Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

Το δηλητήριο της μέλισσας καταστρέφει τον ιό HIV!

http://www.apocalypsejohn.com/2013/03/to-dilitirio-tis-melissas-katastrefei-ton-io-hiv.html

Το δηλητήριο της μέλισσας καταστρέφει τον ιό HIV!

Ελπίδες ακόμα και για την εξάλειψη του AIDS δημιουργεί η νέα αυτή ανακάλυψη!
Μία ουσία που εντοπίστηκε στο δηλητήριο της μέλισσας, η μελιτίνη, καταστρέφει τον ιό HIV, σύμφωνα με τους επιστήμονες.
Οι γιατροί του πανεπιστημίου της Ουάσιγκτον, όπου διεξάγονται οι συγκεκριμένες έρευνες, υποστηρίζουν ότι εφόσον η ουσία αυτή αποδειχθεί πραγματικά αποτελεσματική, θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την παρασκευή ενός τζελ που θα εμποδίζει την μετάδοση του ιού κατά τη σεξουαλική επαφή.
Με αυτόν τον τρόπο, συνεχίζουν οι επιστήμονες, ο φονικός ιός θα αντιμετωπιστεί ριζικά, αφού ουσιαστικά θα εμποδίζεται η αρχική μόλυνση.
Σημειώνεται ότι τα φάρμακα που χρησιμοποιούνται σήμερα για την αντιμετώπιση του AIDS, απλώς καθυστερούν τον πολλαπλασιασμό του ιού μέσα στον οργανισμό. (newsbomb)

Kουρκούτι




Kουρκούτι ιδανικό για λαχανικά και ψάρι
Πώς θα φτιάξεις το τέλειο κουρκούτι για λαχανικά και ψάρι! Μάθε την τέλεια συνταγή!
Φτιάχνεις κουρκούτι για λαχανικά και ψάρια αλλά βγαίναι "στεγνό" και δε φουσκώνει; Το μυστικό βρίσκεται στη μπύρα και το αβγό! Την επόμενη φορά δοκίμασε να φτιάξεις κουρκούτι με την παρακάτω συνταγή και θα μας θυμηθείς!
Ανακάτεψε μισό φλιτζάνι αλεύρι με 3 κουταλιές του γλυκού λάδι, 1,5 φλιτζάνι μπύρα ή σόδα (ότι προτιμάς ή έχεις διαθέσιμο), 1 αβγό κι αλατοπίπερο. Αφού αναμείξεις όλα τα υλικά μαζί, άσε το κουρκούτι να σταθεί για μια ώρα πριν το χρησιμοποιήσεις.

Παραλλαγή: Για πιο αφράτο αποτέλεσμα, αντί γι΄αλεύρι μπορείς να χρησιμοποιήσεις κορν φλάουρ, αλλά στην περίπτωση αυτήν ο χυλός πρέπει να είναι πιο αραιός.

Tip για έξτρα γεύση: Στο κουρκούτι μπορείς επίσης να χρησιμοποιήσεις διάφορα μπαχαρικά για να δώσεις πιο έντονη γεύση: Πάπρικα, ξερό ή φρέσκο κόλιαντρο, ακόμα και κάρι και κύμινο δίνουν μεθυστικό αποτέλεσμα

Συνταγή: ΕΦΗ ΓΙΑΛΟΥΣΗ, Styling: Elena Jeffrey, Food styling: Μάκης Γεωργιάδης - Ηλίας Δεμιρτζόγλου, Φωτογραφία: STUDIOM.COM
womenonly.gr

Ελένη Γκίκα

Ελένη Γκίκα

Αγάπησα κι αγαπηθήκα, δόξα τω Θεώ, χορταστικά και πολύ, τόσο που να μπορώ και μόνη μου, να είναι η αγαπημένη παρουσία πια διαρκής και παντοτινή. Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Κηφισιά
την συνέντευξη έκανε η Λίνα Σόρογκα

- Πως συνδέετε, αν συνδέετε, την γυναίκα της πολίτικης κουζίνας με εκείνη της βορινής ; Επειδή ένα μεγάλο μέρος των δημοτών μας από την Νέα Ερυθραία είναι Μικρασιάτισες.

- H μια γιαγιά του βιβλίου είναι Μικρασιάτισα, Καπαδόκισσα, μάλλον! Και η Ράνια, η γυναίκα τη βορινής κουζίνας, σαν Μικρασιάτισα μαγειρεύει! Η καρδιά της και όλα τα συναισθήματά της εκεί! Η αγάπη και η φροντίδα της για τους άλλους! Με μπισκοτάκια γυρεύει τον χαμένο της γιο στην ρημαγμένη και καμένη Αθήνα! Κι όσο για μένα, από το σόι της μαμάς η μια ρίζα εκείνη του βαφέα παππού, είναι Μικρασιατική και είμαι τόσο υπερήφανη γι’ αυτό! Για την εκπάγλου καλλονής προγιαγιά Άννα, για τον παππού που διάβαζε ποίηση κι έβαφε με εκείνο το σπάνιο μπλε, για την κοσμοπολίτικη αντίληψη που διακατείχε όλη την οικογένεια:περιουσία μας οι γνώσεις και η αισθητική που είναι σχεδόν ηθική. Για εκείνη την αίσθηση της απόλαυσης πέρα απ’ ό,τι μας ανήκει ή δεν μας ανήκει. Για την ποίηση της καθημερινότητας, για την απίστευτη τέχνη τελικά της ζωής.

