διψώ
το μελάνι της πορείας σου να πιω.

Τα ντουμάνια στου τρένου τις γραμμές
σου δείχνουνε το χθες θες δε θες
Στα λιμάνια των φάρων οι ριπές
ανάψανε φωτιές αχ μην κλαις.

Δυσάρεστη αναπνοή;


Δυσάρεστη αναπνοή; Φτιάξε στοματικό διάλυμα από λάδι καρύδας

Ήξερες ότι το λάδι καρύδας μπορεί να σου χαρίσει δροσερή αναπνοή και να προστατέψει τα δόντια σου από τα βακτήρια, την πλάκα και την ουλίτιδα; Δοκίμασε την παρακάτω συνταγή και θα το ανακαλύψεις μόνη σου!

Το μόνο που θα χρειαστείς είναι ένα μικρό μπουκαλάκι από λάδι καρύδας. Σε ένα ποτήρι βάζεις λίγο νερό και προσθέτεις 1 κουταλιά του γλυκού από το λάδι. Ανακάτεψε καλά το μείγμα και χρησιμοποίησε το όπως θα χρησιμοποιούσες το στοματικό σου διάλυμα.

Κάνε μπουκώματα με το μείγμα από νερό και το λάδι καρύδας για περίπου 10-15 λεπτά, και φτύσε το διάλυμα. Ακολούθησε αυτή τη διαδικασία πρωί-βράδυ, για να αποκτήσεις ένα λαμπερό χαμόγελο με τον πιο φυσικό τρόπο.

faysbook.gr

Πως θα βοηθήσετε το παιδί σας


Πως θα βοηθήσετε το παιδί σας να μάθει 2 γλώσσες ταυτόχρονα

Γράφει η Φανή Βαγγελάτου - Λογοθεραπευτής

Πιο παλιά, ερευνητές και εκπαιδευτικοί, θεωρούσαν πως η ταυτόχρονη εκμάθηση δύο γλωσσών μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την ανάπτυξη ενός παιδιού, να του δημιουργήσει καθυστερήσεις και προβλήματα. Ωστόσο, τελευταίες έρευνες βασισμένες στις αρχές των επιστημών της εκπαίδευσης, της ψυχολογίας, της λογοθεραπείας και της νευρολογίας, καταδεικνύουν μάλλον το αντίθετο. Υποστηρίζουν πως η διγλωσσία όχι μόνο δεν εμποδίζει την ανάπτυξη του παιδιού, αλλά μπορεί ακόμα και να συμβάλλει θετικά στη γνωστική και νευρολογική εξέλιξή του.

Σύμφωνα με τα νέα δεδομένα, η ταυτόχρονη εκμάθηση δύο γλωσσών από πολύ μικρή ηλικία, ακόμα και από τη γέννηση ενός παιδιού, δεν είναι η ίδια δύσκολη διαδικασία, όπως η μάθηση μιας γλώσσας μετά την ηλικία των 10 ή 12 ετών. Σύμφωνα με τις έρευνες αυτό συμβαίνει γιατί μέχρι εκείνη την ηλικία, ο ανθρώπινος εγκέφαλος χειρίζεται διαφορετικά τη γλώσσα απ’ ότι μετά από αυτή. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι νευρωνικές συνάψεις (η δημιουργία των οποίων είναι υπεύθυνη για τη μεταφορά πληροφοριών στον εγκέφαλο), δημιουργούνται με πολύ γρήγορους ρυθμούς σε μικρή ηλικία, σε αντίθεση με την ηλικία των 10-12 κατά την οποία αυτή η διαδικασία επιβραδύνεται σημαντικά.

Όταν ένα παιδί μαθαίνει ταυτόχρονα δύο γλώσσες, είναι πολύ πιθανό να έχει μικρότερο λεξιλόγιο στην κάθε μία από αυτές σε σύγκριση με αυτό των άλλων παιδιών της ίδιας ηλικίας που μαθαίνουν μόνο μία. Ωστόσο, αν υπολογίζουμε συνολικά τις λέξεις που γνωρίζει και στις δύο γλώσσες, θα δούμε πως είναι μάλλον περισσότερες από αυτές που γνωρίζουν τα παιδιά αντίστοιχης ηλικίας.

