Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Τα 7 θαύματα του κόσμου


Τα 7 θαύματα του κόσμου
Μετά το τέλος του μαθήματος ο δάσκαλος ζήτησε από τους μαθητές του να κάνουν μια εργασία: Έπρεπε να γράψουν σε μια λίστα αυτά που κατά τη γνώμη τους ήταν τα σημερινά "επτά θαύματα του κόσμου".

Όσα, δηλαδή, πίστευαν ότι υπερτερούν σε μέγεθος και αξία για τον άνθρωπο στη σύγχρονη εποχή. Το μυαλό όλων, βέβαια, -χωρίς να πολυσκεφτούν- πήγε αμέσως σε κτίρια και μνημεία που κατασκεύασαν σπουδαίοι άνθρωποι ανά τον κόσμο.

Έτσι ο κάθε μαθητής ξεχωριστά ξεκίνησε την απαρίθμηση. Παρότι υπήρξαν κάποιες διαφωνίες μεταξύ των μαθητών, οι περισσότερες γνώμες των παιδιών έδειχναν να συγκλίνουν σε συγκεκριμένα "θαύματα" τα οποία αφορούσαν στα παρακάτω:

1. Οι πυραμίδες της Αιγύπτου

2. Το Τaj Mahal

3. To Grand Canyon

4. Το κανάλι του Παναμά

5. To Εmpire State Building

6. Η βασιλική του Αγίου Πέτρου

7. Το Σινικό Τείχος…

Αρκετά ικανοποιημένος ο δάσκαλος από τις γνώσεις των μαθητών του άρχισε να μαζεύει τα γραπτά τους. Τότε μόνο πρόσεξε -προς μεγάλη έκπληξη όλων- ότι μια μαθήτρια δεν είχε τελειώσει ακόμη το γράψιμο. Τη ρώτησε, λοιπόν, αν είχε κάποιο πρόβλημα με τη λίστα της.

Το κορίτσι απάντησε: "Nαι, έχω ένα μικρό πρόβλημα. Δεν μπορώ να αποφασίσω, γιατί είναι τόσα πολλά..."

Ο δάσκαλος απορώντας με την απάντησή της είπε: "Πες μας, λοιπόν, τι έχεις γράψει, για να δούμε αν μπορούμε να σε βοηθήσουμε»

Το κορίτσι στην αρχή δίστασε, μα μετά διάβασε με θάρρος:

"Πιστεύω τα επτά θαύματα του κόσμου είναι...

1. Να βλέπεις

2. Να ακούς

3. Να αγγίζεις

4. Να γεύεσαι

5. Να αισθάνεσαι

6. Να γελάς

και

7. Να αγαπάς"


perierga.gr

ΚΟΡΜΟΣ


ΚΟΡΜΟΣ
Υλικά
350 γρ. μπισκότα πτι μπερ
500 γρ. βούτυρο
200 γρ. ζάχαρη
150 γρ. ζάχαρη άχνη,
100 γρ. κονιάκ
100 γρ. κακάο
4 αυγά,

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Βάζουμε τα αυγά και την κοινή ζάχαρη σε ένα ανοξείδωτο μπολ ή σε μια κατσαρόλα.
Στερεώνουμε το σκεύος πάνω σε μια κατσαρόλα με λίγο νερό που βράζει. Με αυτό τον τρόπο δημιουργούμε ένα μπεν μαρί.Χτυπάμε με το σύρμα τα αυγά με τη ζάχαρη,έως ότου αφρατέψουν και πάρουν ανοιχτόχρωμη απόχρωση. Αφήνουμε το μείγμα να κρυώσει.Σε ένα μεγάλο μπολ ανακατεύουμε με μια σπάτουλα το βούτυρο με την άχνη πολύ καλά. Προσθέτουμε το κακάο, συνεχίζοντας το ανακάτεμα. Στη συνέχεια, ενσωματώνουμε το μείγμα αυγών - ζάχαρης, που είχαμε αφήσει να κρυώσει.
Σε μια παραλληλόγραμμη φόρμα του κέικ ή σε μια φόρμα απλώνουμε μια στρώση από την κρέμα που φτιάξαμε, σκεπάζουμε με μπισκότα, τα ραντίζουμε με λίγο κονιάκ και επαναλαμβάνουμε αυτήν τη διαδικασία έως ότου τελειώσουν τα υλικά.
Βάζουμε τη φόρμα στο ψυγείο, ώστε να παγώσει καλά ο κορμός (για περίπου 3 ώρες).  Για να ξεφορμάρουμε το γλυκό, βυθίζουμε προσεκτικά τη φόρμα σε ζεστό νερό (ώστε να λιώσει ελαφρώς η εξωτερική επιφάνεια του κορμού και να μπορέσει να ξεκολλήσει και να «γλιστρήσει» το γλυκό), σκεπάζουμε με την πιατέλα σερβιρίσματος, αναποδογυρίζουμε και αφαιρούμε τη φόρμα