- Πρέπει να εξακολουθεί να εορτάζεται η μέρα της Γυναίκας ;

- Είμαι φιλέορτος τύπος. Ό,τι γιορτάζεται, καλώς γιορτάζεται. Αν και από την πείρα μου ό,τι γιορτάζεται είναι εκείνο που ακριβώς ξεχνάμε τις καθημερινές.

- Τι θέση έχει ο άντρας στη ζωή σας ;

- Τον κυρίαρχο (μαζί με την ίδια τη ζωή και το νόημά της). Είχα (και πάντα θα έχω)έναν πατέρα υπέροχο, γενναιόδωρο και αστείο, ανοιχτόκαρδο σαν παιδί. Αγάπησα κι αγαπηθήκα, δόξα τω Θεώ, χορταστικά και πολύ, τόσο που να μπορώ και μόνη μου, να είναι η αγαπημένη παρουσία πια διαρκής και παντοτινή.

-Με ποια από τις ηρωίδες του βιβλίου σας «Η Γυναίκα της Βορινής κουζίνας» ταυτίζεστε ;

- Γράφοντάς το, νόμιζα ότι είμαι η Αρσινόη, μια ζωή εξάλλου γράφω και διαβάζω. Όταν το τέλειωσα έγινα η Ράνια, θα ‘θελα να ‘μαι Ράνια, έχω κλάψει σα Ράνια, ακόμα και τώρα όταν σκέφτομαι την Ράνια πονώ και κατανοώ. Αλλά όσο περνά ο καιρός κερδίζει η σοφή Αριάδνη, η γυναίκα του Δυτικού καθρέφτη, όλα έχουν το λόγο τους και τ’ αντίθετα τελικά μοιάζουν, αρχίζω πια να συμφιλιώνομαι να με κατανοώ και να κατανοώ.

- Τι είναι ο απόλυτος έρωτας ;  

- Αυτός που σου αποκαλύπτει τον εαυτό σου αφού πρώτα καταλύσει τα όρια. Άλμα τελικά στο κενό. Με δίχτυ ασφαλείας τίποτε το απόλυτο δεν προσεγγίζεται. Ούτε ο έρωτας για τον άλλον, ούτε η τέχνη, ούτε κι ο Θείος Έρωτας που αυτό στο φινάλε είναι το βασικό. Το απόλυτο που αναζητάς μια ζωή με το ανθρώπινό του ή το χάρτινο πρόσωπο. Εκείνο που ακόμα κι αν προσεγγίσεις, το χάνεις για να ’χεις να βαδίζεις σ΄ αυτό, να μπορέσεις να ζεις.

- Πιστεύετε στην μητριαρχική κοινωνία ;

- Έχω μεγαλώσει σε μια αλλόκοτα μητριαρχική κοινωνία. Μεγάλη και σημαντική μαμά και γιαγιά, προγιαγιά… Έχω ζήσει με γυναικείες φιγούρες που στήριζαν και γεννούσαν τους πάντες. Και τον ίδιο τους τον δυνάστη, καμία φορά.

- Τι κάνετε για να σώσετε την Ελλάδα από την κρίση ;

- Γράφω κι αντέχω! Πονώ και προσεύχομαι. Πιστεύω όσο ποτέ στη δύναμη της ζωής και στα νέα παιδιά. Συνειδητοποιώντας δε ότι μπορώ και με τα ελάχιστα, απελευθερώνομαι από φόβους, περιττά βάρη, χαίρομαι εκείνα τα ανεκτίμητα που τα χάσαμε τόσα χρόνια διότι όλα ήταν αγορά ή εξαγορά. Τα σημαντικά είναι εκεί και θέλουν αίμα και ποίηση και ιδρώτα και ψυχή για να τα ξαναβρούμε. Στη φασαρία τα είχαμε χάσει τα σημαντικά.

- Η αγαπημένη σας ηρωίδα στη λογοτεχνία ;

- Για πολλά χρόνια και ντρέπομαι πια, η Άννα Καρένινα! Τελευταία η Μαίρη Πόππινς χορεύουμε κιόλας την Μελωδία της ευτυχίας με την Νεφέλη, την παραμυθένια ηρωίδα μου και αναδεξιμιά. Και φυσικά η Αλίκη εκείνη των Θαυμάτων, τόσο πολύ θαρραλέα στο μαγικό, στο καινούργιο, στην αλλαγή. Αν και τώρα που με ρωτάτε συνειδητοποιώ ότι αγαπημένους ήρωες περισσότερο έχω, τελικά!

- Τι θα παίρνατε μαζί σας σε μια ολική καταστροφή ;

- Από ανθρώπους;Είναι πολλοί και θα προτιμούσα να υποστώ την καταστροφή. Από αντικείμενα, το κομποσκοίνι μου και λίγα βιβλία. Τον Μπόρχες, την γερόντισσα Γαβριηλία και την Αγία Γραφή.

- Αν ξαναρχίζατε την ζωή σας από την αρχή ;

- Μάλλον τα ίδια ακριβώς θα έκανα και θα ζούσα! Έχω ζήσει, ξέρετε, την δική μου ζωή. Και γι’ αυτό και φτάνω στο όποιο ταμείο αγόγγυστα!

- Ποια είναι η Ελένη Γκίκα, σαν συγγραφέας ;

- Τώρα τι να πω… κάποια που για να καταλάβει κάτι θα πρέπει και να το γράψει;

- ….σαν γυναίκα;

- Όσο περνάνε τα χρόνια, η μαμά της φτυστή!

- ….σαν άνθρωπος;

- Εύπιστη και ελπίζω ανοιχτή στο ενδεχόμενο.

- Ένα απόφθεγμα ;
- Εν αταξίαις εύτακτοι όντες, μάλλον αυτό. Και εκείνο του Μπόρχες, Ήμουν ο Όμηρος και τώρα είμαι ο Κανένας σαν τον Οδυσσέα.