Πολλές φορές, παιδάκια που μαθαίνουν να μιλούν ταυτόχρονα δύο γλώσσες (π.χ. ελληνικά-αγγλικά) μπορεί να «πετάξουν» μια αγγλική λέξη σε μια ελληνική πρόταση. Σε αυτήν την περίπτωση δε θα πρέπει να ανησυχούμε πως έχουν αρχίσει να μπερδεύονται. Αυτό που συμβαίνει είναι κάτι απολύτως φυσιολογικό. Η παρατήρηση έχει δείξει πως πολλές οικογένειες που μιλούν δύο γλώσσες μπορεί να κάνουν συχνά ακριβώς το ίδιο. Συχνά οι γονείς «πετούν» μια λέξη από τη μια γλώσσα μέσα σε μια πρόταση, η οποία είναι αποκλειστικά στην άλλη. Όσο τα δίγλωσσα παιδιά θα μεγαλώνουν, θα αναπτύσσουν και την ικανότητα να διαχωρίζουν τις καταστάσεις και να γνωρίζουν πότε και πού να μιλούν τη μια ή την άλλη γλώσσα. Για παράδειγμα, θα ξεχωρίσουν το σχολείο ως χώρο στον οποίο μιλούν ελληνικά, ενώ την επίσκεψη στον παππού και τη γιαγιά ως ευκαιρία για την άλλη γλώσσα (αγγλικά, γαλλικά, αλβανικά, κλπ).

Όταν αξιολογούμε διαταραχές και καθυστερήσεις στο λόγο και την ομιλία, θεραπευτές και εκπαιδευτικοί θα πρέπει να αξιολογούμε το παιδί και στις δύο γλώσσες. Θα πρέπει να γνωρίζουμε τις γνώσεις και τις επιδόσεις του παιδιού και στις δύο γλώσσες τις οποίες μαθαίνει, προκειμένου να έχουμε μια σαφή εικόνα για τυχόν δυσκολίες.

Οι γονείς κυρίως, αλλά και οι δάσκαλοι μπορούν να βοηθήσουν και να υποστηρίξουν ένα παιδί που μαθαίνει ταυτόχρονα δυο γλώσσες. Αυτό μπορεί να γίνει χρησιμοποιώντας χειρονομίες και εκφράσεις μαζί με το γλωσσικό μήνυμα, επαναλαμβάνοντας συχνά καινούργιες λέξεις και φράσεις, τοποθετώντας πάντα μια λέξη και σε πρόταση μετά την επανάληψη, αποφεύγοντας παιχνίδια χωρίς αλληλεπίδραση και διάλογο.

Παρακάτω θα βρείτε μερικές συμβουλές για γονείς που θέλουν να βοηθήσουν το παιδί τους να μάθει ταυτόχρονα δύο γλώσσες:

• Μιλάτε πολύ στο παιδάκι τη δεύτερη γλώσσα (συνήθως αυτή που ακούει λιγότερο από άλλους). Ακόμα και όταν νομίζετε πως είναι πολύ μικρό για να καταλάβει, συνηθίστε να μιλάτε κατά τη διάρκεια της όποιας δραστηριότητας κάνετε

• Μάθετε στο παιδί τραγουδάκια και νανουρίσματα στη δεύτερη γλώσσα

• Αφηγηθείτε παραμύθια και προτρέψτε το παιδί να συμμετάσχει σε αυτά

• Αφηγηθείτε μαζί του δραστηριότητες της ημέρας, τι έκανε στην παιδική χαρά, στο σχολείο, κλπ. Αν η κύρια γλώσσα που χρησιμοποιεί το παιδί κατά τις αφηγήσεις είναι ελληνικά, επαναλάβετε τις λέξεις στη δεύτερη γλώσσα που μαθαίνει

• Σιγουρευτείτε πως το παιδί σας γνωρίζει τα ονόματα και των δύο γλωσσών που χρησιμοποιεί και πως ξέρει ποιο αντιστοιχεί σε καθεμιά

• Πηγαίνετε με το παιδί σε μέρη όπου θα ακούσει και άλλους ανθρώπους να μιλούν τη δεύτερη γλώσσα (κινηματογράφο, θεατρικά, χορωδίες, κλπ.)

• Προσπαθήστε να προτρέψετε το παιδί να κάνει παρέα με παιδιά τα οποία μαθαίνουν και αυτά την ίδια δεύτερη γλώσσα

• Ενημερωθείτε για σχολεία που διδάσκουν τη γλώσσα που μαθαίνει το παιδί σας σα δεύτερη. Τα μαθήματα μπορεί να είναι βοηθητικά

• Ψάξτε να βρείτε παιδικά βιβλία και παιχνίδια στη δεύτερη γλώσσα. Κοιτάξτε σε καταστήματα, στο διαδίκτυο ή ζητήστε βοήθεια από άλλους

• Μην κάνετε πλάκα και μην πειράζετε το παιδί σας για τυχόν λάθη ή αστεία προφορά