Η τέχνη σχεδιασμού μικρής αυλής και κήπου

 
 
Η τέχνη σχεδιασμού μικρής αυλής και κήπου
Έχω πάει σε πολλά σπίτια με μικρές αυλές ή και κήπους τον τελευταίο καιρό. Μερικές είναι πραγματικά πολύ μικρές.

Αυτό που με εντυπωσιάζει με πολλούς σε ένα μικρό χώρο είναι ότι οι άνθρωποι που τους κατοικούν σε αυτούς συχνά υποθέτουν ότι είναι πολύ μικροί για οποιονδήποτε σχεδιασμό. Έτσι, μένουν σε μια απλή κατάσταση χωρίς κάποιο ιδιαίτερο σχεδιασμό με γρασίδι που πεθαίνει ή μια πλάκα από τσιμέντο απλά με ένα ζευγάρι από καρέκλες και ένα τραπέζι. Αλλά να ξέρατε ότι μια μικρή αυλή μπορεί να είναι εξίσου ιδιαίτερη όσο ένας μεγαλύτερος χώρος.

Στην πραγματικότητα, όταν επισκέπτεστε ένα σπίτι με μια προσεκτικά σχεδιασμένη πίσω αυλή, είναι εκπληκτικό το πώς κάθε λεπτομέρεια ξεχωρίζει. Όσο μικρότερος είναι ο χώρος, τόσο περισσότερο αυτές οι λεπτομέρειες μπορεί να λάμψουν, δεδομένου ότι είναι συχνά σε στενή γειτνίαση το ένα με το άλλο στοιχείο και, επομένως, έχουν τη δύναμη να κάνει μια μεγάλη δήλωση. Σήμερα έχουμε για σας μια συλλογή από μικρές αυλές που αναδεικνύουν τα αποτελέσματα των στρατηγικών αποφάσεων και της δημιουργικότητας. Αφήστε τις εικόνες να εμπνεύσουν τις δικές σας προσπάθειες σχεδιασμού αυλής και κήπου αυτή την άνοιξη και απογειώστε τους δικούς σας μοναδικούς χώρους όπου θα περάσετε πανέμορφες ώρες με φίλους και την οικογένεια σας…

Ακολουθήστε τους παρακάτω μικρούς κανόνες για τέλεια αποτελέσματα

Κάνετε το χώρο για ένα Αίθριο
Κάντε κάθε τμήμα να μετράει σχεδιαστικά
Γίνετε δημιουργικοί

texnotropieskaidiakosmisi.com

ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Ο ΠΙΚΑΣΟ;


ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Ο ΠΙΚΑΣΟ;


Πρωτάνοιξε τα μάτια του στις 25 Οκτωβρίου 1881, στην πλατεία Μερθέντ στη Μάλαγα. Είίναι ζωντανός νεκρός. Ανάσα καμία. Η καρδιά του δεν ανταποκρίνεται. Ο θείος του, ο δόκτωρ Σαλβαδόρ, που η σοβαρότητα της κατάστασης δεν τον εμποδίζει να ανάψει ένα από τα τεράστια πούρα Αβάνας που έχει μαζί του και για τα οποία άλλωστε τρελαίνεται, φυσά καταπάνω του ένα ολάκερο σύννεφο καπνού. Κίνηση εντελώς παράλογη φαινομενικά. Ωστόσο, την ίδια στιγμή, το μωρό κάνει μια γκριμάτσα και πατάει τις στριγκλιές. Ο καπνός, που τόσο συχνά σκοτώνει, θα έχει για μία φορά αναστήσει κάποιον… Ποιος ξέρει άραγε εάν η μελλοντική αγάπη του καλλιτέχνη για τις πίπες και τα τσιγάρα δεν είναι στην ουσία παρά μια ένδειξη ευγνωμοσύνης για εκείνο τον καπνό,  που  ο Πικάσο  δεν θα βαρεθεί να το διηγείται. Εξιστορώντας τη ζωή του καλλιτέχνη, θα χρειαστεί παραπάνω από μία φορά να μετριάσουμε τις πεποιθήσεις μας, με κάποιες επιφυλάξεις.