- Τι«μαγειρεύετε» τώρα, και κλείνουμε ;

- Ένα μουσικό χειροποίητο θρίλερ συμφιλίωσης: «Το bolero δεν ήταν του Ραβέλ». Με συμφωνική μουσική,πύργους και ρημαγμένους ανθρώπους, με οικογενειακά μυστικά και έναν έρωτα άνομο, με μαριονέτες και μάσκες, με θύτη καταδικασμένο ν’ αγαπήσει το θύμα, με τη βεβαρημένη ιστορική μας παρακαταθήκη. Με τη μεταμέλεια και το έλεος ακόμα και στα πιο δύσκολα πάντοτε εκεί. Μια ιστορία για την αρχιτεκτονική της ψυχής. Και φυσικά πολλά παραμύθια. Για τη «Ζωγραφιά που ταξιδεύει» στην αρχή. Με τα κόκκινα μαλλιά της Σοφίας, ύμνος στο διαφορετικό και στην ίδια τη ζωή. Για τα ζωντανά μαλλιά της Σοφίας όπου ξαναγράφεται η Γέννεση και η Ποίηση, η ανθρώπινη περιπέτεια απ’ την αρχή. Από τις εκδόσεις «Καλέντη» και πάλι. Μόνο κάτω από την ομπρέλα της αγάπης και της φιλίας ανθίζω, αλλιώς μαραίνομαι, για να γράψω θέλω να αισθάνομαι εμπιστοσύνη και θαλπωρή.

---------------------------------------
 Το Κέντρο Έρευνας και Μελέτης του Μικρασιατικού Πολιτισμού της Ερυθραίας Χερσονήσου θα παρουσιάσει το νέο βιβλίο της συγγραφέως και κριτικού λογοτεχνίας, Ελένης Γκίκα, «Η Γυναίκα της Βορινής Κουζίνας» (εκδόσεις Καλέντη), τη Δευτέρα 11 Μαρτίου στις 7.00 μ.μ., με αφορμή την Ημέρα της Γυναίκας, στους χώρους του (Βίλλα Κώστα, οδός Λουκή Ακρίτα 4, Νέα Ερυθραία, τηλ.: 210 6206190).

Η Κατερίνα Μουστάκη, μέλος του Δ.Σ του ΚΕΜΜΙ.Π.Ε, θα μιλήσει με θέμα «Μικρασιάτισσες γυναίκες όπως τις έζησα», ενώ για το βιβλίο θα μιλήσουν η γνωστή συγγραφέας Λεία Βιτάλη και η συγγραφέας και μέλος του Δ.Σ. Λίνα Σόρογκα. Κείμενα από το βιβλίο, θα διαβάσει η Δέσποινα Μουστάκη.

Η Ελένη Γκίκα γεννήθηκε στο Kορωπί . Δημοσιογράφος και βιβλιοκριτικός στο «Αντί», στις «Εικόνες» και στο «Έθνος της Κυριακής» από το 1983, έχει ασχοληθεί με το μυθιστόρημα, το διήγημα, την ποίηση, το παραμύθι, έχει συμμετάσχει σε συλλογικές εκδόσεις και έχει επιμεληθεί βιβλία και σειρές. Κυκλοφορούν 28 βιβλία της, ανάμεσά τους τα «Δι’ εσόπτρου εν αινίγματι», «Να τα μετράω ή να μη τα μετράω τα χρόνια», «Το αίνιγμα του άλλου», «Μετεβλήθη εντός μου, ο ρυθμός του κόσμου», «Υγρός χρόνος», «Εν αταξίαις εύτακτοι όντες», «Το γράμμα που λείπει», «Πλήθος είμαι», «Οι κούκλες δεν κλαίνε» και «Η αιώνια επιστροφή».

Με το μυθιστόρημα «Η Γυναίκα της Βορινής Κουζίνας» και το παραμύθι «Το μυστικό της μαγικής τσαγιέρας», που κυκλοφόρησαν πρόσφατα, ξεκίνησε τη συνεργασία της με τις εκδόσεις Καλέντη.

Από τις ίδιες εκδόσεις θα κυκλοφορήσουν μέσα στο 2013 το μυθιστόρημά της «Το bolero δεν ήταν του Ραβέλ» και το παραμύθι «Η ζωγραφιά που ταξιδεύει».

Άστορ Πιατσόλα

Astor Piazzolla.jpg
Ο Άστορ Πιατσόλα (στα ισπανικά Ástor Piazzolla, 11 Μαρτίου 1921 στο Μαρ ντελ Πλάτα, Αργεντινή – 4 Ιουλίου 1992 στο Μπουένος Άιρες) θεωρείται ο πιο σημαντικός συνθέτης του τάγκο κατά το δεύτερο μισό του 20ού αιώνα. Οι συνθέσεις του έφεραν επανάσταση στο παραδοσιακό τάγκο, ενσωματώνοντας σ' αυτό στοιχεία τζαζ και κλασικής μουσικής, και δημιούργησαν το nuevo tango (νέο τάγκο). Ήταν επίσης εξαίρετος μπαντονεονίστας και συχνά ερμήνευε τις συνθέσεις του με διάφορα μουσικά σχήματα. Στην Αργεντινή είναι γνωστός ως "El Gran Ástor" ("ο Μέγας Άστορ").