• Μη φοβάστε να μιλήσετε σε δημόσιους χώρους τη δεύτερη γλώσσα. Αν σε κάποιους ανθρώπους δεν αρέσει, αυτό είναι δικό τους θέμα προς διαχείριση

• Κάντε το παιδί να αισθανθεί περήφανο και για τη γλώσσα αλλά και για τις επιδόσεις του σε αυτή

*Ως «δεύτερη γλώσσα» ορίσαμε τη γλώσσα η οποία δεν ακούγεται στη χώρα στην οποία μεγαλώνει το παιδί. Για παράδειγμα αν μιλάμε για την Ελλάδα, δεύτερη γλώσσα ορίζουμε οποιαδήποτε εκτός των ελληνικών. Πολλές φορές η «δεύτερη» γλώσσα μπορεί να είναι η μητρική ενός εκ των δυο γονέων.

blog.nowdoctor.gr

Lifting... σε ενοικιαζόμενο σπίτι



  Lifting... σε ενοικιαζόμενο σπίτι
Η ενοικίαση ενός διαμερίσματος, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είμαστε καταδικασμένοι να ζήσουμε όπως ένας μοναχός ή ότι από δω και μπρος θα εγκατασταθούμε σ’ ένα κοιτώνα όπου θα τρώμε και θα κοιμόμαστε, αδιαφορώντας για το αν η ψυχή και η καρδιά μας νιώθουν άνετα. Δεν είναι λίγες οι φορές, που οι ιδιοκτήτες του σπιτιού διαφωνούν στο να κάνουμε κάποιες μόνιμες αλλαγές ή έντονες επεμβάσεις. Μπορούμε όμως - σχεδόν πάντα - να κάνουμε κάποιες προσωρινές και με χαμηλό κόστος παρεμβάσεις, για να αναβαθμίσουμε το ντεκόρ στο διαμέρισμα που έχουμε νοικιάσει και να αναδείξουμε την προσωπικότητά μας και το ύφος μας.
Η επιτυχία της προσπάθειάς σας αυτής κρύβεται στο να διατηρηθεί η ισορροπία στο αποτέλεσμα που θέλετε πραγματικά. Βασικοί παράμετροι, ο περιορισμένος προϋπολογισμός, η επίπλωση που θα επιλέξετε με προσωρινά μεν κριτήρια αλλά παράλληλα θα μπορεί εύκολα να προσαρμοστεί και σ’ ένα άλλο πιο μόνιμο σπίτι και φυσικά οι επιλογές αυτές να μην είναι αιτίες τριβών με τον ιδιοκτήτη του διαμερίσματος. Σας προτείνουμε λοιπόν κάποια διακοσμητικά tips, που θα κάνουν το νοικιασμένο σπίτι σας, αληθινό παράδεισο: Αρχικές προϋποθέσεις Αφού πρόκειται να ζήσετε σ’ αυτό το χώρο ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, να είστε έτοιμη να διαθέσετε αρχικά λίγο χρόνο, κάποια προσπάθεια και τα χρήματα για να τον διακοσμήσετε έτσι, ώστε να μπορείτε να απολαύσετε αυτήν την περίοδο της ζωής σας.
Το χρώμα στους τοίχους Δεδομένου ότι είναι συχνά ακριβό να ξαναβαφούν οι τοίχοι ή συναντάτε την διαφωνία του ιδιοκτήτη στην επιλογή των χρωμάτων, μπορείτε να κρεμάσετε στους τοίχους ζωηρόχρωμες κουβέρτες ή χαλιά και να κάνετε το χώρο σας να φανεί θερμός και άνετος. Τα περισσότερα από τα ενοικιαζόμενα διαμερίσματα έχουν τοίχους χρωματισμένους σε ουδέτερες αποχρώσεις και έτσι μπορείτε εύκολα και απλά να αλλάξετε την αίσθηση του χώρου. Ύφος στο δάπεδο Στα δάπεδα που συνήθως είναι μονότονα μπορείτε να δώσετε οποιοδήποτε ύφος με τη βοήθεια έντονων τόνων όπως ριγμένες μαξιλάρες σε ζεστά χρώματα, επιδαπέδιες λάμπες με μοντέρνο φωτισμό και χαλιά ή μοκέτες με ιδιαίτερες υφές που θα συμπληρώσουν το δημιουργικό παιχνίδι των χρωμάτων στο χώρο. Με την μοκέτα του δαπέδου, μπορείτε να καλύψετε και κάποιο τοίχο του δωματίου.