όλο το θέμα στην Πηγή
 http://texni-zoi.blogspot.gr/2013/02/blog-post_28.html?spref=fb

ΒΟΥΤΗΜΑΤΑ ΛΕΜΟΝΙΟΥ




ΒΟΥΤΗΜΑΤΑ ΛΕΜΟΝΙΟΥ

ΥΛΙΚΑ
Ζάχαρη 350γρ
2 κ.σ. ξύσμα λεμονιού
Βούτυρο 200γρ
Αβγά 2
1 κ.σ. εκχύλισμα αμυγδάλου
1/2 κ. γλ. αλάτι
1/2 κ. γλ. μπεικιν
1/2 κ. γλ. σόδα
Αλεύρι μαλακο 400γρ
200γρ άχνη ζάχαρη για το πασπάλισμα

Εκτέλεση
Σε μπωλ δουλεύουμε την κρυσταλλική ζάχαρη με το ξύσμα
για να αρωματιστεί όλη. Προσθέτουμε το βούτυρο και χτυπάμε
να ενσωματωθεί στη ζάχαρη καλά και να αρχίσει να αφρατευει.
Κατόπιν ρίχνουμε ένα-ένα τα αβγά και το εκχύλισμα αμυγδάλου.
Στο τέλος προσθέτουμε το μείγμα του αλευριού με τα υπολοιπα
αλατι,μπεικν,σοδα. Ζυμωνουμε ολα μαζι για λιγο.
Δεν το κουράζουμε πολύ για να μην μας βγει σφιχτή η ζύμη.
Πλάθουμε με το χέρι μικρά μπαλάκια στο μέγεθος καρυδιού
Τα κυλάμε σε ένα μπωλάκι με την άχνη ζάχαρη καλά να πάει παντού.
Ψήνουμε σε αντικολλητικό χαρτί σε προθερμασμένο φούρνο στους
175β. για 9-11 λ.
Καλή σας επιτυχία!!!

Θόρυβος και ανθρώπινη συμπεριφορά.....

Χορηγά Σωτηρία.
Θόρυβος και ανθρώπινη συμπεριφορά.....Ο Θόρυβος, ενοχλητικός και ανεπιθύμητος ήχος, επηρεάζει την ανθρώπινη συμπεριφορά. Το στρες, η μειωμένη απόδοση σε μια δραστηριότητα, η μειωμένη σχολική επίδοση, η κόπωση, οι πονοκέφαλοι, η ναυτία, οι δυσκολίες στον ύπνο είναι συμπτώματα που συνδέονται με την έκθεση σε θορύβους. Ο θόρυβος επηρεάζει αρνητικά και την κοινωνική συμπεριφορά, δυσχεραίνοντας την επικοινωνία, μειώνοντας τον αλτρουισμό και ενισχύοντας την τάση επιθετικότητας.

Έρευνες δείχνουν ότι ο απρόβλεπτος και παρατεταμένος θόρυβος, που βιώνεται από το άτομο ως απειλή, αποτελεί στρεσογόνο παράγοντα. Διεγείροντας το συμπαθητικό νευρικό σύστημα, το στρες αυξάνει τον καρδιακό ρυθμό, την αρτηριακή πίεση και τον ρυθμό της αναπνοής, ενώ μειώνει τη σεξουαλική διάθεση. Παράλληλα εκκρίνεται περισσότερη κορτιζόλη και άλλες ορμόνες από τα επινεφρίδια, αυξάνοντας τη γλυκόζη στο αίμα και επιταχύνοντας το μεταβολισμό. Η πιθανή αύξηση των γαστρικών υγρών μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο του έλκους. Η έκθεση στο στρες για μεγάλο χρονικό διάστημα εξασθενίζει το ανοσοποιητικό σύστημα καθιστώντας τον οργανισμό πιο ευπαθή σε διάφορες ασθένειες.