Γεννημένος στην Αργεντινή το 1921 από γονείς μετανάστες από την Ιταλία, ο Πιατσόλα πέρασε το μεγαλύτερο μέρος των παιδικών του χρόνων με την οικογένειά του στη Νέα Υόρκη. Εκεί έμαθε να μιλά καλά τέσσερις γλώσσες: ισπανικά, αγγλικά, γαλλικά και ιταλικά. Έμαθε επίσης να παίζει μπαντονεόν, το οποίο τον ανέδειξε γρήγορα σε παιδί-θαύμα. Ενώ ήταν ακόμη νεαρός γνώρισε τον Κάρλος Γκαρδέλ, μια άλλη σπουδαία προσωπικότητα του αργεντινού τάγκο. Επέστρεψε στην Αργεντινή το 1937, όπου το παραδοσιακό τάγκο βασίλευε ακόμη, και έπαιξε σε νυχτερινά κέντρα με διάφορες άσημες μπάντες. Ο πιανίστας Άρθουρ Ρούμπινσταϊν (Arthur Rubinstein), ο οποίος τότε ζούσε στο Μπουένος Άιρες, τον συμβούλεψε να μαθητεύσει κοντά στον Αργεντινό συνθέτη Αλμπέρτο Χιναστέρα (Alberto Ginastera). Ερχόμενος σε τριβή με παρτιτούρες του Στραβίνσκι, του Μπάρτοκ, του Ραβέλ και άλλων, παράτησε προσωρινά το τανγκό και καταπιάστηκε με τη σύνθεση της σύγχρονης κλασικής μουσικής.

Με την παρότρυνση του Χιναστέρα, το 1953 ο Πιατσόλα συμμετείχε σε διαγωνισμό σύνθεσης με τη "Συμφωνία του Μπουένος Άιρες" και κέρδισε υποτροφία από τη γαλλική κυβέρνηση για να μαθητεύσει στο Παρίσι κοντά στη Γαλλίδα συνθέτρια και μαέστρο Νάντια Μπουλανζέ (Nadia Boulanger). Η διορατική Μπουλανζέ άλλαξε τη ζωή του σε μια μέρα, όπως διηγείται ο ίδιος ο Πιατσόλα:

Όταν τη συνάντησα της έδειξα συμφωνίες και σονάτες μου με το κιλό. Άρχισε να τις διαβάζει και ξαφνικά είπε το εξής φρικτό: ‘Είναι πολύ καλογραμμένα.’ Και σταμάτησε, βάζοντας μια μεγάλη τελεία, τεράστια σαν μπάλα ποδοσφαίρου. Μετά από λίγο είπε: “Εδώ είσαι σαν τον Στραβίνσκι, σαν τον Μπάρτοκ, σαν τον Ραβέλ, αλλά ξέρεις τι; Δεν βρίσκω τον Πιατσόλα εδώ πέρα.” Κι άρχισε να διερευνά την προσωπική μου ζωή: τι έκανα, τι έπαιζα και τι δεν έπαιζα, αν ήμουν εργένης ή με κάποιον, ήταν σαν πράκτορας του FBI! Και της είπα με ντροπή ότι ήμουν μουσικός του τάγκο. Στο τέλος της είπα, “Παίζω σε ‘νυχτερινό κέντρο.’” Δεν ήθελα να πω “καμπαρέ.” Κι εκείνη απάντησε, “Νυχτερινό κέντρο, ναι, δηλαδή καμπαρέ, δεν είναι;” “Ναι,” απάντησα, και σκέφτηκα, “Θα τη χτυπήσω αυτή τη γυναίκα μ' ένα ραδιόφωνο στο κεφάλι...” Δεν ήταν εύκολο να της πει ψέματα κάποιος.

Συνέχισε να ρωτάει: “Λες ότι δεν είσαι πιανίστας. Τι όργανο παίζεις τότε;” Και δεν ήθελα να της πω ότι έπαιζα μπαντονεόν γιατί σκέφτηκα ότι “Θα με ρίξει κάτω από τον τέταρτο όροφο.” Τελικά ομολόγησα και μου ζήτησε να της παίξω λίγα μέτρα από κάποιο δικό μου τανγκό. Άνοιξε ξαφνικά τα μάτια, μου άρπαξε το χέρι και είπε: “Βρε χαζέ, αυτός είναι ο Πιατσόλα!” Υστερα πήρα όλη τη μουσική που είχα συνθέσει, δέκα χρόνια της ζωής μου, και την έστειλα στον διάολο μέσα σε δύο δευτερόλεπτα.

Ο Πιατσόλα γύρισε από τη Νέα Υόρκη στην Αργεντινή το 1955, σχημάτισε το Οκτέτο Μπουένος Άιρες για να παίζει τάγκο, και δεν κοίταξε ποτέ ξανά πίσω.

Εισάγοντας τη νέα του προσέγγιση στο τάγκο (nuevo tango), έγινε αμφιλεγόμενη προσωπικότητα στη χώρα, τόσο μουσικά όσο και πολιτικά. Το αργεντίνικο ρητό "στην Αργεντινή όλα μπορούν να αλλάξουν — εκτός από το τάγκο" δείχνει λίγο την αντίσταση που συνάντησε ο Πιατσόλα στην πατρίδα του. Όμως η μουσική του έτυχε αποδοχής στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική, και τις διασκευές του του τάγκο υποδέχθηκαν με χαρά κάποια φιλελεύθερα τμήματα της αργεντινής κοινωνίας, τα οποία προωθούσαν πολιτικές αλλαγές παράλληλα με τη μουσική του επανάσταση.