Χρώματα παντού Σε δεύτερη φάση, οι κουρτίνες θα πρέπει να επιλεγούν με προσοχή, για να καλύψουν τα παράθυρα. Στην κουζίνα οι ζωηρόχρωμες πετσέτες που είναι κρεμασμένες, τα μεταλλικά κουτιά για διάφορα τρόφιμα και μπαχαρικά, οι διάφορες τροφοθήκες που θα πρέπει να είναι σε έξυπνα σχέδια και ιδιαίτερα θα δώσουν ένα πολύ ξεχωριστό ύφος. Στο λουτρό οι τακτικά διπλωμένες πετσέτες σε ποικιλία χρωμάτων και σχεδίων, μια όμορφη σαπουνοθήκη, μια γυάλα με αποξηραμένα λουλούδια, μπορούν να προσθέσουν προσωπικότητα. Κάποιες απλές και ζεστές λεπτομέρειες στο χώρο μπορούν να σας κάνουν να αγαπήσετε το διαμέρισμά σας. Μεγαλώστε τους χώρους Οι ιδιοκτήτες που διαφωνούν στο να καρφώνετε διάφορα πράγματα στους τοίχους θα δεχτούν πρόθυμα την ιδέα μεγάλων και ψηλών καθρεφτών που καλύπτουν στους τοίχους. Μην ξεχνάτε ότι ο καθρέφτης - για πολλές από μας - μπορεί να γίνει και ένας πολύ καλός φίλος. Ιδιαίτερες γωνιές Επιλέξτε τα μικροαντικείμενα σε ίδιο ύφος, πίνακες, φωτογραφίες ή αναμνηστικά και εκθέστε τα μαζί, δημιουργώντας ξεχωριστές ομοιόμορφες ενότητες στη διακόσμηση των χώρων σας. Όχι όλα μαζί, επειδή τα αγαπάμε ή μας θυμίζουν κάτι. Όσο πιο ελεύθεροι είναι οι χώροι σας, τόσο πιο ξεκούραστοι είναι.
Έξυπνες λύσεις Να είστε δημιουργικές στο να αποθηκεύσετε και τα κρύψετε διάφορα πράγματα. Βάλτε για παράδειγμα μια μακριά φούστα που δεν χρησιμοποιείτε γύρω από το νεροχύτη του λουτρού και αξιοποιήστε τον αποθηκευτικό χώρο που θα δημιουργηθεί. Επιλέξτε ένα κρεβάτι που από κάτω να έχει αποθηκευτικό χώρο, για να τοποθετείτε σεντόνια ή κουβέρτες που δεν χρησιμοποιείτε. Έτσι μπορεί ένα τμήμα της εντοιχισμένης σας ντουλάπας να μείνει ελεύθερο, να αφαιρέσετε και να φυλάξετε την πόρτα – για να την ξανά βάλετε όταν φύγετε από το σπίτι αυτό - και να δημιουργήσετε εκεί μια όμορφη βιβλιοθήκη. Μονοτονία Σπάστε την μονοτονία με ένα σπάνιο κομμάτι ανά δωμάτιο που μπορεί να τοποθετηθεί και να δώσει ξεχωριστό ύφος στον κάθε ένα χώρο του διαμερίσματός σας. Σταθερές αξίες Τα κλασικά έπιπλα καλής ποιότητας μπορούν να διαρκέσουν για πάντα και μπορούν να χρησιμοποιηθούν επίσης στο μελλοντικό σας σπίτι. Έτσι μπορείτε να αγοράσετε μερικά κομμάτια που θέλετε πραγματικά μαζί με τα μαξιλάρια και τα μαξιλάρια που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αργότερα επίσης. Τα κηροπήγια, τα επιτραπέζια διακοσμητικά, τα απλά ή τα ιδιαίτερα βάζα, τα γλυπτά έργα τέχνης και οι πίνακες ζωγραφικής μπορούν να χρησιμοποιηθούν οπουδήποτε και μπορούν να ταιριάξουν στα σπίτια όλων των μεγεθών και των μορφών. Έτσι, μπορείτε σταδιακά, να αγοράζετε μερικά, ακόμα κι αν για την ώρα νοικιάζετε το σπίτι που μένετε.

fe-mail.gr

Ο Δάσκαλος ...


http://gerasimos-politis.blogspot.gr/2011/12/blog-post_16.html

Ο Δάσκαλος ...