Ο θόρυβος έχει αρνητικές επιπτώσεις στην ολοκλήρωση μιας πνευματικής εργασίας. Μειώνει την επίδοση σε πολύπλοκα έργα που απαιτούν αυτοσυγκέντρωση, εγρήγορση, επικέντρωση προσοχής, ταυτόχρονη αντίληψη πολλών και διαφορετικών πληροφοριών και απομνημόνευση. Μάλιστα, όταν είναι διακοπτόμενος, μεγάλης διάρκειας, και απρόβλεπτος -το άτομο αισθάνεται ότι χάνει τον έλεγχο της κατάστασης- με αποτέλεσμα να μειώνεται περισσότερο η επίδοση σε ένα έργο.

Τα παιδιά που ζουν σε περιοχές υπερβολικού θορύβου, σύμφωνα με έρευνες, παρουσιάζουν μειωμένη σχολική επίδοση. Έχουν αυξημένη αρτηριακή πίεση και επίπεδο ορμονών που σχετίζονται με το στρες, παρουσιάζουν χαμηλότερη επίδοση σε μαθηματικά έργα, δυσκολεύονται στην ανάγνωση και παραιτούνται ευκολότερα από την επίλυση προβλημάτων και από την ολοκλήρωση ενός στόχου, συγκριτικά προς παιδιά που ζουν σε άλλες περιοχές χωρίς θόρυβο.

Κατά τη διάρκεια μιας συνομιλίας, πιθανόν να μη γίνουν αντιληπτές όλες οι πληροφορίες που αναφέρονται. Επίσης, λόγω μειωμένης προσοχής, μπορεί να αγνοηθούν κάποια χαρακτηριστικά της προσωπικότητας του συνομιλητή, και να διαστρεβλωθεί η εικόνα που σχηματίζεται για εκείνον.

Ο θόρυβος επηρεάζει και την αλτρουϊστική συμπεριφορά. Από τη μια πλευρά το αίσθημα δυσφορίας, η υποκειμενική ενόχληση, η ευερεθιστότητα και η αρνητική διάθεση, ενώ από την άλλη η διάσπαση προσοχής από το θόρυβο μειώνουν τη διάθεση για προσφορά βοήθειας στον συνάνθρωπο. Μάλιστα η διάθεση για βοήθεια μειώνεται, όσο περισσότερο το άτομο αισθάνεται ότι δεν μπορεί να ελέγξει την ένταση του θορύβου και όσο πιο δυσδιάκριτα είναι τα μηνύματα που εκπέμπει το άτομο που χρειάζεται βοήθεια.

Ο απρόβλεπτος θόρυβος συνδέεται έμμεσα και με την επιθετική συμπεριφορά. Χωρίς να προκαλεί από μόνος του επιθετικότητα, ενισχύει την εκδήλωση επιθετικής συμπεριφοράς που προκαλείται από άλλους παράγοντες. Για παράδειγμα, ένα άτομο με τάση επιθετικότητας, που είναι εκνευρισμένο, όταν βρεθεί σε συνθήκες θορύβου, έχει περισσότερες πιθανότητες να παρουσιάσει επιθετικότητα.

Συνοψίζοντας, λοιπόν, ο θόρυβος έχει δυσμενείς συνέπειες στην ψυχο- φυσιολογία, τις γνωστικές λειτουργίες, τη συναισθηματική κατάσταση και την κοινωνική συμπεριφορά των ανθρώπων. Το μέγεθος των επιπτώσεων εξαρτάται από τα χαρακτηριστικά του θορύβου, από το είδος της δραστηριότητας, και από την ευαισθησία του ατόμου.

Diy τραπεζάκι από παλέτες


Diy τραπεζάκι από παλέτες
Τα τραπεζάκια είναι ένα από τα βασικά στοιχεία στην διακόσμηση του σπιτιού μας, και εξυπηρετούν αισθητικούς και πρακτικούς λόγους.

Τα σχέδια τους αμέτρητα και πολλές φορές εντυπωσιακά, ικανά να ταιριάξουν σε κάθε στυλ διακόσμησης και κάθε γούστο.