Κατά τη διάρκεια της δικτατορίας του αργεντινού στρατού από το 1976 μέχρι το 1983, ο Πιατσόλα έζησε στην Ιταλία, αλλά επέστρεψε αρκετές φορές στην Αργεντινή, ηχογράφησε εκεί, και τουλάχιστον σε μία περίπτωση γευμάτισε με τον δικτάτορα Χόρχε Ραφαέλ Βιδέλα. Όμως η σχέση του με τον δικτάτορα πρέπει να ήταν όχι και τόσο φιλική, όπως περιγράφεται στο βιβλίο Astor Piazzolla, A manera de Memorias:

Ε: Έναν χρόνο πριν από το θέμα Los Largartos πήγατε στο σπίτι του Βιδέλα και γευματίσατε μαζί του, γιατί αποδεκτήκατε την πρόσκληση;
A: Τι πρόσκληση, αλήθεια! Στείλανε δυο τύπους με μαύρα κοστούμια και μια επιστολή που πάνω έγραφε το όνομά μου η οποία έλεγε ότι ο Βιδέλα με περίμενε κάποια συγκεκριμένη μέρα σε κάποιον συγκεκριμένο τόπο. Κάπου έχω ένα βιβλίο, με φωτογραφίες όλων των καλεσμένων: Ελάδια Μπλάκες, Ντανιέλ Τινάιρε, Όλγα Φέρι, ο συνθέτης Χουάν Κάρλος Ταουριέγιο, ήταν ζωγράφοι, ηθοποιοί [...]

- Astor Piazzolla, A manera de Memorias, Libros Perfil 1998, ISBN 950-08-0920-6, σ. 85

Το 1990 έπαθε θρόμβωση στο Παρίσι και πέθανε δύο χρόνια αργότερα στο Μπουένος Άιρες.

Από τους συνεχιστές του, ο Μαρσέλο Νίσινμαν είναι ο πιο γνωστός αναδιαμορφωτής της μουσικής τανγκό στην νέα χιλιετία.

http://el.wikipedia.org/wiki/Άστορ_Πιατσόλα

Κόκκινα μήλα





Κόκκινα μήλα :Τα πολλαπλά οφέλη στον ανθρώπινο οργανισμό

Τα κόκκινα μήλα προσφέρουν πολλαπλά οφέλη στην ανθρώπινη υγεία, καθώς είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, ενώ αποτελούν ασπίδα απέναντι στο άγχος, τη γήρανση, ακόμη και τον πυρετό.

Περιέχουν περίπου 65 θερμίδες, ενώ αποτελούνται από νερό σε ποσοστό 84%.

Έρευνες υποστηρίζουν ότι τα κόκκινα μήλα προφυλάσσουν από τις κυτταρικές βλάβες οι οποίες σχετίζονται με την εκδήλωση του Αλτσχάιμερ, βοηθούν στη ρύθμιση της πίεσης, ενώ παράλληλα δρουν αποτελεσματικά και στον καθαρισμό των δοντιών και το φρεσκάρισμα της αναπνοής, ειδικά όταν καταναλώνεται με τη φλούδα.

Τα μήλα περιέχουν:

- Φλαβονοειδή, τα οποία βρίσκονται κυρίως στη φλούδα του και έχουν σημαντική αντιοξειδωτική δράση

- Αδιάλυτες φυτικές ίνες, οι οποίες συνεισφέρουν στην καλή λειτουργία του εντέρου και στον έλεγχο της δυσκοιλιότητας

- Διαλυτές φυτικές ίνες, ικανές να συνεισφέρουν στον έλεγχο των επιπέδων της χοληστερόλης.

Γάλλοι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα πως η κατανάλωση 2 με 3 μήλων την ημέρα μπορεί να μειώσει την "κακή" (LDL) χοληστερίνη μέχρι και κατά 10%.

- Κερκετίνη, μία ουσία η οποία, σύμφωνα με έρευνες, δρα προστατευτικά απέναντι στις καρδιαγγειακές παθήσεις.

- Πηκτίνη, η οποία συνδέεται με τη διατήρηση των επιθυμητών επιπέδων σακχάρου στο αίμα.

radar.gr

Πρωτότυπα noodles με σοκολάτα





Πρωτότυπα noodles με σοκολάτα

Μια πανεύκολη συνταγή για ένα γρήγορο γλύκισμα.

Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένας φούρνος μικροκυμάτων και το πιο εύκολο γλυκό είναι θέμα ολίγων λεπτών.

• 2 φλιτζάνια ημίγλυκες σταγόνες σοκολάτας
• 1 φλιτζάνι σταφίδες
• 1 φλιτζάνι φιστίκια
• 1 φλιτζάνι chow mein noodles

Σε ένα μεγάλο γυάλινο μπολ ρίξτε τα δάκρυα σοκολάτας και βάλτε το στο φούρνο μικροκυμάτων, ανακατεύοντας κάθε 30 δευτερόλεπτα μέχρι να μαλακώσουν και να λιώσουν.

Όταν λιώσουν προσθέστε τις σταφίδες, τα φιστίκια και τα noodles chow mein και ανακατέψτε.

Με το μείγμα φτιάξτε μπάλες με τα χέρια σε μέγεθος καρυδιών και αφήστε τα σε αντικολλητικό χαρτί για να σταθούν και να γίνουν σκληρά.


queen.gr

Εικονοθεραπεία 66

Για μεγέθυνση πατάτε ροδάκι και ανοίγει νέα καρτέλα με φακό +-

 

Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Έξυπνοι τρόποι αποθήκευσης στο μπάνιο




► Έξυπνοι τρόποι αποθήκευσης στο μπάνιο

Εάν σας το επιτρέπουν οι διαστάσεις του χώρου, επιλέξτε μια παλιά ξύλινη βιτρίνα για να αποθηκεύσετε όλα εκείνα που χρησιμοποιείτε καθημερινά στο μπάνιο. Για εκείνα που δεν θέλετε να φαίνονται, τα συρτάρια και το ντουλαπάκι στο κάτω μέρος του επίπλου είναι ότι πρέπει. Αυτή η ιδέα λύνει με επιτυχία το πρακτικό κομμάτι δίνοντας αρκετό χώρο αποθήκευσης και ταυτόχρονα προσδίδει έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα στο μπάνιο, διαφορετικό από αυτόν που έχουμε συνηθίσει.