Νίκος Λυγερός: Με το τριαντάφυλλο στο βλέμμα - Η μουσική και το χαμόγελο - Ο νέος πίνακας - Το άρωμα του ρόδου - Γλυκά ροδοπέταλα
Με το τριαντάφυλλο στο βλέμμα... Ο Δάσκαλος μελετούσε το βιβλίο με πάθος. Υπήρχαν όντως πολλά στοιχεία. Ο συγγραφέας ως ιχνηλάτης είχε βρει σπάνια χειρόγραφα που επέτρεπαν την ταυτοποίηση των στιγμάτων που έκρυβαν τα τείχη. Κάθε σελίδα τον βοηθούσε να εισβάλει όλο και πιο βαθιά στον κόσμο των Ιπποτών. Πέρα από την κλασική εραλδική που του ήταν γνωστή εδώ και αιώνες, προσπαθούσε ν' αντλήσει νέες γνώσεις από την παλαιογραφία και τη νομισματική. Η πατρίδα του ήταν πλουσιότερη απ' ότι πίστευε η κοινωνία της λήθης και της αδιαφορίας. Ήταν βαθιά αγκυροβολημένη μέσα στο χρόνο για ν' αντέξει τις επιθέσεις της βαρβαρότητας. Αλλά ποιος το έβλεπε; Κοίταζαν όλοι ποιος κυριαρχούσε στα μέσα και ξεχνούσαν τις στρατηγικές λεπτομέρειες που καθοδηγούσαν τη σκέψη του στο μονοπάτι του φωτός. Γύριζαν γρήγορα οι σελίδες του βιβλίου του πάνω στο γραφείο του όπου... υπήρχαν οι πένες, τα μελάνια, και το πορτραίτο με το τριαντάφυλλο. Το φως κάλυπτε όλη την επιφάνεια αλλά δεν επαρκούσε. Μόνο οι υπολογιστές ήταν ικανοί να κατανοήσουν τις σημειώσεις του. Σε αυτές, έβαζε τα νοητικά στρατηγικά σχήματα που θα έπρεπε ν' ακολουθήσουν οι μαθητές του για να υποστηρίξουν το έργο των Υπηρετών της Ανθρωπότητας. Ποιος πρόσεχε πια τα κεριά κι όμως αυτά ήταν οι μικροί φάροι των βιβλίων μας. Ο Δάσκαλος κοιτούσε προσεκτικά τα λατινικά κείμενα των επιγραφών για να διασταυρώσει τις γνώσεις του πάνω σ' ένα θέμα που τον έκαιγε. Το οθωμανικό πλαίσιο ήταν το ίδιο. Μόνο μερικοί Ιππότες έβλεπαν τον κίνδυνο και προετοίμαζαν τα τείχη. Οι κάτοικοι αδιαφορούσαν και προσπαθούσαν απλώς να επιβιώσουν ονομάζοντας αυτήν την πράξη ζωή. Όμως η ζωή δεν είχε σχέση με αυτό. Το είχε ανακαλύψει ένα κλαδί εδώ και αιώνες. Και τώρα προσπαθούσε η βελανιδιά να προστατεύσει όχι μόνο το αίμα του Χριστού αλλά και το σώμα του από τη βάρβαρη επίθεση. Το βιβλίο περιέγραφε όλο το σκηνικό. Κάθε λεπτομέρεια ήταν χρήσιμη για τη μάχη που θα γινόταν. Κοίταξε το πορτραίτο. Το τριαντάφυλλο του χαμογελούσε όπως πάντα. Αυτό του έδινε κουράγιο για να συνεχίσει παρά την κούραση και το σκοτάδι. Πήρε και πάλι την γυάλινη την πένα και άρχισε να γράφει αναλυτικά το σύστημα της αντεπίθεσης κάνοντας χρήση της πλάγιας σκέψης, όπως είχε μάθει στα κονταροχτυπήματα των άλλων αιώνων κι ένιωθε το βάρος της αόρατης πανοπλίας του. 