Το να αγοράσουμε ένα τραπεζάκι είναι η μια λύση, το να φτιάξουμε ένα μόνοι μας είναι η άλλη, που θα μας δώσει και την περισσότερη ικανοποίηση αφού θα είναι δικό μας έργο.

easyhomeandgarden.blogspot.gr/

Πολύτιμο νόμισμα ἀπὸ ἣλεκτρον

http://anihneftes.wordpress.com/

Πολύτιμο νόμισμα ἀπὸ ἣλεκτρον ἦρθε στὸ φῶς στὴν Ἀρχαία ἀγορά…

Η γιορτή των Παναθηναίων, ένα πηγάδι γεμάτο αγγεία και μία ταβέρνα, τα επιπλέον ευρήματα των ανασκαφών…
Πολύτιμο νόμισμα  από  ήλεκτρο ήρθε στο φως στην Αρχαία Αγορά
Το σπάνιο νόμισμα του 6ου π.Χ. αιώνα από ήλεκτρο με παράσταση κεφαλής ταύρου
στην μία όψη του.
Πολύτιμο  όσο  το  χρυσάφι  και  τ΄ άλλα πολύτιμα μέταλλα,   ένα  τόσο  δα νόμισμα  από  ήλεκτρο,   που βρέθηκε κατά την τελευταία ανασκαφική  περίοδο στην Αρχαία Αγορά συνιστά το σπουδαίο  εύρημα της Αμερικανικής Σχολής Κλασικών Σπουδών,  που δραστηριοποιείται στο τμήμα αυτό της αρχαίας Αθήνας. 
Με  βάρος που δεν  ξεπερνά τα 7  γραμμάρια,  με  διάμετρο  που  δεν φθάνει  καν το  ένα  εκατοστό _ στην πραγματικότητα  είναι 6.05 _ 7.05 χιλιοστά _ με  μία κεφαλή  ταύρου στην  όψη  του και  με χρονολόγηση  που  πάει  πίσω στον 6ο  π.Χ.  αιώνα χαρακτηρίζεται  ήδη σπάνιο  από τον  επικεφαλής των  ανασκαφών κ.  Τζων Μακ Καμπ. 