TIP: φροντίστε το έπιπλο να έχει πόδια από κάτω για να μην ακουμπάει στο δάπεδο του μπάνιου αρχικά για να μην πιάσει υγρασία το ξύλο, αλλά και για να καθαρίζετε εύκολα.

Καινοτομίες: μια παλιά ξύλινη σκάλα μετατρέπετε σε πετσετοκρεμάστρα! Δεν υπάρχει λόγος να μπαίνουμε σε μεγάλα έξοδα όταν μπορούμε να δώσουμε μια νέα χρήση σε αντικείμενα που σκονίζονται στην αποθήκη μας. Έτσι με ένα απλό ρετουσάρισμα η παλιά σκάλα έρχεται να ανανεώσει το χώρο του μπάνιου και να χαρίσει μια νέα θέση στις πετσέτες μας. Το ωραίο με αυτή την πρόταση είναι ότι δεν χρειάζεται να τρυπήσουμε τον τοίχο, απλά ακουμπάμε την σκάλα με μια κλίση πάνω σε έναν τοίχο και είμαστε έτοιμοι!

Σε περίπτωση που το μπάνιο σας δεν έχει αρκετό χώρο για μεγάλα έπιπλα, μια μαζεμένη ξύλινη ραφιέρα είναι κατάλληλη για να τοποθετήσετε σε σειρά τις πετσέτες σας. Τα μικρά πετσετάκια μπορούν να διπλωθούν και να αποθηκευτούν μέσα σε ψάθινα καλαθάκια, όπως και τα σαπούνια ή άλλα χρηστικά μικροαντικείμενα. Σίγουρα η πρόταση αυτή θα σας εξυπηρετήσει και έχει τα 3+ : απλό, εύκολο, όμορφο.

Συμπληρώστε τον αποθηκευτικό χώρο του μπάνιου με μια μετακινούμενη χαμηλή ραφιέρα με ροδάκια. Αυτή η πρόταση είναι ιδανική για εκείνους που δεν θέλουν να κάνουν μεγάλες αλλαγές, διαθέτουν σχετικά ευρύχωρο μπάνιο και χρειάζονται λίγο ακόμη χώρο για αποθήκευση. Εδώ βλέπουμε ένα σχέδιο ραφιέρας με μεταλλικό σκελετό και ράφια από τζάμι. Πάνω στη ραφιέρα τοποθετούμε βαζάκια αποθηκευτικά, σαμπουάν, αφρόλουτρο, σαπούνι, πετσέτες, κοινός τα πάντα! Μην ξεχνάμε όμως ότι το συγκεκριμένο έπιπλο έχει βοηθητική χρήση, επομένως μην το παραφορτώσουμε.

TIP1: προτιμάμε τα βοηθητικά έπιπλα στο χώρο του μπάνιου να είναι διακριτικά στο σχέδιο τους, δηλαδή να είναι μαζεμένα, κομψά χωρίς μεγάλους όγκους και να προσφέρουν ασφάλεια στη χρήση.

TIP2: εάν η μπανιέρα σας είναι ελεύθερη στο χώρο αυτή η ραφιέρα θα σας εξυπηρετήσει πολύ κατά τη διάρκεια του μπάνιου.

Ο χώρος είναι πολύτιμος, πόσο μάλλον όταν έχουμε ανάγκη από αποθήκευση! Το μπάνιο στα περισσότερα σπίτια είναι περιορισμένο σε μέγεθος, για το λόγο αυτό προσπαθούμε να εκμεταλλευτούμε έξυπνα όλα εκείνα τα σημεία που μπορούν να μετατραπούν σε χώρους αποθήκευσης. Ένα τέτοιο σημείο είναι ο κενός χώρος κάτω από το νιπτήρα. Ράφια, καλάθια ή κουτιά αποθηκευτικά, χαμηλή ραφιέρα ή κάποιο άλλο έπιπλο χαμηλό είναι κάποιες ιδέες. Αν το ύφος του μπάνιου σας είναι country, ρομαντικό ή vintage ταιριάζει να κλείσετε τον αποθηκευτικό χώρο με κάποιο ύφασμα-κουρτίνα, όπως βλέπουμε και στην εικόνα.

TIP: μπορείτε βέβαια να προσαρμόσετε κάποιο έπιπλο μπάνιου που χωράει κάτω από το νιπτήρα σας με συρτάρια και ντουλαπάκι, θα βρείτε αμέτρητα σχέδια στα καταστήματα με είδη υγιεινής.

Οι εσοχές προσφέρουν εκμεταλλεύσιμο χώρο χωρίς να εμποδίζουν τη λειτουργία μας μέσα στο χώρο! Εδώ βλέπουμε μια πρόταση όπου η εσοχή πάνω από τη μπανιέρα μετατρέπεται σε ραφιέρα αποθήκευσης. Οργανώστε τα πράγματα σας μέσα σε ψάθινα καλάθια και κουτιά και τοποθετήστε πάνω στα ξύλινα ράφια. Μια λύση οικονομική, εύκολη, απλή και πολύ λειτουργική.