Η μουσική και το χαμόγελο...Έπρεπε να την πιστέψεις για ν' ακούσεις εκείνη τη μουσική που ερχόταν από τα βάθη του χρόνου για να μας αγγίξει. Αυτό σκέφτηκε ο Δάσκαλος μπροστά στο χαμόγελο του πορτραίτου. Το τέρας είχε την πεντάμορφη στο μυαλό του κι αν αυτό δεν άλλαζε τίποτα, δεν θα άλλαζε γι' αυτό. Το χρώμα του αοράτου ήταν πάνω στις σελίδες που μελετούσε. Οι αιώνες είχαν περάσει αλλά είχε πάντα την ίδια αγάπη για το τριαντάφυλλό του. Αυτό του έδινε τη δύναμη να παλέψει ενάντια στη βαρβαρότητα. Ήταν το στίγμα του από τότε. Όταν η διασταύρωση της βελανιδιάς και της ελιάς ανακάλυψε το τριαντάφυλλο… Ποτέ δεν φοβήθηκε τα αγκάθια. Πάντα τα έβλεπε σαν μια προσπάθεια άμυνας. Χαιρόταν που είχε αγκάθια το λουλούδι του. Η μουσική έλεγε το ίδιο. Την είχαν ακούσει μαζί σε μια στιγμή μοιρασιάς για να μη χαθεί. Την έδεσαν πάνω στη σχέση τους για να είναι σίγουροι και οι δύο ότι δεν θα ξεχνούσαν να πιστέψουν σε αυτή αφού έλεγε την αλήθεια για το παρελθόν. Άκουγαν το παρελθόν κι έβλεπαν το μέλλον την ώρα που ζούσαν το παρόν. Άρχισε να γράφει για να καταγράψει τη σχέση τους τις σκέψεις του για να ξέρει κι αυτή τα αισθήματά του ακόμα και τη νύχτα πριν δώσει τη μάχη για το απέραντο γαλάζιο. Αυτή η μουσική ήταν ένα χάδι πάνω στην πληγή για να μετατραπεί ο πόνος του βέλους σε ανάγκη ζωής ο ένας για τον άλλον. Είχαν το ίδιο κόκκινο. Ακόμα κι αν ο ένας ήταν ο κορμός κι ο άλλος τα πέταλα. Όμως και οι δύο μαζί, ήταν ένα βιβλίο, από δέντρο και λουλούδια. Ήταν κάθε μέρα μια νέα σελίδα κι εκείνος πάντα εκείνο το δερμάτινο εξώφυλλο που την προστάτευε. Ναι, αυτό έλεγε και η μουσική τους. Αλλά ποιος θα την άκουγε για να καταλάβει την αγάπη τους; Δεν είχε σημασία θα την έλεγαν στα παιδιά τους, την κατάλληλη ώρα για να καταλάβουν τα δεινά που πέρασαν το τριαντάφυλλο και ο ιππότης για να σταθούν μαζί μέσα στη θύελλα σ' εκείνο το νησί που χωρούσε μόνο και μόνο ένα κάστρο. Μέσα στη νύχτα έλαμπαν τα βλέμματά τους, διότι ήταν το παρελθόν και το μέλλον μαζί. Δύο φώτα, που φωτίζουν το ένα το άλλο. Αυτό έλεγε λοιπόν η μουσική και αυτό έγραφε ο Δάσκαλος εκείνο το παράξενο βράδυ πριν τη μάχη. 

Ο νέος πίνακας... Ο Δάσκαλος ήθελε να γράψει τη συνέχεια αλλά δίστασε για μια στιγμή. Κοίταξε την πένα του. Δεν ήταν το κατάλληλο εργαλείο εκείνη την ώρα. Έψαξε τα πινέλα του και τα σωληνάρια. Δεν ήταν πια στο γραφείο του. Εκείνη του τα είχε ζητήσει. Πήγε λοιπόν στο εργαστήρι του και τότε θυμήθηκε το τριαντάφυλλο της Ρόδου. Το είχε δει δίπλα από την πύλη της γλώσσας του στα τείχη της Παλιάς Πόλης. Ένιωσε το βάρος του με το μέταλλο της αναπαράστασης. Λες και ήταν ένα κομμάτι της πανοπλίας του. Αυτό δεν είχε γίνει με τη πάροδο του χρόνου. Ναι, αυτή ήταν η αλήθεια. Το πήρε λοιπόν μαζί του. Έτσι θα ζωγράφιζε το δώρο της αγαπημένης του. Στο εργαστήριο κοίταξε τα χρώματα. Για το φόντο επέλεξε το πράσινο της ελιάς και του κοβάλτιου. Ήθελε όμως και το μπλε εκείνο που πήρε το όνομα του από την Τουρκία, για να μη ξεχάσει τη μάχη αλλά και αυτό του απέραντου γαλάζιου. Το προσχέδιο τηρούσε με το κάρβουνο τις καμπύλες του ρόδου. Ήταν σαν να την είχε δίπλα του. Σίγουρα θα του έλεγε να βάλει και φύλλα ακόμα και αν ήταν αυτό το μοντέλο. Χαμογέλασε και έπιασε με πάθος το πινέλο με τις τέλειες διαστάσεις. Το τριαντάφυλλο δεν ήταν πια μόνο του. Οι καμπύλες του φόντου υποστήριζαν τις δικές του ακόμα και αν δεν είχαν ακόμα τα κόκκινά της. Ο Δάσκαλος δεν σταμάτησε ούτε στιγμή. Δεν ήθελε να τον περιμένει, ήταν θέμα αρχής μεταξύ τους. Γρήγορα τελείωσε λοιπόν το πράσινο και το γαλάζιο. Τότε μόνο έπιασε το έντονο κόκκινο για να σκαλίσει με τη χρωματική του μάζα τις γεωδαισιακές των πετάλων. Ελαχιστοποιημένες επιφάνειες της ομορφιάς. Το κόκκινο που επέλεξε δεν ήταν τυχαίο. Η προέλευση ήταν από ανατολή και το όνομα του ήταν από ένα έντομο που ζούσε στη βελανιδιά. Το εκαρλάτ ήταν από την αρχή ακριβό και της ταίριαζε ακόμα και αν θα του έκανε παρατήρηση. Σκέφτηκε το πορτραίτο της και το χαμόγελο της διαδόθηκε στον πίνακα. Πρόσεξε και στα ενδιάμεσα φύλλα το κόκκινο της Ινδίας. Έτσι τελείωσε τις αποχρώσεις του ερυθρού. Το κοίταξε από πιο μακριά κι αποφάσισε να του δώσει όγκο με το μαύρο του ελεφαντοδόντου. Έτσι και έγινε. Το τριαντάφυλλο του Δάσκαλου ήταν έτοιμο. Το ίδιο και το μήνυμα. Πήρε ξανά στο χέρι του το μέταλλο του ρόδου. Κι έπιασε ασυναίσθητα τον ώμο του. Εκεί ήταν η θέση του από εκείνη την ώρα που το πήρε μαζί του στη μάχη. Το φίλησε και έκλεισε τα μάτια του.