 Επιπλέον  η ηλικία  του μπορεί  να  το καθιστά το  αρχαιότερο  που  έχει βρεθεί στην περιοχή ενώ ταυτόχρονα  το συνδέει  με  μία  ιδιαίτερη  ιστορική περίοδο για την Αθήνα,  αυτήν της  επικράτησης του  τύραννου  Πεισίστρατου.
 Μπροστά από την Ποικίλη Στοά, στη βορειοδυτική γωνία της αρχαίας Αγοράς, καθώς και στην Παναθηναϊκή Οδό  έχει επικεντρώσει τις έρευνές της η Αμερικανική Σχολή,  η  οποία  μάλιστα  έλαβε  έγκριση  προ  ημερών από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο για  την απαλλοτρίωση  υπέρ του  ελληνικού  δημοσίου  νεώτερων κτισμάτων, προκειμένου  να  συνεχίσει τις  ανασκαφές.
Ηδη  άλλωστε  οι αρχαιολόγοι  «συνάντησαν» για πρώτη φορά τον ανατολικό τοίχο της Ποικίλης Στοάς, βρήκαν νέα στοιχεία για την οδό των Παναθηναίων  αλλά   και  ένα  πηγάδι  γεμάτο  με  κεραμική.  Και  επιπλέον το πολύτιμο νόμισμα.
  Νομίσματα  από χρυσό  ή  ήλεκτρο  ήταν  εξαιρετικά  σπάνια στην αρχαία Αθήνα,  καθώς το  δικό της  ισχυρό  νόμισμα  ήταν  η ασημένια  γλαύκα, τα  πρωιμότερα  όμως μπορεί  να  φτιάχνονταν  και από  ήλεκτρο  με την γλαύκα της Αθηνάς. Επίσης ο  Πλούταρχος  αναφέρει πως ο  Θησέας  έκοψε  νομίσματα  με απεικόνιση  ταύρου,  κάτι  που  ισχυρίζεται και ο  Φιλόχωρος. 
Γεγονός  είναι  δηλαδή, ότι στον 6ο  π.Χ. αιώνα  και  πριν  η Αθήνα καταλήξει οριστικά  στο  νόμισμά της υπήρχαν  ασημένια νομίσματα  και  με  ταύρο. Οσον αφορά το  ήλεκτρο  αυτό  εμφανίζεται πολύ  συχνά στα νομίσματα  της  Λυδίας,  όπου  και  εφευρέθηκε το  νόμισμα καθώς και στις  γειτονικές  της  πόλεις  κατά μήκος της ακτής της  Μικράς Ασίας, όπως η Μίλητος, η Έφεσος, η Σάμος, Φώκαια, και Κλαζομενές.
  Το  νόμισμα της Αρχαίας Αγοράς   είναι πολύ  πιθανόν λοιπόν  να κόπηκε επί  Πεισίστρατου και να χρονολογείται κάπου μεταξύ 546-518 π.Χ. Το  υλικό  του,  το  ήλεκτρο  ήρθε  προφανώς από Ιωνία την αν  και υπάρχει  ένα  ακόμη  πιο σύνθετο ενδεχόμενο: Κατά τη διάρκεια της εξορίας του από την Αθήνα, πριν από το 546  π.Χ.  ο Πεισίστρατος είχε πρόσβαση σε χρυσό και ασήμι από τη Θράκη και προσέλαβε μισθοφόρους για να βοηθήσουν στην επιστροφή του.
Οσο για την απεικόνιση την εμπνεύστηκε από την  Ερέτρια  από  όπου  είχε  περάσει  και  η οποία απεικόνιζε τον ταύρο στα νομίσματά της.  Εν  τέλει το  νόμισμα  μπορεί να κόπηκε στην Θράκη και να χρησιμοποιήθηκε για την επιστροφή του Πεισίστρατου από την Ερέτρια στην Αθήνα.
Ποια  μπορεί να  ήταν  η  αξία  όμως  αυτού  του νομίσματος; Είναι  δύσκολο  να  απαντηθεί   καθώς  η  σχέση χρυσού  και αργύρου  προς  ήλεκτρο  άλλαζε μέσα στο χρόνο  αλλά  και από πόλη σε  πόλη. Σε  γενικές  γραμμές  όμως  το  ήλεκτρο σε  σχέση  με το  ασήμι  ήταν 10:1 ενώ χρυσός προς ασήμι  ήταν 12:1.
Πάντως ανάμεσα στα πρώτα νομίσματα με αυτό το βάρος, το συνηθέστερο ήταν το δίδραχμο  κι  αν  όντως συνέβαινε  έτσι  αυτό το μικρούλι  κέρμα από  ήλεκτρο θα αντιστοιχούσε  στην αρχαιότητα  με  μισθούς δύο ημερών .
  Ως τον  ανατολικό  τοίχο  της  Ποικίλης Στοάς έφθασε  εξάλλου  η  ανασκαφή  του περασμένου  καλοκαιριού. Ενα  εξαιρετικής  τέχνης  κτίσμα της αρχαίας Αθήνας,  στο  οποίο ήταν  «εκτεθειμένα»  έργα των  μεγαλύτερων  ζωγράφων  της αρχαιότητας .
Τουλάχιστον έξι από τους ορθοστάτες της  σώζονται  στη  θέση  τους, τρεις από την εξωτερική σειρά και τρεις από το εσωτερικό  κι  αυτό επέτρεψε  τον  προσδιορισμό  των διαστάσεών  της,  που  όπως  φαίνεται  ήταν  48 μέτρα μήκος και 10 πλάτος στο εσωτερικό  (στο εξωτερικό  51μήκος  επί 12,5 πλάτος),  με 23 δωρικούς κίονες εξωτερικά και 11 ιωνικούς εσωτερικά.
  Ενα  εύρημα στην  οδό Παναθηναίων έδωσε στο  μεταξύ,  μία  άλλη  διάσταση  για την  τέλεση των εορτών. Ιχνη από οπές όπου στήνονταν πάσσαλοι για περισχοίνισμα σε χώρο 12 επί 15μέτρων (αναφορά γίνεται και στον Πλούταρχο) αποκαλύφθηκαν σε στρώμα, που χρονολογείται στην Κλασική και στην Ελληνιστική περίοδο. 
Θεωρείται λοιπόν  πιθανόν να στερεώνονταν  στους  πασσάλους  αυτούς ικρία που πιθανώς συγκρατούσαν υφασμάτινες κατασκευές για σκίαση. Το  ενδεχόμενο  έτσι, να  στήνονταν κερκίδες για τους θεατές τις ημέρες των εορτών. Η συνέχεια του  ευρήματος  πάντως  βρίσκεται κάτω από τις γραμμές του ΗΣΑΠ όπου   έγιναν  ανασκαφές κατά το 2010 – 11  από την  Α΄ Εφορεία Αρχαιοτήτων.