TIP: αν έχετε οικογένεια μπορείτε πάνω στα καλάθια να κρεμάσετε ταμπελίτσες, ώστε ο καθένας να έχει το προσωπικό του καλάθι.

Εκμεταλλευτείτε επιφάνειες του τοίχου στις οποίες μπορείτε να κρεμάσετε καλάθια ή να βιδώσετε πετσετοκρεμάστρες. Για παράδειγμα εδώ έχει δημιουργηθεί αποθηκευτικός χώρος στον τοίχο πάνω από τη λεκάνη. Σε αυτή την περίπτωση που επεμβαίνουμε σε μια κάθετη επιφάνεια του χώρου είναι σημαντικό να συγκεντρώνουμε σε ένα σημείο τις λύσεις μας για να υπάρχει ισορροπία και ομοιομορφία. Θέλουμε έξυπνες επεμβάσεις που να προσδίδουν οργάνωση, λειτουργικότητα, αλλά και αισθητική.

Υπάρχουν μπάνια που είναι ιδιαίτερα μικρά και ο χώρος ανάμεσα στο νιπτήρα, στη λεκάνη και στη ντουζιέρα είναι μηδαμινός. Σε αυτή την περίπτωση προτείνουμε, αν το επιτρέπει βέβαια η διάταξη του χώρου, να τοποθετήσετε μικρά ράφια σε κάποια γωνία του χώρου δημιουργώντας έτσι μια μικρή ραφιέρα για να αποθηκεύσετε τα χρηστικά είδη του μπάνιου. Μπορεί ο χώρος να είναι μικρός, όμως με έξυπνους τρόπους μπορεί να γίνει πολύ λειτουργικός.

Άμα ψάξουμε καλά θα βρούμε χώρο ακόμα κι εκεί που δεν το περιμέναμε! Αποθηκευτικό ράφι πάνω από την πόρτα του μπάνιου. Ανάλογα με το ύψος του χώρου υπολογίζουμε αν μας χωράει ένα ράφι ή παραπάνω ράφια. Επιλέγουμε το ράφι να έχει το ίδιο μήκος, χρώμα και υλικό με την πόρτα, ώστε να φαίνεται συνέχεια της πόρτας και όχι ένα άσχετο επιπρόσθετο στοιχείο. Πάνω στο ράφι τοποθετούμε αποθηκευτικά καλάθια, κουτάκια και βαζάκια. Συμβουλεύουμε να μην έχουν μεγάλο βάρος τα πράγματα που θα μπουν στο ράφι και κυρίως να είναι αντικείμενα που δεν έχουν συχνή καθημερινή χρήση, διότι δεν θα σας βολέψει το συγκεκριμένο σημείο.

Άλλη μια πρόταση που αφορά την πόρτα του μπάνιου! Τοποθετήστε μεταλλικές πετσετοκρεμάστρες για να μπορείτε να κρεμάτε τις πετσέτες σας πριν και μετά το μπάνιο. Μια θέση βολική, η οποία εξοικονομεί χώρο και βοηθά στην καλή οργάνωση του μπάνιου σας.

Δυο σε ένα! Ενσωματώστε μεταλλικούς γάντζους στην κάτω επιφάνεια ενός επιτοίχιου ξύλινου ραφιού για να κρεμάσετε τις πετσέτες που χρησιμοποιείτε. Οι υπόλοιπες διπλώνονται και αποθηκεύονται στην πάνω επιφάνεια του ραφιού και περιμένουν την σειρά τους. Παρέα μπορεί να τους κάνει το σαμπουάν, το αφρόλουτρο, η κρέμα σώματος και οποιοδήποτε άλλο μικροαντικείμενο συναντάμε στο χώρο του μπάνιου.

Χρησιμοποιήστε μια παλιά σιδερένια θήκη για κρασιά ή κάποιο άλλο αντικείμενο που βολεύει για να αποθηκεύσετε τα πετσετάκια, τα σφουγγάρια και τα μπουκαλάκια του μπάνιου. Ακουμπήστε το πάνω σε μια επιφάνεια μέσα στο χώρο: μια πρόταση παιχνιδιάρικη και ταυτόχρονα βολική!

Μια ακόμη ιδέα έξυπνη για να αποκτήσουμε περισσότερο αποθηκευτικό χώρο στο μπάνιο. Βιδώστε μια ξύλινη θήκη για μπαχαρικά στην εσωτερική επιφάνεια του ντουλαπιού στο έπιπλο του μπάνιου και τοποθετήστε βαζάκια με βαμβάκι, μπατονέτες, κρέμες και οτιδήποτε άλλο θέλετε. Σημαντικό είναι όταν κλείνει το ντουλάπι το εσωτερικό ράφι του επίπλου να βρίσκει στο κενό ανάμεσα στους δυο όγκους της ξύλινης θήκης. Επομένως δώστε προσοχή σε αυτή τη λεπτομέρεια καθώς το τοποθετείτε.

Ένα βάζο με ρολά υγείας! Ναι, συνήθως στα βάζα βλέπουμε λουλούδια, αλλά γιατί όχι και ρολά υγείας! Μια πρόταση διαφορετική για το χώρο του μπάνιου, δοκιμάστε το εάν σας αρέσει!

smallthings.gr

Ν' ανησυχήσω;




"Είδα αίμα στα κόπρανα του παιδιού. Είναι ανησυχητικό;"

► Είδα αίμα στα κακά του παιδιού.  
Ν' ανησυχήσω;

Μήπως είδατε αίμα στα κακά του παιδιού σας; Πόσο ανησυχητικό είναι; Από πού μπορεί να προέρχεται; Ο παιδίατρος-νεογνολόγος Δρ. Σπύρος Μαζάνης εξηγεί τις αιτίες!