Το άρωμα του ρόδου... Όσο είχε τα μάτια του κλειστά, ο Δάσκαλος μύριζε το άρωμα του ρόδου, το νυχτερινό της φόρεμα, αφού είχε παλέψει και κερδίσει την παράξενη πολιορκία. Ένιωθε πάνω του εκείνη τη γωνιά κρυμμένη στην άκρη του λαιμού και του ώμου σαν να ήταν κοντά του. Και αυτή η ιδέα τον ανακούφισε. Ήταν μια άλλη αίσθηση μετά από την μνήμη. Κι αυτή κυλούσε αργά πάνω στο σώμα του. Ήταν ένα αόρατο χάδι που το είχε τόσο ανάγκη. Άνοιξε τα μάτια του. Το πορτραίτο ήταν στη θέση του. Τίποτα δεν είχε αλλάξει απλώς η νύχτα είχε πέσει πάνω στους ανθρώπους με όλο της το βάρος και μόνο μερικά κεριά αντιστέκονταν ακόμα. Έπρεπε να κρατήσει μέχρι την αυγή για να προλάβει τον ήλιο της δικαιοσύνης. Με το άρωμά της άρχισε ένα ακίνητο ταξίδι μέσα στις μνήμες που δεν ήθελαν να γίνουν αναμνήσεις. Ήταν τόσο ζωντανές. Δεν είχε ανάγκη τη φαντασία του. Απλώς την ακολουθούσε δίχως να κάνει ιδιαίτερες προσπάθειες. Το άρωμα ήταν ένα φωτεινό μονοπάτι κι αυτό. Θυμήθηκε όταν έγραφε ένα άλλο σημαντικό κείμενο για την έρευνά του κι εκείνη είχε έρθει πάνω από τον ώμο του για να του αφήσει ένα τρυφερό φιλί στον σβέρκο. Τότε είχε μυρίσει το ίδιο άρωμα μόνο και μόνο που είχε σκύψει. Είχε το βάρος ενός τριαντάφυλλου με τα πέταλά του. Άνοιξε το τετράδιό του. Δεν έπρεπε να μην αφήσει ίχνος για εκείνη τη στιγμή. Ήταν η αλληλογραφία του μέσω του έργου. Μόνο έτσι μπορούσε να την αγγίξει και σε μεγάλη απόσταση πριν επιστρέψει από το αγαπημένο της νησί. Η ιπποσύνη είχε τα καθήκοντά της. Ο Δάσκαλος το ήξερε εδώ και αιώνες. Λες και κάποιος να το είχε γράψει με το σπαθί του στη μνήμη. Η γαλαζοαίματη βελανιδιά δεν είχε ξεχάσει τίποτα. Κάθε στιγμή του παρελθόντος ήταν ο μοναδικός της πλούτος. Μόνο έτσι είχε αντέξει μέχρι να επιστρέψει και ο Δάσκαλος. Τουλάχιστον εκεί που ήταν ήξερε ότι δεν κινδύνευε από τις βάρβαρες επιθέσεις. Σημείωσε έναν κώδικα για να καρφώσει το γεγονός στη μνήμη του και άρχισε την αναφορά του. Αυτό περίμενε το τριαντάφυλλό του. Τίποτα άλλο. Το ήθελε ζωντανό ακόμα και ανάμεσα στους νεκρούς. Με αυτήν άντεξε τα πάντα ακόμα και τις γενοκτονίες που τον πλήγωναν τόσο πολύ. Εκείνη ήταν η ανθρωπιά του με την ομορφιά του ρόδου. Αυτό έλεγε το άρωμά της και αυτό άκουσε όταν το μύρισε και πάλι κοντά του.