Την  καθημερινότητα τέλος στην  Αρχαία Αγορά  αλλά  και  ένα ιστορικό  γεγονός αποκάλυψε ένα  πηγάδι, το  οποίο βρέθηκε γεμάτο  από κεραμικά σκεύη,  μερικά από τα οποία  ακέραια. Περισσότερα από 100 ήταν  αυτά τα  σκεύη, στην πλειονότητά τους μικρές στάμνες ή κούπες, αμφορείς, μαγειρικής χρήσης αλλά  και  νομίσματα και λυχνάρια.
Το πηγάδι αυτό  είχε βάθος  12  μέτρα  και διάμετρο 73  εκατοστά και ήταν σε χρήση κατά τον 4ο και 5ο αιώνα μ.Χ.   αλλά και πολύ αργότερα. Οι αρχαιολόγοι πιστεύουν , ότι σχετίζεται  με την εισβολή των Βησιγότθων και του Αλάριχου, το 396 μ.Χ.  η  δε  αφθονία  του  σε κανάτες, κούπες και αμφορείς  _ τόσο σε αυτό το πηγάδι όσο και σε διπλανό του, που ανασκάφηκε πρόπερσι _ δείχνει ότι την εποχή εκείνη το κτήριο που βρίσκεται από πάνω του ήταν  πιθανώς μία ταβέρνα!
Θερμοῦ Μαρία γιὰ tovima.gr

ΒΟΥΤΗΜΑΤΑ ΚΑΝΕΛΑΣ




ΒΟΥΤΗΜΑΤΑ ΚΑΝΕΛΑΣ

ΥΛΙΚΑ
Λαδι Ηλιελαιο 1000γρ
Ζαχαρη 1000γρ
Χυμο Πορτο 500γρ
Κονιακ 100γρ
Κανελα 3κ.γ.
Γαρυφαλο 1κ.σ.
Σοδα 1κ.σ.
Μπεικιν 20γρ

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Ζυμωνουμε στο μιξερ ολα τα υλικα και τα δουλευουμε στην
αργη ταχυτητα, για περιπου 8 λεπτα, ωστε να ανακατευθουν
ολα τα υλικα, στην συνεχεια ριχνουμε λιγο λιγο το Αλευρι,,
Μαλακο αν δεν σας ειπα, και προσεχουμε να μην μας σφιξει,
οταν δουμε πως εγινε το ζυμαρι μας σταματαμε, το βγαζουμε,
περνουμε ενα μικρο κοματι και κανουμε ενα φυτιλι, αν δεν μας
κολαει ειναι σωστο, οσο τα πλαθουμε σκεπαζουμε την ζυμη με
ενα σελοφαν, να μην ξερενεται, πλαθουμε σε κυκλακια και
αε ενα ταψακι εχουμε ζαχαρη-κανελα, τα βουταμε απο την
μια πλευρα και αραδειαζουμε στο ταψι, ψηνουμε ατους 180β
για περιπου 16-18λ.
Καλη σας επιτυχια!!!

Κορδονάκι πολλαπλών χρήσεων

 
                                                                                                                                           Είναι πολύ εύκολο να φτιάξετε βραχιολάκια με αυτές τις κινήσεις. Επίσης μπορείτε να φτιάξετε κάθε είδους κορδονάκι είτε για πρακτικό είτε για διακοσμητικό σκοπό. Εναλλακτικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε από κλωστή μέχρι μαλλί ή σπάγγο διάφορων ποιοτήτων. Ακόμη μπορείτε να χρησιμοποιήσετε υφασμάτινες λωρίδες από παλιά υφάσματα διαφορετικών χρωμάτων και ποιοτήτων και με το αποτέλεσμα να στολίσετε μαξιλαράκια , καλύμματα, πετσέτες, χαλάκια μπάνιου και όχι μόνο. 
Καλή επιτυχία!
 

Δημοφιλείς αναρτήσεις