Η εμφάνιση αίματος στα κόπρανα ανησυχεί τους γονείς, το παιδί και τον παιδίατρο. Ο γιατρός του θα πρέπει να βεβαιωθεί ότι πραγματικά πρόκειται για αίμα και όχι για χρωματισμό των κοπράνων που οφείλεται σε τροφές όπως πατζάρια, σπανάκι, κεράσια, σκούρα σοκολάτα, ζελέ με χρωστικές ή σε φάρμακα που παίρνει το παιδί όπως σίδηρο, αντιβιοτικά κ.ά.

Καταρχήν λοιπόν θα γίνει μια εξέταση κοπράνων για παρουσία αίματος. Απαιτείται άμεση αντιμετώπιση.

Αξιολογείται αν το αίμα προέρχεται από αυτό που λέμε ανώτερο πεπτικό, δηλαδή τον οισοφάγο, το στομάχι, το λεπτό έντερο ή από το κατώτερο πεπετικό δηλαδή το παχύ έντερο.
Στην πρώτη περίπτωση, τα κόπρανα είναι μαύρα πίσσα. Στη δεύτερη περίπτωση είναι φρέσκο, κόκκινο αίμα.

Τα αίτια και η διερεύνηση της αιμορραγίας ταξινομούνται ανάλογα με την ηλικία του παιδιού.

Αιμορραγικές κενώσεις στα νεογνά
Στην περίοδο αυτή οι αιτίες μπορεί να είναι:

1. Αλλεργία στο γάλα της αγελάδας ακόμα και στην περίπτωση που το παιδί θηλάζει και η μητέρα του πίνει και τρώει διάφορα γαλακτοκομικά
2. Κατάποση αίματος κατά τη διάρκεια του τοκετού
3. Κατάποση αίματος αίματος από ραγάδες στο μαστό της μητέρας κατά το θηλασμό
4. Νεκροτική εντεροκολίτιδα σε πρόωρα μωρά
5. Διαταραχές της πηκτικότητας του αίματος
6. Έλλειψη βιταμίνης Κ
7. Έλκος στο στομάχι, στον οισοφάγο ή γαστρίτιδα
8. Διαταραχές κυττάρων του αίματος που ονομάζονται αιμοπετάλια

Αιμορραγικές κενώσεις στα βρέφη
Στην περίοδο αυτή οι αιτίες μπορεί να είναι:
1. Ραγάδες του δακτυλίου του πρωκτού αν το παιδί έχει δυσκοιλιότητα
2. Λοιμώξεις του εντέρου από ιούς, βακτηρίδια ή παράσιτα
3. Οισφαγίτιδα από εμετούς αν το παιδί έχει γαστροοισοφαγική παλλινδρόμηση.
4.Αλλεργία στο γάλα αγελάδος που προκαλεί κολλίτιδα
5.Χειρουργικές ασθένειες όπως εγκολεασμός, διπλασιασμός τμήματος του εντέρου, μεκέλειος απόφυση κ.ά.

Αιμορραγικές κενώσεις στην προσχολική και σχολική ηλικία
Στην περίοδο αυτή οι αιτίες μπορεί να είναι:
1. Έλκος στομάχου
2. Εντεροκολλίτιδα από μικρόβια
3. Πολύποδες παχέως εντέρου
4. Διάφορες αλλεργίες
5. Ανωμαλίες των αγγείων του εντέρου

Πώς γίνεται η διάγνωση;
Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις απαιτείται άμεση αντιμετώπιση. Πρέπει να γίνει εργαστηριακός έλεγχος για να διαγνωστεί η προέλευση και η αιτία της αιμορραγίας, από μία απλή ακτινογραφία μέχρι αλλεργικές εξετάσεις, υπερηχογράφημα ή αξονική τομογραφία, γενικές αίματος και γενικές ούρων.

tlife.gr



\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\





Διέθεταν χάρτες ακριβέστερους των συγχρόνων.



Διέθεταν χάρτες ακριβέστερους των συγχρόνων. 
Τούτο συνάγεται από τα γραφόμενα του Στράβωνος και του Διογένους Λαερτίου ("Θεόφραστος" 51), ότι στην Σχολήν του Αριστοτέλους υπήρχε στοά όπου εξετίθοντο "αι της γης περιόδοι", δηλαδή οι χάρτες της υδρογείου. Εκτός από αυτόν εδώ του Πτολεμαίου, σε νεώτερες εποχές, χάρτες της υδρογείου σχεδίασαν οι Αναξίμανδρος ο Μιλήσιος στ΄αιώνας π.χ. Εκαταίος ο Μιλήσιος στ΄αιώνας Δικαίαρχος ο Μεσσήνιος δ΄αιώνας και στην Ελληνιστική εποχή οι Ερατοσθένης, Μαρίνος ο Τύριος γ΄αιώνας π.χ. Ίππαρχος β΄αιώνας π.χ. Κράτης, Δημόκριτος, Ποσειδώνιος, Εύδοξος ο Κυζικηνός.
Ο Κράτης ο Μαλλώτης β΄αιώνας π.χ. γράγει ότι ο Όμηρος και ο Ησίοδος εθεωρούσαν τη Γη "σφαιροειδή" και εγνώριζαν την διαίρεσι της σε κλιματολογικές ζώνες -τροπική, εύκρατος, αρκτική ("Υπομνήματα εις Οδύσσειαν" και "Σχόλια εις "Έργα και Ημέραι" του Ησίοδου) Ο ίδιος κατασκεύασε υδρόγειον σφαίραν (Στράβων Β΄116)

Δημοφιλείς αναρτήσεις