Γλυκά ροδοπέταλα... Είχε μέρες να φάει ο Δάσκαλος. Τον είχε απορροφήσει το έργο του. Και όταν σήκωσε το κεφάλι του, βλέποντας το πορτρέτο της, θυμήθηκε τα γλυκά ροδοπέταλα, που του είχε αφήσει... Τον ήξερε... Και μόνο αυτά θα δεχόταν να φάει και να διακόψει την εργασία του. Όταν έλειπε δεν πρόσεχε τον εαυτό του γιατί όταν ήταν μαζί του τον πρόσεχε εκείνη... Τα ροδοπέταλα ήταν πεντάμορφα... ένιωσε ότι είχε αφήσει τον εαυτό της για να τον προσέχει. Πήρε ένα μόνο ροδοπέταλο και το έβαλε στο στόμα σαν να ήταν ιερό. Δεν το δάγκωσε. Το άφησε απλώς να φυλίσει τη γλώσσα του. Την είχε μέσα του. Αυτό ήθελε λοιπόν... Να την σκέφτεται με τις πέντε αισθήσεις του. Ήταν ο μόνος τρόπος για να την γευτεί ολικά. Αυτό το τίποτα που είναι το παν. Το πέταλο κάλπαζε μέσα στο στόμα του για να του θυμίσει τον τοξότη, το σύμβολο της. Γι'αυτό ήταν ικανή να τον προστατέψει και στις πιο δύσκολες στιγμές όπως το είχε αποδείξει και στην Κύπρο με τις κονταρομαχίες. Είχε τη γεύση της στον ουρανίσκο σαν να έδεναν και πάλι το γαλάζιο με το ερυθρό. Ήταν λοιπόν συνεχώς μαζί του ακόμα και όταν ταξίδευε μακρυά του. Έτσι δεν την ένιωθε και αυτός όταν βρισκόταν σε αποστολή σε όλα τα μέρη της Ευρώπης. Ναι έτσι ήταν. Ήταν ένα νέο μάθημα που του είχε δώσει. Έτσι παρέμενε σεμνός ο υπηρέτης της ανθρωπότητας διότι μάθαινε από το μέλλον του. Το ροδοπέταλο έφτασε στο λαιμό του. Το κατάπιε δίχως να διστάσει. Μόνο έτσι θα την ένιωθε εντελώς μαζί του. Δεν πεινούσε πια. Μόνο αυτήν ήθελε. Έτσι ο θρύλος του ιππότη με το τριαντάφυλλο επαναλαμβανόταν εδώ και αιώνες. Έπρεπε λοιπόν να πάνε μαζί στη Ρόδο. Ήξερε ότι δεν έχει πάει ποτέ της σε αυτό το νησί. Τουλάχιστον δεν το θυμόταν. Ενώ εκείνος ήξερε ήδη που θα έμεναν τη νύχτα για να πάρουν εκδίκηση τα όνειρα και να γίνουν τα οράματα πραγματικότητα. Εκεί στο δρόμο των Ιπποτών που πέρασε τόσες φορές θα την έφερνε μαζί του για να δει τις πέτρες που δεν ξέχασαν τις πολιορκίες, υπήρχε ένα στενό με δυο στροφές. Εκεί θα την πήγαινε για να θυμηθεί πως ήταν μαζί πριν από μερικούς αιώνες όταν τον έσωσε από τη θανάσιμη πληγή με το αίμα της. Εκεί θα της έλεγε τις λέξεις που είχε γράψει για να ζήσουν μαζί και να παραδώσουν στην ανθρωπότητα τους επόμενους ανθρώπους. Εκεί θα γινόταν η νέα διακλάδωση.






Δημοφιλείς αναρτήσεις